- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
352. DÖNEM (Ağustos 2013) Kısa Dönem Er ve Yedek Subay Aday Adayları
20777 Cevap1146188 Görüntüleme146 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: <<     307 [309] 311 312 313 314 315 316      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
74 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:27:35 

quote:

Orijinalden alıntı: Talvehtia

secim zamanlari af cikiyor deniyor. Ben de yaptirmadim, gizli gelir vergisinden baska hicbirsey degil.

Maddi durumunuza gore farkli para oduyorsunuz her ay. Boyle sigorta mi olur?

Maddi durumum biraz daha iyi diye benim saglik masraflarim daha mi pahali oluyor?
Ben daha mi cok hasta oluyorum?

Zirvadan baska bisey degil.

GSS icin borcum var mi yok mu bilmiyorum, daha once baktigimda borc gozukmuyor deniyordu.

askerlikle birlikte islem yaptirmam da sart mi onu da bilmiyorum.

haciz getirmeden once de bi bilgilendirmem gerekir borcum var diye dusunuyorum. Hukuksuzlugun haddi hesabi yok ulkede.

devrem kanuna genel olarak bakarsak çok faydalı yararlı,fakat mecbur yapmaları işin saçma tarafı.
ben mesela 2 yıldır gss ye tabıyım bı kere bıle hastaneye gıtmedım çok şukur.benım gıbı ınsanlara gereksız saçma gıbı geliyor doğal olarak.mecbur değilde isteyen kayıt olsaydı daha iyi olurdu


_____________________________

acemı :İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE

usta :28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 230'UNCU MKNZ.P.A.TNK.TB. 3'ÜNCÜ TNK.BL./MAGOSA


 
2 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:31:04 

Merhaba Arkadaşlar,
Foruma yeni üye oldum ve ilk mesajım. Aynı birlikten arkadaşlar varsa gitmeden tanışalım. Eskişehir'den yola çıkıyorum hayırlısıyla :)

Eğitim Birliği 3'ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58'İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI KH. VE KH.HİZ.BL./BURDUR MERKEZ

Esas Birliği 39'UNCU MKNZ.P.TÜM. 49'UNCU P.A. 4'ÜNCÜ P.TB. 2'NCİ P.BL./GÜZELYURT



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahcildir -- 6 Ağustos 2013; 1:31:47 >


_____________________________



 
45 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:33:09 

Devrelerim gss zırvalığı bir yana da bu öğrenim kredisi borcu ertelemesi için ben dilekçe ve sevk evrağımı kyk genel Müdürlüğüne yolladım ellerine ulaşmıştır ancak sevk evrağı kabul edilir mi? Başka bir belge veremeyiz dedi şube.sizin fikriniz nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
5 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:33:38 

ben çok kez uçak yolculuğu yaptım, bu yazdıklarını el bagajına almazsan hiç bir sorun olmaz. şurası da bir gerçek ki bazı havalimanları bu kurala kati vaziyette uyuyorken. bazıları ise sallamıyo bile. ama sen valizini yanına almazsan hiç bi sıkıntı olmaz.


_____________________________



 
45 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:44:14 

Devrelerim gss zırvalığı bir yana da bu öğrenim kredisi borcu ertelemesi için ben dilekçe ve sevk evrağımı kyk genel Müdürlüğüne yolladım ellerine ulaşmıştır ancak sevk evrağı kabul edilir mi? Başka bir belge veremeyiz dedi şube.sizin fikriniz nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
74 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:47:27 

quote:

Orijinalden alıntı: Talvehtia

Ya aynen oyle, devlet alternatif bir sigorta secenegi olarak sunabilirdi insanlara. Veya insanlari bir saglik sigortasi sahibi olmaya zorlayabilirdi (ozel sigorta firmalarindan veya kendilerinden vb).

Ama yok, kanunen kendi sigortalarina uye yapmak zorunda birakiyorlar ki, devlet icin gelir kaynagi yaratilsin.

Hem gonullu olmasi gerekiyor, hem de gelir uzerinden aylik ucretin belirlenmemesi gerekiyor.
Boyle sacmalik mi olur, benim maddi durumum daha iyi diye benden daha cok para alip, dar gelirlilerin saglik masraflarini da bana karsilaticaklar.

Sigorta adi altinda benim cebimden parayi alip, dar gelirli, issiz gucsuz insanlarin saglik masraflarini karsilamakla sosyal devlet olunmaz. Zaten gelir vergisi, otv bilmemne odeniyor, burdan aldigin kaynagi kullanirsin. Devlet robin hood'culuk oynuyor resmen. Dar gelirliye bakmak, onlarin masraflarini karsilamak dar gelirli olmayanlarin yukumlulugu degil, devletin gorevi.

Zorunluluk yuzunden cok insan sikayet etti, gelire gore olmasi daha da sinir bozucu. Gelip televizyonunuz var mi, camasir makinaniz var mi diye soruyorlar. olacak is degil.

bu kanunla, bi kere daha burası türkiye dedirtti devletımız.
hadi bu gss olayını geçtim,tekel ve petrol fiyatları bana çok koyuyor.zor kötek araba alıyor millet yakında onada bındirmeyecekler.yaşanılacak yer olmaktan çıkıyor artık malesef


_____________________________

acemı :İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE

usta :28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 230'UNCU MKNZ.P.A.TNK.TB. 3'ÜNCÜ TNK.BL./MAGOSA


121 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:53:27 

quote:

Orijinalden alıntı: sirkumsali


aynen sürekli alıntı yapalım :) nerde bunlar anlamıyorum, gelin iki konuşalım gençler

SERİNYOL TAYFASI SAYFAMIZA BEKLERİZ


_____________________________

Acemi : Hatay-Serinyol Jandarma 2.Grup ( Kısa Dönem)
Usta: Mersin İl Jandarma


 
15 Mesaj
6 Ağustos 2013; 1:55:58 

kardeş tşk ederim bilgilerin için valizi vermek için 2 saat önceden havalimanına gidicekmişsin böyle birşey duydum bir sürü prosedürü varmış otobüsle mi gitsem ne yapsam acaba


_____________________________

ACEMI:121.JAN.EGT.A.KOMUTANLIGI HATAY/SERİNYOL USTA:ANTALYA IL JANDARMA GRUP : 2 KUTUK:KONYA IKAMET:ISTANBUL erkan_8542@hotmail.com


67 Mesaj
6 Ağustos 2013; 2:56:47 

sağol bana formda vermediler doldurmam için askerden sonra gidip sildiricem büyük ihtimalle

Bu mesajda bahsedilenler: s_bu


_____________________________

Eğitim Birliği : İS. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI. KH. / İZMİR NARLIDERE
Esas Birliği : İS. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI. KH. / İZMİR NARLIDERE
Sınıf : İSTİHKAM


88 Mesaj
6 Ağustos 2013; 3:46:10 

benim e bordroda tc kımlık numarası bulunamadı dıyor onceden hep bakıyordum bır sorun mu var kı acaba
temmuzda yarım maas aldım eylulde askerlık var


_____________________________

Gideriz nur yolu izde gideriz, taş bağırda sular dizde gideriz, bir gün akşam olur biz de gideriz, kalır dudaklarda şarkımız bizim...


 
35 Mesaj
6 Ağustos 2013; 8:18:47 

quote:

Orijinalden alıntı: erkan4234

kardeş tşk ederim bilgilerin için valizi vermek için 2 saat önceden havalimanına gidicekmişsin böyle birşey duydum bir sürü prosedürü varmış otobüsle mi gitsem ne yapsam acaba

kim söylüyo iki saat önce orda olcan diye yarım saat önce orda olman yeterli nerden nereye gideceğini bilmiyorum ama uçak iyidir


_____________________________



 
8 Mesaj
6 Ağustos 2013; 9:01:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Vektör26

Uykum geldi ya, en baştaki heyecan uyku olarak yansıdı şimdi, uyusam mı öğleden sonraya kadar.

Kardeş acemi ve usta birliklerimiz aynı.
Sınıf: İkmal


_____________________________

bozkurt


 
15 Mesaj
6 Ağustos 2013; 11:56:34 

okul veya iş durumun nasıl bilmem ama şu linkten borcun olup olmadığını kontrol et.

https://sgk.ziraatbank.com.tr/


_____________________________



 
15 Mesaj
6 Ağustos 2013; 12:01:04 

quote:

Orijinalden alıntı: hsngrms


Bana da aynısı oldu okurken olmuştu, okul normal öğrenim süresi içinde devam ederken GSS başlamıştı babamdan gelen sigortayı yeniletmediğim içinmiş... Neyse aradan epey zaman geçmişti hasta olmuyorum diye yeniletme ihtiyacı duymamıştım ihtiyaç halinde yeniletmeye kalktığımda öğrenci belgesi ile gittiğimde işlem yapamayacağını söyledi görevli, GSS'yi bu belgeyle iptal edemezsin dedi çünkü belge 2013'de alınma ama GSS 2012'de başlamış... Neyse Allah'tan okul geriye dönük öğrenci belgesi veriyormuş hallettim. :) Üniversitelerde dondurma mevzusu falan var ya o yüzden böyle bir uygulamaya gidiyorlar diye düşünüyorum ama diplomayla tüm borçları silmeleri ilginç diplomada şu sene dondurdu gelmedi falan yazmıyorki... Bu da kurumun bir açığı olsa gerek, okulu dondurduğunda GSS'den dolayı borcun olsa bile mezun olunca sildirebiliyorsun ne güzel. :)

Askerlik içinde aynısı olur mu olur, terhis belgesiyle yapıyorlardır bence. Amma velakin gitmeden dilekçeyi yazsak gidince biri adımıza verse ya da 12'sinden sonra kendimiz versek daha iyi olur kafa rahat eder.

------

Bu arada 2008 yılında 12+2=14 gün izin kullanan biri bizim gibi 12 Ağustos'ta başlayıp 31 Ocakta terhis olmuş, terhis belgesi diye aratınca denk geldim fikir vermesi açısından iyi oldu.
Demekki o 12 gün izni kullanmayan 19 Ocakta terhis olabiliyor.

benim okul 1 yıl uzamıştı tam da o yıl içinde bu yasa yürürlüğe girmiş, bende okuyorum nasılsa diye ilgilenmemiştim tabi.olmuş bir karışıklık benim okul bitmiş işsizmişim gibi işlem yapmışlar, hem de en yüksek primden.2bin lira civarı bir borç vardı.neyse işte benim diplomada okulun bitiş tarihi yazıyor arkasında , onu gösterip halletmiştim.


_____________________________



 
54 Mesaj
6 Ağustos 2013; 12:11:58 

arkadaşlar şafak saymaya 12 sinden itibaren mi başlayacağız yoksa birliğe teslim olduktan sonra mı?


_____________________________



 
618 Mesaj
6 Ağustos 2013; 13:16:07 

quote:

Orijinalden alıntı: erkan4234

kardeş tşk ederim bilgilerin için valizi vermek için 2 saat önceden havalimanına gidicekmişsin böyle birşey duydum bir sürü prosedürü varmış otobüsle mi gitsem ne yapsam acaba

yok hocam ya ne yatın iki saat önceden 1 saat önceden gitsende olur hatta evin falan yakınsa yarım saat önceden de gidebilirsin ama en ideali 1 saat önceden gitmek ..


_____________________________



 
618 Mesaj
6 Ağustos 2013; 13:25:12 

quote:

Orijinalden alıntı: grefolyon

Merhaba arkadaşlar,

Acemilik kastamonu
Ustalık TUNCELİ JANDARMA BÖLGE KOMUTANLIĞI

Bazı sorularım var inş. cevaplayan birileri çıkar.

1. Jandarma bölge komutanlığı olunca merkezde kalıyormuşuz, ama İL Jandarma çıksaydı ilçelere dağıtım olabilirmiş, benim Jandarma Bölge Komutanlığı oludğu için merkzdeymişim. Ne kadar doğru ?
2. Buralar hakkında bilgi sahibi olan var mı durum ne ? Biraz tırsmıyor değilim 1. derece terör bölgesi sonuçta
3. Kastamonudan Elazığa uçak biletini devlet alarak uçakla mı geçecez, direk kastamonu elazığ mı yoksa ankaraya otobüsle oradan uçakla mı geçeriz elazığa ?? Elaziğ ktm de kaç gece kalacaz ? Elazığ ktm den Tunceliye nasıl geçecez ? Kara yolu mu hava yolu mu ?
4. Çarşı izni yok dediler eğer telefon serbest gibi göz yumuluyorsa ben çarşıya çıkmadan nasıl telefon elde edebilirim orada ? Acaba Elazığ ktm'ye giderken yanımda telefon mu götürsem ?

hocam ben tunceliliyim evet sıkıntılı bir yer tunceli ama merkezde kalırsan o sıkıntıları görmezsin hatta ilçe merkezlerinde olsanda yine sıkıntı değil ama işte bazı karakollar var sıkıntılı olan oralarada düşmezsin inşallah..çarşı izni yok demişler ama merkezde daha önce çıkıyorlardı ama bu sene nasıldır bilmiyorum...ilçelerde çarşı izni yok..zaten çarşıları o kadar küçük ki çıksan bile yapacak birşye bulamazsın..tunceli iyidir orada kalmaya bak derim.bu aralar da barış süreci falan tırsmana gerek yok..

hocam kastomudan elazığa uçak yoktur..ankaradan var...bildiğim kmt'ninde karayolu ile geldiği...iyi bir askerlik geçirmen dileğiyle


_____________________________



 
75 Mesaj
6 Ağustos 2013; 13:34:36 

quote:

Orijinalden alıntı: YKB_87


hocam ben tunceliliyim evet sıkıntılı bir yer tunceli ama merkezde kalırsan o sıkıntıları görmezsin hatta ilçe merkezlerinde olsanda yine sıkıntı değil ama işte bazı karakollar var sıkıntılı olan oralarada düşmezsin inşallah..çarşı izni yok demişler ama merkezde daha önce çıkıyorlardı ama bu sene nasıldır bilmiyorum...ilçelerde çarşı izni yok..zaten çarşıları o kadar küçük ki çıksan bile yapacak birşye bulamazsın..tunceli iyidir orada kalmaya bak derim.bu aralar da barış süreci falan tırsmana gerek yok..

hocam kastomudan elazığa uçak yoktur..ankaradan var...bildiğim kmt'ninde karayolu ile geldiği...iyi bir askerlik geçirmen dileğiyle

tşkler dostum.

kısa dönemleri karakola vermiyorlar diye duydum zaten. üstüne bir de ilçelere dağıtım için il jandarmaya gidenleri kullanacaklarmış, dediğim gibi bende bölge komutanlığı yazıyordu il jandarma değil.


_____________________________

Asus N53S


 
618 Mesaj
6 Ağustos 2013; 13:49:13 

merkezde kalırsan iyidir rahattır..büyük ihtimal çarşı iznin de olur..

Bu mesajda bahsedilenler: @grefolyon


_____________________________



284 Mesaj
6 Ağustos 2013; 14:36:12 

beyler kitap götürsek nasıl olur?
içerik vs bakıyorlar mı? ingilizce felan götürsek.


_____________________________


ACEMİ BİRLİĞİ : 15'İNCİ P.EĞT.TUG.P.ÇVŞ.EĞT.TB.KH. VE KH.TK./SAMSUN MERKEZ
SINIFI : 14'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG. KOMUTA DESTEK TB. KH. VE KH.TK./KARS MERKEZ


 
80 Mesaj
6 Ağustos 2013; 14:39:39 

Ayın 15inde sevki alsak bi sorun olur mu?


_____________________________



 
234 Mesaj
6 Ağustos 2013; 14:40:38 


quote:

Orijinalden alıntı: leventpolat20

arkadaşlar şafak saymaya 12 sinden itibaren mi başlayacağız yoksa birliğe teslim olduktan sonra mı?

12'sinden itibaren tabii



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bu kapının girişi içeridendir...


 
5 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:11:03 

ya şurası bi gerçek ki, biletlerde check in işleminin kalkıştan iki saat önce başladığı 45 dakka kala tamamalandığı falan yazar. ama dediğim gibi bu sadece yazan. ama yine de 1 saat öncesinden havalimanında olmak en mantıklısı. hem bu kadar da komplike değil ya uçakla gitmek. prosedür falan da yok, rahatlık ki uçak, en fazla bir- bir buçuk saat içinde gitceğin yerdesin. ama yine de sen bilirsin ;) istanbuldan hatay a gitcen, atla uçağa, ne karayoluyla gidipte eziyet çekcen. istanbulda nerde oturuosun bilmiorum ama sabiha gökçene de atatürk havalimanına da ulaşım çok kolay zaten. hem bir sürü de check in yapabileceğin nokta var. hemen işlemini de yaptırırsın.

Bu mesajda bahsedilenler: erkan4234


_____________________________



3695 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:28:27 


quote:

Orijinalden alıntı: mehmetosman42


devrem uzmanlık alanımdan bi soru sordun cevaplayım:):)
bende de aynı dert var,su anda 500 tl civarı borcum çıkıyor her ay da 40 tl tahakkuk ediyor.
hiç ödeme yapmadım,duyumlarıma göre yıl başında GSS ye af çıkcakmış oyüzden pekde sallamıyorum.
hiç bişey yapmasak şu olur,beklemedımız bı anda sosyal güvenlik kurumu evimize haciz gönderebilir.
bu borç mecbur ödenmek zorunda.

çalışmayan adamdan ne parası alacaklar ? çok acayip işler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


3695 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:31:23 


quote:

Orijinalden alıntı: s_bu

okul veya iş durumun nasıl bilmem ama şu linkten borcun olup olmadığını kontrol et.

https://sgk.ziraatbank.com.tr/

Kişi kaydı bulunamadı.diyor borcum yokmu yani?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


28 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:37:02 


quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem



Kişi kaydı bulunamadı.diyor borcum yokmu yani?

Bana da ayni sonucu veriyor, 26 yasindayim sgknin onunden bile gecmedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



241 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:52:19 

Yuh ya 1 aylık 250 lira mı, derhal iptal ettirmem lazım!

HA***** GÖ***** TCKN 248,69 Öde




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsngrms -- 6 Ağustos 2013; 15:53:43 >


_____________________________



3695 Mesaj
6 Ağustos 2013; 16:17:34 


quote:

Orijinalden alıntı: redfeather



Bana da ayni sonucu veriyor, 26 yasindayim sgknin onunden bile gecmedim

iskur kaydı mevcut diyor..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


67 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:11:17 

beyler acemi birliği ile usta birliği aynı yer olana acemilikten sonra yol izni verilirmi ?
eğer verirlerse bu yol iznini kullanmasam askerlik süresine sayılırmı veya izni daha sonra kullanabilirmiyim ?


_____________________________

Eğitim Birliği : İS. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI. KH. / İZMİR NARLIDERE
Esas Birliği : İS. OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI. KH. / İZMİR NARLIDERE
Sınıf : İSTİHKAM


 
91 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:43:07 


quote:

Orijinalden alıntı: grefolyon


tşkler dostum.

kısa dönemleri karakola vermiyorlar diye duydum zaten. üstüne bir de ilçelere dağıtım için il jandarmaya gidenleri kullanacaklarmış, dediğim gibi bende bölge komutanlığı yazıyordu il jandarma değil.


Haci kimsenin moralini bozmak istemen ama kisa donemleri oraya buraya vermezler diye bir ayricalik mevcut degil bende karakoldayim 351 ksd. 347 olarak sirnakta yapan arkadasimda mevcuttu. Hayirli teskereler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5297 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:44:14 

Arkadaşlar askerdeyken KPSS tercihi yapacak var mı? Sanırım sıkıntı olmuyormuş, tercih için izin veriyorlarmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Helios 44K-4 58mm F2
Apple iPhone 5 16Gb iOS 8.1
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


 
27 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:52:08 

Arkadaşlar bugün şubeye gidip tecilimi bozdurdum. herhangi bir evrak istenmiyor. KASIM CELBİNDE gitmek isteyen arkadaşlar için 15 AĞUSTOS son gün


_____________________________

GERÇEKLER GÖZYAŞIYLA OKUNUR...
__________________________________________


 
75 Mesaj
6 Ağustos 2013; 18:40:55 

quote:

Orijinalden alıntı: TrakyaPellet



Haci kimsenin moralini bozmak istemen ama kisa donemleri oraya buraya vermezler diye bir ayricalik mevcut degil bende karakoldayim 351 ksd. 347 olarak sirnakta yapan arkadasimda mevcuttu. Hayirli teskereler

Geçen sene Tunceli'de kısa dönem askerlik yapan biriyle konuştum, Tunceli'de kısa dönemleri dış karakola değil il veya ilçe komutanlıklarında bırakıyorlar dedi. Kaldı ki il jandarma yazanları dağıtıyorlar, bende ise jandarma bölge komutanlığı yazıyor, (muş bitlis elazığ tunceli il jandarmalarının bağlı olduğu komutanlık) rütbeli yeriymiş, seni dağıtıma vermezler zaten 4-5 kişi olursunuz merkezde kalacaksınız dedi. Doğrudur herhalde. Şırnakta fln dış karakollara kısa dönemleri dağıtmaların şaşırdım bak ! Sen terör illerinden bir tanesinde mi karakola gönderildin ?? Bildiğim 1. derece terör illerinde kısa dönemleri dış karakola gönderilmedikleri.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grefolyon -- 6 Ağustos 2013; 18:44:23 >


_____________________________

Asus N53S


 
2 Mesaj
6 Ağustos 2013; 18:59:19 

ACEMİ : KASTAMONU
ESAS BİRLİK : SİİRT

BENİMLE AYNI OLAN VARMI ?


_____________________________

halka hizmet hakk'a hizmettir.


 
17 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:18:11 

quote:

Orijinalden alıntı: marikanwap

Arkadaşlar askerdeyken KPSS tercihi yapacak var mı? Sanırım sıkıntı olmuyormuş, tercih için izin veriyorlarmış.

Ben memurum tekrar tercih yapacağım herhangi bir sıkıntı olmuyor.


_____________________________

DAĞ KOMD.OKL. VE EĞİTİM MERKEZ K.LIĞI/EĞİRDİR - YEDEK SUBAY


5297 Mesaj
6 Ağustos 2013; 20:28:58 


quote:

Orijinalden alıntı: valv3rin3


Ben memurum tekrar tercih yapacağım herhangi bir sıkıntı olmuyor.

Teşekküler hocam. Bende öğretmenlik mezunuyum. Bi aksilik olmazsa gelecek atamam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Helios 44K-4 58mm F2
Apple iPhone 5 16Gb iOS 8.1
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


9479 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
TechZone
6 Ağustos 2013; 20:51:59 

alışverişi de yaptık.. hazırız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
17 Mesaj
6 Ağustos 2013; 20:57:26 

quote:

Orijinalden alıntı: TechZone

alışverişi de yaptık.. hazırız

Neler aldınız kime sorsam çok bişey almayın diyor


_____________________________

DAĞ KOMD.OKL. VE EĞİTİM MERKEZ K.LIĞI/EĞİRDİR - YEDEK SUBAY


 
28 Mesaj
6 Ağustos 2013; 20:58:25 

Cok sevgili ve saygili torunlarim gelmenizi dort gozle bekliyor olup uzun zamandir yazamadigim foruma can sikintisindan yazayim dedim.41 batti atarsa 40. Son zamanlarda ozellikle uzun donemlerle takilan kisa donem arkadaslar askerligin cakalligini ogrendigini sanarak uc kagitcilik yapmaya calisti.adam kantinde 5 kurus 10 kurusla dunyanin parasini kazanmis.tabi bunun farkina varan devrelerim bos durur mu!cocuk mahkemelik arkadaslar 3 5 kurus icin mahkemeye verilicek ve su an butun kisla haberdar konudan.siz siz olun verilen goreve ihanet etmeyin.burda gercekten askeriyenin aylik verdigi 23 liraya muhtac adamlar var.onlar hakki bizim burdaki arkadas gibi burnunuzdan fitil fitil gelmesin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
42 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:00:00 

arkadaşlar biz tamam 12 ağustos itibari ile askeriz. ne zaman izin kullanmaz isek askerliğimiz bitecek teskere alacağız. lütfen kesin bilgi olsun kimi 157 kimisi 168 gün falan diyor.yardımcı olursanız sevinirim.


_____________________________



9479 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
TechZone
6 Ağustos 2013; 21:09:47 


quote:

Orijinalden alıntı: valv3rin3


Neler aldınız kime sorsam çok bişey almayın diyor

don, corap, cuzdan, siyah ayakkabi parlatici, silikon tabanlik, kilitler, kirli & temiz camasir posetleri, camasir filesi.. diğerlerini evden goturicem..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



9479 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
TechZone
6 Ağustos 2013; 21:11:50 

birde Q&Q saat aldım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



5297 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:12:05 


quote:

Orijinalden alıntı: efe180609

arkadaşlar biz tamam 12 ağustos itibari ile askeriz. ne zaman izin kullanmaz isek askerliğimiz bitecek teskere alacağız. lütfen kesin bilgi olsun kimi 157 kimisi 168 gün falan diyor.yardımcı olursanız sevinirim.

İzin kullanmazsan 12 Ağustos'dan itibaren 168 gün sayacaksın devrem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Helios 44K-4 58mm F2
Apple iPhone 5 16Gb iOS 8.1
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


 
24 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:13:30 

Arkadaşlar merhaba;
KYK Borç erteleme ile ilgili bilgileri ve benim yaşadıklarımı dile getirmek istedim… Bazı yorumlarda yanlış anlaşılmalar var sanırım, benim yazdıklarım da eksik noktalar varsa yapın lütfen…

Öncelikle KYK borcunuzu 3 sebeple erteleye bilirsiniz…

1-İŞSİZLİK SEBEBİ İLE ERTELEME
2-ASKERLİK NEDENİYLE ERTELEME
3-YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA NEDENİYLE ERTELEME

İşsizlik ve Yükseklisans/ doktora sebebiyle ertelemelerde faiz işlemektedir yani TEFE (Toptan Eşya Fiyatları Endeksi) tabi tutulur.

Askerlik nedeni ile ertelemede ise KYK şu şekilde belirtmiştir

“Borç ödeme dönemi askerlik dönemine rastlarsa; borcu başlamamış veya düzenli ödeyenlerin askere başlangıç ve muhtemelen bitiş tarihini gösteren bir dilekçe ile kuruma bildirmesi halinde ödemeleri tefe uygulanmadan ertelenmektedir.”

Bur da ki güzel olay TEFE Uygulanmadan ertelenmesidir.

Sorun ise “Muhtemelen Bitiş Tarihi” Ben bunu şubeden sülüs alırken sordum “-başka bir şey vermiyoruz” dediler verilen evrakta zaten bildiğiniz üzere “Yedek Subay Sevk Belgesi”

Bu belgeyi de şube neden veriyor?
1.Çalıştığın bir kurum varsa oraya askere gittiğini beyan etmen için
2.GSS ödemen var ise onu askıya alman için
3.KYK ertelemen var ise onu ertelemen için

Benim o gün şubede karşılaştığım insanlar bu sebeplerden dolayı sevk evrakından ekstra aldılar (zaten sivil memur soruyor size ister misin diye, ya da bir yere verecek misin diye). Başka olaylar için de kullanılıyor mu bir fikrim yok şu an için.

Ayrıca Sülüs diye isimlendirdiğimiz kapalı zarfın içinde de bu sevk belgesinden mevcut…

Ben sivil memura “-sevk evrakında muhtemel bitiş tarihi yazmıyor” dediğimde o da bana”-hangi statüde gittiğiniz yazıyor (bende 6/8 Aylık Er yazıyor) sevk tarihinizde belli oradan zaten muhtemel bitiş tarihiniz ortaya çıkıyor” gibi bir şey dedi.

Sonuç olarak http://eyurtkur.kyk.gov...ve-Oneriler/iletisim/10 linkindeki “Askerlik Sebebi ile Borç Erteleme Dilekçe Örneği “ dilekçesini doldurup dilekçede yer alan metinde hiçbir değişiklik yapmadan yani;

“Kurumunuzdan …....................................... T.C. kimlik numarası ile öğrenim ve/veya katkı kredisi aldım. Askerlik görevine başlayış ve bitiş tarihlerini gösteren belge ilişiktedir. Askerlik hizmetim sebebiyle borcumun ertelenmesini istiyorum. “

Şeklinde direk altına sevk belgesini ek yaparak yollaya bilirsiniz (Başka seçenek yok gibi zaten)

Ya da içinize sinsin istiyorsanız dilekçede ;

“Kurumunuzdan …....................................... T.C. kimlik numarası ile öğrenim ve/veya katkı kredisi aldım. Askerlik görevine başlayış tarihimi gösteren belge ilişiktedir. Askerliğimi 6/8 Aylık Er statüsünde yapacağım için muhtemel bitiş tarihimin bu şekilde hesaplanmasını ve askerlik hizmetim sebebiyle borcumun ertelenmesini istiyorum. “

Tarzında bir eklemeyle de ve yine sevk belgesini ek yapıp bence yollaya bilirsiniz.

İki şekilde de bir problem olacağını sanmıyorum arkadaşlar KYK Ankara’yı arayıp kesin bilgide alabilirsiniz (Bu ara yoğun olabilir burs ve yurt başvurularından dolayı) arayıp bilgi alan arkadaşlar paylaşım yaparlarsa da sevinirim …

Ben iki kez “YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA NEDENİYLE ERTELEME” işlemi yaptım hatta lisanstan sonra ara verip sonra yüksek lisansa başladığım için “Lisansüstü Öğrenim Görenler için Borç Erteleme Dilekçe Örneği ” ile değil de normal “Öğrenim ve Katkı Kredisi Borcunu Erteletmek İsteyenler için Dilekçe Örneği” ne Yüksek lisans öğrenci belgesini ek yaparak ve dilekçenin metnine de Öğrenci olduğum için ibaresini ekleyerek bu işlemi gerçekleştirdim. İki ertelememde de sorun olmadı erteleme 1 sene süresince erteleme oldu 1 sene sonra tekrar aynı işlemi yapıp ertelettim. Sadece TEFE tabi tutulup faiz bindi hem de ne faiz:)
Yani bir sorun olacağını düşünmüyorum sonuçta oradaki memurlarda bunu her sene yaşıyorlar çünkü sevk evrakında “Muhtemel bitiş tarihi” yazmıyor.

Şimdiden herkese hayırlı teskereler…

Bu arada Acemilik Kastamonu, Usta birliği Ağrı Jandarma olan arkadaşlar var ise iletişime geçelim tekrardan anons edeyim yeni gelenler olmuştur belki:)


_____________________________

Acemilik: KASTAMONU 5.J.EĞT.A.K.LIĞI/KASTAMONU
Usta: İL J.K.LIĞI/AĞRI/AĞRI


70 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:31:28 

Arkadaslar merhaba mebs basligina da yazdim ama buraya da yazayim belki fikri olan vardir.
Şimdi bizim 30agustos veya 6eylulde yemin torenimiz var cuma gunu.ondan sonra pazar aksamina kadar dagitim iznimiz olacak mi? Yani torenden sonra ankaradan ayrilanilir miyiz usta birliginin oldugu sehire



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
42 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:43:05 

quote:

Orijinalden alıntı: marikanwap



İzin kullanmazsan 12 Ağustos'dan itibaren 168 gün sayacaksın devrem.

http://www.askeroluyoru...kisa_donem_askerlik.php burada 156 gün diyor. senin bilgi kesin mi?


_____________________________



495 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:56:07 

quote:

Orijinalden alıntı: efe180609


http://www.askeroluyoru...kisa_donem_askerlik.php burada 156 gün diyor. senin bilgi kesin mi?

Kardeşim orada isterse 100 gün desin, yani oranın doğru dediğini nereden bileceğiz.Ben sana şöyle diyim o sitede yazan bilgi eski sisteme göre yazılmış bir şey, Sen 12 ağustos itibari ile asker sayılacaksın ağustos,eylül,ekim,kasım,aralık ve ocak aylarına bakarak 6 aylık askerlik süresi olarak gözükür, askeriye her ayı 30 gün kabul eder yani 31 cekiyorsa ay 1 gün fazladan askerlik yaparsın, misal şubat ayı 28 gün çekiyor diyelim 2 gün az askerlik yaparsın. Şimdi gelelim senin askerliğin ne zaman biticek 12 ağustosda başlayan askerlik 12 şubatta biter, her ay için 2 günlük izin hakkın vardır buda toplam 12 gün eder eyer o süreyi kullanmadıysan 31 ocak gibi terhis olursun, gittiğin yere göre yol izini 1,2 veya 3 gün yol izini alırsın ve çıkışın 28-29 yada 30 ocak olarak karşına çıkar. Eskiden 1 ağustos olayından dolayı 12 gün adam evinde yatarak askerlik yapıyordu ve nizamiyedeki saydığı sayı yaklaşık 155 gün oluyordu şimdi olmuyor işte bu süre yaklasık 167-168 güne çıkıyor işte, eyer genel kurmay başkanlığı bu işi göz önüne alıp eski sistemi uygularmı yoksa şimdikini uygulama yoluna mı gider gidince göreceksin zaten.

Bu mesajda bahsedilenler: @marikanwap Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari


 
43 Mesaj
6 Ağustos 2013; 22:14:06 

quote:

Orijinalden alıntı: marikanwap



İzin kullanmazsan 12 Ağustos'dan itibaren 168 gün sayacaksın devrem.

maalesef 170 gün tertipler... 14 ağustostan itibaren 170 gün sayacağız... illaki 12 ağustostan sayacaksak 172'den saymak lazım... çünkü 184 gün var bizim 6 ay içinde... 184 günden 12 gün yasal izni düşünce 172 gün kalıyor... 12 ve 13 ağustosta yol izni... 14 agustostan itibaren 170 gün saymak zorundayız... yanlışsam düzeltin...


_____________________________

ACEMİ BİRLİĞİ: P.OKL.K.LIK KH./İSTANBUL TUZLA----------USTA BİRLİĞİ: P.OKL.GÖST. VE TATB.TB. MKNZ.P.BL./İSTANBUL TUZLA


 
618 Mesaj
6 Ağustos 2013; 22:46:47 

hocam bugun öğrendim ki çarşı yasakmış merkezde...geçen senelerde bazı olaylar olduğu için yasaklanmış..

Bu mesajda bahsedilenler: @grefolyon Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



18 Mesaj
6 Ağustos 2013; 22:57:49 

selam arkadaşlar.. şimdi bu acemilik 18 gün mü sürecek,, acemilik bittikten sonra hemen yemin töreni mi olcak,, sonra da kıbrısa gitmek için arada kaç gün izin veriliyor,, bunlar hakkında bilgisi olan var mı??


_____________________________

Eğitim Birliği : 3'ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 58'İNCİ P.EĞT.A.K.LIĞI KH. VE KH.HİZ.BL./BURDUR MERKEZ

Esas Birliği: 39'UNCU MKNZ.P.TÜM. 50'NCİ MKNZ.P.A. 1'İNCİ MKNZ.P.TB. 1'İNCİ MKNZ.P.BL. /LEFKOŞA MERKEZ


495 Mesaj
6 Ağustos 2013; 23:35:33 

Bi bakın şu linke beyler http://askeraga.blogspo...ra-izin-veriyorlar.html , acemi süresi jandarma, piyade veya başka sınıflarda farklılık göstermekte, yeminden sonra 2 hafta daha acemilik süresi var jandarma'ların diğerleri yeminden sonra acemilikleri biter diye biliyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrow16 -- 6 Ağustos 2013; 23:36:58 >

Bu mesajda bahsedilenler: @ucartekme, 7gkhn


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari


3695 Mesaj