TTNET KAMPANYALARI | TTNET ALO | TTNET FİBERNET/HİPERNET/ADSL | TAAHHÜTLÜ/TAAHHÜTSÜZ
13807 Cevap574849 Görüntüleme273 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     137 [139] 141 142 143 144 145 146      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
63 Mesaj
8 Ağustos 2013; 0:40:48 

quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar

12 Ay Vitaminli İnternet Kampanyası (31.08.2013 - 39 TL - NET/ULTRANET/HİPERNET/FİBERNET - 12 ay taahhütlü)
Kampanya Ana Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya SSS Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya Taahhütnamesi: http://www.ttnet.com.tr..._vitaminli_internet.pdf

39+15+3+6=63 TL'ye Yalın NETLİMİTSİZ + modem alabilirsiniz, 12 ay taahhüt sonunda ADSL2+ modem sizin olur veya

Yalın HAZIRNET aboneliği başlatıp internet aktif olduktan sonra Türk Telekom Ofisi İPTAL bölümünden Avantajlı NET6 Kampanyası (İKNA kampanyası) alıp aylık 51,90 TL ödeyebilirsiniz, modem emanet olur ücret ödemezsiniz, bunun yanında bağlantı ücreti de ödemezsiniz. (Aylık 9 TL'nin yanında kampanya dolayısıyla aylık toplam 63-51,90=11,1 TL kâr etmiş olursunuz.)

Verdiğiniz kampanyAyı inceledim ama bana sanki yalın üniversiteli kampanyası daha mantıklı geldi. Üniversiteli yalın net6 alsam 30tl. + 3tl+5tl tivibu ile 38 tlye gelmiş oluyor toplamda. Ve bu kampanyada da modem ücretsiz. Bu kampanya hakkında atladığım bişey var mı? Tivi bu aboneliği zorunlu mu ? Zorunlu değilse 33 e halletmiş oluyorum toplamda yanlış hesaplamadıysam.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iandi -- 8 Ağustos 2013; 0:41:45 >


_____________________________



1073 Mesaj
8 Ağustos 2013; 0:44:54 

Doğru, Üniversiteli Kampanyası daha avantajlı. Üniversite öğrencisi olduğunuzu ve kotalı internet istediğinizi atlamışım.
Bir defaya mahsus damga vergisi yaklaşık 5 TL ve Yalın İnternet Devre Hazırlama ücreti 8 TL haricinde aylık ödeme 29,99+3=32,99 olacaktır.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @iandi Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



1119 Mesaj
8 Ağustos 2013; 0:48:55 

6 ay ikna kampanyam bitiyor.
Yeniden 31.5 liradan uzatabilir miyim ? Devam Ediyor mu kampanyası ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
8 Ağustos 2013; 0:56:31 

FİBERNET aboneleri için devam ediyor.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Evrekas


_____________________________



 
16 Mesaj
8 Ağustos 2013; 3:42:54 

merhaba arkadaşlar,

ben de birçoğumuz gibi ttnet taahhüdü altındayım, 11 ay daha var ve ayda 68tl gibibir fatura ödüyorum. bu taahütten kurtulmak için yapabileceğim bir şey var mı sizlere sormak istedim. zira ttnet kan emmeye devam ediyor.


_____________________________



1804 Mesaj
8 Ağustos 2013; 18:31:32 

yıllardır Ttnet liyim..başka alternatif (altyapı) olmadıgı için mecburen oyleyim..4gb limitli kullaniyorum ne hikmetse hep aşıyoruz o kotayı..başka saglayıcıya geçsemmi geçmesemmi kararsızım..yalın internet olarak limitsiz en hesaplı tarife nerde var ??

Ttnete herhangi bir tahaaütüm yok


_____________________________



 
334 Mesaj
8 Ağustos 2013; 20:44:43 

quote:

Orijinalden alıntı: VirtualFrog

yıllardır Ttnet liyim..başka alternatif (altyapı) olmadıgı için mecburen oyleyim..4gb limitli kullaniyorum ne hikmetse hep aşıyoruz o kotayı..başka saglayıcıya geçsemmi geçmesemmi kararsızım..yalın internet olarak limitsiz en hesaplı tarife nerde var ??

Ttnete herhangi bir tahaaütüm yok

Yalın internette de sabit ücret 15 TL ödeyeceksiniz.
Tahminimce telefonla beraberr 40 TL civarında fatura ödüyorsunuzdur.
Konuda geçen mevcut tarifeyi tavsiye ederim.
Bana çok hesaplı geldi..:)


_____________________________



4098 Mesaj
8 Ağustos 2013; 21:55:02 

merhabalar, ben şu an online başvuru yaptım ve telefonlarını bekliyorum.

HiperNet 20 mbpse kadar olana başvurdum 49 lira yazıyor ancak ben,

-12 ay taahhütle, adsl + konuştukça öde ev telefonu alsam

12 ay boyunca 49 lira mı ödeyeceğim? tivibuyu falan ekstra mı olacak tam ödeyeceğim fiyat nedir?

teşekkürler.


_____________________________


blondieastwood. RAWR
DotA II # CS:GO # BF3 # LoL
film, dizi, müzik, oyun ve bilgisayar hakkında soru/nlarınız için özel msj atın


565 Mesaj
8 Ağustos 2013; 22:35:58 


quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar



Hemen aktif olur; ama bugün geçtiğinizi varsayarsak ilk 7 günlük kullanım hakkınız 6 GB'ın (7/31)i yani 1,36 GB olur. İlk 7 günlük download kullanımınız 1,36 GB'dan fazla olursa kota aşım ücreti ödersiniz.

İlk 7 gün derken, yeni tarifeye geçtiğimiz günden itibaren mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8 Yıllık DH'li ~


78 Mesaj
8 Ağustos 2013; 22:59:30 

merhaba.

Ben Yalın ULTRANET LİMİTSİZ 16 Mbps'ye kadar Limitsiz TL 67,99 x 12 ay tarifeyi almayı düşünüyorum.

Ancak kampanya sayfasının koşullar bölümünde "Kampanya tarifelerine Yalın İnternet aylık erişim ücreti dahildir." ibaresi olmasına rağmen aynı sayfada Yalın paketler linkini inceleyince " TTNET Yalın İnternet hizmetinde aylık paket fiyatına ek olarak TTNET Yalın İnternet Aylık Erişim Ücreti (vergiler dahil 15 TL) alınır." ibaresi var. anlamadığım bu kampanyada sadece 67,99 tl.mi alınacak yoksa + 15 tl yalın internet erişim ücretide alınacak mı? Bu bağlantıyı kullanan arkadaşlar varsa bilgi verirse sevinirim.


_____________________________



 
69 Mesaj
8 Ağustos 2013; 23:18:50 

Merhaba arkadaşlar
Şu anda biri internet kullanıyorum. Ttnete geçmek istiyorum. Fıyatı 50 tl yi çok geçmeyen kota aşım ücreti olmayan önerebileceğiniz Bi kampanya var mıdır ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
334 Mesaj
8 Ağustos 2013; 23:28:00 

quote:

Orijinalden alıntı: IEfsaneyim

merhabalar, ben şu an online başvuru yaptım ve telefonlarını bekliyorum.

HiperNet 20 mbpse kadar olana başvurdum 49 lira yazıyor ancak ben,

-12 ay taahhütle, adsl + konuştukça öde ev telefonu alsam

12 ay boyunca 49 lira mı ödeyeceğim? tivibuyu falan ekstra mı olacak tam ödeyeceğim fiyat nedir?

teşekkürler.

iyi geceler
49 TL'nin içinde;Modem+internet+telefon+Tivibu
Telefonda konuştukça ödeyeceksiniz.dakikası 10 krs.(aksam 7 sabah 7 bedava)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WoLfaL1x -- 8 Ağustos 2013; 23:32:31 >


_____________________________



1804 Mesaj
9 Ağustos 2013; 11:37:29 

Turizmin gözbebeği yerlerinden side de yaşıyoruz ama nedense internet altyapsı rezalet bi yer burası 8 mbs hızı kim görmüşki 3 ü bulsak ona razıyız ve utanmadan ttnet buralarda fiber kampanyası yapiyor sanki varmış gibi..

Dsmart + internet limitsiz kampanyalar var ama tum firmalar gibi hep anlaşılmaz ibarelerle anlatıldıgı için hadi alalım dedigimizde ortaya değişik fiyatlar çıkıyor..işi bilen biri bana dsmart hd giriş paket+limitsiz internet (yalın) kaç para öderim bilgi verebilirmi ?


_____________________________



338 Mesaj
9 Ağustos 2013; 11:44:43 

quote:

Orijinalden alıntı: IEfsaneyim

merhabalar, ben şu an online başvuru yaptım ve telefonlarını bekliyorum.

HiperNet 20 mbpse kadar olana başvurdum 49 lira yazıyor ancak ben,

-12 ay taahhütle, adsl + konuştukça öde ev telefonu alsam

12 ay boyunca 49 lira mı ödeyeceğim? tivibuyu falan ekstra mı olacak tam ödeyeceğim fiyat nedir?

teşekkürler.

İyi bayramlar arkadaşım mevcut aboneliğin varmı yoksa yeni abonelik mi mevcut aboneler faydanabiliyor mu acaba benim 9 ay indirim vardı bu ay bitecek geçiş yapmam lazım bir yere


_____________________________



338 Mesaj
9 Ağustos 2013; 11:45:45 

Mevcut aboneler için önerebileceğiniz bir kampanya var mı?


_____________________________



4098 Mesaj
9 Ağustos 2013; 12:56:15 

hayır sıfırdan üye olacağım ancak son günü yaklaşıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @atakan81


_____________________________


blondieastwood. RAWR
DotA II # CS:GO # BF3 # LoL
film, dizi, müzik, oyun ve bilgisayar hakkında soru/nlarınız için özel msj atın


565 Mesaj
9 Ağustos 2013; 14:42:46 

3lü paket bağlattım.6 gb kotalı. Şimdi sınırsıza çevirmek istiyorum.normalde 45 tl olması gerekirken online işlmlerde 68 tl görünüyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8 Yıllık DH'li ~


4098 Mesaj
9 Ağustos 2013; 19:12:36 

arkadaşlar son gün 31 ağustos değil mi? 13 falan değildir umarım çünkü bayram tatili var çalışmıyorlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


blondieastwood. RAWR
DotA II # CS:GO # BF3 # LoL
film, dizi, müzik, oyun ve bilgisayar hakkında soru/nlarınız için özel msj atın


354 Mesaj
11 Ağustos 2013; 12:00:00 

Arkadaşlar taahhüt bitti. Şuan için sınırsız en kârlı paket hangisi olur? Yarın gidip yaptırtmak istiyorum.


_____________________________

- AMD FX 8320@4.0 GHZ
- COOLER MASTER HYPER 212X
- Gskill 8GB (2x4GB) RipjawsX
- CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 300R
- ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2133MHz
- ASUS HD7950 DirectCU II TOP
- AOC 23.6" E2461Fwh


565 Mesaj
11 Ağustos 2013; 12:04:26 


quote:

Orijinalden alıntı: biryeregitmiyoruz

Arkadaşlar taahhüt bitti. Şuan için sınırsız en kârlı paket hangisi olur? Yarın gidip yaptırtmak istiyorum.

Fiber 3 lü paket



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8 Yıllık DH'li ~


354 Mesaj
11 Ağustos 2013; 12:21:41 

Bizim burda fiber yok. Hipernet olabilir.

AYLIK TL 49

HİPERNET Limitsiz (20 Mbps’ye kadar)
Tivibu Ev Maxi Paket
TTNET Alo (Konuştukça Öde)


Şuan bu var çok avantajlı bunun için gidip imza atmamız gerekiyor mu yoksa internetten halledebiliyor muyuz?


_____________________________

- AMD FX 8320@4.0 GHZ
- COOLER MASTER HYPER 212X
- Gskill 8GB (2x4GB) RipjawsX
- CORSAIR CARBIDE SERİSİ™ 300R
- ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2133MHz
- ASUS HD7950 DirectCU II TOP
- AOC 23.6" E2461Fwh


 
0 Mesaj
11 Ağustos 2013; 12:36:13 

Arkadaşlar şuanda 4gb vınn kullanıyorum ve kesinlkle yetmiyor.Bu kampanya hoşuma gitti yalnız bir kaç sorun olacak.

Acaba telefonda akşam 7 den sabah 7 ye geçerli mi?
Birde bu tv yayınını tüplü televizyonda kullanabiliyormuyuz?

Buarada bulunduğum bölgede hipernet varmış.


_____________________________



839 Mesaj
11 Ağustos 2013; 13:23:55 

Arkadaslar selamlar.
Ev telefonumu kapatirsam adsl kesilir mi acaba ?
Konuyla ilgili son durum nedir?

Evden cep bedava kampanyasinda sure bitiminde kayit olmak gerekiyormus 1 temmuz itibariyle.
Konuyla ilgili kayit olunmasi gerektigi bilgisine sahip olmadigimizdan saglam bir fatura girdi. Ahlaksiz bu adamlar bilincli yapiyorlar bunu.
Neyse bende bundan dolayi kapaticam telefonu.
Ama internet ne olucak acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bende kalmadı hâl
Hisler alışkanlık oldu "mal gibi kaldı insanoğlu" her derde güler oldu
Oldum bende lâl


 
89 Mesaj
11 Ağustos 2013; 13:53:52 

quote:

Orijinalden alıntı: ferfecir06

Koskocaman bir rezillik!!!

19 Haziranda iptal kısmından 3 lü hipernete geçtim. Telekom yetkilisi santrali aradı geçebilirsiniz dedi destekliyor dedi. Modemi aldım kurdum. 22 Haziranda çat gitti internet. 2 gün netsiz kaldım. Bugün gittiğimde sistem desteklemediği için giriş yapılamıyor,otomatik olarakda iptal etmiş dedi. Modemi takrar iade ettim. Eski adsl e devam. böyle rezillik görmedim ben.

Rezillik üstüne rezilik!!!

Fiber olmayınca 44 Tl lik ikna kampanyası için imzalı tahahhüt verdim. Bu ay ne göreyim fatura 63,25 TL. Aradım 440375 i, kampanya girilmemiş diyor. Bir çalışan üst üste böyle hataları nasıl yapabilir???
Şimdi ben bu faturayı ödemeyeceğim. Ama yine TT net müdürlüğe gitmem gerekecek. Bir sürü bağır çağır hakkını ara.
Bir işbilmez kadının yaptığı hatalar yüzünde 5. defa gideceğim. Ama o kadın orda çalışmaya devam edecek ve benim gibi birsürü kişiyi mağdur etmeye devam edecek...


_____________________________


BÜYÜK BAŞKAN AZİZ BAŞKAN!




565 Mesaj
11 Ağustos 2013; 14:25:10 


quote:

Orijinalden alıntı: biryeregitmiyoruz

Bizim burda fiber yok. Hipernet olabilir.

AYLIK TL 49

HİPERNET Limitsiz (20 Mbps’ye kadar)
Tivibu Ev Maxi Paket
TTNET Alo (Konuştukça Öde)


Şuan bu var çok avantajlı bunun için gidip imza atmamız gerekiyor mu yoksa internetten halledebiliyor muyuz?

Bnmde hipernet.gidip sözleşme imzalıyosun.Ev telefonu kimin üzerine ise o gitse daha iyi olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8 Yıllık DH'li ~


508 Mesaj
11 Ağustos 2013; 15:32:05 

quote:

Orijinalden alıntı: ferfecir06


Rezillik üstüne rezilik!!!

Fiber olmayınca 44 Tl lik ikna kampanyası için imzalı tahahhüt verdim. Bu ay ne göreyim fatura 63,25 TL. Aradım 440375 i, kampanya girilmemiş diyor. Bir çalışan üst üste böyle hataları nasıl yapabilir???
Şimdi ben bu faturayı ödemeyeceğim. Ama yine TT net müdürlüğe gitmem gerekecek. Bir sürü bağır çağır hakkını ara.
Bir işbilmez kadının yaptığı hatalar yüzünde 5. defa gideceğim. Ama o kadın orda çalışmaya devam edecek ve benim gibi birsürü kişiyi mağdur etmeye devam edecek...

Elinizde imzalı tahahhüt var her türlü haklısınız ama git gel bir sürü uğraştıracaklar. Geçmiş olsun, bi aksilik olmazsa ben de yarın gidip 12 aylık bir ikna almayı deneyeceğim bakalım. Bu arada Ankara incesudaki iptal yeri tadilattan dolayı cebeci ye gelmişti, geri İncesuya döndü mü bu konuda bilgisi olan var mı?


_____________________________



 
1145 Mesaj
11 Ağustos 2013; 15:33:44 

Arkadaşlar önerebileceğiniz uygun kampanya var mı ? şuan 16 mbit'e kadar olan paketi kullanıyorum fakat 70 küsür geliyor. fiber net oturduğum bölgede yok. hangı paketi önerebilirsiniz?


_____________________________



 
3 Mesaj
11 Ağustos 2013; 15:38:23 

12 Ay Vitaminli İnternet Kampanyası (31.08.2013 - 39 TL - NET/ULTRANET/HİPERNET/FİBERNET - 12 ay taahhütlü)
Kampanya Ana Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya SSS Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya Taahhütnamesi: http://www.ttnet.com.tr..._vitaminli_internet.pdf

bu kampanyadan taahhutsuz mevcut aboneler 12 ay taahhüt vererek faydalanabilirler mi ?


_____________________________



8191 Mesaj
11 Ağustos 2013; 15:40:45 

benim internet eylül gibi bitiyor sanırım 12 ay taahhütlüydü yalın internet+net limitsiz 63tl ödüyordum. bitince 78 olacak hangi kampanyaya geçmeliyim?


_____________________________


COMINGSOON
Lenovo Y580 • Samsung Galaxy S3 • Carraro Sportive 224
Steam : -b0Ni


565 Mesaj
11 Ağustos 2013; 18:20:10 

quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar



Hemen aktif olur; ama bugün geçtiğinizi varsayarsak ilk 7 günlük kullanım hakkınız 6 GB'ın (7/31)i yani 1,36 GB olur. İlk 7 günlük download kullanımınız 1,36 GB'dan fazla olursa kota aşım ücreti ödersiniz.

ilk 7 gün hakkınız 6 gb olur demişsiniz.

ben 6 gb kotalıya geçmiyorum , kotalıdan sınırsıza geçiyorum.

bugün 6gb kotalıyı , kotasıza çevirdim.şimdi kotaya dikkat etmeme gerek var mı ? - online işlemlerden baktım kotasız aktif olmuş -


_____________________________

8 Yıllık DH'li ~


993 Mesaj
11 Ağustos 2013; 19:36:27 

Taahhütsüz ttnet kullanıcısıyım.8mibte kadar 63 tl.Bana en uygun kampanya hangisidir?12 ay taahhüt verebilirim.

not:Bulungudum yerde sadece adsl hizmeti mevcut.hiper fiber yok.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brevity -- 11 Ağustos 2013; 19:41:52 >


_____________________________


* DARAĞACINDA OLSAK BİLE
SON SÖZÜMÜZ
:FENERBAHÇE.
KARŞILIKSIZ ÖLÜMÜNE
HERKES BUNU BÖYLE BİLE


249 Mesaj
11 Ağustos 2013; 20:13:44 

tivibu belgesel kanallarını şu anda açık ,sanırım bayramdan dolayı,bu kanalları sürekli izlemek için ne kadar artı ücret ödemek gerek.3 lü avantaj paketi kullanıyorum


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 21:51:19 


quote:

Orijinalden alıntı: last_uk


Ben

quote:

ilk 7 gün hakkınız 6 gb olur demişsiniz.


demedim

quote:

ilk 7 günlük kullanım hakkınız 1,36 GB olur.


dedim, okumadınız mı? (7/31) 31 günlük ayda 7 günlük kısmı kastettim. (yedi bölü otuzbir)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 21:57:19 

quote:

Orijinalden alıntı: last_uk

İlk 7 gün derken, yeni tarifeye geçtiğimiz günden itibaren mi?

NET6'dan NETLİMİTSİZ'e ayın 10'unda geçtiğinizi düşünün, NET6 kullanırken (ayın ilk 10 günü için) 2 GB'dan fazla "download" yaptığınızda fazla kullandığınız kota için

0,011719 TL/MB
12 TL/GB

kota aşım ücreti ödersiniz... Ayın 10'undan sonraki günler için değil!


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 22:32:52 

quote:

Orijinalden alıntı: brevity

Taahhütsüz ttnet kullanıcısıyım.8mibte kadar 63 tl.Bana en uygun kampanya hangisidir?12 ay taahhüt verebilirim.

not:Bulungudum yerde sadece adsl hizmeti mevcut.hiper fiber yok.

TTNET'le Tam İsabet Kampanyası (31.07.2013 - 44 TL - NET/ULTRANET - 12 ay taahhütlü)
Kampanya Ana Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...-Isabet-Kampanyasi.aspx
Kampanya SSS Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...-Isabet-Kampanyasi.aspx
Kampanya Taahhütnamesi: http://www.ttnet.com.tr...m_isabet_kampanyasi.pdf
[TAAHHÜTSÜZ MEVCUT ABONELER DE BU KAMPANYAYI TÜRK TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ İPTAL BÖLÜMÜNDEN İKNA KAMPANYASI OLARAK ALABİLİR. AYRICA BKNZ: TTNET Alo THK Kampanyası]



TTNET Alo ile Akşam 7'den Sabah 7'ye Konuşmak Bedava Kampanyası
TTNET Alo Akşam 7’den Sabah 7’ye Konuşmak Bedava Kampanyası kapsamında tüm bireysel TTNET Alo müşterileri, 18 Eylül 2012 - 31 Aralık 2013 tarihleri arasında herhangi bir başvuru yapmadan ve ilave ücret ödemeden her gün 19.00-07.00 arasında şehir içi, şehirlerarası, 3 haneli servis numaraları ve 444’lü numaralar ile aylık 3000 dakika ücretsiz konuşabileceklerdir. Diğer arama yönleri, abonenin kendi tarifesinden ücretlendirilir. Kullanılmayan dakikalar devredilmez. Diğer detaylar için: http://www.ttnet.com.tr...sam-7den-Sabah-7ye.aspx

TTNET Alo THK Kampanyası (31.12.2013 - 12 ay taahhütlü - Yalnızca Türk Telekom Ofisi'nden alınabilir.)
TTNET internet aboneleri, kullandıkları TT sabit hattı TTNET Alo THK Kampanyası ile TTNET Alo'ya taşıdıkları takdirde 12 ay boyunca "TTNET Alo Aylık Sabit Ücret 15 TL"yi ödemiyorlar.

Kampanya Sayfası: http://www.turktelekom....Aylik-Ucreti-Kampanyasi
Kampanya Detayları: http://www.turktelekom....ikUcreti-Kampanyasi.pdf
BTK Kararı: http://www.btk.gov.tr/m...r/2013%20DK-ETD-270.pdf
*TT sabit hat numaranız değişmeden TTNET Alo'ya kesintisiz geçiş yapabilirsiniz.
**TTNET Alo hizmeti TTNET internet hizmetiyle birlikte verilmektedir. TTNET internet hizmeti iptal edildiğinde TTNET Alo hizmeti de iptal olacaktır. TTNET Alo hizmeti iptal edildiğinde TTNET internet hizmeti de iptal olacaktır.
***avea'nın Cepte Bayram paketlerine abone olanlar taahhütleri bitmeden telefonlarını TTNET’e taşımasınlar.
****TT sabit hat aboneliğinize ait bir taahhüt varsa TTNET Alo’ya geçmeniz hâlinde TT’nin hattınıza sağladığı indirimleri ceza olarak ödemek zorunda kalırsınız.
*****Yeni internet aboneleri, yeni aboneliği TT sabit hat ile açtırdıklarında TT sabit hattı bu kampanyayla en erken 90 gün sonrasında TTNET Alo'ya taşıyabilirler, bu da 12 ay taahhütlü internet kampanyasının otomatik olarak en az 15 aya uzaması demektir; 90 günden uzundur mevcut abonelerde bu şart geçerli değildir, TTNET Alo THK kampanyası bir internet kampanyası ile beraber de alınabilir. Diğer detaylar için: http://www.ttnet.com.tr.../Sabit-Ses-Hizmeti.aspx

ekleme: @Thursy



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonurakar -- 11 Ağustos 2013; 22:37:05 >

Bu mesajda bahsedilenler: @Thursy Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 22:35:47 


quote:

Orijinalden alıntı: BerkeKoc

12 Ay Vitaminli İnternet Kampanyası (31.08.2013 - 39 TL - NET/ULTRANET/HİPERNET/FİBERNET - 12 ay taahhütlü)
Kampanya Ana Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya SSS Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...nternet-Kampanyasi.aspx
Kampanya Taahhütnamesi: http://www.ttnet.com.tr..._vitaminli_internet.pdf

bu kampanyadan taahhutsuz mevcut aboneler 12 ay taahhüt vererek faydalanabilirler mi ?

12 Ay Vitaminli İnternet Kampanyası da aynı zamanda TTNET'le Tam İsabet Kampanyası gibi bir İKNA kampanyasıdır; fakat bu konudan 12 Ay Vitaminli İnternet Kampanyası'nı görüp Türk Telekom Ofisi'ne başvuran mevcut taahhütsüz aboneler bu kampanyayı İKNA kampanyası olarak alamadıklarını beyan ettiler, sorun nerede bilemiyorum. Alamazsanız alternatif olarak TTNET'le Tam İsabet Kampanyası'nı düşünebilirsiniz.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



316 Mesaj
11 Ağustos 2013; 22:43:01 

Evet. %50 biter bitmez gidip "vitamin..." deyince bana "yeni aboneler için" dediler. 44 liralık aldım, ısrar etmedim.


 
3 Mesaj
11 Ağustos 2013; 22:55:56 

tam isabet kampanyasinin suresi uzatildi mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 22:58:57 

Sitede hâlâ 31 Temmuz 2013 görünüyor; ama kampanya bitseydi siteden kaldırırlardı. Bence Türk Telekom Ofisi'nden şansınızı denemelisiniz.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @BerkeKoc


_____________________________



316 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:03:14 

Sonurakar ne zaman erecek diye merak ediyordum, o da oldu. Onay bekleyen mesajı da yanıtlamış ve abonenin sorununa çözüm bulmuş. Artık başlığı "sonurakar dergahı" olarak değiştirebiliriz.


 
1145 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:13:54 

quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar


TTNET'le Tam İsabet Kampanyası (31.07.2013 - 44 TL - NET/ULTRANET - 12 ay taahhütlü)
Kampanya Ana Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...-Isabet-Kampanyasi.aspx
Kampanya SSS Sayfası: http://www.ttnet.com.tr...-Isabet-Kampanyasi.aspx
Kampanya Taahhütnamesi: http://www.ttnet.com.tr...m_isabet_kampanyasi.pdf
[TAAHHÜTSÜZ MEVCUT ABONELER DE BU KAMPANYAYI TÜRK TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ İPTAL BÖLÜMÜNDEN İKNA KAMPANYASI OLARAK ALABİLİR. AYRICA BKNZ: TTNET Alo THK Kampanyası]



