Kullanıcı Adı Şifre
  • Yeni Üye Kaydı
  • Şifre Hatırlatma
  • Beni Hatırla Cevaplanan Mesajlarıma Git
  • Popüler Konular
352. DÖNEM (Ağustos 2013) Kısa Dönem Er ve Yedek Subay Aday Adayları
20705 Cevap1006672 Görüntüleme155 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     289 [291] 293 294 295 296 297 298      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
29 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:09:52 

@ biyologmr Acemi birliğimiz aynı tertip :)


_____________________________

Copyright © 2012 okngzl Her Hakkı Saklıdır.


Eğitim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ

Esas Birliği 2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:10:40 

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

Selamun aleyküm tertiplerim Allah hepimize hayırlı teskereler nasip etsin :) ben acemi Eğitim Birliği15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ usta birliğide Esas Birliği2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE çıktı varmı aynı yere çıkan

a.s dostum.. katılış tarihin 14 ağustos mu ?


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:13:21 

quote:

Orijinalden alıntı: **cyborg**

12 gün olayı ile alakalı bir belirsizlik yok ortada arkadaşlar. tüm askerlik şubeleri 180 gün askerlik yapacaksınız diyor üstüne 12 ağustosta askersiniz diyor. 12 patladı işte bize kabul edin artık:)
155 yaparız korkmayın diyenler kendi düşüncesini yazıyor sadece. ha bakarsınız kıyak geçerler 155 yaptırırlar bilemem görecez.

Arkadaşlar yaklaşık 15 gün öncede yazdım 11 gün idari izin olayı kalktı emir yayımlandı,,hala 155 gün diyen varsa gönlüne göre olsun :)@
isq31
@
hillshade



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykk07 -- 27 Temmuz 2013; 18:21:26 >


_____________________________



 
29 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:15:42 

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

Selamun aleyküm tertiplerim Allah hepimize hayırlı teskereler nasip etsin :) ben acemi Eğitim Birliği15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ usta birliğide Esas Birliği2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE çıktı varmı aynı yere çıkan

a.s dostum.. katılış tarihin 14 ağustos mu ?

Sevk Bitiş 15/08/2013 yazıyor bende


_____________________________

Copyright © 2012 okngzl Her Hakkı Saklıdır.


Eğitim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ

Esas Birliği 2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE


436 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:15:46 

quote:

Orijinalden alıntı: sinanpektas

Arkadaşlar resimleri ekledim bakabilirisniz.Eski sevk ve yeni sevkim. Belki sizinkide değişir.


Hocam hala 06-09 yazıyor bizimkisi ilginç gerçekten polatlı-ankara benim yer, yerlere göre farklılık göstermesin?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrow16 -- 27 Temmuz 2013; 18:22:23 >


_____________________________


ACEMİ BİRLİĞİ : TOPÇU VE FÜZE OKL. K.LIĞI POLATLI ANKARA

SINIFI : TOPÇU


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:17:10 

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

Selamun aleyküm tertiplerim Allah hepimize hayırlı teskereler nasip etsin :) ben acemi Eğitim Birliği15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ usta birliğide Esas Birliği2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE çıktı varmı aynı yere çıkan

a.s dostum.. katılış tarihin 14 ağustos mu ?

Sevk Bitiş 15/08/2013 yazıyor bende

Sülüsü alınca bakarsın.. Orda yazıyor :D


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


773 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:17:21 

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.


_____________________________

353. Dönem Kısa Dönem Havacı Er
Harita Mühendisi
Acemi Birliği: HV.K.K.LIĞI KÜTAHYA AKTARIM BİRLİĞİ / KÜTAHYA / KÜTAHYA

Usta Birliği:12. Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığı Erkilet/KAYSERİ
Grubu:2


 
29 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:19:08 

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Bu sülüs dediğiniz ne ki bir zarf verdiler bana kapalı o mu :D


_____________________________

Copyright © 2012 okngzl Her Hakkı Saklıdır.


Eğitim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ

Esas Birliği 2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE


515 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:22:16 

quote:

Orijinalden alıntı: sinanpektas

Arkadaşlar resimleri ekledim bakabilirisniz.Eski sevk ve yeni sevkim. Belki sizinkide değişir.



Cumartesi heralde bugün değişmez sanırım . :) Pazartesi de zaten kağıdı alıcaz.


_____________________________



Eğitim Birliği: BKM.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI/ BALIKESİR

BAKIM ATĞM. / ERZURUM


 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:22:55 

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Bu sülüs dediğiniz ne ki bir zarf verdiler bana kapalı o mu :D

evet :):) içinde kaydının yapılması için evraklar var,,açmaman lazım sıkıntı yaratabilirler..


_____________________________



 
29 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:24:35 

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Bu sülüs dediğiniz ne ki bir zarf verdiler bana kapalı o mu :D

evet :):) içinde kaydının yapılması için evraklar var,,açmaman lazım sıkıntı yaratabilirler..

Açmadım zaten kardeşim ne gereği var demi :)


_____________________________

Copyright © 2012 okngzl Her Hakkı Saklıdır.


Eğitim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ

Esas Birliği 2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE


 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:25:14 

quote:

Orijinalden alıntı: Another Man

quote:

Orijinalden alıntı: sinanpektas

Arkadaşlar resimleri ekledim bakabilirisniz.Eski sevk ve yeni sevkim. Belki sizinkide değişir.



Cumartesi heralde bugün değişmez sanırım . :) Pazartesi de zaten kağıdı alıcaz.

hocam sistem yeni oldugundan kaynaklı sorunlar,,siz evraklarınızı almaya gittiğinizde bunlar düzelmiş bir şekilde işleminiz yapılacak...benim şahit oldugum en az 5 kişi oldu,,şubede işlemler yapılıp evraklarınız veriliyor,,


_____________________________



 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:27:21 

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Bu sülüs dediğiniz ne ki bir zarf verdiler bana kapalı o mu :D

evet :):) içinde kaydının yapılması için evraklar var,,açmaman lazım sıkıntı yaratabilirler..

Açmadım zaten kardeşim ne gereği var demi :)

aynen zaten pekde önemli bişi yok içinde :):):)


_____________________________



 
25 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:28:22 

quote:

Orijinalden alıntı: isq31

352. kısa dönemler kaç gün askerlik yapcak şimdi 167 mi :S



normalde askerlik süresi 6 aydır.
30 x 6 = 180

sınav prosedürü ortadan kalktığı için 12 günlük izin olayı iptal olmuş oluyor.

Bunun dışında isteğe bağlı 12 gün izin hakkımız var. ( 180 - 12 = 168 izini kullanmazsak ) Bildiğim kadarıyla 31 çeken aylar için +1 daha eklememiz lazım. Ağustos - Ekim ve Aralık ayları 31 çekiyor. Buna göre 3 gün daha eklersek 168+3 = 171 gün askerlik yapcaz sanırım. Bu isteğe bağlı 12 günlük izini kullanmazsak 171 gün askerlik yapacağız.

şöyle bir hesap yaptım ama doğru mudur?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YuceEgo -- 27 Temmuz 2013; 18:29:54 >


_____________________________



 
29 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:29:14 

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl


Bu sülüs dediğiniz ne ki bir zarf verdiler bana kapalı o mu :D

evet :):) içinde kaydının yapılması için evraklar var,,açmaman lazım sıkıntı yaratabilirler..

Açmadım zaten kardeşim ne gereği var demi :)

aynen zaten pekde önemli bişi yok içinde :):):)

Şimdiden hayırlı teskereler kardeşim hepimize :)


_____________________________

Copyright © 2012 okngzl Her Hakkı Saklıdır.


Eğitim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA MERKEZ

Esas Birliği 2'NCİ ZH.TUG. MEBS BL./İSTANBUL MALTEPE


 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:30:14 

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: isq31

352. kısa dönemler kaç gün askerlik yapcak şimdi 167 mi :S



normalde askerlik süresi 6 aydır.
30 x 6 = 180

sınav prosedürü ortadan kalktığı için 12 günlük izin olayı iptal olmuş oluyor.

Bunun dışında isteğe bağlı 12 gün izin hakkımız var. Bildiğim kadarıyla 31 çeken aylar için +1 daha eklememiz lazım. Ağustos - Ekim ve Aralık ayları 31 çekiyor. Buna göre 3 gün daha eklersek 168+3 = 171 gün askerlik yapcaz sanırım. Bu isteğe bağlı 12 günlük izini kullanmazsak 171 gün askerlik yapacağız.

şöyle bir hesap yaptım ama doğru mudur?

hocam kısmen doğru ama TSK da aylar 30 gün olarak hesaplanır :) 1 lere gerek yok :)


_____________________________



 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:32:24 

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: okngzl

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07


evet :):) içinde kaydının yapılması için evraklar var,,açmaman lazım sıkıntı yaratabilirler..

Açmadım zaten kardeşim ne gereği var demi :)

aynen zaten pekde önemli bişi yok içinde :):):)

Şimdiden hayırlı teskereler kardeşim hepimize :)

sağolasın benim az kaldı :)


_____________________________



 
31 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:35:51 

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Eskiden herkes teslim olmadan 12 gün önce asker sayılıyormuş aradaki bu süre askerlikten düşüyormuş yani belli bir isimle anılan bir izin türü değil bu tamamen bir uygulamanın sonucu şimdi bence bizim yapmamız gereken bu konuyla ilgili sesimizi duyurabilmek sonuçta bu izni en başta verebildiklerine göre en sonda da verebilirler o yüzden herkes milli savunma bakanlığına başvurarak bilgi talebinde bulunmalı ben başvurdum sesimizi duyarlarsa bir açıklama yaparlar mutlaka

turkiye.gov.tr/kurumlar/milli savunma bakanlığı/msb gerçek kişi bilgi edinme başvurusu

https://www.turkiye.gov...si-bilgi-edinme-basvuru


_____________________________



 
16 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:37:37 

arkadaşlar sülüsümü almadım. acemi birliği hatay/serinyola çıktı. arkadaşım ile aynı yere gideceğiz. arkadaş sülüsünü almış. ona 2 gün yol izni vermişler. ben de 2 günlük yol iznine göre biletimi aldım. ancak arkadaşımın ikamet ve kütük aynı. benim ikamet ve kütük farklı yerlerde. sorum: yol izni ikamete mi kütüğe göre mi veriliyor? bilen varsa cevaplarsa sevinirim.


_____________________________

acemi: hatay/serinyol (kısa dönem)


 
25 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:41:08 

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: isq31

352. kısa dönemler kaç gün askerlik yapcak şimdi 167 mi :S



normalde askerlik süresi 6 aydır.
30 x 6 = 180

sınav prosedürü ortadan kalktığı için 12 günlük izin olayı iptal olmuş oluyor.

Bunun dışında isteğe bağlı 12 gün izin hakkımız var. Bildiğim kadarıyla 31 çeken aylar için +1 daha eklememiz lazım. Ağustos - Ekim ve Aralık ayları 31 çekiyor. Buna göre 3 gün daha eklersek 168+3 = 171 gün askerlik yapcaz sanırım. Bu isteğe bağlı 12 günlük izini kullanmazsak 171 gün askerlik yapacağız.

şöyle bir hesap yaptım ama doğru mudur?

hocam kısmen doğru ama TSK da aylar 30 gün olarak hesaplanır :) 1 lere gerek yok :)

öyleyse 168 gün yapacaz tam olarak izin kullanmazsak.
27 Ocak 2014'te askerliğimiz bitmiş olacak.


_____________________________



 
35 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:42:55 

Hocam sanmıyorum.Bir arkadaşada şubede kesin olarak 12 ağustos demişler. 6-9 Ağustosda yanlışlık vardır demişler. Neyse pazartesi silüsü alınca belli olur hocam.

Bu mesajda bahsedilenler: emrow16


_____________________________



 
35 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:45:06 

Benim bu gün değişmiş hocam. Ama pazrtesi günü kesin öğreniriz. Genede bileti falan erkenden almayın derim.


_____________________________



 
25 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:45:38 

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Eskiden herkes teslim olmadan 12 gün önce asker sayılıyormuş aradaki bu süre askerlikten düşüyormuş yani belli bir isimle anılan bir izin türü değil bu tamamen bir uygulamanın sonucu şimdi bence bizim yapmamız gereken bu konuyla ilgili sesimizi duyurabilmek sonuçta bu izni en başta verebildiklerine göre en sonda da verebilirler o yüzden herkes milli savunma bakanlığına başvurarak bilgi talebinde bulunmalı ben başvurdum sesimizi duyarlarsa bir açıklama yaparlar mutlaka

turkiye.gov.tr/kurumlar/milli savunma bakanlığı/msb gerçek kişi bilgi edinme başvurusu

https://www.turkiye.gov...si-bilgi-edinme-basvuru

Denemek lazım. Ancak birşey çıkacağını sanmam. Sonuçta kanunda askerlik süresi belli ( 6 ay ).
Objektif açıdan bakarsak bizim talebimizin haklı olduğunu söyleyemeyiz.


_____________________________



 
24 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:45:47 


quote:

Orijinalden alıntı: yıldırım_er

konyadan gelicem teslim tarihim de 14 ağustos.. sen nerden geliyosun devrem? :)

Ankaradan gelcem bende,teslim tarihi 14 agustos..haberlesip organize olalim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:50:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Ayhan2802

Arkadaslar sülüste 6/8 aylık er yazıyor bu ne demek bilen var mı ?

Gerekli durumlarda TBMM kararıyla 2 ay fazladan askerlik yapacağımızı ifade ediyor !!


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
31 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:50:55 

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Eskiden herkes teslim olmadan 12 gün önce asker sayılıyormuş aradaki bu süre askerlikten düşüyormuş yani belli bir isimle anılan bir izin türü değil bu tamamen bir uygulamanın sonucu şimdi bence bizim yapmamız gereken bu konuyla ilgili sesimizi duyurabilmek sonuçta bu izni en başta verebildiklerine göre en sonda da verebilirler o yüzden herkes milli savunma bakanlığına başvurarak bilgi talebinde bulunmalı ben başvurdum sesimizi duyarlarsa bir açıklama yaparlar mutlaka

turkiye.gov.tr/kurumlar/milli savunma bakanlığı/msb gerçek kişi bilgi edinme başvurusu

https://www.turkiye.gov...si-bilgi-edinme-basvuru

Denemek lazım. Ancak birşey çıkacağını sanmam. Sonuçta kanunda askerlik süresi belli ( 6 ay ).
Objektif açıdan bakarsak bizim talebimizin haklı olduğunu söyleyemeyiz.

