Tüylerle Mücadele
22 Cevap3103 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
227 Mesaj
12 Şubat 2008; 21:45:18 

Yüzdeki tüyleri nası almalıyım, permatikle veya jiletle olmaz, çünkü bu yolla tüy kıl vs. çıkışını hızlandırıyor.
Daha hiç almadım ve yüzümdeki tüyler beni rahatsız ediyor.

En etkili, geciktirici yol nedir ?


_____________________________



3856 Mesaj
13 Şubat 2008; 11:13:23 

Kuaföre git, onlarda türlü metotlar var. En çok kullanılanı yakma yöntemi.

Bir de bazı eski berberler hala lastik germe yöntemini kullanıyor, iki eli ve ağzı arasında paket lastiğini gerip senin yüzünde gezdiriyor, kılları kökünden söküyor bu lastik de.


_____________________________



6371 Mesaj
13 Şubat 2008; 13:01:09 

Ben berberde iple aldırmıştım çok ufak tüyleri bidaha çıkmadı... yüzümden de aldırmıştım... alnımdakiler çıkmadı bidaha.. yüzümdekiler çıkmaya devam etti çünkü tüy değil kıla yakındı daha çok ... lazer oluyo heralde .. yada kaliteli bi tüy dökücü krem kullan ...


_____________________________

Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Şubat 2008; 20:38:16 

Yüzümde sakalın çıkması gereken yerlerin dışında tüy sakal vs. çıkmıyor neyseki. Koltuk altı içinde eskiden ağda yapıyordum, 1 sene sonunda yarı yarıya azalmıştı tüyler, çok seyrekti. Zahmetli olduğu için jilet kullandım. Eğer 1 sene daha ağda yapsam çok azalacaktı ama şuan traş makinesi var 0 numara yapıorum, nerde alınması gereken kıl tüy var girişiyorum Yinede en güzeli ağda, yaptıktan çok sonra çıkmaya başlıyor tüyler ve çıkmadan tamamen cillop oluyo koltuk altı, sadece kıl dipleri topak topak kabarıyor o kadar (bu arada ağda sadece koltuk altı için geçerli sakın başka yer için denemeye bile kalkmayın, kızların ordaki derisi ile bizimki baya bi farklı, cart diye çeker alırsınız takım taklavatı tüylerle beraber, ben denemeden araştırmıştım ve kesinlikle olmuyormuş erkek kısmı için )


 
227 Mesaj
13 Şubat 2008; 22:11:07 

Bi çeşit anket sorusu sorayım.. 14-15 yaşlarındayken sakal yerlerinin dışında tüyleri olan warmı (alın, elmacık kemiği vs)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Şubat 2008; 19:33:34 

yok sende var galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddiyetsiz gorkem -- 14 Şubat 2008; 19:33:05 >


526 Mesaj
14 Şubat 2008; 21:02:21 

ya ben bir kere jilet vurdum şimdi hüda-i nabık gibi çıkıyor ama tüy dökücü fln işe yarıyor


_____________________________



 
227 Mesaj
14 Şubat 2008; 22:50:28 


quote:

Orjinalden alıntı: ciddiyetsiz gorkem

yok sende var galiba


sorma yaaa, war biras


_____________________________



2147 Mesaj
15 Şubat 2008; 10:18:43 

O değilde arkadaşlar, karıca yumurtası yağı varmış; sürünce bu kılları falan kökten kurutuyormuş. Bio-der gibi birşey.


_____________________________



2323 Mesaj
15 Şubat 2008; 14:40:21 

Arkadaşlar Tüy dökücü gibi maddeleri yüzümüzde Kullanmak Caiz değilmiş galba ( uygun değilmiş )
Ben öyle okumuştum. Ama başka yerlere Kullanmak Uygun



_____________________________



3518 Mesaj
15 Şubat 2008; 17:16:06 

Yüzde çıkan tüyler aşırı ise bunu cildiye doktoru ile görüşmenizde fayda var.Eğer fazla değil de yine de rahatsız ediyorsa berber halleder.

Jilet kesinlikle sürülmemeli tüylerin daha sert çıkmasına neden olabilir.


_____________________________

///
Niyet hayr, akıbet hayr.


 
227 Mesaj
15 Şubat 2008; 19:04:01 

Arkadaşlar, tüy dökücü iyi olur diye duydum gittim tüy dökücü satın aldım(veet)
ama üstünde şöyle yazıyo

Bacak koltukaltı gibi yerlerde uygundur
Göğüs yüz genital bölgede uygun değildir.

Eğer önceden yüzünde kullanan warsa ben de kullanacağım, yoksa ne kullanmalıyım yüzüme


_____________________________



526 Mesaj
17 Şubat 2008; 11:18:15 

ya ben kullandım bişi olmaz fazla bekletme ama 2 dk yeter


_____________________________



2564 Mesaj
19 Şubat 2008; 20:48:54 

ßerber Tek Çözüm Sakın JiLeT Sürmeyin Mahfedersiniz.


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


2323 Mesaj
21 Şubat 2008; 17:14:28 

Jilet ile uğraşmak istemiyorsan, Hamam otu Kullan


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Şubat 2008; 17:31:57 

katılıyorum. jileti sakın değdirmeyin.


816 Mesaj
21 Şubat 2008; 23:42:22 

Yahu ben de TERÖRLE MÜCADELE diye anladım dikkat etmeden okuyunca.

Neyse bu da bi terör sayılır.


KIL-TÜY TERÖRÜ


_____________________________

Tam gemiler kaçtı derken, turnalar uçtu derken

SEN çıkıp gelsen.


