‖‖ Piranha ZEN - ANA KONU ‖‖
2641 Cevap99299 Görüntüleme40 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


7965 Mesaj
17 Ocak 2014; 0:19:59 


quote:

Orijinalden alıntı: Yandex



Ne oldu Windows Phone fanıydın şimdide Androidçi mi oldun ?

Hayır. Piranha - AMD - Microsoft - Nokia severim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



212 Mesaj
17 Ocak 2014; 2:31:58 

Ürünün başka bi markaya ait olduğunu düşünüyordum ki sanırım haklıymışım, gsmarena'da ararken buldum.
Pirahna ZEN aslında sanırım "Blue life one M", üretim 2014 görünüyor. Her iki telefonunda fotoğrafları birbirine çok benziyor ve özellikler çok yakın görünüyor.
http://www.gsmarena.com/blu_life_one_m-5954.php
0
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fLyNeC -- 17 Ocak 2014; 3:17:38 >


_____________________________



1597 Mesaj
17 Ocak 2014; 9:19:56 

tamam da ilk sayfada zaten blu m olduğunu başka bir arkadaş belirtmiş linkiyle beraber


Bu mesajda bahsedilenler: @fLyNeC


_____________________________



2124 Mesaj
17 Ocak 2014; 9:33:22 

Piranhadan cop olsa almam. Musteri hizmetleri ve servis sifir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

MEGANE 2 HB 1.5 DCİ DYNAMİC
Dh 2006 Üyeleri
Uludağ Üniversitesi-iktisat
NİNTENDO Wİİ BLACK
~ Samsung N150 ~HP PAVİLİON G6
PIRANHA BUSİNESS TAB 7''~~SAMSUNG GALAXY TAB 3 7.0 WHITE~~CODEGEN ULTİMİX 88


36 Mesaj
17 Ocak 2014; 12:19:02 

piranha navigasyonum vardı. yazılım hatasından servise gönderdim. 3 ay haber çıkmadı. servisi ne telefonlara cevap veriyor ne postaya. tüketici hakem heyetinden para iadesi kararı çıkarttım. piranha ne tüketici heyetine cevap verdi ne de bana. bende parayı satıcı vatan bilgisayardan istedim. vatan bilgisayara bile düzgün bir cevap vermedi piranha. sonunda paramı vatan bilgisayar verdi. ağustos 2013 de servise yazılım problemiyle gönderdiğim cihaza 2 hafta önce mail attılar. kullanıcı hatası 130 tl masraf var. banka hesabımıza para yatırın diye. piranha adını her duyduğumda sövüyorum artık. bedavaya verseler şu telefonu genede kullanmam.


_____________________________



 
988 Mesaj
17 Ocak 2014; 12:26:13 

İnşallah 4.4 kitkat olayı doğrudur hocam,facedeki discovery kullanıcıları grubunda burak göncü ye o akdar soru sordum fakat 4.4 kitkat sorularının hiç birine cevap vermedi,ayriyetten GMD 2 geldiğinde cyanegonmod yapıp kullanacağım dedi,bize ulaşırmı bilmiyorum ama ayrıca sonradan farkettim jelly bean görünümlü kit katmış :D mt6592 olduğunu söylüyor satıcı,2 gb ram varmış ne kadar doğru bilinmez fakat 1 hafta içinde video gelecek demiş

Bu mesajda bahsedilenler: Guaire


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ocak 2014; 20:49:27 

tutar


254 Mesaj
17 Ocak 2014; 20:59:49 

merhabalar herkesin tercihine saygım var sonuçta para kolay kazanılmıyor ve herkes binlerce liralık telefonları alamıyor ama şahsi fikrim telefon işi böyle piranha gibi firimaların işi değil zaten kendileride üretmiyorlar çindeki fason üreticilerin telefonlarına marka basıp satıyorlar piranha ile daha önce tecrübem oldu ve aldığıma çok pişman oldum beş para etmez rezil bir servisi var sonunda dayanamadım aldığım ürünü denize attim bence sizde uzak durun ucuza güzel telefon mal edicem diye paranızdan da olmayın geçmisde gm de kullandın gm dstl1 kullanmıştım ve ondada çok kötü bir servis hizmeti ile karşılaşmış sonunda tüketici hakem heyetine giderek paramı almıştım bende eskiden az parayla donanımı iyi ürünler alma peşindeydim ama fark ettimki aldığım ürünler hep bozlup elimde kalıyor harcadığım para kaliteli ürünlerin parasını aşıyordu size tavsiyem böyle ürünlerden uzak durn bugün nexus 4 kullanıyorum lg marka lg de bile büyük sıkıntılar yaşadım lg gibi adı sanı duyulmuş daha büyük bir markada sorunlar yaşıyorsam böyle ufak firimalara hiç yanaşmam bence isim yapmış büyük firimaları tercih edin inanın herşey ürün değildir ürünü aldıktan sonraki hizmettir.


_____________________________

2005 Honda Accord 2.4 Executive


 
1072 Mesaj
17 Ocak 2014; 22:52:34 

700 bankasya ile 625 e geliyor.gpu tek 544 ise cok yeterli degil.chipset 6589 un modifiye yemis versiyonu mtk6589t saniyorum karsilastirma yaptiginiz zaman discoverynin gpsundan yuzde 50 hizli gpu ama adreno 305de bundan yuzde 50 hizli.yani gmd2 nin gpusu daha iyi,islemci tarafındada gmd2 daha iyi olacaktir. yalniz kamera sensoru nexus 5 tekiyle aynı(belki gmd2ninde aynı olur).onun kadar yazilim destegi olmadigindan o kadar cekmez ama baya iyidir bu fiyatli telefon icin.gmdden iyi bir donanımı var gibi gozukuyor onun yerine tercih edilebilir.ama gmd2 ile arasında yeterli fiyat farki olmazsa tercih edilmez bana gore.


_____________________________



801 Mesaj
18 Ocak 2014; 21:54:37 

BU FİRMADAN BİŞEY ALINMAZ ARKADAŞ Tabletim vardı 1GÜNDE BOZULDU 2 AY SERVİSTEN GELMEDİ


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 0:53:32 

Gmd alacakken şu taksit olayı bitmeden bu telefon cıktı iyimi ama markadan korkum var servis ve güncelleme olayı gerçi Mesut Çevik'in dediği gibi telefonum stabil ise niye yükseltiyim ki güncelleme pek önemli değilde servis işi bozuyor


_____________________________



 
26 Mesaj
19 Ocak 2014; 0:57:20 

GMD'nin servisi TELPA hakkında da olumsuz çok yorum var.


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:13:36 


quote:

Orijinalden alıntı: besiktask1997

BU FİRMADAN BİŞEY ALINMAZ ARKADAŞ Tabletim vardı 1GÜNDE BOZULDU 2 AY SERVİSTEN GELMEDİ

piranha'nın garantisi oldukça iyi. Online destekte de servis de bana çok yardımcı oldu

http://imgur.com/bKoSCDB



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:15:35 

Piranha'nın desteği bana oldukça yardımcı oldu niçin böyle diyorsunuz daha ne yapsın adamlar?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: lionheart1905


_____________________________



 
254 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:25:21 

telefon çıksada kasa kalitesi,ses kalitesi kamera kalitesi ,antutu skor vs bir inceleme yapılsa.
Kağıt üzerinde bakıldığında gmd1<p. zen <gmd2 gibi duruyor.


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:28:33 

Telefonun çıkış tarihi ne zaman çıksada alan ilk kullanıcı yorumlarına bakarak alsak abi nasıl bir firmaysa telefonla ilgili hiç video bulunmaz mı ?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
18 gün cezanın,
9 gün 20 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
19 Ocak 2014; 1:30:10 

Telefonlar zaten birbirinin aynısı , Piranha Zen görür görmez hemen araştırmaya başladım
acaba hangi Çin cihazın benzeri diye bi baktım DH Forum ifşa team bulmuş hemen
Cihazlar birbirinin aynı donanım olarak benzer...burada önemli olan temiz kullanmak
cidden buna dikkat ederseniz ve cihazın fabrikasyon bir problemi yoksa sıkıntı yaşamazsınız.

Servis en son aklıma geliyor benim , servislik bir durum olduğunda bana göre sorunsuz servis sayısı
çok az malesef çok çok büüyük uluslararası firmaların servislerinde bile sıkıntı yaşanıyor..
HP servisle neler yaşadığımı ben bilirim..ama bu o markanın kötü olduğu anlamına gelmez
servisi iyileştirmeleri gerekiyor demek...

Bu arada cihaz fena görünmüyor fakat 2000 mAh batarya yeterli olur mu bilemiyorum

http://piranha.com.tr/p...uct_id=535#.UtsOxxBahdg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technological -- 19 Ocak 2014; 1:33:26 >


7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:31:41 


quote:

Orijinalden alıntı: carpediemgzr

Telefonun çıkış tarihi ne zaman çıksada alan ilk kullanıcı yorumlarına bakarak alsak abi nasıl bir firmaysa telefonla ilgili hiç video bulunmaz mı ?

24 Ocak'ta D-Market Elektronik Hizmetler'de (hepsiburada.com) 700TL fiyatından aynı gün kargoyla satın alınabiliyor.

GMD yeni çıkarken de insanlar şüpheliydi, bu cihazda da aynı yorumları görmek normal.

Ayrıca kağıt üzerindeki verilere bakarsak GMD2 ile rekabet edebilecek bir telefon. Gmd2nin fiyatı da önemli



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:38:49 

http://m.gsmarena.com/blu_life_one_m-5954.php

Cihaz BLU üretimi olsa da özelleştirilmiş bir versiyon %90, çünkü 5MP on kamera ve 13MP Sony üretimi sensor, 8GB ROM'la geliyor. Bu özellikler One M'de yok



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: Technological


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:43:05 

Blu life one m ile bazı özellikler farklılık gösteriyor diğer sorum chipsetleri aynı mı ? Mediatek MT6589T


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:44:29 


quote:

Orijinalden alıntı: carpediemgzr

Blu life one m ile bazı özellikler farklılık gösteriyor diğer sorum chipsetleri aynı mı ? Mediatek MT6589T

Desteğe mesaj attım SoC surumu T mi değil mi diye



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:48:51 

Cevap gelince bilgilendirseniz seviniriz telefonu ilk alcaklardan birisiniz heralde


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 1:52:37 


quote:

Orijinalden alıntı: carpediemgzr

Cevap gelince bilgilendirseniz seviniriz telefonu ilk alcaklardan birisiniz heralde

Hepsi burada haricine de çıksın %99 alacağım



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1783 Mesaj
19 Ocak 2014; 5:21:52 

Piranhaya çağrı....


Öncelikle ürüni donanım haber teknoseyir başta olmak üzere teknoloji severlerin takip ettiği sitelere mutlaka örnek gönderin....

Ürünü raflarda inceleyebilmemiz çoğumuzun kafasındaki soru işaretlerini giderecektir. Taksit sınırlandırması gelmeden bunu yapın...

Led bildirim ışığı var mı hiç bir yerde göremedik. Gm de çok fazla talep var mutlaka olsun diye bu olmadan bende asla almayacağım zira 2000 mahlık pil koymuşsunuz bir bildirim var mı diye koca ekranı tamamen açmak zaten az olan pili dayanılmaz hale getirecektir...

En önemlisi insanlar güncellleme bekliyor bunu vereceğinizi açıklayın forumlarda herkes bunu önemli bir artı olarak görür. Pazarlama stratejisinde uzmanlarınız bilirler böyle şeyler önemlidir... Ben işletme mezunu falan değilim ama bunu anlamak için oraları bitirmeye gerek bile yok bunu farkedin yeter...


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


1830 Mesaj
19 Ocak 2014; 7:47:50 


quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever

Piranhaya çağrı....


Öncelikle ürüni donanım haber teknoseyir başta olmak üzere teknoloji severlerin takip ettiği sitelere mutlaka örnek gönderin....

Ürünü raflarda inceleyebilmemiz çoğumuzun kafasındaki soru işaretlerini giderecektir. Taksit sınırlandırması gelmeden bunu yapın...

Led bildirim ışığı var mı hiç bir yerde göremedik. Gm de çok fazla talep var mutlaka olsun diye bu olmadan bende asla almayacağım zira 2000 mahlık pil koymuşsunuz bir bildirim var mı diye koca ekranı tamamen açmak zaten az olan pili dayanılmaz hale getirecektir...

En önemlisi insanlar güncellleme bekliyor bunu vereceğinizi açıklayın forumlarda herkes bunu önemli bir artı olarak görür. Pazarlama stratejisinde uzmanlarınız bilirler böyle şeyler önemlidir... Ben işletme mezunu falan değilim ama bunu anlamak için oraları bitirmeye gerek bile yok bunu farkedin yeter...

hukuksevere çağrı...

Ben prinha ali. Eyvallah hacı tavsiyen için



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
608 Mesaj
19 Ocak 2014; 8:04:46 

700 TL mi ofiyata biraz beklenip discovery 2 alinir. 6589 islemcili telefon artık alınmaz 700tl te şuan gereken bu fiyata en uygun tel 6582 Ii telefonlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Aptallara göre insanlar; ırk, cinsiyet, milliyet, yaş, statü, renk, din ve dil başta olmak üzere 8’den fazla kategoriye ayrılırlar. Halbuki olay bu kadar komplike değildir. İnsanlar sadece 2’ye ayrılırlar: İyi insanlar ve kötü insanlar.
-Albert Einstein


1783 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:22:30 

Arkadaşlar bunda kullanılan lens nexus 5 te kullanılanla aynımı? Hepsiburadada baktım koşulsuz iade var. Alıp kendim inceleyip beğenmezsem gönderesim var üründeki özellikler pil haricinde ilgimi çekiyor...


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


1783 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:25:20 

quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever

Piranhaya çağrı....


Öncelikle ürüni donanım haber teknoseyir başta olmak üzere teknoloji severlerin takip ettiği sitelere mutlaka örnek gönderin....

Ürünü raflarda inceleyebilmemiz çoğumuzun kafasındaki soru işaretlerini giderecektir. Taksit sınırlandırması gelmeden bunu yapın...

Led bildirim ışığı var mı hiç bir yerde göremedik. Gm de çok fazla talep var mutlaka olsun diye bu olmadan bende asla almayacağım zira 2000 mahlık pil koymuşsunuz bir bildirim var mı diye koca ekranı tamamen açmak zaten az olan pili dayanılmaz hale getirecektir...

En önemlisi insanlar güncellleme bekliyor bunu vereceğinizi açıklayın forumlarda herkes bunu önemli bir artı olarak görür. Pazarlama stratejisinde uzmanlarınız bilirler böyle şeyler önemlidir... Ben işletme mezunu falan değilim ama bunu anlamak için oraları bitirmeye gerek bile yok bunu farkedin yeter...

Ekstradan sd karta uygulama atılabilmeside önemli zira bu halk bu olayı discoveryde tattı. Herkes memnun root etmeye gerek yok daha nolsun...


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


1783 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:28:26 

quote:

Orijinalden alıntı: TurboCore



Desteğe mesaj attım SoC surumu T mi değil mi diye

Hocam öyle olması ne anlama geliyor?


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


 
81 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:34:34 

quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever


Hocam öyle olması ne anlama geliyor?

mtk 6589t islemci gm discoceryde kullanilan mtk 6589 den daha yeni ve daha hizli bir islemci....gpular ayni fakat mtk 6589t de frekansi yuksek....mtk 6589 a gore %30-%40 daha iyi deniyor....ha aradaki farka degermi dersen bi mtk 6592 li islemci olsa daha iyi olurdu kanaatindeyim....en azindan gpu farki var



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musti0891 -- 19 Ocak 2014; 10:53:47 >


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:38:06 

Sd karta atma olayı android 4.2 de kendiliğinden var bu olay gmdye ait bişey değil bu telefondada sd karta taşınır bildiğim kadarıyla böyle

Bu mesajda bahsedilenler: hukuksever


_____________________________



1783 Mesaj
19 Ocak 2014; 10:40:48 

quote:

Orijinalden alıntı: musti0891


mtk 6589t islemci gm discoceryde kullanilan mtk 6589 islemcisinden daha yeni ve daha hizli bir islemci....ha aradaki farka degermi dersen bi mtk 6592 li islemci olsa daha iyi olurdu kanaatindeyim....en azindan gpu farki var

Anladım hocam sanırım t dir zira bu tel sanki gmd1 ile 2 arasında gibi geldi. Ama cezbeden husular var birde kuşku var şimdi bu telin kamerasındaki sensöre baktım nexus 5 tekiyle aynı çıktı ben mi yanlış yorumluyorum? Birde arka taraf alüminyum gmd1 de ki kağıt kapak hiç hoşuma gitmemişti bunların incelikte yerinde birde arka taraf alüminyum olması hoşuma gitti.

Acaba diyorum işlemcisi gmd1 in daha yenisi ise bu durumda bu ürünün daha az enerji harcaması demek olmaz mı? O zamanda 2000 mahlık pil yetebilir.


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


 
81 Mesaj
19 Ocak 2014; 11:02:18 

quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever


Anladım hocam sanırım t dir zira bu tel sanki gmd1 ile 2 arasında gibi geldi. Ama cezbeden husular var birde kuşku var şimdi bu telin kamerasındaki sensöre baktım nexus 5 tekiyle aynı çıktı ben mi yanlış yorumluyorum? Birde arka taraf alüminyum gmd1 de ki kağıt kapak hiç hoşuma gitmemişti bunların incelikte yerinde birde arka taraf alüminyum olması hoşuma gitti.

Acaba diyorum işlemcisi gmd1 in daha yenisi ise bu durumda bu ürünün daha az enerji harcaması demek olmaz mı? O zamanda 2000 mahlık pil yetebilir.

pil tuketiminin mtk 6589 dan daha iyi oldugunu dusunmuyorum cunku mtk 6589t (t:turbo) -mtk6589 un modifiye yapilmis hali...dolayisiyla pil tuketimi en iyi sartlarda eski islemci kadar olacaktir bence...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musti0891 -- 19 Ocak 2014; 11:32:22 >


_____________________________



 
40 Mesaj
19 Ocak 2014; 11:27:49 

bende katılıyorum tableti çok iyi hiç bi sorun yok 200 liradan beklentiniz ne varsa karşılıyacak ki bu telefonda öyle çyle s4 gibi bişey beklemio insanlar sadece güzel kullanışlı bir telefon ve plus hizmeti gayet iyi navigasyon hakkında bi fikrim yok ama tabletim gayet iyi ve memnunum hatta bazı markalı tabletlerden bile daha hzılı diyebilirim

Bu mesajda bahsedilenler: TurboCore


_____________________________



 
20 Mesaj
19 Ocak 2014; 14:56:19 

Telefon özellikleri bakımdan harika bir telefon olacağını belli ediyor. 1600-1800 tl ye satan markaların cihazlarından bir farkı yok. Artık satışa başlansa da alıp test etsek markalara sırf ismi var diye para vermekten bıktım. Şimdi bir kaç arkadaş homurdanıyor dur yok bilmem hangi marka kaliteymiş de markaymış.

Arkadaşlar akıllı telefonu neden alırız;

1. Mail kullanırız,
2. İnternette dolaşırız,
3. Oyun oynarız,
3. GPS özelliğini kullanırız,
4. Konuşuruz,
5. Mesajlaşırız,
6. Geliştiriciyseniz üzerinde testler yaparsınız,
7. Resim yada video çekeriz,
8. Film izleriz,
9. Bazı kişiler bu özelliklerden sadece ikisini kullanır konuşma ve mesaj ama hava olsun diye en pahalısından alır :)))) Ama çöpe atacak param yokki benim :))

Daha sayılacak çok şey var aslında ama demek istediğim şu fiyatı uygun olursa bu telefonun 600-700 gibi üç katı fiyatına satılan telefonlarla aynı hatta çift simli oluşuyla fazla özelliğe sahip bir cihaz olacak. Satışa sunulduğunda dediğim fiyataysa kesin alacağım iyi yada kötü yönlerini bu sayfadan paylaşacağım.


_____________________________



33 Mesaj
19 Ocak 2014; 15:59:57 

700 tl satış fiyatı 24 ocak tarihinde bende çok araştırıyorum markadan cekincem var alınca sizden incelemeleri bekleriz artık :)


_____________________________



 
1708 Mesaj
19 Ocak 2014; 16:06:56 

bu ne yaman çelişki turbo her seferinde yerden yere vurduğun android için konu açıyorsun hayırdır ms maaşımı kesti



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kpln04 -- 19 Ocak 2014; 16:13:48 >

Bu mesajda bahsedilenler: @TurboCore Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



7965 Mesaj
19 Ocak 2014; 17:27:29 

quote:

Orijinalden alıntı: kpln04

bu ne yaman çelişki turbo her seferinde yerden yere vurduğun android için konu açıyorsun hayırdır ms maaşımı kesti

Konuyu saptırmayın l¨¹tfen.


_____________________________



 
20 Mesaj
19 Ocak 2014; 17:56:14 

quote:

Orijinalden alıntı: carpediemgzr

700 tl satış fiyatı 24 ocak tarihinde bende çok araştırıyorum markadan cekincem var alınca sizden incelemeleri bekleriz artık :)

Bildirim için çok sağol desteğe mail attım satışı varmı yksa 24 demi ona göre http://store.piranha.com.tr/Zen_1006.html adresinden satın alma işlemine geçecem.


_____________________________



5712 Mesaj
21 Ocak 2014; 0:33:12 

Telefonun kasa ve donanımı kaliteye benziyor. 700 lira çok değil..
Fotoğraf kalitesi de iyi ise çok satar..
Sadece batarya 2000 mah ve 5 inch ekranla işlemcıyi bir gün idare edebilir mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
10 Mesaj
21 Ocak 2014; 0:40:58 

Rakiplerinden zayif bir cihaz

Evobt rs6 yi inceleyin derim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Herzaman İş Başında


 
254 Mesaj
21 Ocak 2014; 1:15:04 

zen 700 tl
evo 800tl

arada pek bi farkta yok. 100 tl daha fazla niye verelim.

ben zen derim.


_____________________________



6 Mesaj
22 Ocak 2014; 0:47:48 

Özelliklerden biri de 3G görütülü görüşme. Acaba bu telefonda 3G görüntülü görüşme mevcut mu?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AKENAD -- 22 Ocak 2014; 0:48:16 >


_____________________________

LG A510-UAE11T
CORE İ3-370M 2.40GHZ-4GB-1024MB GT425M-320GB-15.6"-CAM-DVDRW-W7PRE


 
331 Mesaj
22 Ocak 2014; 2:52:32 

Alinasi bi telefon,ancak bizim dilimizden anlayan biri ciksa sevinicem gercekten.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Biz sadece Beşiktaş'ı sevdik.

Lumia 920 Black


1783 Mesaj
22 Ocak 2014; 19:36:07 

Arkadaşlar öğrendim bildirim ledi yokmuş... Peki işlemcisi neymiş?


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


7965 Mesaj
22 Ocak 2014; 19:41:14 


quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever

Arkadaşlar öğrendim bildirim ledi yokmuş... Peki işlemcisi neymiş?

MTK 6589



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1783 Mesaj
22 Ocak 2014; 19:58:45 

quote:

Orijinalden alıntı: TurboCore



MTK 6589


T olan versiyonu olaymış iyimiş... Şimdi gmd den tek artımız biraz kasası kaliteli, kamerası kaliteli ve pil biraz daha büyük ben söyleyim piranha güncelleme vericem derse gmd artık satamaz...


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


7965 Mesaj
22 Ocak 2014; 20:51:14 


quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever


T olan versiyonu olaymış iyimiş... Şimdi gmd den tek artımız biraz kasası kaliteli, kamerası kaliteli ve pil biraz daha büyük ben söyleyim piranha güncelleme vericem derse gmd artık satamaz...

Gmd2'nin fiyatı önemli, piranha'nın dişli bir rakibi var.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1783 Mesaj
22 Ocak 2014; 21:08:22 

quote:

Orijinalden alıntı: TurboCore



Gmd2'nin fiyatı önemli, piranha'nın dişli bir rakibi var.



Ben zaten gmd 2 ile kıyaslamıyorum. Gmd 1 den artısı yukarda yazdıklarım. Gmd 2 den ise artısı hiç yok ben 650 tl olsa fiyatı daha iyi bulacaktım ama olmadı...


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanıcıları


5712 Mesaj
22 Ocak 2014; 22:00:41 

Arka kapağın metal olması wifi çekimini biraz etkileyebilir.
Çünkü aynı sorun, arkası aliminyum kaplı olan tabletlerde de vardı..
Bir çok global marka telefonun da arka kapağı sert plastikten..
Telefonun ilk objektif incelemesini merakla bekliyorum..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



695 Mesaj
22 Ocak 2014; 22:28:46 

Servis desteğini adam gibi verseler bende düşünürüm.

Fazladan para verip sözde plus garanti Aldım. tabletin Ekranı Çatladı Kapıdan Kapıya Garanti İçin Formu Doldurdum, en yakın Mng kargoya götürün diye sms geldi. Neyse dedim gittim Oda ne mng nin Konudan Haberi yok .

zor bela konuyu anlattım yolladılar.

Telefon numarası ile ulaşma imkanı yok. siteden yazacaksınız 24 saat içinde canları ne zaman isterse cevaplıyorlar.

arıza takip numarası verdiler sitede sorgulama sayfası çalışmıyor.

Tam kepazelik. Alacak arkadaşlar bunları göz önünde bulundursun.


_____________________________

Her şeyi bilmen gerekmez.Haddini bil yeter. Büyük adam olman gerekmez.Adam ol yeter.


2479 Mesaj
22 Ocak 2014; 22:39:37 

Gerek sözlük siteleri olsun gerekte burası olsun herkes servisinden şikayetçi Piranha'nın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Mail.Ru'dan Dosya İndirme [Resimli Anlatım]


1958 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
23 Ocak 2014; 8:46:01 

quote:

Orijinalden alıntı: hukuksever

Arkadaşlar öğrendim bildirim ledi yokmuş... Peki işlemcisi neymiş?

Merhaba,

Bildirim ledi var, işlemcisi MTK6589. Kamera çekimini merak ediyorsanız gün içerisinde Zen ile çakilmiş bir resim buraya ekleyeceğim.



_____________________________

Sorunların çözüm merkezi https://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.


1958 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
23 Ocak 2014; 8:47:02 

quote:

Orijinalden alıntı: AKENAD

Özelliklerden biri de 3G görütülü görüşme. Acaba bu telefonda 3G görüntülü görüşme mevcut mu?


Sayın AKENAD,

Evet 3G ile görüşmek mümkün.


_____________________________

Sorunların çözüm merkezi https://piranha.com.tr/support/ aradığınız herşey bu linkte.


1958 Mesaj
İlgili Kişi
Rıdvan Emiroğlu
İletişim Bilgileri
Adres: E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol - Sefaköy – İstanbul
Telefon: 0212 599 0088
23 Ocak 2014; 8:51:53