arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor
980 Cevap89953 Görüntüleme26 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     8 [10] 12 13 14 15 16 17      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2587 Mesaj
3 Mart 2011; 14:09:45 


quote:

Orijinalden alıntı: dranov


Bu cümleyi tam anlayamadım,yüksek hızda yolda gezmesi normal değil mi?Birde hız sabitleyiciden ne gibi bir şikayetiniz var tam olarak?



Passat veya Mondeo ile 150'nin üzerinde giderken bile düz bir çizgi üzerinde gidiyormuş hissi veriyor. Sanki tren rayına oturtulmuş gibi. Ama Accent yüksek hızın ve rüzgarın etkisiyle ve bunun yanında amortisörlerin ve şasinin özelliklerinden dolayı mm/cm de olsa sağa sola kayıyormuş hissi veriyor. Ufak da olsa çukurlarda ve tam düz olmayan yollarda direksiyonla tekrardan yön vermeniz gerekebiliyor.

Hız sabitleyicisini örneğin 407 ile kıyasladığımızda çok fazla özelliği ve rahatlığı yok. Örneğin 110 km hıza ayarladınız ve sonra hızı yükselttiniz, ayağınızı gazdan çektiğiniz anda tekrardan 110'a gelmeniz gerekiyor. Veya fren yaptınız ve hızın altına düştünüz, tekrardan aktive etmeniz gerekiyor. Ayrıca birden fazla hız seçeneklerini hafızaya alamıyorsunuz. Daha önce sabitleyici kullanmadığınızda bu eksiklikler göze çarpmıyor, ama bikaç tane D sınıfı araç kullandığınızda aradaki basit, ama konforu arttıran özellikleri hemen kendini fark ettiriyor. Ben Sabitleyiciyi eleştirirken Peugeot, Ford ve Audi ile kıyasladım. Tabi bunlar eski kasa Passat, diğerleri hep yeni kasa. Belki yeni kasa (2005 sonrası) Passatınki bunlardan da üstündür, bunu bilemiyorum.


_____________________________



522 Mesaj
3 Mart 2011; 17:22:03 

arabam clio symbol 2008. söyle bakalım neresinden başlıyım eleştiriye


_____________________________



 
759 Mesaj
4 Mart 2011; 21:26:24 

i30 .... bazen dışardan korna çalıyor millet , içerde duyulmuyor..... bu yüzden kaza olacak...
belkide kulak doktoruna mı gidmeliyim :):)

iç malzemeden sıfır cıtırtı olmasını isterdim...
çok agır bir araç daha güvenli olmasını isterdim..
teyibinin ışığı ayrıca , iyice kısılabilseydi ,, yada karartınca, tekrar açılmasaydı.. gece yolculuğuında karartmak gerekiyor.
şanzuman oranları 5. viteste daha yüksek olmalıydı,,
davlumbaz içleri, yumuşak malzeme olmalıydı.. elyaf yani..
hız sabitleme olmalıydı..
camlar renkli olsa termal ve ses geçirmez cam olsaydı.. film taktırmak zorunda kalmazdık...
lastikleri daha kaliteli bir marka olabilirdi... tercihan..
üzerindeki akü , yetersiz zayıf,, kaliteli bir akü olabilirdi...

boyası daha kaliteli olmalıydı.....


_____________________________



1370 Mesaj
5 Mart 2011; 1:31:35 

Mesajım bulunsun,daha sonra kendi araçlarımı ekleyeceğim ..


_____________________________



1521 Mesaj
5 Mart 2011; 2:25:22 

'05 Passat 1.6 FSI Trendline
-şehir içi 10-11 lt yakıt
-sis farı yok
-park sensörü yok
-mp3 çalmıyor


_____________________________

I'll sleep when I'm DEAD


 
2 Mesaj
6 Ağustos 2011; 13:16:23 

Arkadaslar öncelikle formda yeniyim herkeze merhaba ve selamlar ,
aracim 2000 model golf IV
aracin hosuma gitmiyen yanlari
ilk önce yolda iceri cok ses aliyor
tavan lambalarini yakan switclerin kapi kilidinin icine yerlestirilmis olmasi problem durumunda komple sökmek zorunda birakiyo
kapi kollari ve konsoldaki mat kaplamanin soyulmasi
ilk calistirma aninda marsi erken birakirsam yada ilk marsi kacirirsam benzin pompasinin tekrar calismasi icin anahtari cikarip 10 saniye beklemek


ama bunlari cok sorun olarak kafama cok takmiyorum cünkü yakitta cimri olmasi ve sayamicam kadar artilarinin olmasi beni mutlu ediyo ve golfümü seviyorum...


_____________________________



840 Mesaj
6 Ağustos 2011; 13:50:37 

'09 Accent Era 1.4

eksiler
-Malzeme kalitesi yerlerde sürünüyor
-arka süspansiyonlar çok zıplatıyor
-yüksek hızlarda allaha emanet arka süspansiyonlarında bunda katkısı çok
-çok fazla yol sesi alıyor

artıları
+1.4 motoru olmasına rağmen gayet seri bi araba
+usb çalarlı müzik sistemi iş görür düzeyde
+parçası ucuz
+fiyatı ucuz


_____________________________



16678 Mesaj
6 Ağustos 2011; 13:58:23 


quote:

Orijinalden alıntı: yukselsedat88

arabam clio symbol 2008. söyle bakalım neresinden başlıyım eleştiriye




_____________________________

iPhone 5 16GB
iPad 2 Wi-Fi 16GB

Ford Connect 1.8 TDCI 2010 GLX PP 140PS~320NM by Megachips
98' Astra F 1.6 GLS


4237 Mesaj
6 Ağustos 2011; 14:01:42 

Mazda 3 2009 model :

Çok yakıyor.


_____________________________

2011 Mazda 6 2.0 Sport
2013 Ford Focus 1.6 TDCI Titanium Sunroof + Smart Paket


483 Mesaj
6 Ağustos 2011; 18:12:44 

Ben daha önce yamıştım ama birşeyler daha ekleyeceğim

Eksiler=
-km göstergesi arızası sıktı.
- klima sürekli arıza yapıyor.
-elektrikli donanımlar çok yavaş çalışıyor(sunroof-camlar)
-frenler tümüdisk ve abs olmasına rağmen yüksek hızlarda kötü.
-bazı kaporta parçalarının gelmesi için 1-1.5 ay bekleyebiliyorsunuz(arka model yazıları ebay yolu ile ingilterden)
-şehir içi çok benzin yakıyor
-şehir içinde arka amortisöler vuruyor yağlı olmaları sebebiyle.
-birde debriyaj sert acemilere uygun değil.direksiyon soluyor.
-Koltukların deri kısımları aşınıyor.
-Motor sesli çalısıyor özellikle 3000dd den sonra.
-Altı çok alçak.
Artılar=
-Tam bir f/p arabası
-Uzun yolda az yakıyor
-Performans bakımından hiç sıkıntı yaşatmıyor.
-Geri viteş dişlisi büyük sadece debriyajla bile aracı kaldırabiliyorsunuz özellikle rampalarda büyük faydası oluyor.
-Yol tutuşu çok iyi virajlarda güven hissi veriyor.
-Model yılına göre güveli bir araç kapı sacı falan gayet kalın .
-Malzeme kalitesi 10 üzerinden yedi ufak tefek tıkırtı mevcut ama 95 model araç normaldir.
-Uzun yolda çok rahat
-PArk yapması çok kolay
-İçi geniş ve ferah bir araç
-sanılan aksine parça fiyatları kendi emsallerine göre iyi durumda.




_____________________________

ROVER



DOHC


190 Mesaj
6 Ağustos 2011; 22:52:35 

bende yapmazsam olmaz

95 toros 150,000 bordo renk.

arabayı tazikli su ile yıkayınca kapı aralarından su alıyor.

yağmurlu havalarda korna çalmıyor.

ikinci vitese geçerken dişli sesi çıkartmamak çok zor.

arabayı çalıştırınca ilk 1 km rolanti yerlerde.

silecek sesi motor sesini geçiyor.

sinyal durduğu yerde durmuyor. sağa sinyal verilmiş halde en ufak bir sola kırmada sinyal kapanıyor. mecburen sol el sinyalın üstünde kalıyor ki atmasın.

dört kapı ve bagajı ayrı ayrı açıp ayrı ayrı kilitlemek gerekiyor.

bagajı açmak için neredeyse bağajın üstüne çıkmak gerekiyor.

4 bin devirden araba parçalanacak gibi oluyor.

şu anlık aklıma gelenler bunlar.



_____________________________



2193 Mesaj
6 Ağustos 2011; 23:07:51 

2.000 devire kadar zayıf kalıyor, rampalarda araç yüklü ise gazı sonlamazsam rahatça sollama yapamıyorum. Sabahları sesli çalışıyor sonra dan susuyor. Bunların dışında başka şikayetim yok özellikle yakıt harika.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2012 Volkswagen Passat 1.4 TSI 155 HP (Chip) 240 NM Comfortline Şeker Beyazı
Samsung Galaxy Note 2 16 GB 4.1.2 JB
Samsung Galaxy SIII Mini 8 GB 4.1.1 JB


7979 Mesaj
6 Ağustos 2011; 23:27:23 

2008 logan mcv 1.5 dci 65 bg

-kabin kalitesi yerlerde surunuyor. Kapi tutma yerleri bile kapi plastiginin kendisi.
-klimasi bence iyi degil, cok feci kafa utuluyor ve anca sogutuyor. Kaloriferi de normal
-motor sesi, yol sesi, ruzgar sesi, lastik sesi, kaldirimda bekleyen amcanin hapsurmasi her sesi istisnasiz alir cekinmez yani.
-sollamalarda klimayi kapatmak nos etkisi yapiyor, yokus cikmadan once klimayi kapatiyorum sollama yapmadan once klimayi kaPatiyorum ve daha iyi oluyor.
-frenleri berbat, zar zor duruyor
-klima kalkislarda da cok etkiliyor, fazladan gaz vermek gerekiyor
-bozuk yolda oyle bir sallanmaya basliyor ki saniyorsun yuvarlanacak araba.
-ahsap bahce kapisi mi kapatiyorum, metal araba kapisi mi kapatiyorum belli degil kapilar o kadar abuk.
-hava yastigi opsiyonel
-yil 2008 olmus korna direksiyondan degil yandan koldan
-sinyal isiklari sol ya da sag seklinde degil, ikisi birden yaniyor.
-cam kontrolu orta panelde. Dedim ya kapilari bahce kapisi
-arabanin cami acikken seyahat sirasinda birden cami kapatinca arka kapilarin kapi plastiginin havasi iniyor, cami acinca kol dayadigin yer resmen sisiyor. Hayatimda ilk defa boyle bir sey gordum
-on koltugun arkasinda cep falan yok. Cok zor bir sey cep koymak sanki
-arka kapilarda esya gozu yok
-torpido gozunu kapatmak icin caba lazim
-torpido gozunu isigi yok
-ozellikle bagaj kapilarindan ses geliyor
-koltuklar rahatsiz
-direksiyonu hidroliklere gore sert
-depo kapagi iceriden acilmiyor, adama anahtari veriyorsun mecbur
-araba ile gelen lastikler cok dandik, lastik genisligi cok az, hb corollanin lastikleri daha genis



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gamlı Baykuş -- 6 Ağustos 2011; 23:37:48 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2472 Mesaj
6 Ağustos 2011; 23:49:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

2008 logan mcv 1.5 dci 65 bg

-kabin kalitesi yerlerde surunuyor. Kapi tutma yerleri bile kapi plastiginin kendisi.
-klimasi bence iyi degil, cok feci kafa utuluyor ve anca sogutuyor. Kaloriferi de normal
-motor sesi, yol sesi, ruzgar sesi, lastik sesi, kaldirimda bekleyen amcanin hapsurmasi her sesi istisnasiz alir cekinmez yani.
-sollamalarda klimayi kapatmak nos etkisi yapiyor, yokus cikmadan once klimayi kapatiyorum sollama yapmadan once klimayi kaPatiyorum ve daha iyi oluyor.
-frenleri berbat, zar zor duruyor
-klima kalkislarda da cok etkiliyor, fazladan gaz vermek gerekiyor
-bozuk yolda oyle bir sallanmaya basliyor ki saniyorsun yuvarlanacak araba.
-ahsap bahce kapisi mi kapatiyorum, metal araba kapisi mi kapatiyorum belli degil kapilar o kadar abuk.
-hava yastigi opsiyonel
-yil 2008 olmus korna direksiyondan degil yandan koldan
-sinyal isiklari sol ya da sag seklinde degil, ikisi birden yaniyor.
-cam kontrolu orta panelde. Dedim ya kapilari bahce kapisi
-arabanin cami acikken seyahat sirasinda birden cami kapatinca arka kapilarin kapi plastiginin havasi iniyor, cami acinca kol dayadigin yer resmen sisiyor. Hayatimda ilk defa boyle bir sey gordum
-on koltugun arkasinda cep falan yok. Cok zor bir sey cep koymak sanki
-arka kapilarda esya gozu yok
-torpido gozunu kapatmak icin caba lazim
-torpido gozunu isigi yok
-ozellikle bagaj kapilarindan ses geliyor
-koltuklar rahatsiz
-direksiyonu hidroliklere gore sert
-depo kapagi iceriden acilmiyor, adama anahtari veriyorsun mecbur
-araba ile gelen lastikler cok dandik, lastik genisligi cok az, hb corollanin lastikleri daha genis


Arkadaşım ne kadar haklısın, özellikle zayıf motorlu araçlarda direksiyondan klima komut düğmesi konsa ne iyi olur. Benim daha önceki 1.3 doblom da da aynı durumu yaşıyordum. Klima aç-kapa düğmesini ararken dikkatim bile dağılıyordu sollamalarda.


_____________________________

Türkiyem...


1137 Mesaj
6 Ağustos 2011; 23:52:37 

2009 Ford mondeo 2.0 tdci titanium aracımız kontrol dışında birkere ön konsoldan gelen tıkırtı sesleri yüzünden birkerede bagaja yağmur suyu girmesinden dolayı servise gitti, ama 2 sorunda 30 dk'da halledildi.


_____________________________




7979 Mesaj
6 Ağustos 2011; 23:56:22 


quote:

Orijinalden alıntı: bravaman




Arkadaşım ne kadar haklısın, özellikle zayıf motorlu araçlarda direksiyondan klima komut düğmesi konsa ne iyi olur. Benim daha önceki 1.3 doblom da da aynı durumu yaşıyordum. Klima aç-kapa düğmesini ararken dikkatim bile dağılıyordu sollamalarda.

Aha eklenecek bir sey daha: klima kontrol dugmelerinin yeri gercekten cok yanlis. Vitesin dibinde ve ozellikle tek sayili viteslerdeysen kaza ile bosa atman beklenmedik bir sey olmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4506 Mesaj
7 Ağustos 2011; 0:09:46 

Turbo nun nefesi bitiveriyor 4k olduğunda bagajdan cat cat sesler geliyor yumurta gibi gomuluyorsun binerken kafani vuruyorsun :))



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Astra Coupe Turbo VMAX Stage 4 300+


2890 Mesaj
7 Ağustos 2011; 0:17:23 

çok kaçiyor imansiz .


_____________________________

micra>Civic>focus>PoloGTI>Getz


 
388 Mesaj
7 Ağustos 2011; 5:40:30 

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI Tiptr.

-Çok Yakıyor (ama hakkını veriyor)
-Parçası pahalı
-Vergisi de çok
-İlk kez duyanlar şaşırıyor çünkü tam anlamıyla hele soğuksa traktör sesi gibi sesi var (allahtan iç yalıtımı iyi yoksa içerde durulmaz)
-o motora göre kalkışta biraz daha seri olmalıydı bence.


------------------------------------------
2001 Fiat Scudo 1.9 D
eksileri;
-klima yok.içersi cayır cayır yanıyor.
-yan kayan kapı asla tam oturmuyor.aradaki boşluktan gelen hava yazın serinletiyor,kışın arkadakini donduruyor.
-performans diye birşey yok.ruhsatta 51 bg yazıyor.belli bir yanlışlık var diyordum ama doğru mu acaba demeye başladım
-2.el diye birşey yok scudo deyince ney suzuki mi diyenler , o ne ya mı diyenler
artıları;
-çok vefalı.40 000 km bakım yapılmadan ve eurodizel kullanılmadan çatır çatır gitti(nasıl yaptı hayret )
-arıza yaptığını hatırlamıyorum.(8 senedir bizde ve 140 000 kmde fazla yol yaptı )
-2.el alacaksan 7-8 000 tl ye bile alınabilir olması
---------------------------------------------------------------------------
vw bora 1.6
genel olarak bir eksisi yok.arıza yapmıyor pek.sadece ateşleme bilmemnesi bozuluyor 1.5 senede bir o da 100 lira birşey.bakımsızlığa pek dayanıklı.lpg ile oldukça uyumlu.oldukça memnunuz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dacia logan 1.6 Lau.

tam bir facia.nereden başlayayım???
-klima hemen bozuldu.2 yıldır kaç kere tamire gitti hâlâ randıman yok.kafasına göre takılıyor.
-cam krikoları 2 aya bir değişiyor.
-kapılar bir acayip.şahinler bire daha üsturupluydu.kapanşları bir garip.
-lpg ile uyumlu derler bir türlü göremedik.(brc yetkili bayii montajı ile hem de)
-araç içinde kendi sesimizden başka her sesi rahatça duyabiliyoruz.
-malzeme kalitesi içler acısı.tek yumuşak malzeme yok.sert plastik hepsi.
-airbag yazıyor ama tereddütlerim var açıkçası.
-yalıtım mükemmel.motor kucağımda gibi sessiz
-çamurluğu düzeltmek yerine değiştirelim zaten ucuz uğraştığımıza değmez dediler
-140 000 kmde motor indi.
-180 000 kmde 3 kere şanzıman indi.
ama 12 000 liraya almıştık.bu kadar paraya bu kadar araba diyebiliyoruz.


_____________________________



648 Mesaj
8 Ağustos 2011; 12:50:26 

2011 astra classic 3 HB 1.6 115 hp düz vites essentia+konfor paket

(-) yönleri:

- çok sıcak ve çok soğuk havalarda ön konsoldan ve kapı aralarından bir yerlerden ufak çıtırtılar gelmesi (bu ses yüzünden uzun yola çıktığımda diğer araçlardan taş çarptığını sanıyorum. aynen öyle bir ses çıkarıyor konsol)

- aracı mayıs ayında teslim aldım ve ilk 1 ay alışana kadar yokuşta doğru düzgün kaldıramadım aracı. debriyaj çok yukarda kavrıyor ve kavrama noktası ayarlanamıyormuş otomatikmiş. aracı yeni alan arkadaşlar yokuşta kalkamamaktan şikayet ediyor. ancak korkulacak bir durum değil inanın sadece motor tepkisi ve gaz pedalı tepkisi biraz farklı. 1-2 hafta kullanın aracı, sanki 40 yıldır astra kullanıyormuş gibi rahat olacaksınız emin olun

- ön sol direk, sola dönüşlerde görüşünüzü kapatabiliyor. ya da ben koltuğu çok arkaya çektiğim için bu sorunu sadece ben yaşıyorumdur belki

- 5. viteste 5000-5500 devir civarında 200 km. hızı görüyor. ama sanki motoru limitlendirmişler 200de. daha fazlasını yapmıyor öldürsen 5500 devirden fazla gitmiyor. yokuş aşağı olursa gider tabi ama onu her araba gider zaten

- araç 115 hp ama 3000 devire kadar 50 beygir gibi gidiyor. sokak aralarında dönerken falan 2. vites 1500 devirde gaza yüklendiğinizde araç 'ben böyle iyiyim rahatsız etme' diyor resmen. ama 3000 devirden sonra şahlanıyor 5. viteste de olsa yokuşu hızlanarak çıkabiliyorsunuz.

- elektrikli yan aynalar hiçbir zaman tam istediğiniz gibi ayarlanmıyor. ya bir miktar aşağıda, ya yukarıda, ya sağda ya da solda kalıyor. ama çok az bir miktar saptığı için çok da önemli bir sorun değil

- yakıtı içiyor. şehir içi neredeyse gaza hiç basmadan sürdüğümde 8.5 L / 100 km. yakıyorum. ama 115 beygirin tadını biraz çıkarıyım diyip 4000-4500 devirleri görürseniz tüketim anında 13-14 litreleri görüyor. 52 litre benzinle sakin kullanımda 500-550 km arası gidiyorum şehir içi. bu da benim için sorun değil zaten aylık 400 km. yol yapıyorum. 1 depo 1.5 aya yakın gidiyor

- bu son madde aracın eksi yönü değil gerçi ama opelin servisleri en büyük eksisi bence... kaç tane istisna vardır bilmiyorum ama elemanlar genelde bir an önce avutayım da gitsin gözüyle bakıyorlar sizi hiç dinlemiyorlar. ne sorsak o normal bu normal diyip gönderme eğilimindeler...

gelelim (+) yönlere :

- bu + yönlerin en başında yol tutuş geliyor. aracı ne kadar zorlarsam zorlayım, virajlarda ben yatıyorum ama araç yatmıyor asla kendini önden ya da arkadan bırakmıyor maşallahı var bu konuda

- otomatik kararan iç dikiz aynası ayrı bir konfor katıyor. daha önce bu fonksiyonu olan bir araç sürmediğim için ilk başta 'olsa ne olur olmasa ne olur' demiştim. ama öyle değil işte gece yolculuğunda konforu baya artırıyor

- gece yolcuğu anlatılamaz yaşanır ışıklandırması vs. o kadar uyumlu olmuş ki sanki araçta değil, romantik bi akşam yemeğindesiniz gerçekten seviyorum bu aracı gece kullanmayı. içi çok hoş oluyor.

- süspansiyonu sert olmasıyla anılır bu araç ama bence gayet yumuşak ve darbeleri gayet iyi emiyor. 140-150 ile viraj dönerken çok çukura düştüm ya da tümsekten geçtim ama en ufak bir savrulma ya da yoldan sapma eğilimi göstermedi. başarılı bir şekilde darbeyi yok etti ve geçti..

- aslında kimileri için bu yazacağım madde eksi yön. ama ben bunu artı yönü olarak görüyorum. direksiyonu diğer hidrolik direksiyonlu araçlara göre bir miktar sert kalıyor evet. ama direksiyon tepkileri de bir o kadar başarılı. anında cevap veriyor ve boşluk yok diyebilirim.

- daha yazacak bir çok şey var ama şimdilik ilk aklıma gelenler bunlar. herşeye rağmen f/p açısından şu an alınacak en iyi araç bana göre. iyi ki bu aracı seçmişim diyorum her kullanışımda


edit: harf hatası



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALONSO_06 -- 8 Ağustos 2011; 12:52:30 >


_____________________________

.


 
439 Mesaj
8 Ağustos 2011; 13:18:03 

yüksek rampalarda vites küçültmek istemiyorum


_____________________________

2011 Grande Punto 1.4 FIRE 77HP E5 S&S + BRC



 
118 Mesaj
8 Ağustos 2011; 13:18:42 

Bende Dodge Nitro 3.7 24v var>aracimdan cok memnunum hic sikintim yok cok sukur.sadece cok yakiyor.yaklasik bir senedir kullaniyorum simdiye kadar sadece bi defasinda motor kayisi koptu baskada bisey yok allaha cok cukur masallah:)


_____________________________



387 Mesaj
8 Ağustos 2011; 16:00:47 

2006 megane 1.5dci 80hp dynamique

eksileri:
-virajlarda arkayı birden atıyo ve size manevra yapma hakkı tanımıyo sırf bu yüzden iki kere spin attık
-125.000 km de olduğundan olabilir belki ama ön konsoldan çıtırtı geliyor
-motorun altındaki muhafaza yere yakın olduğu için 20 cmlik karda muhafazayı sürterek gidiyosunuz hele köy yoluna girersen 30 cm kar yağdığı oluyo giderken zorlanıyo önceden (focus 2003 vardı böyle değildi)

artılar:
+yakıt yedek parça vs. çok uygun yedek parça bol ve heryerde var ( baskı-balata seti + şanzıman yağı + turbo hortumu değişti işçilik dahil 580tl verdik fakat özel serviste)
+80 hp olmasına rağmen çekişi çok güzel
+yalıtımı çok güzel ne motor sesi nede rüzgar sesi namına bişe almıyo fakat full donanım olduğu için olabilir aynısının sportway donanımına bindim teker sesi alıyodu

2003 model focus 1.8 TDCİ

eksileri :
-teker , yol , rüzgar , çakıl ne kadar rahatsız edici ses varsa hepsini içeri alıyo
-60.000 km de gösterge arızalandı 70.000 kmde yolda kaldı
-2.0 yakıtı yakıyodu ama en az onlar kadar gidiyodu
-direksiyon ve debriyaj çok sertti

artılar:
+çok çılgın bir performans, bırak 1.6 ları 2.0 benzililerle bazen kapışmıyodum yaktığı mazota yazık diye ama tdci yazısını görmeyen 2.0 uzay kasa vectralar kaşınınca yolda oynamak gerekiyodu 1.9tdi passatları kalkışta geçiyo 100-180 arası kafa kafaya ancak 180 sonra passatlar geçebiliyodu fakat izolasyon tüm bu artıları götürüyodu
+ yol tutuş harika !


_____________________________

megane 2 1.5 dci 80 hp
Golf 6 1.6 102 hp


 
327 Mesaj
8 Ağustos 2011; 16:12:40 

Palio 2004 1.2 16V LPGli

- Hızlı giderken 120 den sonra otomatik pilot özelliği var. Aktif hale geldiğini ASD ışığından anlıyorsunuz.
- Fabrika çıkışı oto vites. Ama ben aldığımda manuel di. Başından kaza geçmiş mi bilmiyorum.
- Aldığımdan beri aylık temiz 60 TL si var sanayide.

+1 LT LPG ile 10.5 ile 11 KM gidiyorum şehir içi.
Başka bir artısı yok :)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Ağustos 2011; 16:36:07 


quote:

Orijinalden alıntı: will.i.am

2009 Ford mondeo 2.0 tdci titanium aracımız kontrol dışında birkere ön konsoldan gelen tıkırtı sesleri yüzünden birkerede bagaja yağmur suyu girmesinden dolayı servise gitti, ama 2 sorunda 30 dk'da halledildi.


konuyla lalakasız ama t6ıkırtı sorunu nasıl çözüldü biliyor musunuz?


1137 Mesaj
8 Ağustos 2011; 16:44:35 


quote:

Orijinalden alıntı: Makina Soğuk




konuyla lalakasız ama t6ıkırtı sorunu nasıl çözüldü biliyor musunuz?


Malesef bilmiyorum, servise götürüldüğünde hemen hallederiz dediler yarım saat sonra aracı teslim aldık. Nasıl bir işlem uyguladılar bilmiyorum.


_____________________________




2338 Mesaj
8 Ağustos 2011; 17:05:49 

Hiç tahmin etmezdim VW Golf bu kadar sorunlu olduğunu.

2006 oğluma yeni aldığım Golf 1.4L/80PS sene başından beri kendim kullanıyorum
Araç sene başı 64.000km deydi şimdi 101.000km oldu 8 ayda 37.000 yol yapdım.
geçen hafta Servise gütürdüm bakım için:
Bu arada 2 aydan beri sağ kapı cam, ayna, merkezi kilit funksiyonunu kaybetmişdi
bakımdan hariç krank mili sekmanından yağ kaçırıyor
Yağ kaçırdığı için trigger kayış ve su pompasınıda değişdirdiler (Normalde trigger kayış hiç değişmiyormuş, sadece bakımlardaki sonuca göre icap ederse)
Kapıya gelince Kapı modulu bozulmuş elektronik beyin ısrmarlandı bu hafta değişdirecekler

Normal Servis üçreti artı 2 senelik TÜV 380€
Kapı elektronik modul 300€
krank mili sekmanını vs. 720€

Faturayı bu hafta elektronik modul değişince alcam nerdeyse bi sağır 1.4L golf için 1500€ Masraf





_____________________________


Güncel: 2006 Model C230T - 2006 Model Golf Goal - 2007 Model E63AMG : http://forum.donanimhaber.com/m_42314930/mpage_1/key_/tm.htm
İzmir-Germany-Shanghai


 
358 Mesaj
8 Ağustos 2011; 17:19:21 

1999 model passat tdi kullanıyorum.sıfır aldım çok memnunum herseyini çözmüş durumdayım ufak tefek plastik aksamdan ses geliyor.değiştrecek araba fikri bir türlü oluşamıyor.ya yuksek bütçeyle sıfırı yada aynen devam bu arada aracım orjinal 150000km satarsam yazık diyorum .kalıteli fonksiyonel bir araç alıp yıllarca binmek lazım.


_____________________________

2012 golf 7 siyah 1.6 tdi highline dsg


321 Mesaj
8 Ağustos 2011; 19:35:12 

insignia 1.6 180 hp si olan olumlu olumsuz anektodlar belirtebilir mi acaba ?


_____________________________



 
82 Mesaj
10 Ağustos 2011; 10:59:28 

Ben de insignia'yı beğeniyorum. Genel sorunu var mıdır?


_____________________________



538 Mesaj
10 Ağustos 2011; 11:27:10 

Selamlar
-abs klima hava yastigi yok
-110 km den sonra hantallasiyor
-sehir ici cok yakiyor
-virajlarda yuksek hizda guven vermiyor
-bu araca alistiktan sonra bazi yeni arabalar icinize sinmiyor deistremiyorsunuz :-)
artilari
-cok konforlu yol sesi vb almiyor
-130 140 km gittiginizi anlamiyorsunuz bile duz yolda guven veriyyor
-sehir disi tuketiminden memnunum
-yedek parcalari ucuz ve bol(bazi parcalari haric)
93 ford taunus gts 2.0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkfire45 -- 10 Ağustos 2011; 11:28:22 >


_____________________________

Skoda Octavia Elegance 2002
Ford Taunus GTS 2.0 1993(emektar)


1024 Mesaj
10 Ağustos 2011; 11:29:24 


quote:

Orijinalden alıntı: problem0046

Arkadaslar öncelikle formda yeniyim herkeze merhaba ve selamlar ,
aracim 2000 model golf IV
aracin hosuma gitmiyen yanlari
ilk önce yolda iceri cok ses aliyor
tavan lambalarini yakan switclerin kapi kilidinin icine yerlestirilmis olmasi problem durumunda komple sökmek zorunda birakiyo
kapi kollari ve konsoldaki mat kaplamanin soyulmasi
ilk calistirma aninda marsi erken birakirsam yada ilk marsi kacirirsam benzin pompasinin tekrar calismasi icin anahtari cikarip 10 saniye beklemek


ama bunlari cok sorun olarak kafama cok takmiyorum cünkü yakitta cimri olmasi ve sayamicam kadar artilarinin olmasi beni mutlu ediyo ve golfümü seviyorum...


hitler motorlu golf 4 mü yakıtta cimri?


_____________________________

Bu maskenin altında bir fikir var!
Ve fikirler kurşun geçirmez!..

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Ağustos 2011; 11:39:29 

Renault Megane 1.6i RXT 2001

Olumlu eleştiriler:
-Performansı "yaşına göre" iyi
-4250 devirden sonra bir ses geliyor sanırım turbo muhteşem bir ivme kazandırıyor.
-Parça sıkıntısı yok
-Kendinden sonra gelen seriye göre sağlam

Olumsuz eleştiriler:
-Özellikle 120-130dan sonra inanılmaz bir bağırma söz konusu yan yana konuşan iki kişi zor duyuyo birbirlerini
-İşçiliği çok iyi değil
-Ses sistemi çok iyi değil
-Donanım olarak full olmasına rağmen orta derece bir donanım


37 Mesaj
10 Ağustos 2011; 11:40:25 

206+
çok konforsuz bir araba
hemen hemen hiç bir özelliği yok
aracım 2011 model olmasına rağmen çoğu yerinden ses geliyor
sırf 0 araç olduğu için aldım
ancak kesinlikle çok pişmanım


_____________________________

"-La ilahe illallah muhammeden resulullah-"


2009 Vw Caddy
2009 Yamaha Xt 660r


 
351 Mesaj
10 Ağustos 2011; 11:50:15 

Ford Focus 2001 GHİA
Artılar
+ Yol tutuşu çok iyi, 140-150 ile virajları heyecanlanmadan alıyorsunuz
+ Ciddi bir masraf açacak arıza yapmadı.
+ LPG ile gayet uyumlu.

Eksiler
- Sağ arka ve sol arka camlarının otomatiği 2'şer kez bozuldu. Birinde servisi bir kıytırık lastik değiştirip 370 TL istedi (3 sene evvel).
- Sağ ayna çatladı, tüm aynayı değiştirmeye kalktılar 300 küsür fiyatı vardı, sanayide 10 TLye çatlayan aynayı değiştirdim.
- İç dikiz aynası kırıldı, servis 200 TL istedi, 20 TLye daha güzelini sanayiden taktım :)
- Aldım alalı geri vites geçerken zorlanıyor, hafif geriye takıyorsunuz, biraz gaza dokunup tekrar geriye zorlayınca bir sesle beraber geçiyor. 10 yıldır bu şekilde yaşıyoruz.
- Uzaktan kumandalı anahtarının hem hassaslığı hem de düğmeleri çok kötü, sık sık bozuluyor. Servise götürdüm garanti içinde birkaç sefer yaptılar ama garanti bitince tüm anahtarı değiştiririz dediler, ciddi bir ücreti mukabil. Yani anlayacağınız servis çok iyi değiştirmeci, bir parça çizilse hemen yenisini takma eğiliminde.
- Her focus gibi içeriye ses alıyor.


_____________________________



339 Mesaj
11 Ağustos 2011; 13:45:11 


quote:

Orijinalden alıntı: emrejam

insignia 1.6 180 hp si olan olumlu olumsuz anektodlar belirtebilir mi acaba ?

Ben boyle bir kere aracimi elestirdim de, yerden yere vuruldum Insignia sahibi olmayanlar tarafindan. Her neyse, 1.6 T Edition Elegance sahibiyim. Aractan cok memnunum. Yakit tuketimi ile ilgili durumlar anlatiliyor hep, suan ortalama 8.3lerde. Sehir icinde klima acik kullanmadiginiz zaman arac rahat. Klimali kullanirsaniz araci biraz daha zorlamaniz gerekiyor ve bu da yakit tuketimini arttiriyor. Icinde tikirtilar oldugundan, dar oldugundan falan bahsediliyor. 8 aydir kullaniyorum cok sukur bu sorunlarla karsilasmadim. Sadece, fren diskleri ses yapiyor. Fabrika bu sesleri cikartan disklerin montesine devam ediyormus. Garantiden birkac islemle halledilecek. Muzik sistemini begenmiyorum bir de aracin. Suan aklima gelenler bunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
674 Mesaj
11 Ağustos 2011; 14:28:42 

3 hafta önce astra sedan cdti aldım ama ilk üç viteste içeriye bu kadar ses aldığını bilseyim belki araba almayı belli bir süre erteleyebilirdim...Bide araba daha yeni ama gel görki 3 yerinden ses geliyor cok canımı sıkıyor.. Virajlarda eğer bi kasis varsa direksiyon çok sallanıyor sıkı tutmak gerekiyor yoldan çıkacak diye korktuğum zamanlar oldu.
Sevidğim yönü donanımı,o kadar yıla rağmen hala eskimeyen dış ve iç tasarımı bide siyah olması


_____________________________



417 Mesaj
11 Ağustos 2011; 14:45:21 

Dacia Logan MCV 2008 Ambiance

-Klima yok.
-CD çalar yok.
-Arka camlar otomatik değil.
-Ses yalıtımı pek iyi değil.
-Ön konsol malzemeleri de pek iyi değil.
_____________________________________

-Yakıt konusunda çok cimri...
-Çok geniş bir araç.
-Frenleri gerçekten de iyi...
-Bagaj kısmı büyük.
-Rampalarda çok iyi kesinlikle yarı yolda bırakmaz. ( Bakımları vs.. Zamanında yapılıyorsa )

Bu kadarı aklıma geldi.


_____________________________






321 Mesaj
11 Ağustos 2011; 14:57:03 


quote:

Orijinalden alıntı: cridor



Ben boyle bir kere aracimi elestirdim de, yerden yere vuruldum Insignia sahibi olmayanlar tarafindan. Her neyse, 1.6 T Edition Elegance sahibiyim. Aractan cok memnunum. Yakit tuketimi ile ilgili durumlar anlatiliyor hep, suan ortalama 8.3lerde. Sehir icinde klima acik kullanmadiginiz zaman arac rahat. Klimali kullanirsaniz araci biraz daha zorlamaniz gerekiyor ve bu da yakit tuketimini arttiriyor. Icinde tikirtilar oldugundan, dar oldugundan falan bahsediliyor. 8 aydir kullaniyorum cok sukur bu sorunlarla karsilasmadim. Sadece, fren diskleri ses yapiyor. Fabrika bu sesleri cikartan disklerin montesine devam ediyormus. Garantiden birkac islemle halledilecek. Muzik sistemini begenmiyorum bir de aracin. Suan aklima gelenler bunlar.


yorumlarınız için teşekkür ederim yol tutuşu nasıldır ? eğer alırsam cosmo 180 hp olanını almayı düşünüyorum. sizde öğrencisiniz galiba birde ayda 1 kez gidiş geliş olarak 600-700 km lık yapıcam uzun yolda nasıldır araç ?


_____________________________



 
4590 Mesaj
11 Ağustos 2011; 15:41:03 


quote:

Orijinalden alıntı: cartman_06

Renault Megane 1.6i RXT 2001

Olumlu eleştiriler:
-Performansı "yaşına göre" iyi
-4250 devirden sonra bir ses geliyor sanırım turbo muhteşem bir ivme kazandırıyor.
-Parça sıkıntısı yok
-Kendinden sonra gelen seriye göre sağlam

Olumsuz eleştiriler:
-Özellikle 120-130dan sonra inanılmaz bir bağırma söz konusu yan yana konuşan iki kişi zor duyuyo birbirlerini
-İşçiliği çok iyi değil
-Ses sistemi çok iyi değil
-Donanım olarak full olmasına rağmen orta derece bir donanım

turbo yoktur o motorda sanırım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2012 Honda fd6 Civic EleganceLG Nexus 4


339 Mesaj
12 Ağustos 2011; 11:41:27 


quote:

Orijinalden alıntı: emrejam




yorumlarınız için teşekkür ederim yol tutuşu nasıldır ? eğer alırsam cosmo 180 hp olanını almayı düşünüyorum. sizde öğrencisiniz galiba birde ayda 1 kez gidiş geliş olarak 600-700 km lık yapıcam uzun yolda nasıldır araç ?

Evet ben de ogrenciyim. Uzun yolda ortalamayi eger araci cok iyi kullanirsaniz 7.5lere elde dusurebilirsiniz. Araci sadece babam kullandigi zaman 8.0'lari goruyor ama biz isin icine girince 8.5 8.7 oluyor :) Babam Ankara'dan Samsun'a arabanin 2. Ayinda 200e yakin yaktigini soyledi. Benim hic uzun yolda kullanma firsatim olmadigi icin net bir sey diyemeyecegim. Fakat klima acik 8.5leri uzun yolda yapan var. Demekki babam 7.5 yapabilir :) arac bir kere ilk aylarinda uzun yol yapti, yenisini bu ay sonunda yapacagi icin konuda pek yardimci olamayacagim. Yol tutus konusunda, baska cok arac kullanmadigimdan mi bana oyle geliyor bilemem ama harika gibi geliyor bana. Baska bir tanidigimin FlexiRide'li araciyla Ankara'dan Bolu'ya giderken 230 ile giderken onumuze cikan Civic'ten dolayi ani bir hamle yapmak zorunda kaldik. Ben takla atar gideriz derken, arac sadece bir serit saga kayip yola yapisti. Buradan siz cikartin artik :) Cok araci zorlayacaksaniz Cosmo donanimindan cok FlexiRide'a onem vermenizi tavsiye ederim. Orjinal Opel navigasyon sistemlerine itibar etmeyin gercekten navigasyon konusunda kotuler. Duzce'yi bir il olarak bile gostermiyor. Benim tavsiyem Cosmo alacaksaniz, butceniz el veriyorsa Stil Paketli Cosmo alip ona Infinity ses sistemi ekletmeniz, ardindan disaridan Navigasyon konusunda daha basarili olan FlyAudio veya Cyclone gibi markalarin sistemlerini taktirmaniz. Yardimci olabilecegim bir sey olursa PM'den de gorusebiliriz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



359 Mesaj
12 Ağustos 2011; 21:58:54 

2006 Subaru Forester 2.0 X ZL
------
Otomatik vites geçişleri sanki 93 model mazda otomatik kullanıomuş gibi.4 vites
ön süspansiyonlar sert konfor için yapılmamış(yol tutuş ön plana konulmuş) önde oturanlar zıplıyor arkada hiç bir olay yok sanki :)
tipik japonlar gibi lastik sesini içeri alıyor.

+++++
yol tutuş virajlara girip çıkmalar
kar performansı kalabilceği çok nadir noktalar var.
yormayan sürüş pozisyonu rahatlık.


_____________________________

    AWD-All Whell Drive
  • Subaru Forester ZL Awd 158Hp
  • Citroen Berlingo Selection 115hp


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ağustos 2011; 2:02:54 


quote:

Orijinalden alıntı: aydnlgn

arabayı değiştim. bir ay kadar oldu. astra g aldım. onun da gördüğüm kadarıyla eksilerini yazayım:
-direksiyondaki korna butonları parçalanmış ve değişmiyor. tam bir rezalet. airbag kapağının yan sanayisi var, afedersiniz bi halta benzemiyor. ya da airbagi komple değişebilirsiniz. çıkmacılarda eskisini bırakmak kaydıyla ve sıkı pazarlıkla 300tl ye bulabildim. hem pahalı hem de güvenemiyorum.
-artık şüphem yok, bu yıllardaki opellerin şanzumanında kesinlikle sorun var. 97 corsa 1.4, 2001 vectra 1.6, 98 astra 1.6 hepsinde de durmadan 2. vitesten bire almak imkansız.
-arka görüş kötü. vectrada daha iyiydi. corsayla zaten kıyaslanmaz.
-astraya kol dayama taktırdım ve vites çok yakın olduğu için sorun oluyor. kol dayama yokken avantaj olabilir. şimdilik gördüklerim bunlar.yenileri olursa güncellerim.
arabanın bi artısını da söylemeden geçemeyeceğim. araba aynı kasayla 12 yıl kadar piyasada durduğu için temizseasla yaşını belli etmiyor. benim arabayı 2007 sandilar


Ben de bişeyler ekleyeyim bari

Astra cd 2000 model 1.6 16 v

-1. vites cansız kalkışlar kötü
-Motor çok bağırıyor içeriye motor ve yol sesini çok alıyor bu da opellerde kronik
-İç mekan basık koltuklar aşağıda kalıyor arkada oturanların midesi bulanıyor
-kazık gibi araba ,konfor sıfır,sert süspansiyon, koltuklar hiç rahat değil uzun yolda yorucu
-vites körüğü direksiyon korna basacakları ,el freni körüğü deforme oluyor hemen
-kornanın konumu çok ters direksiyon çevrili iken kornayı bulmak basmak çok zor zaten onu bulana kadar öndekine bindirirsiniz ,aynı şekilde direksiyondaki ses açma kapama tuşları vs kullanışsız
-yol bilgisayarı ekran silinmesi kronik
-tipine şekline bakınca roket gibi zannedersiniz fakat Ara hızlanmaları o kadar iyi değil ecotec motor sağlam ama performans düşük 102 hp kasa ağır ,b sınıfı clio ,getz ,fiesta sizi tokat manyağı yapar kısa mesafelerde vs.
-Ses sistemi iyi sayılır fakat orjinal teybinin radyosu çok kötü hiçbir yeri çekmiyor.
-Çok da sorunsuz bir araç değil arıza lambası yanarsa siz de yandınız demektir.Servisler pahalı ve ilgisiz yan sanayi parçaları bile pahalıdır.
-Çok zevkli bir araba değil yani binmeye doyamayacak bir araba değil işiniz bitince kitleyip kapatıyorsunuz yani bundan önceki eşimin aracı 2000 clio idi onunla gezip tozmak daha zevkliydi sanki


Artılarına gelecek olursak

Piyasası çok iyi 18.500 e aldım iş olsun diye pazara gittim aynı fiyatı verdiler galerici bile bu fiyata ben alırım satıyosan dedi.
Hb kasa ve hala pek çok güncel otomobilden sexi ve güzel bir tasarıma sahip gerçekten şık bir araç (gri ve beyaz çok tutulur ama lacivert çok yakışıyor ben özellikle lacivert aradım alırken daha ağır duruyor )
Az yakıyor 1 lt lpg ile (tam sıralı değil ,tek nokta )klima açık şehir içi dur kalk 10 km gidiyor
Kliması çok iyi 0 konumundayken bile ac tuşuna basmanız yeterli zaten 1 de felan bazen üşütüyor yaz günü.
Yol tutuşu çok iyi
Tok ve oturaklı bir araba kullanırken güven veriyor



Sonuç:Fazla memnun kaldığım söylenemez bir müddet kullandıktan sonra Golf 5 veya 2002 -03 focus Gia düşünüyorum.Temiz bir 03-04 Renault laguna II privilage de olabilir





2783 Mesaj
18 Ağustos 2011; 2:46:01 

Opel vectra 2.0 gls 97 model

- Şehir içi çok yakıyor
- Çok zıplıyor
- Yol tutuşundan memnun değilim kafadan çok kayıyor
- Elektronik arıza çok çıkarıyor


_____________________________



580 Mesaj
18 Ağustos 2011; 2:54:37 

1998' Opel Omega 2.5 CD

+0-100'ü kendi yaşında 1.6 90 hplik sedanlar gibi. Ama üst hızlarda sollamalarda arabayı anında 200e dayayabiliyorsunuz zor durumda bırakmıyor.
+Çok uzun park problemi var.
+Ön camların kumanda düğmeleri vites topuzunun etrafında.
+Torpido gözü E Segment bir sedan için küçük.
+Standart donanımı mükemmel ama sistem arızaları verme olasılığı yüksek. Yol bilgisayarı ve otomatik şanzımanı her an elinizde kalacakmış hissi verebiliyor.
+Aracın bir günü diğerini tutmuyor bunun nedenini anlayamıyorum ustalara gösteriyorum adamlar binince araba fırtına oluyor ertesi gün marşa basıyorum araba sırtımda gidiyormuş gibi.
+Yedek parçası çok pahalı parayı dert etmezseniz de parçayı bulmak için akuta haber vermeniz gerekebilir.
+Arkasındaki 2.5 v6 ibaresi ışıklarda ara gazı sesi duymanıza yol açıyor.

2001' Fiat Marea ELX Otm. (İthal)

+Öncelikle sınıfındaki diğer avrupa araçlara göre donanımı gayet iyi. 4 Cam Elektrikli,4 Hava Yastıklı, ABS, Klima, Elektrikli Aynalar ve hala C Segment sedanların çoğunda bulunmayan arka klima çıkışları (ön koltuklarının altında 1er tane ve ortada)
+Yüksek hızlarda arabanın ön direkleri sallanıyormuş gibi.
+Yakıt tüketimi otomatik şanzımanın da etkisiyle diğer 1.6L araçlara göre çok fazla.
+Arabaya 4 kişi binince yerinden kalkmıyor(LPG), kalkınca da durmuyor.
+Virajlarda arkadan salma yapıyor (Bu yüzden de pert ettim)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulbulinho -- 18 Ağustos 2011; 2:56:51 >


_____________________________

08' Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion Lav Kırmızı


11 Mesaj
19 Ağustos 2011; 13:45:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Bulbulinho

1998' Opel Omega 2.5 CD

+0-100'ü kendi yaşında 1.6 90 hplik sedanlar gibi. Ama üst hızlarda sollamalarda arabayı anında 200e dayayabiliyorsunuz zor durumda bırakmıyor.
+Çok uzun park problemi var.
+Ön camların kumanda düğmeleri vites topuzunun etrafında.
+Torpido gözü E Segment bir sedan için küçük.
+Standart donanımı mükemmel ama sistem arızaları verme olasılığı yüksek. Yol bilgisayarı ve otomatik şanzımanı her an elinizde kalacakmış hissi verebiliyor.
+Aracın bir günü diğerini tutmuyor bunun nedenini anlayamıyorum ustalara gösteriyorum adamlar binince araba fırtına oluyor ertesi gün marşa basıyorum araba sırtımda gidiyormuş gibi.
+Yedek parçası çok pahalı parayı dert etmezseniz de parçayı bulmak için akuta haber vermeniz gerekebilir.
+Arkasındaki 2.5 v6 ibaresi ışıklarda ara gazı sesi duymanıza yol açıyor.

2001' Fiat Marea ELX Otm. (İthal)

+Öncelikle sınıfındaki diğer avrupa araçlara göre donanımı gayet iyi. 4 Cam Elektrikli,4 Hava Yastıklı, ABS, Klima, Elektrikli Aynalar ve hala C Segment sedanların çoğunda bulunmayan arka klima çıkışları (ön koltuklarının altında 1er tane ve ortada)
+Yüksek hızlarda arabanın ön direkleri sallanıyormuş gibi.
+Yakıt tüketimi otomatik şanzımanın da etkisiyle diğer 1.6L araçlara göre çok fazla.
+Arabaya 4 kişi binince yerinden kalkmıyor(LPG), kalkınca da durmuyor.
+Virajlarda arkadan salma yapıyor (Bu yüzden de pert ettim)


omega için +1


_____________________________



 
252 Mesaj
19 Ağustos 2011; 13:57:00 

Şuanda arabam olmadığı için eleştiremiyorum


_____________________________

Geleceği satın alabilecek tek şey bugündür.



 
1 Mesaj
28 Ağustos 2011; 2:50:23 

Fiat Marea 2.0 HLX 2002

EKSİLERİ...

Frenler İyi denebilir mi bilmiyorum ama yağmurda araç durdurulamıyor ...Bir gün yağmur yağarken ışıklara yaklaştım ve biraz sert bir fren yaptım araç kaymaya başladı aracın tekerini kaldırıma sürttürerek durdurdum..

130 KM/H yi geçtikten sonra içeri ses veriyor bu benim için güzel bir ses aslında rahatsız edici bir ses değil...

Birgün arabanın bir kaç defa el frenini çekip kaydırdım sabah arabaya bindim çalıştırdım ve arabanın arka tekerleri kitlenmiş tekerleri salladım ve geçtii bunu bir kaç kez daha yaptı

ARTILARI...

Araçla keskin bir viraja hızlı girdin mi hafif arka taraf kopuyor ama çokk kolay toparlanıyor direksiyonun yumuşaklığı çok iyi...

Aracın performansı sınıfına göre çokkkk yüksek Bmw 3.20 lere Golf 2.0 lere kalkışta olmasada sonradan dalga geçebiliyorum



_____________________________



3390 Mesaj
28 Ağustos 2011; 4:38:35 

fiorino 2008 75hp

aracımda esp yok virajlarda güven vermiyor.
bayırda bayılıyor.
klima açıken yüksek devir çevirmek gerekiyor.
aşırı zıplatıyor.
fren mesafesi kötü.
tek hava yastığı var.
direksiyon gp lerde olduğu gibi city modu olabilirdi.
75 hp sakın almayın 95 lik bu araçlar için ideal.


_____________________________


Ruhumuz olmadan bizler sadece birer makinayız

'08 Fiat Fiorino 1.3 mjet


127 Mesaj
28 Ağustos 2011; 5:08:22 


quote:

Orijinalden alıntı: alpernbugra

Mercedesi olan yok mu aramızda çok merak ediyorum memnun olmadıkları bazı yanları var mı araçlarının...


Mercedes W124 90 model 200E - 96 model W140 S320 L haddinden fazla yakıyor... Biede Allah korusun kaza yaparsan kaporta aksamı aşırı pahalı...


_____________________________

Bugünün Modası Yarını Klasiği... Mercedes - Benz


1607 Mesaj
28 Ağustos 2011; 11:30:30 

2011 skoda fabia 1.4 85hp

EKSİLER:
1-kapı içi kolu plastik yerine krom olmalıydı
2-iç malzeme kalitesi özellikle kapı içleri daha iyi olabilirdi ancak bu sınıftaki araçlarda genelde aynı düzeyde!
3-kol dayama ve deri direksiyon olmaması önemli bi eksiklik bence
4-iç ışıklandırması daha iyi olabilirdi
5-kapı eşiği koruma çıtaları olmalıydı.
6-hava yastığı daha fazla olabilirdi( 2 tane var)
7- ikinci el piyasası daha iyi olabilirdi.

ARTILAR:
1-iç hacmi kendi sınıfındaki araçlar içinde en iyilerden.özellikle arka diz mesafesi çok başarılı
2-tavan yüksek ve araç çok ferah
3-sürücü koltuğu yükseklik ayarının olması iyi
4-ses sistemi bana göre yeterli
5-performans tatmin edici 85hp 132 nm tork(TSİ motor olsa daha iyi olurdu tabi)
6-fren performansı iyi
7-arka koltukların katlanabilir olması olumlu
8-yol bilgisayarı olması iyi
9-fiyat-kalite oranı olarak en mantıklı tercihlerden biri

aklıma gelenler bunlar!!!herkese kazasız belasız günler!




_____________________________

2011 Skoda Fabia 1.4 85 hp Ambiente Dinamik Şeker Beyazı


 
1054 Mesaj
28 Ağustos 2011; 13:49:16 

2008 vw jetta tiptronik dsg+lpg eksi yönleri:
1.arka diz mesafesi yetersiz.
2.özellikle bozuk yollarda sarsıntıyı fazla hissettiriyor.
3.şehir içinde yokuşda ve klima açıkken gitmiyor ancak vites i sport moduna alır veya da aracı benzine alınca bu sorun çözülüyor.
Artı yönleri:
1.yol tutuşundan çok memnunum.araç hızlandıkça yola yapışıyor.
2.ses sistemi ses kalitesi çok iyi.
3.kullanılan malzeme kaliteli.gerek koltuk döşemeleri gerek kapı içinde kullanılan malzemeler.
4.bakımını düzenli olarak yaptırırsanız hiç bir sorun çıkartmaz.
BU KADAR.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bir şeyi yapabileceğinizi yada yapamayacağınızı düşünüyorsanız haklısınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Ağustos 2011; 14:40:53 


quote:

Orijinalden alıntı: cridor



Ben boyle bir kere aracimi elestirdim de, yerden yere vuruldum Insignia sahibi olmayanlar tarafindan. Her neyse, 1.6 T Edition Elegance sahibiyim. Aractan cok memnunum. Yakit tuketimi ile ilgili durumlar anlatiliyor hep, suan ortalama 8.3lerde. Sehir icinde klima acik kullanmadiginiz zaman arac rahat. Klimali kullanirsaniz araci biraz daha zorlamaniz gerekiyor ve bu da yakit tuketimini arttiriyor. Icinde tikirtilar oldugundan, dar oldugundan falan bahsediliyor. 8 aydir kullaniyorum cok sukur bu sorunlarla karsilasmadim. Sadece, fren diskleri ses yapiyor. Fabrika bu sesleri cikartan disklerin montesine devam ediyormus. Garantiden birkac islemle halledilecek. Muzik sistemini begenmiyorum bir de aracin. Suan aklima gelenler bunlar.


180 beygirlik araçta klima açınca 10 beygir düşse diyelim, yine 170 beygir gücü olur.

Klimanın etkilemesi ilginç.


648 Mesaj
28 Ağustos 2011; 14:46:58 


quote:

Orijinalden alıntı: senersongur




180 beygirlik araçta klima açınca 10 beygir düşse diyelim, yine 170 beygir gücü olur.

Klimanın etkilemesi ilginç.


Opellerde kronik sorun gibi birşey bu durum. Bizim araç da 115 hp ama klima açınca 1. viteste kalkmakta bile zorlanıyor