İnternet yasağı başladımı?
153 Cevap25703 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


682 Mesaj
21 Kasım 2011; 23:50:14 

geçmek zorunlu mu?


_____________________________



12796 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:30:30 

Hiç bir paket seçmedim ama giremiyorum.

www.bobiler.org


_____________________________


"İnsanın değerini varlığı değil yokluğu gösterir. Ki, yokluğu birşey değiştirmeyenin, varlığı gereksizdir."
Dostoyevski



2625 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:36:54 

quote:

Orijinalden alıntı: kerem

Hiç bir paket seçmedim ama giremiyorum.

www.bobiler.org

bobiler şakasına yapıyor. Konu dışında bir arkadaş ben italya'dan giriyorum ama yine aynı uyarı çıkıyor diyor


_____________________________



12796 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:43:03 

quote:

Orijinalden alıntı: mc_fosil


bobiler şakasına yapıyor. Konu dışında bir arkadaş ben italya'dan giriyorum ama yine aynı uyarı çıkıyor diyor

Bende Uyduneti arıyordum şimdi


_____________________________


"İnsanın değerini varlığı değil yokluğu gösterir. Ki, yokluğu birşey değiştirmeyenin, varlığı gereksizdir."
Dostoyevski



4606 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:45:50 

quote:

Orijinalden alıntı: kerem


Bende Uyduneti arıyordum şimdi

İnsan bi bakar diğer sitelere giriyor mu diye XXX sitelere girip Bobilere girmeyen filtrenin taaaa


_____________________________

Boş kağıda imza atmıyorum.


499 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:47:49 

Bobiler güzel şaka yapmış :)


_____________________________




2625 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:48:10 

quote:

Orijinalden alıntı: kerem


Bende Uyduneti arıyordum şimdi

bir de uydunet kullanıyorsun. Orada kocaman ttnet adresi var


_____________________________



 
348 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:48:21 

quote:

Orijinalden alıntı: mc_fosil


bobiler şakasına yapıyor. Konu dışında bir arkadaş ben italya'dan giriyorum ama yine aynı uyarı çıkıyor diyor

şaka degil girmiyor :)


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


779 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:52:20 

şaka felan değil bobilere girmiyor bobilere tıkladığımızda açılan sayfa linki http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ bu ne böyle TT 'DE nasıl kapatacağız bu filtreyi bilen varmı ?


_____________________________

" YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"


499 Mesaj
22 Kasım 2011; 0:55:37 

quote:

Orijinalden alıntı: D.EagLe

şaka felan değil bobilere girmiyor bobilere tıkladığımızda açılan sayfa linki http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ bu ne böyle TT 'DE nasıl kapatacağız bu filtreyi bilen varmı ?

Ya kardeşim şaka yapmışlar işte. Benim internetim smile adsl, benim ttnet ile altyapıdan başka ne alakam olabilir ki?


_____________________________




 
348 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:01:10 

şaka yurtdisindada ayni sayfa cikiyor


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


779 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:01:54 

quote:

Orijinalden alıntı: DoGuKahN


Ya kardeşim şaka yapmışlar işte. Benim internetim smile adsl, benim ttnet ile altyapıdan başka ne alakam olabilir ki?

kardeş ben altyapıdan felan bahsetmiyorum ya ne alakası var. Bobiler.org domaini http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ buraya yani ttnete mi yönlendirmiş yani anlamadık bu şakayı..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.EagLe -- 22 Kasım 2011; 1:03:42 >


_____________________________

" YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"


276 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:02:41 

quote:

Orijinalden alıntı: D.EagLe

şaka felan değil bobilere girmiyor bobilere tıkladığımızda açılan sayfa linki http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ bu ne böyle TT 'DE nasıl kapatacağız bu filtreyi bilen varmı ?

Yasağa tepki olarak yönlendirmişler :)


_____________________________

Yaş 32 yolun 45.71'i eder...


 
348 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:03:17 

quote:

Orijinalden alıntı: D.EagLe


kardeş ben altyapıdan felan bahsetmiyorum ya ne alakası var. Bobiler.org domaini http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ buraya yani ttnete mi yönedirmiş yani anlamadık bu şakayı..

yönlendirme yapmıslar sayfa index kolpa bir siteden link atmislar


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


779 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:03:50 

quote:

Orijinalden alıntı: K A Y A


Yasağa tepki olarak yönlendirmişler :)

şaka gibi


_____________________________

" YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"


499 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:18:06 

quote:

Orijinalden alıntı: D.EagLe


kardeş ben altyapıdan felan bahsetmiyorum ya ne alakası var. Bobiler.org domaini http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ buraya yani ttnete mi yönlendirmiş yani anlamadık bu şakayı..

Sen benim dediğimi ya anlamadın ya da okurken atladın. Smile Adsl ile TTnetin ne alakası varda http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ sitesi gelsin. Sadece altyapıları aynı dedim. Anladın mı?


_____________________________




779 Mesaj
22 Kasım 2011; 1:22:45 

quote:

Orijinalden alıntı: DoGuKahN


Sen benim dediğimi ya anlamadın ya da okurken atladın. Smile Adsl ile TTnetin ne alakası varda http://www.ttnet.com.tr/guvenli_internet_uyari/ sitesi gelsin. Sadece altyapıları aynı dedim. Anladın mı?

ya kardeş ben senin dediğini anladım da sanırım sen bilmeden yanlış anladın.yandaki smile adsl logosuna aldandın galiba ben çift ikametgah olduğundan dolayı şuan ttnet kullanıcısıyım ondan dolayı. Şimdi anlarsın umarım.


_____________________________

" YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"


350 Mesaj
22 Kasım 2011; 11:27:47 

Yasak masak, filtre filan başladı mı? Şu an ben her yere girip çıkabiliyorum da. Ya hani bu paket seçimi muhabbeti değilmiydi, isteyen yine aynı pakette kalacak filan.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuuCooT -- 22 Kasım 2011; 11:28:59 >


_____________________________



 
1 Mesaj
22 Kasım 2011; 11:52:07 

Dns değiştirmenin yasak olduğunu nereden bakacağız, onu da bilgilendirirsen seviniriz. BTK başkanı dns değiştirmek suç değil ama bir yaptırım uygulanabilir gibi bir konuşma yapmıştı. Otomatik dns ayarları mı yoksa eski sistem kullanılan dnslerle devam etmek devam mı?
düzeltme: BTK başkanı gerçekten DNS değiştirenlere yasal yoldan işlem başlatılmayacağını söylemiş. Dolayısıyla güvenli paket dışı kullanım yapan kullanıcılar kullanabildikleri DNSler ile yine yola devam edebilecekler, inşallah tabiiki



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wampira -- 22 Kasım 2011; 13:22:29 >


_____________________________



6177 Mesaj
22 Kasım 2011; 11:53:31 

filtreye geçiş süreci yavaş yavaş olur muhtemelen, hissettirmeden.. bi anda herşeyi keserlerse tepki görürler malum


_____________________________



amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light


8168 Mesaj
22 Kasım 2011; 12:19:25 

aile standart profiline geçtim denemeler yapıyorum şuana kadar girdiğim sitelerde herhangibir sorun yok, sıkıntı yaşamazsam bunla devam ederim.Arada arkadaşlar geliyor benden habersiz tehlikeli sitelere girmesinler



_____________________________



4409 Mesaj
22 Kasım 2011; 12:42:56 

Aslında madem bu sistem geldi, şöyle olmalı ;


Bu sistem gelmeden sadece dns ile girebildiğimiz sitelere, güvenli neti kapatarak, dns değiştirmeye gerek kalmadan (ttnet'in dnsleriyle) girebilmeliyiz. Madem filtreyi kaldırdık, her şey açık olmalı. Ancak bu şekilde iyi niyetli olduklarına inanırım.


_____________________________



 
1985 Mesaj
22 Kasım 2011; 14:26:35 

http://ekonomi.habertur...-ama-sorunlu-filtrasyon

deki bi yazıyı bi zahmet okuyun


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


350 Mesaj
22 Kasım 2011; 14:47:11 

Şimdi ne yapmamız gerekiyor yapmak gereken birşey var mı? Ben hiçbir paket filan istemiyorum.


_____________________________



160 Mesaj
22 Kasım 2011; 16:03:09 

superonline fiber kullanıcıları için;

bugün aradım ve internetime herhangi bir filtre uygulanıp uygulanmadığını sordum,o kadarda zor soru değildi ama müşteri hizmetlerindeki bayan baya bi duraksadı biraz bekletti ve sonuç olarak istersem online işlem merkezinden yada müşteri hizmetlerinden geçebileceğimi söyledi


_____________________________



943 Mesaj
22 Kasım 2011; 16:05:37 

Herkes farklı birşey söylüyor şimdi bir paket seçme zorunluluğu yok sanırım ? online işlem merkezinde ''Sistemde profil bilginiz bulunmamaktadır.'' yazıyor o zaman bu sansür olayının mantığı ne herkes yine keyfi olarak istediği şeyi yapabilecek sonuçta binlerce insanı takip edip cezamı verecekler ilerleyen zamanlarda netleşir heralde.


_____________________________

Origin ID : TR_zizou95


1749 Mesaj
22 Kasım 2011; 16:13:03 

quote:

Orijinalden alıntı: Supersonic

Herkes farklı birşey söylüyor şimdi bir paket seçme zorunluluğu yok sanırım ? online işlem merkezinde ''Sistemde profil bilginiz bulunmamaktadır.'' yazıyor o zaman bu sansür olayının mantığı ne herkes yine keyfi olarak istediği şeyi yapabilecek sonuçta binlerce insanı takip edip cezamı verecekler ilerleyen zamanlarda netleşir heralde.

sansür dğil kardeş.
çocuklarımızı ve hatta kendimizi zararlı sitelerden korumak için ttnetin ve smileadsl'nin geçmiş yıllarda 5-15 lira/ay arasında değişen fiyatla sattığı "aile koruma paketinin" devletin bedava vermesinden ibaret, ama eğer ben koruma istemiyorum diyorsan hiçbirşey yapmana gerek yok.


943 Mesaj
22 Kasım 2011; 16:23:36 

quote:

Orijinalden alıntı: atakum52


sansür dğil kardeş.
çocuklarımızı ve hatta kendimizi zararlı sitelerden korumak için ttnetin ve smileadsl'nin geçmiş yıllarda 5-15 lira/ay arasında değişen fiyatla sattığı "aile koruma paketinin" devletin bedava vermesinden ibaret, ama eğer ben koruma istemiyorum diyorsan hiçbirşey yapmana gerek yok.


Şu anda seçme şansı var fakat ileride bu uygulama zorunlu hale gelebilir ki öyle gözüküyor yani Aile-Çocuk-Yetişkin paketi olarak tabi yetişkin derken oda sınırlı olacaktır.


_____________________________

Origin ID : TR_zizou95


1749 Mesaj
22 Kasım 2011; 17:02:55 

Sanmıyorum ki ileride mecburi olursa işte o zaman kıyamet kopar.
zaten yüzlerce site erişime kapalı,
bu güzel uygulama ne yazıkki bazı çevreler tarafından çok yanlış tanıtıldı.
keşke işe siyaset karişmasaydı.



543 Mesaj
22 Kasım 2011; 19:21:47 

Şimdi ben TTnet kullanıcısıyım. Abim şifreyi falan kendi adına almış.Telefonla tekrar kayıt yapamıyorum.Hiçbir şeyi değiştirmek istemiyorum ben. Ama galiba internetten istemiyorum falan bişeler yapmak gerekiyormuş. İlla seçmemiz mi lazım yoksa seçmeyenler eskisi gibi devam mı ediyor?


_____________________________

Videoyun -- Jahrein

Steam ID : baatu


 
2132 Mesaj
22 Kasım 2011; 21:19:38 

dnsleri otomatik mi yaptiniz? yoksa google dns mi?


_____________________________



276 Mesaj
22 Kasım 2011; 21:48:00 

quote:

Orijinalden alıntı: chinaski

dnsleri otomatik mi yaptiniz? yoksa google dns mi?

Google DNS kullanmaya devam ediyorum bakalım sorun yaratacak mı :)


_____________________________

Yaş 32 yolun 45.71'i eder...


 
131 Mesaj
22 Kasım 2011; 21:51:58 

Çocuk Profili : Pedagoji, sosyoloji ve psikoloji alanlarında uzman akademisyenlerin bulunduğu bir komisyon tarafından belirlenen kriterlere uygun kategorilerdeki sitelere erişilebilen profildir.

Çocuk profili ile eğitim,ödev, bankacılık uygulamaları, alışveriş, müzik-oyun-eğlence, haber, e-posta, resmi ve kamu siteleri,tatil, özel şirketler, eğitim kurumları, e-devlet gibi pek çok farklı türden siteye erişebilirsiniz.

* Aile Profili : Kumar, uyuşturucu, fuhuş, müstehcenlik, şiddet, terör, dolandırıcılık, zararlı yazılım gibi kategorilerdeki siteleri engelleyen profildir.Çocuk profiline ek olarak kişisel sitelere, forum ve paylaşım sitelerine erişim sunar.
Ayrıca sosyal medya, oyun ve sohbet kategorilerini ise ayrı ayrı seçme imkanı sunar.
onay


899 Mesaj
22 Kasım 2011; 21:52:22 

COMODO Secure DNS en iyisi tavsiye ederim arkadaşlar . Zararli sitelere sokmuyor falan adult sitelerdede sorun yasatmiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



276 Mesaj
22 Kasım 2011; 22:04:37 

Bide sanırım yasaktan kimsenin haberi yok baksanıza konu daha 2.sayfada


_____________________________

Yaş 32 yolun 45.71'i eder...


 
3282 Mesaj
23 Kasım 2011; 0:13:04 

yasa çıkmış ve uygulanmaya konmuş artık ne tartışılacaksa



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streamin -- 23 Kasım 2011; 0:13:57 >


 
2132 Mesaj
23 Kasım 2011; 0:15:11 

quote:

Orijinalden alıntı: K A Y A


Google DNS kullanmaya devam ediyorum bakalım sorun yaratacak mı :)

:)


_____________________________



10372 Mesaj
23 Kasım 2011; 0:41:58 

bu şey KKTC deki ISP leride etkileyecekmi beyler ? valla yıkarım ortalığı


_____________________________

NOTEBOOK: ASUS N550JV Core i7 4700HQ 1080P IPS Panel | SAMSUNG 840 Evo 250GB | MICROSOFT Sculpt Comfort Mouse | ASUS Matte Bag

DESKTOP: Windows 8.1 Pro X64 GDR (Dreamspark Premium Licensed) | INTEL CORE i5 3570K @ 4.5 GHz + THERMALTAKE CONTAC 30 (PUSH/PULL FAN) | G.SKILL SNIPER (2x4) 8 GB 1600 MHz CL9 | ZOTAC GTX 670 2 GB @ MAX 1300/6700 MHz with ACCELERO HYBRID Water Cooling | GIGABYTE Z77-D3H | OCZ FATAL1TY 550W | SAMSUNG HD103SJ 1 TB | SAMSUNG 840 PRO SSD 256 GB | CREATIVE X-FI PLATINUM | CREATIVE GIGAWORKS G500 | 23" SAMSUNG 2333T C-PVA FULL HD DVI + Extra 19" DVI Panel | LG DVD-RW 22X | AEROCOOL VS-3 ADVANCE + AKASA APACHE 120MM

Crysis 3 Hunter Edition The Lost Island DLC PC: Xtreme512 (Origin) | Battlefield 4 Premium PC: Xtreme512 (Origin) | FIFA 14 PC: Xtreme512 (Origin)


 
3282 Mesaj
23 Kasım 2011; 1:20:22 

sizi ''Teyet geçer '' ama hissedersiniz gibime geliyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streamin -- 23 Kasım 2011; 14:57:08 >


1578 Mesaj
23 Kasım 2011; 12:34:10 

arkadaşlar sonuç olarak şuan dns default haldeyken telekom taarafından kapalı olan siteye dns ile erişim yapabiliyorum. Aktif olmadı mı henüz acaba ?


_____________________________



 
29 Mesaj
23 Kasım 2011; 12:59:27 

Hepimize hayirli olsun.
Daha once google.com'a 65ms olan ping simdi 98ms oldu. "Standart/filtresiz" paket.
Ayrica daha once DNS bazli engellenen sitelerin bazi adresleri de IP bazinda engelleniyor galiba, sayfalar yarim yamalak aciliyor.
Daha filtrelenecek IP listesini tamamlayamadilar herhalde.
Ozetle, bende +30ms ping eklendi dunden beri, test eden oldu mu acaba aramizda baska?


7115 Mesaj
23 Kasım 2011; 13:14:23 

quote:

Orijinalden alıntı: enizam

Hepimize hayirli olsun.
Daha once google.com'a 65ms olan ping simdi 98ms oldu. "Standart/filtresiz" paket.
Ayrica daha once DNS bazli engellenen sitelerin bazi adresleri de IP bazinda engelleniyor galiba, sayfalar yarim yamalak aciliyor.
Daha filtrelenecek IP listesini tamamlayamadilar herhalde.
Ozetle, bende +30ms ping eklendi dunden beri, test eden oldu mu acaba aramizda baska?


Aynı durum bende de oldu hocam. google.com'a attığım ping önceden 50ms idi şu anda sabit 65ms.


_____________________________



 
2703 Mesaj
23 Kasım 2011; 14:28:25 

işden (ulaknet) pingler 50-60 ken evde 160 ms lerde idi. (20-30 banada eklendi)


_____________________________

ANTIFACEBOOK'UN NERESI KURAL DIŞI || YA DELİRCEM ONLARCA UYEDE ANTIFACEBOOK SEMBOL VAR NEDEN BANA TAKTINIZ[/url]


8168 Mesaj
23 Kasım 2011; 14:45:50 


quote:

Orijinalden alıntı: stormeagle2

arkadaşlar sonuç olarak şuan dns default haldeyken telekom taarafından kapalı olan siteye dns ile erişim yapabiliyorum. Aktif olmadı mı henüz acaba ?

sen secmezsen herhangibir filtre Yok ki.ayrıca seçersen filtreye tabi olacaksın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



274 Mesaj
23 Kasım 2011; 15:09:30 

Biz hiç bir filtre seçmedik ve bundan dolayı standart pakete tabiyiz sanırım.
Ama bu durumda da dns adresi kullanmak yasak mı ?


_____________________________



 
3282 Mesaj
23 Kasım 2011; 18:13:21 

hayır değil rahat rahat kullanabilirsiniz.


966 Mesaj
23 Kasım 2011; 18:14:33 

şu anda hiçbir filitreye tabi değiliz. arayıp filitre istiyorum demezseniz filtre falan olmaz. rahat rahat girin.


_____________________________

Aa


966 Mesaj
23 Kasım 2011; 18:18:02 

ping 10 ms


_____________________________

Aa


 
129 Mesaj
23 Kasım 2011; 18:55:51 

Anonymous gibi gruplar var oldugu surece zor gelir o yasaklar.

Bu arada Tor Browser indirmeni tavsiye ederim, tamamen guvenli ve butun siteler sansursuz ve ustune IP ni farkli gosteriyor proxy gibi otomatik olarak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1578 Mesaj
23 Kasım 2011; 23:25:15 

evet ping artışı bariz. sebep nedir ki


_____________________________



 
29 Mesaj
24 Kasım 2011; 7:44:43 

quote:

Orijinalden alıntı: stormeagle2

evet ping artışı bariz. sebep nedir ki

Sebep, aile, cocuk ve "standart/filtresiz" paketlerin hepsinin , kurulan filtre altyapisi uzerinden gecmesi. IP bazli kontol yapan sistem araya girince tabi ping artiyor.


3353 Mesaj
24 Kasım 2011; 9:38:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Sgt.Gaz

şu anda hiçbir filitreye tabi değiliz. arayıp filitre istiyorum demezseniz filtre falan olmaz. rahat rahat girin.

aynen böyle durum. ping bendede 70ms çıktı.


_____________________________


Ömür biter, borç bitmez


2480 Mesaj
24 Kasım 2011; 10:02:31 

bu gün ttnet online işlem merkezine girdim, güvenli internet işlemleri menüsüne girdiğimde aile koruma filtresinin devrede olduğunu gördüm, halbuki böyle bir talebim olmadı. Aynı menuden devre dışı bırakarak onayladım. Yani siz herhangi bir talepte bulunmasanız da aile koruma filtresi açık durumda, kapatmanız gerekiyor.


_____________________________

' Evrendeki en büyük gösteri sen aklını keşfettiğin an başlar...'


 
535 Mesaj
24 Kasım 2011; 11:24:24 

quote:

Orijinalden alıntı: by_mercure

bu gün ttnet online işlem merkezine girdim, güvenli internet işlemleri menüsüne girdiğimde aile koruma filtresinin devrede olduğunu gördüm, halbuki böyle bir talebim olmadı. Aynı menuden devre dışı bırakarak onayladım. Yani siz herhangi bir talepte bulunmasanız da aile koruma filtresi açık durumda, kapatmanız gerekiyor.

Yanlışlık olmalı yada sözleşme imzalama esnasında onaylamışsınizdır.
ben cepnetteyim ama eminim.