Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
Taksi çıkması

Mriya
27 Eylül 2009; 12:32:54 (1212 mesaj)
Arkadaşlar malum taksi çıkması araçlar daha ucuza gidiyor.Yalnız benim anlayamadığım bir olay var.Taksi çıkması nasıl anlaşılıyor?Bildiğim kadarıyla taksiciler zaten boyanın üzerine kaplama yaparak kullanıyorlar aracı.Bu şartlarda renkten,komple boyadan fln anlamak mümkün değil.

Aslında asıl sorum şu:Bu taksi çıkması araçları ucuza alıp km'sini düşürüp bize iteklemeye çalışanları nasıl anlayacağız?


-MorphY-
27 Eylül 2009; 15:44:58 (1246 mesaj)
güvendiğiniz br servise yada ustaya gösterin o anlar


TIMERIDER
27 Eylül 2009; 15:51:50 (3057 mesaj)
az çok otomobilden anlayan genel durumundan çok kilometre yaptığını anlar,şu varki taksilerin bakımı düzenli yapılır ekseriyetle,fakat kiralıktan çıkanlar ticari taksiden beterdir.Kiralık araçlarla neler yapıldığını herkes bilir.Computest,bosch car service yada bildiğiniz bir serviste bilgisayarlı muayene yaptırabilirsiniz.


wurtz
27 Eylül 2009; 16:04:41 (2863 mesaj)
taksi çıkması araba da alınmaz be... 1000TL ne kıy adam gibi sahibinden al bence. motoru 7/24 çalışan araba almak hiç akıl karı değil bence...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

suicide
27 Eylül 2009; 16:09:30 (6389 mesaj)
kolayı var aslında, takside kullanılmayan bir model bakmak mesela eskiden taksiler hep kuş serisi idi, şimdi era, focus, fiatın bazı modelleri vs. genellikle(ankarada).


wurtz
27 Eylül 2009; 16:17:32 (2863 mesaj)
eğer bi oto taksici otosu olduysa o model alınmaz derler
bi taksiciye sordum bu era nasıl diye. motor iyide kaporta mukavva gibi demişti



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

KILIÇ
27 Eylül 2009; 16:40:39 (2612 mesaj)
önceki plakasına bakılarak zaten o araçların kmleri uçukdur kapıları gürültülü kapanır


NİTROUS666
27 Eylül 2009; 18:04:03 (3160 mesaj)
araba kendini belli eder koltuğundan direksiyonundan motor sesinden

birde ticari cıkması olupta 200.000 km yapmayan yok

gecen bir ilan takıldı gözüme logan 1.5 dci 350.000 km de

araba cökmüş resmen

o yüzden ticari cıkması hertürlü anlaşılır km düşürsün hatta gösterge panelini değiştirsin

gidişinden anlarsın bir numara olduğunu

o yüzden ikinçi el arac almadan önce temiz az km yapmış orjinal araclar incelenmeli daha sonra bilgi sahibi olduktan sonra ayni aracın düşük fiyatlı yüksek km yapmış ve eski olanı ayni model tabi bakılmalı..


NİTROUS666
27 Eylül 2009; 18:08:14 (3160 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: wurtz

eğer bi oto taksici otosu olduysa o model alınmaz derler
bi taksiciye sordum bu era nasıl diye. motor iyide kaporta mukavva gibi demişti









yanlış anlamada kim dediyse sana işkembeden sallamış

o zaman Mercedes E sersi de yaramaz hele dizeller avrupada hep ticari taksi bu araçlar

520D audi a6 avant 2.0 tdi uzak durmak lazım


türkiyeninde ekonomik durumuna göre ticariler b sınıfı dizel oluyor




KILIÇ
27 Eylül 2009; 18:22:09 (2612 mesaj)

DH Konsey
28 Eylül 2009; 11:18:24 (2602 mesaj)
Benim arabanın taksi çıkması olması için Antalya civarlarında kullanılmış olması lazım. Arabanın arka davlumbazı dışında çürük olmayınca aldık. Araç çok diri olduğu için kilometresini kavrayamadım. Yaşıtı araçlar 250.000km yapmıştır ama onlar benim araç kadar diri değiller.


Daft Punk
28 Eylül 2009; 11:48:02 (1476 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: honda04

http://www.sahibinden.c...69385WQQpXQQdisplayitem
10 binlira istiyor


"3.25 BMW ÇAKAL KASA"

Çıldırcam


Zanos
28 Eylül 2009; 15:38:44 (1410 mesaj)
bi arkdaş 2500tl ye 98 model taksi çıkması accetn aldı 2000 tl masraf yaptı 5 aydır kullanıyor problem yamadığını söylüyor
bende bindim arabaya öyle aman aman kötü değildi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atartutar -- 5 Ekim 2009; 20:15:05 >

kadirbey86
5 Ekim 2009; 11:48:12 (4 mesaj)
arkadaşlar ben taksi çıkması 2006 albea 1.6 dinamık full(abs,yol bilg,elktrkl cam,sis farı,vs) araç buldum 9 bin tl. 500.000 km yapmış bunu almayı düşünüyorum. taşıt kredisi çekeceğim için bu uygun geldi bana.. önerılerınız nedir?


Coşkun
5 Ekim 2009; 12:16:00 (14818 mesaj)
Bence taksi çıkması araç alınmaz. Araç km yapınca sadece değeri düşmüyor, masraf çıkarma olasılığı da katlanıyor. Ayrıca bu taksi olarak kullanılan araçlar dayanıklılığı ile ünlü olan Mercedes ya da Amerikan sedanları olsa anlarım da 500.000km'de Albea ölü yatırım olur başka da birşey olmaz.

Devletimizin bu işlere bakan kurumları adam olsaydı derlerdi ki taksiciye, "Getir kardeşim 500.000km'deki arabanı hurdaya çevirelim, sıfır alıcağın arabanın da ötv'sini düşelim" falan fişman uydursalardı birşey herkes adam gibi arabaya binerdi.

Taksi çıkması araba alınmaz. Satılması ayıp, sattırılması en büyük ayıp. Bir taksi yürütülme masrafları arttığı zaman ve işe yaramaz hale gelmeye başladığı anda elden çıkartılır.


SAİM.
5 Ekim 2009; 12:45:31 (16496 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: honda04

http://www.sahibinden.c...69385WQQpXQQdisplayitem
10 binlira istiyor


kmside iyiymiş hani


Patch
5 Ekim 2009; 13:01:27 (1151 mesaj)
"arabam orjnal dogandır kartaldan kesme degildir ankaranın en son alınan orjnal doganıdır"

arkadaş bayağı araştırmacı ruha sahipmiş. nereden biliyorsun ki bunu be adam?



quote:

Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


quote:

Orijinalden alıntı: honda04

http://www.sahibinden.c...69385WQQpXQQdisplayitem
10 binlira istiyor


kmside iyiymiş hani


yeni gibi sıfırları okumak insana acı veriyor resmen


Zanos
5 Ekim 2009; 14:02:21 (1410 mesaj)
arkadaşım 98 accent aldı 2500 tl ye taksi çıkması 2000 tl kadar masraf etti 5 aydır kullanıyor bir problem çıkarmadı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atartutar -- 5 Ekim 2009; 20:14:48 >

chnbs
5 Ekim 2009; 14:39:45 (3125 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: wurtz

eğer bi oto taksici otosu olduysa o model alınmaz derler
bi taksiciye sordum bu era nasıl diye. motor iyide kaporta mukavva gibi demişti


bence buz tez yanlış.ama şöyle bir bakış açısıyla ele alabiliriz:bir araç modeli taksi olduysa ve yaygınsa bu genel anlamda düşük işletim maliyetlerine sahip olduğuna,yedek parçanın yaygın olduğuna yorumlanabilir.çünkü bu araçlar her gün yüzlerce km yapıyor ve ev geçindiriyor.yani ne kadar az maliyet o kadar kazanç.ülkemizde taksicilerin parçaları ucuz olan,servisi yaygın olan araçlar kullandığı hepimiz biliriz.


quote:

Orijinalden alıntı: atatutar
arkadaşım 98 accent aldı 2500 tl ye taksi çıkması 2000 tl kadar masraf etti 5 aydır kullanıyor bir problem çıkarmadı


eğer böyle düşeş bir şey denk gelirse alınabilir ama onun dışında önermem.


Akhilleus
5 Ekim 2009; 14:44:39 (6986 mesaj)
taksi çıkmasından hayır gelmez.şirket aracı bile daha sağlıklı en azından o km yi uzun yolda yapıyorlar.

Taksi çıkması
Taksi çıkması adlı konuya Hızlı Cevap
Cevap: Taksi çıkması



Özelleştir
Resim Ekle

Birisi cevaplarsa bana mail at İmza ekle