MEGANE II BÖLÜMÜ
22767 Cevap1896960 Görüntüleme83 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     47 [49] 51 52 53 54 55 56      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
212 Mesaj
31 Aralık 2007; 14:14:54 


quote:

Orjinalden alıntı: as340730

merhaba,
2004 megane ıı dinamik aracım havaların soğuması ile bereber,
aşağıdaki arızaları yapmaya başladı tecrübelerimi paylaşayım.

1. Ateşleme binlerinden ikisi gitti...
2. Gösterge saati tamamen çalışmıyır.
Araştırdım arabanın çalışmasında marş basmasında bir sorun olmamasına rağmen Soğuktan dolayı akü elden çıkıyor... akünün şarzı için altarnatör 16-17 volt üretiyor ve sistemler kendilerini korumaya lıyor veya bozuluyor. Gösterge paneli kendini korumaya alıyor. Aküyü değiştirip 3-5 gün beklediniz mi sorun düzeliyor..

3. Direksiyondan kağıt sıkışması gibi ses geliyor ve sonnraaa airbag ışığı yanıyor. bağlantı kablosu soğuktan sertleşip kopuyor. Çözüm, değişecek ama kople kollarla bereber değişebiliyor. Tüketicinin soyulmasında uygun bir yöntem tabiki 410+40=450 LİRA

[color=#FF0000]4. Motordan ince bir metal tınlaması benzeri bir ses geliyor. Bu sorun nerden daha araştıramadım. Bilen arkadaşım varsa açıklarsa sevinirim.



Arkadaşım benim araç (Megane 2) sabahları ilk marşta çalışmıyor. Çoğunlukla ikincide bazen üçüncü marşta çalışıyor. 2004 model arabada şimdiye kadar ilk çalıştırmada problem yaşamamıştım. Aküyü ölçtürdüm, % 66 kapasitesi var. Problem aküden olabilirmi acaba.


_____________________________

2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li


 
1028 Mesaj
31 Aralık 2007; 14:23:53 

Aynı sorun bende de var. sinyal kolundan geliyor sanıyordum. Aracım halen garantili olduğundan vakit bulduğumda gidip yaptırmam gerekecek...

Zaten 8 - 9 kalem sorun çıkardım. Garantim mayısta bitecek. 2 hafta içinde gideceğim servise, sonrada bakıma 2000 km kaldı birde ozaman kontrol ettiririm artık.

1- Direksiyondan bozuk satıhta tıkırtı sesi geliyor. (2 kere götürdüm sorun yok dendi. Ses haricinde bana göre de sorunu yok ama tekrar söyleyeceğim)
2- Araç basınçlı yıkamadan sonra su alıyor(Klima kanalları temizlendi düzelmedi:).)
3- Klima tam soğutmuyor (Klimam manuel, polen değişti sorun düzelmedi.)
4- Ön konsoldan ses geliyor(Çok değil ama genede önlem alsınlar)
5- Soğuk havalarda 1. ve 2 vitese zor geçiyor(Bu da sorun değil ama biraz düzelirse iyi olur)
6- Arka plaka eğri duruyor(Ben düzeltemedim: )
7- Hoparlöre baktıracağım(Memnunum ama belki patlayan vardır garanti, hoparlörde garanti kapsamında)
bir iki ufak madde daha vardı ama bunlarıda unuttum
8- Fren yaparken balatalardan ses geliyor. Fakat bu ses ince bir ses değil. Sanki bir tutuyor bir tutmuyor gibi (Büyük ihtimal kaliperler.)

Bunları servise yazdıracağım ve umarım hepsini çözerler. Aracı sıfırlamış olurum böylece:)


quote:

Orjinalden alıntı: efsanea_06



3.sorunu şu anda bende yaşıyorum ama daha servise gitmedim kronik bir sorun olduğu için indrim yapmaları gerekiyor siz servise sordunuz mu?indirim falan yapmadılar mı?



_____________________________



736 Mesaj
31 Aralık 2007; 15:48:28 

bu 1 den ikiye geçişlerde benimde canım sıkılıyor soğuk havalarda kendini dahada hissettiriyor muhtemelen yagla alakalı bi durum ısnınca kesiliyor. servise sorduğumda normal olduğunu söylemişti aşağıdaki üründen kullanmayı düşnüyorum daha önce kullananlar varmı bu tip bir şanzıman katkısını
http://www.hepsiburada....005&productid=otm092093


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


4055 Mesaj
31 Aralık 2007; 17:50:20 


quote:

Orjinalden alıntı: tturnusol

bu 1 den ikiye geçişlerde benimde canım sıkılıyor soğuk havalarda kendini dahada hissettiriyor muhtemelen yagla alakalı bi durum ısnınca kesiliyor. servise sorduğumda normal olduğunu söylemişti aşağıdaki üründen kullanmayı düşnüyorum daha önce kullananlar varmı bu tip bir şanzıman katkısını
http://www.hepsiburada....005&productid=otm092093

bence bunların hiç biri bir işe yaramaz bu güne kadar kullandığım araçların hepsinin vitesleri soğukta zor geçiyordu araba ısınınca yumuşar yağdan kaynaklanan bir durum her şeyi sorun etmeyin arkadaşlar siz de


_____________________________



4013 Mesaj
31 Aralık 2007; 20:16:11 

poyraz gri denildiği gibi bi bakıyosun koyu mavi gözüküyo bi bakıyosun koyu gri ..
güneş ve ışık durumuna göre renk değişikliği oluyo..
resmini çekmiştim almadan önce arkadaşların hepsi bu araba mavi dedi canlı görünce aa araba griymiş dediler..


_____________________________



1188 Mesaj
1 Ocak 2008; 14:15:35 

Evet iste aynı sorunu ben ikinci kez yaşıyorum...
Aynen bende de otomatik vitesi kontrol edin gibi yanlış uyarı geldi ekranda..

Bunun neden kaynaklandıgını artık çok iyi biliyorum.
Soguk havalarda aracı çalıştırırken malesef kartlı araçlarda kartı sokup hemen starta basıyoruz bu büyük bir hata . Bir 10 saniye kadar beklemek gerekiyor çünkü anahtarlı araçlarda kontagı çevirip paneldeki kırmızı ışıkların ya da sarı herneyse sonmesini bekliyoruz malesef bizim araçlarda bu durumu kontrol etmemiz için ekranda herhangi bir ışık yanmıyor ve bizde dalgınlıkla ani bir çalıştırma ile bobinleri yakıyoruz..

Yaklaşık 100 ytl masrafı var bunun tüm megane 2 ciler dikkat etsinler özellikle soguk havalarda ya gercekten megane2 de kronik bi sorun var ya da biz gereken bekleme süresine ulaşmadan bujiler mi bobinler mi herneyse onu ısıtmadan motoru çalıştırıyoruz..

Ya isin garip tarafı anahtarlı modellerde yarım kontak yapıp uyarı ışıklarını hadi bekleyebiliyoruzda kartlı araçlarda ne yapacagız peki kartı sokup frene basıp bekledigimzde yine aynı fonksiyon gerçeklesiyor mu?

Bilgi sahibi olan bir arkadaslar yardımcı olursa iyi olur.

Mutlu seneler...

quote:

Orjinalden alıntı: pullsarr

Arkadaşlar selamlar
3-4 ay önce 1.6 16V ot. vites 2004 megan aldım.
1-2 sorum var...
Öncelikle geçen gün araç yolda birden hoplamaya başladı, güç düştü bende çektim kenara çekici çağırdım servise gittim. Araç bilgisayarı ot. vites arızası gösteriyordu. Servistekiler ateşleme bobinilerinden arıza dediler neyse değiştirdiler sorun çözüldü. Ama 4 bobini birden değiştirdiler. Neden olarakta voltaj artmasından dolayı hepsinin zarar gördüğünü şu an sadece birinin arıza vermesine rağmen tek tek hepsinin bozulacağını söylediler. tanesine 72 YTL verdim... Sizce bu doğru mudur?

İkinci olarak geçen dijital klima arıza yaptı. Klimaya ulaşmak için komple ön gögüslüğü sökmeleri gerektiğini söylediler neyse arabayı bıraktım. ertesi gün filtrenin dolduğunu değiştirdiklerini söylediler. 250 YTl de öyle verdim.....

Şu anda dikiz aynasının altıki kablolardan oldukça sinir bozucu bir ses geliyor. Servisteki eleman bana bunun bütün meganlarda olduğunu, parçanın fabrika çıkışında hata bulunduğunu önlemenin tek çaresinin de oradaki kablo bağlantısını iptal etmek olduğunu söyledi Bu doğru mudur? Başka türlü halledilebilir mi, Halledilemezse ordaki kablolar falan ne işe yarar?

Arabanın altından sağ tarafta yolcu koltuğu civarından küçük çukurlara falan girince tıkır tıkır sesler geliyor. Amortisör patlak dediler, ayrıca 2 yerde rot başları mı ne değişecekmiş, 370 ytl fiyat biçtiler, ama bu şekilde bir süre kullanırsam sorun olmayacağını söylediler.

Son olarak araç bilgisayarı 100 km'de ortlama 12-13l benzin gösteriyor, foruma şöyle bir bakınca oldukça yüksek olduğunu görüyorum. Bunu azaltmak için ne yapabilirim
Selamlar.
Herkese iyi bayramlar...



_____________________________



4013 Mesaj
1 Ocak 2008; 14:27:08 

valla senin dediğinin olacağını zannetmiyorum ama megandada istersen yarım kontak yapabiliyosun..
araç vitesteyken debriyaja basmadan starta basarsan yarım kontak oluyo ve bütün ışıklar yanıyo...


_____________________________



2048 Mesaj
1 Ocak 2008; 16:33:25 

2005 mart ayında trafiğe çıkan bir araç,Motorlu taşıtlar vergisinde 4-6 yaş dilimine giriyor dimi arkadaşlar.
Birde en son fiyatlar ne oldu. http://www.gib.gov.tr/fileadmin/images/mtv.html bu adresten baktım ama zannedersem bu fiyatlar geçen senenin fiyatları.


_____________________________

2005 Megane II HB 1.4 98 Hp Authentique Ateş Kırmızı


 
636 Mesaj
1 Ocak 2008; 17:16:03 

tüm forumdaki arkadaşların bilgisine meganeII 2009 kesin kasa degiştirecektir araba alacak yada degiştirecek arkadaşların bilgisine eyer araba alacak arkadaşlar varsa ocak subat mart beklesinler nedeni ise şu an fiyatlar şişik hem yeni kasanı yakında cıkacak olması hende ellerindeki eski kasa stoklarını bitirmek için fiyatlar iycen düşecek herkezin haberi olaaaaaaaa


_____________________________



4055 Mesaj
1 Ocak 2008; 21:05:45 

bu ürünü kullanan var mı birçok yararını saymış ama ne kadar güvenebiliriz?
http://urun.gittigidiyo...ndirici_W0QQidZZ6701098


_____________________________



736 Mesaj
1 Ocak 2008; 23:41:53 

burda oktan arttırıcı diyor ama ürünle ilgili bir bilgi yok sadece motor yağ katkısı ve şanzıman katkısıyle ilgili bilgi verilmiş


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


 
1105 Mesaj
2 Ocak 2008; 11:36:13 

evet hafta sonu yeni bir arızam oldu. airbag lambamla service işıgı canı isteyince yanıyo sıkılınca sönüyo. gecenlerde sağ airbag soketi gevsemiş serviste torpidonun ordan soketini takmıslardı o zamandan beri yanmamıstı. arkadas koltugu hareket ettirince yine yanmaya başladı soketimi gevsedi yoksa iyice yalamamı oldu bilmiyorm ama asabımı bozmaya başladı bu araba


_____________________________


2011 Mitsubishi ASX


 
212 Mesaj
2 Ocak 2008; 14:13:12 


quote:

Orjinalden alıntı: chevymel1

evet hafta sonu yeni bir arızam oldu. airbag lambamla service işıgı canı isteyince yanıyo sıkılınca sönüyo. gecenlerde sağ airbag soketi gevsemiş serviste torpidonun ordan soketini takmıslardı o zamandan beri yanmamıstı. arkadas koltugu hareket ettirince yine yanmaya başladı soketimi gevsedi yoksa iyice yalamamı oldu bilmiyorm ama asabımı bozmaya başladı bu araba


Arkadaşım bu problem 2004 modellerde yoğun olmak üzere faz 1 lerde sıkça görülüyor. Bende de aynı sorun var. Sürücü koltuğunun altındaki soket, koltuk hareket ettiğinde, kablosu kısa olduğu için yerinden çıkıyor. Kendinizde halledebilirsiniz. Sorun yapmaya değmez. Megane ıı lerde öyle büyük sorunlar var ki. İnşallah onlar başınıza gelmez.


_____________________________

2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li


 
212 Mesaj
2 Ocak 2008; 14:15:56 


quote:

Orjinalden alıntı: red_power

2005 mart ayında trafiğe çıkan bir araç,Motorlu taşıtlar vergisinde 4-6 yaş dilimine giriyor dimi arkadaşlar.
Birde en son fiyatlar ne oldu. http://www.gib.gov.tr/fileadmin/images/mtv.html bu adresten baktım ama zannedersem bu fiyatlar geçen senenin fiyatları.


Aracın trafiğe çıkış ayı önemli değil, Geçerli olan model yılı. 2006-2007-2008 modeller 1-3 yaşında sizin aracınız 4-6 yaş grubunda. Gözünüz aydın alt gruptasınız.


_____________________________

2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li


 
1105 Mesaj
2 Ocak 2008; 15:38:09 


quote:

Orjinalden alıntı: add2000




Arkadaşım bu problem 2004 modellerde yoğun olmak üzere faz 1 lerde sıkça görülüyor. Bende de aynı sorun var. Sürücü koltuğunun altındaki soket, koltuk hareket ettiğinde, kablosu kısa olduğu için yerinden çıkıyor. Kendinizde halledebilirsiniz. Sorun yapmaya değmez. Megane ıı lerde öyle büyük sorunlar var ki. İnşallah onlar başınıza gelmez.

evet ilk ışık yandıgında serviste öyle söylemişti ama o zaman torpidonun ordaki soket cıkmıs onu takmıstı. bu koltugun altındaki nası bişi acaba takabilirsem servisle git gel yapmayım bosuna.


_____________________________


2011 Mitsubishi ASX


3244 Mesaj
2 Ocak 2008; 15:47:58 


arkadaşlar,çok çok yakın bir arkadasim araç alacak.
kendisi megane 1 kullanıcısı.simdi de yine c sınıfı sedan bir dizel almak istiyor(2.el)
tabii benım tavsiye direkt ,109 hp lik tdci motoru,ustun yol tususu ve sağlam yapısı ile ford focus oldu.
ancak kendisi megane 2 almak istiyor.megane kullanıcısı arkadaşlar yanliş anlamısın lutfen ama ben o malzeme kalitesini megane a hiç yakıstıramıyorum.birde belli bir km den sonra araçtan gelen sinir bozucu tıkırtı seslerine bircok megane 2 de şahit oldum.
ama işte arkadaşım ısrarla megane almak istiyor.(tabikide tercih meselesi,saygı duyarım)
ben onun için biraz araştırdım.
su anda 200-2005 modellerin de dynamic megan2 dci lar 24-27 arasında geziniyor.
ancak 2004-2005 lerde bazı kronık sorunların oldugu soylenıyor.
bir başka topic de arkadaşlar viteskutusu problemınden bahsetmişler.
ben de bazı elektik aksaamı problemleri ile karşilaştım.
2006 dan sonrasinda bir kronık sorun olmadigi soylenıyor.

uzun sureli bu araçları kullanan arladaşlar,objektif sekilde araçlarını,varsa sorunlarını bana anlatabilirse çok sevinirim.


_____________________________



 
1028 Mesaj
2 Ocak 2008; 16:02:45 

bu sayfayı ve önceki sayfaları okursan megane 2 nin iyi ve kötü yönlerini bulabilirsin.
Saygılar.

quote:

Orjinalden alıntı: gyrmann


arkadaşlar,çok çok yakın bir arkadasim araç alacak.
kendisi megane 1 kullanıcısı.simdi de yine c sınıfı sedan bir dizel almak istiyor(2.el)
tabii benım tavsiye direkt ,109 hp lik tdci motoru,ustun yol tususu ve sağlam yapısı ile ford focus oldu.
ancak kendisi megane 2 almak istiyor.megane kullanıcısı arkadaşlar yanliş anlamısın lutfen ama ben o malzeme kalitesini megane a hiç yakıstıramıyorum.birde belli bir km den sonra araçtan gelen sinir bozucu tıkırtı seslerine bircok megane 2 de şahit oldum.
ama işte arkadaşım ısrarla megane almak istiyor.(tabikide tercih meselesi,saygı duyarım)
ben onun için biraz araştırdım.
su anda 200-2005 modellerin de dynamic megan2 dci lar 24-27 arasında geziniyor.
ancak 2004-2005 lerde bazı kronık sorunların oldugu soylenıyor.
bir başka topic de arkadaşlar viteskutusu problemınden bahsetmişler.
ben de bazı elektik aksaamı problemleri ile karşilaştım.
2006 dan sonrasinda bir kronık sorun olmadigi soylenıyor.

uzun sureli bu araçları kullanan arladaşlar,objektif sekilde araçlarını,varsa sorunlarını bana anlatabilirse çok sevinirim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lotus1 -- 2 Ocak 2008; 16:02:49 >


_____________________________



3004 Mesaj
2 Ocak 2008; 20:34:28 

arkadaşlar bugün aracıma motor kaput izalatörü alıp taktım çok iyi oldu hem motorum artık soğukta bekleyince hemen soğumuyacak(lpg ye geçişte önemli) orjinali serviste 150 lira sanırım yan sanayi ama gayet iyi 25 lira kendisi 5 ytl de tırnakları 30 ytl ye maloldu resmi aşşağıdadır dizel meganı olup bundan olmayanlar (2008 modeller sanırım) mutlaka yaptırsın bu arada kaput izalatörünü bütün meganelere koymayan renaulta


http://img174.imageshac...hp?image=grnt097hl6.jpg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 2 Ocak 2008; 20:42:52 >


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


 
5666 Mesaj
2 Ocak 2008; 21:16:48 


quote:

Orjinalden alıntı: pulpa

arkadaşlar bugün aracıma motor kaput izalatörü alıp taktım çok iyi oldu hem motorum artık soğukta bekleyince hemen soğumuyacak(lpg ye geçişte önemli) orjinali serviste 150 lira sanırım yan sanayi ama gayet iyi 25 lira kendisi 5 ytl de tırnakları 30 ytl ye maloldu resmi aşşağıdadır dizel meganı olup bundan olmayanlar (2008 modeller sanırım) mutlaka yaptırsın bu arada kaput izalatörünü bütün meganelere koymayan renaulta


http://img174.imageshac...hp?image=grnt097hl6.jpg



hayırlı olsun artık motor sesi içeriye daha az girer ve motor daha erken ısınıp daha geç soğur


_____________________________



1000 Mesaj
2 Ocak 2008; 21:50:51 



3. sorunun ilk kısmı bendede var. Direksiyondan gelen ses tam olarak kağıt sıkışması gibi gerçekten. Sultanbeyli serviste sordugumda bi zararı olmadıgını ama gidermek icin 2.000 ytl harcamak gerektiğini söylediler.


quote:

Orjinalden alıntı: as340730

merhaba,
2004 megane ıı dinamik aracım havaların soğuması ile bereber,
aşağıdaki arızaları yapmaya başladı tecrübelerimi paylaşayım.

1. Ateşleme binlerinden ikisi gitti...
2. Gösterge saati tamamen çalışmıyır.
Araştırdım arabanın çalışmasında marş basmasında bir sorun olmamasına rağmen Soğuktan dolayı akü elden çıkıyor... akünün şarzı için altarnatör 16-17 volt üretiyor ve sistemler kendilerini korumaya lıyor veya bozuluyor. Gösterge paneli kendini korumaya alıyor. Aküyü değiştirip 3-5 gün beklediniz mi sorun düzeliyor..

3. Direksiyondan kağıt sıkışması gibi ses geliyor ve sonnraaa airbag ışığı yanıyor. bağlantı kablosu soğuktan sertleşip kopuyor. Çözüm, değişecek ama kople kollarla bereber değişebiliyor. Tüketicinin soyulmasında uygun bir yöntem tabiki 410+40=450 LİRA

[color=#FF0000]4. Motordan ince bir metal tınlaması benzeri bir ses geliyor. Bu sorun nerden daha araştıramadım. Bilen arkadaşım varsa açıklarsa sevinirim.



_____________________________



 
212 Mesaj
3 Ocak 2008; 8:37:00 


quote:

Orjinalden alıntı: chevymel1



evet ilk ışık yandıgında serviste öyle söylemişti ama o zaman torpidonun ordaki soket cıkmıs onu takmıstı. bu koltugun altındaki nası bişi acaba takabilirsem servisle git gel yapmayım bosuna.



Soket hemen koltuğun altında, yer döşemesinde bir çukurluk var, oraya yerleştiriyorsun. Servise hiç gerek yok. Üstten aşağıya doğru sürme hareketiyle soketi yerleştirebirsiniz. Yerleşmese bile yuvasında o haliyle kalmasında bir sıkıntı olmuyor. Işık yandığı zaman hafif bir dokunmayla tekrar sönüyor.


_____________________________

2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li


 
1105 Mesaj
3 Ocak 2008; 10:21:09 

evet dün aksam baktım dediginiz gibi üstten asagıya bastırdım biraz ama oldumu bilmiyorum kar yağdıgı için binemedim arabaya heralde olmustur teşekkür ederim yardımınız için


_____________________________


2011 Mitsubishi ASX


 
5 Mesaj
3 Ocak 2008; 12:37:18 

Motordan ince bir metal tınlaması benzeri bir ses geliyor. Bu sorun nerden daha araştıramadım. Bilen arkadaşım varsa açıklarsa sevinirim. (2004 ocak 75000km)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Ocak 2008; 13:23:29 

megane 2 2008 model aracım var. Orjinal CD çalar ekranında AUX yazıyor.

CD çaların AUX Girişi varmı, varsa nerededir bilen varmı

AUX girişi yoksa taktırabiliyormuyuz


Bilgi veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fire43 -- 3 Ocak 2008; 13:27:11 >


 
929 Mesaj
3 Ocak 2008; 14:31:27 


quote:

Orjinalden alıntı: as340730

Motordan ince bir metal tınlaması benzeri bir ses geliyor. Bu sorun nerden daha araştıramadım. Bilen arkadaşım varsa açıklarsa sevinirim. (2004 ocak 75000km)



Senin sorununun cevabı 91. sayfada var. tturnusol arkadaşımız resimli olarak açıkladı.
Kapı kolunun altındaki pastik parça o sesi çıkartıyor. Bu parçayı söküp, japon ile kapıya yapıştırırsanız sesten kurtulursunuz...


_____________________________

"yapan kadar, bilip susan da suçlu..."


 
212 Mesaj
3 Ocak 2008; 14:35:15 


quote:

Orjinalden alıntı: nightbird




Senin sorununun cevabı 91. sayfada var. tturnusol arkadaşımız resimli olarak açıkladı.
Kapı kolunun altındaki pastik parça o sesi çıkartıyor. Bu parçayı söküp, japon ile kapıya yapıştırırsanız sesten kurtulursunuz...


katılıyorum. Bende de vardı., yapıştırdım. Ancak havalar soğuk olduğundan camı açıp deneyemiyorum. Ben sadece cam açıkken duyuyordum.


_____________________________

2004 Megane II Sd. Dyn.Tekno LPG li


 
32 Mesaj
3 Ocak 2008; 14:44:09 

2006 2007 model dizel megane almayı düşünüyoruz. fazla kilometre yapmamıs hangi versiyonunu tavsiye edersiniz ve fiyat nekadara olur


_____________________________



 
5 Mesaj
3 Ocak 2008; 15:09:16 

Ses süratli iken değil düşük süratlerden itibaren geliyor....
quote:

Orjinalden alıntı: add2000




katılıyorum. Bende de vardı., yapıştırdım. Ancak havalar soğuk olduğundan camı açıp deneyemiyorum. Ben sadece cam açıkken duyuyordum.



_____________________________



 
75 Mesaj
3 Ocak 2008; 16:13:51 


quote:

Orjinalden alıntı: pulpa

arkadaşlar bugün aracıma motor kaput izalatörü alıp taktım çok iyi oldu hem motorum artık soğukta bekleyince hemen soğumuyacak(lpg ye geçişte önemli) orjinali serviste 150 lira sanırım yan sanayi ama gayet iyi 25 lira kendisi 5 ytl de tırnakları 30 ytl ye maloldu resmi aşşağıdadır dizel meganı olup bundan olmayanlar (2008 modeller sanırım) mutlaka yaptırsın bu arada kaput izalatörünü bütün meganelere koymayan renaulta


http://img174.imageshac...hp?image=grnt097hl6.jpg


Hayırlı olsun Pulpa.
Pulpa arkadaş izalatörü nerden alıdın. takma ustalık gerektiriyormu. Ben Ankaradayım


_____________________________

N550JV-CN127H İNTEL İ7 16GB RAM 750 HDD(7200rpm) 4GB NVIDA EKRAN KARTI WİN 8.1
center]
SAMSUNG GALAXY NOTE 3 KULLANICILAR KULÜBÜ[/center]


 
929 Mesaj
3 Ocak 2008; 16:36:52 


quote:

Orjinalden alıntı: as340730

Ses süratli iken değil düşük süratlerden itibaren geliyor....



O zaman sizin o plastik parça oldukça fazla gevşemiş. Bende de öyleydi, 40-50km hızda bile duyuluyordu.
Diğer kapılardakini de söküp yapıştırırsanız iyi olur. zaten işe yaramayan bir parça.
İleride onlarda gevşer ve ses çıkartmaya başlar.


_____________________________

"yapan kadar, bilip susan da suçlu..."


736 Mesaj
3 Ocak 2008; 18:42:29 


quote:

Orjinalden alıntı: pulpa

arkadaşlar bugün aracıma motor kaput izalatörü alıp taktım çok iyi oldu hem motorum artık soğukta bekleyince hemen soğumuyacak(lpg ye geçişte önemli) orjinali serviste 150 lira sanırım yan sanayi ama gayet iyi 25 lira kendisi 5 ytl de tırnakları 30 ytl ye maloldu resmi aşşağıdadır dizel meganı olup bundan olmayanlar (2008 modeller sanırım) mutlaka yaptırsın bu arada kaput izalatörünü bütün meganelere koymayan renaulta


http://img174.imageshac...hp?image=grnt097hl6.jpg

hocam hayırlı olsun gayet güzel olmuş bende taktırmayı düşünüyorum özellikle ses yalıtımı için


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


736 Mesaj
3 Ocak 2008; 19:48:29 

bizim park lambaları diplimi dipsizmi değiştireceğimde


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


 
57 Mesaj
3 Ocak 2008; 19:53:12 

motor kaput izalatörünü nerden temin edebiliriz,izmir için yer söylüyecek bi arkadaş varmı,özellikle yüsek hızlardaki sesten oldukça sıkıntılıyım inşallah bu çare olur.İzmirde bi yer lütfen


_____________________________



 
44 Mesaj
3 Ocak 2008; 20:55:23 

değerli abilerim ben megane II hastasıyım. ama bi sorunum var o da arabamın olmaması.. görünüşü çok güzel ama valla sorunları okumaktan midem bulandı diyebilirim. keşke bu kadar arıza vermeseydi şu araba.. o kadar güzel dizayn yapmışlar ama keşke biraz da sağlam olsaymış.. yazık olmuş.


_____________________________



 
75 Mesaj
3 Ocak 2008; 21:18:12 

tturnusol kardeşim sen nasıl olur da bunu atladın anlayamadım. Ben dipsiz olarak biliyorum. Bende elektronik ortamda Megane 2 elektrik donanımı var pdf formatında. Onda parklar için 5 wattlık W5W ampul kullanın diyor. Bunları da otopol'de satıyorlar ve resimlerden de dipsiz olduğu görünüyor. Halojen far için de PY21W ampulü kullanılmalı. Genelde aracın bir çok yerinde bu W5W ampullerden var.
Saygılarımla.


_____________________________

"In the land of the blind the one eyed man is king."


 
75 Mesaj
3 Ocak 2008; 21:20:42 

Ha bu arada geçenlerde derlediğin yedek parçalar bayağı iyi düzenlenmiş. Tam senin tarzın rafine bir çalışma olmuş. Teşekkürler.


_____________________________

"In the land of the blind the one eyed man is king."


736 Mesaj
3 Ocak 2008; 22:32:51 


quote:

Orjinalden alıntı: arden1

tturnusol kardeşim sen nasıl olur da bunu atladın anlayamadım. Ben dipsiz olarak biliyorum. Bende elektronik ortamda Megane 2 elektrik donanımı var pdf formatında. Onda parklar için 5 wattlık W5W ampul kullanın diyor. Bunları da otopol'de satıyorlar ve resimlerden de dipsiz olduğu görünüyor. Halojen far için de PY21W ampulü kullanılmalı. Genelde aracın bir çok yerinde bu W5W ampullerden var.
Saygılarımla.



MR364MEGANE8 adlı pdf değilmi bendede var baktım ama göremedim sen dedikten sonra bir daha baktım kocaman W5W yazıyor

şu şekilde uzun-kısa takım değiştiriyorumda parkları hangisinden alayım sizin tavsiyeniz ne olur

KISA-------> http://www.otopol.com/p...1103&products_id=107885
UZUN------> http://www.otopol.com/p...1103&products_id=107882

PARKLAR ?????
http://www.otopol.com/p...1109&products_id=100167
http://www.otopol.com/p...1109&products_id=107875



quote:

Orjinalden alıntı: arden1
Ha bu arada geçenlerde derlediğin yedek parçalar bayağı iyi düzenlenmiş. Tam senin tarzın rafine bir çalışma olmuş. Teşekkürler.

teşekkür ederim


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


2310 Mesaj
3 Ocak 2008; 23:43:31 

Değerli yol kardeşlerim
99 Laguna mızı verdik üstünede borçlanıp megane cı olduk. yani;
Ahirette iman Dünyada Megane...

aranıza katılmaktan şeref duyarım.


_____________________________

Nefis gıdasını aldıkça acıkır, ruh gıdasını aldıkça doyar.


736 Mesaj
3 Ocak 2008; 23:51:55 

kardeş hoşgeldin aramıza
aracın hayırlı olsun kazasız belasın binesin


_____________________________

2006 Megane II Sedan 1.4 16V 98 Hp Authentique Platin Gri
İNTİKAM EN İYİ SOĞUK YENEN YEMEKTİR. NE KADAR SOĞUK OLURSA O KADAR LEZZETLİ OLUR...


3004 Mesaj
4 Ocak 2008; 8:54:28 

quote:

Orjinalden alıntı: tturnusol

bizim park lambaları diplimi dipsizmi değiştireceğimde



park lambaları dipsiz oluyor aracın içindeki tavan lambaları ile aynı....budur

http://www.otopol.com/p...1109&products_id=100167



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulpa -- 4 Ocak 2008; 8:55:39 >


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


3004 Mesaj
4 Ocak 2008; 9:01:16 


quote:

Orjinalden alıntı: eybi




Hayırlı olsun Pulpa.
Pulpa arkadaş izalatörü nerden alıdın. takma ustalık gerektiriyormu. Ben Ankaradayım


ben ankarada şasmaz oto sanayiden aldım istanbul yolundan şasmaza girince coşargün otomativ hemen yoldan girdikten 500 m ileride sağ tarafta (bir bankanın karşısı ama hangi banka hatırlamıyorum :))takması çok kolay yerleştirip tırnaklarını bastırıyorsunuz herkez yapabilir...yeri bulamazsanız tam adresi arabada vardı...


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


 
584 Mesaj
4 Ocak 2008; 11:09:39 

ön kaput ve arka bagaj için Mais Ankara'dan 150 ytl ye aldım. Hatta Şaşmaz da bir kaç yere bakmılştım da bulamamıştım. :(
quote:

Orjinalden alıntı: pulpa




ben ankarada şasmaz oto sanayiden aldım istanbul yolundan şasmaza girince coşargün otomativ hemen yoldan girdikten 500 m ileride sağ tarafta (bir bankanın karşısı ama hangi banka hatırlamıyorum :))takması çok kolay yerleştirip tırnaklarını bastırıyorsunuz herkez yapabilir...yeri bulamazsanız tam adresi arabada vardı...




_____________________________

Megan II Sedan 1.5 dci 100 BVA Expression Plus- Kumsal bej (2008)
GA P35 DS3-E4500-4 GB Kingston Hyper-nVidia 9600 GT-500 GB SATA Seagate, Asus T9, Philips 190 cw
HTC Touch Diamond


 
342 Mesaj
4 Ocak 2008; 11:17:05 

yerli olanlar yani sedanların bazılarında yok.her halde.ama mutlaka olması gerekir bu kaput izalatörü



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eldorado06 -- 4 Ocak 2008; 11:23:36 >


_____________________________



 
584 Mesaj
4 Ocak 2008; 11:46:26 

2008 de tüm versiyonlarda bagaj kapağının içindeki ve motor kaputundaki izolasyon malzemesi kaldırılmış.
Yedek parça olarak satıyorlar:)
55.000 ytl ye privilage satıyorlar. Sonra bu iki malzemeyi servisten satın alıp taktırıyorsunuz.
Utanmadan bir de "işçilik almıyoruz" diyorlar adiler

quote:

Orjinalden alıntı: eldorado06

yerli olanlar yani sedanların bazılarında yok.her halde.ama mutlaka olması gerekir bu kaput izalatörü



_____________________________

Megan II Sedan 1.5 dci 100 BVA Expression Plus- Kumsal bej (2008)
GA P35 DS3-E4500-4 GB Kingston Hyper-nVidia 9600 GT-500 GB SATA Seagate, Asus T9, Philips 190 cw
HTC Touch Diamond


3004 Mesaj
4 Ocak 2008; 12:38:05 

Ankaradaki arkadaşlar kaput izalatörü şasmazda coşargün otomotivde var telefonu 2785552 arayıp tam adresini alın ben izalatörü sordum elimizde var dedi ben piyasayı araştırdım hiçbiryerde yoktu sadece burada var fiyatıda 25 ytl (+5ytl tırnak)gayet uygun takacalk olan arkadaşlar buradan temin edebilirler....


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


154 Mesaj
4 Ocak 2008; 16:20:51 

Arkadaslar megane ıı nın motor yagının numarası 5-40 mı oluyor ve kartere kac lıtre yag koymak gerekıyor. Tşk.


_____________________________



 
478 Mesaj
4 Ocak 2008; 17:24:45 

dostum pulpa gerçi ses içeri gelmiyor ama brc enjektörsesi dışarı geliyor busesi kesme açısından kaput izalatörünün faydası varmı ayrıca senin enjektörleri
kim monte etti merak ettim koskoca motorda tek orayımı bulabilmiş


_____________________________

ASUS A42J
Nikon D80 18-135mm


3004 Mesaj
4 Ocak 2008; 18:12:44 

enjektörlerimi ankarada 2anın bayisi yaldızlar otogaz oraya yerleştirdi onları biran önce oradan söktireceğim işçilikleride berbat müşteriye bakışlarıda berbat kimseye tavsiye etmiyorum.....


_____________________________

1977--Renault 12--1992 Renault spring--2004 megane 2 dinamik--2011 vw passat 1.6 mpi--2012 Toyota Corolla 1.33---2012 golf 1.6 mpi trendline


 
9 Mesaj
4 Ocak 2008; 21:10:11 

iyi akşamlar arkadaşlar 1.4 otantik 2008 alarak megancı olduk günde 30 km yol yapıyorum. 5 kmsi şehir içi genellikle 1 ve 2.vitesle.ortalama 7 lt yakıyor.km ise 2500 de.Ortalama biraz daha düşer mi.bilgisi olan yazarsa sevinirim.


_____________________________



2056 Mesaj
4 Ocak 2008; 21:44:07 


quote:

Orjinalden alıntı: nureha

iyi akşamlar arkadaşlar 1.4 otantik 2008 alarak megancı olduk günde 30 km yol yapıyorum. 5 kmsi şehir içi genellikle 1 ve 2.vitesle.ortalama 7 lt yakıyor.km ise 2500 de.Ortalama biraz daha düşer mi.bilgisi olan yazarsa sevinirim.


7 lt iyi bence hangi şehirde olduğunuzu bilmiyorum ama bizim aracı sabah ve akşam trafiğin yoğun olduğu saatlerde(ist) kullanıyoruz ortalaması 8,2 den aşağı düşmedi araç 48 binde aldığımızdan beri bu şekilde bence yakt tüketiminiz iyi.


_____________________________



 
9 Mesaj
4 Ocak 2008; 23:08:22 

izmirdeyim sıkışık bir trafik olmuyor. tabi kış olmasınında bir etkisi vardır yakıta.lpg li bir araçtan sonra yakıt biraz üzüyor.garanti süresinde lpg de taktıramıyoruz.


_____________________________



 
57 Mesaj
4 Ocak 2008; 23:32:05 

garantim bitmeden ben taktırdım,sonrada bakıma soktum ve garantiden gösterge komple değişti,lpg ile alakalı bölümler dışında kalan yerler için garantinize bişey olma dedi servis sorumlusu,bence hiç bekleme lpg için ne kadar erken takarsan okadar çabuk kara geçersin,servis manisa Ordu A:Ş


_____________________________



 
20 Mesaj
5 Ocak 2008; 0:30:56 

kafkasturkmen kardeş..hangi şehirdesin.arabayı kimden aldın..31 milyar 1.5 dizel HB.. doğrumu..anahtar teslimi değilmi...biraz bilgi verirmisin..


_____________________________



 
361 Mesaj
5 Ocak 2008; 8:24:33 

kabut izalatörüne ucuza nerde bulabiliriz bilgisi olan varmı bencede çok güzel olmuş...


_____________________________

2004 megane sedan 1.6 dynamic 83.000km metalik gri Aldesa sıralı tüp sistemli


 
361 Mesaj
5 Ocak 2008; 8:29:50 

pulpa şu şaşmaza yolun düşerse alıp bana göndersen ben takabilirmiyim izalatörü ben boludayım


_____________________________

2004 megane sedan 1.6 dynamic 83.000km metalik gri Aldesa sıralı tüp sistemli


 
584 Mesaj
5 Ocak 2008; 12:43:50 

Renault servisleri ithaline 150, yerlisine 30 ytl diyor. Servislerden de alabilirsin. Yerlisini istiyorum 30 ytl imiş deyinde veriyorlar:)

quote:

Orjinalden alıntı: ahmet1414

pulpa şu şaşmaza yolun düşerse alıp bana göndersen ben takabilirmiyim izalatörü ben boludayım



_____________________________

Megan II Sedan 1.5 dci 100 BVA Expression Plus- Kumsal bej (2008)
GA P35 DS3-E4500-4 GB Kingston Hyper-nVidia 9600 GT-500 GB SATA Seagate, Asus T9, Philips 190 cw
HTC Touch Diamond


 
9 Mesaj
5 Ocak 2008; 13:43:51 

taksitlerim bitince yaza doğru lpg işini düneyim o zaman.benim servis lpg takılınca garantinin kalktığını söylemişti servisler arasındaki bu farklılık niyeyse.


_____________________________



6 Mesaj