11870 Araç Randevu Kazığı !!!
33 Cevap1991 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


8182 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:21:07 

Umarım konuyu doğru yere açıyorumdur.Arkadaşlar geçenlerde aracımı muayeneye götürdüm tabi gitmeden önce telefonla 11870 den randevu aldım.3 kere aradım birinde servis yok şimdi yapamıyoruz dediler.Neyse gelelim bu ayki telefon faturama.35 tl sabit olan faturam 86 tl geldi.15 dakika 6 saniyelik görüşmeye 22.2 tl almış vicdansızlar.Hata bende niye aradımki? aracı ilk defa muayeneye götürdüğüm için bilemedim.Oysa arabayla bile gider direk ordan alırdım randevuyu.Diğer 3 dakikalık görüşmeye ise 5.55 tl kesmişler tabi bunlar vergiler hariç tutarlar.normalde aramamız gereken numara 08502228888 imiş.Bilemedik ama benim gibi bilmeyen arkadaşalr bu tuzağa sakın ha sakın düşmesinler.


_____________________________

Intel i5 3570k + Xigmatek GAIA-MSI Z77A-GD55 -Sapphire HD 7870 2GB GHZ Edition-GSkill Ripjaws 1600Mhz 8GB-Team Xtreem 120 SSD-High Power 700W 80+ Element-Corsair Carbide 400R-ACER S235HLABII


SORUNLU ALIŞVERİŞ-SAHTEKARLIĞIN KİTABINI YAZAN ADAM
re@per nikli DOLANDIRICIDAN uzak durun.Konu için TIKLA


412 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:23:48 

dk da 1.20 tl alıyodu 11880 :D


_____________________________



8182 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:30:18 

quote:

Orijinalden alıntı: brkctnkya

dk da 1.20 tl alıyodu 11880 :D

bilsem zaten aramam ama her yerde reklam yapıyor adamlar.bu kadar pahalı olacağı aklımın ucundan geçmezdi.kaldı ki her yöne 500dk bedavam vardı ordan düşmemiş.


_____________________________

Intel i5 3570k + Xigmatek GAIA-MSI Z77A-GD55 -Sapphire HD 7870 2GB GHZ Edition-GSkill Ripjaws 1600Mhz 8GB-Team Xtreem 120 SSD-High Power 700W 80+ Element-Corsair Carbide 400R-ACER S235HLABII


SORUNLU ALIŞVERİŞ-SAHTEKARLIĞIN KİTABINI YAZAN ADAM
re@per nikli DOLANDIRICIDAN uzak durun.Konu için TIKLA

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Aralık 2012; 13:30:28 

samsung g. note ne güne duruyordu ?


412 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:32:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin

samsung g. note ne güne duruyordu ?

dediğin ne oluyo


_____________________________



2787 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:35:33 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin

samsung g. note ne güne duruyordu ?



_____________________________

Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
Her mesajımı ciddiye almayın...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Aralık 2012; 13:38:16 

quote:

Orijinalden alıntı: brkctnkya


dediğin ne oluyo

bilmem vahi geldi yaz bir google bakalım meali neymiş


8182 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:43:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin

samsung g. note ne güne duruyordu ?

ne alaka anlamadım?


_____________________________

Intel i5 3570k + Xigmatek GAIA-MSI Z77A-GD55 -Sapphire HD 7870 2GB GHZ Edition-GSkill Ripjaws 1600Mhz 8GB-Team Xtreem 120 SSD-High Power 700W 80+ Element-Corsair Carbide 400R-ACER S235HLABII


SORUNLU ALIŞVERİŞ-SAHTEKARLIĞIN KİTABINI YAZAN ADAM
re@per nikli DOLANDIRICIDAN uzak durun.Konu için TIKLA


412 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:43:35 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin


bilmem vahi geldi yaz bir google bakalım meali neymiş

ne alaka note la adamın dediğinin ben onu soruyorum farklı bi anlam varsa ben nerden biliyim


_____________________________



2733 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:48:16 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin


bilmem vahi geldi yaz bir google bakalım meali neymiş

Süperdi

Mealini ben yazayım, Samsung note ne güne duruyordu internetten randevu alsaydın diyor.

Tam tefsirini yazmıyorum,

https://reservation.tuv....tr/web.ui/default.aspx



_____________________________

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦ åzizåzizåzizåzizåzizåziz åzizåzizåzizåzizåzizåziz ◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦


11226 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:48:33 

Arkadaşımızın imzasında samsung note yazıyor ya ona kinaye yapmış anlaşılan. Çünkü randevu internetten de alınabiliyor. Elindeki cihaz ile net üzerinden ücretsiz yapabilirdin demek istemiş askında. :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Aralık 2012; 13:50:01 

allaha şükürler olsun süvariler yetişti kendımden süphe etmeye başlamıştım


491 Mesaj
6 Aralık 2012; 13:53:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Aziz-Nesin

allaha şükürler olsun süvariler yetişti kendımden süphe etmeye başlamıştım



_____________________________

2012 Golf 1,6 (Heil Hitler:)

Whistle miwok 1162D


 
912 Mesaj
6 Aralık 2012; 14:00:31 

ülkenin iletişim kaynağı olan Türk telekom u araplara satarsa(k), onlar da vatandaşı kaz gibi yolmaya devam eder.


_____________________________



8182 Mesaj
6 Aralık 2012; 14:11:00 

ya arkadaşlar ben hayatımda ilk defa araç muayenesine girdim ben nerden bileyim netten olduğunu? nerden baksam 11870 den randevu alın felan diyordu.bende direk aldım.ben bu konuyu benim gibi aynı hataya düşülmesin diyerek açtım.bilsem zaten netten alırdım.


_____________________________

Intel i5 3570k + Xigmatek GAIA-MSI Z77A-GD55 -Sapphire HD 7870 2GB GHZ Edition-GSkill Ripjaws 1600Mhz 8GB-Team Xtreem 120 SSD-High Power 700W 80+ Element-Corsair Carbide 400R-ACER S235HLABII


SORUNLU ALIŞVERİŞ-SAHTEKARLIĞIN KİTABINI YAZAN ADAM
re@per nikli DOLANDIRICIDAN uzak durun.Konu için TIKLA


2787 Mesaj
6 Aralık 2012; 14:15:52 

quote:

Orijinalden alıntı: mur@t_fb

ülkenin iletişim kaynağı olan Türk telekom u araplara satarsa(k), onlar da vatandaşı kaz gibi yolmaya devam eder.

ne alaka


_____________________________

Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
Her mesajımı ciddiye almayın...


412 Mesaj
6 Aralık 2012; 14:19:10 

quote:

Orijinalden alıntı: åziz


Süperdi

Mealini ben yazayım, Samsung note ne güne duruyordu internetten randevu alsaydın diyor.

Tam tefsirini yazmıyorum,

https://reservation.tuv....tr/web.ui/default.aspx



hayran kaldım güldüğün şeylere süpersiniz


_____________________________



10435 Mesaj
6 Aralık 2012; 15:17:03 

Araya gereksiz yere "samsung" durumu sokuşturulmuş...

Doğru düzgün şekilde, "netten randevu alabilirdiniz" yazılsa olmaz mı?


Bu arada! 118 lerin kazığını da öğrenmiş olduk.
Bulunduğumuz zaman da her durum için internet kolaylıkları varken, 118 li numaraları aramaya hiç gerek yok.


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




2733 Mesaj
6 Aralık 2012; 15:22:46 

quote:

Orijinalden alıntı: brkctnkya

hayran kaldım güldüğün şeylere süpersiniz

Çok naziksiniz, Hayran kalmayın

Eğer Meal ve tefsire takılmış iseniz (kelime anlamlarına bakarak sadece Kur'an ile alakalı olmadığını görebilirsiniz)


_____________________________

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦ åzizåzizåzizåzizåzizåziz åzizåzizåzizåzizåzizåziz ◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦


1521 Mesaj
6 Aralık 2012; 15:26:15 

Eskiden 118 servisi bedava idi...


_____________________________



3401 Mesaj
6 Aralık 2012; 15:33:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Panthér

Araya gereksiz yere "samsung" durumu sokuşturulmuş...

Doğru düzgün şekilde, "netten randevu alabilirdiniz" yazılsa olmaz mı?


Bu arada! 118 lerin kazığını da öğrenmiş olduk.
Bulunduğumuz zaman da her durum için internet kolaylıkları varken, 118 li numaraları aramaya hiç gerek yok.

Dolaylı anlatım


_____________________________



3073 Mesaj
6 Aralık 2012; 15:49:47 

quote:

Orijinalden alıntı: viper17


Dolaylı anlatım

Dolaylama


_____________________________



 
142 Mesaj
6 Aralık 2012; 16:14:43 

118 bilmem kaçların hepsi kazık.. malum..reklam paraları nerden çıkacak?


_____________________________

Canon 60D - Tamron 17-50mm f2.8 - Canon 50mm f1.8 II - Canon 70-300 is usm - Lowepro Nova 160AW


412 Mesaj
6 Aralık 2012; 16:24:23 

quote:

Orijinalden alıntı: åziz


Çok naziksiniz, Hayran kalmayın

Eğer Meal ve tefsire takılmış iseniz (kelime anlamlarına bakarak sadece Kur'an ile alakalı olmadığını görebilirsiniz)

ona takılmadımda bu kadar boş bişeye böyle gülünmesini anlıyamadım onu geç konu çok saçma demek böyle bi kaliteli forumda da gereksiz insan topluluğunun üyeleriyle karşılaşabiliyomuşuz


_____________________________



833 Mesaj
6 Aralık 2012; 16:36:17 

internetten alaydın ya? DH'ye girmeyi akıl ediyorsun madem.


_____________________________

El Arabası 2012 1.6 200 Beygir - G.Gri


2733 Mesaj
6 Aralık 2012; 17:45:34 

quote:

Orijinalden alıntı: brkctnkya
ona takılmadımda bu kadar boş bişeye böyle gülünmesini anlıyamadım onu geç konu çok saçma demek böyle bi kaliteli forumda da gereksiz insan topluluğunun üyeleriyle karşılaşabiliyomuşuz

Anlamanı beklemiyoruz zaten,
Böyle kaliteli bir forumda böyle gereksiz konulara cevap yazmanıza gerek yok

Boş Şeylere gülen insanların da olduğu bir forumda.... Size sadece gülüyorum

Siz anlayana kadar, sizin mesajları engelleyeyim. mizah anlayışı uymayan biri eksik olsun forumdan diyerekten.
cevap yazmanıza gerek kalmaz bu konuda



_____________________________

◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦ åzizåzizåzizåzizåzizåziz åzizåzizåzizåzizåzizåziz ◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦◦


8182 Mesaj
6 Aralık 2012; 18:23:01 

quote:

Orijinalden alıntı: BayramAbi

internetten alaydın ya? DH'ye girmeyi akıl ediyorsun madem.

Çok bilmiş arkadaşım internetten alınacağını bilmiyordum zaten muayenem geçmişti.Alelacele nasıl alabilirim diye bakındım direk o çıktı karşıma zaten bilsem direk netten alırdım.Forumdonanımla ne alakası var? Biz milleti uyandıralım diye başlık açıyoruz millet bizi kafaya alıyo.


_____________________________

Intel i5 3570k + Xigmatek GAIA-MSI Z77A-GD55 -Sapphire HD 7870 2GB GHZ Edition-GSkill Ripjaws 1600Mhz 8GB-Team Xtreem 120 SSD-High Power 700W 80+ Element-Corsair Carbide 400R-ACER S235HLABII


SORUNLU ALIŞVERİŞ-SAHTEKARLIĞIN KİTABINI YAZAN ADAM
re@per nikli DOLANDIRICIDAN uzak durun.Konu için TIKLA


715 Mesaj
6 Aralık 2012; 18:49:50 

Aman dikkat arkadaşlar, işte hallederiz, sizdeniz, canız cananız fasıllı sofralı reklamlar yapıyorlar ama tamamen geçirmedir arıyayım filan demeyin, şırınga ile çeker bu 118SEXen'ciler bilesiniz


_____________________________

ALFA ROMEO 156 TS RED


8153 Mesaj
6 Aralık 2012; 19:12:22 

quote:

Orijinalden alıntı: ALBAY


ne alaka anlamadım?

dev gibi ekranlı, ultra pahalı galaxy note dururken neden internetten ücretsiz randevu almadın diye soruyor.


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310



 
38 Mesaj
6 Aralık 2012; 19:18:00 

0850 başlayan numaralarda ücretli dk 0,145 kuruş bilginize


_____________________________



1247 Mesaj
6 Aralık 2012; 21:18:37 

Geçtiğimiz mayıs ayında Haraçcı istasyonu için internette randevumu kolayca almıştım.

Yine de bilmeyenler olabilir diyerekten,uyarınız yerinde olmuş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentul -- 6 Aralık 2012; 21:20:24 >


_____________________________

Gerçekler acıdır,acıtır.

Chevrolet Yeni Aveo Sedan 1.3 Lt Dizel Saten Gri 2012,5 Model


633 Mesaj
6 Aralık 2012; 21:50:25 

118 li numaraları araken gerçekten birkaç defa daha düşünmek lazım.Başlığı açan arkadaş sayesinde belkide bilmeyen arkadaşlar konu hakkında bilgi sahibi olacaklardır.


_____________________________



 
2611 Mesaj
7 Aralık 2012; 0:04:31 

randevuyu internetten niye almadınız?


_____________________________



 
6661 Mesaj
7 Aralık 2012; 0:11:02 

Bende dün gece TÜV TÜRK sitesine girip aldım..25 kuruş masraf yok...Ne yapacağını neler lazım tek tek yazıyorlar.Muayene parası 168 Lira hazırla diyorlar..KK geçmiyor..NAKİT ödeme.. Yıllık 84 Lira..Araba başı maliyet..Tamiri pahalı haşat arabalar zaman içinde elenecekler..