Sonuçta bizden öncekiler yıllardır 158 sayarken biz 170 sayacağız onlara 12 gün fazladan verilen izin bize verilmemiş olacak...


_____________________________



300 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
g_k_h_n33
27 Temmuz 2013; 18:52:42 

ARKADAŞLAR 349.DÖNEM ASTEĞMENİM....ARANIZDA SAMSUN SAHRA SIHHIYE CIKAN VARMI YARDIMCI OLABILIRIM.......

ASTEĞMEN ÇIKANLAR BURAYA YAZABILIRMI...


_____________________________

http://oyunagelenadam.tumblr.com/ [link]

OyunaGelenAdam


 
90 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:54:44 

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: soder

quote:

Orijinalden alıntı: İAASKTP_87

quote:

Orijinalden alıntı: aly_33


Arkadaşım aralığın kaçında gelirsin bilemem o izinlerini kullanıp kullanmamanla da ilgili. Şimdi sülüsü alırken bir imza atıyorsun BANA TANINAN SÜRE İÇİNDE RESMİ TATİL OLSA DAHİ BİRLİĞİME VARMAM GEREKTİĞİ AKSİ TAKTİRDE BAKAYA İŞLEMİNE TABİ TUTULACAĞIM BANA OKUNDU. Yazısının hemen altına. Bu senin artık asker olduğunun apaçık resmidir. zaten bunu şubeden de böyle söylemişlerdi. o yüzden okadar eminim

kardeşim o zaman sülüsü aldığın günden ayın 12 sine kadar geçen süre niye düşmüyo askerlikten, adam açık açık yazmış sevk başlangıç tarihi, sen sevk edilmeden gidebilirmisin bi yere, gidemezsin ap açık belli, adamlar da yazmış oraya senin sevgin 12 sinde başlıyo demiş, yani 12 sinden itibaren artık askersin demiş daha ne desin,

Senin demene göre ben pazartesi sülüs alcam, ayın 29'u, sen mesela aldın sülüsü bugün yani ayın 26'sı arada var 3 gün, ikimizde gittik 14 Ağustosta teslim olduk diyelim, sen benden 3 gün önce o askeriyeden çıkabileceğinimi zannediyosun?

arkadaşlar ben bugün sülüsümü aldım.sülüsümde sevk tarihi 12 ağustos teslim tarihi 14 ağustos yazıyor.yani 12 ağustos itibariyle asker sayılıyoruz.ağustos döneminde gidecek herkes 12 ağustos itibariyle asker sayılıyor fakat teslim tarihi 12-15 arası değişebilir.

bu ne ya herkese 14 ağustos teslim yazıyor... ben memura sordum 12-15 arası istediğim zaman teslim olsam olur mu?

Eh meh puf cekti olur gibisinden, ama en iyisi 14 ü dedi :D

yol iznine göre değişiyor devrem. 15 olanlarda var


_____________________________

Eğitim Birliği : 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği : 65'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB. 1'İNCİ MKNZ.P.BL./KIRKLARELİ LÜLEBURGAZ


 
25 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:55:12 

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: hillshade

Arkadaşlar askerliğin 12 gün fazla yapılmasıyla ilgili bir şey diyeceğim. Mesela bu sınava girenlerin olduğu zaman 12 günlük izinleri sayılıyordu ya. O 12 günlük izne ne ismi veriliyordu ? Belki ona göre bir çıkarımda bulunabiliriz.

Eskiden herkes teslim olmadan 12 gün önce asker sayılıyormuş aradaki bu süre askerlikten düşüyormuş yani belli bir isimle anılan bir izin türü değil bu tamamen bir uygulamanın sonucu şimdi bence bizim yapmamız gereken bu konuyla ilgili sesimizi duyurabilmek sonuçta bu izni en başta verebildiklerine göre en sonda da verebilirler o yüzden herkes milli savunma bakanlığına başvurarak bilgi talebinde bulunmalı ben başvurdum sesimizi duyarlarsa bir açıklama yaparlar mutlaka

turkiye.gov.tr/kurumlar/milli savunma bakanlığı/msb gerçek kişi bilgi edinme başvurusu

https://www.turkiye.gov...si-bilgi-edinme-basvuru

Denemek lazım. Ancak birşey çıkacağını sanmam. Sonuçta kanunda askerlik süresi belli ( 6 ay ).
Objektif açıdan bakarsak bizim talebimizin haklı olduğunu söyleyemeyiz.

Sonuçta bizden öncekiler yıllardır 158 sayarken biz 170 sayacağız onlara 12 gün fazladan verilen izin bize verilmemiş olacak...

İyi ama o 12 günlük zorunlu izinin verilmesini gerektirecek durum( yedek subay sınavı ) ortadan kalktığı için biz bu izni hangi mantıklı gerekçeyle isteyebiliriz ?


_____________________________



 
16 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:55:17 

quote:

Orijinalden alıntı: g_k_h_n33

ARKADAŞLAR 349.DÖNEM ASTEĞMENİM....ARANIZDA SAMSUN SAHRA SIHHIYE CIKAN VARMI YARDIMCI OLABILIRIM.......

ASTEĞMEN ÇIKANLAR BURAYA YAZABILIRMI...

hocam yol iznini ikamete mi yoksa, kütüğe göre mi veriyorlar biliyor musunuz?


_____________________________

acemi: hatay/serinyol (kısa dönem)


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:55:39 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

quote:

Orijinalden alıntı: Hoop

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


adminim kaç kişiyiz forumda?
anket sonuçlarına nasıl ulaşacağız ya da ne zaman? ;) kolay gelsin

480 kişi olduk şuan daha da artar..fakan ankette bilgiler eksik ve yanlış girilmiş onları ayırt edemiyorum.zaten aceleci arkadaşlar konu açmışlar oradan takip edebilirsin... ankete girilen bilgiler net olsaydı yardımcı olacaktık..

Olduğu kadarını yayınla kardeş..


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
16 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:57:35 

quote:

Orijinalden alıntı: soder

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: soder

quote:

Orijinalden alıntı: İAASKTP_87


kardeşim o zaman sülüsü aldığın günden ayın 12 sine kadar geçen süre niye düşmüyo askerlikten, adam açık açık yazmış sevk başlangıç tarihi, sen sevk edilmeden gidebilirmisin bi yere, gidemezsin ap açık belli, adamlar da yazmış oraya senin sevgin 12 sinde başlıyo demiş, yani 12 sinden itibaren artık askersin demiş daha ne desin,

Senin demene göre ben pazartesi sülüs alcam, ayın 29'u, sen mesela aldın sülüsü bugün yani ayın 26'sı arada var 3 gün, ikimizde gittik 14 Ağustosta teslim olduk diyelim, sen benden 3 gün önce o askeriyeden çıkabileceğinimi zannediyosun?

arkadaşlar ben bugün sülüsümü aldım.sülüsümde sevk tarihi 12 ağustos teslim tarihi 14 ağustos yazıyor.yani 12 ağustos itibariyle asker sayılıyoruz.ağustos döneminde gidecek herkes 12 ağustos itibariyle asker sayılıyor fakat teslim tarihi 12-15 arası değişebilir.

bu ne ya herkese 14 ağustos teslim yazıyor... ben memura sordum 12-15 arası istediğim zaman teslim olsam olur mu?

Eh meh puf cekti olur gibisinden, ama en iyisi 14 ü dedi :D

yol iznine göre değişiyor devrem. 15 olanlarda var

peki yol iznini ikamete mi yoksa kütüğe göre mi veriyorlar?


_____________________________

acemi: hatay/serinyol (kısa dönem)


3695 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:58:01 

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:59:48 

quote:

Orijinalden alıntı: gaashnak

quote:

Orijinalden alıntı: tuğray

tertipler uçakla gitmeyi düşünen varsa biran önce biletini alsın sürekli fiyatlar artıyor.

Hocam aynı pc den ip değiştirmeden tekrar tekrar girersen (örneğin thy,flypgs) aynı sayfaya sistem otomatik olarak fiyatları arttırır. Her fiyat bakmak için girdiğinde fiyat yükselir. Modemi resetle , geçmişi sil fiyatlar normale döner

Bu düşünceye nasıl sahip oldun.. Ben 2 gündür bakıyorum fiyatlar hiç artmadı :)

Senin baktığın ucuş için talep çoksa sen her sayfayı yenilediğinde ucakta boş yer sayısı azalıyordur ondandır o :))


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


300 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
g_k_h_n33
27 Temmuz 2013; 19:01:07 

KÜTÜĞE GÖRE VERİLİR...


_____________________________

http://oyunagelenadam.tumblr.com/ [link]

OyunaGelenAdam


 
31 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:02:56 

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35


Eskiden herkes teslim olmadan 12 gün önce asker sayılıyormuş aradaki bu süre askerlikten düşüyormuş yani belli bir isimle anılan bir izin türü değil bu tamamen bir uygulamanın sonucu şimdi bence bizim yapmamız gereken bu konuyla ilgili sesimizi duyurabilmek sonuçta bu izni en başta verebildiklerine göre en sonda da verebilirler o yüzden herkes milli savunma bakanlığına başvurarak bilgi talebinde bulunmalı ben başvurdum sesimizi duyarlarsa bir açıklama yaparlar mutlaka

turkiye.gov.tr/kurumlar/milli savunma bakanlığı/msb gerçek kişi bilgi edinme başvurusu

https://www.turkiye.gov...si-bilgi-edinme-basvuru

Denemek lazım. Ancak birşey çıkacağını sanmam. Sonuçta kanunda askerlik süresi belli ( 6 ay ).
Objektif açıdan bakarsak bizim talebimizin haklı olduğunu söyleyemeyiz.

Sonuçta bizden öncekiler yıllardır 158 sayarken biz 170 sayacağız onlara 12 gün fazladan verilen izin bize verilmemiş olacak...

İyi ama o 12 günlük zorunlu izinin verilmesini gerektirecek durum( yedek subay sınavı ) ortadan kalktığı için biz bu izni hangi mantıklı gerekçeyle isteyebiliriz ?

o iznin yedek subay sınavıyla falan ilgisi yoktu bu sadece ay başı asker sayılman ve ay ortası gibi teslim olmanla alakalı birşeydi şimdi neye dayanarak bunu değiştirdiler anlamak çok güç sonuçta izin süresi toplamda baştaki ilk 12 günü de sayarsak 24 gün iken şimdi izin süresi 12 güne düşürüldü ve hiçbir bilgilendirme de yok bunu sormamız bilgi istememiz çok doğal değil mi?


_____________________________



3695 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:05:55 

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


1028 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:06:33 

Ne çok kişi varmış la :)


_____________________________



300 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
g_k_h_n33
27 Temmuz 2013; 19:06:42 

quote:

Orijinalden alıntı: hoppala123

quote:

Orijinalden alıntı: g_k_h_n33

ARKADAŞLAR 349.DÖNEM ASTEĞMENİM....ARANIZDA SAMSUN SAHRA SIHHIYE CIKAN VARMI YARDIMCI OLABILIRIM.......

ASTEĞMEN ÇIKANLAR BURAYA YAZABILIRMI...

hocam yol iznini ikamete mi yoksa, kütüğe göre mi veriyorlar biliyor musunuz?

kütüğe göre verilir kardeş....
eğer istanbulda oturan bir ağrılıysan ağrı uzerınden yol parası ve izin alırsın....


_____________________________

http://oyunagelenadam.tumblr.com/ [link]

OyunaGelenAdam


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:06:46 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


İlk günden yazdım da pek kimseyi bulamadım..

Gittiğimiz yere az kişi olduğundandır belki..

neyse yerler açıklandı, sayfa misyonunu tamamladı ;)


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


3695 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:09:11 

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


İlk günden yazdım da pek kimseyi bulamadım..

Gittiğimiz yere az kişi olduğundandır belki..

neyse yerler açıklandı, sayfa misyonunu tamamladı ;)

şimdi iş anılarımızı anlatmaya kaldı


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:09:38 

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. usta birliği burası olanlar burası 4.kolordu içinde mi ?

Ben usta birliğim aynı olan kimse bulamadım, eğer sizlerin yeri de oraysa gelince size kaynak olayım :))


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
234 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:09:57 

arkadaşlar bizim askerliğimiz kaç gün sürecek? ne zamana kadar
askeriz? ben hesapladım 12 ağustost ile 20 ocak arası 155 gün
yapıyor. 180 gün olursa işimiz yaş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hasret dolu bir sıla gönlümüzde cenk....
Süngüler parlasın ufkun üstünde...


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:11:48 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem

ARKADAŞLAR İMZALARIMIZA ACEMİ VE USTA BİRLİKLERİMİZİ YAZALIM..

Birbirimizi bulmamız daha kolay olur..


İlk günden yazdım da pek kimseyi bulamadım..

Gittiğimiz yere az kişi olduğundandır belki..

neyse yerler açıklandı, sayfa misyonunu tamamladı ;)

şimdi iş anılarımızı anlatmaya kaldı

Acemilikten sonra anılar


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:13:50 

quote:

Orijinalden alıntı: direnay

arkadaşlar bizim askerliğimiz kaç gün sürecek? ne zamana kadar
askeriz? ben hesapladım 12 ağustost ile 20 ocak arası 155 gün
yapıyor. 180 gün olursa işimiz yaş.

Dostum çok takıyorsunuz.. 14 ağustos ta teslim olduysan 2 şubatta terhissin ;) bu da pazar gününe denk geliyor muhtemelen cuma terhis ederler...

31 gün çeken ayları 30 gün diye sayın ;)


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
10 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:14:40 

özel mesaj gönderdim abi

Bu mesajda bahsedilenler: yavuz88


_____________________________

352. DÖNEM, Eğitim Birliği: 1. P. EОT. TUG. KH. VE KH. BL/MANİSA MERKEZ, Esas Birliği: 23. MOT. P. TÜM. 6. MOT. P. A. KH. VE KH. HİZ. BL / İSTANBUL EYÜP


436 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:16:02 

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. usta birliği burası olanlar burası 4.kolordu içinde mi ?

Ben usta birliğim aynı olan kimse bulamadım, eğer sizlerin yeri de oraysa gelince size kaynak olayım :))

4. Kolordu (Mamak)
28. Mekanize Piyade Tugayı (BM Barış Gücü) (Mamak)
58. Topçu Tugayı (Polatlı)
1. Komando Tugayı (Talas)
2. Komando Tugayı (Bolu)
Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı (Çankaya)

Bunlar 4. Kolordu hocam.


_____________________________


ACEMİ BİRLİĞİ : TOPÇU VE FÜZE OKL. K.LIĞI POLATLI ANKARA

SINIFI : TOPÇU


300 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
g_k_h_n33
27 Temmuz 2013; 19:16:13 

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo

quote:

Orijinalden alıntı: berk_tam35

quote:

Orijinalden alıntı: YuceEgo


Denemek lazım. Ancak birşey çıkacağını sanmam. Sonuçta kanunda askerlik süresi belli ( 6 ay ).
Objektif açıdan bakarsak bizim talebimizin haklı olduğunu söyleyemeyiz.

Sonuçta bizden öncekiler yıllardır 158 sayarken biz 170 sayacağız onlara 12 gün fazladan verilen izin bize verilmemiş olacak...

İyi ama o 12 günlük zorunlu izinin verilmesini gerektirecek durum( yedek subay sınavı ) ortadan kalktığı için biz bu izni hangi mantıklı gerekçeyle isteyebiliriz ?

o iznin yedek subay sınavıyla falan ilgisi yoktu bu sadece ay başı asker sayılman ve ay ortası gibi teslim olmanla alakalı birşeydi şimdi neye dayanarak bunu değiştirdiler anlamak çok güç sonuçta izin süresi toplamda baştaki ilk 12 günü de sayarsak 24 gün iken şimdi izin süresi 12 güne düşürüldü ve hiçbir bilgilendirme de yok bunu sormamız bilgi istememiz çok doğal değil mi?

ARKADAŞLAR BEN SİZE BU DURUMU AÇIKLAYAYIM KABACA.......

SAGLIK SINIFI MUHAREBE HIZMET DESTEK SINIFI ER VE ASTEGMENLER BU SINAV OLAYI YUZUNDEN 12 GUN FAZLA ASKERLIK YAPARDI YAPTILAR YAPIYORDUK:D...
SIRF SINAV YUZUNDEN VE NEDEN BOLE IDI...

SAĞLIK SINIFI ASTEKLER SADECE SAMSUN SAHRADA SINAVA GIRIYORLARDI AMA BI İŞLETME MEZUNU ADAM EN YAKIN MERKEZ KOMUTANLIKTA SINAVA GIRIYOR VE SINAVA KADAR ASKER SAYILIYOR VE ASKERLIGINDEN DUSUYORDU......

BUNUN ZARARINI MUHAREBE HIZMET DESTEKÇİLER ÇEKİYORDU....12 GUN KAMUFLAJ İŞTİMA VE İMZA İŞLERİ İLE UĞRAŞILIYODU.....

SİZ YATARKEN EVINIZDE SAĞLIK MEMURU DOKTOR PSIKOLOK SOSYAL ÇALISMACI PDR HEMŞİRE 12 GUN DİĞER TÜM SINIFLARA GÖRE FAZLA ASKERLIK YAPIYORDU...


VERILEN KARARDA BOŞU BOŞUNA HAK ARAMAYA BİLGİ EDINMEYE ÇALIŞMAYYIN....ASKERIYEDE BI KONUDA HAKSIZLIK YAPILIRSA O KONU UZERINDE ALINAN KARAR TÜM SİSTEMİ ETKİLER.....BU SINAV OLAYI BUNUN GIBI BIR SURU AKSAKLIK YARATIYORDU OLAY BUNDAN IBARET BENIM DONEMIMDE BU SOLENTI VARDI AMA YETISMEDI..

ASKER OLDUGUNUZDA SİZİN ANLAYACAGINIZ SEKILDE SOLE ANLATAYIM...İŞTİMADA OLDUGUNUZ DA KOMUTANINIZ BIRIISINE ASLA KİŞİSEL OLARAK BAĞIRMAZ UYARMAZ KIZMAZ BUNLARIN HEPSİ TOPLUMSAL GÖNDERMEDIR..:D...BİRİSİNE BİŞEY SOYLENDINMI SİZDE USTUNUZE ALININ KESINLIKLE...AYRICA KIZIM SANA SOYLUYORUM GELINIM SEN ANLA ANLAYISI SABITTIR....


_____________________________

http://oyunagelenadam.tumblr.com/ [link]

OyunaGelenAdam


 
43 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:18:22 

arkadaşlar kafa karıştırmaya gerek yok, askerlik süremiz maalesef 12 gün kadar uzadı bir önceki döneme göre... sevk tarihimizin üstüne 6 ay ekleyeceğiz, gün değil... yani 12 agustos sevk tarihi olanlar 12 şubatta teslim olacak... yasal izin hakkı 12 gün... izin kullanmazsak 31 ocakta askerlik biter, 1 şubat sabahı terhis oluruz sanırım...

benim anladığım bu şekilde.. yanlış noktalar varsa düzeltelim arkadaşlar...


