Mutluyum, Yaşamayı Seviyorum :} [ Nick Vujicic ]
77 Cevap6183 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 14:54:18 

Mutsuz olanlara
Halinden şikayetci olanlara

http://www.izlesene.com/video/haber-nick-vujicic/951324
http://www.facebook.com...?v=1066502352285&ref=mf ( Sağol JANT! )

0
0


Biraz uzun gelebilir ama her bireyin mutlaka izlemesi gerekir bence...


İbretlik
İzleyince tüylerim diken diken oldu,biraz da utandım tabi...

Video Youtube :





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EdaisY -- 8 Eylül 2009; 15:10:54 >


6815 Mesaj
7 Eylül 2009; 14:56:33 

Buyrun Facebook linki;

http://www.facebook.com...?v=1066502352285&ref=mf


İzlediğim günden bu yana tüm arkadaşlarıma izlettim. Gerçekten ibretlik.. herşeyi ortaya koyan bir video.


_____________________________



EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" HD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

MSI GE620DX FHD ~ Corsair Force GT SSD

Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 14:58:35 

Sağol JANT! o linki de ekledim


6815 Mesaj
7 Eylül 2009; 14:59:36 

Diğer linkin çalışmamasının sebebi linki gizlemesi. Youtube linkinide bulursam eklerim.


_____________________________



EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" HD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

MSI GE620DX FHD ~ Corsair Force GT SSD

Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...


321 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:09:50 

Var olanın kıymetini bilmek gerek..


_____________________________



1149 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:10:42 

Çok duygulandım. Çok güzel bir video ve herkesin izlemesi gerek. Özellikle de olur olmaz herşeye isyan edenlerin. Paylaştığınız için teşekkürler


_____________________________

Marco Van Basten - Eusebio - Franco Baresi - Ronaldo Fenomeno - Paolo Maldini - Hristo Stoickov - Lothar Matthaus - Romario - Peter Schmeichel - Thierry Henry - Pavel Nedved - Oliver Khan - Socrates - Gaizka Mendieta - Alessandro Del Piero - Davor Suker - Marcel Desailly - David Seaman - Gheorghe Hagi - Zinedine Zidane - Cafu - Roberto Baggio - Steve McManaman - Marc Overmars - Michael Laudrup - Roger Milla - Xavier Hernandez - Andrea Pirlo

Galatasaray da yapılan hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 15:14:26 

Emirburak izlediğin için sen sağol.
Ayrıca JANT! eklemelerde yardımcı oldun sağolasın


2901 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:17:18 

İzlemiştim,ama tekrar izleyip hatırlamanın bi zararı olmaz.
Teşekkürler...


_____________________________



 
1315 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:18:39 

Mesaj atıyım da daha sonra izlerim :)


_____________________________



 
3037 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:19:58 

bende izlemiştim hayattan sıkıldığımız anlarda izlenilmesi gereken bir video teşekkürler


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


265 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:22:28 


quote:

Orijinalden alıntı: StillOfTheNight

Mesaj atıyım da daha sonra izlerim :)



+1907 Siteler yasak evde bakarım.


_____________________________



1201 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:27:25 

çok güzel


_____________________________

Digitech Metal Master,Ibanez WD7 Wah,Boss cs-3

Satılıktır,ilgilenenler pm atabilir


 
1649 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:30:55 

gerçekten çok güzel ders veriyor..paylaştığınız için teşekkür ederim , canım gerçekten sıkkındı ama bunu izledikten sonra ne kadar saçma şeylere kafamı taktığımı anladım şu an..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 15:32:05 

Uzarme,Re-1 izlediğiniz için teşekkürler

Bu da Nick'in sitesiymiş yeni buldum http://www.lifewithoutlimbs.org/


 
746 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:32:24 

Tebrik etmek lazim, ben o halde olsaydim hayata kuserdim heralde


_____________________________



'' God Damn It ''


316 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:32:44 

Çok güzel gerçekten. Ben de utandım kendimden.


_____________________________



1201 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:33:36 

bence herkes izlemeli up lütfen..


_____________________________

Digitech Metal Master,Ibanez WD7 Wah,Boss cs-3

Satılıktır,ilgilenenler pm atabilir


8111 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:35:52 

Ağlayacaktım az kalsın.

İnsanın çevresindeki bu kişilere bakıp haline şükretmesi gerekiyor. Ama biz isanoğlu hiçbirşey beğenmiyoruz. Hep daha fazlası olsun istiyoruz. Elimizdekinlerin kıymetini anca kaybedince anlıyoruz.


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 15:49:07 

Aynen benim de gözlerim doldu


2524 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:52:40 

benimde sınırlarım var

mesela kota yine doldurduk bu ay izliyemiycem

o yüzden beni ibret alın sınırsızın kıymetini bilin

tabiki ohalde olmadığımıza şükretmemiz lazım.Ama yinede yukarıya doğru tırmanmaya devam


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 15:54:54 

Konu tutar sebebi belli.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 15:56:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Escoteric

Konu tutar sebebi belli.


Evet sebebi belli

50 kişi "konu tutar sebebi belli" yazınca konu tutuyor doğal olarak 50 + mesajla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EdaisY -- 8 Eylül 2009; 15:56:39 >


2178 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:05:55 

İzlemiştim gene izledim gene kötü oldum gene anladım herşeyi teşekkürler..


_____________________________

How I Met Your Mother | Doctor Who | Person of Interest | Sherlock | The Walking Dead | Game of Thrones | South Park | Dexter | Fringe | Kardeş Payi

| Packard Bell TS44SB / Apple iPhone 5s / Sony PlayStation 3 |
不要信任太多. 不要愛太多. 不要希望太多, 因为太多会伤害太深


2963 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:07:55 

teşekkürler.


_____________________________



2340 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:13:01 

Video için teşekkür ederim Eda. Benimde engelli bir dayım var. Doğuştan bedensel engelli ayaklarından. Ama hayata gerçekten sımsıkı sarılıyor. O hali ile liseyi bitirdi ve üniversite sınavlarına hazırlanıyor. Kendisine de söylerim her zaman gerçekten takdir edilecek bir engelli olduğunu. Gerçekten insan kendisini tutamıyor böyle durumlarda. Gözlerim yine dolmadı desem yalan söylemiş olurum sanırsam. Tekrardan teşekkür ediyorum Eda video için :')


_____________________________



1690 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:18:59 

Daha önce izlemiştim ama doğuştan olduğu için daha kolay olmuştur uyum sağlamak.


_____________________________



8111 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:53:41 


quote:

Orijinalden alıntı: Escoteric

Konu tutar sebebi belli.



Bu ne demek şimdi ya? Konuyu açan bayan diyemi izledik?


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310



1003 Mesaj
7 Eylül 2009; 17:55:49 

mutlu olmak aslında çok kolay bi kaç organımızı kaybedersek anlayıp ders çıkaracağımız şeyler heralde böyle şeyler...


_____________________________

Amd x6 1100T|Gigabyte 990xa ud-3|MSI gtx460 hawk talon attack |Sapphire pure 625w|Corsair vengeance 8gb |2x320 gb sata2 seagate|Asus 19" lcd|



When The World Is Mine, Your Death Shall Be Quick And Painless!


 
26 Mesaj
7 Eylül 2009; 18:16:15 



_____________________________

Bilginin Efendisi Olmak İçin , Çalışmanın Kölesi Olmak Lazım
.......Haute Tension......

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 18:29:57 

yazık ya


639 Mesaj
7 Eylül 2009; 18:36:15 

Allah'a şükrediyorum, halime şükrediyorum..