2604 Mesaj
22 Şubat 2008; 1:47:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Szopen

Yüzümde sakalın çıkması gereken yerlerin dışında tüy sakal vs. çıkmıyor neyseki. Koltuk altı içinde eskiden ağda yapıyordum, 1 sene sonunda yarı yarıya azalmıştı tüyler, çok seyrekti. Zahmetli olduğu için jilet kullandım. Eğer 1 sene daha ağda yapsam çok azalacaktı ama şuan traş makinesi var 0 numara yapıorum, nerde alınması gereken kıl tüy var girişiyorum Yinede en güzeli ağda, yaptıktan çok sonra çıkmaya başlıyor tüyler ve çıkmadan tamamen cillop oluyo koltuk altı, sadece kıl dipleri topak topak kabarıyor o kadar (bu arada ağda sadece koltuk altı için geçerli sakın başka yer için denemeye bile kalkmayın, kızların ordaki derisi ile bizimki baya bi farklı, cart diye çeker alırsınız takım taklavatı tüylerle beraber, ben denemeden araştırmıştım ve kesinlikle olmuyormuş erkek kısmı için )





_____________________________

Petrol ve Doğalgaz Mühendisi | 2006 |İstanbul Teknik Üniversitesi]
"Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin ve bilmelisin ki küçümsediğin her şey için gün gelir önemsediğin bir bedel ödersin.."


1605 Mesaj
22 Şubat 2008; 21:15:02 


quote:

Orjinalden alıntı: Szopen

Yüzümde sakalın çıkması gereken yerlerin dışında tüy sakal vs. çıkmıyor neyseki. Koltuk altı içinde eskiden ağda yapıyordum, 1 sene sonunda yarı yarıya azalmıştı tüyler, çok seyrekti. Zahmetli olduğu için jilet kullandım. Eğer 1 sene daha ağda yapsam çok azalacaktı ama şuan traş makinesi var 0 numara yapıorum, nerde alınması gereken kıl tüy var girişiyorum Yinede en güzeli ağda, yaptıktan çok sonra çıkmaya başlıyor tüyler ve çıkmadan tamamen cillop oluyo koltuk altı, sadece kıl dipleri topak topak kabarıyor o kadar (bu arada ağda sadece koltuk altı için geçerli sakın başka yer için denemeye bile kalkmayın, kızların ordaki derisi ile bizimki baya bi farklı, cart diye çeker alırsınız takım taklavatı tüylerle beraber, ben denemeden araştırmıştım ve kesinlikle olmuyormuş erkek kısmı için )



dostum çok güldüm vallahi hayatta seni güldürsün ne diyeyim... Tavsiyeler için sağol...


_____________________________



2323 Mesaj
23 Şubat 2008; 10:59:25 


quote:

Orjinalden alıntı: Szopen

Yüzümde sakalın çıkması gereken yerlerin dışında tüy sakal vs. çıkmıyor neyseki. Koltuk altı içinde eskiden ağda yapıyordum, 1 sene sonunda yarı yarıya azalmıştı tüyler, çok seyrekti. Zahmetli olduğu için jilet kullandım. Eğer 1 sene daha ağda yapsam çok azalacaktı ama şuan traş makinesi var 0 numara yapıorum, nerde alınması gereken kıl tüy var girişiyorum Yinede en güzeli ağda, yaptıktan çok sonra çıkmaya başlıyor tüyler ve çıkmadan tamamen cillop oluyo koltuk altı, sadece kıl dipleri topak topak kabarıyor o kadar (bu arada ağda sadece koltuk altı için geçerli sakın başka yer için denemeye bile kalkmayın, kızların ordaki derisi ile bizimki baya bi farklı, cart diye çeker alırsınız takım taklavatı tüylerle beraber, ben denemeden araştırmıştım ve kesinlikle olmuyormuş erkek kısmı için )





Süpersin yaaaa


_____________________________



723 Mesaj
23 Şubat 2008; 19:05:56 


quote:

Orjinalden alıntı: hasan.red

Arkadaşlar, tüy dökücü iyi olur diye duydum gittim tüy dökücü satın aldım(veet)
ama üstünde şöyle yazıyo

Bacak koltukaltı gibi yerlerde uygundur
Göğüs yüz genital bölgede uygun değildir.

Eğer önceden yüzünde kullanan warsa ben de kullanacağım, yoksa ne kullanmalıyım yüzüme

tüy dökücünün jiletten bi farkı yokki ayrıca ağdaydı tüy dökücüydü falan erkekler bizden iyi biliyo yaa

walla belkide şu ana kadar kullandın belki ben geç kaldım ama tüy dökücünün jiletten bi farkı yok:)bence git bi tüy azaltıcı al bioder capilex vb....tabi onun içinde yüzüne ağda yaptırman lasım...


_____________________________



 
3900 Mesaj
23 Şubat 2008; 20:55:37 


quote:

Orjinalden alıntı: Orochinagi

Kuaföre git, onlarda türlü metotlar var. En çok kullanılanı yakma yöntemi.

Bir de bazı eski berberler hala lastik germe yöntemini kullanıyor, iki eli ve ağzı arasında paket lastiğini gerip senin yüzünde gezdiriyor, kılları kökünden söküyor bu lastik de.


Yakma yöntemi ile jilet ile kesme aynı görevi görmektedir . Denemeni tavsiye etmem .


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2008; 2:28:49 


quote:

Orjinalden alıntı: Peçito







Süpersin yaaaa



Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön