DYSON ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER HAKKINDA
2053 Cevap223597 Görüntüleme44 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     18 [20] 22 23 24 25 26 27      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


86 Mesaj
26 Ocak 2013; 11:49:11 

quote:

Orijinalden alıntı: DaRK BLooD

Teknolojiyi öyle bir sene beklemeye kalkarsanız her sene zaten yeni model çıkar eskiler indirime girer işin sonu gelmez. Bu sefer yeni modeli almak isteyecekler onun indirimini beklerken bir sonraki çıkacak sonsuz döngü sürüp gidecek Yeni bir model çıktıktan sonra ilk aylar yüksek fiyattan satar sonra rayına oturur fiyatlar o zaman almak lazım.

Bu yorumunuz çok mantıklı. Çok beğendim.


_____________________________



680 Mesaj
27 Ocak 2013; 11:32:23 

Enplustan 1680 TL ye DC37 Animal aldım. Hediyesi 599 TL değerinde Breville marka Tost Makinası http://www.enplus.com.t...ost-Makinesi,PR-10.html



_____________________________



 
14 Mesaj
28 Ocak 2013; 12:31:19 

Merhaba Arkadaşlar iyi forumlar.

Naçizane bir iki sorum olacak dyson makinalarıyla ilgili. benim evde klasik toz torbalı kaplumbağa makina var. geçenlerde ufaklık cam surahiyi kırdı içindeki suyla beraber. halı üzerinde büyük cam parçalarını el ile alabildiğimiz kadar aldık bir bez ilede kurulayabildiğimiz kadar da kuruladık. sonrasında kalan küçük cam parçalırını makinayla çektim. tabi halının dibinde su kaldığı için onu da çekti. ve toz torbası kullanılamaz hale geldi. kaplumbaganın hepsi bozulsa çöp olsa içim yanmaz 3 kuruşlul cihaz ama dyson gibi kaliteli ve pahalı bir cihazı böyle ve benzeri nedenle bozarsam içim yanar. şimdi sorum şu:

1: dyson da kazara su çekilmesi durumunda ne olur bu konuda güvenlikli bir cihaz mıdır motoru yakar mıyız böyle bir durumda.
2: küçük cam parçalarını (yada başka kesici sert maddelerde olabilir) dyson ile çektiğimizde cihazın motoruna filtresine vs. herhangi bir zarar verirmi.


umarım derdimi anlatabilmişimdir.

herkese selamlar...


_____________________________



 
183 Mesaj
28 Ocak 2013; 14:11:46 


quote:

Orijinalden alıntı: nahittr

quote:

Orijinalden alıntı: paries

sayfalardır konuyu okudum dyson almayı düşünüyorum ama kafamda bazı şeyler tam netleşmedi.
dyson 37 almayı düşünüyorum
1- dyson 37 animal daki başlık gerekli mi, yani o başlık çok faydalımı
2- dyson 37 orijinde anladığım kadarıyla hepa filtre yok ve animaldaki başlık yok gerisi aynı
3- bir evi tek başlıkla süpürmek ne kadar mantıklı illa başlıklar halıda ve parkede değişmelimi

cevaplar için teşekkürler
(başlık olayını kafamda oturtursam 37 orijini 1000 tl ye denk getirirsem almayı düşünüyorum)

1- Çok gerekli değil ama faydalı
2- El tutamağı da farklı gerisi evet
3- Mantıklı değil. Evet

cevap için teşekkür ama daha detaylı yorumlar gelirse sevinirim.

Birde nilfix çekim gücü
1250 w olan Nilfisk Extreme Eco 500/335 BORU UCUNDAKİ EMİŞ GÜCÜ (W - 610 TL)
2000 w Nilfisk Extreme Complete 600/400 BORU UCUNDAKİ EMİŞ GÜCÜ (W 1183 TL)

fiyat olarak dyson a göre çok ucuz kalıyor. hepa 14 filtre var.
Hemen teknoloji farkından bahsetmeyelim. Fayda / maliyet analizi de önemli değil mi?

torbası da 3,2L diyor dyson içine ne kadar toz(çöp) biriktirebiliyor.
Torba masraf olarak kötü ama toz (çöp) içinde kalıp temizliğin rahat yapılması da artı faktör olmuyor mu. ve torba 3,2 lt olunca değişim zamanıda uzun oluyodur diye düşünüyorum.

Dyson içindekiler temizlenirken ortalık toz olma durumu var mı içini boşaltma videosu aradım bulamadım dyson 37 için.


_____________________________



148 Mesaj
28 Ocak 2013; 18:30:26 


1- Halıları döverek aralarını fırçalayarak daha kolay faydalı bir temizlik sağlıyor.
2- Daha önceki sayfaları okudum demişsiniz aslında bunu ayrıntılı olarak anlatmıştık bir kaç defa. Originde allergy deki çift modlu başlık var sadece. Aksesuar olarak allergy modelinin aynısı. Filtre olarak motor sonrası filtresi hepa filtre değil. Motorlar her modelde aynı zaten.
3- Çift modlu başlıkta halılarda fırçaları kaldırıyorsunuz düz zeminlerde indiriyorsunuz. Animal da halılarda fırçayı çalıştırıyorsunuz püsküllerde ve shaggy halılarda fırçayı durduruyorsunuz. Düz zeminde fırça çalışır vaziyette süpürebilirsiniz (mermer zeminde). Fakat parkelerde fırça parkeyi çizebilir fırça kapalı kullanabilirsiniz ya da zaten yumuşak fırçalı ayrı parke başlığı mevcut bunu kullanabilirsiniz değiştirip.

Dysonı pahalı buluyorsanız toz torbasız model olarak philipse yönelebilirsiniz emiş gücü yüksek. Fakat daha sonraki filtre maliyetleri ve filtrelerin temizleme zorluklarıda daha önceki sayfalarda tartışmıştık onuda göz önüne alın. Dyson sonrası bütün markalar toz torbasız sistemlere yöneldiler torba masrafı ve torba oldukça emiş gücünün düşmesinden ötürü. Dyson boşaltma işlemi sırasın bir market poşeti alır onun içinde yaparsanız etrafa toz falan yayılmıyor.


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


86 Mesaj
29 Ocak 2013; 16:51:00 

quote:

Orijinalden alıntı: paries

cevap için teşekkür ama daha detaylı yorumlar gelirse sevinirim.

Birde nilfix çekim gücü
1250 w olan Nilfisk Extreme Eco 500/335 BORU UCUNDAKİ EMİŞ GÜCÜ (W - 610 TL)
2000 w Nilfisk Extreme Complete 600/400 BORU UCUNDAKİ EMİŞ GÜCÜ (W 1183 TL)

fiyat olarak dyson a göre çok ucuz kalıyor. hepa 14 filtre var.
Hemen teknoloji farkından bahsetmeyelim. Fayda / maliyet analizi de önemli değil mi?

torbası da 3,2L diyor dyson içine ne kadar toz(çöp) biriktirebiliyor.
Torba masraf olarak kötü ama toz (çöp) içinde kalıp temizliğin rahat yapılması da artı faktör olmuyor mu. ve torba 3,2 lt olunca değişim zamanıda uzun oluyodur diye düşünüyorum.

Dyson içindekiler temizlenirken ortalık toz olma durumu var mı içini boşaltma videosu aradım bulamadım dyson 37 için.

Bahsettiğiniz süpürge modellerinin torba ve filtre fiyatları, ayrıca filtre değişim sürelerini öğrenip buraya yazın tartışalım.
Ayrıca dyson almak için para da hazırlayın bu arada.


_____________________________



86 Mesaj
29 Ocak 2013; 17:12:06 

quote:

Orijinalden alıntı: asyali2001

Merhaba Arkadaşlar iyi forumlar.

Naçizane bir iki sorum olacak dyson makinalarıyla ilgili. benim evde klasik toz torbalı kaplumbağa makina var. geçenlerde ufaklık cam surahiyi kırdı içindeki suyla beraber. halı üzerinde büyük cam parçalarını el ile alabildiğimiz kadar aldık bir bez ilede kurulayabildiğimiz kadar da kuruladık. sonrasında kalan küçük cam parçalırını makinayla çektim. tabi halının dibinde su kaldığı için onu da çekti. ve toz torbası kullanılamaz hale geldi. kaplumbaganın hepsi bozulsa çöp olsa içim yanmaz 3 kuruşlul cihaz ama dyson gibi kaliteli ve pahalı bir cihazı böyle ve benzeri nedenle bozarsam içim yanar. şimdi sorum şu:

1: dyson da kazara su çekilmesi durumunda ne olur bu konuda güvenlikli bir cihaz mıdır motoru yakar mıyız böyle bir durumda.
2: küçük cam parçalarını (yada başka kesici sert maddelerde olabilir) dyson ile çektiğimizde cihazın motoruna filtresine vs. herhangi bir zarar verirmi.


umarım derdimi anlatabilmişimdir.

herkese selamlar...

Islak-kuru vakum makineleri hariç diğerlerinde ( elektrikli süpürge ) su çekme durumunda motoru koruyacak bir emniyet sistemi yoktur, dyson da dahil.
1. Dyson ile göz göre göre şaldır şaldır su çekerseniz o su önce motor öncesi filtreye ulaşır motorun sesi değişir ve hala kullanmaya devam ederseniz motoru yakar.
Eğer göz göre çektiğiniz su çamurlu ve pis ise veya filtre kirli ise o su filtreye ulaşır filtre hava geçirmez ve süpürge by-pass valfini açar ve motor yakma ihtimali olmaz.
By-pass valfini açması su çekme emniyeti için değil hava akışının kesilmesi içindir.
2- Küçük cam parçalarını çekmek dyson'a zarar veremez filtre dahil.

Elektrikli süpürgelerin içinde suya dayanıklı en iyi marka yine dyson'dır.

Ayrıca şu da var. Her evde bir elektrikli süpürge olması gerektiği gibi bir de vakum makinesi ve ayrıca aşağıda linkini verdiğim aparatın da olması gerekir.
Aşağıda linkini verdiğim aparatı sadece şömine kullanımı için düşünmeyin. İnşaat/tadilat sonrası kaba kirleri süpürmek içinde kullanılabilir.


http://www.karchermarke...e-Temizlik-Aparati.html



_____________________________



 
1387 Mesaj
30 Ocak 2013; 17:41:16 

http://www.yenicarsim.c.../supurgeler/id/1098132/
Ahmet Örs LTD ŞTİ evime kadar getirdi.
Hediye olarak da

verdiler. Süper bir şey; sırf bu alet için bile bu süpürgeyi alabilirdim. Bizim kediciği 5 dakika içinde harika tarayıp; temizliyor. Zaten süpürge bir şahane; gözle görülmeyen öyle şeyler buluyor ki; çok şaşırırsınız. Yeniçarşım %10 chip para, axess SON kampanyası avantajix ile yaklaşık 250 tl geri dönüş oldu
150 tl değerindeki groom başlığı da düşünce herhalde iyi fiyata geldi diye düşünüyorum


_____________________________



 
36 Mesaj
30 Ocak 2013; 23:12:28 

Arkadaşlar tekrar merhaba;
Yaklaşık 2 hafta önce dc 39 animal model ürünümü aldım.2defa temizlik yaptık.İlk izlenimler olumlu.Cihaza alışınca daha iyikullanacağımıdüşünüyorum.Birkez ben birkez de eşim kullandı.İlk izlenimlerergonomik,hafi,yormadan temizlik yaptıran vede enönemlisihiç bir yere takılmadan sizitakipediyorolması.3,5yıl önce evimize gelen rainbow tanıtımlarından sonra temizlik konusunda farkındalığımız artmıştı.Tüm markaları eve çağırıp tanıtım yaptırmıştım(delphin,libelle,ihlas,karcher1902).Enmantıklısı hem suya çeken elektiriklisüpü berge hemde buharlı temizliğin sağladığı hijyen nedeniyle karcher di benim için.Cihaz bir hafta deneme amaçlı bizde kaldı. Ancak her temizlik sonrası suyunu döküp tüm aparatların yıkanması zahmetli geldi ve vaz geçtik.O dönem dyson da kesin karar kıldık.Allergy modelini alacaktım.Carrefourda kampanya vardı.Cuma günüydü çok iyi hatırlıyorum.Almaya gittim bir baktım İngiliz allerji derneğinden de onaylı murphy richards ürünlerinin tanıtımı yapılıyor.Haydaaaa.Fiyatıda cazip.Hemen eve geri döndüm.İnternetten araştırdım.İyimarka v.s..v.s...Karar verdim.600TL civarı na 2200 allergy hepayı aldım.Ne
yalan söyliyeyim özellikleri dysona benziyor fiyatıda ucuz diye aldım ama ancak bu zamana kadar dayanabildim.Siz siz olun Amerika yı yeniden keşfetmeye kalkmayın.ALternatif daha ucuz ürün alacam diye paranızı sokağa atmayın.
Bu arada hep aklımda kalan buharlı temizlikve hijyenle ilgili de araştırmamı sonlandırdım.Dün tanıtım amacıyla eve çağırdığımız UNITEKNO marka 703 model ürünü de alarak temizlik setimizi tamamladık.Paspasa deterjana son.Yer cam duvar halı ocak kirleri v.s için en ideal ürünü aldığımızı düşünüyorum.
İlerleyen günlerde deneyimlerimi dysonla ilgili daha fazla paylaşacağım.DaRK BLooD arkadaşımıza da karar verme sürecindekikatkılarından dolayı ayrıca teşekkürediyorum.



_____________________________



148 Mesaj
30 Ocak 2013; 23:24:06 

Hayırlı olsun Alper Bey. Ben de almadan önce baya araştırdım yerli yabancı forumları. Bizde de rainbow vardı tabi ucuz zamanında almıştık şimdi fiyatlar uçmuş 6 7 bin TL gibi uçuk rakamlardan bahsediyorlar ki hiç gerek yok zaten sulu sistemler hem çok uğraştırıcı hemde internette araştırdığım kadarıyla öyle kuru sistemlerden daha iyi de bir temizlik sağlamıyorlar. Torbalıların de emiş gücü düşmesi ve torba masrafları sonrası torbasız kuru sistemler en ideal olarak gözüküyorlar. Zaten her marka Dysondan sonra torbasız siklon teknolojisi kullanmaya başlamış. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum evet fiyat diğer markalara göre yüksek ama daha sonraki extra masrafların olmaması ve patentli teknolojisi ve filtreleriyle hakkını veriyor ürün.


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


 
14 Mesaj
1 Şubat 2013; 13:39:37 

Merhaba arkadaşlar

dahi iki ay öncesine kadar 1399 gibi fiyatlara satılan ürünler ne olduda birden 1500 1600 seviyelerine çıktı. 20 30 lira bir ürünün fityatı artarda 150 200 lira birden artarmı?

yoksa ben mi yanılıyorum fiyatlar hususunda.

acaba tekrar eski seviyesine döner mi fiyatlar.




_____________________________



148 Mesaj
1 Şubat 2013; 19:03:56 

Onlar indirimli kampanya fiyatlarıydı. Yıllık ciro değerlerini arttırmak için çoğu şirket yıl sonu indirimi yaptı kaçırmamak lazımdı.


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


148 Mesaj
6 Şubat 2013; 23:18:56 

Beyazesyam DC37 Animalı 1480TL (ücretsiz kargo) yapmış bilginize.


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


1744 Mesaj
7 Şubat 2013; 4:35:43 

Arkadaşlar 50 tane makineye baktım dyson pahalı alamam dedim ama döndüm dolaştım yine dysona kaldım Diğer makinelerde aradığımı tam olarak bulamadığım için dyson a bakıyorum artık ve şöyle bir araştırdım,kalite harika,başlıklar harika (animal serisi) ürün muazzam iyi temizlik yapıyor fakat anlayamadığım Hepa filtresi hakkında detaylı bir bilgi yok.Anladığım kadarıyla hepa 12-13-14 gibi birşey değil fakat nasıl birşey olduğuda belirtilmiyor.Yabancı bir kaynakta hepa 14+bactisafe katmanı diye belirtilmiş fakat tek bir yerde bulabildim o yazıyıda inandırıcı gelmedi.Gerçek olay nedir? Neden filtre katmanı bahsedilmiyorda direk hepa bacti diye geçiştiriliyor? Benim kaçırdığım bir püf noktasımı var

-Filtreleme nasıl yapılıyor kısaca birisi bahsedebilirmi acaba? Hepa detayı nedir ? Değişmeyen filtre nasıl temiz kalmayı başarıyor? Hiç mi pislenmiyor?
-Hava debisi,vakum gücü ve emiş gücü bu kadar düşükken bu kadar iyi temizlik nasıl yapabiliyor (Şuan 400 liraya 500w emiş gücü,34kPa vakum,50lt/s debi olan makineler var..Dyson bunların karşısında çok zayıf görünüyor teknik olarak,280w emiş,30kPa vakum,32lt/s sahip) (hiç düşmüyor biliyorum ama yinede teknik olarak zayıf değilmi?) Yoksa olay emiş gücü,vakum veya debi değilde yaratılan özel siklon teknolojisimidir?
-Birde Dc 32 Animal ile Dc 37 animal arasındaki fiyat farkına değecek neler var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 7 Şubat 2013; 4:42:54 >


_____________________________



 
23 Mesaj
8 Şubat 2013; 15:57:46 

üstadlar kolay gelsin ;

siemens VSX6XTRM 560 tl ,
bosch bsg8pro1 600 tl ,
philips fc9256 480 tl ,
Philips Silent Star FC9310 430 tl ,
miele s5211 468 tl ,
nilfisk extreme eco 571 tl ,
Nilfisk Power Allergy 445 tl ,

bu süpürgelerden hangisini tavsiye edersiniz bunlar olmazsa sizin tavsiyeniz ne olur.
ağır olması, sesli çalışması sorun değil önemli olan iyi temizlesin, sağlam olsun uzun yıllar masraf çıkartmasın.


_____________________________



6961 Mesaj
8 Şubat 2013; 16:22:53 

quote:

Orijinalden alıntı: raki31

üstadlar kolay gelsin ;

siemens VSX6XTRM 560 tl ,
bosch bsg8pro1 600 tl ,
philips fc9256 480 tl ,
Philips Silent Star FC9310 430 tl ,
miele s5211 468 tl ,
nilfisk extreme eco 571 tl ,
Nilfisk Power Allergy 445 tl ,

bu süpürgelerden hangisini tavsiye edersiniz bunlar olmazsa sizin tavsiyeniz ne olur.
ağır olması, sesli çalışması sorun değil önemli olan iyi temizlesin, sağlam olsun uzun yıllar masraf çıkartmasın.

philips 9256 sakın alma şikayet var da çok şikayet var torbasız istiyorsan ,philips 9225 e bakabilirsin ,torbalı istersen nilfix veya mieleye bak


_____________________________

Acı su da tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma. Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan HAL ehli olandır! (Hz.Mevlana)


 
2648 Mesaj
8 Şubat 2013; 19:07:52 

Dyson DC 37 origin satürn mağazalarında 999 tl (galiba yalnızca İstanbul'daki mağazalar için geçerli) Ben yaklaşık 2 saat önce İstiklal Caddesi'nde Demirören AVM'deki satürnden 1 tane aldım.5-6 tane daha vardı.


_____________________________

PSN: jack_sparrow34


 
2648 Mesaj
9 Şubat 2013; 11:41:11 

süpürgenin ilk denemesini bu sabah kendim yaptım ve sonuç karşısında şoktayım.Pislik içinde yaşıyormuşum haberim yokmuş


_____________________________

PSN: jack_sparrow34


1744 Mesaj
9 Şubat 2013; 21:28:27 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Arkadaşlar 50 tane makineye baktım dyson pahalı alamam dedim ama döndüm dolaştım yine dysona kaldım Diğer makinelerde aradığımı tam olarak bulamadığım için dyson a bakıyorum artık ve şöyle bir araştırdım,kalite harika,başlıklar harika (animal serisi) ürün muazzam iyi temizlik yapıyor fakat anlayamadığım Hepa filtresi hakkında detaylı bir bilgi yok.Anladığım kadarıyla hepa 12-13-14 gibi birşey değil fakat nasıl birşey olduğuda belirtilmiyor.Yabancı bir kaynakta hepa 14+bactisafe katmanı diye belirtilmiş fakat tek bir yerde bulabildim o yazıyıda inandırıcı gelmedi.Gerçek olay nedir? Neden filtre katmanı bahsedilmiyorda direk hepa bacti diye geçiştiriliyor? Benim kaçırdığım bir püf noktasımı var

-Filtreleme nasıl yapılıyor kısaca birisi bahsedebilirmi acaba? Hepa detayı nedir ? Değişmeyen filtre nasıl temiz kalmayı başarıyor? Hiç mi pislenmiyor?
-Hava debisi,vakum gücü ve emiş gücü bu kadar düşükken bu kadar iyi temizlik nasıl yapabiliyor (Şuan 400 liraya 500w emiş gücü,34kPa vakum,50lt/s debi olan makineler var..Dyson bunların karşısında çok zayıf görünüyor teknik olarak,280w emiş,30kPa vakum,32lt/s sahip) (hiç düşmüyor biliyorum ama yinede teknik olarak zayıf değilmi?) Yoksa olay emiş gücü,vakum veya debi değilde yaratılan özel siklon teknolojisimidir?


Dysoncı arkadaşlar neredesinizzz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 9 Şubat 2013; 21:28:52 >


_____________________________



148 Mesaj
9 Şubat 2013; 23:14:11 

Bütün soruların önceki sayfalarda tartışılmıştı ondan cevap gelmiyor olabilir mi


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


1744 Mesaj
10 Şubat 2013; 1:58:35 

Hocam geriye doğru baya bir okudum fakat göremedim.Asıl önemli olan filtre benim için,yok onay almış yok şu yok bu diyorlar fakat bir normal standart kullanıcıda açıp içini bakmamış filtrenin haline,belki pislikten geçilmiyor,belki filtre tamamen filtrelemez durumda,elimizde test cihazı yok ki takıp deniyelim,zaten internette partikül testide göremedim nedirdir bilmem:/

Gerekli yerlerede sorumu yazıyorum şuan,fakat milyon tane siteyi gezmeme milyon tane broşür bakmama rağmen bir açıklama bulamadım.

Şu filtrenin özelliği nedir? Nasıl özel bir filtreleme yapıyor? Neden diğer çoğunda gördüğümüz gibi bir standart belirtilmemiş(13/14vs) gördüğüm resimde hiç özel bir durum gözükmüyor,yoksa ben mi yanlış görüyorum? Neden bu gizleme çabası? Bactisafe nerede?

Rica ediyorum konu hakkında bilgili arkadaşlar yazarsa çok sevinirim ürünü alacağım fakat kafamdaki soru işaretleri bir türlü gitmedi filtre konusunda...Diğer sorularıma cevap buldum

Edit : Bilgilenebileceğim link veya dökümanda verebilirsiniz arkadaşlar,ben bulamıyorda olabilirim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 10 Şubat 2013; 2:45:08 >


_____________________________



 
67 Mesaj
10 Şubat 2013; 23:19:32 

Biz de dyson dc 37 origin aldık 999 TL'ye saturn'den. Arkadaşların bahsettiği o sarı tozlardan bizim evde de bolca çıktı. Yarın detaylı temizlik var bakalım neler çıkacak daha:/
Aslında 1650ye animal almıştık ama originin fiyatının bu kadar düştüğünü görünce iade edip origin aldık. Triggerhead başlığını da büyük 175, küçük 75 tl'ye gördüm nette. Arada 400tl fark oluyor bu durumda. Düşünen varsa değerlendirebilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1744 Mesaj
11 Şubat 2013; 0:41:48 

Bende alacağım fakat hala bir kanıt bulamadım,açıkcası bu kadar para veripte birşey görememek garip olurdu..

Bu arada avmde halı üzerine bir miktar toz döktüm,onu emdirmeye çalıştım hiç başarılı olamadı (baya ince tozlardı) büyük bir kısmı halının üstünde kaldı.Nilfisk ile saniyede çektirdim kalanları şaşırdım,makinede sorun varmı diye baya baktım fakat birşey yoktu Emiş gücü çok zayıf geldi bana ama sanırım bu düşüklük siklon sisteminden toz kaçmaması için...bu kadar zayıf olmasına rağmen bu kadar iyi yorumlar gelince şaşırıyor insan
Ama bu kadar iyi yorum gerçekten iyi temizlediği için mi? yoksa bu kadar para verdik bak temizliyor psikolojisi ile mi orası tartışılır...(Başka bir forumda birisi acayip iyi temizlik yapıyor bakteri mayt filan kalmadı halıda gibi bir yorum yazmış,epey gülmüştüm.Sanki görebiliyor,öyle bir inandırmışki kendini iyi temizlediğine )


_____________________________



 
67 Mesaj
11 Şubat 2013; 8:29:29 

Açıkçası ben başka makinalarla karşılaştırma fırsatı bulamadım. Evdeki arçelik ölünce, yorumların da- genel olarak iyi olmasından dolayı aldım. Aslında miele almaya karar vermiştim ama torba ve filtre masrafı yüksek diye düşündüm. Satan elemanlar memnun kalmazsak 30 gün içinde iade edebileceğimizi söyledi ısrarla - her ne kadar boş bir vaat gibi gelse de.
Aslında bu kadar paraya evi kendi kendine süpürmeli ya, neyse! :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
2648 Mesaj
11 Şubat 2013; 10:17:36 


quote:

Orijinalden alıntı: rhrhrh

Biz de dyson dc 37 origin aldık 999 TL'ye saturn'den. Arkadaşların bahsettiği o sarı tozlardan bizim evde de bolca çıktı. Yarın detaylı temizlik var bakalım neler çıkacak daha:/
Aslında 1650ye animal almıştık ama originin fiyatının bu kadar düştüğünü görünce iade edip origin aldık. Triggerhead başlığını da büyük 175, küçük 75 tl'ye gördüm nette. Arada 400tl fark oluyor bu durumda. Düşünen varsa değerlendirebilir.

Allergy ve animal modellerinde originden fazla olarak 1 tane hepa filtre mevcut.Diğer ekstra aparatları göz önüne almıyorum.Dediğiniz gibi bu ekstra filtre 400 tl'ye değer mi? Bana göre gerek yoktu ve o yüzden origin aldım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

PSN: jack_sparrow34


86 Mesaj
11 Şubat 2013; 14:01:14 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam geriye doğru baya bir okudum fakat göremedim.Asıl önemli olan filtre benim için,yok onay almış yok şu yok bu diyorlar fakat bir normal standart kullanıcıda açıp içini bakmamış filtrenin haline,belki pislikten geçilmiyor,belki filtre tamamen filtrelemez durumda,elimizde test cihazı yok ki takıp deniyelim,zaten internette partikül testide göremedim nedirdir bilmem:/

Gerekli yerlerede sorumu yazıyorum şuan,fakat milyon tane siteyi gezmeme milyon tane broşür bakmama rağmen bir açıklama bulamadım.
Şu filtrenin özelliği nedir? Nasıl özel bir filtreleme yapıyor? Neden diğer çoğunda gördüğümüz gibi bir standart belirtilmemiş(13/14vs) gördüğüm resimde hiç özel bir durum gözükmüyor,yoksa ben mi yanlış görüyorum? Neden bu gizleme çabası? Bactisafe nerede?

Rica ediyorum konu hakkında bilgili arkadaşlar yazarsa çok sevinirim ürünü alacağım fakat kafamdaki soru işaretleri bir türlü gitmedi filtre konusunda...Diğer sorularıma cevap buldum

Edit : Bilgilenebileceğim link veya dökümanda verebilirsiniz arkadaşlar,ben bulamıyorda olabilirim

Önceki sayfalarda sorularınızın cevapları var, yazmıştım.
Yine yazıyorum Dyson'ın çalışma prensibi farklıdır kendine özgüdür ve patentlidir.
Hepa filtre sıradan bir elektrikli süpürgeler için yeterli bir filtre değildir. Hepa 14 bile olsa.
Dyson filtreleme özelliğini siklonda çözüyor, diğer elektrikli süpürgeler gibi hepa filtre de çözmeye çalışmıyor.
Siklon kısmı 0,5 mikrona kadar büyüklükteki ( yani bir saç teli kalınlığının 250 katı kadar daha küçük ) partiküllere kadar tutuyor.
Bu yüzden eklediğiniz resimdeki filtreye yapacak pek bir iş kalmıyor.

Dyson'ın dışarıya verdiği hava %99.9999..... şeklindedir.
Hepa 14 diye tabir edilen filtre ise 99.995 şeklindedir.

Dyson numaralı hepa filtre kullanmaz. Kullansa idi 99.995 de kalacağı için allergy onayı alamazdı.
Dyson bactisafe perdeli hepa filtre kullanır o da kendine özgüdür.
Daha önce yazdığım gibi dünyada kendi bünyesinde mikrobiyolji laboratuvarı olan tek markadır.
Bu yüzden kendi filtresini kendi geliştirip üretir.
Diğer markalar gibi sağdan soldan temin etmez bu nedenle filtre ile ilgili bu yazdıklarım haricinde bir bilgi bulamazsınız.


_____________________________



1744 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:40:04 

quote:

Orijinalden alıntı: nahittr
Önceki sayfalarda sorularınızın cevapları var, yazmıştım.
Yine yazıyorum Dyson'ın çalışma prensibi farklıdır kendine özgüdür ve patentlidir.
Hepa filtre sıradan bir elektrikli süpürgeler için yeterli bir filtre değildir. Hepa 14 bile olsa.
Dyson filtreleme özelliğini siklonda çözüyor, diğer elektrikli süpürgeler gibi hepa filtre de çözmeye çalışmıyor.
Siklon kısmı 0,5 mikrona kadar büyüklükteki ( yani bir saç teli kalınlığının 250 katı kadar daha küçük ) partiküllere kadar tutuyor.
Bu yüzden eklediğiniz resimdeki filtreye yapacak pek bir iş kalmıyor.

Dyson'ın dışarıya verdiği hava %99.9999..... şeklindedir.
Hepa 14 diye tabir edilen filtre ise 99.995 şeklindedir.

Dyson numaralı hepa filtre kullanmaz. Kullansa idi 99.995 de kalacağı için allergy onayı alamazdı.
Dyson bactisafe perdeli hepa filtre kullanır o da kendine özgüdür.
Daha önce yazdığım gibi dünyada kendi bünyesinde mikrobiyolji laboratuvarı olan tek markadır.
Bu yüzden kendi filtresini kendi geliştirip üretir.
Diğer markalar gibi sağdan soldan temin etmez bu nedenle filtre ile ilgili bu yazdıklarım haricinde bir bilgi bulamazsınız.

Hocam zahmet etmişsiniz yazmışssınız sağolun fakat bunları zaten ben okudum.

Benim demek istediğim,bu filtre nasıl ömür boyu kalıyor? bactisafe nerede? neden satılmıyor, neden gösterilmiyor ? kimse neden içini açıp hepaya bactisafe e bakmamış? pismidir temizmidir diye? (özellikle dc20 ve üstü serilerde)
Herkes bir yargıdır gidiyor en iyi en iyi tamam onay almış 12 farklı örgüt ve araştırma merkezinden kabul fakat ben görmekte istiyorum.Oradaki kriterlerin hepsine baktım hepsi 5 yıl sonraki kullanımı baz almıyor,sıfır makineler üzerinde testler yapılmış.

Hepa 14 filtreler inanılmaz derecede pahalı iken dyson filtresi 50-60 lira fiyatlara satılıyor? Bunda bir çelişki mevcut değilmi? Hepa 14den daha iyi ise nasıl bu kadar ucuz? ulpa desek zaten onlar uçuk fiyatlara satılıyor?
Bactisafe perdeli deniliyor fakat yedek parçalarında sırf hepa diye geçiyor ve bactisafe ürünü hiçbiryerde satılmıyor? Bactisafe ürünü veya perdesinin hiçbir yerde gerçek resmi mevcut değil? Nerede bu bactisafe :) içine koymasalar haberimiz olmayacak o derece...

Gerçekten inanılmaz çelişkili durumlar mevcut ürünleri hakkında,dünya üzerinde de birçok kafası karışan insanların sorularını gördüm fakat yanıtı hiçbirine verilmemiş (verilememiş)
Herkes sözde 99.999 filtreliyor o kadar demiş,bir elemanda arkasına en basitinden partikül cihazı tutmamış? (ben bulamadım yani) örneğin philipsin bir modelinde hava çıkışına partikül cihazı yerleştiriliyor idda edilen değer 0 fakat görünen 500 bin civarı partikül kaçırıyor..

Emiş gücü konusu zaten ayrı bir gariplik,motoru inanılmaz kaliteli fakat emiş gücü zayıf? yukarıda dediğim gibi ince tozları almakta bile zorlanıyor...Tamam emdiğini kabul ediyorum dışarı vermiyor diğer modeller gibi ama gereken kadarda ememiyor sanki?

Bugün-yarın sipariş vereceğim zaten ama şaşırtıcı derece cevapsız birçok soru var böyle kaliteli bir üründe...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 12 Şubat 2013; 22:48:45 >


_____________________________



2611 Mesaj
11 Şubat 2013; 15:45:42 

tasarım ve malzeme kalitesi çok oturaklı dysonun beğenmekteyim ama ilerleyen zamanlarda alırmıyım bilemem


_____________________________


Sony Xperia İON LT28

[ MSM8260 1.5x2 GHz Cpu |1GB Ram | 4.65" HD BE, 323 PPI |HSDPA, 42 Mbps |12MP(4000x3000 pixels) -1080p | 16GB | HDMI - NFC | Glonass ]

Sönmeyen bir oda düştüm, denizler dökseler hissetmez oldum.Yandım mı? Şebnem Ferah


 
4 Mesaj
11 Şubat 2013; 16:36:48 

benimde sormak istediklerim var cevap yazan olursa sevinirm.
süpürme haricinde hava temizliği yapan makinalar yerine dyson daha mı iyidir.
dyson kullanınca mobilyalar üzerindeki tozları alma süresi kaç güne çıkar. ( Ellerimde egzama var temizlikte özel eldivenlerle iş yapmak zorundayım.
bu işkence resmen. bu yüzden tozlanma süresini sordum.) bazıları 10 gün falan yazmış dogrumu,bu kadar etkilimi.
ayrıca buharlı temizlik makinası da alıp temizliklerin arasını uzatabilmek istiyorum. :) bunun içinde öneriniz varmı :) teşekkürler


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Şubat 2013; 16:39:53 

ve hangi modeli kullanışlı ayrıca servis sıkıntısı varmı.


_____________________________



 
67 Mesaj
11 Şubat 2013; 19:54:25 

Ben bugün temizlik yaptım dc37 originla. Evde ne çok toz varmış meğer! Biri kumsaldan gelip halıların üzerinde yuvarlanmış sanki :/
Bir de uzun ince bir başlık var, ucu fırçalı. Onunla bütün evin tozunu aldım. Toz almayı sevmeyen bünyeye birebir. Ben çok beğendim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



8325 Mesaj
11 Şubat 2013; 20:55:36 

quote:

Orijinalden alıntı: tajmahal

benimde sormak istediklerim var cevap yazan olursa sevinirm.
süpürme haricinde hava temizliği yapan makinalar yerine dyson daha mı iyidir.
dyson kullanınca mobilyalar üzerindeki tozları alma süresi kaç güne çıkar. ( Ellerimde egzama var temizlikte özel eldivenlerle iş yapmak zorundayım.
bu işkence resmen. bu yüzden tozlanma süresini sordum.) bazıları 10 gün falan yazmış dogrumu,bu kadar etkilimi.
ayrıca buharlı temizlik makinası da alıp temizliklerin arasını uzatabilmek istiyorum. :) bunun içinde öneriniz varmı :) teşekkürler

Dyson'ı kullandıkça evdeki eşyalar üzerinde ki tozlanmalar zamanla azalıyor ama bunu söylemek zor çünkü evdeki halı ve diğer eşyalarda ki tozlar zamanla azalında eşyalar zamanla daha az tozlanıyor.

Piyasada ki kıytırık buharlı temizlik ürünleri kanmayın buna arçelik fakir vs dahil. Bakın H20 Mopları filan söylemiyorum. Gerçekten işe yarayan buharlı temizleyici makineler 1.500.-TL civarından başlıyor.

Evinizi sürekli temiz tutmak için robot süpürgeleride düşünebilirsiniz. Hergün belli bir saatte kendi kendine evi baştan aşağı süpürür. Bu sayede evinizde tozlanma azalacaktır.
irobot ürünlerine bakabilirsiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celebic -- 11 Şubat 2013; 20:57:31 >


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


86 Mesaj
12 Şubat 2013; 20:21:18 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam zahmet etmişsiniz yazmışssınız sağolun fakat bunları zaten ben okudum,hatta resmi kaynak dökümanlarından filtreleme oranlarına kadar buldum.

Benim demek istediğim,bu filtre nasıl ömür boyu kalıyor? bactisafe nerede? neden satılmıyor, neden gösterilmiyor ? kimse neden içini açıp hepaya bactisafe e bakmamış? pismidir temizmidir diye? (özellikle dc20 ve üstü serilerde)
Herkes bir yargıdır gidiyor en iyi en iyi tamam onay almış 12 farklı örgüt ve araştırma merkezinden kabul fakat ben görmekte istiyorum.Oradaki kriterlerin hepsine baktım hepsi 5 yıl sonraki kullanımı baz almıyor,sıfır makineler üzerinde testler yapılmış.

Hepa 14 filtreler inanılmaz derecede pahalı iken dyson filtresi 50-60 lira fiyatlara satılıyor? Bunda bir çelişki mevcut değilmi? Hepa 14den daha iyi ise nasıl bu kadar ucuz? ulpa desek zaten onlar uçuk fiyatlara satılıyor?
Bactisafe perdeli deniliyor fakat yedek parçalarında sırf hepa diye geçiyor ve bactisafe ürünü hiçbiryerde satılmıyor? Bactisafe ürünü veya perdesinin hiçbir yerde gerçek resmi mevcut değil? Nerede bu bactisafe :) içine koymasalar haberimiz olmayacak o derece...

Gerçekten inanılmaz çelişkili durumlar mevcut ürünleri hakkında,dünya üzerinde de birçok kafası karışan insanların sorularını gördüm fakat yanıtı hiçbirine verilmemiş (verilememiş)
Herkes sözde 99.999 filtreliyor o kadar demiş,bir elemanda arkasına en basitinden partikül cihazı tutmamış? (ben bulamadım yani) örneğin philipsin bir modelinde hava çıkışına partikül cihazı yerleştiriliyor idda edilen değer 0 fakat görünen 500 bin civarı partikül kaçırıyor..

Emiş gücü konusu zaten ayrı bir gariplik,motoru inanılmaz kaliteli fakat emiş gücü zayıf? yukarıda dediğim gibi ince tozları almakta bile zorlanıyor...Tamam emdiğini kabul ediyorum dışarı vermiyor diğer modeller gibi ama gereken kadarda ememiyor sanki?

Bugün-yarın sipariş vereceğim zaten ama şaşırtıcı derece cevapsız birçok soru var böyle kaliteli bir üründe...

Ömür boyu, süpürgenin ömrü. Türkiye için 10 sene.

Siklon kısmı tozu ayırdığı için hem hazne hem filtre görevi görüyor. Bu yüzden diğer filtrelere fazla görev düşmüyor ve ömrü uzun oluyor.
Dyson'da hepa filtre sadece renk değiştirir, ilk takıldığında beyazdır. 10 sene sonra gri olur, hiç toz birikmez üzerinde.
DC05 den DC29 a kadar aynı tip hepa filtre kullanılıyor. DC20 öncesi de aynıdır. Sonrasına bakmaya gerek yok, çalışma prensibi aynı.
Filtreler aşınan veya mekanik parça olmadığından dolayı öngörülen süre içerisinde normal kullanımda deforme olmayacağından dolayı 5 sene sonra bakılmaya ihtiyaçları yoktur. İlk günkü gibi görevini yapar.

Hepa 14 ün 14'ü neredeyse bactisafe de orada.

Filtrenin ucuza satılması o filtrenin o özelliğe sahip olmayacağı anlamına gelmez. Dyson firması para odaklı çalışan bir firma değildir. Bunu anlamak için James Dyson'ın hayatını okumak, firmayı incelemek gerekir ne yapıyorlar nelerle uğraşıyorlar diye. Gelecekte red dot desing award gibi ödül verecek bir kuruluş olacakları kesin.

Alışılmış teknik terimler değitirildiğinde bunu kimse anlayamaz. Hepa filtre yerine bakteri geçirmez filre denilse bunu kimse anlayamaz, yanlış yorumlanır.

Dünyada sadece Dyson elektrikli süpürgeleri allergy suisse onaylı. 99.9999 olmasaydı bu onayı alamazdı.
O partikül cihazı ( saç telinden 250 kat kadar daha küçük yada sigara dumanında ki partikülü yakalayabilecek ) sadece hava ile atılan tozları test edebilecek mikrobiyolji test laboratuvarında olur.
Evde test edilecek bir şey değil bu test.

Emiş gücü için bir şey diyemem. Herkesin beklentisi farklı, bana göre emiş gücü normal. Dyson motor gücünü arttırdığında emiş gücü daha da artar. Fakat bunu yapmıyorlar ve yapmadıkları gibi aksine motor gücünü düşürüp emiş gücünü arttırıyorlar.
Temizlik makinesi üreten firmalar zaten bunu yapmak zorunda ve yapmalı. Tozu toplayan ama aynı zamanda çok elektrik tüketen bir alet üreten firma olmamalı.
Madem çevre temizliğine faydalı ürün üretiyorsun aynı zamanda çevre dostu ürünler üretmelisin.
Yakında zaten digital motora geçecekler elektrikli süpürgeler de. Diğer ürünlerinde kullanıyorlar. ( Digital motor, fırçasız yani kömürsüz motor. Karbon salınımı yapmayan ).


_____________________________



86 Mesaj
12 Şubat 2013; 20:30:00 

quote:

Orijinalden alıntı: tajmahal

benimde sormak istediklerim var cevap yazan olursa sevinirm.
süpürme haricinde hava temizliği yapan makinalar yerine dyson daha mı iyidir.
dyson kullanınca mobilyalar üzerindeki tozları alma süresi kaç güne çıkar. ( Ellerimde egzama var temizlikte özel eldivenlerle iş yapmak zorundayım.
bu işkence resmen. bu yüzden tozlanma süresini sordum.) bazıları 10 gün falan yazmış dogrumu,bu kadar etkilimi.
ayrıca buharlı temizlik makinası da alıp temizliklerin arasını uzatabilmek istiyorum. :) bunun içinde öneriniz varmı :) teşekkürler

Dyson evde ki havayı temizlemez. Zaten elektrikli süpürgeler evde ki havayı temizlemez. İnsanları kandırmak için havayı temizler falan diyorlar.
Dyson kullanınca mevcut kullandığınız süpürgenin arkasından çıkan toz kadar azalma olur.
Dyson aldıktan sonra buharlı temizlik makinası alırsanız iyi olur tabiki. Buharlı temizlik makinasını hem tozları silmer hem de sildiğiniz yerlerde ki mikropları öldürmüş olursunuz. Tabi mikrop derken buharlı temizlik makinasından çıkan sıcak buharın öldürebileceği mikropları.


_____________________________



86 Mesaj
12 Şubat 2013; 20:32:17 

quote:

Orijinalden alıntı: tajmahal

ve hangi modeli kullanışlı ayrıca servis sıkıntısı varmı.

Bütün modelleri kullanışlı. Servis sıkıntısı yok. Dyson Türkiye distribütörü Hakman Elektronik çok iyi firma müşterileri üzmüyorlar.


_____________________________



86 Mesaj
12 Şubat 2013; 20:34:37 

quote:

Orijinalden alıntı: rhrhrh

Ben bugün temizlik yaptım dc37 originla. Evde ne çok toz varmış meğer! Biri kumsaldan gelip halıların üzerinde yuvarlanmış sanki :/
Bir de uzun ince bir başlık var, ucu fırçalı. Onunla bütün evin tozunu aldım. Toz almayı sevmeyen bünyeye birebir. Ben çok beğendim

Süpürgenin kutusundan çıkanlardan ayrıca daha farklı opsiyonel aparatları da var.

Aparatlar için link,

http://www.dysonmarket....37-Yedek-Parcalari.html


Aparat kullanım videolarının linki,

http://www.dysonmarket.com/hakkimizda.asp?inf=24




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nahittr -- 12 Şubat 2013; 20:37:50 >


_____________________________



1744 Mesaj
12 Şubat 2013; 21:47:49 

quote:

Orijinalden alıntı: nahittr

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam zahmet etmişsiniz yazmışssınız sağolun fakat bunları zaten ben okudum,hatta resmi kaynak dökümanlarından filtreleme oranlarına kadar buldum.

Benim demek istediğim,bu filtre nasıl ömür boyu kalıyor? bactisafe nerede? neden satılmıyor, neden gösterilmiyor ? kimse neden içini açıp hepaya bactisafe e bakmamış? pismidir temizmidir diye? (özellikle dc20 ve üstü serilerde)
Herkes bir yargıdır gidiyor en iyi en iyi tamam onay almış 12 farklı örgüt ve araştırma merkezinden kabul fakat ben görmekte istiyorum.Oradaki kriterlerin hepsine baktım hepsi 5 yıl sonraki kullanımı baz almıyor,sıfır makineler üzerinde testler yapılmış.

Hepa 14 filtreler inanılmaz derecede pahalı iken dyson filtresi 50-60 lira fiyatlara satılıyor? Bunda bir çelişki mevcut değilmi? Hepa 14den daha iyi ise nasıl bu kadar ucuz? ulpa desek zaten onlar uçuk fiyatlara satılıyor?
Bactisafe perdeli deniliyor fakat yedek parçalarında sırf hepa diye geçiyor ve bactisafe ürünü hiçbiryerde satılmıyor? Bactisafe ürünü veya perdesinin hiçbir yerde gerçek resmi mevcut değil? Nerede bu bactisafe :) içine koymasalar haberimiz olmayacak o derece...

Gerçekten inanılmaz çelişkili durumlar mevcut ürünleri hakkında,dünya üzerinde de birçok kafası karışan insanların sorularını gördüm fakat yanıtı hiçbirine verilmemiş (verilememiş)
Herkes sözde 99.999 filtreliyor o kadar demiş,bir elemanda arkasına en basitinden partikül cihazı tutmamış? (ben bulamadım yani) örneğin philipsin bir modelinde hava çıkışına partikül cihazı yerleştiriliyor idda edilen değer 0 fakat görünen 500 bin civarı partikül kaçırıyor..

Emiş gücü konusu zaten ayrı bir gariplik,motoru inanılmaz kaliteli fakat emiş gücü zayıf? yukarıda dediğim gibi ince tozları almakta bile zorlanıyor...Tamam emdiğini kabul ediyorum dışarı vermiyor diğer modeller gibi ama gereken kadarda ememiyor sanki?

Bugün-yarın sipariş vereceğim zaten ama şaşırtıcı derece cevapsız birçok soru var böyle kaliteli bir üründe...

Ömür boyu, süpürgenin ömrü. Türkiye için 10 sene.

Siklon kısmı tozu ayırdığı için hem hazne hem filtre görevi görüyor. Bu yüzden diğer filtrelere fazla görev düşmüyor ve ömrü uzun oluyor.
Dyson'da hepa filtre sadece renk değiştirir, ilk takıldığında beyazdır. 10 sene sonra gri olur, hiç toz birikmez üzerinde.
DC05 den DC29 a kadar aynı tip hepa filtre kullanılıyor. DC20 öncesi de aynıdır. Sonrasına bakmaya gerek yok, çalışma prensibi aynı.
Filtreler aşınan veya mekanik parça olmadığından dolayı öngörülen süre içerisinde normal kullanımda deforme olmayacağından dolayı 5 sene sonra bakılmaya ihtiyaçları yoktur. İlk günkü gibi görevini yapar.

Hepa 14 ün 14'ü neredeyse bactisafe de orada.

Filtrenin ucuza satılması o filtrenin o özelliğe sahip olmayacağı anlamına gelmez. Dyson firması para odaklı çalışan bir firma değildir. Bunu anlamak için James Dyson'ın hayatını okumak, firmayı incelemek gerekir ne yapıyorlar nelerle uğraşıyorlar diye. Gelecekte red dot desing award gibi ödül verecek bir kuruluş olacakları kesin.

Alışılmış teknik terimler değitirildiğinde bunu kimse anlayamaz. Hepa filtre yerine bakteri geçirmez filre denilse bunu kimse anlayamaz, yanlış yorumlanır.

Dünyada sadece Dyson elektrikli süpürgeleri allergy suisse onaylı. 99.9999 olmasaydı bu onayı alamazdı.
O partikül cihazı ( saç telinden 250 kat kadar daha küçük yada sigara dumanında ki partikülü yakalayabilecek ) sadece hava ile atılan tozları test edebilecek mikrobiyolji test laboratuvarında olur.
Evde test edilecek bir şey değil bu test.

Emiş gücü için bir şey diyemem. Herkesin beklentisi farklı, bana göre emiş gücü normal. Dyson motor gücünü arttırdığında emiş gücü daha da artar. Fakat bunu yapmıyorlar ve yapmadıkları gibi aksine motor gücünü düşürüp emiş gücünü arttırıyorlar.
Temizlik makinesi üreten firmalar zaten bunu yapmak zorunda ve yapmalı. Tozu toplayan ama aynı zamanda çok elektrik tüketen bir alet üreten firma olmamalı.
Madem çevre temizliğine faydalı ürün üretiyorsun aynı zamanda çevre dostu ürünler üretmelisin.
Yakında zaten digital motora geçecekler elektrikli süpürgeler de. Diğer ürünlerinde kullanıyorlar. ( Digital motor, fırçasız yani kömürsüz motor. Karbon salınımı yapmayan ).

Eyvallah hocam elinizden geldiğince anlatmaya çalışmıssınız sağolun tekrar fakat sonuç yok

Partikül cihazı basit bir cihaz herkesin kullanabileceği birşey...0.3 µm parçalara kadar hesaplama yapabiliyor,daha detaylı partikül test cihazları lablarda tabikide fakat 0.3 olanın bile testi yok dysonda..ya çok iyi kimse yapmaya bile gerek duymuyor yada yaptırılmıyor,gösterilmiyor,engelleniyor.
(0,3 ise sigara dumanı partikülü aralığındadır yani çok küçük parçacıklardır)

Ömür boyu tabiri ise avrupa için 15 yıl olarak biçilmiş ve dyson 15 yıl boyunca filtrelemenin %100 kalacağını garanti etmiş,miş yani ama o kadar..

Dyson para odaklı filan olayı inandırıcı değil,bu devirde hiçbir şirket yüksek kar gütmeden işlem yapmaz.Keşke dediğiniz kadar masum olsa herşey fakat hayatı okumakla o kişiye kuruluşa inanamam ne yazık ki..Buda filtrelerin ucuza satılmasının neden olduğunu açıklamaz? Demekki filtrede bir sıkıntı var ya fazla basit tasarlanmış yada parayı başka yerden çıkartıyorlar?(ilk maliyet vs)

Bactisafe ile ilgili filtreleme oranları gibi bir resmi kaynağın dökümanları varmı? Yapılan testler,filtrenin verdiği tepki oranları vs gibi.. Hepa ile Ulpa ile ilgili milyonlarca kanıt test gösterebilirim ben fakat bactisafe ile ilgili hiçbirşey yok? Dysona mail attım oto cevap döndüler bekliyorum ama zannetmiyorum ki kanıt vari birşey vereceklerini..Böyle içe kapanık bir firmanın inandırıcılığı alergy suisse onayı kadar olmamalı aksine olabildiğince şeffaf olmalılar ki kullanıcılarına cevap verebilsinler.Ben nereden bileyim ki allergy suisse firmasına para verip bu onayı almadıklarını.Zaten zibilyon tane sertifika veren kuruluş var hepsi bizimkide sertifikalı diyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 12 Şubat 2013; 21:50:08 >


_____________________________



 
2648 Mesaj
12 Şubat 2013; 22:12:09 

sn. xnetas coca-cola'nın da içinde neler olduğunu kimse bilmiyor.Ama insanların çoğu beğenip tüketiyor.Firmaların püf noktalarını bu kadar açıklamalarını bekleyemezsiniz.Tercih eder alır, yada tercih etmez almazsınız.


_____________________________

PSN: jack_sparrow34


1744 Mesaj
12 Şubat 2013; 22:18:44 

Hocam coca cola ile bağdaştırmanız muazzam olmuş o tat meselesi bu ise sağlık ve filtreleme oranı.Filtreleme testlerini paylaşması lazım ki inanalım değilmi? Coca cola filtreleme mi yapıyor ki içeriğini paylaşsın? Filtrelemede de belli standartlar kurulmaya çalışılmış ve bu standardı koruyan ürünlere hepa ulpa gibi ön ek getirilerek sıralama yapılmış.
Coca colanın içeriğini bilmeme gerek yokde yok,testlerden geçip sağlık bakanlığı onayı alıyor mu alıyorsa bu benim için yeterlidir.Testleride zaten isterseniz paylaşıyorlar.

Bactisafe ürünü ise hiçbir yerde ne kaydı ne filtreleme ile ilgili bilgileri mevcut.Özel gizli bir formül filanda değil bu çünkü patentleri alınmış zamanında.Buda demektirki patent alırken herşey açık şekilde verilmiş.Zaten ben veya diğer meraklı insanlar içinde ne olduğunu değil NASIL filtreleme yaptığını ve başarım oranını merak ediyoruz. Örneğin Hepa 14 ün sırf benim bulduğum 30 a yakın farklı kuruluşun yaptı testlerdeki başarım oranı neredeyse tıpa tıp aynı buda standardı belirliyor.

Eğer tercih eder alır,tercih eder almazsanız şeklinde bir kanı ile ürün alamam,hele ki sağlığımı etkilen bir unsurda.Bu tercih meselesi değildir.

Gerçek anlamda söylüyorum makinenin içerisinde bactisafe mactisafe olmasa adamlar koymasa bile içinde var olduğuna inanacak hale gelmiş insanlar.Filtreleme yapmışmı yapmış,işte şu şirketten onay almışmı almış oke o zaman tercih edelim.Ona bakarsan philipsin kaç tane ürünü onay almış hatta testlerini bile paylaşmış ve testlerinin hepside %100 değil çok kötü sonuçlarda almış.O zaman testleri göz önüne almadan onuda tercih edelim? onayı almışmı almış?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 12 Şubat 2013; 22:32:11 >


_____________________________



 
2648 Mesaj
12 Şubat 2013; 22:32:48 

hocam sizin yazma sebebiniz belli ürünü kötülemek dışında başka bir amacınız yok.Ürünü alıp almamanız sizin dışında kimsenin umurunda olmaz Bu arada coca-cola vücuda giren bir gıda ise tat dışında sağlık açısından fayda yada zararı önemlidir.


_____________________________

PSN: jack_sparrow34


1744 Mesaj
12 Şubat 2013; 22:39:27 

Evet hocam işim gücüm yok ürünü kötülüyorum,x firmada çalışıyorum ve ürünü kötülemeye çalışıyorum.Siz gözünüzü kapatın gerçekleri görmeyi reddedin ve inanmaya devam edin.Siz benim yazdıklarımdan bunu çıkartıyorsanız helal olsun size,ben soruyorum araştırıyorum ve somut birşeyler arıyorum alacağım ürünün kalitesi hakkında.Herhangi bir kanıtını bulsam neden gelip buraya yazayım,zaten yukarıdaki yazıya bakarsanız sizlere soruyorum,ben bulamadım bilen varmı diye? Size yorumum yok,kolay gelsin..

Diğer arkadaşlar eminim ki ne demek istediğimi anlamışlardır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 12 Şubat 2013; 22:40:12 >


_____________________________



 
67 Mesaj
12 Şubat 2013; 23:55:17 


quote:

Orijinalden alıntı: nahittr

quote:

Orijinalden alıntı: rhrhrh

Ben bugün temizlik yaptım dc37 originla. Evde ne çok toz varmış meğer! Biri kumsaldan gelip halıların üzerinde yuvarlanmış sanki :/
Bir de uzun ince bir başlık var, ucu fırçalı. Onunla bütün evin tozunu aldım. Toz almayı sevmeyen bünyeye birebir. Ben çok beğendim

Süpürgenin kutusundan çıkanlardan ayrıca daha farklı opsiyonel aparatları da var.

Aparatlar için link,

http://www.dysonmarket....37-Yedek-Parcalari.html


Aparat kullanım videolarının linki,

http://www.dysonmarket.com/hakkimizda.asp?inf=24



Teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
67 Mesaj
13 Şubat 2013; 13:16:37 

Bostancı medimarkt dyson dc 37 origini 899a satacakmış 14 şubat'ta.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



6961 Mesaj
13 Şubat 2013; 22:14:58 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam coca cola ile bağdaştırmanız muazzam olmuş o tat meselesi bu ise sağlık ve filtreleme oranı.Filtreleme testlerini paylaşması lazım ki inanalım değilmi? Coca cola filtreleme mi yapıyor ki içeriğini paylaşsın? Filtrelemede de belli standartlar kurulmaya çalışılmış ve bu standardı koruyan ürünlere hepa ulpa gibi ön ek getirilerek sıralama yapılmış.
Coca colanın içeriğini bilmeme gerek yokde yok,testlerden geçip sağlık bakanlığı onayı alıyor mu alıyorsa bu benim için yeterlidir.Testleride zaten isterseniz paylaşıyorlar.

Bactisafe ürünü ise hiçbir yerde ne kaydı ne filtreleme ile ilgili bilgileri mevcut.Özel gizli bir formül filanda değil bu çünkü patentleri alınmış zamanında.Buda demektirki patent alırken herşey açık şekilde verilmiş.Zaten ben veya diğer meraklı insanlar içinde ne olduğunu değil NASIL filtreleme yaptığını ve başarım oranını merak ediyoruz. Örneğin Hepa 14 ün sırf benim bulduğum 30 a yakın farklı kuruluşun yaptı testlerdeki başarım oranı neredeyse tıpa tıp aynı buda standardı belirliyor.

Eğer tercih eder alır,tercih eder almazsanız şeklinde bir kanı ile ürün alamam,hele ki sağlığımı etkilen bir unsurda.Bu tercih meselesi değildir.

Gerçek anlamda söylüyorum makinenin içerisinde bactisafe mactisafe olmasa adamlar koymasa bile içinde var olduğuna inanacak hale gelmiş insanlar.Filtreleme yapmışmı yapmış,işte şu şirketten onay almışmı almış oke o zaman tercih edelim.Ona bakarsan philipsin kaç tane ürünü onay almış hatta testlerini bile paylaşmış ve testlerinin hepside %100 değil çok kötü sonuçlarda almış.O zaman testleri göz önüne almadan onuda tercih edelim? onayı almışmı almış?

benim demek istediklerimi daha açık bir şekilde yazmış ve sorgulamışsınız ,önceki sayfalarda bende filtre konularına çok takıldım ama birkaç kullanıcı birden direk söz dalaşına girince en çekildim ,aynen dediğiniz gibi hiç filtre testine rastlamadım


_____________________________

Acı su da tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma. Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan HAL ehli olandır! (Hz.Mevlana)


1744 Mesaj
14 Şubat 2013; 1:02:40 

Hocam baya bir süredir inceliyorum,araştırıyorum ve bilgiler istiyorum.En azından inanacak kadar yani..LG ye mail attım ürünün filtres ile ilgili bilgi verebilirmisiniz diye detaylı pdf dökümanı paylaştılar.Philips zaten nette bulunuyor.Rowentaya mail attım dönüş olmadı (buda birşeyleri söylemek istemiyor ama hepasını filan buldum en azından:) Miele dönüş yaptı yeterli bilgiyi verdi.Bazı diğer markaların nette veya sitelerinde bilgi veya döküman var.(bazıları filtreleri aldıkları şirketlere kadar vermiş)
En sıkıntı olan Dyson,ne paylaşıyor,ne bilgi veriyor...Var mış,almış,yapmış,hep mış görüyorum. Ekstre kesimini bekliyorum(15ini) bende alıp göreceğim bakalım.Umarım boşa yatırım olmaz,görmeden,bilmeden almış bu kadar insanın vardır bir bildiği diye düşünmek istiyorum çünkü ben ne elde somut kanıt,ne de kalite raporu benzeri birşey görebildim.Varsa yoksa tek gördüğüm yorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 14 Şubat 2013; 1:04:07 >


_____________________________



6961 Mesaj
14 Şubat 2013; 11:22:15 

ben philips 9225 kullanıyorum tek sevmediğim kısmı iç silindirik filtrenin temizlenme kısmı ,ben bunu balkonda kolay yapabiliyorum ama belki bazıları için sıkıntı olabilir ,dyson hakkında tek duyduğum kullanıcı yorumu şöyle ,bu 2 ayda bir yıkanması önerilen filtre kullanıcı yorumunda 6 ay sonunda bile fazla toz toplamamıştı bu açıklamayı yansız bir açıklama olarak kabul edersek iyi bir durum fakat şurasıda muammaki videolarda o yıkanan filtre su altına tutma falan değil el ile sıkıla sıkıla yıkanıyor ve bu şekilde yıkanan bir filtre ne kadar filtre sağlayabiliyordur ve ne kadar süre bunu yapabiliyordur çünkü ona dahi ömür boyu garanti veriyorlar


_____________________________

Acı su da tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma. Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan HAL ehli olandır! (Hz.Mevlana)


8325 Mesaj
14 Şubat 2013; 11:59:54 

Ben 3 senedir soğuk su altında bizzat kendim hanıma vermeden yıkıyorum. İlk günkü gibi duruyor, akşama unutmazsam resim eklerim.


_____________________________



2012 Megane EDC - 140 HP - 300 NM by Megachips


1235 Mesaj
14 Şubat 2013; 14:01:56 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam baya bir süredir inceliyorum,araştırıyorum ve bilgiler istiyorum.En azından inanacak kadar yani..LG ye mail attım ürünün filtres ile ilgili bilgi verebilirmisiniz diye detaylı pdf dökümanı paylaştılar.Philips zaten nette bulunuyor.Rowentaya mail attım dönüş olmadı (buda birşeyleri söylemek istemiyor ama hepasını filan buldum en azından:) Miele dönüş yaptı yeterli bilgiyi verdi.Bazı diğer markaların nette veya sitelerinde bilgi veya döküman var.(bazıları filtreleri aldıkları şirketlere kadar vermiş)
En sıkıntı olan Dyson,ne paylaşıyor,ne bilgi veriyor...Var mış,almış,yapmış,hep mış görüyorum. Ekstre kesimini bekliyorum(15ini) bende alıp göreceğim bakalım.Umarım boşa yatırım olmaz,görmeden,bilmeden almış bu kadar insanın vardır bir bildiği diye düşünmek istiyorum çünkü ben ne elde somut kanıt,ne de kalite raporu benzeri birşey görebildim.Varsa yoksa tek gördüğüm yorum.

dysonun size cevap vermememesi gerçekten etik olarak çok can sıkıcı.ürünü gerçekten kalitelide olsa hoş değil.ben 6-7 yıllık DC08 modelini kullanıyorum.bende ilk alırken ömür boyu kullanılan filittre deniyordu ama libadiyedeki servis elemanı onunda bir ömrü olduğunu değişmesi gerektiğini söyleyince değiştirdim.6-7 yılda birde değişsin artık.yalnız filitreleri hepa bilmem kaçlardan çok daha kaliteli bu bir gerçek.makinanın diğer parçalarıda çok kaliteli ve sağlam .herşeyden önce temizliği kolay ve güzel.evde toz oranı gerçekten düşüyor.çekişi düşük gibi gelebilir ama daha fazlası bence süpürürken yorar.


_____________________________



 
69 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:24:37 

Bu süpürge gerçekten %99.99 filtre yapıyorsa filtresi hakkında bilgi verse ne olur vermese ne.
Sorgulanması gereken bu oranda filtre yapıp yapmadığı bence.


1744 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:27:23 

quote:

Orijinalden alıntı: ayavas

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

Hocam baya bir süredir inceliyorum,araştırıyorum ve bilgiler istiyorum.En azından inanacak kadar yani..LG ye mail attım ürünün filtres ile ilgili bilgi verebilirmisiniz diye detaylı pdf dökümanı paylaştılar.Philips zaten nette bulunuyor.Rowentaya mail attım dönüş olmadı (buda birşeyleri söylemek istemiyor ama hepasını filan buldum en azından:) Miele dönüş yaptı yeterli bilgiyi verdi.Bazı diğer markaların nette veya sitelerinde bilgi veya döküman var.(bazıları filtreleri aldıkları şirketlere kadar vermiş)
En sıkıntı olan Dyson,ne paylaşıyor,ne bilgi veriyor...Var mış,almış,yapmış,hep mış görüyorum. Ekstre kesimini bekliyorum(15ini) bende alıp göreceğim bakalım.Umarım boşa yatırım olmaz,görmeden,bilmeden almış bu kadar insanın vardır bir bildiği diye düşünmek istiyorum çünkü ben ne elde somut kanıt,ne de kalite raporu benzeri birşey görebildim.Varsa yoksa tek gördüğüm yorum.

dysonun size cevap vermememesi gerçekten etik olarak çok can sıkıcı.ürünü gerçekten kalitelide olsa hoş değil.ben 6-7 yıllık DC08 modelini kullanıyorum.bende ilk alırken ömür boyu kullanılan filittre deniyordu ama libadiyedeki servis elemanı onunda bir ömrü olduğunu değişmesi gerektiğini söyleyince değiştirdim.6-7 yılda birde değişsin artık.yalnız filitreleri hepa bilmem kaçlardan çok daha kaliteli bu bir gerçek.makinanın diğer parçalarıda çok kaliteli ve sağlam .herşeyden önce temizliği kolay ve güzel.evde toz oranı gerçekten düşüyor.çekişi düşük gibi gelebilir ama daha fazlası bence süpürürken yorar.

Sağolun güzel yorumunuz için..bugünde herhangi bir gelişme olmadı.Hakmanada atıcam bu akşam ama zannetmiyorum ki birşey desinler..Ürün ne kadar kaliteli olsada kalitesini göstermekten acizler,yada çekindikleri birşeyler var...

Hepa bilmem kaçtan iyi ise bunu neden belirtmiyorlar neden testlerini göstermiyorlar..Halkta tutturmuş bir 99.99 gidiyor.Görmediği teste inanıyorlar.Benim şuanki kanım hepa 10 filan içerisindeki birde üstüne bactisafe katmanı atmışlar yeter demişler.Zaten büyük oranda filtreleme siklonlarda yapılıyor.Yedek parça satan yerlere mail attım,ürün hepa filtrelidir deyip geçiyorlar..zaten bactisafe varmı yokmu nerede inmidir cinmidir göremedim bir türlü

Diğer parçalarına zaten diyecek söz yok,gerçekten muazzam kaliteli diğer süpürgelere göre..Çekiş olayıda gerçekten zayıf, daha fazlasıda dediğiniz gibi yoruyor ama daha iyi çekip köküne kadarda temizliyor.Dyson halıda yağ gibi kayarken örneğin nilfisk yapışıyor ittirmen gerekiyor

Tekrar yazıyorum,konu hakkında bilgisi olan,veya link döküman vs paylaşırsanız sevinirim.(Zannetmiyorum ki bulasınız ama)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 14 Şubat 2013; 23:32:06 >


_____________________________



1744 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:29:07 

quote:

Orijinalden alıntı: weewee

Bu süpürge gerçekten %99.99 filtre yapıyorsa filtresi hakkında bilgi verse ne olur vermese ne.
Sorgulanması gereken bu oranda filtre yapıp yapmadığı bence.

Hocam demek istediğim zaten bu,bunun kanıtıda yok ne testleri var ne herhangi bir resmi belge...Yapıyor ediyor o kadar..Alerji kurumlarından bazıları testlerini paylaşıyor örneğin bir alerji kurumu tüm süpürgeleri paylaşıyor fakat dysonın testlerini paylaşmıyor.İlginç...


_____________________________



 
69 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:34:23 

quote:

Orijinalden alıntı: XnetaS

quote:

Orijinalden alıntı: weewee

Bu süpürge gerçekten %99.99 filtre yapıyorsa filtresi hakkında bilgi verse ne olur vermese ne.
Sorgulanması gereken bu oranda filtre yapıp yapmadığı bence.

Hocam demek istediğim zaten bu,bunun kanıtıda yok ne testleri var ne herhangi bir resmi belge...Yapıyor ediyor o kadar..Alerji kurumlarından bazıları testlerini paylaşıyor örneğin bir alerji kurumu tüm süpürgeleri paylaşıyor fakat dysonın testlerini paylaşmıyor.İlginç...

Bir hafta on gün içinde bir süpürge almam gerekiyor, takip ediyorum forumu, hepinizden faydalanıyorum teşekkürler.
Sayenizde en doğru kararı vereceğimi düşünüyorum.


148 Mesaj
15 Şubat 2013; 0:25:33 

Bende animal var ve eğer turbo başlığı çalıştırmassam hiçde yağ gibi kaymıyor valla tutup yapışıyor halıya zor hareket ediyor turbo başlığı çalıştırınca bile çok çok kolay bir his vermiyor. Hepa kaç bilemem ama bırakın motor sonrası filtreyi motor öncesi filtre bile bir aydır kullanıyorum ve sadece beyaz rengi gri olmuş su altında yıkadığımda kir bile göremedim dökülen suda demek ki o mikron seviyelerindeki gözle görülemeyen bakteri vs. gidiyor sadece motor sonrası filtreye . Ama philips videolarında gördüğüm kadarıyla motor öncesi filtrede baya bir kir toz birikiyordu. Bizim ülkede olsa bu onaylar anlarımda ingiltere gibi bir ülkede alerji onayı alması insana güven veriyor herhalde test etmeden onaylamamışlardır parayı bastırıp. Dyson İngiltere müşteri hizmetleri ile mi görüştünüz acaba ben başka bir konuda soru sormuştum makine ile ilgili bir kaç gün içinde uzunca bir yazıyla cevap verdiler normalde 48 saat içinde cevaplamaları gerektiği için de soruları gecikmeden dolayı özür dilediler.


_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


1744 Mesaj
15 Şubat 2013; 1:35:13 

Bugün 4.gün oldu merakla bekliyorum.Direk UK Dyson müşteri hizmetlerine durumu yazdım.1 Gün sonrada otomatik bir mesaj gibi yazı ile en kısa sürede ilgilenileceği belirtildi.İşin şaka tarafı bu şekilde başvuran bir tek ben değilim,birde ben şansımı deniyeyim diye yazdım.Nette ararsanız başvurup yanıt alamayan 100 den fazla insanı rahatça bulabilirsiniz.O insanlarında hala kafasında acaba duruyor..

Yağ gibi kayıyor tabirini tabiki halıflex için söyledim,ancak orada denedim(avmdeki).gayette rahattı hatta 3-4 yaşındaki çocuk bile rahatça hareket ettirebilir o derece siz birde halıflexte deneyin..Nilfisk halıflexte hareket dahi etmiyordu..

Filtrede zaten olay burda,herhangi bir resmi kanıt yok fakat kullanıcılar çok memnun ve sizin gibi iyi yorumlar yapıyorlar.Yoksa bu kadar insan boşuna almazdı.Buradaki derdimiz o mikron seviyedekileri tutup tutmadığı..Tozu kiri tutmuş tutmamış beni ilgilendirmiyor..Tozu temizlesin diye alan varsa bilemem.

İngiltere deyip geçmeyin,açıkcası nerede pislik varsa genelde o ülkede çıkıyor.Ön yargı ile yaklaşmıyorum tecrübe ve gözlemlerim ile söylüyorum.Bizim ülkemizden hiçte iyi durumda değiller..Zaten ben parayı bastırıp alırlar cümlesini mecazi olarak kullandım.Yani kolay istenirse anlamında..12 farklı kuruluştan almışlar hepsinide mi aynı şekilde alacaklar hiç zannetmiyorum.

Alerji onayı alırda neden sonuçları paylaşılmaz veya bunun adı standartlardan biri konamaz? Bunuda açıklayın sonuca varalım.(İsterseniz alerji kuruluşlarına mail atıp bilgi isteyebilirsiniz,birde siz deneyin)..Dediğim gibi diğerlerinin var fakat dysonın yok? Diğer şirketin makinesi tırt belki makine arkadan değil yandan kaçırıyor ama adam arkadan çıkanı Hepa 14 ile garanti altına almış ve belli bir filtreleme oranı söz konusu.Arkasına makineyi yerleştirdiğinizde atıyorum %0.5 kaçırıyor ve hepanın zaten seviyesi bu alan adam bunu bilerek alıyor. Eminimki Dyson böyle kaçırmıyor oradan buradan fakat Hepa 14 de koymamış anlaşılan yada daha iyi birşey.. (yada ulpa vs). Bu arada alerji örgütlerinin testlerini fazla ciddiye almayın,istedikleri kriterler 0.1 mikron filtreleme filan değil.Öyle olsaydı hepa 12 hepa 13ler sertifika filan alamazdı.(hepsi için söylemiyorum)

Yukarıda yazdım, belki tozu akarı filan muhteşem şekilde tutuyor fakat hepası tırt bu yüzdende marka kalitesi düşmesin diye belirtilmek istenmiyor diye düşünüyorum.(bir kanıt bulamadım için) Tabi bu düşünce o mikron parçacıkları tutup tutmadığını göstermez..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XnetaS -- 15 Şubat 2013; 2:06:20 >


_____________________________



148 Mesaj
15 Şubat 2013; 10:54:44 

İngiliz British Allergy Foundation'a ve İsviçreli Service Allergie Suisse mail attım. Cevap gelirse bilgilendiririm buradan.

Ayrıca bu isviçredeki SAS sitesinde şöyle bi link var bu kurumdan onay alan ürünlerin içinde DC37 ile ilgili (Diğer modeller ve başka ürünler da var) http://www.service-alle...emp=product&product=153
Captures allergens. Expels cleaner air. Dyson cyclones can capture particles down to 0.5 microns - including pollen, mould and bacteria.
Appropriate product for:

Pollen allergies
House dust mite allergy
Allergy to animals

İngiliz Kurumun sitesindeki de şöyle http://www.allergyuk.or...uct/dyson-dc37-and-dc39
Captures allergens - expels cleaner air. Because a Dyson doesn't lose suction due to its patented Root Cyclone technology, it retains tiny particles as small as pet allergens and dust mite faeces. Captures more dirt and microscopic dust than other cyclones. Washable HEPA filter. Clear bin™. This product is Fragrance Free.
Allergens
House Dust Mite and Cat Allergen

Bu arada tabiki bilmek test sonuçlarını görmek hakkınız ama ben bu değerlere çok takılmadım iki kurumda bunu onayladığı için. Çok çok extreme bir alerjik hastalık olmadığı sürece netice de hepa olup olmaması önemli ama hepanın 12 13 14 olması arasındaki fark satış taktiği olduğunu düşünüyorum. Hepa 12 sonrası değerler 0.5 mikrondan daha küçük ve bakterilerin boyutlarını ortalama 0.5-5mm arası olduğunu düşünürsek 0.5 mikron üstü onaylanan cihazlar işi görücektir. Ki zaten birde şu var aslında biz bu bakterileri sadece halılardan ve koltuklardan çekiyoruz aslında evin her yerinde barınabilirler.

HEPA class retention (total) retention (local)
E10 > 85% ---
E11 > 95% ---
E12 > 99.5% ---
H13 > 99.95% > 99.75%
H14 > 99.995% > 99.975%
U15 > 99.9995% > 99.9975%
U16 > 99.99995% > 99.99975%
U17 > 99.999995% > 99.9999%






_____________________________

MSI 890FXA-GD70 AM3 2133 MHz// AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2/3.6 GHz// Sapphire ATI Radeon Vapor-X HD5850 GDDR5 1GB 256 Bit// G.Skill Ripjawsx DDR3 8GB(2x4GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel + Kingston Hyperx DDR3 4GB(2x2GB) 1600 MHz CL9 Dual Channel// Samsung Spinpoint F3 1TB(2x500GB Raid0) 16MB Cache 7200rpm// ThermalTake Element T 3 Fanlı LitePower 700W midATX// LG E2250V-PN 21.5" LED Backlight// Creative Inspire 4.1// Windows 7 Ultimate x64


 
69 Mesaj
15 Şubat 2013; 11:28:22