_____________________________




3220 Mesaj
7 Eylül 2009; 18:38:16 



_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


1420 Mesaj
7 Eylül 2009; 18:47:31 

İnsanoğlu yaradılışı gereği izledikten 5 dakika sonra eski haline döner çünkü hep aklında daha fazlası vardır. Başkaları ile biraraya gelincede allaha şükür der...


_____________________________



514 Mesaj
7 Eylül 2009; 18:54:37 

çıkarılacak nokta hayat her şeye rağmen yaşamaya değer.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 19:14:19 


quote:

Orijinalden alıntı: ßoozeR

Video için teşekkür ederim Eda. Benimde engelli bir dayım var. Doğuştan bedensel engelli ayaklarından. Ama hayata gerçekten sımsıkı sarılıyor. O hali ile liseyi bitirdi ve üniversite sınavlarına hazırlanıyor. Kendisine de söylerim her zaman gerçekten takdir edilecek bir engelli olduğunu. Gerçekten insan kendisini tutamıyor böyle durumlarda. Gözlerim yine dolmadı desem yalan söylemiş olurum sanırsam. Tekrardan teşekkür ediyorum Eda video için :')

Allah yardımcısı olsun dayınızın

İzleyenlerden ben teşekkür ederim.
Eminim herkesi birazcık da olsa düşündürdü

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 19:28:02 

kaybolmasın

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 19:30:57 

eyw da ben izlemiştim

çok iyi beatbox yapıyo



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ...Paşazade... -- 7 Eylül 2009; 19:35:57 >


7596 Mesaj
7 Eylül 2009; 19:48:15 

engelli insanlar sağlıklı insanlardan çok daha gayretli oluyor. İlkokulda bacağı protez olan bir çocuk vardı neredeyse bizim kadar hızlı koşar ve bizimle yarışmaya kalkardı. yüzünden gülme hiç eksik olmazdı. bir keresinde de (sanırım 5 yıl önce kadardı) ankara ulusdaki tarihi garanti bankası(eski osmanlı bankası) binasında bir eli özürlü bir banka memuru görmüştüm. kağıtları imzalamak için normal bir memurdan 2 kat fazla çaba sarf ediyordu. gittiğim saatte mesai bitmek üzereydi. diğer memurlar sürekli oflayıp, puflayıp mesai saatinin sonunu getirmeye çalışırken. özürlü olan adam sürekli güleryüzlüydü. o gün bankaya ne için gititğimi bile hatırlamıyorum o günden aklımda sadece o adam kalmış. Allah bu insanların kalbine fazladan gayret ve güleryüzlülük aşılıyor. biz de elimizdekilerle yetinmeyip hep daha fazlasını isteyip doyumsuz bir hayat yaşıyoruz. kazandığımız parayla bilgisayarı, telefonu yenilemeyle kredi kartı ödemeyle hayatımızı geçiriyoruz.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Eylül 2009; 21:01:11 

İzleyenlere teşekkürler

Hobar haklısın,sadece engellilerde değil çoğu durumda öyle.
İnsanın elinde ne kadar az olursa malzeme,o kadar gayret ediyor.
Mesela köy çocuklarınadaki okuma hevesi gibi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EdaisY -- 8 Eylül 2009; 21:01:08 >


354 Mesaj
8 Eylül 2009; 5:31:33 

up
Bu adamı çok sevdim.Ona acıdıgım için değil, bana ben mutluyum dedirttiği için.


_____________________________



978 Mesaj
8 Eylül 2009; 6:28:42 

Video için teşekkürler...
Çok etkilendim...


_____________________________




975 Mesaj
8 Eylül 2009; 6:41:31 

Mükemmel!


_____________________________



2120 Mesaj
8 Eylül 2009; 9:44:24 

teşekkürler duygulandım


_____________________________



1678 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Days Grace
8 Eylül 2009; 10:00:04 

güzelmiş

başlığa uygun bi video var eklemeden olmaz


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Eylül 2009; 13:46:13 

Ben teşekkür ederim


300 Mesaj
10 Eylül 2009; 13:53:53 

Harika bir video duygulanmamak elde değil paylaşım için teşekkürler.


_____________________________

Profesyonel ve müsabık Vücut Geliştirme / Fitness antrenörü ve sporcusu.
Nutrition, supplementation and training coach.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Eylül 2009; 14:01:57 


quote:

Orijinalden alıntı: EdaisY

Mutsuz olanlara
Halinden şikayetci olanlara

http://www.izlesene.com/video/haber-nick-vujicic/951324
http://www.facebook.com...?v=1066502352285&ref=mf ( Sağol JANT! )

0
0


Biraz uzun gelebilir ama her bireyin mutlaka izlemesi gerekir bence...


İbretlik
İzleyince tüylerim diken diken oldu,biraz da utandım tabi...

Video Youtube :



Sağol sağol sağol +1321654 izleyişim olucak bunuda izlersem ama kızmadım merak etme izlememeiş olanlar olabilir. Yinede sağolll






1284 Mesaj
2 Ekim 2009; 3:09:08 

süpermiş sağol


_____________________________

Katılım zamanı: 5 Mart 2004


10255 Mesaj
2 Ekim 2009; 9:20:28 



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Ekim 2009; 9:26:51 

Up


131 Mesaj
2 Ekim 2009; 9:41:24 

Güzel ama Allah insana kaldıramadığından fazla dert vermezmiş.
O bunu kaldırabilmiş ve yaşama sarılmış.
Biz bazı dertleri kaldıramıyoruz. İnsandan insana fark var.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Ekim 2009; 11:55:59 

Siz sağolun arkadaşlar :)

mrcopper derdin sabrını da verirmiş.
Ama yine de o kişi isyan edebilirdi


 
673 Mesaj
6 Ekim 2009; 18:52:48 

Bana Ben MUTLUYUM dedirtdi


_____________________________



2606 Mesaj
6 Ekim 2009; 19:03:24 

Daha önce izlemiştim. durumumun Nick'ten daha iyi olmasına rağmen hayata onun kadar bağlı değilim. Yinede Allah'a şükürler olsun. Benden daha kötüleride var.


_____________________________


I was not born in Roma. But, I'M A ROMANO!
UNICO GRANDE AMORE!
FORZA ROMA! ROMA CAMPIONE! FORZA ROMA LA ROMA ALE!
SI VIS PACES PARE BELLUM -GAIUS JULIUS CAESAR-


1603 Mesaj
26 Ekim 2009; 16:46:03 

Ağlıcaktım nerdeyse...

Kitabı var mı acaba?


_____________________________



1108 Mesaj

[2 Ağustos 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

26 Ekim 2009; 16:56:00 

parasızlıktan mutsuzum sadece



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9600_G_T -- 26 Ekim 2009; 17:00:14 >


_____________________________



5374 Mesaj
26 Ekim 2009; 17:01:24 

Teşekkürler.Güzel bir video.


_____________________________


Con Clavi Con Dio | Ritual | Elizabeth | Stand by Him | Satan Prayer | Death Knell | Prime Mover | Here Comes The Sun |
Per Aspera Ad Inferi | Secular Haze | Ghuleh/Zombie Queen | Year Zero | Body and Blood | Monstrance Clock | If You Have Ghosts | I'm a Marionette | Crucified


 
0 Mesaj
26 Ekim 2009; 17:04:31 

Çok güzel JANT :)


_____________________________



2010 Mesaj
26 Ekim 2009; 17:04:55 

güzelmiş teşekkürler


_____________________________

Eski kullanıcı adım : Sefid.dL
Eski şifrem : k_4547203ddsa
bir aşk şarkısı söylüyordun ki,
birden sustun.
düşmemek için saçlarına tutundu dünya..


 
655 Mesaj
26 Ekim 2009; 17:06:03 

yalan, sevdiği falan yok.Sadece kendini kandırıyor.


_____________________________

Sayfa: