dh TEMA,WALLPAPER ve SKIN Merkezi
21538 Cevap2350080 Görüntüleme23 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     153 [155] 157 158 159 160 161 162      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


4921 Mesaj
13 Mayıs 2007; 20:46:47 


quote:

Orjinalden alıntı: Comba06


quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee

LAUNCHY'i Kmse beenmedimi yaw


Dostum bu program çok hoş bişeye benziyoda ben çalıştıramadım bunu ... Tarayacağı alanlarıda ekliyorum ama yapamadım ...bunun olayı nedir anlayamadım.... çalıştırabilirsem eminim beğenirim ... Yinede çok sağol ellerin dert görmesin ....



ben cafedeki pcye kurdum denedim oldu kaldrdım ewdeki pc başına oturamadım sanırım evdeki pcmle buluşucam ozaman detaylı inceler nasıl kullanılcağını burda annatırım...


_____________________________



87 Mesaj
13 Mayıs 2007; 20:58:41 


quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee


quote:

Orjinalden alıntı: Comba06


quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee

LAUNCHY'i Kmse beenmedimi yaw


Dostum bu program çok hoş bişeye benziyoda ben çalıştıramadım bunu ... Tarayacağı alanlarıda ekliyorum ama yapamadım ...bunun olayı nedir anlayamadım.... çalıştırabilirsem eminim beğenirim ... Yinede çok sağol ellerin dert görmesin ....



ben cafedeki pcye kurdum denedim oldu kaldrdım ewdeki pc başına oturamadım sanırım evdeki pcmle buluşucam ozaman detaylı inceler nasıl kullanılcağını burda annatırım...


Tamam dostum


_____________________________


REBELLIOUS


1411 Mesaj
13 Mayıs 2007; 22:16:21 

Süper paylaşımlar devam ediyor, harikasınız dostlar.

Yeni çalışmamı görmek için buraya tıklamanız yeterli.


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
488 Mesaj
14 Mayıs 2007; 1:48:59 


quote:

Orjinalden alıntı: teKNo_BoY



Harika Olmuş.Ellerine Sağlık


_____________________________

Hasan Tekin


4921 Mesaj
14 Mayıs 2007; 11:03:22 





bu logolar nasıl arkadaşlar Paint.NEt ile yaptım tam aklımdaki olmadı ama herkes beenirse kullanırız... @Kyle ninkide güsel sadece aklıma gledi we yaptım...



Birde launchy için ayarları ilk kurulduğunda 1. resimdeki gibi oluor, siz ayarlarını açtıktan sonra tarama yaptırıcağınız klasörü we dosya tipini girdiğinizde we oklediğinizde yani 2. resimdeki gibi oldumu bende mesela istediğim müziğe şuan hemen ulaşabiliorum... Şunuda unutmadan sölim benim windowsta bilemediğim bi nedenden dolayı tüm klasörler ilk halinde salt okunur oluor buyüzden ayarları deiştirmeden önce sizde launchynin kurulum klasörünün salt klasör özelliği olup olmadığına bi bakın...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 14 Mayıs 2007; 11:25:02 >


_____________________________



730 Mesaj
14 Mayıs 2007; 11:55:33 


quote:

Orjinalden alıntı: SiyahLimm

ICON



inndirCem




inndirCem





inndirCem




inndirCem




arkadaşlar bunları indirdim ama nasıl uygulandığını bilmiyorum bi program fln mı lzm çünkü birlikte aç dio dat dosyaları war yrdm saolun şimdiden


_____________________________

center]
Pro Evolution Soccer 2009

[/center]


437 Mesaj
14 Mayıs 2007; 12:36:24 


quote:

Orjinalden alıntı: lord of the pes

arkadaşlar bunları indirdim ama nasıl uygulandığını bilmiyorum bi program fln mı lzm çünkü birlikte aç dio dat dosyaları war yrdm saolun şimdiden



İconpackager programını yüklemen gerekir dostum.


_____________________________



 
1887 Mesaj
14 Mayıs 2007; 13:27:28 

WindowBlinds Kacırmayın bunu beyLer



inndirCem




Farklı_KaydetCem


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


 
1887 Mesaj
14 Mayıs 2007; 13:31:53 

Winamp Skins



inndirCem


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


437 Mesaj
14 Mayıs 2007; 17:12:54 

SiyahLimm paylaşımların için saol dostum.


_____________________________



570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 17:37:03 

sahiden çok güzel tema saol hocam vallahi bu blinds denen meretle vistadan daha güzel xp lerimiz oldu doğrusu


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:10:25 

blinds kullanıcıları bu mac temasını kaçırmayın
glass apple-wheat shadow theme :


http://www.deviantart.com/deviation/26753193/



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:14:02 

blindsçiler efsane winamp arayüzü clear one nin tema versiyonunu mutlaka deneyin :
http://www.deviantart.com/deviation/28067303/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 14 Mayıs 2007; 20:40:41 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:16:55 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:23:36 

blinds için laguna kaiser (yüklemezseniz üzülür ağlarsınız )
http://www.deviantart.com/deviation/42738711/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 0:46:16 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:26:55 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:29:57 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:32:20 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 20:34:23 

blinds için nuage redux theme

http://www.deviantart.com/deviation/53523784/


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 21:23:13 

clear one+rocket dock+ tray clock ile masaüstüm

tam boy için :
http://img239.imageshac...7238/qqqqqqqqqqqli8.jpg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 7:54:38 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 21:49:28 

trayclock deneme sürümü buyurun
http://r.apidshare.com/...31306561/clock.rar.html



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 14 Mayıs 2007; 22:37:27 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 22:27:01 

rica ederim abicim


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
14 Mayıs 2007; 22:33:01 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


87 Mesaj
14 Mayıs 2007; 22:43:51 

Hasan kardeşim dönüşün muhteşem olmuş elerine sağlık ...

Soulce ben yine çalıştıramadım Launcy yi .... Bi daha kurayım bakalım ....


_____________________________


REBELLIOUS


4921 Mesaj
15 Mayıs 2007; 9:18:22 


quote:

Orjinalden alıntı: Comba06

Hasan kardeşim dönüşün muhteşem olmuş elerine sağlık ...

Soulce ben yine çalıştıramadım Launcy yi .... Bi daha kurayım bakalım ....



resimdekiler gibi yaptın dimi directory kısmına sürücü girme sadece klasör gir, girdinmi aramıo nedense bide aramak istediğin uzantılarıda girdinmi???

@hasanbaglan temalar çok güsel eline sağlık...


_____________________________



730 Mesaj
15 Mayıs 2007; 12:24:50 


quote:

Orjinalden alıntı: teKNo_BoY


quote:

Orjinalden alıntı: lord of the pes

arkadaşlar bunları indirdim ama nasıl uygulandığını bilmiyorum bi program fln mı lzm çünkü birlikte aç dio dat dosyaları war yrdm saolun şimdiden



İconpackager programını yüklemen gerekir dostum.

hocam mümkünse bi link werseniz


_____________________________

center]
Pro Evolution Soccer 2009

[/center]


 
1887 Mesaj
15 Mayıs 2007; 13:31:09 

Visual StyLes



inndirCem


Visual StyLes



inndirCem


Visual StyLes



inndirCem


Wallpaper VecTor Pack



inndirCem


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


 
1887 Mesaj
15 Mayıs 2007; 13:33:37 


quote:

Orjinalden alıntı: lord of the pes


quote:

Orjinalden alıntı: teKNo_BoY


quote:

Orjinalden alıntı: lord of the pes

arkadaşlar bunları indirdim ama nasıl uygulandığını bilmiyorum bi program fln mı lzm çünkü birlikte aç dio dat dosyaları war yrdm saolun şimdiden



İconpackager programını yüklemen gerekir dostum.

hocam mümkünse bi link werseniz



imzadaki Baslıkdaki uygulamara tıkla ayrıntılı bir sekilde gör neyin ne oldugunu ne işe yaragını.:


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


176 Mesaj
15 Mayıs 2007; 14:54:00 


quote:

Orjinalden alıntı: 2smoke

Tıkla tıkla !



2Smoke Hocam Masaüstü sade ve harika olmuş bu arada Wallpaper'ı da çok beğendim.. Acaba mümkünse 1600x1200 veya 1280x1024 boyutlarında varsa verebilir misin? Widescreen'se sorun değil napalım.. Teşekkürler..


4921 Mesaj
15 Mayıs 2007; 16:27:47 

quote:

Orjinalden alıntı: 2smoke

Tıkla tıkla !



2smoke hocam bi tawsiem war rocket dock kullanıon galiba objeckdock plus kullansan we tablar yardımıyla görev çubuğunu yoq etsen nasıl olur?? ben biara öle yapmıştım, bi tab altında tray iconları bi tab altında açılan pencereler dierlerindede kısa yollar wardı we ortamı dahada sadeleştriodu... onun dışında zerafet konuşuo masaüstünde...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 15 Mayıs 2007; 16:28:30 >


_____________________________



176 Mesaj
15 Mayıs 2007; 18:12:39 

2Smoke Hocam Wallpaperlar için Çok Teşekkürler...

Bir de ben Miranda ile Msn2i kullanmak istiyorum, senin masaüstündeki gibi aynen, bunu nasıl yapabilirim acaba yardımcı olabilir misin? Belki de zor bişey istedim ama Miranda'yı Soulcubee arkadaşımız vermişti sağolsun yükledim, hocam sizde vermiştiniz bi paket şimdi hatırlamıyorum o da va ama kullanamadım.. Şimdiden Çok Teşekkürler..


1130 Mesaj
15 Mayıs 2007; 18:31:08 

Selamlar ;

Paylaşım çılgınca olunca bazı sorular arada atlanıyor Arkadaşlar çözümü, veya sorunun kaynağını bilen var mı ?

Saygılarımla.

quote:

Orjinalden alıntı: reef1905

Selamlar ;

Arkadaşlar bende windows xp kuruluyken iconları rocketdock üzerinden değiştirebiliyor, kullanıyordum.Şimdi vista ulltimate kurulu, rocketdock son sürüm ve full ama iconları ayarladığım gibi göstermiyor.Ayarlıyorum ama yine eski bilindik hali ile kalıyor.Bana bu sorunun çözümü varsa anlatmanız mümkün mü ?

Saygılarımla.



_____________________________


SEN NE KADAR ANLATIRSAN ANLAT, KARŞINDAKİNİN ANLAYABİLDİĞİ KADARDIR ANLATTIĞIN !!!
TV : Pioneer PDP 508XD - MEDIA PLAYER : WD LİVE TV - GAME CONSOLE : PS3 - DVD : Pioneer DV 490 - RECEIVER: SONY STR DB 1080 - FRONT: TECHNİCS SBT 200 - REAR: SONY SS-LA500ED - CENTER: JBL LX 2000 - SUB: DEFINITIVE SUB100 - Fot. M.: Canon EOS 650D


87 Mesaj
15 Mayıs 2007; 20:08:44 


quote:

Orjinalden alıntı: soulcubee


quote:

Orjinalden alıntı: Comba06

Hasan kardeşim dönüşün muhteşem olmuş elerine sağlık ...

Soulce ben yine çalıştıramadım Launcy yi .... Bi daha kurayım bakalım ....



resimdekiler gibi yaptın dimi directory kısmına sürücü girme sadece klasör gir, girdinmi aramıo nedense bide aramak istediğin uzantılarıda girdinmi???

@hasanbaglan temalar çok güsel eline sağlık...


Evet dediklerinin tamamını yapmıştım ... Dediğin gibi sorun sürücü girmekten ...Sürücü girdiğin zaman aramıyo.. ? Hiç Sürücü girmeden sadece klasör girdim şimdi harika çalışıyor ... İLGİNDEN VE PAYLAŞIMINDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...SAĞOLASIN ...


_____________________________


REBELLIOUS


 
937 Mesaj
15 Mayıs 2007; 20:16:11 

arkadaşlar Visual StyLes dediğiniz ne oluyo?


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


87 Mesaj
15 Mayıs 2007; 20:20:32 

SMOKE ABİ RESİMLERDE ÇOK CANLIYMIŞ SAĞOL ....


_____________________________


REBELLIOUS


437 Mesaj
15 Mayıs 2007; 20:54:07 


quote:

Orjinalden alıntı: 2smoke

Tıkla tıkla !



Hocam yine süpersin. Rica etsem şu saati paylaşırmısın. Acayip güzel bişey.


_____________________________



 
29 Mesaj
15 Mayıs 2007; 21:19:21 

quote:

Orjinalden alıntı: teKNo_BoY

Hocam yine süpersin. Rica etsem şu saati paylaşırmısın. Acayip güzel bişey.:D


Buyrun Saati'de Ben Paylaşayım :)
http://widgets.yahoo.co...in+analog+clock&x=0&y=0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K1Ng AoKs -- 15 Mayıs 2007; 21:20:21 >


_____________________________



4921 Mesaj
15 Mayıs 2007; 21:35:58 

ARKADAŞLAR YİNE ALINTI YAPAMIOM :( BUYÜZDEN BÖLE CVPLICAM

@Mahmut25 adamım msn2 kullanman için yani 2tane msn hesabı kullanman için mirandayı kapat ardından plugins klasöründeki msn.dll dosyasını aynı klasör içine kopyala we örnein birine msn1.dll dierine msn2.dll yap ben böle kullanıom keyfe kalmış bişi sona msni tekrar çalıştır ayarlarda görücexinki iki msn yeri war artık...

@reef1905 adamım haklısın bide şu war vista kullanan çok az kişi war buyüzdende cvp weren olmamış olabilir vistayı 10dkka kullanmış biri olarak şunu söleyebilirmki yönetici olarak tamamen programa izin werdinmi birde klasör seçenkleri nedurumda yani saltokunur olayından bahsediorum bide program son sürüm ama vistaya uyumlumu biliosun vista yeni çıktı paldırküldür uyumlu programlar çıkıor ama illaki buglar oluoki vistanın kendisinde biton war :) çözemezsen başka docklara bak...

@Comba06 ilginden dolayı bende teşekür ederim o programla ilgilenen pek olmadı ki çok güsel bi program artık winampın J tuşu yerine onu kullanıorum

@SeVaXxX adamım visual styel xp veya vistadaki dış görünüm bunları kullanmak için öncelikle xp veya vistanın kilidini kırman gerekio ardından bu dosyaları ilgili klasörlere yüklediğin zaman masaüstünde sağtuşla açılan menüde özellikler komutunu tıkladınmı açılan pencerde üstteki GÖRÜNÜM adlı tabda WİNDOWS KLASİK STİLİ, WİNDOWS XP STİLİ olan listede yerini alıor we winampın skinleri gibi iş görüo... Buarada haytta hep 1. gelmek işe yaramıo bazen 2. 3. veya sonuncuda olmak lazım (güsel laf)

Mirandayı yeni kullanmaya başlayan arkadaşlar hiç çekinmeden sorularınızı buraya veya özelime atabilirsiniz elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıcam ayrıca mirandapack sürümleri dewam edicek...

Miranda kullanmayan arkadaşlarada tawsiem bi denein gerçekten işi çok kolaylaştırıo şuanda ben 2msn ve epostaları 1yahoo ve epostası 1gmail ve googletalk 2eposta hava durumu ilgilendiğim haber başlıklarını burdan takip ediorum dış görünümü simgeleri sesleri menülerini kısaca herşeyini kendi zewkime göre deiştirdim sizde yapabilirsinz...

ARKADAŞLAR BUARADA UFAK Bİ DİPNOT ALINTI YAPARKEN LÜTFEN RESİMLERİDE ALMAYALIM SAYFANIN YÜKLENME SÜRESİ UZUORKİ BİLİOSUNUZ İŞİMİZ HEP RESİMLERLE YÜRÜO HERKES DERDİNİ RESİMLE ANLATIO ENAZINDAN ALINTI YAPTIĞIMZDA RESİMLERİDE ALMAZSAK SAYFANIN HIZI ARTICAK EMİNİM 1SN 1SNDİR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulcubee -- 15 Mayıs 2007; 21:48:10 >


_____________________________



 
937 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:01:59 

@soulcubee
kardeşim sağol bilgiler için ama ben zaten orjinal windows kullanıyorum bazı temalar oluyor fakat bazılarının içindden sadece .dll temaları çıkıyor bunlarıda kullanamıoyum bu konuda bi fikrin var mı şimdiden sağol


edit:ilgili klasör demişsin ilgili derken ne kastettiğini tam anlamadım ben D://themes kalsöründe saklıyorum temaya ayit bütün bilgileri fln ...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeVaXxX -- 15 Mayıs 2007; 22:03:53 >


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


 
1887 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:04:34 

Wallpaper



Farklı_KaydetCem


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


 
1887 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:16:28 

Bi tanede bende olsun
Kızın gözlere Dikkat Lütfen



Farklı_KaydetCem


_____________________________

Tarayıcını iyi Seç..!!
Mac Os X'i Tanıyalım..


 
937 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:22:33 

bide arkadaşlar ben yeni windows blinds kullanmaya başladım bilgisayırm pent 4 512 raö 256 ekran kasar mı çok pcyi


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


87 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:29:28 


quote:

Orjinalden alıntı: SiyahLimm

Bi tanede bende olsun
Kızın gözlere Dikkat Lütfen

Farklı_KaydetCem



Kızın gözlerinde ne varki ...Bakacam diye şaşı olacaktım ....


_____________________________


REBELLIOUS


4921 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:36:18 

@SeVaXxX c:\windows\resource\theme dosyası igili dosya oluor eğer buraya atarsan dediğim listede görünür, .dll dosyası shell stili için kullanılan dosyadır ancak tek başına işine yaramaz bunların yanında .msstyle uzantılı dosyada olması gerekir...

wb ilk açılışta biras ram yiyor okadar daha sonraları okadar çok yemior kullanıp test ederek tecrübe edinsen daha ii olur


_____________________________



570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:53:02 


quote:

Orjinalden alıntı: SeVaXxX

bide arkadaşlar ben yeni windows blinds kullanmaya başladım bilgisayırm pent 4 512 raö 256 ekran kasar mı çok pcyi

dalgamı geçiyorsun bende celeron var 512 ram 128 ekran kartı çatır çatır çalışıyor blinds seninkinde hayli hayli yani


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 22:57:32 

hatun kişi resimleri furyası başladı bir tane de böyle olsun on sekizinden büyükler bakmasın

http://img515.imageshac...299/nikolkidman6rk1.jpg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 22:59:31 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:01:28 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:04:40 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:07:15 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


437 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:07:38 

quote:

Orjinalden alıntı: K1Ng AoKs

quote:

Orjinalden alıntı: teKNo_BoY

Hocam yine süpersin. Rica etsem şu saati paylaşırmısın. Acayip güzel bişey.:D


Buyrun Saati'de Ben Paylaşayım :)
http://widgets.yahoo.co...in+analog+clock&x=0&y=0


SaoL dostum.

Hasanbaglan sende saol dostum..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teKNo_BoY -- 15 Mayıs 2007; 23:09:24 >


_____________________________



570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:11:14 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:13:52 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 23:24:04 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:16:37 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:18:38 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 23:20:48 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


4921 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:23:56 


quote:

Orjinalden alıntı: hasanbaglan

hatun kişi resimleri furyası başladı bir tane de böyle olsun on sekizinden büyükler bakmasın

http://img515.imageshac...299/nikolkidman6rk1.jpg



hatun konusuna girmesek ii olur aslında çnkü sınırı bilemeiz sona konu elden gitmesin

resimden annayan we ilgilenen arkadaşlar zate arıcağını bulur


_____________________________



570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:25:29 



_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


 
937 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:27:26 

@soulcubee pardon biraz evvel yardım ettin ama teşşekkürü unuttuk sağol:)


_____________________________

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶٩(×̯×)۶
Milyonlarca Sperm Arasından Birinci Geldik Yaşadığımız Hayata Bak...


570 Mesaj
15 Mayıs 2007; 23:34:43 

evet ama buna kimsenin itiraz edeceğini sanmam :)
http://www.deviantart.com/deviation/13958978/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanbaglan -- 15 Mayıs 2007; 23:35:34 >


_____________________________

İntel Core 2 Duo 2.66 GHz-520 GB HD-ATI HD 3850 512 MB DDR3-3 GB DDR2 800 MHz-CoolMaster 450 W-Philips 22" WS-


570 Mesaj