en iyi saç ekim merkezi neresidir
24319 Cevap2685744 Görüntüleme362 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: sertacokun, lotuss14, qwert77, adler64
4 kayıtlı üye, 33 misafir
  Yazdır
Sayfa: <<     63 [65] 67 68 69 70 71 72      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 11:46:04 


quote:

Orijinalden alıntı: thealchemist

@iflus1
3bucuk saniye nedir ki turk doktorları icin hocam.bir gunde 6000 kusur greft eken doktorlarımız var bizim ulkemizde.muhtesem insanlar hepsi.ve tum bu islemleri 2500-3000 tl ye yapııyorlar.

insallah herkes bir gun usulune uygun bir greft ekimi nasıl zahmetli ve hassas bir iş gozuyle gorur ve ondan sonra 3.5 saniyede 1 greft ektigini soliyenlere guler geçer


bak thealchemist arkadaşım insanları küçük görmekten.yadırgamak ve yargılamaktan vazgeç.bu senin gibi üniversite okumuş,toplum davranışlarından haberli bir insanın yapacağı şey değil.ben 6000küsur greft ekim yapılan arkadaşı gördüm tanıştım böyle bir ekim var diyorsam demekki ispata dair emin sebeplerim var.sen ısrarla bir iki doktoru metederken diğerlerini kötülüyor,karalıyorsun.tabiki güvendiğin inandığın doktorlar hakkında bilgi verebilirsin.araştırmalarını aktarabilirsin.ama kesin emin olmadığın konularda net yorumlar yapmak olmaz.ben bilmediğim konuda konuşuyormuyum?
bilmek başka yaşamak başka.mikro motorla alınan greftler ölür,dışarıda bekletilen greftler ölür vs vs.sen bunları birebir nerde yaşadın gördün çok merak ediyorum.bilgin benden kat kat fazla olabilir.bilgiyede bilenede saygım sonsuz.4 senedir yapmadığın araştırma kalmamış ve olayı fazlasıyla kavramışsın.ben ise 2 gün araştırdım gittim saç ekimimi yaptırdım döndüm geldim.sen hala araştırma içindesin bilgine bilgi katıyorsun.ben bugün saçlarımı tarıyorum.e şimdi noldu?
bir insan yüksek sayıdaki grefti çok ekonomik fiyatlarla ekiyorsa aşağılanmalımı,taktirmi edilmeli?buda ayrı bir konu...
ben oğlak burcuyum inatçıyım keçiyim.sırf kafanda soru işareti kalmasın vede insanlar muallakta kalmasın diye o gözümle gördüğüm ozbeh isimli arkadaşı aratırıp bulacağım,resimlerinide tecrübesinide bu sitede yayınlasın diye ricada bulunacağım.ben polemik yapmayı seven bir adam değilim ama bazen konunun içine çekiliyorum..
ortada ithamvari bir yazı olduğundan cvp hakkımı özelden degil,bu sayfada kullanmak istedim.rahatsızlık vermiş olduysam arkadaşlar kusuruma bakmayın.herkese iyi günler.


_____________________________



 
844 Mesaj
4 Ağustos 2011; 13:12:45 

8.gün izlenimlerim:
Operasyon çok geç saatte bittiğinden aslında 7,5 gün bile olmadı:)
Arka taraf kapanmak üzere,dikkatli ve ekim işinden haberdar olan anlayabilir,ekim bölgesinde ise özellikle dün ve bugün ciddi kabuk dökülmesi oldu.3-4 güne bişey kalmaz galiba.Önler daha hızlı dökülüyor,tepe yavaş.Bir tavsiyede bulunayım.Yıkama yaparken şampuanlama işlemini sakal fırçasıyla yapıyorum,gayet başarılı.Saçlara zarar vermemeye çalışıyorum.Dökülen yerlerde saçların yönü gayet başarılı görünüyor ,uzayınca ne olur bilemem.


_____________________________



 
21 Mesaj
4 Ağustos 2011; 13:13:58 

............




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thealchemist -- 12 Ağustos 2011; 15:24:44 >


_____________________________



 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 13:47:48 

Selam Thealchemist,

Selam, ben senden bir fikir almak istiyordum. suanda iki doktor arasinda sikistim kaldim. Biri Zekeriya kul, birt digeride Erkan Demirsoy.

Son fiyatlar pazarlik sonrasi;

Zekeriya Kul 2000-2400kok - 4500tl
Erkan Demirsoy 2000kok - 2000Euro - 4850tl civari

Calisma farkliliklari;

Erkan Bey; Tek tek manual punck ile igne sistemi ile topluyor kokleri, kanallari kendi aciyor ve yanindaki bayan ekimi yapiyor. Doktor bey tek tek igne ile toplama islemini yapmak istemiyordu, kendiside soyledi tek tek toplama islemi yorucu bir islem oldugunu, micromotora gore. Ama benim israrim sonucu tektek toplama fiyatini micromotorla ekim fiyatina dusurdu ve islem iki gun surecek. Tek olay ekimi 10senelik tecrubeli bir hemsiresinin yapmasi. Kendisi tekbasina toplarken ve kanal acarken cok yorulucagindan, ekimi hemsiresinin yapacagini soyledi.

Zekeriya Bey: Micromotor ile topluyor, kanallari kendi aciyor, ekimide kendi yapiyor. Yanindaki hemsire sadece kokleri ayiriyor tekli, ciftli, coklu gibisinden.

Senin tavsiyen bu yonde hangisi acaba?

Isin garip yanida Doktor Erkan Demirsoy ve Zekeriya Kul ile ilgilide cok fazla bilgi yok burada yada ekim yaptirtan arkadas yok. Buda beni biraz kararsizlastiriyor. Nettede fazla bilgi bulamadim dogrusu.


_____________________________



 
21 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:05:26 

sac ekimlerinde grefti hasarsız çıkarmanın ve kanalı acmanın ekimi yapmaktan cok daha muhim oldugunu yeni ogrendim.o yuzden grefti cıkarma ve kanal acma kısmına odaklanın.bu konuda bilgi alın ve 2 doktordan da mutlaka yuzyuze gorusup ornek resimler gorun.sonra icinize sineni secin.yuzyuze iletisim olmadan secim yapmayın

zekeriya kulun 0.25 euro farkla mikromotorsuz da greft aldıgını bi arkadas maille ogrenmisti.zekeriya beye bunu sorun ve iki doktorun da herseyi aynı ise ornek resimleri varsa canlı ornekleri gorun oyle karar verin


_____________________________



 
35 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:23:38 

4 ay sonuc var





Ekteki dosya (2)


_____________________________



 
35 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:28:59 

resim



Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
10 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:53:56 

Slm
Arkadaşlar uzunca bir süredir forumu izliyorum . Sadece 1 kez yazmıştım.
Dr. Alp Aslan la ilgili pek bilgi bulamadım. sadece 1-2 kişi bu doktora ekim yaptırmış. Onların da fotoları yok. Geçenlerde bir ortamda Almancı birinin saç ektirdiğini fark ettim. ettim dediğim iyice yakınına gidip inceledim yoksa uzaktan belli değildi. Sorduğumda Dr. Alp Aslana yaptırdığını söyledi. 2 günde 4500 kök ektirmiş. Yurt dışından gelmiş. O da yurt dışında arkadaşlarındski alp aslan ekimlerini gördüğü içim bu doktoru tercih etmiş 3.5 ay olmuş ve ön çizgi iyiydi ve açıklık çok iyi kapanmıştı. Ama forumlarda bu doktorun ismine pek rastlamadım. Bilgisi olanlar varsa yazarlarsa sevinirim


_____________________________



1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:56:00 


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

resim




tam resim ekleyim dedim, senin resim koydugunu gördüm, zamana birak derim, hayirlisi


_____________________________



1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 14:59:46 

4ay dolmasina birkacgün daha var ama ben tatile cikmadan resimleri ekleyim dedim, SAGOLUN AYSEGÜL HANIM, fazla sözede gerek yok galiba.........







Ekteki dosya (3)


_____________________________



1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 15:10:39 

saclari ekimden sonra haftada bir 2ye vuruyordum, resimde 2hafta kesmedim, uzasin bir bakayim dedim, uzadikcada hosuma gittigi icinde dogrusu ikiye vurmaya kiyamadim, yesil sabunla yikiyorum, zeytinyagiylada masaj yapiyorum, trafikde, beklemekte imkan buldugum zaman her dakka masaj yapmaya calisiyorum, baska birsey yaptigim yok, hergecengün yeni saclar ciktigini görüyorum. bütün arkadaslara gecmis olsun diyorum, resimler bilgilendirme amaciyla ekledim, idda diye bisey yok arkadaslar, saygilarimla ve buradan tekrar aysegül hanima ve ekibine tesekkür ediyorum, saygilarimla,


_____________________________



1381 Mesaj
4 Ağustos 2011; 15:24:08 

polariserol senden 10 günlük resimlerini bekliyoruz yoksa sende jiyan21 gibi resim eklemeden gidecekmisin


_____________________________



 
21 Mesaj
4 Ağustos 2011; 15:45:30 


quote:

Orijinalden alıntı: 12leyli-12

saclari ekimden sonra haftada bir 2ye vuruyordum, resimde 2hafta kesmedim, uzasin bir bakayim dedim, uzadikcada hosuma gittigi icinde dogrusu ikiye vurmaya kiyamadim, yesil sabunla yikiyorum, zeytinyagiylada masaj yapiyorum, trafikde, beklemekte imkan buldugum zaman her dakka masaj yapmaya calisiyorum, baska birsey yaptigim yok, hergecengün yeni saclar ciktigini görüyorum. bütün arkadaslara gecmis olsun diyorum, resimler bilgilendirme amaciyla ekledim, idda diye bisey yok arkadaslar, saygilarimla ve buradan tekrar aysegül hanima ve ekibine tesekkür ediyorum, saygilarimla,


ekilmeden onceki halinin resmi var mı? bi de kac greft ekilmisti?

4 ay icin cok basarılı bi sonuc.

bu arada bi tavsiye sac ekiminin esas hissettirdigi o muthis duyguyu sacı 4 cm ve üstü uzunlukta kullanarak yasayabilirsiniz.sac ektirip 1-2-3 numara kullanmanın hic bi espirisi yok.uzun halinden cok daha seyrek gozukur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thealchemist -- 4 Ağustos 2011; 16:57:54 >


_____________________________



1729 Mesaj
4 Ağustos 2011; 15:52:21 


quote:

Orijinalden alıntı: carlsteiner


quote:

Orijinalden alıntı: bugrahan18

Arkadaşlarım, kardeşlerim, forumdaşlarım artık hangisini kabul ederseniz lütfen doğruyu ararken kırıcı olmadan yolumuza devam edelim. Birisi çıkıyor saç ekimi yalan diyor, birisi maddi manevi binbir zorlukla nakilini gerçekleştiriyor memnunum diyor biz çıkıp olmamış diyoruz. bu tarz söylemler kısa vadede etkisiz gibi gözükse de uzun vadede foruma gelecek başta nakil resimleri olmak üzere faydalı paylaşımları olumsuz etkileyecektir.

Nakili gerçekleşen arkadaslara gecmis olsun diyorum umarım en kısa zamanda diledikleri saclara kavuşurlar ve süreci bizlerle paylaşırlar.

Saygılarımla..


Bugrahan bir ara bu saç spreyi kullanıyordun iyi gidiyor demiştin 3. tüpteydin galiba son durum ne oldu?



@carlsteiner

untmamışsın. evet kullandım ve şu anda azalan oranlarda belirli aralıklarla kullanmaya devam ediyorum. genel olarak memnunum. saçın orta ve arkalarını toparladı, önleri iyileştirdi, şakaklarda birşey yok. çevremdende olumlu tepkiler alıyorum. tavsiye edermisin dersen karışmam sonra kaç liraya satıyorsun? diye mesajlar gelmeye başlar
nakile kadar yada nakilden sonra doktor tavsiyesiyle koruma amaçlı kullanılabilir. ama dediğim gibi mucizeler beklememek lazım fiyatını hakediyor ve iş yapıyor.

(bahsi geçen ürün HGF)


_____________________________

-----YAŞAMA HAKKIN MÜCADELE GÜCÜN KADARDIR-----


 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 16:55:09 

ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE 12LEYLİ-12 VE ZAFKA ÖNCELİKLE SAÇLARINIZ GÜZEL OLMUŞ BAŞARILI İNŞALLAH BENDE SİZİN EKİM YAPTIRDIGINIZ YERE YAPTIRACAM 12LEYLİ ÖNCESİ VE SONRASI FOTOGRAFLARI YAYINLARMISIN HATTA ÖNCESİNİ YAYINYA BELKİ YAYINLADIN AMA EMİN OLMAK İÇİN ZAFKA NIN FOTOLARINI ÖNCESİNİ VE SONRASINI GÖRDÖM İNŞALLAH DAHA GÜZEL OLUR DİYORUM AMA ŞUANKİ HALİ BİLE SÜPER İKİNİZİNKİDE SİZDEN BAŞKA EKİM YAPTIRAN VARMI AYŞEGÜL HANIMA BİLMEK İSTERİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.


_____________________________



 
1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 17:36:06 


quote:

Orijinalden alıntı: kirpii

ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE 12LEYLİ-12 VE ZAFKA ÖNCELİKLE SAÇLARINIZ GÜZEL OLMUŞ BAŞARILI İNŞALLAH BENDE SİZİN EKİM YAPTIRDIGINIZ YERE YAPTIRACAM 12LEYLİ ÖNCESİ VE SONRASI FOTOGRAFLARI YAYINLARMISIN HATTA ÖNCESİNİ YAYINYA BELKİ YAYINLADIN AMA EMİN OLMAK İÇİN ZAFKA NIN FOTOLARINI ÖNCESİNİ VE SONRASINI GÖRDÖM İNŞALLAH DAHA GÜZEL OLUR DİYORUM AMA ŞUANKİ HALİ BİLE SÜPER İKİNİZİNKİDE SİZDEN BAŞKA EKİM YAPTIRAN VARMI AYŞEGÜL HANIMA BİLMEK İSTERİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.


kardeşim selamlar.artık yorum yapmayacaktım ama senin mesajını sonradan gördüm.öncelikle teşekkürler.12 leyli 12 ve benden başka,benim bildiğim ve yazıştığım kadarıyla hoca 3443(nicki buydu heralde)ozbeh,onuriks,cenderme7 nickli arkadaşlarda aynı yerde ekimi yaptırdılar.


_____________________________



 
5 Mesaj
4 Ağustos 2011; 19:12:17 


quote:

Orijinalden alıntı: 12leyli-12

4ay dolmasina birkacgün daha var ama ben tatile cikmadan resimleri ekleyim dedim, SAGOLUN AYSEGÜL HANIM, fazla sözede gerek yok galiba.........








abi saçların güzl gayet doğal yanlız dikkatimi çekti neden dik çıkıyo açısını senmi belirledin ekerken.?


_____________________________



 
779 Mesaj
4 Ağustos 2011; 19:18:45 

thealchemist, zafka ikinizede paylaşımlarınız için teşekkür ederim, ikili sohbete girmesek daha iyi olacak, herkes burada bilği paylaşıyor, biz okuyanlarda akıllı insanlarız, neyin gerçek neyin yalan oldugunu anlaya biliriz. İki bilgi paylaşan insanın birbirine laf söylemesi şahsen beni üzüyor.


Konuyu değiştireyim :))))

LCT denen bişey varmış lazerle saç çıkarıyorlarmış var mı bir bilgisi olan bu konu yabancı forumlarda tartışılıyormu hiç?


_____________________________



 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 20:24:13 

Leyli kardes.....Eski resimleri koysaydiniz ekimden once. Aradim ekim oncesi resimlerinizi bulamadim :)


_____________________________



1111 Mesaj
4 Ağustos 2011; 20:25:16 

Merhabalar.
Fotoğraflar boyutları konusunda küçük bir ayrıntı vermek istiyorum.

Fotoğraflarınızı paylaşırken bir resim sitesine yükleyip [simage][/simage] etiketi arasında linki yazarsanız boyut makul olacaktır.
Şu şekilde: [font="Tahoma"][simage]FOTOĞRAF/RESİM URL'si[/simage][/font]

Gezinirken büyük fotolardan rahatsız olan arkadaşlarımız.
Var olan büyük boyutlu fotoğrafları küçük boyutlarda görüntülenmesine ayarlayabilirsiniz.
Bunun için; [font="Tahoma"]Profilim> Tercihler Sekmesi > Resim küçültme ayarlarım[/font] kısmında düzenleme yapabilirsiniz.
Böylece büyük fotolar otomatik olarak sizin belirlediğiniz oranlara küçülecektir.


_____________________________



1381 Mesaj
4 Ağustos 2011; 21:06:52 

hakkaten kocaman resimler açılmıyor sayfa yüklenmiyor resmin linkini verirseniz iyi olur işyerindeki insanlar monitöre baktığından kel kel kafalar görüyorlar bu adam ne iş çeviriyor filan demesinler diye forumu kapatıyorum mecburen


_____________________________



 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 22:11:03 


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

hakkaten kocaman resimler açılmıyor sayfa yüklenmiyor resmin linkini verirseniz iyi olur işyerindeki insanlar monitöre baktığından kel kel kafalar görüyorlar bu adam ne iş çeviriyor filan demesinler diye forumu kapatıyorum mecburen


kardeş inş. pazar günü foto yayınlayacağım. bu arada elinde fazlaca rogain olan arkadaş sen miydin?

12leyli12, saçların sıklığı ve donör alan için diyecek bir sözüm yok fakat saçlar sanki 90 derecelik açı ile çıkmış gibi, yani dik


_____________________________



 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 22:13:34 

k



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polariserol -- 4 Ağustos 2011; 22:15:17 >


_____________________________



 
1 Mesaj
4 Ağustos 2011; 22:37:42 

ben formu 2 aydır takip ediyorum(son3 haftador hariç)..ve ilk defa yazıyorumm..telefonla sürekli görüştüğüm fakay 4 yıldır yüzyüze görmediğim bir dostumun saç ekimi yaptırdığını gördüm ve çok etkilendim..bana çok büyük süpriz oldu, çünkü hiç bahsetmemişti..ekimini esteworldde yaptırdığını söylemişti..bende onun refarans aldığı 2kişiyle görüştüm..yine onu görüp yakın zamanda ekimini yaptıran bir arkadaşı daha görünce..beğendim..açıkcası yakınımda böyle biri varken çok araştırma gereği duymadım..birde bu formun sayesinde cesaret aldım..hepinize teşekkürler..hiç aklımda olmayan bir şeye kalkıştım..inşallah güzel olur..este bahçelievlere kapora verip, bu ay içine randevumu aldım..daha sonra moralim bozulmasın diye açıkcası bu formu okumayı bırakmıştım..ama dayanamyıp formu kaldığım yerden okumaya başladım tekrar..
bahsettiğim yerde bir sıcaklık vardı..birkaç kişiyide görünce yakından teredüt etmedim verdim kaporayı.. este altunzade 5000 tl istedi..bahçelievler 4500tl..fiyat farkının neden kaynaklandığını sorduğumda, farklı zamanlarda farklı kampanyalar olabiliyor,,iki yerde bizim, siz il dışından geliyorsanız sizin için farketmeyecektir semt denince bende bahçelievler şubasini tercih ettim..
sakin kardeşimm sen bu altunzadede ekimini yaptırmıştım..neden bu şubeyi tercih ettin? farkı nedir..benim uzun uzun araştırma fırsatım olmamıştı..eğer bir tavsiyen varsa şubeyi değiştirmek için bir girişimde bulunabilirm..
bir de bu merkez için olumsuz yazılar gördüm..arkadaşlar bir bilginiz varsa olumlu veya olumsuz eğer daha somut açıklayabilirmisiniz??


_____________________________



 
21 Mesaj
4 Ağustos 2011; 23:21:37 

.........



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thealchemist -- 12 Ağustos 2011; 15:25:37 >


_____________________________



 
0 Mesaj
4 Ağustos 2011; 23:57:26 


quote:

Orijinalden alıntı: jus commune

ben formu 2 aydır takip ediyorum(son3 haftador hariç)..ve ilk defa yazıyorumm..telefonla sürekli görüştüğüm fakay 4 yıldır yüzyüze görmediğim bir dostumun saç ekimi yaptırdığını gördüm ve çok etkilendim..bana çok büyük süpriz oldu, çünkü hiç bahsetmemişti..ekimini esteworldde yaptırdığını söylemişti..bende onun refarans aldığı 2kişiyle görüştüm..yine onu görüp yakın zamanda ekimini yaptıran bir arkadaşı daha görünce..beğendim..açıkcası yakınımda böyle biri varken çok araştırma gereği duymadım..birde bu formun sayesinde cesaret aldım..hepinize teşekkürler..hiç aklımda olmayan bir şeye kalkıştım..inşallah güzel olur..este bahçelievlere kapora verip, bu ay içine randevumu aldım..daha sonra moralim bozulmasın diye açıkcası bu formu okumayı bırakmıştım..ama dayanamyıp formu kaldığım yerden okumaya başladım tekrar..
bahsettiğim yerde bir sıcaklık vardı..birkaç kişiyide görünce yakından teredüt etmedim verdim kaporayı.. este altunzade 5000 tl istedi..bahçelievler 4500tl..fiyat farkının neden kaynaklandığını sorduğumda, farklı zamanlarda farklı kampanyalar olabiliyor,,iki yerde bizim, siz il dışından geliyorsanız sizin için farketmeyecektir semt denince bende bahçelievler şubasini tercih ettim..
sakin kardeşimm sen bu altunzadede ekimini yaptırmıştım..neden bu şubeyi tercih ettin? farkı nedir..benim uzun uzun araştırma fırsatım olmamıştı..eğer bir tavsiyen varsa şubeyi değiştirmek için bir girişimde bulunabilirm..
bir de bu merkez için olumsuz yazılar gördüm..arkadaşlar bir bilginiz varsa olumlu veya olumsuz eğer daha somut açıklayabilirmisiniz??


burası ya da başka bir forum olabilir, tam hatırlamıyorum şuanda,
esteworld ile ilgili bir takım bilgi vermişti ve yaptırdığı ekimden binpişmandı.
galiba ekimden bir süre sonra saçları dökülmüş ve o an için kendisine bunun gayet normal olduğunu, daha sonra düzenli bir şekilde
saçların çıkacağını söylemişler. aradan aylar geçmiş fakat bir gelişme olmamış. arkadaş tekrar esteword e gittikten sonra da,
sizden ancak böyle olur demişler ve ikinci bir ekim yapacaklarını söylemişler. ikinci ekim için de ilk ekime göre daha yüksek bir ücret talep etmişler.

estewordde saç ekim koordinasyonu konumunda bir bayan varmış. mini etekli, güzel ve çok bakımlı bir bayan olduğundan, bizim kel arkadaşlar:) bu kadar ilgiyi
bayağıdır görmedikleri için, hiç düşünmeden ekim yaptırmaya karar veriyorlarmış. bunu yazan arkadaş gerçekten ç ok güzel bir tespitte bulunmuş.
allahtan ben de zamanında oraya gitmemişim:) kesinlikle ektirirdim ben de.

şaka bir yana, iyi araştırmak gerekir. saç ekiminden,doğru ellere teslim edildiğinde ancak bir sonuç alınabilir, aksi halde hayat karartır...


_____________________________



 
779 Mesaj
5 Ağustos 2011; 2:12:05 


quote:

Orijinalden alıntı: jus commune

ben formu 2 aydır takip ediyorum(son3 haftador hariç)..ve ilk defa yazıyorumm..telefonla sürekli görüştüğüm fakay 4 yıldır yüzyüze görmediğim bir dostumun saç ekimi yaptırdığını gördüm ve çok etkilendim..bana çok büyük süpriz oldu, çünkü hiç bahsetmemişti..ekimini esteworldde yaptırdığını söylemişti..bende onun refarans aldığı 2kişiyle görüştüm..yine onu görüp yakın zamanda ekimini yaptıran bir arkadaşı daha görünce..beğendim..açıkcası yakınımda böyle biri varken çok araştırma gereği duymadım..birde bu formun sayesinde cesaret aldım..hepinize teşekkürler..hiç aklımda olmayan bir şeye kalkıştım..inşallah güzel olur..este bahçelievlere kapora verip, bu ay içine randevumu aldım..daha sonra moralim bozulmasın diye açıkcası bu formu okumayı bırakmıştım..ama dayanamyıp formu kaldığım yerden okumaya başladım tekrar..
bahsettiğim yerde bir sıcaklık vardı..birkaç kişiyide görünce yakından teredüt etmedim verdim kaporayı.. este altunzade 5000 tl istedi..bahçelievler 4500tl..fiyat farkının neden kaynaklandığını sorduğumda, farklı zamanlarda farklı kampanyalar olabiliyor,,iki yerde bizim, siz il dışından geliyorsanız sizin için farketmeyecektir semt denince bende bahçelievler şubasini tercih ettim..
sakin kardeşimm sen bu altunzadede ekimini yaptırmıştım..neden bu şubeyi tercih ettin? farkı nedir..benim uzun uzun araştırma fırsatım olmamıştı..eğer bir tavsiyen varsa şubeyi değiştirmek için bir girişimde bulunabilirm..
bir de bu merkez için olumsuz yazılar gördüm..arkadaşlar bir bilginiz varsa olumlu veya olumsuz eğer daha somut açıklayabilirmisiniz??


Kardeş esteword- e benim ismimi referans verip aynı rakama yaptırabilirsin altunizade 500 tl indirim yapıyor referansla gelene(forumda başkalarıda ektirdi onlardan rica etsen onlarda ismini söyler heralde( benim bir menfaatim yok onu baştan yazayım)) Birkere este altunizadede 4 tane ekip ekim yapıyor bana ekim yapan ekipten ben memnun kaldım(seyhan - aziz adlı arkadaşlar vardı o ekibi isteyebilirsin) , benim ekim bölgem tepe kısmı, ön tarafa ekim yaptıracak olsam Kemal aytuğluya yaptırırdım(micromotorla alım yapıyor) Para problem degilse---thealchemist--- in tavsiye ettigi yerleri degerlendir. Benim este ile ilgili önceki yorumumuda oku este bence iyi ama daha iyi yerlerde var gibi,

Bugün bende estede ön kısma ekim yaptıran şansada benimle aynı ekibin ekim yaptıgı arkadaşımla buluştuk onun 60. gün sanırım önde daha çıkmamış pek çok saç vardı dipleri siyah noktalar vardı, onlar ileride geçiyomu bilmiyorum, görüntü hoşuma gitmedi, ( o gayet memnun ve mutlu )saç kalınlıgı açık alanın miktarı çok önemli benim gördügüm yüzyüze görüşme yapmadan hiçbiryerde karar kılma.

Benim esteyi tek tercih sebebim senin gibi gördügüm bir canlı örnek bide herkes 2500 sana yeter derken onların 3500 grefti aynı fiyata ekme vaadi(3300 ekildi)............. ben şimdilik memmunum ama dedigim gibi 6 ay olmadan çok şey söylemek istemiyorum.


_____________________________



1381 Mesaj
5 Ağustos 2011; 2:37:19 

hiç darılıp gücenmeye gerek yok arkadaşlar şöyle bir gerçek var ki tüm dünya da bu böyledir herkesin bütçesine göre alım gücüne göre tercihleri değişir zengin olan mercedese bmw ye biner ota gelirli olan opele forda biner alt geliri grubu ise tofaşa ladaya biner saç ekimide böyle bişey parası çok olan gidip alvi armaniye koray erdoğana muttalip kesere özgür aydına saç ektirir parası az olan ise napsın hiç saç ektirmesin mi kaderine razı mı olsun ben kelim böyle yaşamak zorundayım mı desin mecburen orta halli bir kliniği tercihi ediyor herkesin fikrine saygı duyunuz eleştirin ama kötülemeyin insanları kırmayın incitmeyin herkes gidip iyi klinikte 10 bin tl verip iyi ve kaliteli bir ekim yaptırmak ister burada hiç kimse çıkıpta benim param da olsa bedava da olsa gidip hlc de asmed de ekim yaptırmam demez haliyle ucuz kliniklerin de bir takım zaafiyleri olsa bile iyi işler çıkarıyorlar eskiye göre kendilerini çok geliştirdiler saçların açısı dik oluyor seyrek oluyor vs derken elle tutulur sonuçlar almaya başladılar birde bu durum insanın beklentisiyle ilgili bişey bazısı basit bir ekimle bile mutlu olabilir adamın hiç saçı yoktur yıllar sonra saçları geri gelmiştir jöle sürmüştür tarak kullanıyodur bütün bunlar bile insana mutluluk verebilir lütfen forumda eleştrilerinizi saygı sınırları içidne yapınız beğenmesenizde bunu uygun dille ifade edin diğer taraftan da iyi kliniklerde ekim yaptıran arkadaşların ekimini diğer ucuz kliniklerle bir tutmayın boş yere çok para vermişsiniz gibilerinden keriz muamelesi yapmayın ki onlarda sizlere karşı saygılı olsun resimler canlı örnekler herşeyi gösteriyor mercedesle ford tofaş bir olmaz bunu kabul etmek gerekir kimse kimseyi aşağılamsın verende Allah alan da Allah inşallah herkesin dilediği gibi saçları olur


_____________________________



 
56 Mesaj
5 Ağustos 2011; 3:44:28 

AMETBİXİ06 senin 1 numara diye gösterdiğin adamlarının çoğu zamanında iplik gibi saç ekti koray erdoğan dr keser vsvs bazı şeyleride gözünüzde çok büyüttünüz arkadaşlar bazı klınıklerı goklere cıkardınız bazılarını adamdan saymadınız bırakın bu işleri burası paylaşım yerı olsun yorumdan zıyade herkes resım koysun onları konusalım herkes resımlere baksın kararını versın.Mesala bu forumda adı çok nadir geçen doktorlar var onların ben ekımını gordum süperdı.

DR Keser: geniş alanda çalışmıyor.açıklığı az olanlara ekıyor.

DR koray erdoğanın zamanında yapılmış çok kötü örneklerı var

dr kulun adı bu forumda hiç geçmiyor halbukı adamın prensıbı genıs acıklıgı olan ınsanları mutlu edebılmek.
dr kemal aytuğlu gerçekten kalıtelı bır plastık cerrah

istsersenız forumda doktor ve saç ekim merkezı yapan yerlerı lısteleyelım hepsının bırer orneklerını yayınlayalım karşılastırma yapalım
bu lısteye yurt dısı da dahıl olsun dr umardan tutun da alvı armanıye hasson a neyse kımse artık cevaplarınızı beklıyorum.


_____________________________



1381 Mesaj
5 Ağustos 2011; 8:41:40 

zamanında eski mısırda anestezi olmadan beyin ameliyatı yapılıyomuştu eskiyi bırak günümüze gel adamların kalitesini kabul et


_____________________________



 
0 Mesaj
5 Ağustos 2011; 9:38:55 

COOLSUSUZDENİZ KATILIYORUM DEDİGİN BİRŞEY YAPABİLİRİZ BİZDE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIZ BİRDE ZAFKA TEŞEKKÜRLER ŞU AN SAÇLARIN NASIL SONRA BİZE RESMİNİ YAYINLARMISIN BEKLİYORUZ


_____________________________



 
0 Mesaj
5 Ağustos 2011; 9:49:10 

12LEYLİ-12 ZAHMET OLMASSA YENİ HALİN GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEGENDİM ESKİ HALİN BURDA OLABİLİR BEN KARIŞTIRDIM ZAHMET OLMASSA SADECE ESKİ HALİNİ RESMİNİ KOYARMISIN


_____________________________



 
0 Mesaj
5 Ağustos 2011; 9:57:28 

ARKADAŞLAR KISMET OLURSA EKİM AYINDA EKTİRECEM BURDA BEGENDİGİM ZAFKA SAÇLARI GÜZEL OLMUŞ BİRDE ZAFKA KAFADAKİ ALANI ÇOK AÇIKTI O ALANA EKİM YAPMAK KOLAYDEYİL AMA ÇOK BAŞARILI GÖRDÜM AYNIŞEY 12LEYLİ İÇİNDE GEÇERLİ 12LEYLİ NİN ESKİ HALİNİ BİLMİYORUM AMA ŞİMDİKİ HALİ GÜZEL OLMUŞ


_____________________________



 
0 Mesaj
5 Ağustos 2011; 11:01:29 

Selamun Aleyküm,

Herkese Hayirli Ramazanlar,

Allah hepimizi su sac derdinden kurtarsin ve en kötü sorunumuz bu sac sorunu olur ins.

ve bende sac ektirdim 29,30 temmuzda ama foto felan koymak icin bence cok erken ama sonra albüm olarak fotolari koyarim,

Ekim Antalyada Aspendos Hastanesinde gerceklesti, 3350 greft

simdi ekim icin birsey söylemiycem sonuctan sonra ya orayi övecem yada kötülüycem

ama Sac ektirecek arkadaslara bi kac tavsiyelerim var :

1. Burda hlc felan filan diye tartismalar felan var reklam felan filan diyorlar ekim düsünen kisi ilk önce ektirmeyi düsündügü yeri arasin foto göndersin gerekirse canli görüssün ve en önemli olan canli örnek görsün burdaki resimler yaniltici olabiliyor ve her insanin sac tipi degisik yani sonucta ona göre degisebilir.

2. Eger alaniniz genis ise bu benim düsüncem ekimden uzak durun derim yani o kadar umutlanmayin bence bazi arkadaslar burda sukadar greft alinir benden su kadar ektiririm cm2 bu kadar düser diye hesap yapiyor,

3. Eger alaniniz az ise yada seyrek ise ekim olabilir ama sunu unutmayin sadece sac ekimiyle sonuca ulasamazsiniz mevcut saclari korumak icin ilac tedavisi uygulamalisiniz eger mevcut olan saclarda giderse kötü bi görüntü ortaya cikabilir yani bunuda düsünerek bu ise girin

4. Ha bide burda arkadaslar 10 günlük foto felan yayinliyor ve bazi arkadaslar da süper olmus diye orda ekim yaptirmayi düsünüyor ilk günler yaniltici olabilir ona göre mutlaka sonucu bekleyin

5. Sac ektirmek isteyen arkadaslar bu ekim olayi cok ciddi bir olay lütfen arastirip ektirin sonucta giden sizin paraniz baskasinda süper ekim olmus diye sizdede aynisi olmayabilir


yukarda yazdigim gibi foto felan istemeyin simdi yayinlamam kimseyi yanlis yöne cekmeye calismak istemiyorum


ERDEMMli unuttum ya sende bir gelisme varmi 6ayi bitirdin herhalde sen?

herkese bol sacli günler dilerim,

Saygilar




_____________________________



 
21 Mesaj
5 Ağustos 2011; 11:11:46 

..........................................



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thealchemist -- 12 Ağustos 2011; 11:14:24 >


_____________________________



 
1 Mesaj
5 Ağustos 2011; 11:24:34 


quote:

Orijinalden alıntı: kirpii

COOLSUSUZDENİZ KATILIYORUM DEDİGİN BİRŞEY YAPABİLİRİZ BİZDE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIZ BİRDE ZAFKA TEŞEKKÜRLER ŞU AN SAÇLARIN NASIL SONRA BİZE RESMİNİ YAYINLARMISIN BEKLİYORUZ


herkese günaydın..
kardeşim teşekkür ederim.artık forumu uzaktan sessiz sedasız takip etmeyi düşünüyorum ama şahsıma yönelik bir yorum yada soru geldiğindede memnuniyetle cevaplayacağım.saçlarımı sormussun ama inan bende şuan durumlarını bilmiyorum çünkü pazartesi akşamı evimde makinayla 1 numaraya vurdum.başta babam olmak üzere birçok kişiden tepki aldım.madem kestireceksin niye saç ektirdin diye.sebebi şu;
aynaya yakından baktığım zaman 5.ayda olmama rağmen uzamış saçlarımın arasında daha yeni yeni çıkan yada yarı çıkmış saç tellerinin olduğunu gördüm.dolayısı ile saç tellerinin kimisi uzun kimisi kısa,kimi almış yürümüş kimi daha yeni yola çıkmış...hepsini aynı uzunluğa ayarlayıp 1 ayda sabredip daha yoğun ve aynı uzunlukta olsun diye saçlarımı bu şekilde kestim.birde birşeyi farkettim.çok enteresandırki örnek vermek gerekirse 2li yada 3 lü greftlerdeki her bir saç teli bile değişik zamanlarda çıkabiliyor.şöyleki bir grefti 2li zannedebiliyorsunuz aynaya bakarken,daha dikkatli bakınca aynı yerden 3.saç teli kısada olsa çıkmış yavaş yavaş uzuyor.yani 1 greftte aynı köke sabit,aynı kökten beslenen 3 saç teli bile aynı uzunlukta olmayabiliyor...
saçlar bir yıla kadar çıkmaya ve gelişimini tamamlamaya devam eder olayı birebir bununla alakalı zannedersem.
bakalım biraz zaman geçsin resim paylaşıımında bulunurum.foruma ilk yazmaya başladığımda nasıl resim eklenir bilmiyordum.forumdan bir arkadaş sağolsun nasıl resim eklenir anlattı.ogünden beri o şekilde yüklüyorum.dolayısıyla anasayfaya o şekil düşüyor.rahatsız olan arkadaşlar varmış ama bu geliyor elimden.ama benim şahsi fikrim en azından bu forumda resimler ne kadar büyük olursa inceleme ve gözlem yapan arkadaşlar için o kadar iyi olur.sonuçta fil resmi paylaşmıyorum.saç telleri paylaşıyoruz arkadaşlar yakından detaylı bir şekilde görsünlerki aradaki açıklık ne kadar,saçların çıkış yönü nedir,kafa derisi ne renkte,saç diplerinde çukurlaşma varmı yoksa naturelmi,önlere kuralına uygun tekli greftlermi ekilmiş yoksa gelişigüzelmi bir ekim yapılmış,saç çizgisi nasıl,saçlar asker gibi eşit arlıklarlamı dizilmiş yoksa göze batmayacak bir şekildemi dağılım yapılmış.vs vs...
başka bir yükleme metodu bilmiyoorum.tinypic sitesine girip resimlerimi yüklüyorum image kısmının yanına direkt linki kopyalayıp yapıştırıyorum.belkide direktlink değilde normal link i eklemem lazım.sorun değil araştırır bulur o şekildede paylaşımda bulunurum.zaten foruma veda etmeden geçmişten bu güne bütün resimlerimi link vererek düzenli bir şekilde paylaşacağım.
kirpi kardeşim diliyorum seninde saç ekimin istediğin güzellikte olsun..
herkese iyi günler...


_____________________________



1 Mesaj
5 Ağustos 2011; 12:10:11 

eskidendi o ...




Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12leyli-12 -- 5 Ağustos 2011; 11:48:00 >


_____________________________



 
35 Mesaj
5 Ağustos 2011; 13:26:15 

3.seans 1 ay sonra



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resat_resat -- 5 Ağustos 2011; 18:20:02 >


_____________________________



1381 Mesaj
5 Ağustos 2011; 21:06:56 


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


_____________________________



 
779 Mesaj
7 Ağustos 2011; 4:34:44 

konuda zaman durdu :)


_____________________________



 
9 Mesaj
7 Ağustos 2011; 10:17:51 

leyli saçların bence harika olmuş :)


_____________________________



 
35 Mesaj
7 Ağustos 2011; 13:14:23 


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


_____________________________



 
779 Mesaj
7 Ağustos 2011; 13:48:32 


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


boşver hocam saç ekimi yalan :)))


_____________________________



 
1 Mesaj
7 Ağustos 2011; 14:26:12 

İzmir'de en iyi saç ekimi kim yapıyor? İzmir'de ekim yaptıran arkadaşlar yardım ltf.


_____________________________



 
98 Mesaj
7 Ağustos 2011; 14:58:40 

İstanbulda saç ekim konusunda Top 5 yapabilir miyiz arkadaşlar?

Ben Alp Arslan ile görüştüm olumlu geçti dakat buradaki yazıları okuyunca kafama takıldı,daha iyileri var mıdır?


_____________________________



1381 Mesaj
7 Ağustos 2011; 15:27:44 


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


daha önceki ekimlerinle ilgili şikayetin vardı neden aynı yerde yaptırıyorsun ?


_____________________________



1381 Mesaj
7 Ağustos 2011; 22:56:51 


quote:

Orijinalden alıntı: polariserol


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

hakkaten kocaman resimler açılmıyor sayfa yüklenmiyor resmin linkini verirseniz iyi olur işyerindeki insanlar monitöre baktığından kel kel kafalar görüyorlar bu adam ne iş çeviriyor filan demesinler diye forumu kapatıyorum mecburen


kardeş inş. pazar günü foto yayınlayacağım. bu arada elinde fazlaca rogain olan arkadaş sen miydin?

12leyli12, saçların sıklığı ve donör alan için diyecek bir sözüm yok fakat saçlar sanki 90 derecelik açı ile çıkmış gibi, yani dik


polariserol bugün pazar senden resimleri bekliyoruz


_____________________________



 
10 Mesaj
8 Ağustos 2011; 3:19:11 

kardeş verdigin adreste fotograflara baktım ve sadece güldüm.. bunu basit bir photoshop kullanıcısı rahatlıkla yapabilir. adamlar birbirine benzemiyor bile dökük yerleri neden se saç kesildikten sonra birden dolmuş :S yada benm gözlerim kör bilmiyorum artık


_____________________________



 
779 Mesaj
8 Ağustos 2011; 5:43:17 


quote:

Orijinalden alıntı: chapkin42

kardeş verdigin adreste fotograflara baktım ve sadece güldüm.. bunu basit bir photoshop kullanıcısı rahatlıkla yapabilir. adamlar birbirine benzemiyor bile dökük yerleri neden se saç kesildikten sonra birden dolmuş :S yada benm gözlerim kör bilmiyorum artık


bu mesaj kime?


_____________________________



 
35 Mesaj
8 Ağustos 2011; 13:53:24 


quote:

Orijinalden alıntı: sakiiin


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


boşver hocam saç ekimi yalan :)))



niye yalan olacak sana gerçek oluyurda banamı yalan oluyor saç ekimi benim gibi hiç saçı olmayan biri 3 seansta ancak saçları olur 1 cm döküldü diye saç ekimi yapıp bu dr bunu yaptı çok sacma olur


_____________________________



 
35 Mesaj
8 Ağustos 2011; 13:56:56 


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat

3.seans 1 ay sonra


3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


daha önceki ekimlerinle ilgili şikayetin vardı neden aynı yerde yaptırıyorsun ?


benim hiç şikayetim olmadı olsa bile mahkemede hakkımı ararım şu an saç var ama seyrek 1 seans daha yapacağım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resat_resat -- 8 Ağustos 2011; 13:58:04 >


_____________________________



 
779 Mesaj
8 Ağustos 2011; 14:22:42 

....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakiiin -- 8 Ağustos 2011; 14:39:58 >


_____________________________



 
779 Mesaj
8 Ağustos 2011; 14:41:00 


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: sakiiin


quote:

Orijinalden alıntı: resat_resat


quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06




3. seansı nerede düşünüyorsun ?


yine aynı yerde yapacağım konhairde ankarada Op. Dr. A. çağrı uysal


boşver hocam saç ekimi yalan :)))



niye yalan olacak sana gerçek oluyurda banamı yalan oluyor saç ekimi benim gibi hiç saçı olmayan biri 3 seansta ancak saçları olur 1 cm döküldü diye saç ekimi yapıp bu dr bunu yaptı çok sacma olur


quote]Orijinalden alıntı: resat_

Sac ekimi yalan


Bu mesajı sizin yazdığınızı zannettim , neyse forumda iki tane Reşat var anlaşılan :)


_____________________________



 
76 Mesaj
8 Ağustos 2011; 16:36:46 

Ben de 21 yaşındayım ve 2 senedir saçlarım ciddi derecede dökülüyor. Kişiliğimde, hoşuma gitmeyen bişey olduğunda pek umut beslemeyen bir insanım, çabucak umutsuzluğa kapılabiliyorum. 2 yıldır moral olarak pek iyi değilim, kafaya takıyorum ilk zamanlar kadar olmasa da. Huzurumu kaçırmama yetiyor gerçekten. Sürekli buraları takip ediyorum, kendimi telkin etmeye çalışıyorum. Alnım 3-4 cm açıldı. Saçlarım çok sağlıksız ve cansız. Dökülenlerin yerine gelen saçların hepsi minnacık ve cansızlar. Saçlarım ölü gibi. Duş aldıktan sonra gece uyumak istemiyorum çünkü sabaha çok kötü, kupkuru çok sert bi şekilde oluyolar ve daha kötü dökülüyolar. Genetik dökülme. Ailede amcam babam kel. Dayılarım biraz daha iyi durumdalar. Uzayınca hafif sıcakta terlediğimde bazı yerlerinde kırmızı noktalar oluşuyordu. Kısaltınca o dertten kurtuldum. Aslında saçlarımın sıklığı iyi ama aşırı cansız ve incelmeler var saçlarımda. Bu yüzden çok kötü görünüyor. Yine de halime binlerce kez şükürler olsun. Sağlığım açısından bir problemim yok sonsuz şükürler olsun Rabbime. Ben bu durumun önüne biraz olsun geçebilmek için araştırma yaptım kendi çapımda baya bi. Yalova'da araştırma hastanesine bağlı bir güzellik merkezinde çalışan akrabamın orada mezoterapi yaptırmayı düşündüm ve bunun için yola koyuldum. Toplam 5 seans bu tedavi sürdü. Bana ilk 2 seanstan sonra ufak ufak sonuç alacağımı söylediler ama 5 seans bitirdim, yaptıranlar da acısını bilir bir de çok canımı yakmasa da acısını yaşadım ama hiçbir sonuç alamadım. 2 aydır gitmiyorum ama devam etmeyi de düşünmüyorum değil. Doktor bana geleceğe yatırım olduğunu söyledi. Ben bu tedaviye büyük umutlarla bakmıştım, açıkçası biraz hayallerimi yıktı. Ama devam edicem, belki biraz daha geç işe yarıyodur. Allah içimi biliyor ya dökülenleri geri istemiyorum. Tabi ki imkan olsa saçlarım tekrar eskisi gibi sık ve gür olsun isterdim kim istemez ki :) Tek istediğim saçlarım sağlığına kavuşsun canlansın ve şu dökülme dursun. Ama yok işte bir çözüm yolu .. Sizleri takip etmeye devam edicem amacım konuyu saptırmak değil. Allah herkese sabır versin inşallah. Umarım bu sorun birgün tamamiyle ortadan kalkar, ekim yaptıranlar da inşallah istedikleri sonucu alırlar. Yürekten diliyorum