GeceKuşu Kamp. 00:00-06:00 AKK YOK!!
226 Cevap11517 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
43 Mesaj
12 Temmuz 2013; 0:00:18 

0


Şimdi abone merkezine girdiğinde uyardı beni.. Acaba gece o saatler arasında kotaya ekleniyormu indirilenler?

Güzel oldu aslında ama yine güvenemiyorum. Niye illa 50 mbit? Birde 100 gb yazısının yanında yıldız var ama o yıldız ile ilgili açıklama yok.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soak -- 12 Temmuz 2013; 0:03:26 >


_____________________________



3978 Mesaj
12 Temmuz 2013; 0:05:16 

aslında tam bana göreymiş,zten indirmeleri o saatlerde yapıyorum,güzel kampanya

* Hız Alanı adil kullanım koşullarını ifade etmektedir.
** 50 Mbps 100 GB Hız alanlı paketimiz bu kampanya özelinde geceleri 00.00-06.00 aralığında hız alanına takılmazlar.

Kampanya 24 ay taahhütlüdür. Kampanyanın ses abonelerine özel indiriminden yararlanmak için Turkcell Superonline’dan ses tahsis etmek ya da Turkcell Superonline’a ev telefonunu taşımak gerekmektedir.

http://www.superonline....&d=gece-kusu-kampanyasi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talatcaner -- 12 Temmuz 2013; 0:50:13 >

Bu mesajda bahsedilenler: soak


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


 
832 Mesaj
12 Temmuz 2013; 0:43:36 

o 6 saat içinde 130,7GB veri indirilebilir, 1 ayda 4TB'a yakın veri yapıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

selam.


2538 Mesaj
12 Temmuz 2013; 0:47:42 

Benim eve bugün 50mbit 250gb akk olan fiber bağlandı. Ben de bu hizmetten faydalanabilir miyim?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Arrow, Banshee, Breaking Bad, Chuck, Continuum, Da Vinci's Demons, Dexter, Do No Harm, Fargo, Fringe, Game of Thrones, How I Met Your Mother, Hannibal, Heroes, Homeland, House, Kyle Xy, Last Resort, Leverage, Lost, Merlin, Misfits, Nikita, Person of Interest, Prison Break, Revolution, Shameless, Sherlock, Silicon Valley, South Park, Spartacus, Suits, Supernatural, Teen Wolf, The 100, The Big Bang Theory, The Blacklist, The Tomorrow People, The Walking Dead, Transporter, True Detective, Two and a Half Men, Under the Dome, Vikings, White Collar


 
27 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:00:37 

Ben de abone merkezine girdiğimde çıktı, taahhütün bitmesine 2 ay kala bana da oldukça cazip geldi. Ama 69 liranın üstüne 5 lira da telefon sabit ücreti ekleniyor sanırım. Kampanyanın taahhütnamesinde yazandan öyle anladım.

Acaba 100 gb AKK'yı geçtikten sonra da gece 50 mbit hız vericekler mi? Yoksa AKK sınırlarında kalındığı sürece mi gece AKK'dan muaf olunacak?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyinq -- 12 Temmuz 2013; 1:05:31 >


_____________________________



3948 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:13:42 

benim ortalama download im 150 gb sizce gecmelimiyim? tahutum suan icin var aralikta biticek 24 ay daha uzatmis olucam.

15 lira damga vergisi aliyolarmis . vaz gectim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reanimate -- 12 Temmuz 2013; 1:20:28 >


_____________________________



3978 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:33:24 

uydunette 50 Mbps'e kadar : 4 Mbps 100 GB 79 TL / Ay +9tl kablo tv 100 gb sonrası 3mbps hız

süperonline 50 Mbps** Limitsiz 100 GB 24 Ay Taahütlü
Kampanya Fiyatı (Ses'li 69 TL

Kampanya kapsamında Gece Kuşu Kampanya aboneleri gece 00.00-06.00 aralığında hız alanına takılmazlar. ( 00.00-06.00 arası yapılan indirmeler AKN dışında tutuluyor demek ki)


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


3978 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:36:31 

indirmeleri 00.00-06.00 arası yaparsanız diğer zamanlarda ki kullanımınız 100 gb'tı geçmez büyük ihtimalle.


0

Bu mesajda bahsedilenler: flyinq


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


1032 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:44:29 

Bu interneti 00:00-06:00 dışında da kullanabiliyoruz dimi?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Playstation Network ID:AWERNUS Game Center ID:WestDickens


3978 Mesaj
12 Temmuz 2013; 1:56:13 

00:00-06:00 dışında da kullanılıyor tabii ama 100gb adil kullanım noktası uygulanıyor bu saatler dışında. 100gb kullanımdan sonra hız 3mbps'ye düşüyor.Kampanyanın avantajı şu; indirmek istediğin büyük boyutlu verileri 00:00-06:00 arasında indir AKN'ye takılmadan ay boyunca 50mbps keyfini sür.

Bu mesajda bahsedilenler: zedge08


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


2538 Mesaj
12 Temmuz 2013; 3:13:37 

Cevap verecek yok mu?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Arrow, Banshee, Breaking Bad, Chuck, Continuum, Da Vinci's Demons, Dexter, Do No Harm, Fargo, Fringe, Game of Thrones, How I Met Your Mother, Hannibal, Heroes, Homeland, House, Kyle Xy, Last Resort, Leverage, Lost, Merlin, Misfits, Nikita, Person of Interest, Prison Break, Revolution, Shameless, Sherlock, Silicon Valley, South Park, Spartacus, Suits, Supernatural, Teen Wolf, The 100, The Big Bang Theory, The Blacklist, The Tomorrow People, The Walking Dead, Transporter, True Detective, Two and a Half Men, Under the Dome, Vikings, White Collar


3978 Mesaj
12 Temmuz 2013; 3:34:16 

Kampanya tek bir internet paketinden oluşmaktadır ve bu kampanyaya tüm yeni ve mevcut fiber aboneleri başvurabilirler. Mevcut aboneler taahhütlerini uzatmadan da bu kampanyaya geçebilirler. Cihaz veya donanım kampanyalarından faydalanan müşteriler bu kampanyaya geçiş yapamamaktadır

http://www.superonline....&d=gece-kusu-kampanyasi


_____________________________

Direksiyonda eşşek varsa, kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur.


2538 Mesaj
12 Temmuz 2013; 3:43:41 


quote:

Orijinalden alıntı: talatcaner

Kampanya tek bir internet paketinden oluşmaktadır ve bu kampanyaya tüm yeni ve mevcut fiber aboneleri başvurabilirler. Mevcut aboneler taahhütlerini uzatmadan da bu kampanyaya geçebilirler. Cihaz veya donanım kampanyalarından faydalanan müşteriler bu kampanyaya geçiş yapamamaktadır

http://www.superonline....&d=gece-kusu-kampanyasi

Anladım. 250gb yeterli gibi zaten. Bilgi için teşekkürler.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Arrow, Banshee, Breaking Bad, Chuck, Continuum, Da Vinci's Demons, Dexter, Do No Harm, Fargo, Fringe, Game of Thrones, How I Met Your Mother, Hannibal, Heroes, Homeland, House, Kyle Xy, Last Resort, Leverage, Lost, Merlin, Misfits, Nikita, Person of Interest, Prison Break, Revolution, Shameless, Sherlock, Silicon Valley, South Park, Spartacus, Suits, Supernatural, Teen Wolf, The 100, The Big Bang Theory, The Blacklist, The Tomorrow People, The Walking Dead, Transporter, True Detective, Two and a Half Men, Under the Dome, Vikings, White Collar


927 Mesaj
12 Temmuz 2013; 4:09:00 

süper kampanyaymış ama bulunduğum yerde türk telekom alt yapısından başka alt. yapı yok


_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_79213608/f_//tm.htm


3444 Mesaj
12 Temmuz 2013; 4:13:53 

Süper kampanya aslında, adı üstünde gece kuşu kampanyası. :)
Turk Telekom da bu saatlerdeki kotalı kullanıcıların kullanımlarını kotadan saymayarak karşılık versin istiyorum. :D


_____________________________

Bulgaristan, 900 MHz 3G deneyimim.


1439 Mesaj
12 Temmuz 2013; 11:33:50 

Süper bir kampanya. Ama yine yok yine. Gelmedi fiber bize.

3-4 sene önce döşediler fiberleri evin önünden. Hala ses seda yok abonelik konusunda.

Yer: Fatih / İstanbul


_____________________________


iPhone 5S 16GB Gold | iPad 4 32GB WiFi+4G White | Apple TV3
Synology DS213 with WD 2x4TB Red IntelliPower™
SAMSUNG NP530U4C-S01TR


 
135 Mesaj
12 Temmuz 2013; 13:49:44 

Çok güzel kampanya ama SOL bu seferde biz digitürk alanlara bunu vermiyor. nedir bu bir nevi cezalandırmamı? başta bana deselerdiki gece kuşumu digitürk mü diye ben gece kuşunu seçerdim.


_____________________________



7739 Mesaj
12 Temmuz 2013; 15:00:14 

Amerika'da ki fiyatlara bir baktımda 50 dolara 50 mbit download - 25 mbit upload kotasız internetler var, 10 dolar daha verirsen aynı interneti telefonunda kullanabiliyorsun (verizon) ,üstelik bütün hd yayınlarıda net ve mobil üzerinden izleyebiliyorsun. 50 tane paket var hatta kendi paketini kendi oluştur var download ve upload hızını sen seçiyorsun. 25 mbit upload lan. Biz 1 mbit ile can çekişiyoruz online oyunlarda öküz ölüsü gibi lag yaşıyoruz,torrent sayfalarından ban yiyoruz rezillik ya. Türkiye'de bildiğim kadarıyla kotasız internet hizmeti bitmiş inanılır gibi değil.


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


3319 Mesaj
12 Temmuz 2013; 16:43:40 

Herkes için mi geçerli acaba bu?


_____________________________

Diablo III : http://eu.battle.net/d3/en/profile/DarkEternal-2641/hero/1586841
Hearthstone : DarkEternal#2641

30+ Diablo III Oyuncuları Kulübü


1783 Mesaj
12 Temmuz 2013; 19:54:52 

gece indirin de kasıntı yapmayın diyor altyapıya yatırım yapıp ucuza fiber bekleriz daha simetrik falan hayal oldu zaten


_____________________________


http://vivacom.bg/en/residential/prices_and_services/internet_connections/vivacom_fiber_net_/vivacom_fiber_net_15
http://starnet.md/ro/internet-alone
http://www.upc.ro/internet/
https://www.megalan.bg/internet_pon.html
Kıyaslayacak ülke yok bu bir soyğun


3472 Mesaj
12 Temmuz 2013; 22:57:37 

Valla tablet hediyeli kampanyayi secicektim 50 mbit hiz, 250 gb akk ve aylik 84 tl idi.. Ama tableti kimse begenmemis, acmadan sifira satmaya kalksam en fazla 250 tl falan yapar.. Bir de taahhut bozma durumunda tabletin ucretini 799 tl olarak hesaplayip kullanicidan aliyorlar..

Bu kampanya cok daha makul geldi bana.. 50 mbit hiz, 100 gb AKK ve interneti en cok kullandigim zaman diliminde tamamen sinirsiz :) aylik 69 tl gayet uygun, bir de telefon sozlesmem var paket olarak aylik 11 tl duz hesap 80'e tamamlarim sanirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


iPhone 5S GOLD 32 GB - Macbook Air 13" MID 2012
PlayStation®4 500 GB - PlayStation®3 120 GB


11011 Mesaj
12 Temmuz 2013; 23:06:54 

Zaten çoğu kişi gece download kasıyor. Ama bana gelmez. Aylık 150-160 dan fazla yapamadıgım için gerek yok.


_____________________________



 
461 Mesaj
12 Temmuz 2013; 23:18:01 

müşterisini gaye almayan ,müşterisini sağılacak inek gibi gören,ve hala bizi bakır kablolarla dünyanın en hızlı interneti diye kandıran ve bizi hala 1 mbps uploand hızlarında süründüren bir zihniyeten. bu olaya süper bir kampanya olarak gören sayın vatandaşıma acıyorum .ey vatandaş uyanalım artık. hiç mi gündemi takip etmiyorsunuz yanı başımızdaki bulgaristan bile atı alıp üsküdarı geçmiş biz hala karada kanat çırpıyoruz . şu müberek gecede ttnet sana koskaca bir .


_____________________________



 
182 Mesaj
13 Temmuz 2013; 3:47:27 

Download yapanlar için bulunmaz bir kampanya bence, yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta var. Mesela 00:00-06:00 arası dışında 100 GB doldurmadık, ama gece indirdiklerimizle beraber toplam download miktarımız 100 GB'ı geçtiğinde AKK na giriyormuyuz? En önemli nokta bu gibi görünüyor, ne de olsa 3 MBps günlük surf ve video izleme için yetersiz.


_____________________________



 
1029 Mesaj
13 Temmuz 2013; 9:57:01 

Geçenler olsun çıkar kokusu.
Torrenti ve tüm indirmeleri yavaşlatırlar Eski abonelerin 5 olan up hızını 1 e indirirler 24 ay taahüdü de çakarlar.


_____________________________



11011 Mesaj
13 Temmuz 2013; 11:16:44 

quote:

Orijinalden alıntı: sugurlu84

Download yapanlar için bulunmaz bir kampanya bence, yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta var. Mesela 00:00-06:00 arası dışında 100 GB doldurmadık, ama gece indirdiklerimizle beraber toplam download miktarımız 100 GB'ı geçtiğinde AKK na giriyormuyuz? En önemli nokta bu gibi görünüyor, ne de olsa 3 MBps günlük surf ve video izleme için yetersiz.

Girmezsin akk na. Ama o saatlerde torrenti kesebilirler..


_____________________________



1270 Mesaj
13 Temmuz 2013; 13:56:52 

Bir ara Digiturk hediye ediyordu. Hala Digiturk kampanyası devam ediyor mu?


_____________________________



 
279 Mesaj
13 Temmuz 2013; 15:27:39 

ttnet niye böyle bir kampanya yapmaz.yetmedi mi bunlara kar rekorları ?


_____________________________



601 Mesaj
14 Temmuz 2013; 18:40:23 

Heriflerin girmediği, sokak/cadde kalmadı, asfaltın içine ettiler koca Ankarada ama bu fiyata bu paketler alınmaz, bildiğin kazık..
Kota nedir ya kaçıncı yy da yaşıyoz..


_____________________________

    Kimse esit dogmaz,
    Ama herkes esit ölür.
    Bu yüzden ölüm, aci bir son degildir.
    Hayatimizin yegane adil baslangici ve
    Biricik firsat esitligidir.


7739 Mesaj
14 Temmuz 2013; 21:56:46 

Bu paket yeni üyelik alacaklar için en iyi tercih sanırım. Zaten film ve dizileri çoğunlukla geceden atıyoruz. Hele ki arşivciyseniz 720p-1080p trilogy quadrilogy paketler indiriyorsanız bu gece kuşu güzel bir olay. Hiç biri akk'ye sayılmıyor. Geri kalan sayfa gezmek,oyun oynamak arada yine film indirmekle felan 100gb dolmaz.


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


46 Mesaj
15 Temmuz 2013; 14:06:27 

Merhaba arkadaşlar, geçiş yapan oldu mu acaba bu tarifeye? Ben bugün arayıp geçmeyi düşünüyorum. Daha önceden geçmiş olan varsa, yorum yaparsa sevinirim.


_____________________________



3472 Mesaj
15 Temmuz 2013; 15:41:33 


quote:

Orijinalden alıntı: Noise1903

Merhaba arkadaşlar, geçiş yapan oldu mu acaba bu tarifeye? Ben bugün arayıp geçmeyi düşünüyorum. Daha önceden geçmiş olan varsa, yorum yaparsa sevinirim.

Henuz gecmedim ama ben de gecis yapicam.. Bence ucret sorun degilse ki bu şartlarda daha uygunu yok zaten, bundan daha iyi bir kampanya da yok şuan.. 50 mbit hız ve 100 gb adil kota bile hic fena degilken, gece 12'den sabah 6'ya kadar akk'ye yansimayan sınırsız hız alanı cok iyi olmus. Benim sabit hattım da anlasmali olarak Superonline'a ait oldugu icin aylik 69 tl'ye geliyor, 11 tl de 200 dk pakedim var, sınırsız internet ve telefon toplam 80 TL fatura gelicek benim icin gayet uygun..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


iPhone 5S GOLD 32 GB - Macbook Air 13" MID 2012
PlayStation®4 500 GB - PlayStation®3 120 GB


2625 Mesaj
15 Temmuz 2013; 15:46:30 

çok para

20 megabitliğini de çıkarsınlar


_____________________________



602 Mesaj
16 Temmuz 2013; 14:27:18 

Güzelmiş bu kampanya. Ağustos'ta taahhüt bitince hala devam ediyorsa ve henüz daha iyi bir kampanya çıkmamışsa buna devam.


_____________________________



155 Mesaj
16 Temmuz 2013; 22:33:41 

bu superonlinecı arkadaşlar beni bir gün deli edecekler. ilk aradığım hatun bir türlü anlamadı, geceleri toplam bir ay boyunca 50 gb hakkınız var diyor. sanırım 50mb ile 50 gb ayrımını bilmiyor. bir daha aradım bu sefer çıkan anladı üst üste 3 kere tekrar ettirdikten sonra kaydı yaptırdım. bence gerçekten iyi bir fırsat...


_____________________________



 
79 Mesaj
17 Temmuz 2013; 11:16:32 

Şimdi konuştum, T11 Maxiphone kampanyasından yararlandığım için bu kampanyaya geçiş yapamıyormuşum. Cihaz kampanyalarından yararlananlarda durum böyle imiş.


_____________________________

http://huseyint.com/


155 Mesaj
19 Temmuz 2013; 0:40:02 

valla torrentte falan kesme yok. torrent saatlerini gece 12 ile sabah 6 arasına ayarladım şu anda download hızı 5.5 mb. bundan iyisi can sağlığı


_____________________________



2139 Mesaj
19 Temmuz 2013; 9:58:34 

Hadi ya çok iyiymiş hocam. Bendede 20 mbps 100gb akk li vardı mesaj attım gece dönmelerini bekliyorum. Direk geçicem. Mevcut taahhütümüzü bozmadan da geçiş yapabiliyormuşuz.

Bu mesajda bahsedilenler: samizdat


_____________________________



Apple iPhone 5 16GB White ~ Asus X550LB-XO114D
Nissan Qashqai 2012 White Platinium



 
43 Mesaj
19 Temmuz 2013; 10:13:55 

Kullanan arkadaşlar, kesinlikle mevcut kotayı etkilemiyor değil mi? Eminsiniz? Unutmayın ki kota sayfası 12 saate bir, bazen 24 saatte bir güncelleniyor.

Bu mesajda bahsedilenler: @Wadjet, @samizdat


_____________________________



7739 Mesaj
19 Temmuz 2013; 17:49:46 

bu pakette upload hızı yine 1 mbit herhalde dimi ?


_____________________________

"I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face. It makes me want to do things to it. I see you again, I'm putting you down. There's a shadow on you, son."


 
673 Mesaj
20 Temmuz 2013; 19:38:37 

merhaba,

Bu paketin upload hızını bilen yok mu? Kullanım şartlarında da yazmıyor çükü

sağlıcakla


2139 Mesaj
20 Temmuz 2013; 21:21:55 

Ben başvuru mesajı göndermiştim ben yokken aramışlar bizimkileri mevcut paketinizi iptal edelim taahhütsüz 89 liraya bu paketi verelim demişler kabul etmiş bizim peder... Neyse..


_____________________________



Apple iPhone 5 16GB White ~ Asus X550LB-XO114D
Nissan Qashqai 2012 White Platinium



22 Mesaj
20 Temmuz 2013; 23:45:46 


Gece Kuşu kampanyasının nasıl bir fayda sağlar?

Gece kuşu kampanyasından faydalanan tüm yeni ve mevcut fiber müşteriler geceleri 00.00-06.00 aralığında hız alanına takılmama avantajı yakalarlar. Kampanya kapsamında sadece 50 Mbps hızı ile hizmet sunulmaktadır.
Gece kuşu kampanyasından faydalanan tüm yeni ve mevcut fiber müşterilerinin gece 00.00 – 06.00 aralığında yaptıkları kullanım abonelerin hız alanını doldurmaz. Abone bu saatler dışında yaptığı kullanımlar sonucunda hız alanını doldurur ise, ayın geriye kalanında gece saatleri de dahil olacak şekilde download hızı 3mbps’e, upload hızı 1 mbps’e düşer.

Gece Kuşu kampanyasından kimler yararlanabilir?

Bu kampanyadan 10 Temmuz 2013 - 30 Eylül 2013 tarihleri arasında başvuran, yeni ve mevcut Turkcell Superonline Fiber internet bireysel müşterileri yararlanabilir. Ancak cihaz veya donanım kampanyalarından faydalanan müşteriler bu kampanyaya geçiş yapamamaktadır


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3472 Mesaj
21 Temmuz 2013; 3:16:02 

AKK'yi doldurursak upload 1 mbit'e duser demis. Normalde ne kadar acaba, merak ettim ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


iPhone 5S GOLD 32 GB - Macbook Air 13" MID 2012
PlayStation®4 500 GB - PlayStation®3 120 GB


1609 Mesaj
21 Temmuz 2013; 9:20:46 

şu geceguşu kampanyası iyide ben daha önce digitürk olan kampanyayı seçmiştim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deadman87 -- 21 Temmuz 2013; 9:33:04 >


_____________________________



1854 Mesaj
21 Temmuz 2013; 15:38:54 

İyimişi ama burada yok. TTnet böyle birşey yapsa da geçsek


_____________________________


PSN : Onea-54


Film Arşivi Satılıktır
İlgilenenler PM Lütfen


 
1038 Mesaj
21 Temmuz 2013; 16:14:04 

bence o saatlerdeki hızlar her zaman 50 megabit olsa mantıklı olurdu, şimdi indirme yapmak için bilgisayarı gece açık tutmak gerekecek=saçmalık.


_____________________________



 
761 Mesaj
22 Temmuz 2013; 16:28:01 

Arkadaşlar bende bu kampanyaya geçmeyi düşnüüyorum. Samsunda oturuyorum. Etrafımda superonline kullanıcısı çok çok az.
Superonline da sık sık kopmalar kesilmeler olur mu ?
DNS değiştirebilip VPN kullanabiliyormuyuz ?

hız 50 mbt deyip hala film izlerken donma sorunu yaşıyoruz diyen arkadaşlar varmıs
beni bu konuda aydınlatırmısınız.
Evimde TTnet ana santrale 1 km mesafede.Superonline da farkediyor mu bilmiyorum


_____________________________



3444 Mesaj
22 Temmuz 2013; 16:49:53 

Apartmanınızda SuperOnline fiber hizmeti var mı? Bunun Turk Telekom altyapısı ile ilgisi yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @gaybo55 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Bulgaristan, 900 MHz 3G deneyimim.


 
761 Mesaj
22 Temmuz 2013; 16:53:53 

quote:

Orijinalden alıntı: sis651

Apartmanınızda SuperOnline fiber hizmeti var mı? Bunun Turk Telekom altyapısı ile ilgisi yok.

Bina bizim 3 katlı müstakil bina.
Superonline a mesaj bırakmısdım teftiş yapmışlar bugun ve kurulum yapıp hizmet verebileceklerini söylediler.
Yani süperonline a geçmem için sorun yok .

Korkum hızın düşük kalması sık sık bağlantı kopması.

TTnetde yağmur çamur birşey olmuo hiç netim kopmuyor superonline da gide rbeni bulur diye korkuyorum


_____________________________



3444 Mesaj
22 Temmuz 2013; 17:08:44 

İyi o zaman. Kampanya bitmeden fiberi çektirip SOL'e geçmeye bakın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bulgaristan, 900 MHz 3G deneyimim.


 
761 Mesaj
22 Temmuz 2013; 17:29:07 

Birşey olmaz diyorsunuz yani :)
Hadi bakalaım inşallah sorunsuz kullanırım.
Kopma düşme yaşamam


_____________________________



3472 Mesaj
23 Temmuz 2013; 15:44:48 


quote:

Orijinalden alıntı: gaybo55


Bina bizim 3 katlı müstakil bina.
Superonline a mesaj bırakmısdım teftiş yapmışlar bugun ve kurulum yapıp hizmet verebileceklerini söylediler.
Yani süperonline a geçmem için sorun yok .

Korkum hızın düşük kalması sık sık bağlantı kopması.

TTnetde yağmur çamur birşey olmuo hiç netim kopmuyor superonline da gide rbeni bulur diye korkuyorum

Baska bir konuda da alintilayip soyledim size, burda da soyliyim :)

Fiber teknolojisinde yagmur camur gibi etkenler etki etmiyor, hiz neyse onu kullaniyorsunuz. Sabit yani.. Ttnet'te ki "su hiza kadar" mantigi yok, 50 mbit vaat ediyorsa 50'sini de kullanirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


iPhone 5S GOLD 32 GB - Macbook Air 13" MID 2012
PlayStation®4 500 GB - PlayStation®3 120 GB


 
761 Mesaj
23 Temmuz 2013; 15:56:43 

quote:

Orijinalden alıntı: TaKo



Baska bir konuda da alintilayip soyledim size, burda da soyliyim :)

Fiber teknolojisinde yagmur camur gibi etkenler etki etmiyor, hiz neyse onu kullaniyorsunuz. Sabit yani.. Ttnet'te ki "su hiza kadar" mantigi yok, 50 mbit vaat ediyorsa 50'sini de kullanirsiniz.

çok teşekkürler hocam. içimi rahatlattın.
Dediğin gibi bağlantı kopma sorunu yaşamaz bu hızları görürsem daha ne istiyeyim :)