TTNET Alo ile Akşam 7'den Sabah 7'ye Konuşmak Bedava Kampanyası
TTNET Alo Akşam 7’den Sabah 7’ye Konuşmak Bedava Kampanyası kapsamında tüm bireysel TTNET Alo müşterileri, 18 Eylül 2012 - 31 Aralık 2013 tarihleri arasında herhangi bir başvuru yapmadan ve ilave ücret ödemeden her gün 19.00-07.00 arasında şehir içi, şehirlerarası, 3 haneli servis numaraları ve 444’lü numaralar ile aylık 3000 dakika ücretsiz konuşabileceklerdir. Diğer arama yönleri, abonenin kendi tarifesinden ücretlendirilir. Kullanılmayan dakikalar devredilmez. Diğer detaylar için: http://www.ttnet.com.tr...sam-7den-Sabah-7ye.aspx

TTNET Alo THK Kampanyası (31.12.2013 - 12 ay taahhütlü - Yalnızca Türk Telekom Ofisi'nden alınabilir.)
TTNET internet aboneleri, kullandıkları TT sabit hattı TTNET Alo THK Kampanyası ile TTNET Alo'ya taşıdıkları takdirde 12 ay boyunca "TTNET Alo Aylık Sabit Ücret 15 TL"yi ödemiyorlar.

Kampanya Sayfası: http://www.turktelekom....Aylik-Ucreti-Kampanyasi
Kampanya Detayları: http://www.turktelekom....ikUcreti-Kampanyasi.pdf
BTK Kararı: http://www.btk.gov.tr/m...r/2013%20DK-ETD-270.pdf
*TT sabit hat numaranız değişmeden TTNET Alo'ya kesintisiz geçiş yapabilirsiniz.
**TTNET Alo hizmeti TTNET internet hizmetiyle birlikte verilmektedir. TTNET internet hizmeti iptal edildiğinde TTNET Alo hizmeti de iptal olacaktır. TTNET Alo hizmeti iptal edildiğinde TTNET internet hizmeti de iptal olacaktır.
***avea'nın Cepte Bayram paketlerine abone olanlar taahhütleri bitmeden telefonlarını TTNET’e taşımasınlar.
****TT sabit hat aboneliğinize ait bir taahhüt varsa TTNET Alo’ya geçmeniz hâlinde TT’nin hattınıza sağladığı indirimleri ceza olarak ödemek zorunda kalırsınız.
*****Yeni internet aboneleri, yeni aboneliği TT sabit hat ile açtırdıklarında TT sabit hattı bu kampanyayla en erken 90 gün sonrasında TTNET Alo'ya taşıyabilirler, bu da 12 ay taahhütlü internet kampanyasının otomatik olarak en az 15 aya uzaması demektir; 90 günden uzundur mevcut abonelerde bu şart geçerli değildir, TTNET Alo THK kampanyası bir internet kampanyası ile beraber de alınabilir. Diğer detaylar için: http://www.ttnet.com.tr.../Sabit-Ses-Hizmeti.aspx

ekleme: @Thursy

hocam bana en az 16 lazım.


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:26:45 

Kampanyaya dahil tüm internet paket seçenekleri için tıklayın.

ULTRANET LİMİTSİZ 16 Mbps'ye kadar Limitsiz 49 TL



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Thursy


_____________________________



1073 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:30:35 


quote:

Orijinalden alıntı: hurshit

Sonurakar ne zaman erecek diye merak ediyordum, o da oldu. Onay bekleyen mesajı da yanıtlamış ve abonenin sorununa çözüm bulmuş. Artık başlığı "sonurakar dergahı" olarak değiştirebiliriz.

Abi, niye öyle dedin?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



316 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:33:43 

Yahu adamın mesajı görünmüyor(onay bekliyor olarak kalmış). Bizim okuyamadığımız mesajı okuyup yanıtlamışsın. Bizim göremediklerimizi görmeye başlamışsın.
Tabii, herhalde sonradan onaya düşmüş. Enteresan... :P


407 Mesaj
11 Ağustos 2013; 23:35:00 

Arkadaşlar Turkcell 3G sınırsız vınn kullanıyorum. 15 Gb Kotası var bana yetmiyor. birde 15 gb'den sonra 128 kb'ye düşüyor ve internete girilmeyecek kadar yavaşlıyor. sizce ne yapmalıyım. TTNet'e geçeyim diyorum ama Turkcell 500 tl iptal ücreti istiyor ne yaparak bu ücreti ödemeden iptal edebilirim.


_____________________________

rugzO kamlo relneyetsi ninisaksab unugulrugzo lamitsius ridrelnede.


430 Mesaj
12 Ağustos 2013; 1:38:07 

bu basligi kim actiysa allah razi olsun. her sey bir araya toplanmis,incelenp arastirlmis. ofise gitsek bu kadar anlatmazlar. bize de karar vermek kaldi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
29 Mesaj
12 Ağustos 2013; 4:17:49 

quote:

Orijinalden alıntı: ferfecir06


Rezillik üstüne rezilik!!!

Fiber olmayınca 44 Tl lik ikna kampanyası için imzalı tahahhüt verdim. Bu ay ne göreyim fatura 63,25 TL. Aradım 440375 i, kampanya girilmemiş diyor. Bir çalışan üst üste böyle hataları nasıl yapabilir???
Şimdi ben bu faturayı ödemeyeceğim. Ama yine TT net müdürlüğe gitmem gerekecek. Bir sürü bağır çağır hakkını ara.
Bir işbilmez kadının yaptığı hatalar yüzünde 5. defa gideceğim. Ama o kadın orda çalışmaya devam edecek ve benim gibi birsürü kişiyi mağdur etmeye devam edecek...

Biz de temmuzun son haftası 6 aylık %50 indirim ikna kampanyası bitince 9 ay 8Mbit limitsiz 44 liralık ikna tarifesine geçtik. Tarife doğru göründüğü halde faturaya baktım 62,25 görünüyor. yarın 4440375'i arayacağım ben de :|

bir şey sormak istiyorum, taahütüm falan yok, 3'lü avantaj paketine geçsem ama televizyon veya telefon kısmını almasam, o şekilde olabiliyor mu acaba?


_____________________________

...


6832 Mesaj
12 Ağustos 2013; 11:12:41 

Evet beyler. An itibariyle yılbaşından önce başvurup geçiş yaptığım kampanya son buldu ve bu ay ki faturam 65 lira geldi.

Acilen bi pakete geçmem lazım. Hangisini seçmem makul olur?

ttnet alo ile beraber geçiş yaptığım paket vardı 35 lira ödüyodum. Konuyu bilen arkadaşlar haberdardır.

Hangi pakete geçmem gerek şimdi? En mantıklısı nedir?


_____________________________

| Beşiktaş JK |
| Fifa 14 | iPhone 4S / 7.0.4 Jailbreak | 337. Kısa Dönem |
| Bilgi İşlem & IT Uzmanı |
| @ExpendabLes_BJK |


6832 Mesaj
12 Ağustos 2013; 11:15:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Evrekas

6 ay ikna kampanyam bitiyor.
Yeniden 31.5 liradan uzatabilir miyim ? Devam Ediyor mu kampanyası ?

Aynen bitti o kampanyam benimde ve bu ay ki fatura 65 geldi. Acilen bişeyler yapmamız lazım.


_____________________________

| Beşiktaş JK |
| Fifa 14 | iPhone 4S / 7.0.4 Jailbreak | 337. Kısa Dönem |
| Bilgi İşlem & IT Uzmanı |
| @ExpendabLes_BJK |


6832 Mesaj
12 Ağustos 2013; 11:28:51 

Tam isabetle Vitaminli internet arasında ne fark var? 5 liralık fatura farkı dışında?


_____________________________

| Beşiktaş JK |
| Fifa 14 | iPhone 4S / 7.0.4 Jailbreak | 337. Kısa Dönem |
| Bilgi İşlem & IT Uzmanı |
| @ExpendabLes_BJK |


754 Mesaj
12 Ağustos 2013; 11:58:30 

Üçlü avantaj tarifesinde telefon ve tivibu alma zorunluluğunuz yok.Yani yalın olarak alabilir ve 49 lira ödersiniz.

Bu mesajda bahsedilenler: ahpolat


_____________________________



6832 Mesaj
12 Ağustos 2013; 12:10:22 

Faydalanmakta olduğunuz kampanyalar aşağıda yer almaktadır.
Faydalanmakta olduğunuz kampanya SINIRSIZ INTERNET KAMPANYASI
Kampanyanızın bitiş tarihi 13/09/2013
Kampanya indiriminin bitiş tarihi 31/01/2013

Yazıyort fakat faturam az önce 65 lira geldi.

Yinede gidip iptal biriminden yukarda bahsedilen Tam İsabet yada Vitaminli internet paketlerine abone olabiliyomuyum?

Yarın ona göre müdürlüğe gidicem.


_____________________________

| Beşiktaş JK |
| Fifa 14 | iPhone 4S / 7.0.4 Jailbreak | 337. Kısa Dönem |
| Bilgi İşlem & IT Uzmanı |
| @ExpendabLes_BJK |


 
3 Mesaj
12 Ağustos 2013; 12:59:47 

bugun tt bayisine gittim.ttnet vitaminli internet kampanyasindan sadece YENI aboneler faydalanabiliyormus ve tam isabet kampanyasinin suresi uzatilmis (31 Agustos)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



185 Mesaj
12 Ağustos 2013; 13:10:59