Smart Media 2.5'' HDD Media Player İncelemesi !!!
186 Cevap73797 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
7 Mesaj
6 Mart 2008; 18:54:18 

arkadaşlar ben bu ürünün 500 gb aldım ama bir türlü tv de gösteremedim tv scart girişli aynı sorunu yaşayıpta çözen arkadaş varmı?
şimdiden teşekkürler..


_____________________________



 
75 Mesaj
9 Mart 2008; 21:14:17 

Kardeş
elektronikçiye gidip scart'ı RCA'ya çeviren dönüştürücüyü alcaksın 3-5 YTLye sorun çözülecek..
İmkan bulabilirsem fotoğrafını da koyarım bahsettiğim aletin ;)

Kısaca anlatmaya çalışayım:
Bahsettiğim dönüştürücüyü scarta takıyorsun ve o scartı sarı kırmızı ve beyaz tos girişe çeviriyor...

Resmini koymaya çalışcam...


_____________________________



3736 Mesaj
5 Nisan 2008; 11:30:33 


quote:

Orjinalden alıntı: Valadir

Compact Flash destekliyormu ?



evet


_____________________________



 
315 Mesaj
6 Nisan 2008; 13:54:38 

http://www.hepsiburada....0225&productId=bd850179
linkindeki yeni ürün sizce nasıl. almaya değermi?


_____________________________



 
2 Mesaj
7 Nisan 2008; 3:30:24 


quote:

Orjinalden alıntı: staroftheskies

http://www.hepsiburada....0225&productId=bd850179
linkindeki yeni ürün sizce nasıl. almaya değermi?


Ben dün bu ürünü 300 YTL ye aldım çok hoşuma gitti ama bir sorunum var HDDye 50 tane film attım ama TVye taktığımda 11 klasör olarak gösteriyor gerisini göstermiyor nedeni ne olabilir acaba bilen varsa yardım etsin lütfen.


_____________________________



 
25 Mesaj
7 Nisan 2008; 14:18:06 

Arkadaslar merhaba.Ben daha dün SMARTMEDIA MP35 PLUS 250GB 3.5" TAŞINABİLİR DİSK aldım.Ancak bazı arkadaslardan bu cihaza 2 farklı format atılması gerektiğini duydum.Bu doğru mu? Doğruysa nasıl yapacağım.Ayrıca PC üzerinde formatlamaya çalışıyorum ama olmuyor.FAT32 olması gerekiyormuş.Ancak ürün kutusunda FAT32 ye cevirebilecek bir CD falan yok.Nasıl bir işlem yapmam gerekiyor.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler.


_____________________________



1443 Mesaj
11 Nisan 2008; 23:22:05 


quote:

Orjinalden alıntı: taugenichts

Arkadaslar merhaba.Ben daha dün SMARTMEDIA MP35 PLUS 250GB 3.5" TAŞINABİLİR DİSK aldım.Ancak bazı arkadaslardan bu cihaza 2 farklı format atılması gerektiğini duydum.Bu doğru mu? Doğruysa nasıl yapacağım.Ayrıca PC üzerinde formatlamaya çalışıyorum ama olmuyor.FAT32 olması gerekiyormuş.Ancak ürün kutusunda FAT32 ye cevirebilecek bir CD falan yok.Nasıl bir işlem yapmam gerekiyor.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler.

biri banada aynı sorunuın çözümünü söylesin lütfenn


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
41 Mesaj
13 Nisan 2008; 17:13:24 

Arkadaşlar bugün 500GB olan harddiski aldım.. Tipik türk davranışı olmasın kullanma klavuzunu dikkatlice okuyayim dedim. İşkence gibi geçen yarım saatin ardından formatlama olayını klavuzdan yapmaya başladım. Ancak bir türlü harddiski ikiye bölemedim.. Bilgisayarım -Yönet - Depolama-Disk Yönetiminden sonra Partition Create diye bir bölüm yok.. Ancak kitapçıkta var gibi sösteriyor.. Arkadaşımın bilgisayarında denedim gene olmadı..

Şu an Fat32 tek partition olarak kurdum..

Bilen bir arkadaş nasıl ikiye böleceğimi söyleyebilir mi?

tşk...


_____________________________



1443 Mesaj
21 Nisan 2008; 21:56:43 


quote:

Orjinalden alıntı: queque

Arkadaşlar bugün 500GB olan harddiski aldım.. Tipik türk davranışı olmasın kullanma klavuzunu dikkatlice okuyayim dedim. İşkence gibi geçen yarım saatin ardından formatlama olayını klavuzdan yapmaya başladım. Ancak bir türlü harddiski ikiye bölemedim.. Bilgisayarım -Yönet - Depolama-Disk Yönetiminden sonra Partition Create diye bir bölüm yok.. Ancak kitapçıkta var gibi sösteriyor.. Arkadaşımın bilgisayarında denedim gene olmadı..

Şu an Fat32 tek partition olarak kurdum..

Bilen bir arkadaş nasıl ikiye böleceğimi söyleyebilir mi?

tşk...


evet arkadaşlar bende bölemedim.
ama daha önemlisi ben bu alete 10-15 tane divix film attıktan sonra makina kafayı yiyor hangi bilgisayara taksam bilgisayarı kitliyor bilgisayar resmen donuyor. çıkartın ca bilgisayar normale dönüyor. bu duruma bir çare bulacak arkadaştan allah razı olsun..


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
7 Mesaj
26 Nisan 2008; 16:54:39 

arkadaşlar bende aynı model aldım ve ikiye böldüm şimdi yapmanız gereken ilk önce smartdisk media playeri bilgisayara takın bigisayarınızın masa üstünde bulunan bilgisayar'a sağ klik yaparak yenet i tıklayın açılanpencereden disk yönetimi seçin bu kısımda smartmedianın 465 gb gibi görünecek bu birimin üstüne fare ile elerek sağ klik yapın ve birimi küçült ü tıklayın ve istediğiniz rakamı yazınız ondan sonra küçülk diyin bilgisayar hallediversin ayrıca diski formatlaken fat 32 veya ntfs olarak istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz ben ntfs olarak formatladım ve kullanıyorum. çünkü bilgisayarımda ntfs dir

saygılar iyi çalışmalar


_____________________________

sevtürk


 
8 Mesaj
27 Nisan 2008; 16:31:27 

arkadaşlar bazı arkadaşlar tv ye bağladıgında görüntü alamadığını yazmış size kolay bir çözüm yolu anlatacagım. cihazınızın arkasına taktıgınız tv tos 3 lü fişinizi iyice yerine oturtun fiş tam oturmazsa görüntü alamazsınız.bu sorun bu tür cihazlarda çok görülür.iyice oturdugundan emin olun!!!ayrıca şu an bu cihazlarda en iyi fiyatı exa bilgisayar veriyor hemde piyasadan %30 daha ucuz ben oradan aldım...ayrıca bendede bir sorun oluşuyor mp3 lerin hepsini göremiyorum bu neden olabilir??yani 40 klasör mp3 varsa 12 klasör gözüküyor....


_____________________________



 
7 Mesaj
27 Nisan 2008; 16:53:43 

arkadaşlar bende smartmedia player 3,5 inc 500 gb ı yeni aldım, ikiye böldüm (NTFS olraak) ancak resimleri jpeg olmasına rağmen görüntüleyemiyorum, resimleri fotoğraf makinesi olarak görüyor entere bastığımda donup kalıyor, ayrıca dat uzantılı filimleri kullanabiliyorum, mpg4 formatına ceviriyorum görüyor ancak oynatlıyor, acaba bizdemi bir sorun var yoksa smart media playeri almakla hatamı ettik.

saygılar


_____________________________

sevtürk


9 Mesaj
2 Mayıs 2008; 13:41:23 

2,5 hdd 160 gb kullanıyorum.
CF karttan yükleme problemi yaşıyorum.Arkadaşlardan ayrıntılı yardım bekliyorum..
Selamlar..


_____________________________



 
7 Mesaj
3 Mayıs 2008; 0:56:52 

Arkadaşlar almış olduğum smart media player 500 gb ı iade ettim, iade etmemdeki sebap ise yüklemelerde meydana gelen donmalar ve bazı yüklemelerde sorun var algılıyarak atla, iptal devam gibi gelen sorulardan hangisine tıklarsan tıkla smartmediya plus kendini otomatik olarak bilgisayardan kaldırıyor yeniden görmek için usb yi çıkartıp yeniden takmak gerekiyor, ayrıca bu olaydan sonra yüklü videoları, müzikleri ve resimleri tv veya lcd de göremiyorsunuz, smart mdia playere yeniden format atarak videoları, resimleri ve müzikleri yeniden yüklemeniz gerekiyor, tabi boyut büyük olunca her yükleme ne kadar zaman alacağını tahmin edersiniz.

alacak olanların bu yazdığım şeyleri dikkate almasını öneririm. saygılarımla


_____________________________

sevtürk


16015 Mesaj
3 Mayıs 2008; 9:20:14 

valla bneimde aklıma takıldı

adam gibi usb li dvd ler 180 lira

o paraya smartmedia alırım diyodum

ama baya sorunlu cihazlar sanırım

ben 2.5 luk düşünüyorum çünkü taşıma sorunu vs olmasın diye

biraz daha inceleyeyim bari


_____________________________


2007 Hyundai Getz 1.4 DOHC 4AB AC ABS SR OTM.

GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS


5023 Mesaj
3 Mayıs 2008; 12:03:10 


quote:

Orjinalden alıntı: hakan pekacar

Arkadaşlar almış olduğum smart media player 500 gb ı iade ettim, iade etmemdeki sebap ise yüklemelerde meydana gelen donmalar ve bazı yüklemelerde sorun var algılıyarak atla, iptal devam gibi gelen sorulardan hangisine tıklarsan tıkla smartmediya plus kendini otomatik olarak bilgisayardan kaldırıyor yeniden görmek için usb yi çıkartıp yeniden takmak gerekiyor, ayrıca bu olaydan sonra yüklü videoları, müzikleri ve resimleri tv veya lcd de göremiyorsunuz, smart mdia playere yeniden format atarak videoları, resimleri ve müzikleri yeniden yüklemeniz gerekiyor, tabi boyut büyük olunca her yükleme ne kadar zaman alacağını tahmin edersiniz.

alacak olanların bu yazdığım şeyleri dikkate almasını öneririm. saygılarımla

Paylaştığınız için teşekkürler de bunun bir çözümü mutlaka olmalıdır diye düşünüyorum


_____________________________

Nothing lasts forever
Even cold november rain


 
7 Mesaj
5 Mayıs 2008; 21:27:49 

vallahi ardadaşım bunun bir çözümü olsada artık benim işime yaramaz, birde yukarıda bahsetmeyi unutmuşum, aldığım smartmedia plus kabının içinde sallanıyordu, yani hiç hoşuma gitmedi tabi bu benim denediğim 3,5 inç i birde belki bilgisayarımda vista ultimate kurulu belki uyum sorunu çekmiş olabilir ancak ben içime sinerek kullanamadıktan sonra ne fayda. saygılar iyi akşamlar


_____________________________

sevtürk


607 Mesaj
8 Mayıs 2008; 22:26:12 

Arkadaşlar ben bugün smartmedia plus 500 gb aldım , bilgisayara ilk taktığımda aleti tanımadı sonra biçimleme olayı dang etti, NTFS olarak biçimledim. Fat32 Cd si çıktı içinden ama kim kurar fat32 yi salla :D Az önce recep ivediki izledim cidden hoş alet.
Ayrıca vista kullanıcısıyım, en dandik windows sistemi, üflesen hata verir :)
500 gb alete Fat32 atmak küfretmek gibi bir şey bence, arkadaşın dediği donma olayı bence fat32 den oluyordu çünkü fat32 yüksek dosya boyutlarını yüklemez, arkadaşlar anlamadığım nokta: ben hard disk i istediğim parçaya bile bölebilirken siz neden bu kadar kıvranıyorsunuz sahte ürün olmasın :/
0


ürünün cdsini upload ettim fotoğraf makinesi sorunu fat32 olmamasındanmış, fat32 yapınca fotolar düzeldi. Alın size orjinal CD http:// r a pidshare.com/files/113543904/smartmedia_cdsi.zip



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c4n -- 9 Mayıs 2008; 0:57:23 >


_____________________________



607 Mesaj
10 Mayıs 2008; 1:29:05 

max video boyutu kullanma kılavuzunda 720*480 gibi bişe yazıyodu, bunun üzerindeki video boyutunu açmadı bizzat denedim. Resolution ile ilgili hata verdi. Fat32 ile biçimlemeyince smartmedia çalışmıyor, kimi arkadaşlara cd verilmemiş bakın üstteki mesajda cdyi uplad ettiğim rapid linki var, düzgün yazıp indirin forum müsade etmedi düzgün yazmama nedense. Kullanıyorum memnunum bir sorun olursa sorun cevaplarım, bana da bir ara fotoğraf makinesi çıyıyordu , jpeg dosyaları açmıyordu, filmi ileri sarmıyordu tek sebebi NTFS ile biçimlememdi FAT32 yapınca düzeldi. Alet bariz çin malı demezden edemeyecem, tamam aldım ama belirgin bir firmware vs. üreticisi yok. Bunu unutmayın zaten hem hdd hem mediaplayer olarak en sağlamı da bu. Phipis in bir ürününü gördüm 500 küsür ytl ye :)


_____________________________



 
300 Mesaj
11 Mayıs 2008; 0:36:24 


quote:

Orjinalden alıntı: dejaay




media özellikli bir disk kullanmadığım için sizi yanlış yönlendirmiyeyim. İsterseniz aynı aletten kullanan arkadaşlara bi danışınız..

Smart Media 2.5'' HDD Media Player İncelemesi !!!
http://forum.donanimhaber.com/m_17833285/tm.htm



bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.

http://forum.donanimhaber.com/m_23098661/tm.htm


_____________________________

Panasonic TX P50VT50E
Sanyo Xacti HD 2000
Fujifilm Finepix F100fd
GigaBlue HD 800 UE (ultra edition)
Humax IRCI-5400Z
Next YE 2000 CIS Super Plus


 
214 Mesaj
11 Mayıs 2008; 1:46:23 

Altyazı örneği için bi ekran görüntüsü koysaydınız keşke yaa.
Hem büyük altyazı, hem de küçük altyazı için?


_____________________________



2280 Mesaj
12 Mayıs 2008; 12:07:54 

İnceleme için teşekkür ederim. Bi tanıdık almış 3,5" 500 gb lığını fena değil diyor, Vatan da da %8 indirim var bakalım bende alabilirim


_____________________________


| Canon Eos 600D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II + EF 50mm f/1.8 II + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Yongnuo 480 II Flash | Fotoğraflar için tıklayınız
Diziler: | Chuck | Fringe | Person of Interest | The Big Bang Theory | Dexter | The Walking Dead | Alcatraz | Merlin | Doctor Who | Torchwood | The IT Crowd
Saçmasapan bir hayatın içinde, Saçmasapan kişilerle, Saçmasapan fikirleri, Saçmasapan düşünceleri, Saçmasapan bir şekilde, Saçmasapan konuşarak, Saçmasapanlaşmaya devam ediyoruz...


 
214 Mesaj
12 Mayıs 2008; 13:18:46 


quote:

Orjinalden alıntı: B.S.S.
Vatan da da %8 indirim var bakalım bende alabilirim

Şu anda en ucuz ereyon da satılıyor.


_____________________________



 
214 Mesaj
17 Mayıs 2008; 0:03:00 

Bu cihazdan ben de almış bulunuyorum arkadaşlar.
Cihazdan çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.
Sadece çok fazla sıkıştırılmış mp4 filmlerde sorun çıkıyor.
Takılma falan yok.
Bilgisayardan 9,2 gb içeriği tamamen film olan klasörü tek seferde kopyala-yapıştır yaptım.
5 dk 36 sn sürdü.
12,5 gb mp klasörünü kopyaladım: 7 dk 12 sn sürdü.
Hızı gayet başarılı bence. Dk da 1,8 gb kopyalıyor.
700 mb lık bir filmi cd den kopyalarken en az 5 dk geçiyor, ancak bu cihaz yarım dakikadan daha kısa sürede hallediyor. 24 sn sürdü bende.
Kumanda hassasiyeti çok iyi. Cihaz kumandaya gecikmesiz cevap veriyor.

Altyazıların konumunu ayarlıyamıyorsunuz ancak, "büyük" ve "küçük" olmak üzere boyutu için 2 seçim yapabiliyorsunuz.
0


Altyazı görünümü hakkında fikir edinebilmeniz için örnek koyuyorum.

Büyük altyazı
0


Küçük altyazı
0


Büyük
0


Küçük
0


Altyazıları küçük olarak ayarlarsanız hakikaten biraz fazla küçük.
Büyük olarak ayarlayınca bana normal geldi 55 ekran tv de.
Ancak, altyazıların konumu bir-iki cm daha aşağıda olsaydı veya konumunu ayarlayabilseydik iyi olurdu.
Yine de çok rahatsız edici değil.

Bunlar da cihazın boyutları hakkında fikir edinmeniz için:

0

0


Cihazın boyutları beklediğimden küçük arkadaşlar.
Resimdeki sigara uzun sigara değil.
Kısa malbiş cigarası.
Ona göre kıyaslayın artık.
Kalınlığı sigara paketiyle aynı.
Sadece uzunluğu ve genişliği 2 şer cm fazla.
11.5 cm x 7.8 cm
Kalınlığını ölçmedim ama resimde de görülüyor sigara paketiyle aynı.

İçindeki harddiskin markası samsung arkadaşlar.

Not: 1 gb tan büyük olan filmleri, 1 gb lık kısma kadar oynatıyor, ondan sonrasını göstermiyor.
O yüzden, ben 1 gb tan büyük olan filmi bilgisayarda 2 ye bölüp aktarıyorum cihaza.
Bunu yapmak da çok basit, Boilsoft Video Splitter programıyla yarım dk da yapabiliyorsunuz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drisert -- 27 Mayıs 2008; 20:53:35 >


_____________________________



6 Mesaj
18 Mayıs 2008; 21:41:14 

arkadasım kaca aldın kac gb bu alet


_____________________________



 
214 Mesaj
19 Mayıs 2008; 14:07:16 

160GB.
Şu anda ereyonda 221,45 ytl.
Doların düşmesiyle bu fiyata indi.
http://www.ereyon.com.t...ls.aspx?productId=92924
Ben başka bi yerden 230 ytl ye almıştım.
Tek memnun olmadığım tarafı: Film oynatırken zaman çizgisi göstermiyor, bir de zaman atlatma fonksiyonu yok.
Yani mesela filmin 36:12 dakikasına atlatacaksınız, bunu direkt olarak yapamıyorsunuz.
Hızlı sardırmayla oraya ulaşmak zorundasınız.
Fakat hızlı sardırma fonksiyonu çok etkili.
2, 4, 8, 12 ve 16 hızda sardırabiliyorsunuz.
16 hızda sardırınca zaten bi filmin sonuna sardırarak ulaşmak 1,5 - 2 dakika sürmüyor.
quote:

Orjinalden alıntı: faruk531

arkadasım kaca aldın kac gb bu alet




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drisert -- 19 Mayıs 2008; 14:11:04 >


_____________________________



607 Mesaj
21 Mayıs 2008; 23:47:11 

3.5'' 500gb mp35 lerde VGA out bulunmaktadır, 2.5'' lerde yok.


