TELEFON NUMARASINDAN İSİM BULABİLİRMİYİZ?
76 Cevap796464 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2]
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
9 Mesaj
25 Şubat 2012; 15:10:25 

quote:

Orijinalden alıntı: ßysLw






Koptum yaa. 4 yıl olmuş :D Tam dört yıl olmuş dün... Ama artık 5 yıl oldu :D


_____________________________



 
9 Mesaj
25 Şubat 2012; 15:18:13 

Beyler, öyle numaradan isim vermek ya da isim almak kolay değil. Eğer o kadar olsaydı, dünyada (hele de Türkiye'de) cinayet oranlarını bir düşünsenize. "Çok acil" diyen adam ya çok merakından ya da sinirinden arıyordur. Bunları yasal yoldan yapın derim ama karşı taraf sizin elinize haklı bir gerekçe vermeli, aksi takdirde adliyede kalabalık edersiniz. Eminim bu açıklama hiç ilginizi çekmedi :) Eğer böyle şeyleri sık yaşıyorsanız ve illa ki öğrenmek istiyorsanız, bunları öğrenebileceğiniz yerlerde işe başlayın. Ama bunlara izinsiz bakmak yasal suç mu değil mi bilmiyorum. Bence karşıdakini uzaklaştırın, o da olmazsa dava açın ibret olsun. Yasadışı işlerden kaçının...


_____________________________



603 Mesaj
4 Mart 2012; 0:14:27 

1 haftadır avea bi numara arıyor. kim olduğunu bulamıyorum yardım edin nasıl bulacaz kimdir nedir.


_____________________________

Rahat bir köle mi olmak istiyorsun, özgür bir insan mı?


183 Mesaj
5 Mart 2012; 20:47:36 

Bana da bir türkcell numarasından mesaj geldi merak ediyorum kim olduğunu


_____________________________


DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
156 Mesaj
29 Mart 2012; 1:03:29 

EN HIZLI YOLDAN ISIMDEN NUMARA NUMARADAN ISIM BULMA 118 70 TE DAHA ONCE COK ARADIM COK HIZLILAR TAVSIYE EDERIM[font="Verdana"]


_____________________________

11870 Teknolıji destek hatti


 
848 Mesaj
29 Mart 2012; 11:06:17 

"Konu Hortlatma" diye tamda buna deniyor galiba...

Tam 6 yıl olmuş, benim topik.

Hort çılgınlığına, katkıda bulunan herkesi tebrik eder, gözlerinden öperim...


 
156 Mesaj
29 Mart 2012; 12:02:53 

quote:

Orijinalden alıntı: allaturcha

"Konu Hortlatma" diye tamda buna deniyor galiba...

Tam 6 yıl olmuş, benim topik.

Hort çılgınlığına, katkıda bulunan herkesi tebrik eder, gözlerinden öperim...

:D :)))) aynen sızınle bır konu hakkında gorusmek ısterım mumkunse ?


_____________________________

11870 Teknolıji destek hatti


 
848 Mesaj
30 Mart 2012; 2:47:36 

quote:

Orijinalden alıntı: kontorcu56


:D :)))) aynen sızınle bır konu hakkında gorusmek ısterım mumkunse ?

mümkün


_____________________________

CLIO HB 1.4-8V


 
1 Mesaj
12 Mart 2014; 19:04:43 

Biri bana yardimci olabilir mi? Bi numara var rahatsiz ediyor 11880 gibi çoğu numarayi aradim numara gizlenmiş nasil bulabilirim? Cok acil cevap lazım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
799 Mesaj
12 Mart 2014; 21:02:30 


quote:

Orijinalden alıntı: romeo5454

Biri bana yardimci olabilir mi? Bi numara var rahatsiz ediyor 11880 gibi çoğu numarayi aradim numara gizlenmiş nasil bulabilirim? Cok acil cevap lazım.

Savciliga bildirebilirsiniz rehber kaydi yoksa operator isim bilgisini paylasmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1059 Mesaj
12 Mart 2014; 21:24:58 

www.turktuccar.com dan numara sorgulama var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Şavaşlar için paraları var ama fakirleri doyuramıyorlar...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Mart 2014; 23:35:24 

Numaradan isim sorgulanabiliyor. İnternetten veya operatör aracılığıyla ücret karşılığında öğrenebilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


48 Mesaj
7 Mayıs 2014; 0:56:45 

konuyu hortlatıyorum :))

numaradan ısım sorgulamanın en basıt ve ucretsız yolu reklam gıbı algılanmasın lutfen cunku sadece bu sıte verıyor.

www turktuccar com gırıyosunuz numara sorgulama dıyosunuz numarayı yazınca kıme aıt oldugu tık diye ekranınıza geliyor :)


_____________________________

By Lord


 
848 Mesaj
12 Mayıs 2014; 13:38:59 

quote:

Orijinalden alıntı: Charismaw06

konuyu hortlatıyorum :))

numaradan ısım sorgulamanın en basıt ve ucretsız yolu reklam gıbı algılanmasın lutfen cunku sadece bu sıte verıyor.

www turktuccar com gırıyosunuz numara sorgulama dıyosunuz numarayı yazınca kıme aıt oldugu tık diye ekranınıza geliyor :)

8 sene sonra bende bi cavap yazayım kendi açtığım konuya :)

bahsettiğin site hakketten çalışıyor ama pekte legal bi yöntem kullandığını sanmıyorum.
İnsanların telefon rehberlerinin yedeklerini çalmışlar (yada yedek tuttuğunuz hizmet verenler satmış. icloud, turkcell yedek, vb.)
mesela kendi numaramı sorgulattım sonuç:
"orhanın arkadaşı ahmet"

yakında kapatırlar...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allaturcha -- 12 Mayıs 2014; 13:41:30 >


_____________________________

CLIO HB 1.4-8V


48 Mesaj
12 Mayıs 2014; 14:01:29 

Evet rehberlerden cekiyo ama is goruyo :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

By Lord


 
35 Mesaj
20 Haziran 2014; 0:26:03 

Bazı numaralarda "zone8" yazıyor. Anlamı nedir?


_____________________________



679 Mesaj
25 Haziran 2014; 9:42:39 

quote:

Orijinalden alıntı: allaturcha


8 sene sonra bende bi cavap yazayım kendi açtığım konuya :)