AVEA (Heryöne 500DK, 5000 SMS, 2GB NET) 23 TL - WOOPS!
3733 Cevap159025 Görüntüleme106 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     39 [41] 43 44 45 46 47 48      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


392 Mesaj
29 Ocak 2014; 16:28:56 

güncel faturam 48 tl gözüküyor bir yanlış mı yaptım acaba? 23 tl indirim tanımlandı diye mesaj geldi SOZ de verdik ama nedense güncelde 48 yazıyor?

48 olacaksa ben süper ikili 4gb da rahattım 1500 dk 4 gb ile boşuna geçmeyeydim


_____________________________

|| Intel Core i7 2600K @4.4 GHz işlemci || MSI Z77MA-G45 || Asus R9 290X Ekran Kartı || Samsung 840 Evo 120 GB Solid State Drive || Gskill Sniper 16 GB (4X4) 1600 MHZ Ram || WD Caviar Black 1 TB X 2 ve Seagate 1 TB ve Seagate 2 TB hard disk || High Power 750W PSU || Corsair H80i cpu soğutucu || Coolermaster Cosmos S Kasa || Asus 24'' monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset kulaklık || Logitech G15 v1 klavye || Logitech X530 5 1 ses sistemi || Tt Black ve Logitech G500 fare || Parrot ArDrone 2 ve 1 || Hamilton Ventura XXL limited edition white saat ||


 
4529 Mesaj
29 Ocak 2014; 17:19:33 

23TL lik bu tarifede olmama rağmen bugün bana "mobil avea tarifesyle yurtiçi her yöne 10 dakikası 50 kuruşa konuşma avantajınız 3 gün içinde dolacaktır" diye uyarı geldi. Normal mi bu?


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


11772 Mesaj
29 Ocak 2014; 17:24:08 


quote:

Orijinalden alıntı: Nevi şahsına münhasır

23TL lik bu tarifede olmama rağmen bugün bana "mobil avea tarifesyle yurtiçi her yöne 10 dakikası 50 kuruşa konuşma avantajınız 3 gün içinde dolacaktır" diye uyarı geldi. Normal mi bu?

paketin o tarifen mobil avea
normal yani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
365 Mesaj
29 Ocak 2014; 17:28:40 

Bu olay yeni bir olay değil.

8 yıldır avea kullanıcısıyım kullancısı olduğum ilk günden beri düzen bu şekilde işliyor.

Hiç unutmam hattımın 2 ya da 3. yılıydı, paketim var diye toplu bayram mesajı atmıştım gece 00dan sonra, takır takır kontörlerimden inmişti. Apar topar telefonu kapatmıştım, 00:18de paket yenilendi uyarısı gelince tekrardan yollamıştım mesajları.

Sadece aveada böyle olduğunu sanmıyorum, diğer operatörlerde de aynı paket uygulaması vardır faturasızlar için.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U. -- 29 Ocak 2014; 18:16:45 >


_____________________________



 
4529 Mesaj
29 Ocak 2014; 17:44:35 


Bu mesajda bahsedilenler: inexo


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


1746 Mesaj
29 Ocak 2014; 18:53:34 

pazar günü başvurdum 4 gün içinde olur dedi,31 inde geçiş işleminiz gerçekleştirlcek dedi turkselden geçiyorum,dedi şu şu numaraya tck no söz yaz gönder yoksa 47 tl gelir.artık geçmesini bekliyorum geçemedi gitti


_____________________________



intel Haswell 4670k | Asrock Extreme 4 z87 | 7870 Xt [Tahiti] | Corsair Vengeance Ddr3 2x4 1600 Mhz | Corsair Cx 750 [Moduler] | Corsair Air 540 Case | Corsair 128 Gb Gs Ssd | Corsair H100i [Pull~Push] | Asus Vn247h 1920x1080p Full Hd Monitör | qCk Fnatic edition Mouse Pad | SteelSeries Kinzu v2 Pro | Logitech G105 Gaming Keyboard | Thermaltake Shock Gaming HeadSet


991 Mesaj
29 Ocak 2014; 19:13:58 


quote:

Orijinalden alıntı: U.

Bu olay yeni bir olay değil.

8 yıldır avea kullanıcısıyım kullancısı olduğum ilk günden beri düzen bu şekilde işliyor.

Hiç unutmam hattımın 2 ya da 3. yılıydı, paketim var diye toplu bayram mesajı atmıştım gece 00dan sonra, takır takır kontörlerimden inmişti. Apar topar telefonu kapatmıştım, 00:18de paket yenilendi uyarısı gelince tekrardan yollamıştım mesajları.

Sadece aveada böyle olduğunu sanmıyorum, diğer operatörlerde de aynı paket uygulaması vardır faturasızlar için.

Vodafone'da saati bellidir her zaman aynı saatte yenilenir ancak bu Avea'nın hatası degil cunku paketiniz yenilendi mesajı gelmeden İnternet'e girip de bakiyelerin gitmesi bence kullanıcı hatası. Dikkat etmek gerekli.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



238 Mesaj
29 Ocak 2014; 19:16:16 

İyide arkadaş bu internetleri merkezi olmayan yerlerde neredeyse sıfır! İnternet paketi için alacaklar bulundukları bölgede internet hızını test edip alsınlar bence


_____________________________

Teknik destek ve bilgi paylaşım forumu KonForum


2628 Mesaj
29 Ocak 2014; 19:33:29 

quote:

Orijinalden alıntı: he_man

arkadaşlar bende az önce yeni hat aldım. hat alırken kız bu whoops önerdi kabul ettim.
YENIYIL yaz 4545 e yolla demişti ve yollayınca şöyle bi msj geldi
500 dk,5000 SMS,1 GB...19TL

kız bana demişti ki YENIYIL diye msj attıktan sonra SOZ yaz 5555 yollamalısınız
böylece kaydınız tamamlanacak.

sizce SOZ yazıp 5555 e yollamalı mıyım yoksa kaydım bu şekilde de tamamlanmış oldu mu ?(1GB internet eksik olarak 19TL tabi)

edit: gelen msj yanlış okumuşum 19 TL indirim tutarıymış


Hayırlı olsun hocam o zaman

Valla bende cepnetten geçtim.

Bayağı memnunum hızıda yetiyorda artıyor bile :)

Da kafama takılan bir şey var

24 yaşındayım

zaten senelikmiş tarife de

ondan sonra ne olur ?
Öğrencilikten çıkmış mı olurum.


_____________________________



2278 Mesaj
29 Ocak 2014; 19:55:11 

Bugün Bimcellde 30. günümü tamamladım ve aveaya geçmek için başvurdum. İşte 10 TL karşılığı yedek sim verdiler. Bimcellden Aveaya aynı gün içinde geçenler olmuştu hep(yarım saat-1 saat içinde). Ben daha geçemedim yaklaşık 5-6 saat oldu. Bu seferde aveaya geçemezsem çıldırırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerliso -- 29 Ocak 2014; 19:55:47 >


_____________________________



 
613 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:17:31 

quote:

Orijinalden alıntı: fenerliso

Bugün Bimcellde 30. günümü tamamladım ve aveaya geçmek için başvurdum. İşte 10 TL karşılığı yedek sim verdiler. Bimcellden Aveaya aynı gün içinde geçenler olmuştu hep(yarım saat-1 saat içinde). Ben daha geçemedim yaklaşık 5-6 saat oldu. Bu seferde aveaya geçemezsem çıldırırım.

Senin için bir ölçü olur mu bilmem ama Cuma 18.00'de başvurdum.Bugun öğleden sonra geçiş tamamlandı.Bu arada mesaj gelmiyor numaranız şu saatte taşınacaktır diye.Servis yok yazdığı zaman diğer hattı takıyorsun.


_____________________________



2278 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:18:04 

quote:

Orijinalden alıntı: ahmet_26


Senin için bir ölçü olur mu bilmem ama Cuma 18.00'de başvurdum.Bugun öğleden sonra geçiş tamamlandı.Bu arada mesaj gelmiyor numaranız şu saatte taşınacaktır diye.Servis yok yazdığı zaman diğer hattı takıyorsun.

Bimcellden mi geçmiştiniz?


_____________________________



 
613 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:20:38 

quote:

Orijinalden alıntı: fenerliso


Bimcellden mi geçmiştiniz?

evet


_____________________________



2278 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:22:38 

hocam ne yaptınız öyle ya bu forumdan çoğu kişi aynı gün içinde geçmiş. Acaba sizin evrakları mı göndermemişlerdi de yeni açıldı Valla 31ine kadar açıldı açıldı açılmadı ondan sonra hiç açılmasın zaten


_____________________________



210 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:24:42 

ben faturalı seç tarifesindeyim 21 tl ödüyorum. benim hesap kesimi 27 sinden 27 sine oluyor. şimdi ben bu kampanya için seç full +full tarifesine geçersem tiğer tarife ücretinide laırlarmı acaba ? yani 21 tl artı 57 tl den mi hesaplayıp indirim yaparlar acaba?


_____________________________



185 Mesaj
29 Ocak 2014; 20:36:35 


quote:

Orijinalden alıntı: crazy0067


Aynen kardeşim internet aşırı yavaş ama bazı zamanlar hızlanıyor ben avea nin internet hızından bişey anlamadım. Özellikle ping çok tutarsız bazı zamanlar bağlanmıyor bile

Hocam bi tanıdıkta faturasız bu paketten var onun interneti hızlıydı acaba bizde mi problem var?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



842 Mesaj
29 Ocak 2014; 21:01:51 

Yıkılan paket kullanıyorum ben şimdi geçebilir miyim bu tarifeye? kişi sayısı dolmuş mudur?


_____________________________



427 Mesaj
29 Ocak 2014; 21:54:12 

Yok dostum, onlar için herşey formalite şöyleki, bugün hat alırken whoops tavsiye etti ama ben 30 yaşınadayım, 25 yaşından kucuk birinin tc sini msj atın dedi. Hatta yeni hat alırken ikametgah yada elektrk su faturası istiyolar, bende hiçbiri yoktu yinede hattı aldım.25 yaş olayı sorun olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"Galatasaray'da kaptanlık yaptığım zamanlarda yazı-tura yapılacağı vakit hep tura derdim. Varsın Atam'ın silüeti yere değmesin" Metin Oktay


1416 Mesaj
29 Ocak 2014; 21:56:47 


quote:

Orijinalden alıntı: fenerliso

hocam ne yaptınız öyle ya bu forumdan çoğu kişi aynı gün içinde geçmiş. Acaba sizin evrakları mı göndermemişlerdi de yeni açıldı Valla 31ine kadar açıldı açıldı açılmadı ondan sonra hiç açılmasın zaten

Benim hattımda 5 günde taşındı bimcellden avea ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2628 Mesaj
29 Ocak 2014; 22:01:13 

quote:

Orijinalden alıntı: he_man

Yok dostum, onlar için herşey formalite şöyleki, bugün hat alırken whoops tavsiye etti ama ben 30 yaşınadayım, 25 yaşından kucuk birinin tc sini msj atın dedi. Hatta yeni hat alırken ikametgah yada elektrk su faturası istiyolar, bende hiçbiri yoktu yinede hattı aldım.25 yaş olayı sorun olmaz

Bİlgi için çok teşekkürler hocam içim rahat oldu şimdi :)

Birinin tcsini atarsan peki hat onun üzerine mi olmuş oluyor ?


_____________________________



2278 Mesaj
29 Ocak 2014; 22:07:38 


quote:

Orijinalden alıntı: Victoяiatus



Benim hattımda 5 günde taşındı bimcellden avea ya

Benim sürmez inşallah o kadar 31ine kadar zaman var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3736 Mesaj
29 Ocak 2014; 22:14:40 

quote:

Orijinalden alıntı: metro03

ben faturalı seç tarifesindeyim 21 tl ödüyorum. benim hesap kesimi 27 sinden 27 sine oluyor. şimdi ben bu kampanya için seç full +full tarifesine geçersem tiğer tarife ücretinide laırlarmı acaba ? yani 21 tl artı 57 tl den mi hesaplayıp indirim yaparlar acaba?

var mı cevabını bilen biri


_____________________________



1416 Mesaj
29 Ocak 2014; 23:13:53 

quote:

Orijinalden alıntı: fenerliso



Benim sürmez inşallah o kadar 31ine kadar zaman var

28 şubata kadar uzatıldı diye biliyorum hocam.

http://www.woops.com.tr...woops/woops-firsata-bak


_____________________________



2278 Mesaj
29 Ocak 2014; 23:19:04 

faturasızın özelliklerinde o yazmıyor faturalıda yazıyor. Acaba sadece faturalıda mı uzadı yoksa ikisinde de uzamış mıdır?

Bu mesajda bahsedilenler: Victo&#1103;iatus


_____________________________



371 Mesaj
29 Ocak 2014; 23:24:07 

LÜTFEN BU TUZAĞA DİKKAT EDİN

avea süper fırsat paketine geçmemin ilk ayında aveanın tuzağına düşmüş bulunmaktayım.26.12.13 tarihinde hattıma süper fırsat paketi tanımladım ve hattınızda para varsa otomatik çekilir lafına güvenerek ayın 15 inde 30 lira yükledim..paketiniz bitti vb. gibi bir mesaj almadan ssat 23,59,59 da paketim sonlanmış ve saat 00:10 da donanım habere girip forumda 10 dk. takıldım sonra interneti kapattım ve kullanılan 29,50 tl olarak mesaj geldi bir baktım nette gezintim liralardan yemiş.sabah avea ile görüştüm hattımda para vardı paketin tanımlanması yerine liralarım gitmiş dedim cevap klasik avea : yapacak bişey yok.şikayet sitesine yadım mail attım vb. sonra aradılar ve sistemin ayarı öyle saat 23.59 da paket biter ama tanımlanması rastgele olabilir sabah 10 da bile olur dediler. 30 gün dolmuş ve siz internete girmişsiniz o arada dediler,ama tam otuz gün olması için yüklediğim saat olması lazım bitiş süresinin dedim yada saat 23.59 da bitiyorsa 12.01 de de yenisi para varken otomatik tanımlanmalı benim hatam yok dedim.cevap ise yapacak bişey yok sistem böyle. bende numaramı taşıyacağım dedim siz bilirsiniz dedi müşteri memnuniyeti anlayışınız 29 lira için müşteriye gidersen git demek mi dedim siz bilirsiniz cevabı aldım. yani kaşla göz arasında avea benden 30 lira sövüşledi ve geldiğin yere dön senle işimiz bitti bize yeni kurban lazım dedi..siz siz olun paket biteceği günden sonra bir gün telefonu açmayın bile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Intel e8400@3300 mhz , Msi P35 Platinium 1333 FSB, MSI cyclone Ati HD6850 OC ,3x1 GB 880 mhz 4-4-4-12 Geil ram,120 GB Kingston V300 SSD 250 GB Seagate NCQ ,550 watt Raidmax Saggitarius Kasa, 47LM640S LD 3D TV Tel: GM Discovery Quad Core 1 Gb


 
442 Mesaj
29 Ocak 2014; 23:28:40 

Şikayetvar'a vs. bu durumu yazdınız mı? Hiçbir geri ödeme yapılmadı mı tarafınıza? Kampanya detaylarında paket her 30 günde bir "otomatik" olarak yenilenir diyor. Benim başıma gelmiş gibi sinirlendim durumunuza.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clearsky -- 29 Ocak 2014; 23:29:34 >

Bu mesajda bahsedilenler: vampirelf


_____________________________



371 Mesaj
29 Ocak 2014; 23:44:13 

Müşteri hizmetlerini aradim,sonra mail attim, sonra şikayet vara yazdim aradilar bilgisayar yazilimi boyle sistem bu yapacak bisey yok dediler BTK ya şikayetettim sonuc bekliyorum.ama umut yok adamalar tezgahi kurmuş,paket suresi bitince beş alti saat yenilemeyelim paketin bittiğini de soylemeyeleim o arada 3-5 ne koparirsak kardir mantigi 1 MB 5 TL ya varmi böyle soygun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vampirelf -- 29 Ocak 2014; 23:45:06 >


_____________________________

Intel e8400@3300 mhz , Msi P35 Platinium 1333 FSB, MSI cyclone Ati HD6850 OC ,3x1 GB 880 mhz 4-4-4-12 Geil ram,120 GB Kingston V300 SSD 250 GB Seagate NCQ ,550 watt Raidmax Saggitarius Kasa, 47LM640S LD 3D TV Tel: GM Discovery Quad Core 1 Gb


222 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
koraycug
29 Ocak 2014; 23:46:33 

Üç kuruşu kar zannediyorlar kaybettiklerinin farkında değiller.. Geçmiş olsun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
442 Mesaj
30 Ocak 2014; 1:43:58 

Bir kere paketin 23:59:59 da bitmesi saçmalık. Paketi saat kaçta aldı iseniz o saatte bitmesi gerekir. Vodafone kullanırken örneğin 15:17'de aldıysam paketi 30 gün sonra yine tam 15:17'de yenilenirdi ve bundan 2 gün önce yenileneceği tarih ve saati bildiren bir sms atılırdı. Bende hattıma TL yükler ve keyfime bakardım. Zamanı geldiğinde 1 saniye bile boşluk olmadan, TL'nizden 1 kuruş bile gitmeden paketiniz yenilenirdi. Son 1 yıldır vodafone faturasız kullanıyordum ve her ay hiçbir süpriz ile karşılaşmadan böyle gerçekleşti paket yenileme.

Çekim kalitesi bölgeden bölgeye değişebilir. Kimileri gayet memnunken bazı bölgelerde edge ile zor bağlanabilen insanlar oluyor. Bunları Avea'nın 1800 mhz gsm bandı kullanması, o bölgedeki kullanıcı yoğunluğu, baz istasyonu sayısı, arazinin coğrafi yapısı gibi teknik sebeplerle açıklayabilirsiniz. Bunlar mazeret değildir, ama en azından bir "açıklamadır".

Ancak; siz tutupta 23:59:59 da hiç şaşmadan şak diye paketi sonlandırmayı beceren sistemin yeni paketi tanımlaması 5-6 saat sürüyor derseniz bu kullanıcı ile en hafif tabiri ile dalga geçmek olur. Süper fırsat yazıp 4545'e sms gönderdiğim saniyede paketi tanımlayan sistem, ay sonu geldiğinde paketi hemen yenileyemiyor öyle mi? Buna kim inanır? (desemde, sadece senin değil bir sürü insanın paketi yenileniyor diyen çıktı. Demekki varmış inanan )

Adamın yok yere 30 lirası gitmiş. 12 ay Avea'da kalacağını baz alırsak ayda 2,5 liraya tekabül eder. Ayda 23 lira ödeyeceğini düşünürken şimdi 25,5 lira ödemiş olacak. Havadan bir zam geldi pakete.
Hala bunun sistemden kaynaklandığına ve yapacak birşey olmadığına inanan var mı?
Birazdan "beğenmiyorsan geçmeseydin" ciler gelir. Onlar söylemeden ben söyleyim; bilseydim geçmezdim zaten. Paketin sayfasında 30 günde bir "otomatik" yenilenir yazıyorken ve Vodafone'da da bunun çok güzel bir şekilde işlediğini tecrübe etmişken insanın aklına böyle bir "uyanıklık" yapabilecekleri gelmiyor maalesef.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clearsky -- 30 Ocak 2014; 1:50:51 >


_____________________________



14 Mesaj
30 Ocak 2014; 2:44:38 

Malesef Aynı durumdan müzdaribim , benimki biraz daha farklı olsada aynı yola çıkıyor , paket bitimiyle lira yüklemesi yaptım paketimin yenilendiği mesajını aldım ve kullanmaya başladım ama paket yerine kullandıklarım lira hesabımdan düştü ve liram bitti şuan paketimide kullanamıyorum. sanırım tekrar lira yüklemesi yapmalıyım. bu durumla karşılaşan başka arkadaşlar var mı acaba ? yani ben paketimi kullanabilmem için bakiyemde lira olması şart mı ?


_____________________________



664 Mesaj
30 Ocak 2014; 2:46:24 

arkadaşlar turkcell'e çok fazla müşteriyi sövüşlüyor diyorsunuz ama avea kadar değildir. inanın avea'da hem hizmet kalite 0 hemde nerden nasıl sövüşlesek diye aranıyolar. ben hayatımda bu kadar kalitesiz karaktersiz bir firma daha görmedim. ,
Not: Türkcelli değilim


_____________________________



3574 Mesaj
30 Ocak 2014; 3:31:02 

Beyler konu için teşekürler. Azönce yaptım işlemleri ve hemen geçtim telefondan. Normalde 30tlye 500dk 1gb internet vardı. Şuan 24.5 tlye 500dk 5000sms ve 2gb internetim var. Normalde 23 deniyor ancak telsiz kullanım ücreti vs 24.5. Bence güzel bi rakam. Sms paketi alıyordum 40 lirayı geçiyordu normalde. Herkese tavsiye ederim. Ha bi de bu operatörlere güven olmaz umarım nanik yapmazlar bizlere


_____________________________

- http://www.youtube.com/watch?v=F_Gfs564YzQ -


3543 Mesaj
30 Ocak 2014; 3:44:31 

10 gündür geçeceğim sözde bimcell'im sabah gidip avea'ya taşıyacağım hat babamın üzerine devralayım sonra avea oradan çat çat çat mesajalr ve gelsin paket ama yarına kadar geçmezse bim çalışanlarının benden çekeceği var


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir Ne mutlu Türküm diyene
Fanatizimle araç almak, daha sonra araçla ilgili yaşayacağınız sorunlar nedeniyle sizi aracınızdan soğutacaktır.


3574 Mesaj
30 Ocak 2014; 3:52:42 

Bimceli düşünüyordum bende ama forumda aylak aylak gezinirken konusunu gördüm cazip geldi. Son gün 28 şubatmış hocam acele yok rahat rahat halledersin


_____________________________

- http://www.youtube.com/watch?v=F_Gfs564YzQ -


3543 Mesaj
30 Ocak 2014; 3:56:48 

Resmi bilgi var mı o faturalılarda diye biliyorum ben sakata gelmeyelim.


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir Ne mutlu Türküm diyene
Fanatizimle araç almak, daha sonra araçla ilgili yaşayacağınız sorunlar nedeniyle sizi aracınızdan soğutacaktır.


460 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:03:45 

müşteri hizmetleriyle görüşün paket yenileme mesajı gelmesine rağmen lira gittiyse geri yüklerler büyük ihtimalle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: araknafobie


_____________________________

Sırtını güneşe çevirirsen, gölgenden gayrı bir şey göremezsin.


3574 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:09:21 

Aha link http://www.woops.com.tr...woops/woops-firsata-bak Herşeyi açıkça yazmışlar.

Bu mesajda bahsedilenler: wampaa


_____________________________

- http://www.youtube.com/watch?v=F_Gfs564YzQ -


3574 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:14:00 

Bidaha baktımda faturasız için bişey göremedim. İkisinin tarihinin farklı olması saçma olur sanırım .. Yani umalımda senin için 28 şubat olsun hadi


_____________________________

- http://www.youtube.com/watch?v=F_Gfs564YzQ -


 
139 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:28:29 

quote:

Orijinalden alıntı: fenerliso

Bugün Bimcellde 30. günümü tamamladım ve aveaya geçmek için başvurdum. İşte 10 TL karşılığı yedek sim verdiler. Bimcellden Aveaya aynı gün içinde geçenler olmuştu hep(yarım saat-1 saat içinde). Ben daha geçemedim yaklaşık 5-6 saat oldu. Bu seferde aveaya geçemezsem çıldırırım.

Bende bu akşam geçtim yarım saat içinde


_____________________________



3543 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:28:42 

“Ben bu fırsattan vazgeçtim!” dersen, IPTAL YENIYIL yazıp 4545’e göndermen yeterli. (Demeyeceğine eminim☺)
Kampanyayı 28 Şubat 2014’te bitirmem gerekiyor, elini çabuk tut☺

Faturalıya mı geçsem ama her ay 23 lira verecek olmak fatura ödemek faturasız iyidir inş. faturasızda uzar.


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir Ne mutlu Türküm diyene
Fanatizimle araç almak, daha sonra araçla ilgili yaşayacağınız sorunlar nedeniyle sizi aracınızdan soğutacaktır.


3574 Mesaj
30 Ocak 2014; 4:33:57 

Valla ustam sen hesabını daha iyi bilirsin ama ben 56lira fatura ödüyordum 2 sene telefon kampanyasından nokia 500 aldım onu ödüyordum. Allahtan bitti. Şimdi bakıyorum sağa sola 24 liraya bunca şey gayet iyi. Aylık 25 lira 1 haftalık sigara parası bile değil


_____________________________

- http://www.youtube.com/watch?v=F_Gfs564YzQ -


197 Mesaj
30 Ocak 2014; 7:57:04 

paket bitiminde mesaj ile uyarı gelmiyor mu ?

benimde ayın 31' ine kadar gözüküyor ama 31 ' i dahil mi acaba ?


_____________________________

2007 getz 1.4 97 ps platin gri atiker sıralı LPG


427 Mesaj
30 Ocak 2014; 8:34:02 

quote:

Orijinalden alıntı: farego


Bİlgi için çok teşekkürler hocam içim rahat oldu şimdi :)

Birinin tcsini atarsan peki hat onun üzerine mi olmuş oluyor ?

yok hat için ben sözleşme imzaladım, fatura benim adıma gelecek.... yaş meselesi tarifeyle alakalı, muhtemelen onlara merkezden bu kampanya 25 yaş altı için uygulanacak dendi.

diyelim ki ben 60 yaşındayım ve hat benim, 17 yaşındaki oğlum da hattın kullanıcısı


_____________________________

"Galatasaray'da kaptanlık yaptığım zamanlarda yazı-tura yapılacağı vakit hep tura derdim. Varsın Atam'ın silüeti yere değmesin" Metin Oktay


2628 Mesaj
30 Ocak 2014; 8:44:01 

Anladım hocam. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam

Bu mesajda bahsedilenler: @he_man


_____________________________



 
145 Mesaj
30 Ocak 2014; 9:03:42 

Konu hakkında fazla bilgim olmamakla beraber, Türkiye teknoloji ithal eden bir ülke olduğundan, sistemleri böyle çalışıyor olabilir. Bence de çok garip ama ne yapacaksınız?

5-6 ay vodafone faturasız maceram oldu. Adamlar o kunuda hakkaten iyiydiler.

Bu mesajda bahsedilenler: clearsky


_____________________________



11772 Mesaj
30 Ocak 2014; 9:18:26 

vodafone da günlük net alınca 23.59 da bitiyor bu yüzden yanlışlıkla çok tl yemistim allahtan 10 tl den fazla yemiyordu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inexo -- 30 Ocak 2014; 9:19:05 >

Bu mesajda bahsedilenler: clearsky


_____________________________



2278 Mesaj
30 Ocak 2014; 10:46:20 


quote:

Orijinalden alıntı: mavi_hayalet


Bende bu akşam geçtim yarım saat içinde

Bende daha tık yok hala bimcelldeyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Ocak 2014; 10:59:56 

Arabanız varsa bu paketi boşverin POCELL(AVEA altlığını kullanıyor)geçin.Aylık 39 TL (1000DK,1000SMS,1GB İNTERNET(SINIRSIZ))
12 aylık peşin verirsen 39*12=468 TL (BAZI KARTLARA 12 TAKSİT) 200TL yakıt veriyor.
468-200=268TL olur böl 12'ye
268/12=22,34TL olur.
Her yakıt alışında 12 kuruşta indirim yapıyorlar.
Aylık 300 lt alabiliyorsun.Ama ben aylık 50-100lt arası alıyorum.
50*12=6TL
22,34-6=16,34 TL aylık faturamız bedavaya yakın hayırlı olsun


_____________________________



 
23 Mesaj
30 Ocak 2014; 13:25:03 

abiler ablalar ısparta merkezde avea woops 23 tl lik 2gb-lik olan aldım gecen gun kullanıyorum. hızı yerlerde telefon iphone 4 avea 3g de kullanıyorum. speed test'ten yaptığım hız testine göre 0,45 e 0,03 mbps çıkıyor. bu konuda bilenlerden yardım bekliyorum avea daki adam bir şey yapamıyacağını söyledi çok sinir oldum. tüketici hakkına şikayet ederim artık.


_____________________________

APPLE apple APPLE


 
2478 Mesaj
30 Ocak 2014; 13:28:19 


quote:

Orijinalden alıntı: vampirelf

LÜTFEN BU TUZAĞA DİKKAT EDİN

avea süper fırsat paketine geçmemin ilk ayında aveanın tuzağına düşmüş bulunmaktayım.26.12.13 tarihinde hattıma süper fırsat paketi tanımladım ve hattınızda para varsa otomatik çekilir lafına güvenerek ayın 15 inde 30 lira yükledim..paketiniz bitti vb. gibi bir mesaj almadan ssat 23,59,59 da paketim sonlanmış ve saat 00:10 da donanım habere girip forumda 10 dk. takıldım sonra interneti kapattım ve kullanılan 29,50 tl olarak mesaj geldi bir baktım nette gezintim liralardan yemiş.sabah avea ile görüştüm hattımda para vardı paketin tanımlanması yerine liralarım gitmiş dedim cevap klasik avea : yapacak bişey yok.şikayet sitesine yadım mail attım vb. sonra aradılar ve sistemin ayarı öyle saat 23.59 da paket biter ama tanımlanması rastgele olabilir sabah 10 da bile olur dediler. 30 gün dolmuş ve siz internete girmişsiniz o arada dediler,ama tam otuz gün olması için yüklediğim saat olması lazım bitiş süresinin dedim yada saat 23.59 da bitiyorsa 12.01 de de yenisi para varken otomatik tanımlanmalı benim hatam yok dedim.cevap ise yapacak bişey yok sistem böyle. bende numaramı taşıyacağım dedim siz bilirsiniz dedi müşteri memnuniyeti anlayışınız 29 lira için müşteriye gidersen git demek mi dedim siz bilirsiniz cevabı aldım. yani kaşla göz arasında avea benden 30 lira sövüşledi ve geldiğin yere dön senle işimiz bitti bize yeni kurban lazım dedi..siz siz olun paket biteceği günden sonra bir gün telefonu açmayın bile.

Rezillik.
Tl yukler yuklemez saniyesinde Telsiz Kullanim Ucretini cekmesini biliyorlar. Maalesef buna benzer bir rezilligi yasadim zamaninda.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



371 Mesaj
30 Ocak 2014; 13:33:38 

Bu Avea kadar düzenbaz operatör yok ben yikilan paket kullanıyordum 1 gb net vardi bunda 2 gb var diye geçtim ayni telefon ayni ev ayni koltuk yari yariya azaldi ve test lere aldanmayin download yapin yazan hiza bakin bildiğin yavaş yani hatta çoğu yerde h+ değil H çekiyor ve H bildiğin eskinin edge/3g hizinda sürünüyor.. 2 lira fazla verin vodafona geçin aci çekmeyin bende hediye dakikalar bitsin direk kaçacam bu kurumsal olmayan dolandirici firmadan



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vampirelf -- 30 Ocak 2014; 13:35:06 >


_____________________________

Intel e8400@3300 mhz , Msi P35 Platinium 1333 FSB, MSI cyclone Ati HD6850 OC ,3x1 GB 880 mhz 4-4-4-12 Geil ram,120 GB Kingston V300 SSD 250 GB Seagate NCQ ,550 watt Raidmax Saggitarius Kasa, 47LM640S LD 3D TV Tel: GM Discovery Quad Core 1 Gb


1255 Mesaj
30 Ocak 2014; 13:37:58 

Paketi değiştirince bende de öyleydi. Şimdi düzeldi. 8 mb leri görüyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: vampirelf


_____________________________



2278 Mesaj
30 Ocak 2014; 14:41:16 

Başvuralı 24 saati geçti hala aveaya geçemedim. Neden böyle farklar oluyor. Bazıları bimcellden aveaya 5 gün içinde geçtim diyor bazıları yarım saat içinde.
Ben geçen ay bimcelle geçtim. Yani 24 Aralıkta başvurdum bimcell için 29 aralıkta da hat açıldı. Tam benim bimcelle başvurduğum gün bu woops kampanyasını gördüm. Bimcelle bir gün sonra başvuracak olsam hiç başvurmaz direk aveaya geçerdim ama işte şans. Sonra bimcell 29 Aralıkta aktifleşti kullanmaya başladım. 30unda aveaya gittim aveaya geçmek için. Bana orda sormadılar kaç gündür bimcelldesiniz felan diye. Direk işlemleri yaptılar. Hattınız 3 gün içinde açılır dediler. Bende bekledim 3 günü geçti 4 gün oldu ortada bir şey yok. Sonra müşteri hizmetlerini aradım. Siz bimcelle yeni geçmişsiniz en az 30 gün bimcellde durmanız lazım dedi. Bende tamam diyip kapattım. Dün 29 ocak itibariyle 30 gün dolmuş oldu. Aveaya gittim tekrar başvurdum. Bekliyorum bakalım. Bu seferde bir sorun olmaz inşallah.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerliso -- 30 Ocak 2014; 14:42:13 >


_____________________________



1955 Mesaj