dђ ғіат аlвeа такı
17598 Cevap1264483 Görüntüleme63 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     64 [66] 68 69 70 71 72 73      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:00:24 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

yavrum silmicem .. Nasıl temizlenceeni biliyorum. ben kayıtların tutlduğu klasörü soruyorum. Nerede diye?
Anladın mı? Yok anlamadın!. temprorary internet files klasörü nerede ?

tamam abi...... ona da bakıyorum hemen


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:04:45 

quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo





mabbay kardeşim köşe başında mı bekliyon nedir ya..hemen sayfa bitince sayfa başı yapıyon..şaka şaka

galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mabbay -- 14 Mayıs 2009; 18:42:02 >


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:25:52 

kardeşim hayırlı ugurlu olsun, allah kaza bela vermesın, ıyı gunlerde kullan ınsallah.


quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo

nihayet albea premiomu teslim aldım....en kısa zamanda resim ekleyeceğim...
taze taze ilk 23 km de ilk tepkiler

1. Tok bir araba hissi var (bu hi araba kullanım zevki verir, güven verir)
2. Motor gayet başarılı tork 3000 devirlerde maksimuma ulaştığı için düşük devirlerde canlı karakteri var. Gaza şöle bi yüklenince de çekip götürüyor...
3. Yol sesi konusunda çok başarılı buldum (bu çok hoşuma gitti, ama uzun yolda test etmek lazım)
4. Motor sesi konusunda da fena değil Hattabiraz sportif bir ses var (hoşuma gitti)
5.Genel olaral motor ve ses yalıtımı ilk izlenmim olarak başarılı
6.İyi bir sürüş pozüsyonu bulmak için koltuktu direksiyondu direksiyondu aşağı yukarı bir ayar yapmak lazım...
7. İçi geniş
8. Bagaj devasa (515 lt)
9. Yol bilgisayarı güzel
10. Direksiyon elime tama oturdu.Üstüne kılıf takmaya gerek yok.
11. Kol dayama güzel özellikle uzun yollarda...
12. İçerden ayarlanan dikizler hem kibar hem de işlevsel...Özellikle ölü nokta olayı bir çoğunda yok
13. Koltukların sertliği tam yerinde..Çift renkl oluşu ve kaymazlığı güzel
14. Müzik sistemi fena değil..Orta kalite desek yeridir.


1. Yerden bayağı yüksek.Avantahı da dezavantajıda var bunun
2. Ön cam görüş açısı genin görüş sevenler için iyi değil. Bana farketmez ama hanım kocaman bir cam olsun istiyor önünde..Dar görüş yorgunluğu önler onu biliyorum ama ferahlığı da keser.
3. Sağ kol dayama güzel ama hem direksiyonu tutup sol kolumu dayamak için pek güzel bir pozüsyon bulamadım.
4. Gaza basınca yol bilgisayarında anlık tüketim de yukarılara doğru fırlıyor. Uzun yolda bunu test etmek lazım.
5. Aracın arkası görünmüyor ve görüş dar. Geri manevralarda dikkatli olmalı. Belki park sensörü işe yarayabilir.
6. Daha önce de konuşuldu yan kapılara kol ve kaplamalar daha kaliteli bir his verilebilirmiş. Aslında malzeme kaliteli ve kullanışlı gibi duruyor ama elit hissi yok.
7. Ufak tefek fazla göz göremedim.Yan kapı gözleri bile bayağı dar.


Bunlar sadece 15 dk lık şehir iç 60 km hızı geçmeyen hızlrdaki çok kısa izlenimlerim. Daha sonra ayrıntılı yazacağım. Biraz kullanıp iyice test etmek lazım.
Ama 19900 tl lik bir araca göre tatminkar diyebilirim.



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:30:58 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

Gerçekten inanılacak gibi değil yani. Koskoca donanımhaber camiasında uygun yerlerde sorduğum halde cevap gelmedi.
Varsa bizim aramızda bilen bir arkadaşım bana yardımcı ola.
İE'da nasıl bulunduğunu bildiğimiz internet geçici dosyalarını;
Google Chrome'da bulamıyorum. O kadar çok aradım bulamadım. En nihayetinde Chrome her açılışta bu klasörü boşaltıyor diyecektim, fakat geçmiş sekmesinde gösterdiğine göre silmiyor.
Soru= Chrome tarayıcısının geçici internet dosyaları klasörü nerede? Gereksiz işgaliye için kusuruma bakmayın.


Windows Vista:
Location: C:\Users\[USERNAME]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default

Windows XP:
C:\Documents and Settings\[USERNAME]\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default

Tabi önce klasör seçeneklerinde tüm dosyaları gösteri seç abicim....


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:35:36 

mazemeteo kardeşim, foolw me home farla ıcın menu yok. en net acıklama ıcın aracı aldıgında arac ıle ılgılı bır kullanım kıtapcıgı vermıslerdır. işte o kıtapcıkta sayfa 112 de follw me home farların kullanımı yazıyor. arıca bır baska sayfada daha anlatıyor. amao nun sayfa numarasını bulamadım.
bence bkonuları bılsen de bılmesen de o kıtapcıgı bastan sona oku. ben bır demlık cay demledım , hem ıctım hem okudum:):):
quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo

albea premioda follow me home özelliğini bulamadım...yeni kullananlar ne der k-bu konuda...özelliği bilgisayardan aktive etmek mi gerek..ama ben baktım böle bir göstergebulamadım



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:37:37 

güle güle kullan, allah kaza bela vermsın kardesım. aynı benım araba masallah:):):):)
quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo

önden görünüş

0


yandan görünüş

0


arkadan

0





_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:41:44 

ben zaten aracta ıkı eksık gordum. bırıncesı ön kaputa altına ses gecırmezlık saglayan ızalasyon , ıkıncısı de karter muhafazası.

karter muhafazayı hazıran da kaput altındakı ses gecırmezlık yalıtım elyafını da eylul ekım gıbı taktıracagım. malum sıcak havalarda o elyaf motoru cok sıcak tutar.

serın serın gezsın motor yaz aylarında:):):

ama karter muhafaza şart. bır an önce taktıralaım yenı premıo cu arkadaslar..
quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

hazemeteo Süper. Harika. İçi-dışı ayrı güzel. Allah korusun. Maaşallah. Güle güle kullanasın, hayrını gör inşaallah.

Ön kaput iç tarafında izolasyon kaplaması yok. Ne alaka? Altı-üstü bir elyaf yani. Neden koymazlar ki?





_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:44:53 

mabbay kardeş, park sensorlerı ıle gılgılı fotografları tekrar ekleyebılırım. dış aksam fotoları zor olmaz ama artık senın ıcın iç aksam fotolarını tampon altına egılerek cekecegım. tabi tamponun iç tarafında iç aksam goruluyo ıse cekecegım. gorulmuyor ıse sadece dış tan gorunum fotolar cekerım
quote:

Orjinalden alıntı: mabbay

SAHİDEN ali mete hocam şu park sensörlerinin yakın fotoğrafları ve iç düzenekleri hakkında senden foto ve bilgi istesek .... Acaba çok şey mi istemiş oluruz

4. geçen sayfadan şimdi de oldu mu 5. . Bu ne demek 5-1 demek .



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:50:26 

hava girişi zurna ya benzemış dogru. ama bu zurna olayı fıat yetkılılerının turk halınını zurna cevgısını bılerek yaptıgı bırseydır herhalde:):):9
quote:

ben memnunum bu durumdan, o fıyata hem araba hemde zurna almıs oldum demek


Orjinalden alıntı: zeiffer



değerli arkadaşım. Motor arıza uyarısı ciddi olabilecek bir şey. Bence en kısa zamanda enjektörlerden başlayan bir tedaviye girişmek gerekir. Neme lazım. Aracın gidişinde bir sıkıntı varmı? Yakıtta artış veya güç sıkıntısı falan?

bahakanki kankam . traktör falan? diesel kullanıyoruz ama traktör değil. Anladık benzincisiniz / sesizsiniz. Biz size sataşıyomuyuz? Allah Allah ....
scoupe harbiden bizim motorlar daha şık görünüyor. Gerçekten benzinli motorun hava girişi zurnaya benzemiş.
Benzinciler kızmıyonuz dimi???



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:51:59 

alimete hocam park sensörünün kullanımından memnun musun? bi de o kadar zahmete gerek var mı abi?.. ben iç donanım derken torpido gözüne takılan bişeyden bahsetmiştim?( ayrıca bilgi için teşekkür ederim)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mabbay -- 14 Mayıs 2009; 10:57:32 >


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
538 Mesaj
14 Mayıs 2009; 10:59:19 


quote:

Orjinalden alıntı: alimete

kardeşim hayırlı ugurlu olsun, allah kaza bela vermesın, ıyı gunlerde kullan ınsallah.







kardeş sağolasın. o motor altı keçe çok gerekli mi bilmiyorum..aracın içine ses gelmesinin engeller mi o keçe...karter muhafazası bence de önemli..gerçi albealar bayağı bir yüksek...birinden duymuştum..karter muhafazası kazalarda motorun eğiliğ yere düşmesini engelliyormuş..dolayısıyla motor içeri doğru gelince tabi sürücü bölümüne basınç yapar..bunu bir araştırmak lazım...


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




 
538 Mesaj
14 Mayıs 2009; 11:01:49 


quote:

Orjinalden alıntı: alimete

mazemeteo kardeşim, foolw me home farla ıcın menu yok. en net acıklama ıcın aracı aldıgında arac ıle ılgılı bır kullanım kıtapcıgı vermıslerdır. işte o kıtapcıkta sayfa 112 de follw me home farların kullanımı yazıyor. arıca bır baska sayfada daha anlatıyor. amao nun sayfa numarasını bulamadım.
bence bkonuları bılsen de bılmesen de o kıtapcıgı bastan sona oku. ben bır demlık cay demledım , hem ıctım hem okudum:):):





evet bence de ben de şöle bi göz gezdirdim ama güzelce bi okumak gerek kitabını sanırım.
alimete ilk depon bitmiştir. yakıt tüketimi nasıl oldu..benim yol bilgisayarı şu an ortalama 7.4 lt gösteriyor..110 km oldu


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 11:05:50 

hocam, gercekten cok buyuk kolaylık park sensoru. mutlaka tavsıye ederım.

aracın ön konsoluna renklı ısıklı bır gosterge takıyorlar bazı modellerınde, o ısıklardan arkadakı araca kac cm kaldıgını anlıyorsun ama ben o modelden taktırmadım. o ısıklı gosterge on konsolda ıyı durmuyor bence.

ben arac gerı gerı gıderken ve bır araca yada nesneye yaklastıgında ses cıkaran, ve de yaklastıkce sesın sıddetını artıran park sensoru taktırdım. o bence daha ıyı, hem ilgi dagıtmıyor hem de ses arttıgında arkadakı araca ne kadar yaklastıgını anlıyorsun. zaten premıolarda rka gorus bıraz kısıtlı, dıger albea ları bılemem ama premıo da durum boyle.

boyle olmaaydı ne olurdu dıye sorarsan ben yıne de park sesnoru taktırırdım derım. ve mutlaka önerırım.




quote:

Orjinalden alıntı: mabbay

alimete hocam park sensörünün kullanımından memnun musun? bi de o kadar zahmete gerek var mı abi?.. ben iç donanım derken torpido gözüne takılan bişeyden bahsetmiştim?( ayrıca bilgi için teşekkür ederim)



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
135 Mesaj
14 Mayıs 2009; 11:08:45 

ilk depo bitti, ortalama yakıt 6.5 dıye godterdı. ama daha da dusecegınden emınım.

uzun yolda hıc yakmıyor, otobanda 60 km lık bır yol kat ettım, gercı uzun sayılmaz ama ben sabıt hızda gıttım. (110 km hız) bu hızda gıttıgımde ortalama 4.8 yaktı:):):):)

ama ben neredeyse hep sehır ıcın kullanıyorum. o yuzden sımdıden bıle 6.5 gayet ıyı geldı bana
quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo





evet bence de ben de şöle bi göz gezdirdim ama güzelce bi okumak gerek kitabını sanırım.
alimete ilk depon bitmiştir. yakıt tüketimi nasıl oldu..benim yol bilgisayarı şu an ortalama 7.4 lt gösteriyor..110 km oldu



_____________________________

FiaT AlbeA PremiO 1.4 KrstaL Mavİ
O Bir CengaveR
AlbeA, AlbeA, AlbeyAAAAAAA
alimete


 
538 Mesaj
14 Mayıs 2009; 11:28:56 


quote:

Orjinalden alıntı: alimete

ilk depo bitti, ortalama yakıt 6.5 dıye godterdı. ama daha da dusecegınden emınım.

uzun yolda hıc yakmıyor, otobanda 60 km lık bır yol kat ettım, gercı uzun sayılmaz ama ben sabıt hızda gıttım. (110 km hız) bu hızda gıttıgımde ortalama 4.8 yaktı:):):):)

ama ben neredeyse hep sehır ıcın kullanıyorum. o yuzden sımdıden bıle 6.5 gayet ıyı geldı bana




110 la gittin 4.8 lt yaktı..çok güzel bir değer....


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 11:40:21 

Günün olayı <<<<<<<< ZURNA >>>>>>>


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


984 Mesaj
14 Mayıs 2009; 14:51:11 

mabbay Kıracam mausu-kılavyeyi şimdi. Yoldaşım yok bi numara orda!....
Eee? Neyle edit edecem ben bunu? Burada benim girdiğim veya indirdiğim şeyler yok ki? Sen baktında buldun mu girdiğin adresleri Chrome default klasöründe? History var, onu neyle açacam? Kimbilir hangi türde bir dosya? Bence Chrome tamamen java çalışıyor, o yüzden bunlar İE deki gibi tasnif edilmiyorlar. Olabilir mi dersin?
Tamam anlaşıldı. Chrome'da bunları göremiyoruz. Hımm.. O zaman İE' ye dönüyoruz mecburen.
İE dışındaki bütün tarayıcıların illaki bir traş yönü var. Chrome' un kide buymuş. Yaramazz...
D:\Documents and Settings\user name\Local Settings\Temporary Internet Files...Yolundaki İE8 detayları. Ne kadar net ve anlaşılır. İstediğini al-çıkar. Edit-medit gerek yok. Yönetici aç yeter. Olay budur!. Yaşasın İE.


local://upfiles/472525/EA3F21DD8D374988BCE1519BC6470BF0.jpgChrome

local://upfiles/472525/49D9447B25C04267AB2CC1D0B2681B8A.jpgİE8


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeiffer -- 14 Mayıs 2009; 15:21:16 >


_____________________________

oxray'dan park sensörü montajı+Piyasa Müziğinden Nefret Ediyorum




746 Mesaj
14 Mayıs 2009; 15:10:46 

selamlar

bahakanki kankam . traktör falan? diesel kullanıyoruz ama traktör değil. Anladık benzincisiniz / sesizsiniz. Biz size sataşıyomuyuz? Allah Allah ....scoupe harbiden bizim motorlar daha şık görünüyor. Gerçekten benzinli motorun hava girişi zurnaya benzemiş. Benzinciler kızmıyonuz dimi???


zeiffer arkadaşım sen yanlış anladın herhalde.ben albeanın dizellerine laf atmadım.anlatmaya çalıştığım şu.madem bu dizel motor sesi fazla.neden o kapul altı keçesini koymuyorlar.tamam içeri ses almayabilir peki dışarıya verdiği ses önemli değilmi ki onu bazılarına koymuyorlar.yani bu anlayışa ben akıl erdiremiyorum.

yani bu olayı dizel benzinli çekişmesine döndürüp de birliğimizi bozmayalım değil mi


_____________________________



984 Mesaj
14 Mayıs 2009; 15:15:34 

Yok . Bahakanki kankam. Hayatta olmaz öyle şey. O zaman vakit makara saatiydi. Ondan bu şekilde yazdım. Yoksa forumda zaa-zuu yaptırmam, karşıyımdır. Tavır yaparım.
Benzinli motorlara koymamışlardır diye düşündük. Sıfır diesel alan olsa açtırıp bakarız. Tahminen onlarda vardır diyorum.
Ha oluru fabrika bunu ayırmayacaktı abicim, benzinliyede koyacaktı. Yakışanı bu olurdu bence.
Canımsın..


_____________________________

oxray'dan park sensörü montajı+Piyasa Müziğinden Nefret Ediyorum




746 Mesaj
14 Mayıs 2009; 15:20:03 

arkadaşlar ben de önceleri 90-100km arası gittiğimde en az yaktığını sanıyordum.aracım 2004 1.2 8v.şimdiye kadar böyle uyguladım.malum bizde devir saati de yok.ama bir aydır aracı 100-110 aralığında kullanıyorum ve de gördüm ki bu aralıkta kullandığımda daha az yakıyor.siz ne dersiniz.

eeeeeeeeeeeeeeeeee110 dan sonrası da çılgınlık yani.tabi üstüne çıkılacak yerlerde vardır yok değil


_____________________________



984 Mesaj
14 Mayıs 2009; 15:36:55 

tek marşla 650km yol yapmışlığım var. 88tl mazot yaktım. bu yolun çok rahat 300km ye yakın kısmı 170-190km/h. ile gittim.
Hava serin, motor rahat. Sabahın 5'iydi. Yol bomboş. Dur kalk hiç yok. Yakıtı fazlalaştıran hız mutlaka da, ani hızlanmalar asıl suçlu olan.
Fakat sonuna kadar iddia ederim ki, benim araç 110(+-10) civarında en az yakıyor. Sanıyorum max.güç-tork verimi için, 5.viteste 2500-3000devir arası, hız 110-120km/h veya az yukarısına tekabül ediyor. Bu gözle bakmamıştım hiç. İlk fırsatta test ediyorum .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeiffer -- 14 Mayıs 2009; 15:46:45 >


_____________________________

oxray'dan park sensörü montajı+Piyasa Müziğinden Nefret Ediyorum




 
538 Mesaj
14 Mayıs 2009; 15:53:13 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

tek marşla 650km yol yapmışlığım var. 88tl mazot yaktım. bu yolun çok rahat 300km ye yakın kısmı 170-190km/h. ile gittim.
Hava serin, motor rahat. Sabahın 5'iydi. Yol bomboş. Dur kalk hiç yok. Yakıtı fazlalaştıran hız mutlaka da, ani hızlanmalar asıl suçlu olan.
Fakat sonuna kadar iddia ederim ki, benim araç 110(+-10) civarında en az yakıyor. Sanıyorum max.güç-tork verimi için, 5.viteste 2500-3000devir arası, hız 110-120km/h veya az yukarısına tekabül ediyor. Bu gözle bakmamıştım hiç. İlk fırsatta test ediyorum .



MAKSİMUM TORKU VERDİĞİ YERDE GİDERSEN ORDA EN AZ YAKAR.
benzinli torku 3000 devirde dizel 2000 devirde sanırsam.
araçları bu devirlerde kullanırsanız en verimli hali odur

5.teste 3000 devirde albea benzinli mesela 110 km hızla gidebiliyorsa tamamdır...ve bu devirde 110 la gittiği yere kadar git bence en az yakacaktır. mesela honda civic vardı onla 3200 torku en yüksek verdiği yerdi. uzun yolda 5.vites 120 km hızla felan bu devirde gidebiliyordu


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




95 Mesaj
14 Mayıs 2009; 16:06:21 

""" hazemeteo + bahakanki""" ben 90-100 hızla gidiyorum şehiriçi 1.4 benzinli fire aracimla 200 lira yakıyor km de :) bahaknki şimdi senin sistemi deniyecegim 100-110 km hızla gidecegim bakalım düşecek mi ? :)


_____________________________



2172 Mesaj
14 Mayıs 2009; 17:23:45 

Ah o Kırmızı ışıklarda dur kalk yokmu su gibi benzin içirtiyor araçlara.


_____________________________



1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 18:46:49 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

mabbay Kıracam mausu-kılavyeyi şimdi. Yoldaşım yok bi numara orda!....
Eee? Neyle edit edecem ben bunu? Burada benim girdiğim veya indirdiğim şeyler yok ki? Sen baktında buldun mu girdiğin adresleri Chrome default klasöründe? History var, onu neyle açacam? Kimbilir hangi türde bir dosya? Bence Chrome tamamen java çalışıyor, o yüzden bunlar İE deki gibi tasnif edilmiyorlar. Olabilir mi dersin?
Tamam anlaşıldı. Chrome'da bunları göremiyoruz. Hımm.. O zaman İE' ye dönüyoruz mecburen.
İE dışındaki bütün tarayıcıların illaki bir traş yönü var. Chrome' un kide buymuş. Yaramazz...
D:\Documents and Settings\user name\Local Settings\Temporary Internet Files...Yolundaki İE8 detayları. Ne kadar net ve anlaşılır. İstediğini al-çıkar. Edit-medit gerek yok. Yönetici aç yeter. Olay budur!. Yaşasın İE.


local://upfiles/472525/EA3F21DD8D374988BCE1519BC6470BF0.jpgChrome

local://upfiles/472525/49D9447B25C04267AB2CC1D0B2681B8A.jpgİE8

Abi ben chrome kullanmamıştım...... indirdim... karıştırdım. okulda o kadar bulabildim ama ben derim ki IE kullan. Yok eğer chrome kullanıcam diyosan......Bilgisayarcı arkadaşlara sorar aldığım bilgileri iletirim abi......


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 18:50:12 


quote:

Orjinalden alıntı: br251

Ah o Kırmızı ışıklarda dur kalk yokmu su gibi benzin içirtiyor araçlara.

bende bunu düşünüyorum ya hanımı okuluna bırakana kadar 4 tane kırmızı ışık 2-3 dönüş of ki of...


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
538 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:16:49 

yol bilgisayara dikkat ederseniz..kalkışlarda ve hızlanmalarda anlık tüketim 18-20 lere kadar çıkıyor...ortalama hız yakalanınca 6-7 ye düşüyor
quote:

Orjinalden alıntı: mabbay



bende bunu düşünüyorum ya hanımı okuluna bırakana kadar 4 tane kırmızı ışık 2-3 dönüş of ki of...



_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:42:42 


quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo

yol bilgisayara dikkat ederseniz..kalkışlarda ve hızlanmalarda anlık tüketim 18-20 lere kadar çıkıyor...ortalama hız yakalanınca 6-7 ye düşüyor



İNŞAALLAH GÖRÜCEZ ABİ.......


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


984 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:51:05 

quote:

Orjinalden alıntı: hazemeteo

yol bilgisayara dikkat ederseniz..kalkışlarda ve hızlanmalarda anlık tüketim 18-20 lere kadar çıkıyor...ortalama hız yakalanınca 6-7 ye düşüyor



Öhö..Öhö...Ters mi yazdınız? Gazı kapatınca 6-7 ye düşüyo, sabit giderken 18-25 'e çıkıyor olmasın? lt başına km olması lazım bizim yol bilgisayarları ama yenilerde başka yazılım olabilir tabii...Kurcalamadım hiç.
Nerede bu millet? Dizi mi izliyorsunuz yoksa?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeiffer -- 14 Mayıs 2009; 20:53:02 >


_____________________________

oxray'dan park sensörü montajı+Piyasa Müziğinden Nefret Ediyorum




1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:51:34 

zeiffer abicim......

HİSTORY dosyası adı üstünde senin işini görecek dosya.. ama neyle açılacak o dosya? araştırmak lazım.......



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mabbay -- 14 Mayıs 2009; 20:52:24 >


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:54:58 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer


Öhö..Öhö...Ters mi yazdınız? Gazı kapatınca 6-7 ye düşüyo, sabit giderken 18-25 'e çıkıyor olmasın? lt başına km olması lazım bizim yol bilgisayarları ama yenilerde başka yazılım olabilir tabii...Kurcalamadım hiç.
Nerede bu millet? Dizi mi izliyorsunuz yoksa?

yukarılarda bir yerde öyle bir ayardan bahsetmişlerdi... ya hazemeteo ya da alimete hocamdı yazanda..... Bi de 5. vites 90 km 2500 tork en iyisi değil mi yakıt için


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


984 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:56:32 

Tamam onu anladım/buldum/kurcaladım/açmayı denedim olmadı. Buna baktın mı? Nasıl? İE'de herşey meydanda. Kolayca görebiliyorsun değil mi?


_____________________________

oxray'dan park sensörü montajı+Piyasa Müziğinden Nefret Ediyorum




75 Mesaj
14 Mayıs 2009; 21:29:08 

Selam arkadaşlar,

Benin arabam 1.4 premio. 1ay önce aldım. Aldıktan sonra hep şehir içinde kullandım. Genelde 8.0 lt/100km yakıyor. Bugün öğleden sonra havaalanı yolunda bir deneyeyim dedim. 90-100 km hız arasında anlık tüketimde en az 4.8 lt/100km gördüm. Ayrıca çok zevkliydi. 90 kmni üzerinde gitmeme rağmen sürüş rahat ve sessizdi.





_____________________________

Granit Grisi Premio 1.4
Herkese hayırlı yollar...


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 21:29:37 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer

Tamam onu anladım/buldum/kurcaladım/açmayı denedim olmadı. Buna baktın mı? Nasıl? İE'de herşey meydanda. Kolayca görebiliyorsun değil mi?

o bi kesin. herşey ortada IE da


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


75 Mesaj
14 Mayıs 2009; 21:33:47 


Premio 1.4 otobanda süren varsa performans ve tüketim nasıl lütfen yazın


_____________________________

Granit Grisi Premio 1.4
Herkese hayırlı yollar...


1093 Mesaj
14 Mayıs 2009; 21:34:46 

yukarıda 1.4 fire motor için 5. vites 90 km hız ve 2500 devir yazmıştım.... yakıt için en ideale yakın değer bu mudur acaba? (3000 li bir değerde okumuştum ama


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
538 Mesaj
15 Mayıs 2009; 8:49:35 


quote:

Orjinalden alıntı: zeiffer


Öhö..Öhö...Ters mi yazdınız? Gazı kapatınca 6-7 ye düşüyo, sabit giderken 18-25 'e çıkıyor olmasın? lt başına km olması lazım bizim yol bilgisayarları ama yenilerde başka yazılım olabilir tabii...Kurcalamadım hiç.
Nerede bu millet? Dizi mi izliyorsunuz yoksa?



yol bilgisayarında menuden istediğingibi ayarla...istersen lt/100 km istersen km/lt ben 100 km de yaktığı yakıt cinsinden bakmayı seviyorum...hele 3.4-2.8-4.0 gibi değerleri görünce iyi oluyor..şehir içi kısa denemelerde gmrüğüm düz yolda 90 km hıza yakın 5 lt nin altı görülüyor..ama sürekli gözün bilgisayarda olcak ki gazı dengeleyebil.pratikte olcak bişi değil.ama sakin sürüş yapanlar şehir içi 7-8 arası uzun yolda da 5-6 arası ortalama değer yakalar. ben bu hafta sonu uzun yol yapacağım dönüşte değerleri sizlerle paylaşırım.


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




 
538 Mesaj
15 Mayıs 2009; 8:52:14 


quote:

Orjinalden alıntı: mabbay

yukarıda 1.4 fire motor için 5. vites 90 km hız ve 2500 devir yazmıştım.... yakıt için en ideale yakın değer bu mudur acaba? (3000 li bir değerde okumuştum ama



evet maksimum torkun olduğu bölgede en yüksek viteste olursan en az yakıtı harcarsın..1.4 ün maksimum tork çizgisi 2500-3000 arasında olması gerek sanırım....şehir içi olmaz ama uzun yolda 2500-3000 devir 5.vites yol bilgisayarın en düşük değeri göstereceği yerdir.


_____________________________


2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
SİGARA DÜŞMANI
ÇEVRECİ




1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 9:31:08 



[/quote]


yol bilgisayarında menuden istediğingibi ayarla...istersen lt/100 km istersen km/lt ben 100 km de yaktığı yakıt cinsinden bakmayı seviyorum...hele 3.4-2.8-4.0 gibi değerleri görünce iyi oluyor..şehir içi kısa denemelerde gmrüğüm düz yolda 90 km hıza yakın 5 lt nin altı görülüyor..ama sürekli gözün bilgisayarda olcak ki gazı dengeleyebil.pratikte olcak bişi değil.ama sakin sürüş yapanlar şehir içi 7-8 arası uzun yolda da 5-6 arası ortalama değer yakalar. ben bu hafta sonu uzun yol yapacağım dönüşte değerleri sizlerle paylaşırım.
[/quote]

EVET benim yazdığım buydu.......


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


 
83 Mesaj
15 Mayıs 2009; 9:44:32 

Arkadaşım benimde aracım 2005 active 1.2 8v inan bende fark ettim onu özellikle 110-115 arası nedense araç bana daha az yakıyormuş gibi geliyor.Yol bilgisayarında da tüketim düşerken menzil artıyor.
quote:

Orjinalden alıntı: bahakanki

arkadaşlar ben de önceleri 90-100km arası gittiğimde en az yaktığını sanıyordum.aracım 2004 1.2 8v.şimdiye kadar böyle uyguladım.malum bizde devir saati de yok.ama bir aydır aracı 100-110 aralığında kullanıyorum ve de gördüm ki bu aralıkta kullandığımda daha az yakıyor.siz ne dersiniz.

eeeeeeeeeeeeeeeeee110 dan sonrası da çılgınlık yani.tabi üstüne çıkılacak yerlerde vardır yok değil



_____________________________



424 Mesaj
15 Mayıs 2009; 10:50:11 

Slm arkadaşlar benim albea 2006 1.4 ustunde 175 ... lastik var 185.65.14 le degiştirmek istiyorum daha 33 000km de ama lastiklerde kılcal catlaklar var dişleri gayet iyi ama çatlaklar canımı sıkıyor, yılda 4000-4500km yol yapıyorum işden eve evden işe nadir uzunyol yapıyorum günlükde yaklasım 6-7km yol yapıyorum lastikleri degiştireyimmi yoksa orlinal lastikleri kulanıyimmi karar veremiyorum ,siz olsanız degiştirirmisiniz olmadık bi zamanda lastikle ugrasmak istemiyorum bu gune kadar hiç sorun çıkmadı stepne bile kulanmadım ,lastik fiyatlarını biraz araştırdım kumho lastikler daha uygun fiyat olarak ustundekiler lassa albea lara hangi lastik daha uygun olur sesizlik, konfor ve yol tutuş olarak tecrübelerizi görüşlerinizi bekliyorum saygılar selamlar...


_____________________________

Bir avuç kömür için bir ömür verenler...
Emekçi kardeşlerim Ruhunuz şad olsun


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 10:51:12 

forum müdavimleri artıyor........ Albea_koliq ve Han_09 hoş geldiniz...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mabbay -- 15 Mayıs 2009; 10:54:25 >


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


424 Mesaj
15 Mayıs 2009; 11:22:22 

tşk ler mabbay hoş bulduk.


_____________________________

Bir avuç kömür için bir ömür verenler...
Emekçi kardeşlerim Ruhunuz şad olsun


 
48 Mesaj
15 Mayıs 2009; 11:23:24 

parayı yatırıyorum ve bu hafta alıyorum araç gelmiş aradılar ! albea granit grisi 1.4 fire



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nevzat16 -- 15 Mayıs 2009; 11:24:22 >


_____________________________

TÜRK 'E KEFEN BİÇENİN ÖLÜMÜ ACI OLUR!


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 11:33:30 


quote:

Orjinalden alıntı: nevzat16

parayı yatırıyorum ve bu hafta alıyorum araç gelmiş aradılar ! albea granit grisi 1.4 fire

hayırlı olsun şimdiden


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 11:58:04 


quote:

Orjinalden alıntı: Han_09

Slm arkadaşlar benim albea 2006 1.4 ustunde 175 ... lastik var 185.65.14 le degiştirmek istiyorum daha 33 000km de ama lastiklerde kılcal catlaklar var dişleri gayet iyi ama çatlaklar canımı sıkıyor, yılda 4000-4500km yol yapıyorum işden eve evden işe nadir uzunyol yapıyorum günlükde yaklasım 6-7km yol yapıyorum lastikleri degiştireyimmi yoksa orlinal lastikleri kulanıyimmi karar veremiyorum ,siz olsanız degiştirirmisiniz olmadık bi zamanda lastikle ugrasmak istemiyorum bu gune kadar hiç sorun çıkmadı stepne bile kulanmadım ,lastik fiyatlarını biraz araştırdım kumho lastikler daha uygun fiyat olarak ustundekiler lassa albea lara hangi lastik daha uygun olur sesizlik, konfor ve yol tutuş olarak tecrübelerizi görüşlerinizi bekliyorum saygılar selamlar...

lastik konusunda 4-5 sayfa geride geniş bilgi var....


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 12:10:53 


quote:

Orjinalden alıntı: orhanpaşa



baba güzel açıklamışsın eline diline koluna sağlık herkes dikkat etmeli agalar.....


lastikle ilgili herşey


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 12:23:13 


quote:

Orjinalden alıntı: mabbay

zeiffer abicim......

HİSTORY dosyası adı üstünde senin işini görecek dosya.. ama neyle açılacak o dosya? araştırmak lazım.......

abi işini halledebildin mi?


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 12:39:01 

Takımda cuma yorgunluğu var herhalde


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 12:41:54 



_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 13:08:07 

yanlızım dostlarım, yanlızım yanlız


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 13:14:43 

0


zeiffer abime tüm modifiyecilere


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


1093 Mesaj
15 Mayıs 2009; 13:19:55 

0


_____________________________

Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.


95 Mesaj
15 Mayıs 2009; 13:41:25 

yok yalnız degilsin mabbay ben varım.. nerdensin buarada arkadaşım il ilçe ?


_____________________________



424 Mesaj
15 Mayıs 2009; 13:41:43 

eyvallah mabbay arkadaşım tşk ler bu yazılanlardan benim lastikleri degiştirmem şart oldu da hangi lastik albea lara daha uyumlu KUMHO fiyat olarak avantajlı şehir içi kulanıyorum zaten aydın kuçuk şehir pahalı lastik almaya degermi? yoksa ucuz etin yahnisi yavan mı olur hangi lastigi tavsiye edersiniz...


_____________________________

Bir avuç kömür için bir ömür verenler...
Emekçi kardeşlerim Ruhunuz şad olsun


424 Mesaj