Beyaz Eşya Önerileri
10264 Cevap1156084 Görüntüleme84 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     67 [69] 71 72 73 74 75 76      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


863 Mesaj
15 Haziran 2009; 0:55:36 

merhaba, tam Siemens HB43AT540E ankastre fırın almaya karar vermiştim ama bugün dolaşırken Gorenje B9010E modelini gördük, gerçekten çok ihtişamlı bir fırın kocaman dokunmatik kontrol paneli ve tamamı teleskopik raylı bol tepsisi var, nışanlımın en çok hoşuna giden bu oldu fiyatıda makul sayılır 900 küsürdü, özelliklerini inceledim ama fazla bişey anlamadım, bana bu iki modeli inceleyip tavsiyede bulunursanız çok memnun olurum, teşekürler...

http://www.artibeyazesy...E-B9010E-Ankastre-Firin
http://www.gorenje.com....built-in_ovens?c=154013

http://www.netteenucuz....s.aspx?productid=114775


_____________________________



 
11529 Mesaj
15 Haziran 2009; 7:37:29 

İkisi de özellik olarak birbirlerinin muadilleridir. Gorenje de güzel görünüyor, Siemens zaten iyi. Tercih sizin.


_____________________________



 
50 Mesaj
15 Haziran 2009; 11:26:15 

CANDOĞAN BEY WHİRPOOL TAVSİYE ETMİŞSİNİZ BANA AMA HİÇ İÇİM YATMADI ONA..PEKİ CANDOĞAN BEY BOSCH DAN EN FAZLA 1800 YTL YE KADAR HANGİ DOLABI ALAYIM TAVSİYENİZ NE OLUR.MESELA KDN49A03 DEN SOĞUDUM BAHSETTİĞİNİZ NEDENLERDEN DOLAYI.


_____________________________

e.pala


1085 Mesaj
15 Haziran 2009; 13:28:11 

Mrb. Sn candoğan beyden tavsiye istenmiş ama bende bir seçenek sunmak istedim. Bende onun tavsiyesiyle 1900TL / 7 taksite LG üretimi Bosch KDN60V10NE ALMIŞTIM ÖTV + KDV indirimi yokken. 1 Aydır kullanıyorum memnunum, herhangibir sıkıntı yaşamadım. Candoğan beyin tavsiye ettiği birkaç Bosch modellerden bir tanesi bu. Kolay gelsin iyi günler...
quote:

Orjinalden alıntı: sensuous_16

CANDOĞAN BEY WHİRPOOL TAVSİYE ETMİŞSİNİZ BANA AMA HİÇ İÇİM YATMADI ONA..PEKİ CANDOĞAN BEY BOSCH DAN EN FAZLA 1800 YTL YE KADAR HANGİ DOLABI ALAYIM TAVSİYENİZ NE OLUR.MESELA KDN49A03 DEN SOĞUDUM BAHSETTİĞİNİZ NEDENLERDEN DOLAYI.



_____________________________

Asıl yetimler anadan babadan değil, ilim ve ahlaktan yoksun olanlardır. Hz. ALİ


 
24 Mesaj
15 Haziran 2009; 13:56:09 

Candoğan ve diğer arkadaşların tavsiyesi ile geçen sene kendi evime siemens wm10s360 çamaşır makinesi aldım. Şu ana kadar sorun yok memnunuz. Şimdide yeni evlenecek baldım için formu okuyarak aşağıdaki modelleri tercih ettik konu ile ilgili olarak candoğan bey ve diğer arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Teşekkürler...

Buzdolabı Samsug RT58EDEW 1329-TL (ALINDI)

Çamaşır Makinesi Siemens 10s761tr veya Bosh WAS20761

Bulaşık Makinesi Siemens sn25m230eu veya Bosh SMS53M02EU

Fırın Profilo 4801w veya 4901w


_____________________________



1085 Mesaj
15 Haziran 2009; 14:44:13 

Mrb.lar Bende Sn Candoğan beyin tavsiyeleri ile Bosch Was24761 çam.mak. ve Sms53m02eu bul.mak. almıştım. Gayet memnunum. Çam.makinasında 20761 ile tek fark 1200 devir farkı yanılmıyorsam. Bence ikiside iyi tercih. En azından ben gayet memnunum. Bu ürünleri sıkı pazarlıkla 20761 - 1,300TL SMS53m02eu da 1,000 civarı alınabilir şahsi fikrim. İyi günler, saygılar...
quote:

Orjinalden alıntı: bahrain2009

Candoğan ve diğer arkadaşların tavsiyesi ile geçen sene kendi evime siemens wm10s360 çamaşır makinesi aldım. Şu ana kadar sorun yok memnunuz. Şimdide yeni evlenecek baldım için formu okuyarak aşağıdaki modelleri tercih ettik konu ile ilgili olarak candoğan bey ve diğer arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Teşekkürler...

Buzdolabı Samsug RT58EDEW 1329-TL (ALINDI)

Çamaşır Makinesi Siemens 10s761tr veya Bosh WAS20761

Bulaşık Makinesi Siemens sn25m230eu veya Bosh SMS53M02EU

Fırın Profilo 4801w veya 4901w



_____________________________

Asıl yetimler anadan babadan değil, ilim ve ahlaktan yoksun olanlardır. Hz. ALİ


 
12 Mesaj
15 Haziran 2009; 14:57:16 

aynı ürünleri ben de aldım. buzdolabından memnunum. eskisi boschtu. onun gürültülü çalışmasına alışınca samsung çok sessiz geldi bana. çamaşır ve bulaşığı siemens aldım. 10s761'i 1200 tlye, 25m230'i 1050 tlye aldım. henüz kullanmadım. fakat hem bosch hem de siemensin seçtiğiniz modelleri satıcıların da genelde ilk tavsiye ettikleri modeller.


quote:

Candoğan ve diğer arkadaşların tavsiyesi ile geçen sene kendi evime siemens wm10s360 çamaşır makinesi aldım. Şu ana kadar sorun yok memnunuz. Şimdide yeni evlenecek baldım için formu okuyarak aşağıdaki modelleri tercih ettik konu ile ilgili olarak candoğan bey ve diğer arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Teşekkürler...

Buzdolabı Samsug RT58EDEW 1329-TL (ALINDI)

Çamaşır Makinesi Siemens 10s761tr veya Bosh WAS20761

Bulaşık Makinesi Siemens sn25m230eu veya Bosh SMS53M02EU

Fırın Profilo 4801w veya 4901w





_____________________________



 
21 Mesaj
15 Haziran 2009; 17:22:08 

Sayın Candoğan ve diğer forum kullanıcılarının değerli yorumları sayesinde aldığımız ürünler;

Buzdolabı: Samsung RT 53 MAEW
Çamaşır Mak. Samsung WF 8700RPA
Bulaşık Mak. Siemens SN25M230

Ürünleri kullanmaya başlayınca mutlaka yorumları da ekleyeceğim.

Herkese çok teşekkürler...


_____________________________



 
50 Mesaj
15 Haziran 2009; 17:48:02 

CANDOĞAN BEY VE DİĞER BU KONUDA UZMAN ARKADAŞLARcuma gününe kadar buzdolabı ve çamaşı makinesini almam lazım.lütfen yardımcı olun..
BOSCH ÜRÜNLERİNDEN EN FAZLA 1500 YTL YE KADAR HANGİ BUZDOLABI VE MAKİNADA DA PROFİLO CM1000CTR ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.


_____________________________

e.pala


 
16 Mesaj
15 Haziran 2009; 22:30:25 

merhabalar..forumu sürekli takip ediorum ve Candoğan beyin yardımları sayesinde beyaz eşyalarımı seçtim. Buzdolabında Samsung'un RT 62KDEW modelini aldım dün.
Alacak arkadaşlar acele etmeliler. Ürün şuan stoklarda yok, temmuzda teslim edilecek diyorlar. Ve temmuzdaki fiyatı 2.100,-TL olacakmış. Bir süreliğine 1.390,-TL'ye satıyorlar. (Peşin fiyatına 5 taksit) RT 62UDEW ise üretimi durmuş. Stoklar bitince gelmeyecekmiş. İlgilenen arkadaşlara bilgi vermek istedim.. ;)


_____________________________

miCHeLLe


 
16 Mesaj
15 Haziran 2009; 22:40:37 


quote:

Orjinalden alıntı: ozgen83

Arkadaşlar BOSHUN derin dondurucusu altta olan buzdolabı modelleri nasıldır sağlamlık açısından çok acil yardımlarınızı bekliyorum


forumda pek önerilmiyor bunlar. Elektroniğinde problemler olabiliyormuş. Ayrıca malzeme kalitesi düşük ve sesli çalışıyormuş. önceki sayfalrdan bulabilirsiniz :)


_____________________________

miCHeLLe


 
32 Mesaj
16 Haziran 2009; 14:05:23 

Candoğan Bey ve diğer üstadlar,

Samsung un yeni elmas kazan ve seramik resistanslı çamaşır makinaları hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim? 18 yıllık arçelik 2800 artık teklemeye başladı ve yerini tutabilecek bir makinaya ihtiyacımız var.
Profilo CM1000CTR f/p olarak ilk tercihim ama Samsung a karşı (hele hele RT-58 buzdolabından sonra) büyük bir sempatim var :):)...


 
33 Mesaj
16 Haziran 2009; 18:40:25 

sayın arkadaşlar

geçen ay içinde buradaki tavsiyeler sonucunda 3 beyaz eşya almıştım. nihayet kullanmaya başladık. biraz bilgi vereyim istedim.

1- forumda meşhur profilo cm1000 ctr: ürünün yıkama performası gayet iyi fakat sıkma işlemi esnasında çok fazla ses yapıyor. ıslık sesine benzer bir ses rulman dağılınca çıkar bu tip bir ses. ikincisi programlarıyla ilgili bence bir eksik var: kısa program olarak 15 dk. prog var. onun dışındaki en kısa program 80 dk. falan gibi.. haliyle 15 dk lık programda sıkmayı tam yapamadığı için extra sıkma yapmak gerekiyor.

2- forumda yine meşhur siemens sn25m230eu: bu makineye söyleyecek pek bir söz yok. çok sessiz ve yıkaması çok iyi süre biraz uzun geldi bana 140 dk. falan gibi....yalnız yıkama sonunda bulaşıkların ıslak kaldığına şahit oldum. belki ayarlarıyla ilgilidir. bilen varsa sorunun çözümünü paylaşırsanız sevinirim. bir de ben tuz kullanıyorum.

3- sharp sj pt69rwh beyaz: ürünün dış görünüşü güzel malzeme kalitesi iyi çalışması sessiz sayılabilir. fakat bu ürünü alma sebebim olan tazeliğin uzun süre korunması özelliğini pek göremedim doğrusu.. küflenmeyi önleyici açıkken bile bazı yiyeceklerin küflendiğini gördüm(salam, kaşar, ve bazı meyveler). dereceler minimumda yani +6 derece celcius soğutucu ve -13 derece celcius dondurucu bölmesi için. aynı zamanda içinden tak tuk sesler gelmekte(sanırım yeni olduğundan).

umarım yardımcı olmuştur.

saygılar.


_____________________________

mühim olan insanlık


 
250 Mesaj
16 Haziran 2009; 19:50:55 

Hocam sadece buzdolabı ayarıyla ilgili bir yorum yapacam. Ben samsung 629 kullanıyorum. Sıcaklık ayarlarınızda sizin yanlışlık var Ayarı (+3) - (-19) şekline getirin. Dolap dondurucu kısmı uzerinden normal kısmı soğutuyor. O kullandığınız sıcaklıklar küflenme yapar
quote:

Orjinalden alıntı: mako

sayın arkadaşlar

geçen ay içinde buradaki tavsiyeler sonucunda 3 beyaz eşya almıştım. nihayet kullanmaya başladık. biraz bilgi vereyim istedim.

1- forumda meşhur profilo cm1000 ctr: ürünün yıkama performası gayet iyi fakat sıkma işlemi esnasında çok fazla ses yapıyor. ıslık sesine benzer bir ses rulman dağılınca çıkar bu tip bir ses. ikincisi programlarıyla ilgili bence bir eksik var: kısa program olarak 15 dk. prog var. onun dışındaki en kısa program 80 dk. falan gibi.. haliyle 15 dk lık programda sıkmayı tam yapamadığı için extra sıkma yapmak gerekiyor.

2- forumda yine meşhur siemens sn25m230eu: bu makineye söyleyecek pek bir söz yok. çok sessiz ve yıkaması çok iyi süre biraz uzun geldi bana 140 dk. falan gibi....yalnız yıkama sonunda bulaşıkların ıslak kaldığına şahit oldum. belki ayarlarıyla ilgilidir. bilen varsa sorunun çözümünü paylaşırsanız sevinirim. bir de ben tuz kullanıyorum.

3- sharp sj pt69rwh beyaz: ürünün dış görünüşü güzel malzeme kalitesi iyi çalışması sessiz sayılabilir. fakat bu ürünü alma sebebim olan tazeliğin uzun süre korunması özelliğini pek göremedim doğrusu.. küflenmeyi önleyici açıkken bile bazı yiyeceklerin küflendiğini gördüm(salam, kaşar, ve bazı meyveler). dereceler minimumda yani +6 derece celcius soğutucu ve -13 derece celcius dondurucu bölmesi için. aynı zamanda içinden tak tuk sesler gelmekte(sanırım yeni olduğundan).

umarım yardımcı olmuştur.

saygılar.


_____________________________



1878 Mesaj
17 Haziran 2009; 14:28:05 

Selam Arkadaşlar,

Bu aralar fırın, buzdolabı, çamaşır makinası almayı düşünüyoruz.

Buzdolabında kombi modelleri beğendik, Siemens ve Bosch hemen hemen aynı modeller, AEG ise A+ ve daha pahalı. İbre siemens ve bosch arasında gidip gelse de hangisini seçmek daha mantıklı karar veremedim.

1)Siemens KG57NP71NE Altı Derin Donduruculu No-Frost Buzdolabı - Siemens
http://www.pratikev.com...5952&pInstanceId=914266

2)Bosch KGN57P71NE NoFrost Inox Buzdolabı
http://www.pratikev.com...6013&pInstanceId=921474

3)AEG SANTO 75438 KG No-Frost Kombi Buzdolabı (A+ olması dışında bir avantajı yok gibi fiyatı 600 TL daha pahalı)
http://www.beyazesyam.c...EG+No-Frost+Buzdolab%FD

Çamaşır Makinasında Yorumlara bakılırsa Profilo, fakat bosch yada siemens tavsiyelerinize de açığız.

1)PROFİLO CM1220CGTR
http://www.darty.com.tr...20CGTR-p-12947-c-83.htm

Fırın konusunda ise hiç bir fikrim yok gibi, eğer güzel bir fırın modeli biliyorsanız lütfen paylaşın (Inox yada metalik)

1)PROFİLO FRM5500 GRİ
http://www.darty.com.tr...500-GR--p-9539-c-88.htm

2)SIEMENS HM746515T
http://www.darty.com.tr...46515T-p-19876-c-88.htm

Yardımcı olan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler...


 
12 Mesaj
18 Haziran 2009; 11:42:40 

Arkadaşlar bir bilgilendirme olsun istoçta toptan bayisi var beyaz eşya için ve fiyatlar cidden piyasanın en az 100-150tl aşağısı.Spot değil yanlış anlaşılmasın toptan bayii. Ben geçen gün Profile CM1000STR modelini 950Tl ye -kredi kartına 7taksit alabildim.Aynı yerde Samsung 629evs 1590tl 7taksit. nakit 1550.
Bilginize.
Özbaşlar ltf. Tel:444 11 37


 
40 Mesaj
18 Haziran 2009; 14:25:34 

Gorenje marka bulaşık makinesi gördüm Praktikerde.
GORENJE BULAŞIK MK.5 PROGRAMLI GS62110BW
500 TL
Peşin fiyatına 10 taksit.

http://satis.praktiker....yid=&Categoryid=080003#

Makine, servis kalitesi nasıldır?
Bilen var mıdır acaba.
Teşekkürler


_____________________________

Genaral Mobile Discovery 4.2.1-Philips 42PFL5405H/12-HP MINI 110 3G--500GB Seagate 2,5" ExtHDD-130Wx3 Mono Solar Panel-30A FangpaSun Şarj-240A FirstPower Jel Akü-1kW Pure Sine Inverter


 
12 Mesaj
18 Haziran 2009; 16:41:37 

buradaki arkadaşlara ve candoğan beye bir sorum olacaktı...3bin tl max bütçe ile - optimum özelliklerde bir ankastre takımı yapabilir misiniz bana?
setteki ürünler
---------------
davlumbaz(60-70cm) olabilir kare - üçgen fark etmez
ocak (cam taban üstü ocak tek göz elektrikli olabilir)
fırın (saat ayarlı 3 gözlü olabilir)
bulaşık makinesi (yarım kapak - yada tam kapak ankastre olabilir)

totali 3bine biter mi marka model şu an önerilere bağlı benim için


2157 Mesaj
18 Haziran 2009; 18:02:15 

http://tr.lge.com/prodm...lCodeDisplay=F1406TDS6#

bende bu makinayi almak istiyroum alan kullanan varmi acaba

LG F1406TDS6


_____________________________

EN GÜZEL BİLGİSAYAR KASALARI VE VİDEOLARI
http://forum.donanimhaber.com/m_70758681/f_//tm.htm#70758681


 
920 Mesaj
18 Haziran 2009; 23:21:48 


quote:

Orjinalden alıntı: Aerospace

Selam Arkadaşlar,

Bu aralar fırın, buzdolabı, çamaşır makinası almayı düşünüyoruz.

Buzdolabında kombi modelleri beğendik, Siemens ve Bosch hemen hemen aynı modeller, AEG ise A+ ve daha pahalı. İbre siemens ve bosch arasında gidip gelse de hangisini seçmek daha mantıklı karar veremedim.

1)Siemens KG57NP71NE Altı Derin Donduruculu No-Frost Buzdolabı - Siemens
http://www.pratikev.com...5952&pInstanceId=914266

2)Bosch KGN57P71NE NoFrost Inox Buzdolabı
http://www.pratikev.com...6013&pInstanceId=921474

3)AEG SANTO 75438 KG No-Frost Kombi Buzdolabı (A+ olması dışında bir avantajı yok gibi fiyatı 600 TL daha pahalı)
http://www.beyazesyam.c...EG+No-Frost+Buzdolab%FD

Çamaşır Makinasında Yorumlara bakılırsa Profilo, fakat bosch yada siemens tavsiyelerinize de açığız.

1)PROFİLO CM1220CGTR
http://www.darty.com.tr...20CGTR-p-12947-c-83.htm

Fırın konusunda ise hiç bir fikrim yok gibi, eğer güzel bir fırın modeli biliyorsanız lütfen paylaşın (Inox yada metalik)

1)PROFİLO FRM5500 GRİ
http://www.darty.com.tr...500-GR--p-9539-c-88.htm

2)SIEMENS HM746515T
http://www.darty.com.tr...46515T-p-19876-c-88.htm

Yardımcı olan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler...



haddim olmayarak;

buzdolapları kötü, bosch ve siemens için candoğan beyin uyarıları var zaten, aeg için ise darty deki satıcı arkadasım olumsuz görüşte bulundu.
tavsiye ne olur derseniz samsung yada sharp forumda gayet övgü ile bahsedilen markalar bunları araştırın derim.

çamaşır makinası için bahsettiğiniz model için iyi yorumları okuduk forumda ama ben sahsen aeg 74850 aldım, ama daha eve yerleşmediğim için yorum yapamam ama uzun süre arastırıp almıstım.

fırın için yine profilo gayet övgü aldı ve tavsiye edildi forumda fazla para vermeye gerek yok. ha ama ben siemens 645210T aldım o ayrı :D

şimdiden haytılı olsun


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


 
346 Mesaj
19 Haziran 2009; 11:32:42 

Candoğan Bey tekrar merhaba, sizin tavsiyelerinizle buzdolabı ve çamaşır makinesini aldım çok teşekkür ederim. sırada bulaşık makinesi ve set üstü ocak kaldı. tavsiyelerinizi bekliyorum. bulaşık makinesinde siemens inox serisinden SIEMENS SN25M830EU modeli hoşumuza gitti nakit 1250 civarında buldum. sizce bu fiyata daha iyi bir inox model marka varmıdır. tavsiyelerinizi bekliyorum.

ocak içinde yine siemensin inox ocakları var. 200-250 civarında ayrıca bir de inox olmayan ama bulaşık makinelerinin üzerine monte edilebilen bir modeli var sizce max. 250 tl bütçe ile inox daha iyi bir model var mıdır?.

şimdiden çok teşekkürler saygılar.


_____________________________



 
5 Mesaj
19 Haziran 2009; 14:17:57 

Arkadaşlar
Tavsiyelerinizi okuyarak (özellikle Candoğan Beyin) aşağıdaki makinaları aldım. Herkese Allah kolaylık versin bu dönemde, sizlere de çok teşekkürler burada bu bilgileri paylaştığınız için.

Bulaşık Makinası: Bosch SGS65M08
Çamaşır Makinası: Bosch WAS24761

Tavsiyeler dışında da Arçelikten 5275 NMBE Nofrost buzdolabı aldım.
Kullandıkça bunlar hakkında sizlere bilgi vereceğim.

Şimdi Fırın alacağım ama, nasıl bir fırın daha kullanışlı olur bilemiyorum.
Multifonksiyonel mi, turbo mu yoksa Arçelik de bir model var çift katlı o tarz mı?
bütçem 1000-1250 arası. Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
Herkese teşekkürler.






_____________________________



 
585 Mesaj
19 Haziran 2009; 14:42:05 


quote:

Orjinalden alıntı: pablomurty

Gorenje marka bulaşık makinesi gördüm Praktikerde.
GORENJE BULAŞIK MK.5 PROGRAMLI GS62110BW
500 TL
Peşin fiyatına 10 taksit.

http://satis.praktiker....yid=&Categoryid=080003#

Makine, servis kalitesi nasıldır?
Bilen var mıdır acaba.
Teşekkürler

Praktikerden O Bulaşık makinesinden aldım fakat daha kullanmadım.Markası Gorenje GS60010W
Makineyi getiren servis Whitewestinghouse un servisiydi.Eğer kullanmaya başlarsam buraya makine hakkında izlenimlerimi yazarım.
Kolay gelsin..


_____________________________

SİSTEMİM..:)
İşlemci: AMD X2 5600+ ,Anakart: GİGABYTE MA69G-S3H ,Ram: OCZ 1GB GOLD EDITION DDR2 800Mhz ,Hardisk:WD3200AAKS 16 mb SATA II, DVD-RW: SAMSUNG SH-S203N SATA ,Ekran Kartı: ATI™ Radeon™ X1250(Onboard) ,Kasa:
Termaltake VG8400BNS(400W) ,Monitor:AOC 19" 916Swa ,Vista Ultimate x64 Bit Türkçe.


 
58 Mesaj
20 Haziran 2009; 9:07:16 

CANDOĞAN BEY merhabalar gene ben.Ama bu sefer vefa borcumu ödemek için:) Biz çok faydalandık yorumlarınızdan.Bi faydası olcaksa diğer arkadaşlar da faydalansın inşallah bizim deneyimlerimizden diye nihayet aldığımız modelleri yazıyorum, kullanmaya başlar başlamaz yorumlarımı yazarım.

fırın- BOSCH HSV745050T
bulaşık-BOSCH SGS65M08TR
çamaşır-WAS20761TR

BUZDOLABI bosch tavsiye etmiyorsunuz diye almadık zaten acayip pahalılar kdv-ötv indirimi yalan arkadaşlar.biz bu ürünleri şubatta sadece kdv indirimi varken çok daha ucuza alabiliyorken şimdi 8 taksit 3600 e zor indirdik,pek de bir indirim söz konusu değil tersine giderek bindirim geliyor.ücra bir yerde yaşadığımız için bize en yakın büyük şehrin bayisinden almak zorunda kaldık nakliyat sorunundan dolayı.buzdolabını sonraya bıraktık.candoğan bey 1500 tl civarını geçmicek inoks çelik bir buzdolabı tavsiye edebilir misiniz bize.whirlpoolun kombi tipi olanı beğendik ama hem 2milyar civarında hem de parmak izi bırakıyor.samsung MARS 1500e düşmüştü inoks olanı ama onu de geniş ve kullanışsız buldum ne chill bölmesi var ne şişelik, dümdüz raflar sadece.arçeliklere zaten yaklaşılmıyor çoğu 2milyar üstü.5847 nfyi çok geniş olsuğu için elemek durumunda kaldık ve bayiler 2400ün aşağısına inmiyor oysa şubatta 2200lerdeydi.internetten alsak bi handikap yaşar mıyız tavsiye edebilceğiniz siteler? sharp gibi servsi ağı çok gelişmemiş markalara yaşadığımız yerden dolayı kayamayız.MEKANİK olması dijital olmasına göre bir handikap mıdır?saygılar...



_____________________________

GÖRMEK İÇİN KAPADIM GÖZLERİMİ.......


 
346 Mesaj
20 Haziran 2009; 10:14:11 

Candoğan Bey iyi günler. bizde sizin tavsiyeleriniz üzerine buzdolabı (samsung 53-maew) çamaşır makinesi (profilo cm 1000ctr) almış bulunmaktayız. sırada bulaşık makinesi ve set üstü ocak kaldı. Bulaşık makiensi olarak siemens sn25m830eu inox modelini beğendik yanlız bzim bütçeyi biraz zorluyor. 1000-1100 civarında inox olan ve bu kalitede başka hangi modeli önerirsiniz.

set üstü ocak olarakta yine siemensin modellerini beğendik. maksimum 250 tl ayırabiliriz. bu konuda da yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden çok teşekkür ederim. gerçekten büyük hizmet yapıyorsunuz. çok opsiyonel detayları belirterek yol gösteriyorsunuz. bu detaylar insanların seçim yapmasında çok faydalı oluyor.


_____________________________



2268 Mesaj
21 Haziran 2009; 1:24:13 

Arkadaşlar düğünüm yakında ve inanın beyaz eşya konusunda bilgim sıfır.

2000 tl civarı buzdolabı

1000 tl civarı ocaklı fırın,

bunlar beyaz değil gri renkli olacak.

1300 tl ye kadar bulaşık makinesi arıyorum. Dün arçelik bayiine gittim fırın ve bulaşık makinesi fena değil ama buzdolabını beğenmedim fazla da çeşit yoktu. bu üçünde de mümkünse digital ekran olsun marka ise önemli değil ama üçünü de aynı marka alsam fena olmaz indirimli aynı mağaza dan.

bir de bu beyazeşya.com diye bi site var sanki ürünler mağazalara göre daha uygun fiyatlı bu doğru mudur oradan alsak sorun oluştutrur mu


yardımlarınızı beklerim.




_____________________________

YENİ OPEL ASTRA | Sport + Sunroof
1.4 Turbo 140 bg Beyaz


 
15 Mesaj
21 Haziran 2009; 1:48:46 

merhaba sayın candoğan ve samsung alıp kullan koko69 .bugün media markt ta 888 liraya (bonusa 5 taksit) samsung wf8700lsv gördük.aklımızda siemens ve bosch olduğundan biraz önyargıyla yaklaştık acaba fiyatına göre performansı nasıl bir de sesi nasıl? broşüründe ve samsungun internet sitesinde yeteri kadar bilgi yok
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


_____________________________



 
40 Mesaj
22 Haziran 2009; 9:12:09 


quote:

Orjinalden alıntı: tarnat1985


Praktikerden O Bulaşık makinesinden aldım fakat daha kullanmadım.Markası Gorenje GS60010W
Makineyi getiren servis Whitewestinghouse un servisiydi.Eğer kullanmaya başlarsam buraya makine hakkında izlenimlerimi yazarım.
Kolay gelsin..





Kullandıktan sonra, yorumunuzu beklerim


_____________________________

Genaral Mobile Discovery 4.2.1-Philips 42PFL5405H/12-HP MINI 110 3G--500GB Seagate 2,5" ExtHDD-130Wx3 Mono Solar Panel-30A FangpaSun Şarj-240A FirstPower Jel Akü-1kW Pure Sine Inverter


 
1118 Mesaj
22 Haziran 2009; 9:26:35 


quote:

Orjinalden alıntı: mefeti

merhaba sayın candoğan ve samsung alıp kullan koko69 .bugün media markt ta 888 liraya (bonusa 5 taksit) samsung wf8700lsv gördük.aklımızda siemens ve bosch olduğundan biraz önyargıyla yaklaştık acaba fiyatına göre performansı nasıl bir de sesi nasıl? broşüründe ve samsungun internet sitesinde yeteri kadar bilgi yok
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler



Merhaba. Ben samsungun 8800 modelini kullanıyorum. 8700 serisinde ise 8700 RPA modeli tutuluyor benim bildiğim. Ama bu 8700 LSV modeli kötüdür anlamına gelmez. Hatta benim aldığım bayide çalışan arkadaş bu bahsi geçen modeli alıp kullanıyormuş. Ben 8 kg olan modelli özellikle aldım. Yorgan yıkamak adına. Ses olayına gelirsek bu makinalar fırçasız motor kullanmadıkları için klasik ses seviyesine sahipler. Yani silence serisi ürünler değil. Ben de ses konusunda hassas biriyim ama pek sorun yok ses olarak. Ama electroluxun inverter motorlu modellerinde ses konusunda daha başarılı.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2009; 22:49:56 

özellikle CANDOGAN beye soruyorum.

VESTEL IDEA 465 buzdolabı düşünüyorum.

http://www.hepsiburada....ctId=mtvesiadea465simli

1329 liraya 10 taksit alabiliyorum. kapağı simsiz olan daha ucuz herşeyleri aynı aslında ama hepsiburadada yok.

benim yerim 183x72x70 maks ölçülerde. bu dolap yerime uyuyor. ayrıca 435 litre kapasite var. kapasite önemli en az bu kadar kapasitesi olan bir şey arıyorum.
no frost ve multiflow özelliği var havayı her rafa üflüyor. A enerji sınfı. ben beğendim.

fakat vestel hemen hemen hiç geçmemiş burada ne diyorsunuz bütçem 1350 lira hadi olsun 1400.

bunun yanında birde b sınıfı regal var çok daha uygun

http://www.hizlial.com/...bi_04.004.1267.0013.htm

bu modelinde bence tek farkı b sınıfı yani birazda malzeme farkedermi bilmem ve yine sanırım 7 yıl garantisi vardır. fiyatı ise 882 lira.

A VEYA B SINIFI ENERJİ NE KADAR FARK EDER YILDA ? herkes kafasına göre bir hesap yapıyor. evde 4 yetişkin 2 çocuk var. semt pazarının olduğu gün dolap tıka basa doluyor. sık olmasada tahmin ediyorum standartın üstünde bir kapak açılma sayısı vardır. ayrıca yemekleri tenceresiyle beraber dolaba atıyoruz.

birde şunu sorayım buzdolabım bugün arızalandı bu yüzden yenisini alma yoluna gidiyorum. 250 lira tamir ücreti istediler çünkü kompresör değişecek. muhtemelen b veya c sınıfı bir cihazdır(10-15 sene oldu arçelik marka). sene başındada termostatı değişmişti 60 liraya. bende gider yenisini alır 7 sene garantili kullanırım diye böyle bir karar verdim.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 22 Haziran 2009; 22:50:21 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Haziran 2009; 17:24:55 

cevap ve yorum gelmedi bekleyecek vakitte olmayınca gittim aldım regalin şu modelini.

regal 465 a 831 lira
http://www.tekcarsi.com...187&kn=Samsung+No+Frost


 
346 Mesaj
24 Haziran 2009; 8:47:28 

Öncelikle forumda ki tüm arkadaşlara ve özellikle Candoğan Beye çok teşekkürler. Sayenizde beyaz eşya konusunu kapatmış bulunmaktayım. Tercihlerim:

Buzdolabı : Samsung 53MAEW
Çamaşır Makinesi: Profilo CM1000CTR
Bulaşık Makinesi: Siemens SN25M230EU
Set üstü Ocak: Bosch NGU1121LT

BÜTÜN BUNLARIN BANA MALİYETİ NAKİT 3100TL OLDU.

Herkese tekrar teşekkürler. Allah yuva yapanın yardımcısı olsun. Gerçekten çok stresli ve zor bir süreç. Herkese sevgiler saygılar. İnşallah kullanmaya başladıkça yorumları eklerim.


_____________________________



125 Mesaj
24 Haziran 2009; 11:04:37 

Samsung buzdolaplarında kapı yönü değiştirilebiliyor mu? Birde hangi markalarda değiştirilebiliyor acaba ? Teşekkürler şimdiden cevap için


_____________________________



62 Mesaj
24 Haziran 2009; 19:31:38 

Merhaba.
1990 yılında almış olduğumuz Vestel 54X model çamaşır makinesini artık değiştirmek istiyoruz.
500-650 TL arası, 6 kg, A sınıfı, 800 yada 1000 devir, sessiz ve tabii ki uzun yıllar hizmet edecek çamaşır makinesi tavsiyesi alabilirsem çok memnun olurum.
Profilo CM0800BTR, CM 1000BTR ve CM1000CTR olabilir diye düşündüm.
Bunlardan hangilerini yada başka marka, modelleri tavsiye edebilirsiniz.
Birde Profilo CM0800BTR 660 TL peşin buldum, sizce uygun mu?
İlginize ve cevaplarınıza şimdiden teşekkür ederim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas35 -- 25 Haziran 2009; 19:46:47 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
24 Mesaj
26 Haziran 2009; 11:35:25 

herkese merhabalar.daha önce sorulmuş fakat cevap göremedim,o yüzden bende tekrarlamak istedim.VESTEL IDEA 465 buzdolabı hakkında görüş bildirirseniz sevinirim.nakit 1100 liraya buldum.yorumlarınıza göre alıp almama kararını vereceğim.1000 lira civarı yapılacak yeni tavsiyelere de açığım...


_____________________________



 
1688 Mesaj
26 Haziran 2009; 18:06:40 

quote:

Orjinalden alıntı: Legolas35

Merhaba.
1990 yılında almış olduğumuz Vestel 54X model çamaşır makinesini artık değiştirmek istiyoruz.
500-650 TL arası, 6 kg, A sınıfı, 800 yada 1000 devir, sessiz ve tabii ki uzun yıllar hizmet edecek çamaşır makinesi tavsiyesi alabilirsem çok memnun olurum.
Profilo CM0800BTR, CM 1000BTR ve CM1000CTR olabilir diye düşündüm.
Bunlardan hangilerini yada başka marka, modelleri tavsiye edebilirsiniz.
Birde Profilo CM0800BTR 660 TL peşin buldum, sizce uygun mu?
İlginize ve cevaplarınıza şimdiden teşekkür ederim...

Cm1000CTR modeli daha yerinde bir tercih olur. Yıkama bitimine kalan süreyi gösterme, sıkma ve sıcaklık ayarlarını programdan bağımsız olarak değiştirebilme ve kalan zamanı erteleyebilme gibi fonksiyonları var.

quote:

herkese merhabalar.daha önce sorulmuş fakat cevap göremedim,o yüzden bende tekrarlamak istedim.VESTEL IDEA 465 buzdolabı hakkında görüş bildirirseniz sevinirim.nakit 1100 liraya buldum.yorumlarınıza göre alıp almama kararını vereceğim.1000 lira civarı yapılacak yeni tavsiyelere de açığım...

Vestel buzdolapları iyi değildir, bu bütçeyle aşağıdaki modeli tercih edebilirsiniz.
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=115010092&CS_Category=_SBA_901_1662_815_3770&CS_Catalog=_BEYAZ_ESYA&T_Category=_BUZDOLABI___DERIN_DONDURUCU901

Bütçenizi biraz daha yukarı çekebilirseniz aşağıdaki model de olabilir:
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=115010201&CS_Category=_SBA_901_1662_815_3770&CS_Catalog=_BEYAZ_ESYA&T_Category=_BUZDOLABI___DERIN_DONDURUCU901



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afacan! -- 26 Haziran 2009; 18:13:42 >


_____________________________



62 Mesaj
26 Haziran 2009; 21:06:01 

quote:

Orjinalden alıntı: afacan!

quote:

Orjinalden alıntı: Legolas35

Merhaba.
1990 yılında almış olduğumuz Vestel 54X model çamaşır makinesini artık değiştirmek istiyoruz.
500-650 TL arası, 6 kg, A sınıfı, 800 yada 1000 devir, sessiz ve tabii ki uzun yıllar hizmet edecek çamaşır makinesi tavsiyesi alabilirsem çok memnun olurum.
Profilo CM0800BTR, CM 1000BTR ve CM1000CTR olabilir diye düşündüm.
Bunlardan hangilerini yada başka marka, modelleri tavsiye edebilirsiniz.
Birde Profilo CM0800BTR 660 TL peşin buldum, sizce uygun mu?
İlginize ve cevaplarınıza şimdiden teşekkür ederim...

Cm1000CTR modeli daha yerinde bir tercih olur. Yıkama bitimine kalan süreyi gösterme, sıkma ve sıcaklık ayarlarını programdan bağımsız olarak değiştirebilme ve kalan zamanı erteleyebilme gibi fonksiyonları var.

quote:

herkese merhabalar.daha önce sorulmuş fakat cevap göremedim,o yüzden bende tekrarlamak istedim.VESTEL IDEA 465 buzdolabı hakkında görüş bildirirseniz sevinirim.nakit 1100 liraya buldum.yorumlarınıza göre alıp almama kararını vereceğim.1000 lira civarı yapılacak yeni tavsiyelere de açığım...

Vestel buzdolapları iyi değildir, bu bütçeyle aşağıdaki modeli tercih edebilirsiniz.
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=115010092&CS_Category=_SBA_901_1662_815_3770&CS_Catalog=_BEYAZ_ESYA&T_Category=_BUZDOLABI___DERIN_DONDURUCU901

Bütçenizi biraz daha yukarı çekebilirseniz aşağıdaki model de olabilir:
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=115010201&CS_Category=_SBA_901_1662_815_3770&CS_Catalog=_BEYAZ_ESYA&T_Category=_BUZDOLABI___DERIN_DONDURUCU901




"afacan!" arkadaşım, ilgin ve cevabın için teşekkür ederim.
CM1000CTR bütçeyi aşıyor, CM0800BTR üzerinde duruyorum.
Birde hiç aklımda yokken, bir yerde Samsung WF7600NAV, 6 kg, 1000 devir, A+ sınıfı bir makine gördüm.
Ayrıca Güney Kore malı olduğunu söylediler, ama etiketini görmedim.
Fiyatı ise: 640 TL. peşin fiyatına, kredi kartına 5 taksit.
İzmir'de oturuyorum, sitesinden baktım burda servisi yokmuş, bu yönden(parça ve servis) sıkıntı çeker miyim?
İkisi arasında kaldım, sizden veya CANDOĞAN beyden değerli yorumlarınızı acil olarak alabilirsem işi bitireceğim.
Teşekkür ederim, saygılarımla.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas35 -- 26 Haziran 2009; 21:34:57 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
362 Mesaj
26 Haziran 2009; 22:09:59 

Arkadaşlar yazacak yer bulamadım. Özür dileyerek soruyorum reverse osmos ile çalışan bir su arıtma cihazı arıyorum am piyasada çok farklı fiyat ve ürünler var. Neye göre tercih edeceğimi şaşırdım. Yardımcı olurmusunuz?
Saygılar


_____________________________

http://psikiyatricocuk.com/


 
6 Mesaj
27 Haziran 2009; 12:53:08 

İyi Günler (bağışlayın Türkçe yazım biraz zayıf),

Ters Ozmos sistemleri Türkiyede çok yoğun bir şekilde satılıyor. Doğada hiçbir şekilde, ters ozmos su arıtma cihazlarında olduğu gibi minerallerinden tamamen arındırılmış bir su kaynağı bulunmamaktadır. Bu gerçekten yola çıkılarak, doğada normal yollar ile bulunmayan böyle bir suyun içme suyu olarak kullanılması mantığa aykırıdır. Bunun nedeni, doğal kaynak sularında yaşamımız için gerekli olan kalsiyum, magnezyum ve karbonat gibi doğal minerallerin bulunmasıdır.

Daha bilimsel bir bakış açısı ile, yapılan birçok güncel araştırmada; minerallerinden tamamen arındırılmış suyu içmenin uzun vadede tehlikeleri bulunduğu rapor edilmiştir. Bu raporlardan en önemlisi ise Dünya Sağlık Örgütü tarafından 2006 yılında yayınlanan “Demineralize Suyu İçmenin Sağlığa Zararları”dır (link aşağda).
http://www.who.int/enti...wq/nutdemineralized.pdf

Bu rapora ek olarak, “Sağlıktan Gelen Mutluluk” kitabının yazarı Dr. Z. Rona; mineral içermeyen su tüketildiği sürece, mineral eksikliğinin ortaya çıkacağını ve vücutta asit birikimine yol açacağını belirtmektedir. Ayrıca, “Kanser… Nedenleri, Korunma Yolları ve Tedavisi” kitabının yazarı Dr. P. Airola da; minerallerinden arındırılmış suyun uzun vadeli tüketiminin birçok mineral eksikliğine sebep olacağını ifade etmektedir.

Minerallerinden tamamen ayrıştırılmış su içtiğimizde, insan sağlığını etkiliyen çok onemli iki olay meydana gelmektedir. İlk olarak; mineralsiz su daha fazla hidrojen içerdiği için, pH seviyesi 7’nin oldukça altında bulunan bir asit halini alır. Bu nitelikte suyu içtiğimizde, asidi nötralize edebilmek için, vücudumuz, dişlerimizden, kemiklerimizden ve organlarımızdan Kalsiyum, Magnezyum ve Bikarbonat minerallerini çekicektir. İkinci olarak da; vücut sıvılarımız asidik duruma geldiğinde, kanser ve kalp hastalığı riskini artırıcı etkisi olan serbest radikallerin üretiminin arttığı Dünya Sağlık Örgütü tarafından ispatlanmıştır.

Ters ozmos teknolojisi, 1950 yıllarında Amerika’da sanayi sektöründe kullanılmak üzere icat edilmiştir. Yalnız, bu sistemlerin icat edilme ve kullanılma amacı içme suyu değil endüstriyel demineralize (minerallerinden tamamen arındırılmış) su üretmektir. Örneğin; büyük bir fabrikanın büyük bir kazanı olduğunu, kazanda oluşan kireçlenme (kireç bir mineraldır) probleminden dolayı ise ürün kalitesini etkilediğini düşünürsek; bu problemin çözümünde ters ozmos sistemi kullanılacaktır. Ama, suyun içindeki tüm besleyici maddeler tamamen çözündüğü için bu sistemden çıkan suyun bünyemize herhangi bir faydası söz konusu değildir, aksine zarar bile verebilir.

Saygılar ile
Bora Akgerman
www.life2o.com


 
11529 Mesaj
28 Haziran 2009; 14:43:14 


quote:

Orjinalden alıntı: Legolas35

"afacan!" arkadaşım, ilgin ve cevabın için teşekkür ederim.
CM1000CTR bütçeyi aşıyor, CM0800BTR üzerinde duruyorum.
Birde hiç aklımda yokken, bir yerde Samsung WF7600NAV, 6 kg, 1000 devir, A+ sınıfı bir makine gördüm.
Ayrıca Güney Kore malı olduğunu söylediler, ama etiketini görmedim.
Fiyatı ise: 640 TL. peşin fiyatına, kredi kartına 5 taksit.
İzmir'de oturuyorum, sitesinden baktım burda servisi yokmuş, bu yönden(parça ve servis) sıkıntı çeker miyim?
İkisi arasında kaldım, sizden veya CANDOĞAN beyden değerli yorumlarınızı acil olarak alabilirsem işi bitireceğim.
Teşekkür ederim, saygılarımla.

Samsung WF7600NAV Çin üretimidir. Kalitesi pek tatmin edici değil. Samsung'un 8700 ve 8800 serisi iyidir. Onları da 1000TL'yi aşıyor.
CM0800BTR işinizi görecek sade bir makinedir. Geçen sene amcamlara aldım, gayet güzel bir cihaz.


_____________________________



62 Mesaj
29 Haziran 2009; 9:38:35 


quote:

Orjinalden alıntı: candogan62


quote:

Orjinalden alıntı: Legolas35

"afacan!" arkadaşım, ilgin ve cevabın için teşekkür ederim.
CM1000CTR bütçeyi aşıyor, CM0800BTR üzerinde duruyorum.
Birde hiç aklımda yokken, bir yerde Samsung WF7600NAV, 6 kg, 1000 devir, A+ sınıfı bir makine gördüm.
Ayrıca Güney Kore malı olduğunu söylediler, ama etiketini görmedim.
Fiyatı ise: 640 TL. peşin fiyatına, kredi kartına 5 taksit.
İzmir'de oturuyorum, sitesinden baktım burda servisi yokmuş, bu yönden(parça ve servis) sıkıntı çeker miyim?
İkisi arasında kaldım, sizden veya CANDOĞAN beyden değerli yorumlarınızı acil olarak alabilirsem işi bitireceğim.
Teşekkür ederim, saygılarımla.

Samsung WF7600NAV Çin üretimidir. Kalitesi pek tatmin edici değil. Samsung'un 8700 ve 8800 serisi iyidir. Onları da 1000TL'yi aşıyor.
CM0800BTR işinizi görecek sade bir makinedir. Geçen sene amcamlara aldım, gayet güzel bir cihaz.




Candoğan bey cevabınız için teşekkür ederim, sizden de teyit aldıktan sonra CM0800BTR'yi alacağım.
Sanırım 1-2 ay önce fiyatlar daha makulmüş.
Teknosa.com'da 705 TL, 5 taksit var, galiba ordan alacağım.
Saygılarımla,


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
11529 Mesaj
29 Haziran 2009; 10:57:06 

Birkaç gün önce beyazesyam.com'da 560TL idi, fazla zam yapmışlar. O sitede şimdi 670 olmuş, kargo parası ile 700'ü bulur. Bence de teknosa'dan almak daha mantıklı hediye çekinden dolayı. Bir de spotçulardan sorabilirsiniz.


_____________________________



 
1720 Mesaj
29 Haziran 2009; 11:08:20 

Blomberg almak istiyorum anneme nerede bulabilirim...


_____________________________

Yılmaz Holding AŞ Ataşehir Gayrimenkul-Turizm-Emlak

...GkhnYlmz...
..Miele, Başkası Yetinmektir..
8 Çekirdek İşlemci (1,6 GHz Dört Çekirdek + 1,2 GHz Dört Çekirdek) | 2 Gb Ram | Exynos 5 Octa 5410 | HSDPA 42.2 Mbps | Android 4.2.2 Jelly Bean | 2.600 Mah Li-Ion Battery | MicroSd
5 Inc Full HD Super Amoled Display | 1920 x 1080 Çözünürlük | 441 PPI Pixel Rate | 16 Million Colors | Corning Gorilla Glass 3 | 13 Mp Camera | Advanced Level Sensor's


62 Mesaj
29 Haziran 2009; 11:09:43 

quote:

Orjinalden alıntı: candogan62

Birkaç gün önce beyazesyam.com'da 560TL idi, fazla zam yapmışlar. O sitede şimdi 670 olmuş, kargo parası ile 700'ü bulur. Bence de teknosa'dan almak daha mantıklı hediye çekinden dolayı. Bir de spotçulardan sorabilirsiniz.



İlginize çok teşekkür ederim.
Sanırım biraz geç kalmışım makine bakmaya.Birkaç ay önce olsa daha iyi fiyata alınırmış.
Dediğiniz gibi birde spotçulara bakayım.
Candoğan bey, Profilo'nun servisi ayrımı, yoksa Bosch, Siemens ile birlikte mi?
Az önce servisi ile görüştüm, tamamen yerli üretim dediler, Alman malı diye yanlış hatırlamıyorsam forum içinde okumuştum.
Bu konuda sizin değerli yorumunuzu alabilir miyim?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas35 -- 29 Haziran 2009; 11:19:34 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


622 Mesaj
29 Haziran 2009; 11:21:28 

merhaba ;

dün samsung un rt 53 MAEW buzdolabını 980 tl. ye egemen elektronikten ykm(izmir firması imiş)aldım.hemen yanında yine aynı model olarak söylenen ama dışı silver olan bir dolap daha vardı.onun fiyatı ise 1500 civarlarındaydı.onuda 1400 liraya alabileceğimi sölediler.arasındaki farkı sorduğumda ise beyaz olanın kampanyada olduğu için fiyat farkı olduğu idi.acaba bu gri olan dolap samsung RT53 MARS mıdır. yoksa maew in gri'si midir.ayrıca yine nette aradığımda 53 MA diye başka bir model daha çıkıyor.bunun hakkında bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa sevinirim.şimdiden teşekkürler



_____________________________

PES 11;BURNOUT PARADISE,LBP,HEAVY RAİN,MOVE

psn:erceylanustr (Ersin)


 
11529 Mesaj
29 Haziran 2009; 11:55:31 


quote:

Orjinalden alıntı: Legolas35

quote:

Orjinalden alıntı: candogan62

Birkaç gün önce beyazesyam.com'da 560TL idi, fazla zam yapmışlar. O sitede şimdi 670 olmuş, kargo parası ile 700'ü bulur. Bence de teknosa'dan almak daha mantıklı hediye çekinden dolayı. Bir de spotçulardan sorabilirsiniz.



İlginize çok teşekkür ederim.
Sanırım biraz geç kalmışım makine bakmaya.Birkaç ay önce olsa daha iyi fiyata alınırmış.
Dediğiniz gibi birde spotçulara bakayım.
Candoğan bey, Profilo'nun servisi ayrımı, yoksa Bosch, Siemens ile birlikte mi?
Az önce servisi ile görüştüm, tamamen yerli üretim dediler, Alman malı diye yanlış hatırlamıyorsam forum içinde okumuştum.
Bu konuda sizin değerli yorumunuzu alabilir miyim?

Selamlar, Bosch-Siemens-Profilo servisi ve fabrikası aynıdır.

Bu üç markanın 8kg modelleri ve kurutmalı çamaşır makineleri haricindeki modelleri Çerkezköy'de montajlanıyor.

Bazı parçaları ithal, bazıları burada üretiliyor. Bildiğim kadarıyla Bosch'un motor, Siemens'in de kart üreten merkezi bir fabrikası var ve oradan Dünya'daki fabrikalara dağılıyor. Diğer belli başlı parçalar da böyle. Basit parçaları da burada üretiyorlar sanırım, zira benim 8 senelik Siemens çamaşır makinemin denge betonunun üzerine "uğur beton", pompa motorunun üzerinde "made in Italy" yazıyor.


_____________________________



622 Mesaj
29 Haziran 2009; 14:45:18 


quote:

Orjinalden alıntı: erceylanus

merhaba ;

dün samsung un rt 53 MAEW buzdolabını 980 tl. ye egemen elektronikten ykm(izmir firması imiş)aldım.hemen yanında yine aynı model olarak söylenen ama dışı silver olan bir dolap daha vardı.onun fiyatı ise 1500 civarlarındaydı.onuda 1400 liraya alabileceğimi sölediler.arasındaki farkı sorduğumda ise beyaz olanın kampanyada olduğu için fiyat farkı olduğu idi.acaba bu gri olan dolap samsung RT53 MARS mıdır. yoksa maew in gri'si midir.ayrıca yine nette aradığımda 53 MA diye başka bir model daha çıkıyor.bunun hakkında bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa sevinirim.şimdiden teşekkürler





bir bilgisi olan yok mu arkadaşlar?

53 MAEW imi 53 MARS ımı tercih edeyim?


_____________________________

PES 11;BURNOUT PARADISE,LBP,HEAVY RAİN,MOVE

psn:erceylanustr (Ersin)


 
50 Mesaj
30 Haziran 2009; 13:23:46 

candoğan bey merhabalar

bosch kdn49v03 buzdolabı ve
bosch süper kısa özelliği olan 6 kg 800 devir çamaşır makinası aldım

sizce bunlar nasıl ürünler sorun yaşarmıyım..nasıl kullanmalıyım..
birde bir isteğim daha var mobilya konusunda sorularım var bellona nasıl ürünleri hakkında malumatınız var mı..varsa başka hem kıstılı bütçe hemde kaliteli mobilya markası veya yeri..yardımlalarınız içim teşekkür ederim


_____________________________

e.pala


680 Mesaj
30 Haziran 2009; 14:36:17 


quote:

Orjinalden alıntı: fatihfx

fakat vestel hemen hemen hiç geçmemiş burada ne diyorsunuz bütçem 1350 lira hadi olsun 1400.



1350 liraya 2 kapılı saksı almak istiyorsan hiç durma.


_____________________________

"Socratic intellectualism", is the claim that the ultimate good, eudimonia, is what all human desires and actions aim to achieve.


476 Mesaj
1 Temmuz 2009; 13:07:09 

Arkadaşlar merhaba uzun süredir forumdan uzakta idim. yaklaşık 3 ay sonra düğünüm var ve nişanlım çamaşır makinası ve bulaşık makinasında bosch diye tutturdu. bana hangi modellerini tavsiye edersiniz. yıkama kapasitesi tasarruf , ses miktarı, fiyat performans özellikjleri bakımından ,teşekkürler


_____________________________



 
108 Mesaj
3 Temmuz 2009; 10:11:48 


Özellikle tüm ürünlerde samsung markasını tercih etmeme rağmen henüz 1 ayını doldurmayan buzdolabım artık soğutmuyor. Durduk yere arızalanan buzdolabım hakkında
ürünü aldığım firmayla, samsung müşteri hizmetleriyle, teknik servisle defalarca konuşmama rağmen halen net olarak buzdolabını değiştirebileceklerini belirtmediler. Cihazda fabrikasyon hata olduğu ortada. Servis de zaten tamirinin mümkün olmadığını, motor ve kanalların komple değişmesi gerektiğini söylüyor. Fakat tüm olanlara ragmen müşteri hizmetleri Size en kısa zamanda dönülecek diyerek yaklaşık 5 gündür oyalama taktiği uyguluyor. Fatura tarihim 08-06-2009 arıza tespit formunun tarihi 29-06-2009 ürünün kurulum tarihi 15-05-2009...

Bu yaz sıcaklarında evimde içmek için soğuk su bile bulamamak gibi ciddi bir mağduriyetim söz konusu. Yiyeceklerimizin bozulup atılması, hatta yerine yenilerini almamız da cabası. Evet arıza her üründe olabilir ama arızanın sonucunda karşında bir muhattab ve müşteriyi memnun edecek bir davranış yoksa ne kadar kaliteli olursa olsun o üründen uzak durmak lazım. Tüm bu olan bitenden sonra bir daha samsungun ithalatçı firması anadolu elektronige nasıl güvenilirde beyaz eşya alınır bilemiyorum...
Bu sabah itibariyle tekrar müşteri temsilcisiyle görüştüm cevap sadece konuyla ilgili size en kısa zamanda dönülecek oldu, ha birde sevgili temsilcim şunu eklemeyi unutmuyor "durumunuzun aciliyetini anlıyorum" cümlesi her konuştugum farklı çalışana öğretilmiş durumda. Artık nereye ne yazıcagımı kime şikayet ediceğimi kimle konuşacagımı bende şaşırmış durumdayım, allah kimseyi Anadolu elektronigin eline düşürmesin...



_____________________________

Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.


 
50 Mesaj
3 Temmuz 2009; 11:18:06 

arkadaşlar kusura bakmayın belki biraz usulsüzlük oluyor ama mobilya konsusunda yardımlarınıza ıhtıyacım var..elimde 5000 ytl lik çek var ve hangi marka mobilya alsam daha kaliteli olur diye düşüne düşüne bır çıkış yolubulanadım..
OZELLIKLE BELLONA KONUSUNDA TAKILDIM KALDIM AMA ODA BYAĞI PAHALI..HADI ARKDAŞLAR YARDIM LUTFEN EN AZINDAN FIKIR..


_____________________________

e.pala


 
1118 Mesaj
3 Temmuz 2009; 15:13:15 


quote:

Orjinalden alıntı: plutonium35


Özellikle tüm ürünlerde samsung markasını tercih etmeme rağmen henüz 1 ayını doldurmayan buzdolabım artık soğutmuyor. Durduk yere arızalanan buzdolabım hakkında
ürünü aldığım firmayla, samsung müşteri hizmetleriyle, teknik servisle defalarca konuşmama rağmen halen net olarak buzdolabını değiştirebileceklerini belirtmediler. Cihazda fabrikasyon hata olduğu ortada. Servis de zaten tamirinin mümkün olmadığını, motor ve kanalların komple değişmesi gerektiğini söylüyor. Fakat tüm olanlara ragmen müşteri hizmetleri Size en kısa zamanda dönülecek diyerek yaklaşık 5 gündür oyalama taktiği uyguluyor. Fatura tarihim 08-06-2009 arıza tespit formunun tarihi 29-06-2009 ürünün kurulum tarihi 15-05-2009...

Bu yaz sıcaklarında evimde içmek için soğuk su bile bulamamak gibi ciddi bir mağduriyetim söz konusu. Yiyeceklerimizin bozulup atılması, hatta yerine yenilerini almamız da cabası. Evet arıza her üründe olabilir ama arızanın sonucunda karşında bir muhattab ve müşteriyi memnun edecek bir davranış yoksa ne kadar kaliteli olursa olsun o üründen uzak durmak lazım. Tüm bu olan bitenden sonra bir daha samsungun ithalatçı firması anadolu elektronige nasıl güvenilirde beyaz eşya alınır bilemiyorum...
Bu sabah itibariyle tekrar müşteri temsilcisiyle görüştüm cevap sadece konuyla ilgili size en kısa zamanda dönülecek oldu, ha birde sevgili temsilcim şunu eklemeyi unutmuyor "durumunuzun aciliyetini anlıyorum" cümlesi her konuştugum farklı çalışana öğretilmiş durumda. Artık nereye ne yazıcagımı kime şikayet ediceğimi kimle konuşacagımı bende şaşırmış durumdayım, allah kimseyi Anadolu elektronigin eline düşürmesin...





Öncelikle geçmiş olsun. Ben de evinde 2 adet samsung beyaz eşya kullanan biri olarak yazdıklarınızı okuyunca hem kendi adıma hem de sizin adınıza üzüldüm. Bazen dediğiniz gibi ürünün kaliteli olması yetmiyor. Bayisinden , servisine hatta ithalatçısına kadar kalite gerekiyor. Zaten her zaman esas olan toplam kalitedir. Samsung beyaz eşyada bu bağlamda halen emekleme aşamasında maalesef. Bu nedenle biz tüketicilerin uyanık olması ve gerekirse haklarımızı kanuni çerçevede arayabilmeliyiz. Firmalarda pabucun pahalı olduğunu anlamalılar artık. Müşteriyi mağdur etmek marifet değil memnun etmek marifet. Umarım en kısa sürede sorun dilediğiniz şekilde çözülür. Gelişmeleri burdan paylaşırsınız.

Bu arada aldığınız modeli de belirtirseniz daha faydalı olur.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1 Mesaj
3 Temmuz 2009; 22:56:38 

arkadaşlar buzdolabı konusunda çok kararsızız,ağustosta evleniorum çok zmaan da kalmadı yardımcı olursaznı sevinirim 5 model arasında kaldım bilgi veren olursa belki karar vermeme yardımcı olur.modeller şunlar:

aeg 75441 granit

aeg 75440 beyaz

zanussi 344

bosch kgn57x00

bosch kgn57A00


 
7 Mesaj
5 Temmuz 2009; 2:54:36 

Merhaba Arkadaşlar,
Forumu üç aydır takip ediyorum. Özellikle candogan62 üstada çok teşekkür ediyorum. Dün Media Markt'dan Whirlpool ARC 4198IX (çelik) 1.499.TL'ye aldım. Fiyatı bana çok uygun geldi. Ankastre mutfağıma uygun olsun diye çelik tercih ettim. Buzdolabının yeri 78 cm olduğu için tercihim bu yönde oldu.Peşin fiyatına beş taksit yaptılar. 5 Temmuz'a kadar 1000.TL üzeri beyaz eşya alana kendi ağırlığınca hediye puan veriyorlar. Ben 70 Kg olduğumdan 70.TL'lik puan kazandım. Kilosu ağır arkadaşları olan varsa onlarla gitsinler. Darty'den de Profilo CM1000CTR 799.TL 5 taksit aldım. Pazartesi fiyatı 875.TL olacakmış. Düşünenler varsa acele etsin.


62 Mesaj
5 Temmuz 2009; 13:41:08 

Merhaba arkadaşlar.
Sonunda dün Profilo CM0800BTR'yi aldım.
İzmir Üçyol'da ki spotçulardan birinden, 585 TL'ye kredi kartına tek slip olarak.
Yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2298 Mesaj
7 Temmuz 2009; 17:04:49 


quote:

Orjinalden alıntı: m1y1

Merhaba Arkadaşlar,
Forumu üç aydır takip ediyorum. Özellikle candogan62 üstada çok teşekkür ediyorum. Dün Media Markt'dan Whirlpool ARC 4198IX (çelik) 1.499.TL'ye aldım. Fiyatı bana çok uygun geldi. Ankastre mutfağıma uygun olsun diye çelik tercih ettim. Buzdolabının yeri 78 cm olduğu için tercihim bu yönde oldu.Peşin fiyatına beş taksit yaptılar. 5 Temmuz'a kadar 1000.TL üzeri beyaz eşya alana kendi ağırlığınca hediye puan veriyorlar. Ben 70 Kg olduğumdan 70.TL'lik puan kazandım. Kilosu ağır arkadaşları olan varsa onlarla gitsinler. Darty'den de Profilo CM1000CTR 799.TL 5 taksit aldım. Pazartesi fiyatı 875.TL olacakmış. Düşünenler varsa acele etsin.


arc 4198ix
çok iyi fiyata almışsınız hayırlı olsun.
cam1000ctr
oldukça iyi bir makine fiyatına göre.


_____________________________

this is an age of darkness and world of fear

- 2013 SEAT LEON 1.4 TSİ 140HP FR - PLUS PAKET- KIRMIZI


 
2298 Mesaj
7 Temmuz 2009; 17:10:38 


quote:

Orjinalden alıntı: plutonium35


Özellikle tüm ürünlerde samsung markasını tercih etmeme rağmen henüz 1 ayını doldurmayan buzdolabım artık soğutmuyor. Durduk yere arızalanan buzdolabım hakkında
ürünü aldığım firmayla, samsung müşteri hizmetleriyle, teknik servisle defalarca konuşmama rağmen halen net olarak buzdolabını değiştirebileceklerini belirtmediler. Cihazda fabrikasyon hata olduğu ortada. Servis de zaten tamirinin mümkün olmadığını, motor ve kanalların komple değişmesi gerektiğini söylüyor. Fakat tüm olanlara ragmen müşteri hizmetleri Size en kısa zamanda dönülecek diyerek yaklaşık 5 gündür oyalama taktiği uyguluyor. Fatura tarihim 08-06-2009 arıza tespit formunun tarihi 29-06-2009 ürünün kurulum tarihi 15-05-2009...

Bu yaz sıcaklarında evimde içmek için soğuk su bile bulamamak gibi ciddi bir mağduriyetim söz konusu. Yiyeceklerimizin bozulup atılması, hatta yerine yenilerini almamız da cabası. Evet arıza her üründe olabilir ama arızanın sonucunda karşında bir muhattab ve müşteriyi memnun edecek bir davranış yoksa ne kadar kaliteli olursa olsun o üründen uzak durmak lazım. Tüm bu olan bitenden sonra bir daha samsungun ithalatçı firması anadolu elektronige nasıl güvenilirde beyaz eşya alınır bilemiyorum...
Bu sabah itibariyle tekrar müşteri temsilcisiyle görüştüm cevap sadece konuyla ilgili size en kısa zamanda dönülecek oldu, ha birde sevgili temsilcim şunu eklemeyi unutmuyor "durumunuzun aciliyetini anlıyorum" cümlesi her konuştugum farklı çalışana öğretilmiş durumda. Artık nereye ne yazıcagımı kime şikayet ediceğimi kimle konuşacagımı bende şaşırmış durumdayım, allah kimseyi Anadolu elektronigin eline düşürmesin...





motordan kasıt kompresör ise değiitirmesi servis için kolaydır.ancak kanallardan kastedilen iç soğutma kanalları ise buzdolabınız hakkın rahmetine kavuşmuş demektir.servisi bırakın fabrikaya gitse bile yapamazlar daha doğrusu uğraşmazlar.çünkü çok msraflı bir iş.bu sadece samsung için değil tüm markalar için geçerli.aynı sorun bizim siemens buzdolabında da olmuştu.servis 30 günde tamir edemeyeceği için size yenisini verirler.burada yapmanız gereken ürünün servis çıkış-giriş kayıtlarını dikkatlibir şekilde saklamak.ayrıca telefonla veya email yoluyla her gün aramayın büyük ihtimal işiniz halledilmez.bu durum tüm markalar için geçerli.sonuçta müşteri hizmetlerindeki çalışanlar standart bir prosedüre göre çalışır.ekstra durumlarda topu başkasına atar.


_____________________________

this is an age of darkness and world of fear