iPad kendi kendine hareket ediyor!!!
22 Cevap1005 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


168 Mesaj
30 Eylül 2013; 20:26:14 

Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi oyun oynarken veya internette gezerken kendi kendine dokunmaya başlıyor ekrana. Mesela facebookta geziyorum bi anda beni uygulamadan atıyor(öyle part diye kapanma değil home tuşuna basmışım gibi) ve başka uygulamalar açmaya başlıyor. Kapatıp açınca da düzelmiyor. 3 kez restore etmeme rağmen düzelmedi. Gold bilgisayardan aldım. iPad mini 16 gb wifi..


_____________________________

iPad mini 16gb siyah (iOS 7)


227 Mesaj
30 Eylül 2013; 20:45:18 

Garantisi varsa bi baktır.


_____________________________



4425 Mesaj
30 Eylül 2013; 20:54:35 

Birkaç gün önce,İos 7 ye geçince,böyle bir sorun çıktı diye konu açılmıstı,sonraki güncellemeyi bekleyin derim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caferhan -- 30 Eylül 2013; 20:55:33 >


_____________________________

ÇARESİZSENİZ,ÇARE SİZSİNİZ


 
1763 Mesaj
30 Eylül 2013; 21:02:04 

Home tuşunda kısa devre var gibi görünüyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



289 Mesaj
30 Eylül 2013; 21:18:30 

Bu olanlar cihaz şarja takılı iken mi oluyor?

Bu mesajda bahsedilenler: @bravez Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

iPhone 5 16GB Beyaz [Simfree] | PS3 120GB CFW | iPad 2 16GB Wifi Siyah | iPod 4 8GB Siyah | Samsung R522 JS08TR | Samsung LE46M87BD LCDTV | Samsung 226BW | 2007 Opel Astra 1.6 Enjoy Twinport


649 Mesaj
30 Eylül 2013; 21:30:11 

konu başlığına bakınca ipad ayaklanıp gidiyormuymuş dedim :)


_____________________________

iPad mini Retina - EarPods
LG G2
Sony PS Vita :'(
Core 2 quad dekstop-- WD my passport 1tb
Core i5 notebook
Sony Nwz b-172



4425 Mesaj
30 Eylül 2013; 21:31:42 


quote:

Orijinalden alıntı: Teknolojist_44

konu başlığına bakınca ipad ayaklanıp gidiyormuymuş dedim :)

Sesli güldüm



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ÇARESİZSENİZ,ÇARE SİZSİNİZ


686 Mesaj
30 Eylül 2013; 21:49:56 


quote:

Orijinalden alıntı: Teknolojist_44

konu başlığına bakınca ipad ayaklanıp gidiyormuymuş dedim :)

Bende sizin şu ipade söleyinde benim iphoneyi şu ileri kadar bıraksın dicektim :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


fb.com/fatihgauchoo
twitter.com/fatihgaucho
Gazi Üniversitesi


168 Mesaj
30 Eylül 2013; 23:01:35 

Evet ios 6dayken hiç böyle bir şey olmamıştı. internette yabancı forumları biraz araştırdım. aynı şeyi yaşayan bir çok insan var. amerikada ve avrupadakiler cihazı applestoredan direk değiştirmişler. ama türkiyede maalesef böyle bir şey yok. garantiye göndersem bir ay gelmeyecek. bir ay sonunda da sadece restore edip gönderecekler. olan şeyin de home tuşu ile bi alakası yok. mesela klavyede bir şey yazarken önce tuşlar kendiliğinden basılmaya başlıyor. ben birhggggghhhhhhhhgggggd..hhhhhgggrrgg...... bunun gibi.. oyunlarda falan kendi kendine nitro basmalar falan. zamanında ios 4 (tam bilmiyorum) ilk çıktığında böyle bir glitch olmuş. bir sonraki güncellemede düzelmiş. şu anda beta 6 yüklüyorum biraz onunla idare edeceğim..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

iPad mini 16gb siyah (iOS 7)


168 Mesaj
30 Eylül 2013; 23:13:41 

http://www.youtube.com/watch?v=DXCLeLl8iCI Bu da videosu. Aynı sorunu ios 6da yaşayan da varmış


_____________________________

iPad mini 16gb siyah (iOS 7)


168 Mesaj
30 Eylül 2013; 23:16:54 

http://www.youtube.com/watch?v=Qr6NEpMdq-c bir video daha buldum aslında iş ciddi olmasa eğlenceli bir şey


_____________________________

iPad mini 16gb siyah (iOS 7)


872 Mesaj
30 Eylül 2013; 23:25:36 

Bence bir okut üflet
Her şeye rağmen garantiye ver bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
19 Mesaj
14 Kasım 2013; 15:20:39 

aynı sorun bende de var. Ipad mini aldıktan 15 gün sonra sorunu yaşamaya başladım. IOS 7 ye güncelledim 2-3 gün düzgün çalıştı sonra tekrar kendi kendine uygulama açıp kapatmaya başladı. 2 gün önce servise gönderdim değişim talep ettim. sonucu sizlerle paylaşırım.


_____________________________



3365 Mesaj
14 Kasım 2013; 15:41:53 


quote:

Orijinalden alıntı: SecureSpy

Bu olanlar cihaz şarja takılı iken mi oluyor?


Aynen cozum bu soruda gizli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3037 Mesaj
14 Kasım 2013; 15:57:26 

Hocam benim ipad 2 m vardı eskiden onda bi kere yaşadım böyle bi olay sonra yok oldu ve ipad 3 e geçiş yapdım



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



★Mercedes Benz GLK 250 CDİ★ bu hesap 2 kişiliktir!!!

Eğer bir yanlış bir hatamız mevcut ise pm ile belirtin arabalar konusunda ios işletim sistemi hakkında bilgim mevcuttur danışmak için bana danışın!


1454 Mesaj
14 Kasım 2013; 17:02:20 

İpad'ınızın icine cin girmiştir cin :)


_____________________________



168 Mesaj
14 Kasım 2013; 21:25:50 

Arkadaşlar ipadi servise göndermiştim. Sıfırlayıp göndermişlerdi. Tekrar gönderdim ve zorlu bi süreçten sonra dün servisten aldım. Benim de tahmin ettiğim gibi dokunmatik panel değiştirilmiş. Şimdilik bi sorun gözükmüyor. Ama orjinal panel yerine farklı bir panel kullanmışlar. Ekran çok daha yumuşak. Bir sorun çıkartır mı bilmiyorum ama şimdilik memnunum. Bence siz de servise göndermelisiniz. Veya Apple'ın kendi müşteri hizmetlerini arayın çok yardımcı oluyorlar


_____________________________

iPad mini 16gb siyah (iOS 7)


526 Mesaj
14 Kasım 2013; 21:36:19 

Benim ipod touchta da şarjdayken böyle olurdu. Orjinal şarj cihazı ve kablo kullanın, zaten orjinalse pc'den şarj edince oluyor mu diye kontrol edin, kabloda mı şarj cihazında mı sorun hangisindeyse onu değiştirin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



579 Mesaj
14 Kasım 2013; 21:39:12 

Eğer şarza takılıysa (ve çoğunlukla yatak gibi bol metalli bişeyin altındaysa) statik elektrikten oluyor. Home tuşuna başlamaz bence 5 parmak olarak algılıyodur ekran. Şama eğer şarza takılı değilkende olursa garantiye gönderin derim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
19 Mesaj
22 Aralık 2013; 12:12:28 

quote:

Orijinalden alıntı: bykan59

aynı sorun bende de var. Ipad mini aldıktan 15 gün sonra sorunu yaşamaya başladım. IOS 7 ye güncelledim 2-3 gün düzgün çalıştı sonra tekrar kendi kendine uygulama açıp kapatmaya başladı. 2 gün önce servise gönderdim değişim talep ettim. sonucu sizlerle paylaşırım.

cihazımı garantiden yenisi ile değiştirdiler.


_____________________________



4425 Mesaj
22 Aralık 2013; 12:48:51 


quote:

Orijinalden alıntı: bykan59


cihazımı garantiden yenisi ile değiştirdiler.

Donanım sorunu varmış demekki,
Sıfır cihazın hayırlı olsun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ÇARESİZSENİZ,ÇARE SİZSİNİZ


3304 Mesaj
22 Aralık 2013; 12:51:31 

Değişik bi arıza. Sorunun kaynağı neydi acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

- 4S JB IOS 7.0.4 -


 
19 Mesaj
22 Aralık 2013; 19:14:15 

Hiçbir şey söylemediler. Direk yenisi ile değiştirdiler. gerçi benim cihazımda 15 gunluktu ama :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Apple - iPhone - iPad » iPad » iPad kendi kendine hareket ediyor!!!
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön