peugeot 308 ALMALIMI / ALMAMALIMI ???
133 Cevap18075 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:05:33 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet

evet arkadaşlar yüzdüm,yüzdüm dananın kuyruğuna geldim...


auris, audi a3, civic , derken... hepsinden kendime göre nedenlerle uzaklaştım... şu an da bu 308 e biraz ümit bağladım... yakın bir zamandır bu 308 in çıkmasını bekliyordum... ilk fırsatta gidip inceleyip bi test sürüşü yapıcam ... lakin bu forum daki arkadaşların öngörüleri ve varsaeğer gören veya inceleyenlerin fikirleri benim için önem arzetmekte... 308 i incelemeye dolu bilgilerle gitmek iyi olur öyle değilmi...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


 
877 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:12:49 

Bu forumda sana pug aldırmazlar. Maddi durumun müsayitse; boşuna bekleme A3 sportback al ve doya doya bin.


_____________________________



1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:16:34 


quote:

Orjinalden alıntı: only-e30

Bu forumda sana pug aldırmazlar. Maddi durumun müsayitse; boşuna bekleme A3 sportback al ve doya doya bin.



işte pug aldırmayacak arkadaşlar nedenini yazarlarsa , değerlendiririm...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


 
877 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:17:45 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi only-e30 -- 9 Kasım 2007; 16:19:24 >


_____________________________



 
629 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:18:21 

İlk çıkan araba hemen alınmaz..en az 1 sene beklenilmesi lazım..

bence civic al..


_____________________________



2048 Mesaj
9 Kasım 2007; 16:26:47 

Benim görüşüm en şık ve en karizmatik araba a3 bunların içinde ama son karar senin tabiki.308 için bende bir süer beklemeni tavsiye ederim


_____________________________

2005 Megane II HB 1.4 98 Hp Authentique Ateş Kırmızı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Kasım 2007; 16:29:51 

307 nin sorunları ve zayıflıkları olması 308 de böyle olucak anlamına gelmez.

bu forumda lüks ve pahalı olarak isim yapmış bazı firmaların dışında hiçbir firmanın gelişim gösteremeyeceği düşüncesi hakim.

bunun tek sebebi ""önyargı""

aracı henüz incelemedim ancak iyi bir otomobil olduğu belli.

pejo 207 ile yaptığı çıkışı bu araç ile devam ettirmek istiyor.

kötü bir araç piyasaya sunmayacakları belli

bu sebeple 2 milyon km test edilmiş.

sen de gider testini yaparsın.özellikleri donanımı fiyatı cüzdanına uygun düşerse alırsın.

ben dahil kimsenin yorumuna ve lafına da bakma.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akincl -- 9 Kasım 2007; 16:32:24 >


3173 Mesaj
9 Kasım 2007; 17:24:46 

arabayı mafya babası arkadaşın dediği gibi hemen alma
biraz zaman geçsin öyle al çünkü bir süre sonra
hem sıkıntılar düzeltiliyor hem de iskonto başlıyor
hem de bazı opsiyonel aksesuar ve donanımlar standart hale geliyor
ilk alanlar pişman oluyor


_____________________________

SKODA SUPERB 2013 1.6 TDI DSG

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Kasım 2007; 17:41:25 

quote:

Orjinalden alıntı: meta80

arabayı mafya babası arkadaşın dediği gibi hemen alma
biraz zaman geçsin öyle al çünkü bir süre sonra
hem sıkıntılar düzeltiliyor hem de iskonto başlıyor
hem de bazı opsiyonel aksesuar ve donanımlar standart hale geliyor
ilk alanlar pişman oluyor


Yakın bir zaman sonra yeni kasa audi a4 gelicek.şubat 2008 denildi.

sence ne zaman almalıyız?

ayrıca bu fiyatlardan daha iskonto beklemek hayalperestlik olur.

başlangıç fiyatı 30.800 ün altına inmez.yılbaşından sonra artar.



 
629 Mesaj
9 Kasım 2007; 17:50:21 

308 Comfort 1.6 VTi 120 hp 30,800 YTL
308 Comfort 1.6 HDi 90 hp 34,990 YTL
308 Comfort 1.6 HDi 110 hp 36,990 YTL
308 Premium 1.6 HDi 110 hp 40,590 YTL
308 Premium Pack 1.6 HDi 110 hp 44,390 YTL


_____________________________



9095 Mesaj
9 Kasım 2007; 17:59:54 

1.4 95 hp lik model 30800 diye düşünmüştüm.
fiyatlar güzel gerçekten.


_____________________________



 
730 Mesaj
9 Kasım 2007; 19:10:27 


quote:

Orjinalden alıntı: mafya babası

308 Comfort 1.6 VTi 120 hp 30,800 YTL
308 Comfort 1.6 HDi 90 hp 34,990 YTL
308 Comfort 1.6 HDi 110 hp 36,990 YTL
308 Premium 1.6 HDi 110 hp 40,590 YTL
308 Premium Pack 1.6 HDi 110 hp 44,390 YTL



fiyatlar nerde yaziyo kendi sitesinde bulamadim eger dizel 308 premium o fiyataysa iyimis


_____________________________



1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 19:32:57 

fiyatları nerden aldın yazabilirmisin...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


 
629 Mesaj
9 Kasım 2007; 19:38:24 

quote:

Orjinalden alıntı: ERDM

fiyatları nerden aldın yazabilirmisin...


TIKLA



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafya babası -- 9 Kasım 2007; 19:38:54 >


_____________________________



1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 19:46:24 

teşekkürler...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


3276 Mesaj
9 Kasım 2007; 19:52:47 

citroen c4 ü tavsiye ederim


_____________________________



3173 Mesaj
9 Kasım 2007; 20:15:55 

örneğin bugün alırsanız 2007 mtv sini alıyorlar (iki taksiti de)
ocakta alırsanız 1. taksiti ödersiniz
şubatta alırsanız ocak taksitini bayi temmuzu siz ödersiniz
yanlışım varsa düzeltebilirsiniz


_____________________________

SKODA SUPERB 2013 1.6 TDI DSG


 
1882 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:38:18 

bide bişey sorcam nası bi sebep sni a3 gibi bi arabadan uzaklaştırıp allahın pug una yaklaştırdı


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
588 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:44:11 

arkadaşım a3 varken diğerlerine ne bakıyon canım şimdi sende biri audi diğeri peought yani


_____________________________

AemreD


1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:50:45 


quote:

Orjinalden alıntı: delici ozy

bide bişey sorcam nası bi sebep sni a3 gibi bi arabadan uzaklaştırıp allahın pug una yaklaştırdı



şöyle bi sebeb... a3 1.4 tfsi ambition spor paket için aldığım fiyat indirimli olarak 28000 euro buda 48000 ytl gibi bir para yapıyor. bu beni 3 - 4 milyar aşıyor.(ne kadar bütçeyi zorlasamda bu bu seviyeye çıkamadım )... + bu fiyatta bir araçta bir çok donanım noksanlığı var ve ben işin özü donanıma biraz önem veriyuorum... düşüncem şu ki full ve dizel bir pejo şu an için bana mantıklı geliyor ve daha ucuz...

not= HB araba almak istediğimden bu seçenekler haricinde sedan bakmıyorum...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


14818 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:51:06 

Benzinli olacaksa A3 veya Leon TFSI. Bütçen hangisine yeterse. Leon TFSI yerine dizel istiyorsan 308 308 güzel araç belli


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






1104 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:53:45 

+ a3 2008 yılı içinde makyajlanacak ve varsayalım şimdi aldım aracı şubattan önce teslim etmiyorlar... + trakyada bayisi ve servisi yok...


ha gücüm erse bütün bu olumsuzlukları belki bir şekilde gözardı edebilirdim ama bu durumda bu mümkün görünmüyor...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


763 Mesaj
9 Kasım 2007; 21:55:33 

beyler bunlar lansman fiyatı olduğu için uygun sokaktaki vatandaşın yeni modeli çabuk görüp tanıması amaç.... bu fiyalar böyle kalmaz alacaksan elini çabuk tut


_____________________________



 
1984 Mesaj
10 Kasım 2007; 10:52:14 

bence fiyat çok iyi bu kadar beklemiyordum üstelik motor 1.4 95 hp degil 1.6 120 hp ve bmw yapımı bunuda göz önünde bulundurmak lazım


_____________________________

• 2011 Peugeot 3008 Allure 1.6 HDI 6AutoR
• ACER AS6930G P7350 4GB DDR2 nVIDIA 9600M GT 512MB GDDR3
• Galaxy Nexus + LG Optimus Black P970
• Samsung 40B650 + Samsung HT-TZ325


 
730 Mesaj
10 Kasım 2007; 11:51:27 

fiyatlar mutlaka articaktir cunku yabanci sitelerde 308 in en buyuk eksisi fiyati olarak gosteriliyo

ustu cam full donanimli premium pack 44 milyar cok iyi bir fiyat bide opsiyon olarak wooferli ses donanimi + 18 inc jant turkiyede opsiyon olarak sunulursa 2 milyar kadar farkeder cok iyi olcak.

yabanci ulkelerde premium pack 1.6 150 hp 1.6 hdi dan bin euro kadar daha ucuz turkiyede de bole olursa baya tutar.


_____________________________



 
730 Mesaj
10 Kasım 2007; 11:57:54 

ayrica pejonun sorunlari olur gibi bi dusuncede olanlar pejo 207 nin avrupanin en cok satan otomobili oldugunu bilsinler pejo 308 de de ayni basariyi yakalamak istiyo.


_____________________________



 
14042 Mesaj
10 Kasım 2007; 12:57:48 

yanlış hatırlamıyorsam dergide 308 için 430 litre bagaj hacmi yazıyordu....
bu gerçekten mükemmel bir rakam...sedan rahatlığında hb performansı...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2048 Mesaj
10 Kasım 2007; 13:43:01 

Bu fiyatlarla piyasaya çıkarlarsa.Özellikle dizel confort modelinin tutacağını düşünüyorum


_____________________________

2005 Megane II HB 1.4 98 Hp Authentique Ateş Kırmızı


559 Mesaj
10 Kasım 2007; 13:55:58 

Şöyle bir AUDİ A3 SPORTBACK kırmızımı kırmızı yada beyazmı beyaz üzerinde 1.6 fsi motor varmı var sline paketi varmı var triptronikmi triptronik offf offf bayılıyorum bu arabaya....

Bence boşuna bekleme forum sana izin vermez nedeni ben söylim adamlar arbadan şikayetçi kardeşim şok bu sorunu var yok bu sorunu var zaten fransızlar bir elektronik sorunu oluşuyo..Ama audi demişsin almanlardan şaşma bence,eğer paran buna tutmazsa civic yada auris al derim...


_____________________________



 
730 Mesaj
10 Kasım 2007; 14:17:44 


quote:

Orjinalden alıntı: dragger28

Şöyle bir AUDİ A3 SPORTBACK kırmızımı kırmızı yada beyazmı beyaz üzerinde 1.6 fsi motor varmı var sline paketi varmı var triptronikmi triptronik offf offf bayılıyorum bu arabaya....

Bence boşuna bekleme forum sana izin vermez nedeni ben söylim adamlar arbadan şikayetçi kardeşim şok bu sorunu var yok bu sorunu var zaten fransızlar bir elektronik sorunu oluşuyo..Ama audi demişsin almanlardan şaşma bence,eğer paran buna tutmazsa civic yada auris al derim...



heralde audi ile kiyaslanmaz audi daha iyi ama ayni fiyata hic donanimsiz audi alicagima pejo 308 alirim full donanimli
bence bu sinifta;

(-) opel astra artik yenilenme zamani geldi

(-) golf yenisi cikacak zaten ve nerdeyse hic fark yok eskisiyle yenisi arasinda ama beklemek lazim fiyatlari dusecekmis yorum icin henuz erken

(-) mazda 3'u bi turlu sevemedim ic ve dis tasarimini begenmiyorum motoru kotu ve fiyati yuksek

(-) citroen c4 dis tasarim cok guzel ama ici kotu ozellikle direksiyon sistemi hic hosuma gitmiyo

(-) toyota auris tasarimi felaket araba tamamen plastikten uretilmis gibi ic malzemesi kalitesiz on konsol cok kotu kol dayama cok asagida kaliyo

(+) honda civic sedan 2-3 sorun okumustum ama bence bu sinifta alinabilecek 3 arabadan birisi

(-) honda civic hb 1.6 motoru olsa kesin alirim tasarim harika ama 1.8 oldugu icin 50 milyara yeterli donanimi sunmuyo

(+) yeni ford focus martta geliyo tasarimini cok begeniyorum ama fiyatlari simdikindende pahali olcak bu sinifta tercih edilebilir 3 araban biride yeni ford focus

(+) pejo 308 ic malzeme kalitesi cok iyimis ic tasarimi 307 den biraz daha farkli olabilirdi dis tasarimini cok seviyorum on burnu f1 araci gibi ben hiz yaparim diyo sanki comfort ve premium modellerin arkasi guzel degil ama premium pack in arkasi cok guzel bu sinifta tercih edilebilir 3 araban biride pejo 308.


_____________________________



1104 Mesaj
10 Kasım 2007; 20:11:48 

308 HAKKINDA KAPSAMLI BİLGİ BULDUM... PAYLAŞIYORUM...

--------------------------------------------------------------------------------

22 Ekim 2007 günü Antalya Tekirova Rixos Otel'de Peugeot 308'in Türkiye lansmanı yapıldı. Her türlü kişisel görüş ve yorumumu bana ait olan blog'ta(ben blog gördüm) bulacaksınız. Bu konuda hiçbir yorumum bulunmamaktadır. Araç ile ilgili yorum gerektiren sorular hariç hepsini cevaplayacağım. Mesaj yazım anı itibariyle fiyatlar belli olmasa da kesin spec'ler aşağıdadır. Yine herzamanki gibi ilk kez Club Modifiyem'de..

Fotoğraf koymak isterdim ancak foto makinesini kaybetmemden ötürü koyamıyorum.

Tüm specler Türkiye'ye özeldir. Yurtdışında olan bazı özellikler aşağıda listelenmemiş olabilir, o özellik Türkiye'deki 308'lerde olmayacak demektir. Bu durumun tersi de mümkündür.

MOTORLAR: 2 adet benzinli, 2 adet dizel
Sırasıyla beygir, tork, son sürat, hızlanma ve karma tüketim değerleri verilmiştir.
1.6 VTi: 120bg@6000d/d, 160Nm@4250d/d, Vmax: 195(188)kms, 0-100: 10.8(13,0)sn, 6.7(7.3)lt/100km
1.6 THP: 150@5800d/d(140@6000d/d)bg, 240Nm@1400d/d, Vmax: 213(202)kms, 0-100: 8.8(10.2)sn, 7.1(7.9)lt/100km
1.6 HDi: 90bg@4000d/d, 215Nm@1750d/d, Vmax: 180kms, 0-100: 12.6sn, 4.7lt/100km
1.6 HDi(FAP): 110bg@4000d/d, 240Nm@1750d/d, Vmax:190kms, 0-100: 11.3sn 4.9lt/100km
NOTLAR: -FAP: Partikül Filtresi, Parantez içinde yazanlar Porsche Tiptronic System'e sahip araçların değerleridir; evet, THP'de şanzıman otomatik olunca araç 140 bg olacaktır.
-Tüm motorlar Euro4 normlarındadır. Benzinli motorlar PSA&BMW projesinden gelenlerdir.
-Nisan 2008 gibi yeni bir 6 ileri sequential robotize şanzımanlı HDi 110bg seçeneği sunulacaktır. Bu şanzımanın henüz bir adı yoktur(easytronic, tiptronic vs.).
- FAP'lı motor overboost ile anlık 260Nm tork değerine ulaşabilir.

KAROSER: İlk aşamada sadece 5kapı hatchback model piyasaya sürülecektir. Bunu takiben SW ve 3 Kapı versiyonu da gelecektir. 5 Kapı kasa ile ilgili bazı bilgiler:
Boş ağırlık: 1287bg <-->1355kg (Donanımına göre)
Hava Sürtünme Katsayısı: 0.29cx
Uzunluk: 4276mm
Genişlik: 1815mm
Yükseklik: 1498mm (307'den 12 mm daha alçak)
Aks Mesafe: 2608mm
Bagaj Hacmi: 430 lt (VAG Normuna göre)
Yakıt Deposu: 60lt

Notlar: -Spor donanıma sahip araçlarda ön ve arka tampon da değişmektedir.

SÜSPANSİYON:
ÖN: MacPherson tipi bağımsız tekerlekli dingil, helezon yaylar, amortisörler ve viraj çubuğu
ARKA: Şekil değiştirebilir travers, traverse entegre viraj çubuğu, helezon yaylar ve amortisörler
FRENLER: Önler soğutmalı arkalar normal disk. Donanıma ve/veya lastik ebatlarına göre disk boyutları da değişkendir.


DONANIM:
3 adet versiyon bulunmakta: COMFORT, PREMIUM, PREMIUM PACK
-COMFORT'ta VTi BVM ve BVA, HDi 90 ve 110 bg BVM
-PREMIUM'da VTi BVM ve BVA, HDi 110bg BVM
-PREMIUM PACK'te THP BVM ve BVA, HDi 110bg BVM
olacak şekilde motor seçenekleri olacaktır. BVM: Manuel BVA: Otomatrik

1. COMFOFT Donanım Paketi (STANDART)
ABS
AFU
REF
Panik frende otomatik yanan 4'lü flaşörler
4 Havayastığı(Ön+Yolcu+Ön Yanlar)
Ön yolcu ve arka koltukta ISOFIX Bağlantıları
3. Stop lambası
Aktif gergili emniyet kemerleri(öndekiler piroteknik)
Immobilizer
Hareket halinde otomatik kapı kilitleme
Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit
Elektrikli+Isıtmalı Yan Aynalar
Elektrikli, tek dokunuşlu, sıkıştırmayan ön camlar
Yol Bilgisayarı
Yükselik ve derinlik ayarlı elektro-hidrolik direksiyon
3 adet yükseklik ayarları arka koltuk başlığı
Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
2/3 - 1/3 katlanır arka koltuk
Klima
Soğutmalı torpido gözü
Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
15" Çelik Jant(Kapaklı yani)
Direksiyondan kumanda kollu Radyo-MonoCD çalar(MP3 yok)
OPSİYONLARI:
ESP
Perde Havayastıkları
Süper Kilitleme(Kapıların içeriden de açılamaması)
Alarm+Süper Kilitleme
Hız Sabitleme + Limitleme
Tek dokunuşlu elektrikli sıkıştırmayan arka camlar
Metalik Boya
Klima Paketi: Hazneli ve 2 yöne hareketli ön kol dayama(Arka bölüme de ayrıca 2 hava ızgarası)+2 bölgeli Otm. klima
Stil Paketi: Ön Sisler+16" Alüminyum Jant+ MP3 destekli RadyoCD Çalar+ Torpidoda AUX bağlantısı(Dişi RCA Tipi L/R Analog)
2. PREMIUM Donanım Paketi (STANDART)

COMFORT Standart Donanımına ek olarak;
Follow Me Home+Find Me Home(isim tescili Mr.MINI)
Süper Kilitleme
Elektrikli, ısıtmalı, otomatik katlanan yan aynalar
Otomatik far ve silecekler
Kararan iç dikiz aynası
Tek dokunuşlu elektrikli sıkıştırmayan arka camlar
Yükseklik ayarlı Yolcu Koltuğu
Ön koltuklarda bel destek ayarı
Hazneli ve 2 yöne hareketli ön kol dayama (Arka bölüme de ayrıca 2 hava ızgarası)
Hazneli arka kol dayama, kayak tüneli ve bardaklıklar
Hazneli mdf(bagaj tableti)
Deri kaplı direksiyon simidi
2 bölgeli Otm. klima
Eşik ve pedal aydınlatma
Isı ve ses izolasyonlu Atermik ön cam
Araç içi parfüm sistemi
Işıklı makyaj aynaları ve Ambians ışığı
Ön sisler
"Dinamik" tip ön panjur
Direksiyondan kumanda kollu MP3 destekli RadyoCD Çalar+ Torpidoda AUX bağlantısı(Dişi RCA Tipi L/R Analog)
OPSİYONLARI:
ESP
Perde Havayastıkları
Sürücü diz havayastığı
Alarm
Hız Sabitleme + Limitleme
Panaromik Cam Tavan ve elektrikli perdesi
Metalik boya
Önde 5'li CD Changer
Dinamik Paket: Gövde rengi yan ve tampon çıtaları+Arka Park Assistance+16" Alüminyum Jantlar
3. PREMIUM PACK Donanım Paketi (STANDART)

