- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
En sevdiğiniz kamyon markası
658 Cevap251746 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     2 3 4 5 6 [8] 10 11      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
63 Mesaj
28 Ağustos 2007; 2:55:22 

32 değil 40 ton aynı tır gibi ama o aracın karayoluna çıkış izni yok özel izin almak gerek gibisinden birşeyler duymuştum bende, zaten iş makinesi diye geçiyormuş yanılmıyorsam


_____________________________



 
63 Mesaj
28 Ağustos 2007; 16:02:50 

bende onu diyorum işte kasayla beraber 14 gelse 26 ton yük atar aşşağı yukarı tır gibi işte


_____________________________



4 Mesaj
28 Ağustos 2007; 17:24:14 

benim terciğim reno ama yerli derseniz bmc prodan vazgeçemem


_____________________________



607 Mesaj
28 Ağustos 2007; 20:23:26 

otosanin sitesinde sadece Fiyat listesinde yer aliyor
Cargo 4030 10x2, An.Tesl.Fiyat : 128 245 YTL

bu aracin artisi,kolay manevra ediliyor,az yer kaplar ve
ikinci bir araca ( dorse ) ihtiyac yok....

Otosan bile sitesinde teknik cizgiler ve diger detaylar
hakkinda bilgi vermiyor



0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



1265 Mesaj
31 Ağustos 2007; 23:11:02 

bence bmc şaka bir yana gerçektende konforlu. amcamın bi aralar vardı kaçırmaya falan kalkmıştım. aslında tır deseniz direk renault derdim ama neyse artık. peki renaultun kamyonu var mı? yangın söndürücüleri falan var ama kamyonunu bilmiyorum..


_____________________________


[MacBook Pro 13'' | Intel Core 2 Duo 2.66 Ghz l 4GB Ram l 320GB Hard Drive l Oyun Canavarı NVIDIA GeForce 320M Graphics]



 
120 Mesaj
1 Eylül 2007; 22:09:55 

Renaultun kamyonu olmaz olurmu ya kardeşim...
Gir bu siteye dolaş güzel araçları var...

http://www.renault-truc..._2001329_0.html?lang=tr


_____________________________




 
120 Mesaj
9 Eylül 2007; 14:27:17 

Bu başlık nihai ömrünü tamamlıyor galiba...


_____________________________




 
166 Mesaj
10 Eylül 2007; 12:46:09 

merhaba arkadaşlar bende bir BMC ci olarak sonuna kadar BMC diyorum



Ekteki dosya (1)


_____________________________


DH KAMYONCULAR GRUBU
TOYOTA COROLLA 1.6 SOL SEDAN GÜMÜŞ GRİ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Eylül 2007; 9:58:21 

Daf XF tek geçerım

0


0


6509 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
VOITH
11 Eylül 2007; 23:39:08 

mackler bu konuda bir numaradır gürültülü olsa gerek

0




_____________________________

Vw fanatikliği değilde 1.6 bebek puseti gibi araçla V5.7 amerikana kafa tutmak en büyük fanatiklik olsa gerek..
Mercedesin yıldızından daha güçlü bir yıldız varsa o da chryslerın yıldızıdır..


709 Mesaj
12 Eylül 2007; 17:52:23 

daf
volvo


_____________________________

İmza


1225 Mesaj
14 Eylül 2007; 17:59:20 

Volvo


_____________________________

Benim hayatta yegane onurum,servetim TÜRK lükten başka bir şey değildir.ATATÜRK


1618 Mesaj
14 Eylül 2007; 21:55:39 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Eee haydi Arkadaşlar Hareketlenin İşlerim Sıkıydı Giremedim.


istikamet neresi BmCpRo827 ?


_____________________________



 
120 Mesaj
15 Eylül 2007; 13:42:46 

Bu mack burunlu kamyonlar dünyanın en iyi kamyon yada çekicileri deniliyor...
Bir yorum yapabilecek var mı?


_____________________________




3594 Mesaj
16 Eylül 2007; 13:41:53 

ERKAN kardes,BMC ne zaman burunlu kamyon üretecek ??????????????
Askamin durumu maglum,950 modeli tarihe karisabilir......
Bu Pazari BMC bakalim degerlendirecekmi??????

nede olsa BMC,her sektörde var (mini,midi,otobüs (körüklü!!!),kamyon...)brde burunlu model versiyon...

MACKLER Dünyanin en iyi kamyonu oldugunu sanmiyorum (VOLVO - Scania varken,birde CARGO ),ama saglam ve dayanikli araclar.........
MOTORLARI uzun ömürlü

Kamyonculara selam
Hayirli Ramazanlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magentis02 -- 16 Eylül 2007; 13:42:48 >


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


3594 Mesaj
16 Eylül 2007; 14:03:14 

kaptan,sözlerimi iyi okumadin
Uzun ömürlü ve dayanikli derken,Mackleri kastetim
Volvo ve Scaniada en konforlu ve kaliteli araclardan......
*Cargoyu sevdigimden dolayi *
cargo tabiki scania,volvo Mack degil...

bu ara cargolar,TRUCK ülkesi ABD de üretiliyor


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
120 Mesaj
16 Eylül 2007; 22:13:49 

quote:

ERKAN kardes,BMC ne zaman burunlu kamyon üretecek


O eskiden di...
Şimdi bana hatırlattırma 66 lı yılları

Yok ya BMC burunlu kamyon falan düşünmüyo...


_____________________________




1618 Mesaj
17 Eylül 2007; 17:11:43 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

İzmir e Pirinç Dönüşte Manisadan Mısır.Hasat Mevsimi Başladı.


hayırlı işler.kazasız belasız
yollarda kantar varmış doğru mudur?


_____________________________



 
120 Mesaj
20 Eylül 2007; 23:18:24 

Yahu nerde bu millet ya!!!


_____________________________




1618 Mesaj
21 Eylül 2007; 1:12:53 


quote:

Orjinalden alıntı: ERKAN850

Yahu nerde bu millet ya!!!



herkes meşgulde galiba


_____________________________



 
569 Mesaj
21 Eylül 2007; 16:04:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Karşıyakalı™

Daf XF tek geçerım

0


0




süper bişeymiş.sahip olmak isterdim


_____________________________



 
940 Mesaj
21 Eylül 2007; 18:12:26 

Arkadaşlar
PRO 1142 ye karşı Otosan-Ford daha rakip çıkaramadı..
Askam hala sıkıntıda ve imalat yok.
Temsa markalı kamyonlar la ilgili üretim anlamında bir gelişme yok.
Man sadece otobüs üretiyor..
Çin li firmalar otomobil ve 4x4 araçlardan sonra kamyonda ihraç etmek üzere.yakında kamyon montajı da yapmaya kalkarlarsa şaşırmayın..
Unutmadan

TÜRK MALI KULLANALIM ÜLKEMİZİ KALKINDIRALIM.HER ÜLKE zaten BÖYLE YAPIYOR..

www.otometre.com


_____________________________

Yerli Araç Kullan TÜRKİYE Kazansın.Bizim İnsanımız KAZANSIN. Otometre.com - Otorama.blogspot.com


1618 Mesaj
22 Eylül 2007; 12:32:14 

0


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Eylül 2007; 21:19:24 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Sebenlim İşte Yolun Kralı Budur..

aynen eray abi endamı yetiyor be


 
120 Mesaj
22 Eylül 2007; 23:59:59 

Daha plakası bile takılmamış her yeri gıcır gıcır beyaz güvercin demekten alamıyorum kendimi...


_____________________________




1618 Mesaj
23 Eylül 2007; 0:03:11 

yeni kupa baya yakışmış.
hayırlı kazançlar getirsin sahiplerine.

BmCpRo827
planında varmı bu kamyon..


_____________________________



1618 Mesaj
23 Eylül 2007; 1:59:23 

hayırlısı olsun..kazasız belasız


_____________________________



426 Mesaj
23 Eylül 2007; 13:23:45 

İŞTEE KRAL BMC

NE CARGO NE DAF NEDE GMC ARTIK KRAL BMC



quote:

Orjinalden alıntı: sebenlim

0




_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Eylül 2007; 20:32:36 

quote:

Orjinalden alıntı: sebenlim

0


Ben burdayım diyor varmı bi sorunu veya itirazı olan..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anf125 -- 25 Eylül 2007; 14:45:51 >


3594 Mesaj
26 Eylül 2007; 10:49:03 

Eyvallah,resimler güzel Haci.
ama sözkonusu karoserci cargo üzerine faaliyetler gerceklestirmiyor,hayret....
halbuki Türkiyenín gercek efsaneleri Cargolardir
saygilar


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Eylül 2007; 22:19:31 


quote:

Orjinalden alıntı: legion90

Bende Scania derim. Bide Reno nun tırları vardı. Onlar da müthiş.



3594 Mesaj
29 Eylül 2007; 23:17:58 

Axorun efsane olmasi icin Türkiye yollarinda 20 - 30 sene faaliyet göstermesi lazim......

Türkiyenin efsaneleri.....Bedford, Ford D1210, Ford Cargo ( 1983- ),Vabis,As600,950,Fatih
ve eski kupali mersolar.....Pro efsane sayilmaz,bir 10 sene dahabeklemesi lazim


vabis
http://members.home.nl/...__Scania_111_rozend.JPG

bedford

http://www.bushistorisk...eview/bedford_truck.jpg

merso
http://www.olafs-fotose...Lkw-Fahrsch-Clemens.jpg

cargo
http://www.chrishodgeph...s/pixww/fun06/06121.jpg

Fatih
http://www.mkpsulamabir...resimlerim/bmcfatih.jpg

..............iste bunlar efsane....konfor,yüksek performans pek yok,,,,,ama
yillarca yollarimizda hizmet eden bu araclar,halen yollarda


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
15 Mesaj
30 Eylül 2007; 0:24:06 

quote:

..............iste bunlar efsane....konfor,yüksek performans pek yok,,,,,ama
yillarca yollarimizda hizmet eden bu araclar,halen yollarda


Bu tarife göre ve bundan önce yukarıda bahsedilen esaslara göre düşünürsek şimdilik tip olarak D 1210 EFSANE olmayı hakedebiliyor.

Selamlar.



_____________________________



1618 Mesaj
30 Eylül 2007; 2:06:02 

quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Yurtdışına Çalışacak Başka Ekonomik Araba Yok..Axorla Kuruyorlarda 2-3 Yılda Araba Haşar Oluyor.Motor İndiriyor.Hepimiz Biliyoruz.


eniştem 2005te axor 3240 aldı ve ortalama 20-25 tonla çalışıyor.

bizim oraların yollarını nasıl tarif etsem acaip rampalı ve virajlıdır..bknz: Bolu-Seben 54 km.Sadece bu aralık yeter arabanın canına..

kulağına kurşun o yolda birşey olmadıysa 2 yılda bu yorumuna katılamayacağım BmCpRo827.

tabiki araç sürücüsüyle bir düşünülmeli. Şöförden şöföre çok fark var ama genelleme yapmak bence yanlış olur.
Saygılar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebenlim -- 30 Eylül 2007; 2:13:05 >


_____________________________



1618 Mesaj
30 Eylül 2007; 2:12:25 

o araçtan bir foto..



0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



1618 Mesaj
30 Eylül 2007; 13:14:41 

20-25 tonla bir aracın saglamlığı anlaşılmaz konusuna otoban benzeri yollarda katılırım ama bizim ornın yolu dediğim gibi anormal.

Buradaki sağlamlık şartına bakarsak resmi tonaj uygulanan arabalar sıkıntının en az çıkacağı arabalar olacağı aşikar.
Standardın dışına çıkınca yapılan testler aracın o tonajın üstüne göre üretildiği manasına gelebilir.
Eger merc bu arac toplam 40 tonluk ve sen bu değerlere uyarak kullanmalısın diyorsa verdigi garantinin arkasında olması gerekir ve sürücü hatası dışında aracın yolda kalmaması lazım.

Bu noktada BMC daha diri bir arçtır deniliyorsa bence o aracın üretim bandında yapılan extra güçlendirmeden dolayı oldugunu söyleyebilirim.
Şasi kalınlığı veya kullanılan tekerlek bilyeleri ona gore tasarlanmıştır.

Konu tır meselesi ise uluslararası sandartlara uygunluk belgesi olan, markası sağlam ve ucuz araç olması bakımında merc tabiki tercih edilmiştir.
Çekici konusunda Daf-Scania dışındaki araçlar bence aynı katagoride.

Uluslararası yollarda inş BMC de sık görülü ama bildigim kadarıyla şimdilik o amaçla kullanılan bmc cekici yoktur


_____________________________



3594 Mesaj
30 Eylül 2007; 13:24:24 


quote:

Orjinalden alıntı: sebenlim

o araçtan bir foto..



0




yigidi öldür,hakkini yeme...Axorda asalet var....20 sene sonra bir 2521 efsanesi olabilir....


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


1041 Mesaj
30 Eylül 2007; 23:31:19 

SCANİA


_____________________________



3594 Mesaj
1 Ekim 2007; 23:22:07 

Arkadaslar, 300 000 km yi normal otolarda yapiyor....
benim bildigim 10 - 12 litrelik kamyon ,otobüs motorlar ilk revizyona kadar 1mio km yapar....
bmcleri ,cargolari bilmem,onlarin 7-8 litrelik motor hacimleri var,herhalde
helalinden 700000km yaparlar

saygilar


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Ekim 2007; 21:05:23 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Çeksin Bakalım Tonajı Görürüm Ben Milyonu..

aynen


3594 Mesaj
2 Ekim 2007; 23:09:57 

quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Orada Scanialar Milyonu Zor Çıkartırken Axormu Milyonu Görecek..Magentis02 300.000 km yi Normal Otolarda Yapıyorda Onlar Yük Çekiyormu.Dağ Bayır Gidiyormu.30 Ton Çekiyormu.300.000 Yapması Normal..İkisini Karşılaştırmak Çok Saçma.


bende kamyon-oto motoru kiyaslamiyorumki--laf 300 000km den acilmisti.....motordan anlamayan bilir:kamyon motorlari
1milyon devirmesi lazim...Peki,siz kamyonlara ne kadar fazla tonaj atiyorsunuski,prolariniz ,fatihlerinizin motoru
bu kadar erken dagiliyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magentis02 -- 2 Ekim 2007; 23:26:55 >


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


3594 Mesaj
3 Ekim 2007; 0:14:47 


quote:

Orjinalden alıntı: BmCpRo827

Sen Bmc Nin Motoruna Bakıcağına O Savunduğun Cargonun Motoruna Bak.Ecotoroymuş.Görüyoruz Yolda Rampada Dağda.Ecotoro Pısıyor.Bmc Ve Mercedes, Bir Scania,Volvo Değilki.Bende Katılıyorum 1 Milyonu Devirmesi Lazım.Arkadaşımda 320 Lik Renault Premium Vardı.1 Milyon Km Gördü Motor İflas Etti.Motor Dediğin Öyle Olacak.Tabi Renault Premium Bunu Yaparsa Scanialar Ne Yapar Bilemeyiz.Bmc Nin Motoru Maksimum Gideceği 750.000 Km.Bu Neden Böyle.Kasa Alt Yapı Hepsi Dahil 125 Milyar Lira.Scania Bakarsak Hepsi Toplam 155-160 Milyar Lira.Fark Burada.Cargonun Motorunu Hiç Sorma.400.000 Bin Km Giderse Öpte Başına Koy.Ne Kadar Tonaj Atıyorsunuz Demişsin.Zamanı Gelince 20 Tonla Gittiğimiz Yerler Oluyor Olmuyor Değil Tabiki.Ama Yaz Mevsimi Başladığında 30 Tondan Aşağıya Tarladan Çıktığımızı Pek Görmüyorum.Zaten Benim Arabamın Sen Kasasının İçine Girsen Kaybolursun.Eee Bide Tonaj Atıyoruz.Motor Tabiki İstediğimiz Kilometreyi Göstermiyor.Eminim 2 Sene Sonra Benim Arabam 550.000 Km Ye Gelir Ben O Motoru Atarım.Ama Araba 310.000 Km ye Girdi Daha Bir Kere Teklediğini Çalışmadığını Performans Düşük Söz Konusu Olmadı.Önümde İki Sene Var Olucağınıda Sanmıyorum.Ben Motoru Değiştiridiğimde Cebimden En Fazla Çıkacak Para 5 Milyardır.Oda En Fazla.Scania,Mercedes Gibi Sosyete Arabalarında Bu Fiyat 10 Milyar.Eee Bmc Nin Farkı Burada Yine.


Bilgiler icin sagolasin Insallah ekmek teknenle nice kM görürsün......Ama :
Eqotork Türk yapimi bir motor,bununla gurur duymak lazim


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
569 Mesaj
6 Ekim 2007; 16:40:38 

acaba bilen arkadaşlar bu işin ekonomisi hakkında bilgi verebilirmi? mesela bu araçlar ortalama kaç paradır,y6akıtı ne kadardır,ne kadar iş yapar aylık kaç para kazanılır filan...


_____________________________



 
120 Mesaj
6 Ekim 2007; 17:33:04 

AXOR 1843 LS çekici hakkında bilgisi olan var mı?


_____________________________




15408 Mesaj
6 Ekim 2007; 23:48:22 

Buyrun Size Yeni Arabam.Öbür Tombul Balık Gitti.4.5 Yaşına Girdi.Ama Giderken Yine Her Yeri Orjinaldi.Sebenlim Arabayı Satarmısın Satıcanmı Derken Nazar Deydi.

0


0


0


0


0


0


0


0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 7 Ekim 2007; 16:04:48 >


_____________________________



3594 Mesaj
7 Ekim 2007; 0:08:12 

HACI,sanki eskisi biraz daha güzeldi...neyse,artik boya attirirsin....83 000 km ,daha yeni sayilir
emekar ( cargo ) kamyonlari sollarsin

Hayirli olsun,bol kazanclar

( keske Cargo alsaydin )


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


15408 Mesaj
7 Ekim 2007; 0:28:29 

Moda Değişiyor Yavaş Yavaş Model Yükseltmek Lazım.2006 Model Daha.Buçuklu Şanzıman.Yolda Ne Cargo Bırakır Ne Fargo.Cargo Alsaydın Diyorsun Da Ben Cargoyu Kapımın Önüne Sokmam.Birde Onumu Alıcam.Yollarda Rezil olmaya Niyetim yok.Daha Dur Zaten Araba Elime Geçeli Bir Hafta Olmadı.Heryeri Sade.Orasına Burasına Birşeyler Yaptırınca Öbürüne Benzer..

Sağolasın..Sanada Hayırlı İşler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 7 Ekim 2007; 16:30:39 >


_____________________________



 
120 Mesaj
7 Ekim 2007; 10:26:40 

quote:

Erkan Axor u Napıcan Senidemi Kaybettik..




Yok be abi.
Öyle olsa imzam halen Bence...BMC olurmu?

Bir abim sordu da.
Araçla ilgili bir bilgi yokmuş.
Türkiyede de üretilmiyormuş galiba.


_____________________________




1618 Mesaj
7 Ekim 2007; 14:37:15 

uzun bir sesisizlik doneminden sonra satırlar dolmuş...elinize saglık

öncelikli olarak BmCpRo827 kardeşim hayırlı ugurlu olsun, kazasız belasız bol kazançlar inşallah. 935 li gunlerinden de foto bekleriz.
fırsatını buldunmu değiştireceksin, iyi yapmışsın..yanlız arabadaki o ahtapot olmamış be

scania_124_g arabanin kralını değiştirince yaşasın yeni karl diyelim..fotolar güzel..


_____________________________



1618 Mesaj
7 Ekim 2007; 14:41:53 

ayrıca BmCpRo827..
hala imza eski..
yenisiyle değiştir artık..alışamadın yenisine galiba


_____________________________



 
166 Mesaj
7 Ekim 2007; 15:40:15 

hayırlı uğurlu olsun kaptan iyi vermişsin 70 e öteki arabayı öteki arabayı
bu arabanında yapıştıma ları söktürüp kasayı boyattırıp kuşak arttırırsan birazda paça yaparsan iyi olur...


_____________________________


DH KAMYONCULAR GRUBU
TOYOTA COROLLA 1.6 SOL SEDAN GÜMÜŞ GRİ


1618 Mesaj
7 Ekim 2007; 16:45:14 

hyundai icin bi iyilik düşünüyormusun?
(söyledim artık yakında satarsın )


_____________________________



2124 Mesaj
7 Ekim 2007; 18:04:22 

scania güzel kamyon yapıyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2124 Mesaj
7 Ekim 2007; 18:07:32 

ayrıca renault un türkiyede pek olmayan ama avrupa pazarındada olanlar kaliteli hatta afrika ülkerinin çoğunda o eski ranault kamyonlar kullanılıyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3594 Mesaj
7 Ekim 2007; 18:13:40 


quote:

Orjinalden alıntı: karasimsek06

ayrıca renault un türkiyede pek olmayan ama avrupa pazarındada olanlar kaliteli hatta afrika ülkerinin çoğunda o eski ranault kamyonlar kullanılıyor



evet,Afrika ülkeleri Renolarin hastasi...cogunlukla araclarda Renault-berliet logosu vardir
Renault Trucks,afrika pazarinda bir dev diyebiliriz


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
1798 Mesaj
9 Ekim 2007; 0:44:14