LG 42LA660S nasıl?
25 Cevap9334 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
165 Mesaj
29 Nisan 2013; 13:29:41 

Arkadaslar bugün televizyon alıcam LG 42LA660S düşünüyorum ama nasıl televizyon ? kullanan felan varsa veya inceleyen yorumlarınızı bekliyorum.


_____________________________



2640 Mesaj
29 Nisan 2013; 13:41:27 

Ben iki hafta önce vatannda inceledim hatta lg bölümünde arkadaşımda var sağolsun her türlü incelemeyi yaptık beraber karika çok beğendim gerçekten hem görüntüsü ve hızı muhteşemdi tek sevmediğim yanı pasif 3 d olayı



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



HTC One (M8)


 
10 Mesaj
29 Nisan 2013; 14:08:45 

bu cumartresi aldık ama daha kullanma fırsatı olmadı :) inşallah memnun kalırız. ben 3 aydır ne alsam diye düşündüm düşündüm, tam lm serisine karar vermiştim derken la çıktı gidip ikisini karşılaştırdım mağazalarda gözümle gördüm. Panel incelmiş fakat görüntü güzelleşmiş bu yüzden de la aldım. lm'nin paneli 1,2 iken la 0,7 inch.


_____________________________



 
552 Mesaj
29 Nisan 2013; 14:50:55 

quote:

Orijinalden alıntı: realslayer

bu cumartresi aldık ama daha kullanma fırsatı olmadı :) inşallah memnun kalırız. ben 3 aydır ne alsam diye düşündüm düşündüm, tam lm serisine karar vermiştim derken la çıktı gidip ikisini karşılaştırdım mağazalarda gözümle gördüm. Panel incelmiş fakat görüntü güzelleşmiş bu yüzden de la aldım. lm'nin paneli 1,2 iken la 0,7 inch.

hocam kullandıktan sonra izlenimlerini paylaşırsan mutlu oluruz


_____________________________



 
165 Mesaj
29 Nisan 2013; 17:49:25 

bende aksam sipariş vericem vatandan inş. memnun kalırız. Ölü piksel veya bulutlanma olursa vatan değiştirme yapıyormu ?


_____________________________



3070 Mesaj
29 Nisan 2013; 18:15:03 

İade / Değişim için;7 gün içinde ürünü iade etmek istediğinize dair bildirimde bulunmak gerekiyor...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybarut -- 29 Nisan 2013; 18:15:15 >

Bu mesajda bahsedilenler: @cenk1996


_____________________________

Atatürk Gençliği Görev Başında...


 
165 Mesaj
29 Nisan 2013; 19:48:02 

bildirimde derken nasıl anlamadım


_____________________________



237 Mesaj
29 Nisan 2013; 19:48:40 

quote:

Orijinalden alıntı: realslayer

bu cumartresi aldık ama daha kullanma fırsatı olmadı :) inşallah memnun kalırız. ben 3 aydır ne alsam diye düşündüm düşündüm, tam lm serisine karar vermiştim derken la çıktı gidip ikisini karşılaştırdım mağazalarda gözümle gördüm. Panel incelmiş fakat görüntü güzelleşmiş bu yüzden de la aldım. lm'nin paneli 1,2 iken la 0,7 inch.

inceleme için takipteyiz hocam...hayırlı olsun :D


_____________________________



 
42 Mesaj
29 Nisan 2013; 23:57:10 

Bizde 47la660s aldık. Ürün oldukça güzel özellikle kolay menüleri anlaşılır olması bence bir artı oldu. O bildiğimiz normal yayınlarda ki çamur gibi kavramını ortadan tamamiyle kaldırmış. Kanal geçişleri gayet makul. Özellikle kendi ses sistemi geliştirikmiş bence buda güzel olmuş. En önemli detayı ise sihirli kumandası her işlevi halledebilen bir kumanda özellikle internetde dolaşırken büyük kolaylık. Flash player sorunu yok youtube ve dizimagden dizi izleyebildim..


_____________________________

₪ HTC One™ ₪

Android 4.2.2 (Jelly Bean) \\ 4.7 " Full hd Super LCD3 - Gorilla Glass 2 Ekran \\ 1920 x 1080 Pixel Çözünürlük. (468ppi) \\ 1.7 GHz - 4 Çekirdekli Qualcomm Snapdragon 600 İşlemci \\ 2GB RAM \\ 32GB Dahili Hafıza \\ 4.3 UltraPixel AutoFocus & Led Flash Kamera \\ BoomSound Özellikli 2 Stereo Hoparlör \\ 2300mAh Batarya \\ TV Out - Mhl \\ 802.11 a/b/g/n/ac Wifi \\ LTE (4G) Bağlantı \\


3070 Mesaj
30 Nisan 2013; 19:04:54 

Vatan computer internet sitesinden ya da M.H.aracılığı ile ne isteğinizi bildirmeniz gerekli bildirim derken bu durum.

Bu mesajda bahsedilenler: @cenk1996


_____________________________

Atatürk Gençliği Görev Başında...


 
165 Mesaj
2 Mayıs 2013; 17:00:58 

siparişi 30.04.2013 de verdim. Sabırsızlıkla bekliyorum acaba kaç güne gelir :)))


_____________________________



44 Mesaj
17 Mayıs 2013; 22:31:01 

Ben de 42la660s almayı düşünüyorum ancak
Bir sorum olacak. Ben digitürkün verdiği recever ı kullanmak istemiyorum
Elimde digitūrkten daha önce aldığım bir kart modülü var.
Kartı bu modüle takarak tv üzerindeki yerine taksak digitürkü böyle izleyebilir miyim acaba?
Çünkü Başka bir recever kullanmak istemiyorum.
Daha doğrusu akıllı kumandayı sürekli kullanmak istiyorum.
Dandik recever kumandalarından kurtulup kaliteli tek bir kumanda istiyorum
Yardımlarınızı bekliyorum
Saygılar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ey! gelmişin ve geleceğin Rabbi. Ey! isimlerin sahibi, ben ayağımın nerede sürçtügünü, ben hatamı, ben yanılgımı adımı bilir gibi biliyorum. Ben bin kerre kabul ettim kabahatimi. Sen bir kere affet.


 
302 Mesaj
3 Haziran 2013; 12:16:36 

Arkadaşlar şuan bu ürün için teknosa da inanılmaz bir kampanya var. Hem 400 tl lik nikon digital foto mak veriyor hem yanında 200 tl hediye çeki veriyor üstüne fiyatı 2399 tl. sizce bu fiyat için bu makine uygun mudur?

http://www.teknosa.com/...1124/lg-42la660s-led-tv


_____________________________

Tarih tekerlekten ibarettir.


 
3291 Mesaj
5 Temmuz 2013; 22:28:22 

teknosa 'nin bu ürünle ilgili 7-8 farklı kampanyası var ve ben açıkçası bu kadar ''Satmak için herşeyin yapıldığı'' bir üründen çekinirim ..Neden bu kadar kampanya yapmis bu tv icin teknosa çok merak ettim şimdi..Bu arada @karakavuz üstadım bahsini geçirdiğin kampanyayi sonlandirmislar su an 2100 küsür tl + 4 gözlük var.


 
165 Mesaj
6 Temmuz 2013; 1:13:04 

bence kaçırmayın. ben 2399 tl ye vatandan almıştım. televizyondan memnunum bi sorun yaşamadım genede araştırın tabi ki :)


_____________________________



134 Mesaj
6 Temmuz 2013; 9:55:37 

42 la 660 s yi geçen hafta n11 den %11 world puanla birlite 1688 (1799-111) e aldım lg türkiye garantili kurulumunu servis yaptı fiyatlar oturmamış gibi biraz bekleyin derim.


_____________________________



125 Mesaj
6 Temmuz 2013; 12:52:52 

İsteyene tekzenden 1750 tlye alabilirim

http://www.tekzen.com.t...400-hz-dahili-u-2119644


_____________________________

ТħưŋďєгЄ


 
37 Mesaj
13 Ağustos 2013; 23:59:37 

arkadaşlar bu tv kliksada 1700 e geliyor bu fiyata alınır mı sizce ? 666azazel arkadaşım sen bu tv için de mi panel hızı 50 hz demiştin öyle hatırlıyorum ben yanlışta hatırlıyor olabilirim... 666azazel kardeş sence bu fiyata alınır mı bu tv yoksa lg nin dışı hoş içi boş tvlerinden biri mi !BEnim gözüm panasonic 42dt50e de ama o 1870 tl ye geliyor sence hangisini almalıyım kampanya günleri azalıyor !Bir de bu lg 42la660s hakkında andy gibi üstadların fikirleri var mı ben bulamadım

Bu mesajda bahsedilenler: @666azazel Bu mesaja 2 cevap geldi.


 
3291 Mesaj
14 Ağustos 2013; 0:55:53 

quote:

Orijinalden alıntı: dvrm155

arkadaşlar bu tv kliksada 1700 e geliyor bu fiyata alınır mı sizce ? 666azazel arkadaşım sen bu tv için de mi panel hızı 50 hz demiştin öyle hatırlıyorum ben yanlışta hatırlıyor olabilirim... 666azazel kardeş sence bu fiyata alınır mı bu tv yoksa lg nin dışı hoş içi boş tvlerinden biri mi !BEnim gözüm panasonic 42dt50e de ama o 1870 tl ye geliyor sence hangisini almalıyım kampanya günleri azalıyor !Bir de bu lg 42la660s hakkında andy gibi üstadların fikirleri var mı ben bulamadım

dt50e daha kaliteli bir tvdir dostum bence panasonic al ama smart ve medya yönünden hangisi ağır basar bilemem ..Sonuçta dt50e 1.5 yıllık bir gv ..la660s serisi ise 5-6 aylık bir seri.


3144 Mesaj
14 Ağustos 2013; 2:51:58 

evet 50 hz olarak geçiyor fiyat uygun gibi gelebilir.... ama artısından çok eksisi varsa tv alınmaz.

lg ve samsung alanlar genelde yapay görüntüden hoşlananlar bu yıl renkleri biraz düzeltsede bu 2 marka parlaklık devam ediyor lg de samsung özentisi onun gibi yapmış tvleri ...... lg ve samsung smart için alınır ....

ben evime hayatta sokmak bu tvleri ıvır zıvırları için tv almayın görüntü kalitesi için alın .

zamanında ben lg monitör aldım neden : ucuz diye tabiki şimdi kahrını çekiyorum iğreniyorum diyebilirim ve bu benim hakkım :

fiyat olarak 100-200 fark etmez dt50 çok daha iyi tvdir git onu al ....bence


yabancı forum sitelerine bakıyorum la6 serisinde çok fazla dse sorunu gördüm nedense ..... tavsiye etmiyorum ....

lg alacaklar 7 ve 8 serilerini alsınlar daha iyi




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 666azazel -- 14 Ağustos 2013; 2:53:04 >


_____________________________

lex est quod facimus



Sony Xperia SP


 
37 Mesaj
14 Ağustos 2013; 12:35:22 

Dediğin gibi 170 tl fark verip pişman olmamak en iyisi lg 42la660s paneli şık ince,kumandası,dual play gözlük falan filan bence eksiklerini kapatmış.baska bir forumda arkadasin biri 5 6 aydır hem tvyi kullanıyor hem günlük yorumları yanıtlıyor paylaşım falan yapıyor tvyle ilgili...ona sordum maçlarda adam topu alıp giderken cips gibi tirtikli oluyor bir saniye sonra düzeliyor beni rahatsız etmiyor demiş falan ama bence 100 hz olsa bunu yapmaz en iyisi panasonic dt50e almak 1600 hz diyor en kötü 100 hz gerçek panel hızı vardır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @666azazel


_____________________________

Ya sev Ya da sev


 
930 Mesaj
28 Eylül 2013; 11:11:07 


quote:

Orijinalden alıntı: 666azazel

evet 50 hz olarak geçiyor fiyat uygun gibi gelebilir.... ama artısından çok eksisi varsa tv alınmaz.

lg ve samsung alanlar genelde yapay görüntüden hoşlananlar bu yıl renkleri biraz düzeltsede bu 2 marka parlaklık devam ediyor lg de samsung özentisi onun gibi yapmış tvleri ...... lg ve samsung smart için alınır ....

ben evime hayatta sokmak bu tvleri ıvır zıvırları için tv almayın görüntü kalitesi için alın .

zamanında ben lg monitör aldım neden : ucuz diye tabiki şimdi kahrını çekiyorum iğreniyorum diyebilirim ve bu benim hakkım :

fiyat olarak 100-200 fark etmez dt50 çok daha iyi tvdir git onu al ....bence


yabancı forum sitelerine bakıyorum la6 serisinde çok fazla dse sorunu gördüm nedense ..... tavsiye etmiyorum ....

lg alacaklar 7 ve 8 serilerini alsınlar daha iyi



Kullandinizmi tv yi? Cevabiniz hayir ise tavsiye etmiyorum demeniz bence uygun degil
.Tv yi kullanan biri olarak gayet memnunum.Local dimming ,2.1 hoparloru artilari ama kanal gecisi yavas ..Full led toshiba tv im ile kiyas yaparsak sv 685 in eline su dokecek tv suan piyasada yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3144 Mesaj
28 Eylül 2013; 15:13:08 

tvyi kullanmadım yabancı-türk yorumlara bakıyorum çok kötü , firmaya güvene bakıyorum çok kötü . sorunlu mal oranı çok kötü , Bende la6 serisi tavsiye etmiyorum .. bütçe düşükse alınır ... yoksa en az la740 alınmasından yanayım ..

Bu mesajda bahsedilenler: crowman


_____________________________

lex est quod facimus



Sony Xperia SP


298 Mesaj
26 Aralık 2013; 16:07:19 

alalı 1 ay oldu gayet memnunum, çok araştırdım, girmediğim forum kalmadı, gitmediğim tekno market kalmadı. sonunda la660s ye karar verdim. iyi ki almışım diyorum. 3d süper, smart süper pc ye neredeyese gerek kalmıyor desem yeridir. ses mükemmel, kullanımı gayet basit, akıllı kumanda ise ayrı bi güzel. dez avantajı kanal geçişleri yavaş.


_____________________________



337 Mesaj
3 Mart 2014; 22:17:37 

Arkadaşlar merhaba

Hepsiburada'dan LG 42LA660S televizyon aldım, bugün kargo evime teslim etti ve servis gelip kurulumunu tamamladı.

Bu akşam televizyona bakarken şans eseri ekranın üst kısmında beyaz bir açıklık farkettim.

Görüntüye herhangi bir etkisi yok fakat kozmetik olarak kötü görünüyor o kısma dikkat edince.

Sizce bu sorun için ne yapmalıyım? Servisi çağırsam herhangi bir sonuç alır mıyım?

Bu genel bir sorun mudur diğer televizyonlarda da var mıdır?

Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

Saygılar.

Not: Kusurun fotoğrafını çektim daha rahat görünmesi açısından. Aynı kusurdan sol tarafta bir adet daha mevcut.

-1



_____________________________


DONANIM HABER PLAYSTATION 3
ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ


254 Mesaj
3 Mart 2014; 22:34:44 

kanka ben olsam acımaz çağırırdım servisi. yapsınlar ya da yenisini versinler. daha ilk günü seninle de alakalı değil. hem de 2 tarafında da var diyosun. direkt ara bence vakit geçmeden

Bu mesajda bahsedilenler: sariduru


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön