352. DÖNEM MEBS OKULU VE EĞT. MRK. MAMAK/ANKARA (100 KİŞİ)
225 Cevap18112 Görüntüleme6 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
144 Mesaj
26 Temmuz 2013; 12:21:10 

Arkadaşlar forumda değişik konularda MEBS'e acemiliği çıkan arkadaşların olduğunu görünce bir konu altında paylaşımı birleştirmek ve bulduklarımın usta birliklerini de yanlarına yazmak istedim. Listeyi oluştururken 352. Dönem ana konuda listeyi devam ettiren arkadaşlardan da yararlandım. Teşekkürler onlara da.

Konuyu mümkün olduğunca güncel tutmaya çalışacağım.

İnşallah herkesin askerliği hayırlı geçer. Tez zamanda biter.

Eski MEBS Mamak Konusu http://forum.donanimhaber.com/m_51527867/tm.htm
352. Dönem Ana Konusu: http://forum.donanimhaber.com/m_72488058/tm.htm
Donanım Haber Genel Anketi: http://anketform.com/a/4faf7d (Aynı yere çıkanları bu anet açıklanınca öğrenebilirsiniz ana konudan.)

Not: Parantez içinde yazanlar usta birlikleri. Yanlışlık varsa düzeltebiliriz.

sinnan (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
malkoc_torunu (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
captainengin (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
yakupkan (KR.HVCL.K.LIĞI KH. VE DES.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
mustaa27 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
energyzer01 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
blostomer (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
axilik (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
mystire ( KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
sametkenan (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)

Executioner (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
cerant (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
UNFORGIVEN54 (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
hince46 (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
onurbulut1907 (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)

secher (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 3'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 34'ÜNCÜ MÜHT.BL./ERZURUM HORASAN)
omar little (ERZURUM ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ERZURUM MERKEZ)
dex_ter_06 (ERZURUM ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ERZURUM MERKEZ)
inler (3'ÜNCÜ OR.K.LIĞI ULŞ.OTO A.K.LIĞI KIŞLA HİZ.TK./ERZURUM AZİZİYE Sınıf: İSTIHKAM)

n0sferatu (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) LOJ.DES.K.LIĞI KH. VE KH.TK./ANKARA MAMAK)
gaashnak (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) TNK.TB. KH. VE KH.BL./ANKARA MAMAK)
evren1514 (28.İNCİMKNZ. P.TUĞ. (BARIŞ GÜCÜ) 1'İNCİ MKNZ.P.TB(TTZA) ANKARA/MAMAK)

atamanbasar (DİYARBAKIR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/DİYARBAKIR MERKEZ)
sulocanxxx (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 24'ÜNCÜ MÜHT.BL./DİYARBAKIR ERGANİ)
PoToMuchTo (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 24'ÜNCÜ MÜHT.BL./DİYARBAKIR ERGANİ)
shark_2112 (ERGANİ DİYARBAKIR - K.K. Loj. K.lığı Müht. K. 2'nci Müht. Blg. 24'üncü Müht. Bl. K.lığı)
tragosode (ERGANİ DİYARBAKIR - K.K. Loj. K.lığı Müht. K. 2'nci Müht. Blg. 24'üncü Müht. Bl. K.lığı)
ogzm (ERGANİ DİYARBAKIR - K.K. Loj. K.lığı Müht. K. 2'nci Müht. Blg. 24'üncü Müht. Bl. K.lığı)
cografyaci77 ((ERGANİ DİYARBAKIR - K.K. Loj. K.lığı Müht. K. 2'nci Müht. Blg. 24'üncü Müht. Bl. K.lığı))
kbilal (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.BLG.K.LIĞI 24'ÜNCÜ MÜHT.BL./DİYARBAKIR ERGANİ)

foztas (3'ÜNCÜ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI MEBS A.OR.BLG.MU.SİS.TB. 3'ÜNCÜ BLG.MU.SİS.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
translate2011 (3'ÜNCÜ OR.İS.SVŞ.TB. 1'İNCİ İS.SVŞ.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
01grg01 (3'ÜNCÜ OR.KH.DES.GR. EMN. VE MHF.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
aciz23 (3'ÜNCÜ OR.KH.DES.GR. EMN. VE MHF.BL./ERZİNCAN MERKEZ)

fatih53533 (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) K.YRD.LIĞI TOP.TB. 1'İNCİ 155/39 MM.LİK K/M OB.BT./ÇANKIRI MERKEZ)

eedeplasman (İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK)
mopsus (İZMİR KONAK)

PrmthS (İZMİR GAZİEMİR)
halilcankut (3'ÜNCÜ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB. MEYDAN HAREKÂT BL./İZMİR GAZİEMİR)
umit_90 (İZMİR GAZİEMİR)

teias8 (KHO ATAT Bölge Birlik Komutanlığı URLA/İZMİR)

memodell (MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK)
SınıfOgretmeni (MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK)

sonofbacchus (BURSA NİLÜFER ASKERLİK ŞUBESİ)
lanarth (BURSA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/BURSA NİLÜFER)

eerrkk (KIRIKKALE YAHŞİHAN)
aneursym (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI TB.TİPİ KIŞLA HİZ.BRL./KIRIKKALE MERKEZ)
webteam (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHİMMAT K.LIĞI KH.BL./KIRIKKALE MERKEZ)

jeoben (AYDIN ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/AYDIN MERKEZ)
muhammedyagci (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 4'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 42'NCİ MÜHT.BL./AYDIN MERKEZ)

aliozdas (OSMANİYE/TOPRAKTEPE)
kimbuyaa (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 25'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/OSMANİYE TOPRAKKALE)

MahirMert07 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 26'NCI MÜHT.BL.K.LIĞI/MERSİN MERKEZ)
DjMaJeRe (Loj.Kom. Mersin/Merkez)
snn1905 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 26'NCI MÜHT.BL.K.LIĞI/MERSİN MERKEZ)

BRHNKNK (2'NCİ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB. MEYDAN BKM.ONR. VE İŞL.BL./MALATYA MERKEZ)
meydan_harekat44 ( 2'NCİ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB.KH./MALATYA MERKEZ)
byolog1988 (2'NCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB. HİZMET BL./MALATYA MERKEZ)

donanıMüdavim (SİVAS ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/SİVAS MERKEZ)
meczubane (SİVAS ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/SİVAS MERKEZ)

trgy2534 (KASTAMONU ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/KASTAMONU MERKEZ)

moko_coke (TSK İSTH.OKL.K.LIĞI/ANKARA YENİMAHALLEKuvvetKARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI)

fatih9055 (YENİMAHALLE)
luciaan (YENİMAHALLE)

serdarakyol (LOJ.DES.K.LIĞI TEKNİK HİZMET BÖLÜK KOMUTANLIĞI ÇANKAYA/ANKARA)

exclusive13 (GNKUR.GENSEK TSK FOTO FİLM MRK.K.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)

feciratayol (K.EĞT. VE DOK.K.LIĞI KH. VE DES.KT.GR.K.LIĞI KH./ANKARA ÇANKAYA)

ömür s. (K.K.EĞT. VE DOK.K.LIĞI İD.BŞK.LIĞI MEBS Ş. MEBS TK./ANKARA ÇANKAYA)

edipdincer (ANKARA İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)

serdarsdu (Pers isl daire Başkanlığı ANKARA ÇANKAYA)

hayalet cevher (GNKUR. MEBS VE SİBER SAVUNMA K.LIĞI ANKARA ÇANKAYA)

mawice (ANITKABİR KOMUTANLIĞI ÇANKAYA/ANKARA)

eLmrCh (GNKUR.BASIMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ/ANKARA ÇANKAYA)

sexcukgs (KHO BEDEN EĞİTİM VE SPOR (BES) GR.BŞK.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)

qabasaqal (GNKUR.KH.VE DES.KT.GR.K.LIĞI KH.VE KH.HİZ.BL./ANKARA ÇANKAYA)

naismith (MSB PER.D.BŞK.LIĞI ARŞİV MÜDÜRLÜĞÜ/ANKARA ÇANKAYA)

sefo27 (ATICILIK VE UZMAN NİŞANCI EĞT.BRL.K.LIĞI (ATUNEB)/ANKARA MAMAK)

kurso52 (58'İNCİ TOP.TUG. 3'ÜNCÜ TOP.TB. 1'İNCİ TOP.BT./ANKARA POLATLI)
king.46 (58'İNCİ TOP.TUG. 3'ÜNCÜ TOP.TB. 1'İNCİ TOP.BT./ANKARA POLATLI )

kobe01 (58'İNCİ TOP.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI BKM.BL./ANKARA POLATLI)
theblacktt (58'İNCİ TOP.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI BKM.BL./ANKARA POLATLI)

MMMONUR (istanbul inşaat emlak daire başkalığı istanbul üsküdar)
murat.y87 (İnşaat emlak Bölge Baş. Üsküdar/İSTANBUL)

7gkhn (4'ÜNCÜ KR.HVCL.A.HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL. MEBS TK./İSTANBUL KARTAL)
mjselcuk (4'ÜNCÜ KR.HVCL.A.HİZ.DES.TB. KH. VE KH.BL./İSTANBUL KARTAL)

captan6 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 1'İNCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 12'NCİ MÜHT.BL./İSTANBUL ÇATALCA)

tamanya (istanbul beyoğlu askeri müze)

gsk_1905 (İZMİT İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/KOCAELİ MERKEZ)

ekiiinnn (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 3'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 35'İNCİ MÜHT.BL./MUŞ MERKEZ)

bonosi (45'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/BİLECİK BOZÜYÜK)

sangiovannese (ADANA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ADANA SEYHAN)

makel85 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 4'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 48'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/GİRNE)

cyhr78 (TATVAN ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/BİTLİS TATVAN)

dlef0rme (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2.MÜHT BLG.K.LIĞI 23.MÜHT.BLG ELAZIĞ/MERKEZ)

akıncı0606
ozefe
pikame
tappo22
drprens
Artehlus



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi secher -- 8 Ağustos 2013; 16:59:47 >


_____________________________



 
144 Mesaj
26 Temmuz 2013; 12:37:28 

Listeyi oluşturmaya çalıştım ama mutlaka atladıklarım olmuştur.

Bu arada genelde Ankara'da kalınmış ama benim gibi Bahtsız Bedevilere Erzurum çıkmış. Ekim, Kasım, Aralık ve Ocak ayında Allah kolaylık versin bize.


_____________________________



 
1124 Mesaj
26 Temmuz 2013; 13:25:12 

Bu listeye gore 7 kisi acemiligi ve usta birligini ayni yerde yapacagiz, usta birligi KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE.

Ben sinan, istanbul, insaat muhendisi, yas 29

İnsallah hem acemilikte hem de usta birliginde birbirimizi tutarsak rahat ve keyifli bir askerlik yapariz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
35 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:47:34 

şu inşaat ve emlak daire başkanlığında biz ne yapcaz ben harita mühendisiyim acaba meslekmi yaptırcaklar (izmir, diyarbakır, ankara) çıkan arkadaşlar birde branşlarınızı şöylerseniz @eedeplasman @atamanbasar @edipdincer


_____________________________



11 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:51:54 

Selam arkadaşlar. Bu kadar dh'cinin aynı yere çıkması çok güzel oldu. Eminim acemilikte alışma sürecinde yaşayacağımız tedirginliğin bir bölümünü alacaktır. Hani artık botlar için kilit bile almasam olur diye düşünmeye başladım :) Şaka bir yana umarım düşündüğüm gibi olur ve rahat bir acemilik geçiririz. Ben İzmir den yolcuyum. Önümüzdeki hafta sülüsü alıp teslim tarihini öğrendikten sonra biletimi alacağım. 50 tl civarı para verdiklerini okudum. Bu parayı da uçağa harcarım diye düşünüyorum. İzmir den gidecek arkadaşlar haber bekliyorum.

Şimdi benim bir sorum olacak, bu barış gücü ile ilgili bilgisi olan var mı ? Yurt dışına gitme durumları falan oluyormuş. Çok güzel durumlarda olabiliyormuş hani oralarda Bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim.


_____________________________

Eğitim Birliği : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği:28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) TNK.TB. KH. VE KH.BL./ANKARA MAMAK


 
429 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:52:48 

Liste iyi olmuş, eline sağlık. Artık orada bi şekilde organizasyon yaparız :)


_____________________________



 
818 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:55:20 

vay be aklıma 13 nısan sabahı geldı. Sabah 4 te uyandırmıslardı buz gıbı havaydı 3 saat ayakta dıkıp ıctıma aldılar. sureklı sıra beklersınız yemek ıcın sıra kantın ıcın sıra kamuflaj ıcın sıra. hherkes kısa donem oldugu ıcın guzel arkadaslıklar edınırsınız. Egıtım falan yok sadece uygun adım yurume ve marslar ogretırler sadece yemın torenıne hazırlık.2 cuma gunu gecırıp 3. cuma yemın torenınız olur. Zıraat kartı olanlar para yukleyıp gotursun. Para gecmez kantınlerde sadece zıraat kart. 12 agustosda kapıda gırıstede verırler zııraat kartı yoksa mutlaaka ordan alın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
33 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:57:03 

Benden başka acemiliği ve ustalığını mebs de yapacak yok galiba.


_____________________________



251 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:06:45 

Usta birliklerimizin hiç biri birbirini tutmuyor dostlar :)


_____________________________

http://www.safaksoyle.com/12/08/2013/04/00/1/imzam.png


 
33 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:09:52 

quote:

Orijinalden alıntı: nizipliyim

vay be aklıma 13 nısan sabahı geldı. Sabah 4 te uyandırmıslardı buz gıbı havaydı 3 saat ayakta dıkıp ıctıma aldılar. sureklı sıra beklersınız yemek ıcın sıra kantın ıcın sıra kamuflaj ıcın sıra. hherkes kısa donem oldugu ıcın guzel arkadaslıklar edınırsınız. Egıtım falan yok sadece uygun adım yurume ve marslar ogretırler sadece yemın torenıne hazırlık.2 cuma gunu gecırıp 3. cuma yemın torenınız olur. Zıraat kartı olanlar para yukleyıp gotursun. Para gecmez kantınlerde sadece zıraat kart. 12 agustosda kapıda gırıstede verırler zııraat kartı yoksa mutlaaka ordan alın

Orası anladığım kadarıyla eğitim bölüğü. Uzun dönemlerin acemiliği de orada mı oluyor? Yoksa sadece kısa dönem ve yedek subaylar mı oluyor. Benim usta birliğimde orada olcak. Eğitim çavuşu olma ihtimalim yüksekmiş gözümü korkuttular çok.


_____________________________



 
11 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:38:01 

quote:

Orijinalden alıntı: sinnan

Bu listeye gore 7 kisi acemiligi ve usta birligini ayni yerde yapacagiz, usta birligi KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE.

Ben sinan, istanbul, insaat muhendisi, yas 29

İnsallah hem acemilikte hem de usta birliginde birbirimizi tutarsak rahat ve keyifli bir askerlik yapariz

aynen ben mustafa sınıf ögrt yaş 27 usta birliğimizde aynı...