PREMIUM Standart Donanımına ek olarak;
ESP
Perde Havayastıkları
Sürücü diz havayastığı
Hız Sabitleme + Limitleme
Gövde rengi yan ve tampon çıtaları
Arka Park Assistance
Panaromik Cam Tavan ve elektrikli perdesi
"Spor" tip arka tampon
16" Alüminyum Jant
OPSİYONLARI:
Arka yan havayastıkları
Alarm
Metalik Boya
Önde 5'li CD Changer
AFIL Paketi(Sadece THP için): AFIL Sistemi+Lastik Basınç Algılama+Isıtmalı Ön koltuklar
Görüş Paketi: Bi-Xenon farlar+Sürüşe duyarlı sağa sola dönen aktif ön farlar
Spor Paketi: Ön Park Assistance+ 17" Alüminyum Jant
Spor Paketi Opsiyonu: 18" Alüminyum Jant+Lastik Basınç Algılama









PEUGEOT OTOMOTİV PAZARLAMA A.Ş " BİNEK OTOMOBİL " TAVSİYE EDİLEN
308 LANSMAN FİYAT LİSTESİ



08.Kasım.2007
"NET
FİYAT (YTL)" ÖTV DAHİL FİYAT (YTL) ÖTV+KDV DAHİL FİYAT (YTL) DİĞER VERGİLER1 (YTL) ANAHTAR TESLİM FİYAT2 (YTL)
308 5K HATCHBACK COMFORT 1.6 VTi 120 hp 18.653,35 25.555,08 30.155,00 645,00 30.800
COMFORT 1,6 HDi 90 hp 21.245,21 29.105,93 34.345,00 645,00 34.990
COMFORT 1,6 HDi 110 hp 22.482,37 30.800,85 36.345,00 645,00 36.990
PREMIUM 1,6 HDi 110 hp 24.709,27 33.851,69 39.945,00 645,00 40.590
PREMIUM PACK 1,6 HDi 110 hp 27.059,88 37.072,03 43.745,00 645,00 44.390



PEUGEOT OTOMOTİV PAZARLAMA A.Ş " BİNEK OTOMOBİL " TAVSİYE EDİLEN 308 LANSMAN OPSİYON FİYAT LİSTESİ "NET
FİYAT (YTL)" ÖTV DAHİL FİYAT (YTL) "KDV+ÖTV DAHİL ANAHTAR TESLİM
FİYAT (YTL)2"

308 Perde hava yastıkları Comfort/ Premium 309,29 423,73 500,00
Perde hava yastıkları+Sürücü tarafında diz hava yastığı Premium 463,94 635,59 750,00
Arka yan hava yastıkları Premium Pack 247,43 338,98 400,00
Görüş Paketi (Bi-Xenon farlar+far yıkama+sürüşe duyarlı yönlendirmeli aktif farlar) Premium Pack 927,87 1.271,19 1.500,00
Spor Paketi (17" Alüminyum jantlar+ön ve arka park yardım sistemi) Premium Pack 742,30 1.016,95 1.200,00
18" Alüminyum jantlar (Spor Paketini gerektirir, 17" Jant yerine) Premium Pack 494,87 677,97 800,00
Metalik Boya Comfort/Premium/Premium Pack 501,05 686,44 810,00
Stil Paketi (16" Alüminyum alaşım jantlar+ön sis farları+MP3 uyumlu CD çalar ve torpidoda portatif MP3 çalar bağlantısı) Comfort 680,44 932,20 1.100,00
Elektrikli arka camlar Comfort 123,72 169,49 200,00
Klima Paketi (İki bölgeli otomatik klima+ön kol dayama) Comfort 556,72 762,71 900,00
ESP Comfort/Premium 804,16 1.101,69 1.300,00
Alarm+süperkilitleme Comfort/Premium/Premium Pack 389,71 533,90 630,00
Süper kilitleme Comfort 123,72 169,49 200,00
Panoramik Cam tavan Premium 927,87 1.271,19 1.500,00
Dinamik Paket (16" Alüminyum alaşım jantlar+arka park yardım sistemi+gövde renginde yan ve tampon koruma çıtaları) Premium 618,58 847,46 1.000,00
Ön konsolda 5'li CD çalar Premium/Premium Pack 433,01 593,22 700,00
Hız sabitleme Comfort/Premium 371,15 508,47 600,00



KAYNAK= NOT0 yazı / bilgi sahibi kaynak gösterilmesini mecburi tutmuş. o yüzden site adresi veriyorum...

http://www.modifiyem.com/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERDM -- 10 Kasım 2007; 20:16:57 >


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


559 Mesaj
11 Kasım 2007; 0:13:25 

Öhh 45.000 ytl ye pug öhhh be abi

Ulen bu fiyata 130 luk kısa şasi 0 km transporter alırım daha iyi city van hemde...

Otobanların korkusu zaten transporter...

Neyse uzatmayaım konuya gelirsek baya pahalı hemde 307 nin satış fiyatından baya pahalı...


_____________________________



4342 Mesaj
11 Kasım 2007; 2:16:02 

Okuduğum bir dergide şu anki diğer rakiplerinden iyi olmadığını belirtmeleri ve arka süspansiyon sistemini yetersiz görmeleri kalmış aklımda.


_____________________________



9095 Mesaj
11 Kasım 2007; 5:57:16 

2001 yılında çıkan en baz donanımlı 307 nin bile arka camı sekansiyel vede elektrikli idi.
ayrıca belli bi modelden sonra xt lerde 5 li cd changer da standartdı.
neden böyle olmuş anlamadım.
ama aklımdan geçmiyor da değil.

siz olsanız 2005 307 XT yi satıp alırmısınız 308 i?

birde arabamda 5 parça boya var.
standart XT te ilaveten metalik renk , 16 jant lastik , ASR , ESP var.
49000 km de .
piyasası nedir?

25 gibi eder mi acaba?
(308 de ESP farkı 1300 ytl-bunuda dikkate alın)

yani 5000 ytl karşılığında boş bir 308
ama 3 yıl genç vede güncel bir 308



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 11 Kasım 2007; 6:05:09 >


_____________________________



9095 Mesaj
11 Kasım 2007; 6:10:19 


quote:

Orjinalden alıntı: dragger28
Otobanların korkusu zaten transporter...

fabrika tarafından açıklanmış olan 168 km7h lik son hızı ile mi otobanların korkulu rüyası


_____________________________



6931 Mesaj
11 Kasım 2007; 6:46:51 

O sadece kağıt üstünde bir veri.Arabaya binip konuşmak lazım.Arkadaşımın 2005 model 130'luk Transporter'ıyla 180 bastık otobanda ve bu hıza çıkarken araç zorlanmadı.Bassa daha da gidecek gibiydi.
quote:

Orjinalden alıntı: individual


quote:

Orjinalden alıntı: dragger28
Otobanların korkusu zaten transporter...

fabrika tarafından açıklanmış olan 168 km7h lik son hızı ile mi otobanların korkulu rüyası




_____________________________

2010 Golf 1.4 TSI Highline Manuel 160hp. Fırtına Grisi


4643 Mesaj
11 Kasım 2007; 9:59:36 

Tipini beğenmediğim için şahsen kimseye aldırmazdım ama bu kişisel zevkime giriyor sanırım ve bir kıstas değil.
Bunun dışında acelen yok ise birkaç ay beklemen ve araba neymiş ne değilmiş ortaya çıktıktan sonra alman daha mantıklı olur.


_____________________________

Do you remember the time when the air was clean and the sex dirty ?


7954 Mesaj
11 Kasım 2007; 11:20:36 

45.000 ytl ikinci el 320ci E46 temizinden


_____________________________

Badass Nova

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Kasım 2007; 12:18:04 

Bu araba 45 milyardan başlamıyor.30 milyardan başlıyor.

transporter, e46 bmw ci ne alaka.

çok golf müşterisi çalıcak bir araç.

transporter ya da ikinci el coupe bmw arayanlara zaten hiçbir kompakt araç fayda sağlamaz.

bu forumda niçin doğru kıyaslama yapılamıyor anlamış değilim.

ama bu bizim insanımızın bir özelliği.

megane mı caddy mi diye konu açılırsa elbet 308 düşünene bmw ci önerilir.










101 Mesaj
11 Kasım 2007; 12:31:22 

boşverin fransızları daha çok zengin etmeyin alacaksan bmw al


_____________________________

Eski Nick = masal75


158 Mesaj
11 Kasım 2007; 13:36:18 

Bence fiyatı ve yeni çıktığı için 4-5 yıl güncel kalacağını hesap edersen güzel tercih. En güzeli peşin hükümlü olmadan arabayı test edip inceleyip öyle almak, yani içine sinerse.


_____________________________

2008 HONDA CİVİC DREAM OV


573 Mesaj
11 Kasım 2007; 13:48:48 

arkadaşlar ben dün 308 i inceleme fırsatı buldum. bayide 1 tane vardı siyah ve baz versiyon modeli olan araçtı fiyatıda 30.800 ytl. aracın genel görünümü bence çok başarılı olmuş. 307 den daha heybetli bir görünümü var aracın içide aynı şekilde daha geniş ne ferah duruyo. malzeme kalitesi ise bence 10 numara olmuş. gerçekten bu arabanın baz versiyonu böyleyse fullunü tahmin edemiyorum. bayide test aracı yokmuş ama önümüzdeki c.tesi günü hem kokteyl hemde test sürüşü yapılacakmış. dediğim gibi görsel anlamda ben pek kusur bulamadım ama zevkler ve beklentiler değişebilir. geçen haftada i30 u inceleme fırsatım olmuştu ve ikisi arasında hangisi deseler herşeyiyle 308 derim.peugeot bu sefer gerçekten kaliteli bi araba yapmış doğrusu.. SAYGILAR..


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1104 Mesaj
11 Kasım 2007; 21:42:51 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl

Bu araba 45 milyardan başlamıyor.30 milyardan başlıyor.

transporter, e46 bmw ci ne alaka.

çok golf müşterisi çalıcak bir araç.

transporter ya da ikinci el coupe bmw arayanlara zaten hiçbir kompakt araç fayda sağlamaz.

bu forumda niçin doğru kıyaslama yapılamıyor anlamış değilim.

ama bu bizim insanımızın bir özelliği.

megane mı caddy mi diye konu açılırsa elbet 308 düşünene bmw ci önerilir.

golf müşterisi çalıcağı konusunda hemfikiriz akincl... bir ara golf ün yeni kasa sını bekliyeyim diye düşünüyordum ama bu aracı gidip inceleyeceğim ve test edicem... içime sinerse bir saniye bile düşünmem golf ü silerim kafamdan... 308 i alırım... kısmet...










_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


559 Mesaj
11 Kasım 2007; 21:50:18 


quote:

Orjinalden alıntı: Akincl

Bu araba 45 milyardan başlamıyor.30 milyardan başlıyor.

transporter, e46 bmw ci ne alaka.

çok golf müşterisi çalıcak bir araç.

transporter ya da ikinci el coupe bmw arayanlara zaten hiçbir kompakt araç fayda sağlamaz.

bu forumda niçin doğru kıyaslama yapılamıyor anlamış değilim.

ama bu bizim insanımızın bir özelliği.

megane mı caddy mi diye konu açılırsa elbet 308 düşünene bmw ci önerilir.


Haklısın ama dediğin fiyat en bazı ben en fullu diyom...


Bu forumda doğru kıyaslama yapılamıyor maalesef ayzdığı araçlardan a3 var kimde a3 varki almıyor hep pug güçlü değil audi a3 varsa sıfır alabiliyorsa herkes düşünmeden alır bu aracı...


_____________________________



1341 Mesaj
11 Kasım 2007; 22:05:42 

bence önce bi test et kafana yatarsa alırsın


_____________________________



9095 Mesaj
12 Kasım 2007; 2:05:18 

arkadaşlar
geç olduğu için uzun uzun yazamayacağım.
ama ilk izleninim (307 kullanıcısı olarak) pekde beklediğim gibi çıkmadı.
küçükyalı yıldırım otoda inceleme fırsatı buldum.
2 tane vardı.
gri olan comfort 1.6 90hp
mavi olanda comforttu ama 1.6 110 hp olarak hatırlıyorum.
gerekli broşür ve katalogları aldım.


_____________________________



4421 Mesaj
12 Kasım 2007; 3:14:30 

yalan söyleme
yıldırıma gelmedi daha araçlar
az önce gittim ben.10 dk olmadı.vitrin camına kafamı dayadım baktım.bakmaya çalıştım, biri şş alooo dedi.bekçiymiş.araba bakmaya geldim dedim yemezler dedi kovaladı...

velhasıl
yalan söylüyosun...

şaka bi yana ne ara gittin ya...
içimde kaldı benim de.
yarın izmite gidicem ama lanet olsun
dönüşüm muhteşem olucak

senle bi test edelim şunu...
ben bayaadır merak ediyodum...


1.6 THP satışta değil mi?
sonra mı gelecek?


_____________________________



9095 Mesaj
12 Kasım 2007; 4:54:04 

vallaha baktım.


yanlız hoşuma gitmeyen bir durum oldu.
anlatayım.
bilirsin ki yıldırımın iki ayrı binası var.
biri sıfır araç
biride 100 mt aşağıda servis ve ikinci el için.

aracımı gösterdim.dedimki kaça sayarsınız.
2005 XT
adam 20 ye alırız 21 e satarız abi dedi.
e peki 2005 XT 20 ise 2001 XR ler 13-14 mü dedim.
evet abi dedi.
gülünç tabi
piyasadaki en ucuz 307 ler 17000 gibi başlar

gittim ikinci ele
Allahtan bir 307 gördüm fiyatı hakkında yorum yapabileceğim.
2004 model technoplusa 88000 de üstelik 23500 yazmışlar.

benim araç 2005 ve XT (49000km)donanım olarak bir kaç parça fazlası da var.
ayrıca 308 lerdeki ESP,ASR,CDS opsiyonu 1300 lira
e o bende de var.

şimdi bir yaş daha genç
donanımı birazcık fazla
km si düşük
ve esp,asr,cds li bir xt nin fiyatı sizce be olmalı.
bence en az 2000 lira fark olmalı.
e hani 21000 e veriyodunuz.
6 ay önce beğendiğim 307 den en fazla 500 lira düştüler bu arada (3 saat pazarlık yaptık)
yani 23500 yazılmış ama 23000 den aşağı inmeyeceklerdir.


şimdi buradan yıldırıma koskoca bir yuh diyorum.
kendi arabana neden sahip çıkmassın? opel yada vw mi getirdim sana
pejosun.pejoyu verip pejo alacağım.
müşteriyi neden yolda bırakırsın?
bu iş ahlakına uyar mı?


_____________________________



1104 Mesaj
12 Kasım 2007; 9:38:12 

bu 308 akmanyada altın direksiyon ödülü almış...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Kasım 2007; 9:49:27 

Yılın otomobili ödülünü de alabilir.

ve şunu söyleyeyim.

pejo bu fiyat politikası ile birçok markayı indirime zorladı.


toyota ve pejoyu piyasadaki başarılı hamlelerinden dolayı tebrik ediyorum.


1.6 benzinli premium donanımın da gelmesi dileğiyle




2513 Mesaj
12 Kasım 2007; 14:16:10 

Yılın otomobili Ford Mondeo seçildi arkadaşlar bilginize.


_____________________________

SAMSUNG GALAXY S III


2997 Mesaj
12 Kasım 2007; 14:25:55 

Walla param olsa 308 almam, 307 alırım. Bu tasarımcılar arabaların şeklini nasıl itici yaparız diye çok uğraşıyorlar mı acaba diye çok merak ediyorum.


_____________________________



1621 Mesaj
12 Kasım 2007; 17:03:36 

sıfır alıpta 2 hafrada sattığım 307 den sonra şüpheyle yaklaşıyorum maalesef,tipi süper olsada,gerçi 206 ile başlayan bu çizgi ve tasarım biraz sıktı ama


_____________________________

2012 SCİROCCO 160 HP BEYAZZZZ / CAM TAVAN+BİXENON+18" CHİCAGO JANT+KATLANIR AYNA+ VS.
2011 MEGANE EXP. DCİ (105) + SUNROOF / BEYAZ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Kasım 2007; 17:49:18 

quote:

Orjinalden alıntı: HRMNKY

Yılın otomobili Ford Mondeo seçildi arkadaşlar bilginize.


O dediğin anket sonucu.

yılın otomobili haftaya belli olucak.

birşeyi iyi araştırmadan yazı yazmayın.


 
391 Mesaj
12 Kasım 2007; 19:01:52 

308i inceleme firsatim oldu. Tasarim olarak hosuma gitti, bence sahane. Param olsa almayi dusunecegim araclardan biri olurdu.


_____________________________



1104 Mesaj
12 Kasım 2007; 23:58:02 


quote:

Orjinalden alıntı: cemalk

308i inceleme firsatim oldu. Tasarim olarak hosuma gitti, bence sahane. Param olsa almayi dusunecegim araclardan biri olurdu.



bende büyük merak içindeyim... kısmetse hafta sonu inceleyeceğim...


_____________________________


Cehennemin dalı,odunu yoktur. Herkes kendi ateşini kendi götürür


4421 Mesaj
13 Kasım 2007; 1:18:52 


quote:

Orjinalden alıntı: individual
....


ben yıldırıma servis münasebeti ile bikaç kere gittim.birinde bu arka amortisörler için araç geri çağırılmıştı, diğerleri ise rutin servis bakımları...

bi daha işim olmaz...
zaten açı da yengemin kardeşi var.(hoş aramız bu aralar iyi değil ama olsun)

technoplus için de OHA diyorum.
ben benim aracıma 21.500 mü 22.000 mi ne istiyodum hatırlamıyorum tam.ki daha 45 binde falandı.
iyice mezarcı olmuş bunlar
3 kuruşa al 5 kuruşa daya!

şu izmit faslını bi bitiriyim ben de gelip inceliycem aracı.ön tarafını çok beğenmedim ama resimlerde gördüğüm kadarı ile diğer kısımlar çok güzel...
görücez :)


_____________________________



8710 Mesaj
13 Kasım 2007; 9:13:28 


quote:

Orjinalden alıntı: bitirimm

arkadaşlar ben dün 308 i inceleme fırsatı buldum. bayide 1 tane vardı siyah ve baz versiyon modeli olan araçtı fiyatıda 30.800 ytl. aracın genel görünümü bence çok başarılı olmuş. 307 den daha heybetli bir görünümü var aracın içide aynı şekilde daha geniş ne ferah duruyo. malzeme kalitesi ise bence 10 numara olmuş. gerçekten bu arabanın baz versiyonu böyleyse fullunü tahmin edemiyorum. bayide test aracı yokmuş ama önümüzdeki c.tesi günü hem kokteyl hemde test sürüşü yapılacakmış. dediğim gibi görsel anlamda ben pek kusur bulamadım ama zevkler ve beklentiler değişebilir. geçen haftada i30 u inceleme fırsatım olmuştu ve ikisi arasında hangisi deseler herşeyiyle 308 derim.peugeot bu sefer gerçekten kaliteli bi araba yapmış doğrusu.. SAYGILAR..


alalimmi birer tane ?



_____________________________

2013 Fiesta 1.5 titanium x


1104 Mesaj
13 Kasım 2007; 9:35:58