citroen c3 fun club
943 Cevap142412 Görüntüleme17 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     7 8 9 10 11 12 13 [15]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
190 Mesaj
15 Eylül 2012; 1:05:18 


quote:

Orijinalden alıntı: gurgenli


Ne için kullanıcaksınız ? Kitapçıkta yazıyor hepsi baktınız mı ?

İste benim kitapcigim yok. İnternetten indirdim onda da yazmiyor. Bakim zamani geldi 60 bin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1381 Mesaj
15 Eylül 2012; 9:32:18 

quote:

Orijinalden alıntı: gunaydinbahadir



İste benim kitapcigim yok. İnternetten indirdim onda da yazmiyor. Bakim zamani geldi 60 bin.

Şu an şehir dışında oldugumdan kiapçığa ulaşamıyorum.Bu başlıktan alıntı yaparsanız 2 güne fotografını koyarım.

Ben de sanayide yaptırıyorum oradan bakmıuyorum.

hava filtre , yağ filtre , yağ ,mazot filtre değiştiriyorum. Mazot filtre 20 000 de bir , diğerleri 10 000 de bir değiştiriyorum.

Yağ muhakkak 5w40 kullanın.Çok fark ediyor.Ben madeniyag net ten aldım 66 tl ye castrol edge (en iyi yaglardan biri) diğerlerini de parçacıdan alıyorum orjinal olarak.


_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


 
190 Mesaj
15 Eylül 2012; 12:51:15 

quote:

Orijinalden alıntı: gurgenli


Şu an şehir dışında oldugumdan kiapçığa ulaşamıyorum.Bu başlıktan alıntı yaparsanız 2 güne fotografını koyarım.

Ben de sanayide yaptırıyorum oradan bakmıuyorum.

hava filtre , yağ filtre , yağ ,mazot filtre değiştiriyorum. Mazot filtre 20 000 de bir , diğerleri 10 000 de bir değiştiriyorum.

Yağ muhakkak 5w40 kullanın.Çok fark ediyor.Ben madeniyag net ten aldım 66 tl ye castrol edge (en iyi yaglardan biri) diğerlerini de parçacıdan alıyorum orjinal olarak.

Mazot filtresi 45 binde bir değişiyor diye biliyorum. Resmi paylaşırsanız çok sevinirim. Citroen türkiyeyi aradım, çok yardımcı oldular sağolsunlar ne bakım gerekiyorsa (60 bin için) söylediler. Parça numaralarına kadar verdiler.


_____________________________



224 Mesaj
17 Eylül 2012; 15:26:49 

merhaba arkadaşlar. c3 1.4i comfort benzinli otomatik vites hakkında görüşleriniz nelerdir? şehir içinde bir bayan için kullanıma uygun mudur?


_____________________________

For The Horde!!!


 
360 Mesaj
19 Eylül 2012; 13:10:48 

Geçen bir arkadaşım da gördüm c3 baya bir hoşuma gitti! içi baya bir ferahtı motoru da 92 hp olandan ! Baya bir araba arayışına girmiştim bunların içine C3 Ü de ekledim:) peki 16.000 gibi bir rakama temiz dizel c3 bulabilir miyim (satmak isteyenler pm atabilir ) MERSİN


_____________________________



1381 Mesaj
19 Eylül 2012; 21:23:42 

quote:

Orijinalden alıntı: darkserss

Merhaba,
116.00 km de C3 SX 1.4 HDI 16V aracım var.Yaklaşık 10 gün önce araç park halindeyken sağ ön lastiğin bulunduğu yerde az bir miktar yağ kaçağı olduğunu farkettim ve aracı çalıştığımda anı bölgeden bir tıkırtı sesi gelmeye başladı.Ancak bu ses ertesi gün kesildi ve 1 hafta hiç çıkmadı geçen gün tekrar tekrar park yerinde baktığımda yine yağ kaçağı vardı ve aracı çalıştırdığımda yine çalışma esnasın bu tıkırtı sesi gelmeye artı olarakta gaza bastığımda bir tınlama sesi gelmeye başladı.Ancak araç ısınınca ses kesildi.Fakat araç soğuduktan sonra tekrar çalıştırdığımda ses gelmeye devam ediyor.Servise götürdüm bilgisayara bağladılar egr valf sorunu çıktı(ki aracı aldığımdan bu yana var bildiğim kadarıyla klasik bir c3 sorunu)oradaki ustalar enjektörlerden olabileceğini lokal yağ kaçakları olduğunu enjektör pulları ve keçelerinin değişmesi gerektiğini ayrıca motorun açılıp bakılması gerektiğini söylediler ve bu işlemlerin yaklaşık 3000-4000 tl yi bulacağını ilettiler.Aracın değeri zaten 15-16 bin tl civarında bu kadar yüksek bir ücret açıkçası ödemek istemiyorum.Bu konuda yorumu yada hesaplı bir usta önerisi olan olabilir mi yardımlarınızı bekliyorum.Bostancı sanayide hesaplı ve iyi bir usta tanıdığı olan varsa çok iyi olur:)
Şimdiden teşekkürler ve iyi forumlar.

Selamlar.Bende de bu enjektörlerden yağ kaçağı sorunu vardı.Fakat çok çok az ve aşağıya akmadı henüz.Ben de gittiğimde bana 800 tl fiyat çıkarmışlardı.Enjektörler temizlemesi diyerekten.Dışarda 400 tl ye çok güzel yaptırabilirsin.

Artık enjektör temizleme işi arttı.Her sanayide dükkanları var.Kalteli bir yer bulup yaptırırsan iyi olur.

Bu arada tavsiyem enjektor temizliği için wurth common rail 300ml yakıt katkısını koyman.Ben her 10-15 bin de koyuyorum.Benim bu sorun oldugunda 30000 km önceydi.Wurth katıyorum ve yağ kaçağı durdu sanıyorum enjektorlerden.En azından bi sorun çıkmadı bu gune kadar.


_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


389 Mesaj
21 Eylül 2012; 21:07:25 

ilgilenen varsa satıyorum ben :(

http://www.sahibinden.c...troen-c3-98816594/detay


_____________________________

make way for the bad guy


3415 Mesaj
23 Eylül 2012; 7:31:39 

C3 1.4-16V HDi SX

http://www.sahibinden.c...c3-92-hp-98902325/detay

arkadaşlar bu model nasıldır c3lerden çok anlamamda iyimidir masraf çıkartırmı tipik sorunları nelerdir?

birde aracın 0-100 kmsi 12,9 sn demiş 90bg 200 tork turbo dizel bir araç çok yüksek bir değer değilmi bu? bu aracı genelde performans yönünden övüyorlar.

0-100 Hızlanma (KM) 12,9 sn



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selmand -- 23 Eylül 2012; 7:46:44 >


_____________________________

lumia 720, sapphire 7870xt, i5 2500k, panasonic gf53k, samsung 46f6340 bu konularda sorusu olanlara yardımcı olmaya çalışırım.


1381 Mesaj
26 Eylül 2012; 21:24:41 

quote:

Orijinalden alıntı: gunaydinbahadir


Mazot filtresi 45 binde bir değişiyor diye biliyorum. Resmi paylaşırsanız çok sevinirim. Citroen türkiyeyi aradım, çok yardımcı oldular sağolsunlar ne bakım gerekiyorsa (60 bin için) söylediler. Parça numaralarına kadar verdiler.

0

0

0



_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


 
2 Mesaj
27 Eylül 2012; 10:46:05 

arkıadaşlar merhaba benim c3 te bi sıkıntı var başına bç
öyle vir arıza gelen varsa bi yardımcı olsun 2003 c3 1.4 92 yolda giderken hararet göstergesi birden full yanıyo fakat 15 20 saniye sonra tamamen kalkıyo sonra3 kademe yanıyo filan boyle sapıtttığı oluyo tamirci herhangi bir problem yok dedi ama insanın gözü takılıyo hep oraya varmı bi fikriniz?????


_____________________________



 
190 Mesaj
30 Eylül 2012; 19:33:04 

quote:

Orijinalden alıntı: gurgenli


0

0

0



Hocam bi tanesin çok sağol.


_____________________________



 
19 Mesaj
1 Ekim 2012; 23:25:04 

Herkese merhaba öncelikle
Bir aydır araştırıyorum bir c3 alıcam,14-14500 param var,bu fiyata temiz bir c3 bulabilirmiyim.
Bulursam neyine dikkat etmem lazım,mesela 2004 bir arabada kaç kmye kadar mantıklı olabilir yada boyaya değişsenemi dikkat etmeliyim
teşekkürler...


_____________________________



 
6 Mesaj
2 Ekim 2012; 16:20:46 

Selam,
Söylediğin miktarlara düşük kmli temiz dizel bulman zor.Ya km si yüksektir ya da kazalı yada sorunludur.Örneğin direksiyon kutusundan ses gelmesi 2004 model civarındaki c3 lerin bir çoğunda olabilen bir problem.Dizel alırken iyi araştırmanı tavsiye ederim.Birde alırken aracın daha önce ne tür işlemler gördüğünü triger değişikliği,baskı balatasının değişip değişmediği gibi durumlara da bakmakta fayda var.Eğer götürebiliyorsan mutlaka servise göster ancak birde özel iyi bir ustaya göster diyebilirim.


_____________________________



 
19 Mesaj
3 Ekim 2012; 4:26:15 

2005 - 2006 modellerdede boyle sorunlar varmi, iyi bi 2005 in fiyati kac olur,
Sahibindende 2004 model 150 bin km icin bile 17 18 bin isteyenler var,
2006 modelin fiyati ne kadar olmalidir ne kadrdir mantiken
Ucuz die atlamak lazim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
6 Mesaj
3 Ekim 2012; 7:31:01 

Bende 2004 model 115.000 km de SX 1.4 HDI 16V var o yüzden 2005-2006 modellerle ilgili yorum yapmam doğru olmaz.Kullanan arkadaşların fikirlerini almak lazım.Birde C3 ün farklı modelleri var onlara da dikkat etmek gerekir.
Fiyat konusu araçla doğru orantılı bence kaza,km,yürüyen aksam o yüzden bence modele değil söylediğim kavramlara dikkat ederek araç bakarsan belki istediğin miktarlarda bir c3 bulursun.
Ama şuna çok dikkat et sorunlu bir C3 alırsan tamirine de bir sürü para harcaman gerekecek ucuza alacağım diye sorunlu bir araçta alıp boşuna masraf yapma.


_____________________________



 
241 Mesaj
3 Ekim 2012; 23:25:00 

Merhaba 2006 model 1.6 dizel c3 aldım fakat aracın kapılarını sert kapatınca arka silecek sürekli çalışıyor. Ayrıca bazen kilitleri açınca da arka silecek çalışıyor. sanayide herkesin ağzında beyin. ben araçtan hiç anlamam ama tahmin ettiğim kadarıyla beyin dedikleri sanırım elektiriği kontrol eden bir anakart. Bu anakartı oto elektrikçiler tamir edebilir mi? veya sorun onda mıdır?


249 Mesaj
9 Ekim 2012; 12:30:32 

mrb. arkadaşlar C3 1,6 VTİ 120 hp.Exclusive donanımda Otomatik Vites Cam tavanlı modelini almayı düşünüyorum alacağım araç 20000 km civarında ve yaklaşık 4-5 sene kullanmayı düşünüyorum o yüzden düşük km.de temiz bir araç almayı düşünüyorum fiyat olarak 31-32 civarlarında ancak aynı fiyata Ford Focus Hb. yine otomatik Confort modelleride alınabiliyor biliyorum farklı segment ancak donanım vs.karşılaştırınca aynı fiyata Esp si bile olmayan boş bir Focusa para bağlamayı istemiyorum biraz kararsızım aynı fiyata FUll donanımlı C3 mü yoksa konfor ve genişlik ön planda olan sağlamlığı kanıtlanmış Focusmu karar veremiyorum, bu aracı daha önce kullanan veya sahip olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var.

Bildiğim kadarı ile C3 1,6 vti lerde BVA şanzımanlı kullanılmış ve tam otomatik olması lazım doğrumudur? ve bu şanzıman uzun vadede nasıldır 4-5 senede yapacağım km.tahmini maksimum 40-bin civarıdır bukadar sürede bana büyük sorun yaşatırmı ve C3 ler genel olarak nasıldır sürekli servsi vs.uğraşmak istemiyorum kronik sorunlar varmıdır yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi forumlar..


_____________________________

100 YIL


GRANDE PUNTO
1,4 SJ 95HP Dynamic Titan Gri-K.P-G.P///


 
90 Mesaj
10 Ekim 2012; 0:11:28 

http://www.sahibinden.c...emiz-c3-101172625/detay

arkadaşlar c3 ler hakkında fazla bilgim yok .. bu araba nın fiyatı normal midir ? ve yakıt, konfor özellikleri hakkında bilgi verebilecek olan varsa şimdiden teşekkürler ..


_____________________________

unutma - korkma


4889 Mesaj
16 Ekim 2012; 6:05:10 

Arkadaşlar ctiroen c3 gösterge panelinde kmh yerine mph yazıyor bir türlü kilometreye çeviremedik nerden nasıl ayarlıyacagız?


_____________________________

AMD Radeon HD 7900 Serisi Kullanıcıları Kulübü 2500K@5.2Ghz Philips 27" 273E3LHSB/00|2500K|Corsair H100|Asus P8Z68-V pro/gen3|Sapphire 7950 Dual-X With Boost OC|Corasair XMS3 Serisi 3x2 6GB DDR3 2000 MHz CL9|Corsair 2x60GB Force 3 GT Raid 0|Samsung 1TB hd103sj|Aerocool Xpredator|Seasonic X-750 80+ Plus Gold 750W|X-fi Titanium Fatal1ty Champion|Logitech G19|Razer Mamba 4G|Sennheiser PC 350 ProfessionalGamer Headset|ROCCAT Kave 5.1 Surround Gaming Headset|NZXT Sentry LX Fan Controller|Zalman ZM-MFC3 Fan Kontrolcü


246 Mesaj
17 Ekim 2012; 21:39:47 

arkadaşlar herkese iyi akşamlar. ciddi manada bir adet c3 almayı düşünüyorum 17 18 lira para verebilirim. bana tavsiye edeceğiniz model hangisidir? nelere dikkat etmeliyim yardımcı olabilirsenız cok sevınırım


_____________________________

GALAXY NOTE 2


 
12 Mesaj
31 Ekim 2012; 16:52:36 

turk110 bede senn gibi c3 almayı düşünüyorum benm bütçede 16 17 filan forumda okudugum kadarıyla 1.4 92hp olanları tavsiye ediyorlar ama km yuksek uygun araç bulursan banada haber ver


 
38 Mesaj
4 Kasım 2012; 16:01:02 

iyigünler citroen c3 eski kasa c3 aramaktayım km,si 120000 geçmemiş dizel temiz kullanılmış 18000 tl kadar çıkabilirim 2006 yılı ve üstü olursa iyi olur şimdiden teşekkürler


_____________________________



 
88 Mesaj
9 Kasım 2012; 23:01:51 

arkadaşlar 1.4 92 hp aracımda 1. ve 2. viteslerde aracımda sarsıntı olmaktadır sebebini bilen var mı yardımcı olursanız sevinirim


_____________________________

mystical

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Kasım 2012; 20:42:38 

quote:

Orijinalden alıntı: nakzay80

iyigünler citroen c3 eski kasa c3 aramaktayım km,si 120000 geçmemiş dizel temiz kullanılmış 18000 tl kadar çıkabilirim 2006 yılı ve üstü olursa iyi olur şimdiden teşekkürler

2006 ve üstü hem de dizel o fiyata bulmak imkansız, benzinli bile zor.


 
164 Mesaj
14 Kasım 2012; 14:29:23 

quote:

Orijinalden alıntı: nakzay80

iyigünler citroen c3 eski kasa c3 aramaktayım km,si 120000 geçmemiş dizel temiz kullanılmış 18000 tl kadar çıkabilirim 2006 yılı ve üstü olursa iyi olur şimdiden teşekkürler

o fiyata 2003-2004, belki 2005 model alabilirsiniz o özelliklerde.


_____________________________

opel astra 1.3 cdti edition 2013
bianchi wap
samsung galaxy s4 mini


 
4 Mesaj
14 Kasım 2012; 22:17:27 

citroen c3 arabamın yokuş aşağıya giderken hararet göstergesinin en üst kısmı anlık kırmızı yanıp söndü nedeni ne olabilir acil cevap


_____________________________



 
10 Mesaj
25 Kasım 2012; 21:46:34 


Merhaba ben de 1 aydır, 2011 c3 1.4vti bmp comfort plus kullanıyorum, öğrenmek istediğim birşey var, yokuş aşağı park etmek istediğimde 'R' ye aldığımda gaza iyi basmadıkça araba kendini aşağı doğru kaydırıyor bu normal midir yoksa bende mi bir anormallik var, yeni bir c3 kullanıcısı olarak cevaplarınızı bekliyorum.. teşk..


_____________________________



 
4 Mesaj
20 Aralık 2012; 17:26:46 

merhaba arkadaşlar, 2006 c3 85bin km'yi geçmeyen, dizel, eski kasa ve 1.4 motor, 75 beygir bir aracın fiyatı nedir?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Aralık 2012; 17:35:30 

quote:

Orijinalden alıntı: esra210

merhaba arkadaşlar, 2006 c3 85bin km'yi geçmeyen, dizel, eski kasa ve 1.4 motor, 75 beygir bir aracın fiyatı nedir?

18-20 arası bulunabilir.


 
4 Mesaj
20 Aralık 2012; 19:26:35 

peki bu aracı almadan önce dikkat etmemiz gereken şeyler nelerdir acaba? ne gibi masrafları çıkabilir?


_____________________________



310 Mesaj
20 Aralık 2012; 21:54:49 

Arkadaşlar merhaba 2003 model c3 sx 1.4 araç aldık yeni. Aracın farlarından teki hiç yanmıyor diğeride pek içime sinmedi dıştan da baya buguğu tekinin içine de su kaçmış az bişey. Ben ilk olarak temizlettirmeyi düşünüyordum fakat birinin yanmadığını farkedince acaba değiştirsem mi dedim.

Sizce sadece ampullerini değiştirip temizlettirmem yeterli olur mu ?

Yoksa yeni far mı almam gerekiyor yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2012; 10:14:36 

quote:

Orijinalden alıntı: 4KiLL!

Arkadaşlar merhaba 2003 model c3 sx 1.4 araç aldık yeni. Aracın farlarından teki hiç yanmıyor diğeride pek içime sinmedi dıştan da baya buguğu tekinin içine de su kaçmış az bişey. Ben ilk olarak temizlettirmeyi düşünüyordum fakat birinin yanmadığını farkedince acaba değiştirsem mi dedim.

Sizce sadece ampullerini değiştirip temizlettirmem yeterli olur mu ?

Yoksa yeni far mı almam gerekiyor yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim..

Yeni far sanırım yaklaşık 400 tl civarında olması lazım. Hiç gerek yok. Bence siz temizlettirin, tekrar aynı sıkıntı olursa değiştirirsiniz.
Kaça aldınız otomobili ?


 
4 Mesaj
21 Aralık 2012; 18:51:00 

merhaba bu c3lerin tiriger kayışları bütün arabalar gibi 4 yılda bir değişiyor mu acaba? serviste 10 yıl veya 180binde dedi doğru mudur bana biraz uzun bir süre gibi geldide??



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esra210 -- 21 Aralık 2012; 18:52:07 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2012; 20:49:59 

quote:

Orijinalden alıntı: esra210

merhaba bu c3lerin tiriger kayışları bütün arabalar gibi 4 yılda bir değişiyor mu acaba? serviste 10 yıl veya 180binde dedi doğru mudur bana biraz uzun bir süre gibi geldide??

Doğru. Otomobilin kitapçığında da yazar.


1381 Mesaj
1 Ocak 2013; 13:06:21 

quote:

Orijinalden alıntı: 4KiLL!

Arkadaşlar merhaba 2003 model c3 sx 1.4 araç aldık yeni. Aracın farlarından teki hiç yanmıyor diğeride pek içime sinmedi dıştan da baya buguğu tekinin içine de su kaçmış az bişey. Ben ilk olarak temizlettirmeyi düşünüyordum fakat birinin yanmadığını farkedince acaba değiştirsem mi dedim.

Sizce sadece ampullerini değiştirip temizlettirmem yeterli olur mu ?

Yoksa yeni far mı almam gerekiyor yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim..

Farı herhangi bir yerde 5-10 tl ye değiştirebilirsiniz.

Buğu olayı bende de vardı.Sebebi farların motor kısmındaki plastik kapaklarının üzerinden su girmesi.Yağmurlarda buğu oluşuyor.

Çözümü ise o kapakları açık tutarak hava almasını sağlamak.Bu şekilde su kuruyor.Tabiiki güzelce kuruduktan sonra kapakları kapattıgınızda üstüne kalın bant çekerseniz bir daha hiçbir zaman su girmez.Kuruyana kadar kapakları açık bırakın.


_____________________________

Citroen C3 2005 1.4 hdi 68hp @90000


 
18 Mesaj
5 Ocak 2013; 13:48:46 

[font="Arial"]Arkadaşlar bir araba alma niyetindeyim kısmetse ilk aracımız olacak, bütçem ise azami 15.000 TL civarı ve bu aracın C3 olmasından yanayım. Sizlerin bilgi, tecrübe ve önerilerinizden faydalanabilirsem memnun olurum.[/font]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adige_038 -- 6 Ocak 2013; 18:49:58 >


_____________________________



282 Mesaj
12 Ocak 2013; 22:52:57 

15.000 tl temiz bi c3 bulmak zor olabilir


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Ocak 2013; 11:18:22 

Arkadaş aradı deminde baskı balata seti triger seti bir kaç filtre ön fren diskleri balataları vs 1500 liraya yakın para çıkarmış tanıdık wolkswagen servisi bende yaptırma dedim sizler kaça değiştiniz istanbulda nerede ucuza yaptırır bunları bilgisi olan paylaşabilir mi illa yetkili servisi olmasına bence gerek yok iyi bir ustada olabilir adam zaten anlamıyor pek bu kadarda olmaz ki gitsin başka yerde yaptırsın bakımını

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2013; 11:22:18 

geçen hafta denizli - izmir arası sanırım en ekonomik değere ulaştım.
110 km'yi hiç geçmedim ve kilometrede 0,24 kuruş yaktı arabam (benzinli 1,4 sx)
arabamı seviyorum


340 Mesaj
27 Ocak 2013; 15:22:31 

http://www.sahibinden.c...-km-de-112536359/detay/

arkadaşlar ilandaki arabaya baktırdım anlaştık. arabada ön 2 çamurluk ve kaput değişmiş. ilk aklıma gelen motorda büyük hasarlar olmuş olacağıydı. ama izmirde dynomossda ekspertizini yaptırdık. motorda ve diğer aksamlarda en ufak bir sorun çıkmadı. özellikle motorunun çok iyi olduğu ve 68hp'yi tamamıyla kullandığı söylendi. lifte kaldırıp baktılar motorda, şasede herhangi bir darbe,sökülme,oynama, değişiklik olmadığı belirtildi. ekspertizde çıkan tek kusuru karter çevresinde hafif bir yağ kaçağı olduğuydu. yine ekspertizde bunun çok önemli olmadığı fazla masraf etmeden halledilebileceği söylendi. araç hakkında sizin de görüşlerinizi almak istedim. yardımcı olursanız mutlu olurum.


_____________________________

2005 Citroen C3 SX 1.4 HDI


340 Mesaj
29 Ocak 2013; 23:56:17 

cevaplayan olmamış ama ben arabayı aldım aranıza katıldım:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

2005 Citroen C3 SX 1.4 HDI


 
168 Mesaj
4 Şubat 2013; 20:58:07 

Arkadaşalr c3 almayı düşünüyorum tüplü yada dizel alıcam ikinci el sizde alınır mı 2005 model 17 000 liraya 150 000 km de



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackStar13 -- 4 Şubat 2013; 20:58:28 >


_____________________________



 
212 Mesaj
22 Şubat 2013; 12:51:46 

Citroen C3 yenilendi.

0


Citroën, 2002 yılndan bu yana yaklaşık 2 milyon adet satış yaptığı C3 modelini yeniledi.

0


Ailedeki diğer kardeşleri gibi gündüz farlarına kavuşan C3, tampon ve panjurundaki değişiklikle daha dinamik bir görünüme sahip olmuş.

0


Arka tarafta, stop lambalarının renkleri, tamponda yapılan yenilikler ve konsola yerleştirilen multimedya ekranı ile yeni C3 rakipleri karşısına eksiksiz çıkıyor.

0


Gelecek ay Cenevre'de gerçekleştirilecek fuarda ilk kez sergilenecek olan araç, nisan ayında avrupada satışa sunulacak.


_____________________________

Zor diye bir sey Yoktur imkansız biraz zaman alır ------------------------------------------------------- http://otomobilist.net


1107 Mesaj
13 Mart 2013; 0:48:00 

quote:

Orijinalden alıntı: BlackStar13

Arkadaşalr c3 almayı düşünüyorum tüplü yada dizel alıcam ikinci el sizde alınır mı 2005 model 17 000 liraya 150 000 km de

km biraz fazla değilmi helede dizel için...


_____________________________

Ne irfandır veren ahlâka yükseklik, ne
vicdandır;
Fazîlet hissi insanlarda Allah korkusundandır.


4744 Mesaj
13 Mart 2013; 15:45:03 

Ederi 15



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

?


 
2 Mesaj
7 Nisan 2013; 21:57:16 

Arkadaşlar c3 te hgs etiketini nereye takıyorsunuz ..benim camda aynanın arkasında siyah file gibi bi yer var


_____________________________



 
13 Mesaj
10 Nisan 2013; 15:54:59 

2012 c3 yari otomatik dizel kullniyorum her gun yapana ve satana kufur ediyorum Allah ffetsin almk isteyen bana ulassin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4744 Mesaj
10 Nisan 2013; 23:43:36 


quote:

Orijinalden alıntı: myneco

2012 c3 yari otomatik dizel kullniyorum her gun yapana ve satana kufur ediyorum Allah ffetsin almk isteyen bana ulassin

Talihsiz bir durum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

?


 
338 Mesaj
13 Nisan 2013; 15:52:13 

Merhaba arkadaşlar bir araç buldumda almayı dusunuyorum araç ilk sahibinden sadece uzun yolda kilometre yapılmış araç citroen c3 1.4 16V 92hp olan versiyonu Full araç cam tavan dahil 3 parça boyası var degısen parcası yok motoru 210000 km de 2004 model 14 bin Tl 2 adet hasarı var 1600 ve 500tl arabada degısen parca yok bu fiyata alınırmı sızce birde internette baktıgımda cam tavanlı versiyonu temizi 17 18 bin tl arasında dorumudur


_____________________________



 
316 Mesaj
15 Nisan 2013; 13:04:13 

quote:

Orijinalden alıntı: warlordz1984

Merhaba arkadaşlar bir araç buldumda almayı dusunuyorum araç ilk sahibinden sadece uzun yolda kilometre yapılmış araç citroen c3 1.4 16V 92hp olan versiyonu Full araç cam tavan dahil 3 parça boyası var degısen parcası yok motoru 210000 km de 2004 model 14 bin Tl 2 adet hasarı var 1600 ve 500tl arabada degısen parca yok bu fiyata alınırmı sızce birde internette baktıgımda cam tavanlı versiyonu temizi 17 18 bin tl arasında dorumudur

Merhaba;
Bana araç problemli gibi geldi. Bir kere 200.000 km üzerinde çok sağlıklı bulmak sıkıntıdır. Üzerine iki hasar var ama değişen yok diyorsunuz. Yine de servise gösterip almak lazım. İnternetteki fiyatlar genelde şişirme oluyor. Çok güvenmeyin. Bir arkadaşın Citroen C3 dizel için yazdığı bir kullanıcı yorumunu aşağıda paylaşıyorum. Almayı düşünenler için faydalı olabilir.


_____________________________



 
338 Mesaj
15 Nisan 2013; 20:41:47 

quote:

Orijinalden alıntı: Machinista


Merhaba;
Bana araç problemli gibi geldi. Bir kere 200.000 km üzerinde çok sağlıklı bulmak sıkıntıdır. Üzerine iki hasar var ama değişen yok diyorsunuz. Yine de servise gösterip almak lazım. İnternetteki fiyatlar genelde şişirme oluyor. Çok güvenmeyin. Bir arkadaşın Citroen C3 dizel için yazdığı bir kullanıcı yorumunu aşağıda paylaşıyorum. Almayı düşünenler için faydalı olabilir.


Aracı bugun itibariyle gidip aldım araç sanki 80000km de ki kadar temiz araçmış hıc olmassa kilometresı dusurulmemıs butun bakımları zamanında yapılmıs motoruna gelınce arabanın motoru saat gibi araçta ufleme yok ve cekısı ınanılmaz bu arada araç 70 hp degıl 16V 92hp cam tavanlı versıyonu ve aracın ne onden ne arkadan kazası yok sadece 3 parça boyası var farları bıle orjinal internette baktım cam tavanlı versıyonları 16500 den baslıyor


_____________________________



 
316 Mesaj
16 Nisan 2013; 12:31:30 

Hayırlı olsun. Sizin adınıza çok sevindim. Performanslı olan 92 bg model. Güle güle kullanın.


_____________________________



 
338 Mesaj
16 Nisan 2013; 13:59:38 

tesekkur ederim


_____________________________



774 Mesaj
20 Nisan 2013; 12:31:40 

dostlar bu araç 2010 ve 2013te kasa değiştirdi değil mi?
doğru mudur? bir de ilk kullanıcı için nasıldır c3 dizel?
teşekkürler.


_____________________________

WBRZZi


4744 Mesaj
21 Nisan 2013; 18:05:35 

Kasa makyajlandi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

?


16 Mesaj
22 Nisan 2013; 12:18:32 

Ustalar bende yakın zamanda bir c3 almak niyetindeyim.Bir tane c3 buldum 2006 model1.6 92bg dizel full donanımlı motor 200.000 km'de turbosu yeni değişmiş.Tanıdığım bir citroen servisine götürdüm aracı motor performansı çok iyi dediler kaportada boya yok fiyatınıda 16.500e kadar çektik.Sizce iyi bir seçim olurmu? yada 1.4 dizellerine mi bakayım?


_____________________________



42 Mesaj