_____________________________



 
1124 Mesaj
26 Temmuz 2013; 16:36:13 

evet tertipler, acemide de ustada da ayni birlikteyiz, tanisalim

1- sinnan (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
2- malkoc_torunu (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
3- captainengin (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
4- mustaa27 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
5- energyzer01 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
6- blostomer (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
7- axilik (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
6 Mesaj
26 Temmuz 2013; 16:38:32 

Usta birliğimizle ilgili (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE) bilgi bulabildinizmi arkadaşlar, okul ile ilgli internette pek bilgi bulamadım, nasıl bir yermiş. Daha önce orda yapan tanıdık eş dost varmıdır?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captainengin -- 26 Temmuz 2013; 16:42:35 >


_____________________________

engin


 
1124 Mesaj
26 Temmuz 2013; 16:44:05 

quote:

Orijinalden alıntı: captainengin

Yer ile ilgili bilgi bulabildinizmi arkadaşlar, okul ile ilgli internette pek bilgi bulamadım, nasıl bir yermiş. Daha önce orda yapan tanıdık eş dost varmıdır?


ikisi icin de cok rahat deniliyor fakat bolukler arasinda fark olabiliyormus. ust tegmen arkadasim var, cok iyi yere cikmis dedi, bir kac yerde de guzel diye okudum.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
3 Mesaj
26 Temmuz 2013; 17:26:46 

tertipler kısa dönem çok fazla olucaz galiba. Benim de acemilik burda usta izmir gaziemir. liste iyi olmuş eline sağlık.


_____________________________



14121 Mesaj
26 Temmuz 2013; 17:51:58 

yatmaya gidiyorsunuz oraya , ohh kebap


_____________________________



 
3 Mesaj
26 Temmuz 2013; 18:50:45 

Selamlar, acemilik mebs ve usta birligi yenimahalle grubuna ekleyebilirsiniz beni de. gitmeden konusup tanismis oluruz.

Kutuk : adana
Ikamet : istanbul
Dokuz eylul bilg. Muh.
Yas 25



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luciaan -- 26 Temmuz 2013; 19:35:14 >


_____________________________



 
4 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:35:41 

quote:

Orijinalden alıntı: sinnan

evet tertipler, acemide de ustada da ayni birlikteyiz, tanisalim

1- sinnan (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
2- malkoc_torunu (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
3- captainengin (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
4- mustaa27 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
5- energyzer01 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
6- blostomer (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
7- axilik (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)

oo maşallah tertipler yok mu arttıran :) .. memleketler neresi ben istanbul/ pendikte yaşıyorum


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkametgah : İstanbul

Organize olalım tertipler ;)


60 Mesaj
26 Temmuz 2013; 21:23:34 

quote:

Orijinalden alıntı: secher

Listeyi oluşturmaya çalıştım ama mutlaka atladıklarım olmuştur.

Bu arada genelde Ankara'da kalınmış ama benim gibi Bahtsız Bedevilere Erzurum çıkmış. Ekim, Kasım, Aralık ve Ocak ayında Allah kolaylık versin bize.

Amin bu arada emeğine sağlık. Gidene kadar burada kaynaşırız


_____________________________

Acemilik: MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK
Ustalık: 3'ÜNCÜ OR.K.LIĞI ULŞ.OTO A.K.LIĞI KIŞLA HİZ.TK./ERZURUM AZİZİYE


80 Mesaj
26 Temmuz 2013; 21:42:03 

mebsde 21 gun acemilik yaptim,Mebs rahattir yurursunuz, yemin torenine hazirlanirsiniz,tekmil vermeyi ogrenirsiniz, Mebs komutanlarini mebs marslarini ezberkersiniz. Iyi arkadaslar edinirsiniz. Carsi acemi boyunca yok acemilikte 3 hafta olur. bol.bol mintika yaparsiniz kantin guzeldir, hamam vardir haftada 2 gun yikanabiliyosunuz. gidince hepiniz gorursunuz zatem,simdiden kolayliklar l



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ne oldum değil,Ne olucam demeli.


279 Mesaj
26 Temmuz 2013; 23:02:10 

Ben Harun, Kütük:Samsun/Çarşamba, İkamet: Bitlis/Ahlat. Meslek: Sınıf Öğretmeniyim Yas: 26


_____________________________

coming soon....


 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 1:04:48 

Onur merhaba diğer forumdada yazdım ama ben İzmir e düştüm, harita bölümüm selçuk mezunuyum bende 2008, senin mezuniyet kaç? şubeler hakkında bende meraktayım neler yapacağız ne olacak kestiremiyorum araştırmak istiyorum, sizin komşudan bilgi almadın mı @MMMONUR


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
6 Mesaj
27 Temmuz 2013; 3:52:10 

Memleket antalya, antalya'da yaşıyorum.
Bu arada bölümler nedir, benim bilgisayar mühendisliği, sanki ortak nokta o gibi geldi. Sizlerin nedir?

Bu mesajda bahsedilenler: energyzer01


_____________________________

engin


 
144 Mesaj
27 Temmuz 2013; 4:05:14 


quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

Onur merhaba diğer forumdada yazdım ama ben İzmir e düştüm, harita bölümüm selçuk mezunuyum bende 2008, senin mezuniyet kaç? şubeler hakkında bende meraktayım neler yapacağız ne olacak kestiremiyorum araştırmak istiyorum, sizin komşudan bilgi almadın mı @MMMONUR

Hocam merhaba,

Bizim başkanımizin (Adapazarı'ndan) bahsettiği akrabası sensin galiba. Gercekten dünya küçükmus. Işyerinde hakkında konuşurken halbuki burada da aynı yere yaziyormusuz :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
144 Mesaj
27 Temmuz 2013; 4:07:30 


quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

Onur merhaba diğer forumdada yazdım ama ben İzmir e düştüm, harita bölümüm selçuk mezunuyum bende 2008, senin mezuniyet kaç? şubeler hakkında bende meraktayım neler yapacağız ne olacak kestiremiyorum araştırmak istiyorum, sizin komşudan bilgi almadın mı @MMMONUR

Hocam merhaba,

Bizim başkanımizin (Adapazarı'ndan) bahsettiği akrabası sensin galiba. Gercekten dünya küçükmus. Işyerinde hakkında konuşurken halbuki burada da aynı yere yaziyormusuz :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



838 Mesaj
27 Temmuz 2013; 9:42:21 

Selam İzmirden gidiyorum dostum. Katılım tarihim 14ü. Yol parası 72,24tl (kuruşu kuruşuna ) veriyorlar. İzmirden bir pegasus birde anadolu jet uçuyor. Ben Anadolujet 8:55 uçağına kişi başı 104 tl verdim.

Bu arada ingilizce dil belgen veya yüksek var mıydı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Executioner -- 27 Temmuz 2013; 9:43:21 >


_____________________________



 
53 Mesaj
27 Temmuz 2013; 10:28:33 

TSK İSTH.OKL.K.LIĞI/ANKARA YENİMAHALLE KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI

vay be burdA bi tek ben varım herhalde :)


_____________________________



 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 15:16:56 

Merhaba hocam evet ben dün konuştum seninde ankara-erzurum olmuş galiba :) Hayırlı uğurlu olsun iyi olur inş. dün onada dedim ankara için yapılabilecek birşey varsa bilgin olsun yardımcı olurum. belki aynı bölükte oluruz :)

Bu mesajda bahsedilenler: secher


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 17:03:30 

Maşallahımız var :) Ben de İstanbul-Fatih'ten.


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 17:11:05 

quote:

Orijinalden alıntı: secher

Arkadaşlar forumda değişik konularda MEBS'e acemiliği çıkan arkadaşların olduğunu görünce bir konu altında paylaşımı birleştirmek ve bulduklarımın usta birliklerini de yanlarına yazmak istedim. Listeyi oluştururken 352. Dönem ana konuda listeyi devam ettiren arkadaşlardan da yararlandım. Teşekkürler onlara da.

Konuyu mümkün olduğunca güncel tutmaya çalışacağım.

İnşallah herkesin askerliği hayırlı geçer. Tez zamanda biter.

Eski MEBS Mamak Konusu http://forum.donanimhaber.com/m_51527867/tm.htm
352. Dönem Ana Konusu: http://forum.donanimhaber.com/m_72488058/tm.htm
Donanım Haber Genel Anketi: http://anketform.com/a/4faf7d (Aynı yere çıkanları bu anet açıklanınca öğrenebilirsiniz ana konudan.)

Not: Parantez içinde yazanlar usta birlikleri. Yanlışlık varsa düzeltebiliriz.

1) secher (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 3'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 34'ÜNCÜ MÜHT.BL./ERZURUM HORASAN)
2) donanıMüdavim (SİVAS ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/SİVAS MERKEZ)
3) teias8 (KHO ATAT Bölge Birlik Komutanlığı URLA/İZMİR)
4) trgy2534 (KASTAMONU ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/KASTAMONU MERKEZ)
5) moko_coke (TSK İSTH.OKL.K.LIĞI/ANKARA YENİMAHALLEKuvvetKARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI)
6) akıncı0606
7) ozefe
8) serdarakyol (LOJ.DES.K.LIĞI TEKNİK HİZMET BÖLÜK KOMUTANLIĞI ÇANKAYA/ANKARA)
9) theblacktt
10) pikame
11) tappo22
12) eedeplasman (İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK)
13) foztas (3'ÜNCÜ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI MEBS A.OR.BLG.MU.SİS.TB. 3'ÜNCÜ BLG.MU.SİS.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
14) sonofbacchus (BURSA NİLÜFER ASKERLİK ŞUBESİ)
15) inler (3'ÜNCÜ OR.K.LIĞI ULŞ.OTO A.K.LIĞI KIŞLA HİZ.TK./ERZURUM AZİZİYE Sınıf: İSTIHKAM)
16) eerrkk (Kırıkkale Yahşihan)
17) MMMONUR (istanbul inşaat emlak daire başkalığı istanbul üsküdar)
18) feciratayol (K.EĞT. VE DOK.K.LIĞI KH. VE DES.KT.GR.K.LIĞI KH./ANKARA ÇANKAYA)
19) sulocanxxx (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 24'ÜNCÜ MÜHT.BL./DİYARBAKIR ERGANİ)
20) 7gkhn (4'ÜNCÜ KR.HVCL.A.HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL. MEBS TK./İSTANBUL KARTAL)
21) PrmthS (İzmir Gaziemir)
22) mopsus (İzmir Konak)
23) Executioner (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
24) lanarth (BURSA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/BURSA NİLÜFER)
25) translate2011 (3'ÜNCÜ OR.İS.SVŞ.TB. 1'İNCİ İS.SVŞ.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
26) n0sferatu (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) LOJ.DES.K.LIĞI KH. VE KH.TK./ANKARA MAMAK)
27) memodell (MEBS ANKARA)
28) gsk_1905 (İZMİT İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/KOCAELİ MERKEZ)
29) PoToMuchTo (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 24'ÜNCÜ MÜHT.BL./DİYARBAKIR ERGANİ)
30) jeoben (Aydın Askeralma Bölge Başkanlığı/AYDIN MERKEZ)
31) sinnan (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
32) atamanbasar (DİYARBAKIR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/DİYARBAKIR MERKEZ)
33) 01grg01 (3'ÜNCÜ OR.KH.DES.GR. EMN. VE MHF.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
34) malkoc_torunu (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
35) exclusive13 (GNKUR.GENSEK TSK FOTO FİLM MRK.K.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)
36) aliozdas (OSMANİYE/TOPRAKTEPE)
37) MahirMert07 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 26'NCI MÜHT.BL.K.LIĞI/MERSİN MERKEZ)
38) ekiiinnn (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 3'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 35'İNCİ MÜHT.BL./MUŞ MERKEZ)
40) bonosi (45'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/BİLECİK BOZÜYÜK)
41) aneursym (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI TB.TİPİ KIŞLA HİZ.BRL./KIRIKKALE MERKEZ)
42) captainengin (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
43) sefo27 (ATICILIK VE UZMAN NİŞANCI EĞT.BRL.K.LIĞI (ATUNEB)/ANKARA MAMAK)
44) aciz23 (3'ÜNCÜ OR.KH.DES.GR. EMN. VE MHF.BL./ERZİNCAN MERKEZ)
45) UNFORGIVEN54 (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
46) edipdincer (ANKARA İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)
47) serdarsdu (Çankaya ankara Pers isl daire Başkanlığı)
48) gaashnak (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) TNK.TB. KH. VE KH.BL./ANKARA MAMAK)
49) hayalet cevher (GNKUR. MEBS VE SİBER SAVUNMA K.LIĞI ANKARA ÇANKAYA)
50) drprens
51) mawice (ANITKABİR KOMUTANLIĞI ÇANKAYA/ANKARA)
52) eLmrCh (GNKUR.BASIMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ/ANKARA ÇANKAYA)
53) yakupkan (KR.HVCL.K.LIĞI KH. VE DES.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
54) mustaa27 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
55) energyzer01 (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
56) kimbuyaa (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 25'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/OSMANİYE TOPRAKKALE)
57) cerant (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
58) webteam (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHİMMAT K.LIĞI KH.BL./KIRIKKALE MERKEZ)
59) hince46 (1'İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB.KH. VE KH.BL./ANKARA YENİMAHALLE)
60) BRHNKNK (2'NCİ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB. MEYDAN BKM.ONR. VE İŞL.BL./MALATYA MERKEZ)
61) captan6 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 1'İNCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 12'NCİ MÜHT.BL./İSTANBUL ÇATALCA)
62) sexcukgs (KHO BEDEN EĞİTİM VE SPOR (BES) GR.BŞK.LIĞI/ANKARA ÇANKAYA)
63) Artehlus
64) blostomer (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
65) fatih9055 (yenimahalle)
66) axilik (KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE)
67) gknsrn (ADANA ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ADANA SEYHAN)
68) makel85 (K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 4'ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 48'İNCİ MÜHT.BL.K.LIĞI/GİRNE)
69) halilcankut (3'ÜNCÜ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB. MEYDAN HAREKÂT BL./İZMİR GAZİEMİR)
70) omar little (ERZURUM ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ERZURUM MERKEZ)
71) dex_ter_06 (ERZURUM ASKERALMA BÖLGE BAŞKANLIĞI/ERZURUM MERKEZ)
72) fatih53533 (28'İNCİ MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) K.YRD.LIĞI TOP.TB. 1'İNCİ 155/39 MM.LİK K/M OB.BT./ÇANKIRI MERKEZ)
73) umit_90 (Izmir Gaziemir)
74) luciaan (YENIMAHALLE)


İstanbul'dan gidecek olan tertipler organize olalım aynı uçakla gidelim la :D


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 17:17:03 

İstanbul'dan gelecek olan arkadaşlara sesleniyorum haftaya bir buluşma düzenleyelim gitmeden birbirmizi tanıyalım, orda birliğin içinde "forum donanım"dan mısın diyerek birbirimizi aramaya çalışmayalım :)) İstanbul'dan gelcekler ne diyorsunuz olur mu?


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
4 Mesaj
27 Temmuz 2013; 17:29:00 

quote:

Orijinalden alıntı: malkoc_torunu

İstanbul'dan gelecek olan arkadaşlara sesleniyorum haftaya bir buluşma düzenleyelim gitmeden birbirmizi tanıyalım, orda birliğin içinde "forum donanım"dan mısın diyerek birbirimizi aramaya çalışmayalım :)) İstanbul'dan gelcekler ne diyorsunuz olur mu?

10 numara olur bencede hem sohbet muhabbet hemde tanılmış oluruz


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkametgah : İstanbul

Organize olalım tertipler ;)


 
2 Mesaj
27 Temmuz 2013; 17:38:09 

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

Esas Birliği2'NCİ KR.HVCL.A. MEYDAN HRK.TB.KH./MALATYA MERKEZ

ikamet yeri: Nevşehir

tertiplere selam bayaği çoğuzzz:)


_____________________________



 
11 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:15:18 

Herkese slmlar arkadaşlar.

Eğitim Birliği : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

Esas Birliği : K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 26'NCI MÜHT.BL.K.LIĞI/MERSİN MERKEZ

Sınıf:Bakım

Memleket :Antalya Branş:Sosyal Bilgiler Öğrt... Usta birliğinde Mersin Merkez yazmasına rağmen Tarsus'un Yenice Beldesine 10 km uzak bi köymüş galiba

Mühimmat bakımcılar ne iş yapar rahat mıdır değil midir?Bilgisi olan arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim.


_____________________________

Eğitim Birliği : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

Esas Birliği : K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 2'NCİ MÜHT.BLG.K.LIĞI 26'NCI MÜHT.BL.K.LIĞI/MERSİN MERKEZ


 
1955 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:48:25 

Arkadaslar 28. Mknz p. Tug kh. Ve kh. Tk. K.ligina dusen arkadaslar ozelden bana ulasin. Geleceginiz yerde sizi bekliyorum. Bizim takima duseceksiniz, bilgi vereyim size istediginiz gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1124 Mesaj
27 Temmuz 2013; 18:56:13 


quote:

Orijinalden alıntı: malkoc_torunu

İstanbul'dan gelecek olan arkadaşlara sesleniyorum haftaya bir buluşma düzenleyelim gitmeden birbirmizi tanıyalım, orda birliğin içinde "forum donanım"dan mısın diyerek birbirimizi aramaya çalışmayalım :)) İstanbul'dan gelcekler ne diyorsunuz olur mu?

Anadolu yakasinda her yer bana uyar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6047 Mesaj
27 Temmuz 2013; 19:45:16 

Sorusu olan varmı =) 349 kd p.onb burak =)


_____________________________

Since 2004


 
1 Mesaj
27 Temmuz 2013; 20:09:35 

Emre.






ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkametgah : İstanbul


_____________________________



 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 20:55:05 

quote:

Orijinalden alıntı: mystire

Emre.






ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkametgah : İstanbul


Hoşgeldin aramıza tertip. Buluşma düzenlicez haftaya gelirsin değil mi tanışmak için.


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 22:15:15 

Arkadaşlar benim ikametgah ankara olsada istanbulda çalışıyorum bu hafta istanbuldayım bende gelebilirim buluşmaya hemde ankarada sizlere yardım edeceğim bir durum olursa yardımcı olurum @malkoc_torunu


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 22:32:14 

quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

Arkadaşlar benim ikametgah ankara olsada istanbulda çalışıyorum bu hafta istanbuldayım bende gelebilirim buluşmaya hemde ankarada sizlere yardım edeceğim bir durum olursa yardımcı olurum @malkoc_torunu

İrtibatta kalalım iyi olur kardeş


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 22:58:41 

Arkadaşlar İstanbul'da ikamet edenler olarak bu hafta içi bir buluşma ayarlayacağız. Aşağı isim listesini çıkarttım İstanbul'da ikamet edip de atladığım tertipler varsa ismini eklesin ona göre bir gün belirleyip buluşma ayarlıyalım. Anadolu yakasında buluşacağız. Saati ve günü belirleriz.

İstanbul'da ikamet edenler

@mystire

@eedeplasman

@sinnan

@energyzer01

@blostomer

@luciaan


İstanbul'la yakın olanlarda gelebilir, tanışır kaynaşırız dostlar.



_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
38 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:01:56 

quote:

Orijinalden alıntı: MMMONUR

şu inşaat ve emlak daire başkanlığında biz ne yapcaz ben harita mühendisiyim acaba meslekmi yaptırcaklar (izmir, diyarbakır, ankara) çıkan arkadaşlar birde branşlarınızı şöylerseniz @eedeplasman @atamanbasar @edipdincer

ben inşaat mühendisiyim
bi arkadaşım daha var inşaatçı ona da emlak inşaat izmir çıktı


_____________________________



 
53 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:11:13 

quote:

Orijinalden alıntı: malkoc_torunu

Arkadaşlar İstanbul'da ikamet edenler olarak bu hafta içi bir buluşma ayarlayacağız. Aşağı isim listesini çıkarttım İstanbul'da ikamet edip de atladığım tertipler varsa ismini eklesin ona göre bir gün belirleyip buluşma ayarlıyalım. Anadolu yakasında buluşacağız. Saati ve günü belirleriz.

İstanbul'da ikamet edenler

@mystire

@eedeplasman

@sinnan

@energyzer01

@blostomer

@luciaan


İstanbul'la yakın olanlarda gelebilir, tanışır kaynaşırız dostlar.



bende istanbul anadolu yakası devreler iyi olur organizayon yapalım


_____________________________



 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:14:37 

İzmir çıkan arkadaşın acemiliği nerde? benimde usta izmirde, forumda var mı acaba? @atamanbasar


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


6047 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:20:09 

Mebs cok kalabalik bir birliktir.Bulustugunuz arkadaslari orda gormeme olasiliginiz yuksek.
Anca ayni bolukte olanlari gorursunuz.349 KD olarak yanlis hatirlamiorsam 3200 kisiydik mebste
Toplam 2 yada 4 tabur bunlarin altindada 4 er boluk vardi heralde.Ben 2.tabur 4.boluktum toplam 310 kisiydik. Tabur ve boluklere yerlesmek ise soyadiniza gore oluyordu bizdeyken ki yine oyledir
Mesela soyadim unal ve ranza arkadasimda tanimadigim unal soyadli biriydi.Karsi ranzam biri uz digeri uzun digeri uzunhasan digeri uzunhasanoglu soyadliydi.Soyadlariniz yakinsa yakin olursunuz. Sorusu olan varsa cevapliyim biz 2 gun icinde teslim olduk ve bilgi ogrenme olasiligimiz olamadi malesef



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Since 2004


 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:23:50 

spor eğitim durumu nasıl mebs te?


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
35 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:25:29 


quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

Onur merhaba diğer forumdada yazdım ama ben İzmir e düştüm, harita bölümüm selçuk mezunuyum bende 2008, senin mezuniyet kaç? şubeler hakkında bende meraktayım neler yapacağız ne olacak kestiremiyorum araştırmak istiyorum, sizin komşudan bilgi almadın mı @MMMONUR

2009 mezunuyum bende komsuyla goruyoduk surekli haritaciya cok ihtiyacimiz vardi diyodu sana uzun meslek cikar demisti nasip uzun cikmadi anlicsn izmirde haritaciya ihtiyac var buyuk ihtimalle seni emlak subeye verip meslek yaparsin isim neydi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



6047 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:26:59 


quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

spor eğitim durumu nasıl mebs te?

16 gun acemilik yaptik hic spor yapmadik.Tum amac yemin toreni yuruyusune hazilanmak.Durmadan uygun adim yuruyup mars soyliceksiniz.Normal yurume yok Yemekhaneye hamama kantine heryere uygun adim. MEBS marsi ezberliceksiniz googledan bakabilirsiniz . Aklimda hala acemilikten MEBS marsi, usta birliginden kara havacilik marsi ve piyade marsi var:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Since 2004


 
1124 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:40:33 


quote:

Orijinalden alıntı: BuRaK



16 gun acemilik yaptik hic spor yapmadik.Tum amac yemin toreni yuruyusune hazilanmak.Durmadan uygun adim yuruyup mars soyliceksiniz.Normal yurume yok Yemekhaneye hamama kantine heryere uygun adim. MEBS marsi ezberliceksiniz googledan bakabilirsiniz . Aklimda hala acemilikten MEBS marsi, usta birliginden kara havacilik marsi ve piyade marsi var:)

7 kisinin ustasi kara havacilik cikti, orasi nasil?

İnsaat muhendisiyim, meslek mi yaptirirlar yoksa sacma sapan baska bir sey mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:43:21 

Engin benim, memnun oldum @MMMONUR ikinci öğretimsen kesin görmüşüzdür birbirimizi, cemal vardı giresunlu, kısa geldiği için acaba meslek yapılır mı yapılmaz mı diyordum, eğer öyleyse rahat olabiliriz. İstanbul da bilmiyorum nasıl ama izmir sadece bir bina ve bahçesi olan bi yer, spordu vs.. çok olmaz galiba


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
18 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:45:34 

O zaman acemilik biraz sıcaktan dolayı rahatsız edici olacak, yürüyerek ve dikilerek yorulacağız, çok sağol cevabın için @BuRaK


_____________________________

Eğitim Birliği MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK Esas Birliği İZMİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI/İZMİR KONAK


 
33 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:52:21 

quote:

Orijinalden alıntı: moko_coke


bende istanbul anadolu yakası devreler iyi olur organizayon yapalım


Arkadaşlar İstanbul'da ikamet edip acemi birliği MEBS ANKARA-MAMAK olanlar için bu hafta içi bir buluşma ayarlayacağız. Aşağı isim listesini çıkarttım İstanbul'da ikamet edip de atladığım tertipler varsa ismini eklesin ona göre bir gün belirleyip buluşma ayarlıyalım. Anadolu yakasında buluşacağız. Saati ve günü belirleriz.

YENİ LİSTE

@mystire

@eedeplasman

@sinnan

@energyzer01

@blostomer

@luciaan

@moko_coke

@onurbulut1907

Var mı arttıran :)


_____________________________

ACEMİ : MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./ANKARA MAMAK

USTA : KR.HVCL.OKL.KH./ANKARA YENİMAHALLE

İkamet : İstanbul


 
35 Mesaj
27 Temmuz 2013; 23:52:46 


quote:

Orijinalden alıntı: eedeplasman

Engin benim, memnun oldum @MMMONUR ikinci öğretimsen kesin görmüşüzdür birbirimizi, cemal vardı giresunlu, kısa geldiği için acaba meslek yapılır mı yapılmaz mı diyordum, eğer öyleyse rahat olabiliriz. İstanbul da bilmiyorum nasıl ama izmir sadece bir bina ve bahçesi olan bi yer, spordu vs.. çok olmaz galiba

Muhatemelen gorsek taniriz giresunlu cemali taninsmmi ultra aslan engin mi kadir turgut mustafa siz onlarla takiliyodunuz yanlis hatirlamiyosam askercilik yapatsiniz diyolar fazla asker olmaz tahmini o konudada rahat olursunuz diyolar teknik elamanlari topluyolarmis oraya benim bildiklerim yanlista olabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
38 Mesaj