_____________________________



 
47 Mesaj
3 Haziran 2008; 12:19:37 

3.5 olanları kalitesiz yazılımolarak görünüm olarak berbat birşey.
http://www.noontec.com/...t/ProductView.asp?id=83 bu ürünü bekleyin


_____________________________



156 Mesaj
23 Haziran 2008; 18:19:23 

bu cihazda DVD oynatmanın bir yolu var mı?


_____________________________

HASTA LA VICTORIA SIEMPRE


94 Mesaj
10 Temmuz 2008; 23:49:04 


quote:

Orjinalden alıntı: hakan pekacar

arkadaşlar bende smartmedia player 3,5 inc 500 gb ı yeni aldım, ikiye böldüm (NTFS olraak) ancak resimleri jpeg olmasına rağmen görüntüleyemiyorum, resimleri fotoğraf makinesi olarak görüyor entere bastığımda donup kalıyor, ayrıca dat uzantılı filimleri kullanabiliyorum, mpg4 formatına ceviriyorum görüyor ancak oynatlıyor, acaba bizdemi bir sorun var yoksa smart media playeri almakla hatamı ettik.

saygılar


Dostum benim bilgisayar da Vista Premium kurulu. Sen aletin dosya sistemini FAT32'ye çevirmediğin için o sorunları yaşamışsın. Nitekim NTFS'de ben de benzer problemleri yaşadım. Aleti iade etmişsin gerçi ama biraz aceleci davranmışsın gibi geldi bana. :)


_____________________________

Toshiba A200-1BP / Toshiba 37C3500 / Samsung G600


 
1 Mesaj
1 Ağustos 2008; 16:19:31 

SLM
BENDE VAR BUNLARDAN
FORMAT ATINCA CALISMIYO SANIRIM ARA YUZ YAZILIMIDA SİLİNİYO
ARA YUZ YAZALIMI LAZIM YARDIMCI OLRSANIZ SEVİNİRİM


_____________________________



 
50 Mesaj
2 Ağustos 2008; 1:29:29 

Bende 3.5" 500GB olanindan var.Evdeki bilgisayara tanittim, 2'ye boldum birinci Fat32 ikinci NTFS evdeki makineden buldugum butun film resim ve muzikleri 1. bolume yukledim ve hemen hemen hic calistirmadigi film olmadi.Hemen hemen diyorum cuklu bir filmi calistirmadi ama onunda formati garipti. Suanda 1.bolumde yaklasik 60-70 adet film,300-500 adet Mp3, en az 100 tanede resim var ve hic sorunsuz calisiyor Masallah.
Tatile cikarken yanimda getirdim, bulundugum yerdeki bilgisayarda tanimadi aleti. Windows xp kurulu makinede, 2-3 defa format attim makineye, ne bicim bisey anlamadim, direk boot cd den kuruyor, driverlar eksik diye cihazin icini acip anakartin adini ve numarasini aldim ve driverlari internetten indirdim, yine olmadi. Bir arkadastan rica ettim laptopunu getirdi xp kurulu bu makinede denedim onda super calisti.
Usb bellekten diger bilgisayara atayim ordanda Smarta atayim dedim benim makina usb bellegi tanimadi. Biosuna baktim 1.1-2.0 acik, update'ler tam. Benim 2Gb'lik Mp3 player var kabloyla onu denedim, bunu tanidi ne bicim is anlamadim.Simdi kendi bilgisayarima indirdigim filmleri 2'ser 2'ser mp3 playera ordanda haftada birkez ugrayan arkadasin makinasi uzerinden benim smart media ya atiyorum.2 film icin toplam 1.5 saat harciyorum,48 dk benim makineden Mp3Playera.45 dk mp3 playerdan laptop uzerinden Smartmedia ya.
Sorun kesinlikle Smarttan kaynaklanmiyor, Benim kullandigim bilgisayar hurda icinde Assem Km18E ana kart Amd athlon 2200 islemci var buyuk ihtimalle bundan kaynaklaniyor.
Yardim edebilecek arkadaslarin yardimindan memnuniyet duyarim, ben isin icinden cikamadim.
Saygilar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agenor -- 2 Ağustos 2008; 1:31:26 >


_____________________________

[URL=http://img203.imageshack.us/i/img185.jpg/][IMG=http://img203.imageshack.us/img203/5225/img185.th.jpg][/IMG][/URL]


35½ Türkiye


1217 Mesaj
5 Ağustos 2008; 1:10:05 

ben de 2.5" 160gb olanindan aldim. aslinda sadece tasinabilir bi hdd lazimdi ama almisken lcd televizyonda divx de seyrederim diyerekten bade suzerekten. neyse 4e boldum fat32 olarak. pcde sorun cikarmadi hdd olarak. twde de attigim uc bes filmi sorunsuz oynatti altyazisiyla. altyazi olayini herkes gibi sewmedim ben de pek. tek sorunum component (yPbPr) baglayinca ses gelmedi. av baglayinca bi sorun yok. ilk defa component bisey bagladim telewizyona (samsung 32r81b) acaba neden seste problem oldu bi fikri olan war mi arkadaslar?


_____________________________

münzevi ve müstehzi


 
1 Mesaj
8 Ağustos 2008; 10:44:28 

Merhaba

(yPbPr) sadece goruntu iletir, ses icin composite baglantinin kirmizi-beyaz kablousunu yada ses cikisi varsa onu kullanmalisin.


 
18 Mesaj
7 Eylül 2008; 23:23:07 

arkadaşlar bu cihazı yeni aldım.
cihazı bilgisayara bağlayınca 130 gb lık hafızayı sorunsuz görebiliyorum ama tv ye bağladığımda sadece root yazıyor ve klasör boş yazıyor.
yardımcı olabilirseniz sevinirim. teşekkürler...


_____________________________



 
1 Mesaj
18 Eylül 2008; 3:53:13 

merhaba arkadaşlar 2.5" 160gb ını buldum 180 ytl civarında fiyatı var ama içindeki disklerin 7200 rpm olanı varmı ve hangi diski kullanıolar. Notebookuma 7200 rpm bi disk almak istiyorum eğer içindeki disk 7200 rpm sata ise benim için çok güzel olucak bu konuda bilgisi olan arkadaş varmı şimdiden teşekkürler...


1588 Mesaj
18 Eylül 2008; 13:11:36 

Tşk.ler Gayet açıklayıcı olmuş.
Anladığım kadarıyla ürün çok sorun çıkarıyor?


_____________________________

"Birini suçlamak üzere ileri uzattığın elinin üç parmağının seni gösterdiğini unutma..." F.Nietzsche


222 Mesaj
19 Eylül 2008; 14:28:52 

Arkadaşlar benim 2,5' smart media player laptopumda sorun çıkarıyor.Usb kablosu ile bağlıyorum smartın üzerindeki ışıklar yanıyor fakat pc cihazı tanımıyor.farklı usb kablolarla ve farklı usb girişlerinde denedim yine tanımadı.Arada bir tanıyor,ama çoğu zaman pc smartı görmüyor.Masa üstü pc de yapmıştı bir kez.Sizce sorun ne olabilir ve ne yapmam gerekir.


_____________________________

HYUNDAİ ELANTRA GLS ~~~ CANON POWERSHOT A630 ~~~ MSI VR-601 ~~~ SONY VAİO VGN-NS21Z ~~~ CANON MV-700 ~~~ CASİO EDIFICE EF-524D-1AV ~~~ LG 47LW650S ~~~ IPHONE 5 ~~~ CANON EOS 600D-18-55 IS / 75-300 USM


 
8 Mesaj
20 Eylül 2008; 1:47:30 

kesinlikle marka ürünlerden şaşmayın diğer markalar elllerine gözlerine bulaştırıyorlar alın bi codegeni philips, western, segate, oldu bitii kafanız rahat olsun


_____________________________



1588 Mesaj
20 Eylül 2008; 21:45:22 


quote:

Orjinalden alıntı: matematikcini

kesinlikle marka ürünlerden şaşmayın diğer markalar elllerine gözlerine bulaştırıyorlar alın bi codegeni philips, western, segate, oldu bitii kafanız rahat olsun

Arkadaşların yazdıklarına göre durum bundan ibaret


_____________________________

"Birini suçlamak üzere ileri uzattığın elinin üç parmağının seni gösterdiğini unutma..." F.Nietzsche


173 Mesaj
25 Eylül 2008; 1:10:10 


quote:

Orjinalden alıntı: a-lcatraz

arkadaşlar bazı arkadaşlar tv ye bağladıgında görüntü alamadığını yazmış size kolay bir çözüm yolu anlatacagım. cihazınızın arkasına taktıgınız tv tos 3 lü fişinizi iyice yerine oturtun fiş tam oturmazsa görüntü alamazsınız.bu sorun bu tür cihazlarda çok görülür.iyice oturdugundan emin olun!!!ayrıca şu an bu cihazlarda en iyi fiyatı exa bilgisayar veriyor hemde piyasadan %30 daha ucuz ben oradan aldım...ayrıca bendede bir sorun oluşuyor mp3 lerin hepsini göremiyorum bu neden olabilir??yani 40 klasör mp3 varsa 12 klasör gözüküyor....


benim de 750 gb olanı bugün elime geçti. anlattığınız kolay çözüm yolu işe yaradı. teşekkür ederim.
bu arada syın matematikcinine sesleniyorum. bu makinayı alma fikrini aklıma sen soktun. burda yazdıklarını görünce seni güzelce andım :)
ben fat32 programını kurup formatladım. kullanma klavuzu ile yapmaya çalışınca bi yerde tıkanıyordu. ama bikaç parçaya bölemedim. . resim video ve mp3 oynatıyor. altyazılar çerçeveli ve beklediğimden çok daha iyi. şu an harddiskki bölme dışında bi problem yok. yardımcı olmak isteyenler olursa şimdiden teşekkür ederim


_____________________________



173 Mesaj
25 Eylül 2008; 1:55:46 


quote:

Orjinalden alıntı: hakan pekacar

arkadaşlar bende aynı model aldım ve ikiye böldüm şimdi yapmanız gereken ilk önce smartdisk media playeri bilgisayara takın bigisayarınızın masa üstünde bulunan bilgisayar'a sağ klik yaparak yenet i tıklayın açılanpencereden disk yönetimi seçin bu kısımda smartmedianın 465 gb gibi görünecek bu birimin üstüne fare ile elerek sağ klik yapın ve birimi küçült ü tıklayın ve istediğiniz rakamı yazınız ondan sonra küçülk diyin bilgisayar hallediversin ayrıca diski formatlaken fat 32 veya ntfs olarak istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz ben ntfs olarak formatladım ve kullanıyorum. çünkü bilgisayarımda ntfs dir

saygılar iyi çalışmalar


hdd'i 2 ye bölmek için dediğiniz yönde ilerledim fakat sağ tıklayınca birimi küçült diye bişey çıkmadı ne demek istediğim aşağıdaki resimde

http://img517.imageshac...img517/1403/adszer5.jpg

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



14585 Mesaj
25 Eylül 2008; 11:19:07 

@uykusuzhergece bölümlendirme ile ilgili buraya bi göz atınız.
http://forum.donanimhaber.com/m_17650885/tm.htm


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2008; 13:33:24 

bu harici hdd olarak da kullanılabilir mi


173 Mesaj
28 Eylül 2008; 3:08:29 


quote:

Orjinalden alıntı: dejaay

@uykusuzhergece bölümlendirme ile ilgili buraya bi göz atınız.
http://forum.donanimhaber.com/m_17650885/tm.htm


teşekkürler dejaay..
matematikcini ile birlikte kafa kafaya verip yardımları sayesinde hdd'i 4 parçaya bölebildik. şu anda sorunsuz çalışıyor.
nasıl yaptığımızı fotoğraflarla anlatacak bir döküman hazırlıyoruz. yakında matematikcini tarafından buraya eklenecek. teşekkürler..


_____________________________



 
8 Mesaj
29 Eylül 2008; 23:03:41 

ARKADAŞLAR SMART MEDIA DİSKİNİZİN TEMEL SORUNLARINDAN OLAN BÖLÜMLENDİRME İŞLEMİNİ TÜM AYRINTILARIYLA AÇIKLAYACAK ŞEKİLDE RESİMLİ BİR DOSYA HAZIRLADIM VE AŞAĞIDAKİ LİNKTE SİZLERE SUNUYORUM. ELİNİZDE FORMAT ATMAYA YARAYAN BİR XP KURULUM CD Sİ VARSA GERİSİ ÇOK KOLAY.
BU İŞLEM DİSKİNİZDEKİ DİĞER SORUNLARIN DA BAZILARININ ÇÖZÜLMESİNDE YARDIMCI OLUR.AMA UNUTMAYINKİ BU İŞLEMLERİ YAPMADAN ÖNCE DİSKİNİZ İÇİNDE YEDEKLENECEK BİRŞEY VARSA BİLGİSAYARINIZA FALAN YEDEKLEYİN HERŞEYİ SİLECEKTİR. AMA BÖLÜMLEDNRİME İÇİN GARANTİ BİR YOLDUR. UYKUSUZHERGECE İLE BERABER DENEDİK VE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR. DİSKİMİZİ 4 PARÇAYA SORUNSUZ ŞEKİLDE AYRIDIK.
bu dosyayı indirn ve adım adım takip edin yeter... Kolay gelsin...


http://rapidshare.com/f...bolumlendirme.doc.html?


_____________________________



 
8 Mesaj
29 Eylül 2008; 23:06:00 

MALUM SİTENİN İSMİNİ VERMEYİ UNUTTUM PARDON...
Not : malum sitenin ismindeki boşlukları gözardı etmeyi unutmayın :)

ht tp : / / ra p i ds ha re . c o m /files/149479745/smartmedia_bolumlendirme.doc.html?


_____________________________



 
8 Mesaj
2 Ekim 2008; 2:58:41 

bye


_____________________________



 
2 Mesaj
7 Kasım 2008; 3:17:44 

bende 250 gb versıyonu var ıcındekı dıskı 500 gb aynı marka bır hard dıskle degıstırsem problem cıkarmı


_____________________________



511 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Heacker06
7 Kasım 2008; 18:02:39 

Güzel cihaz hayırlı ugurlu olsun iyi günlerde kullan


_____________________________

onur çagatay vural


 
41 Mesaj
17 Aralık 2008; 11:14:09 

Geçen ay SmartMedia 3.5 400gb aldım.Tv de sorunsuz çalışıyor ama bilgisayara taktığımda tanımadı.PC belli bir süre donuyor ve yükleme yapmıyor.Sağ altta donanımı kaldır sekmesi çıkıyor ama Bilgisayarıma girdiğimde gözükmüyor.
Birde bu dosya sistemin nasıl çevirirsem problem çözülür.PC cihazı tanımıyor nasıl dosya sistemini çevirebilirim.


_____________________________



 
759 Mesaj
19 Aralık 2008; 22:57:20 

smartmedia 500gb 2.5'' almayı düşünüyordum.
kafam karıştı.
ben tv ye takıp direk okuyacak diye umuyordum ama ne sorunlar varmışş.
hard diski bölmemiz şart mı
hard diske hem mp3 leri hem vcd, dvd, dvx foto atacagım.
filimleri okurmu bu çekilde yoksa bölüp farklı yerlere farklı dosyalarımı atmak gerekiyor.

bide
kimisi fat kimisi nstc format atmış.

ne yapacagız sonuçta.


bizim çocuk her yerde çizgifilm izleyebilsin istiyorum.

ondan media düşündüm.

birde ısınıyor problem çıkarıyor deniyor 30 dk da
1gb üzeri filimlerde sorun oluyor .... ..

bu sorunları yaşayacakmıyız yani.


tam memmuniyet yok mu bu cihazdan.


_____________________________



 
759 Mesaj
19 Aralık 2008; 23:09:24 

ben 2.5'' 500gb smartmedia düşünüyordum ama kafamda çook soru oluştu.

hard diskin bir tarafını fat bir tarafını ntsc formatlamak mümkün mü??
avantajı ne.

bide 2.5 '' olunca ısınma problemi olcak gibi geliyor. ( iyice küçülüyor ya hani)

kullananlar 2.5 '' varmı???
yoksa 320 gb mı alayım arada pek fiyat farkı yok.???


_____________________________



 
39 Mesaj
29 Aralık 2008; 4:01:09 

Bende 2.5'' 320 gb olanı almayı düşünüyorum.

2.5 '' 320 gb olanın resmi başka gördüm.Ürün değişikmi ?
http://www.hepsiburada....0225&productid=bd850985
Değişikse daha küçük gibi geldi bana

Bide VGA monitöre direkt bağlayabiliyormuyuz 2.5'' olanı ?




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DesertLegend -- 29 Aralık 2008; 4:00:52 >


_____________________________



1807 Mesaj
26 Ocak 2009; 9:46:41 

ben de geçen hafta aldım 2.5" 500 olanını. kasası çok güzel, kimi çiziliyor der ama bence kolay çizilmez, uzun süre film izleyince ısınıyor, ama o kadar olur zannederim, çünkü soğutucusu yok.
neyse baştan başlayım. ilk olarak işteki laptopa takınca hiç görmedi, sonra başka eski masaüstüne bağladım görmedi. başka bir arkadaşın laptopuna bağlayınca gördü. ntfs formatında geliyor, formatladım ( benim laptop formatı fat32 imiş, bir de usbden elektrik akımı çok zayıf, çünkü pda'imi de şarj edemiyorum, muhtemelen sorun var) .
önce bölmeyi beceremedim sonra o ekranda delete partition yapıp, diski tekrar takında kendiliğinden böleyim diye çıktı, 4 parçaya bölüp, beraberinde gelen cd'deki programı kurarak istediğim boyutta fat32 yaptım. tv hemen gördü, fotolarda sorun yok. ama videolarda ceple çekilen, mpg4 görüntüleniyor, ancak sanyo video ile çekileni göstermiyor, sadece ses var. dedim acaba yüksek çözünürlük olabilir diye, düşüklerde de çekip denedim göstermedi. uyumsuzluğun nedenini anlamadım. bir kaç film vardı avi olarak, hiçsorun çıkarmadan, takılmadan izledik.
fiyat, performans, kapasite açısından bakıldığında alınacak ürünür derim, yani basit hdd yerine arada istedğinde foto, videolarına bakabileceğin bir alet. çok memnunum.


_____________________________

SGS III- JB4.3: ANDROID 4.3 NA7, Echoe Rom v5


 
115 Mesaj
28 Ocak 2009; 13:34:49 

Arkadaşlar elimde planetearth ün high definition videoları vardı attım ama çalıştıramadım çalıştıranınız var mı?

elimde bu üründen var : http://www.canbilisim.com/pinfo.asp?pid=19110


 
566 Mesaj
29 Ocak 2009; 11:59:28 

ürün ztn hd desteği olmadığını belirtiyor.


_____________________________

oem


1727 Mesaj
29 Ocak 2009; 12:41:31