_____________________________

ACEMİ BİRLİĞİ: P.OKL.K.LIK KH./İSTANBUL TUZLA----------USTA BİRLİĞİ: P.OKL.GÖST. VE TATB.TB. MKNZ.P.BL./İSTANBUL TUZLA


 
10 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:18:52 

Ankara'dayım. Mesaj attım sana

Bu mesajda bahsedilenler: crudeoil


_____________________________

352. DÖNEM, Eğitim Birliği: 1. P. EОT. TUG. KH. VE KH. BL/MANİSA MERKEZ, Esas Birliği: 23. MOT. P. TÜM. 6. MOT. P. A. KH. VE KH. HİZ. BL / İSTANBUL EYÜP


120 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:22:07 

quote:

Orijinalden alıntı: emrow16

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. usta birliği burası olanlar burası 4.kolordu içinde mi ?

Ben usta birliğim aynı olan kimse bulamadım, eğer sizlerin yeri de oraysa gelince size kaynak olayım :))

4. Kolordu (Mamak)
28. Mekanize Piyade Tugayı (BM Barış Gücü) (Mamak)
58. Topçu Tugayı (Polatlı)
1. Komando Tugayı (Talas)
2. Komando Tugayı (Bolu)
Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı (Çankaya)

Bunlar 4. Kolordu hocam.

Dostum onu bende biliyorum. 4.kolordu orta ve batı kardenizi de kapsıyor ama..

Mesela benim gıda müfreze komutanlığı mamak taki Org. Eşref Akıncı Kışlası içinde ,

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. da bu kışla içinde mi ?


_____________________________

352.dönem

Eğitim: 15'İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL./AMASYA
Esas brlk: 4'ÜNCÜ KOR. A TİPİ GIDA KONT.MFZ./ANKARA


 
95 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:23:09 

quote:

Orijinalden alıntı: haybeci1907

arkadaşlar kafa karıştırmaya gerek yok, askerlik süremiz maalesef 12 gün kadar uzadı bir önceki döneme göre... sevk tarihimizin üstüne 6 ay ekleyeceğiz, gün değil... yani 12 agustos sevk tarihi olanlar 12 şubatta teslim olacak... yasal izin hakkı 12 gün... izin kullanmazsak 31 ocakta askerlik biter, 1 şubat sabahı terhis oluruz sanırım...

benim anladığım bu şekilde.. yanlış noktalar varsa düzeltelim arkadaşlar...

evet arkadaşım aynen böyle 31 ocak ı 1 şubat bağlayan gece 12 den sonra istediğiniz saatte tabi komutanın izni olmak kaydıyla gece 1 de bile çıkabilirsin..ben 3 kişiyi gece 02:00 da çıkardım sabahı bekletmedim..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykk07 -- 27 Temmuz 2013; 19:23:40 >


_____________________________



 
41 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:27:59 

Usta birliği İST ÜSKÜDAR SELİMİYE KIŞLASI 1.ORDU KOMUTANLIGI EMNİYET VE MUHAFIZ BÖLÜĞÜ.
Aynı çıkan ya da
Bilgi verebilcek olan var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



436 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:30:13 

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

quote:

Orijinalden alıntı: emrow16

quote:

Orijinalden alıntı: biyologmr

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. usta birliği burası olanlar burası 4.kolordu içinde mi ?

Ben usta birliğim aynı olan kimse bulamadım, eğer sizlerin yeri de oraysa gelince size kaynak olayım :))

4. Kolordu (Mamak)
28. Mekanize Piyade Tugayı (BM Barış Gücü) (Mamak)
58. Topçu Tugayı (Polatlı)
1. Komando Tugayı (Talas)
2. Komando Tugayı (Bolu)
Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alayı (Çankaya)

Bunlar 4. Kolordu hocam.

Dostum onu bende biliyorum. 4.kolordu orta ve batı kardenizi de kapsıyor ama..

Mesela benim gıda müfreze komutanlığı mamak taki Org. Eşref Akıncı Kışlası içinde ,

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. da bu kışla içinde mi ?

Bak bakalım bi şuna


_____________________________


ACEMİ BİRLİĞİ : TOPÇU VE FÜZE OKL. K.LIĞI POLATLI ANKARA

SINIFI : TOPÇU


 
25 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:37:42 

quote:

Orijinalden alıntı: haybeci1907

arkadaşlar kafa karıştırmaya gerek yok, askerlik süremiz maalesef 12 gün kadar uzadı bir önceki döneme göre... sevk tarihimizin üstüne 6 ay ekleyeceğiz, gün değil... yani 12 agustos sevk tarihi olanlar 12 şubatta teslim olacak... yasal izin hakkı 12 gün... izin kullanmazsak 31 ocakta askerlik biter, 1 şubat sabahı terhis oluruz sanırım...

benim anladığım bu şekilde.. yanlış noktalar varsa düzeltelim arkadaşlar...

bu da demektir ki 171 gün askerlik yapacağız.
yoksa 172 mi
http://www.timeanddate....=add&ay=&am=&aw=&ad=171