EURO TRUCK SIMULATOR 2
35562 Cevap1632324 Görüntüleme212 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     407 [409] 411 412 413 414 415 416      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1247 Mesaj
17 Haziran 2013; 23:10:55 

renault magnum e-tech interrioru çıkmış artık magnumdan başka araç kullanmam:)


399 Mesaj
17 Haziran 2013; 23:15:01 

@fenah2007

Hocam aslında aracın o tarz geri kayışı biraz insanın hoşuna gitse de, kaymanın dozunu kaçırdığından bazen can sıkıcı hale getirebilir kanaatimce
İnş ayarlamaları oturtturabilirsiniz de, bi gıdım kayma ile güzel bi efekt oluşturabilirsiniz bize

Yalnız o mod güzelmiş hocam, beni de bilirsiniz, o tarz ışıklandırma hoşuma gider. inş yeni profil oluşturma gibi bi fikrim var, modu orada kullanabilrim. Ayrıntıları Pm ile konuşuruz. Derken ben de galiba size PM atmakta geciktim en kısa zamanda PM gelicek nasipse hocam

Hocam izleyeceğiniz son videom da aynen sizinki gibi gece yarısı hatta final haftasının ortasında, ETS2 oynamalıyım diye kalktığım bi videoydu, o yüzden biraz garip oldu.
Ben de az önce otomania hocamın videosunu izledim. Şimdi yorum yazıcam, hemen arkasından da sizin videonuzu izleyeceğim nasipse.....

@otomania

Teşekkür ederim hocam, özellikle de belirtmiştim; beni en çok korkutan şey videonun uzunluğuydu. İzlerken sıkıntı vermemişse ne mutlu bana

Hocam intrerior ve V8 sesi tamamen fenah2007 hocamın sayesinde oldu. Bu konudaki yegane kahraman odur

Hocam aç kalırsanız, benim dorsenin yemeklerinden bilmiyorum haberdar mısınız ama, Romanya'ya da bi şube açtırabiliriz

Müzik olayı tamamen fiyasko oldu bu sefer hocam, iki tane ve bana göre büyük aksaklıktan dolayı videonun müzik olayı sıfırdı.
İlki, müzik listesi konusunda hazırlıksız yola çıkmam. Tırı sürmeye başladığımda Barış Manço dinlerim diye açtım listeyi, sanatçının ismini gördüğümde devamında da o vardır diye tıkladım ancak ardından farklı farklı sanatçılar çıkmaya başladı. Ben de müzik menüsüne gir çık olmasın diye karışmadım. Hele bundan sonraki video, sanatçı nedenniyle tamamen fiyasko olmuş durumda
İkinci neden ise, ses yüksekliği. Oyunu kullanmaya başladığım ilk günlerde, müzik sesi seviyesini 1-2 diş aralığında ayarlamıştım ve o güne kadar da karışmadım. Ne olduysa ses az geldi, müzik menüsüne rahatsızlık vermesin diye girmek istemedim ama baktım olmuyo ses çok az geliyo, girip yükseltmek zorunda kaldım. Ardından pop şarkılar yer alınca bu sefer ses fazla geldi, tekrardan azaltmak durumunda kaldım
Gül Pembe olarak sınırlandırmayalım da Barış Manço'ya ilgim var hocam, sevdiğim bir sanatçıdır

Hocam o sallanma konusunda siz bir sonraki videomu görün derim. Öyle bi yolla karşılaştım ki fıtık etti beni

Hocam Truck Stop'u hatırlattınız da, keşke oraya da girseydim. Gerçekten çok güzel bi tesisti. Ama nasip kısmet....

Evet hocam doğru görmüşsünüz, aracı gişe bariyerine bindirmek suretiyle çarptım, çizikten başka bi durum yok şükür

Premium ile ilgili meseleye dikkat etmedim ama siz öyle diyosanız doğrudur ama fenah2007 hocamın kızacağını sanmıyorum, çünkü altımda Scania vardı, o da sever Scania'yı

O ağaç bence de anlamlı olmuş, Yalova Çınarcık'da yolun ortasında çokça çınar ağacı görürsünüz. Bana orayı hatırlattı.

Öndeki tırı takip etme olayı benim canımı fena sıktı hocam. Sadece sizin bahsettiğiniz tırı değil, diğer solladıklarımı da zar zor geçtim Yahu o yolda nası kodlamışsa modcu ben 80 km/h ile gidiyorum ama yetişemiyorum.
Şimdi ben de gülüyorum elbet ama dediğiniz gibi IVECO olsaydı fena gülerdim

Hocam DHL gördüğümde artık ben de bi tanıdık görmüş gibi oluyorum, AI'lere de fenah2007 hocamın dediği gibi "yapay zekasız" demek istiyorum

Evet park biraz farklı oldu, ki söylemeliyim ki renk kattı.

Ayna konusunda ise size teşekkür borçluyum, kaç zamandır aklımdaydı ancak, hani uçurumun kenarındaydım ve birinin itmesi gerekiyodu diyim
Retarder konusu ise apayrı bi mesele hocam. fenah2007 hocamın kulağını baya çınlattım ama kendisi de iyi bilir, tırdan daha çok otobüslere ilgiliyimdir ben. Hatta ilgiyi bırakın, mesleğe dönüşmüş durumda diyebilirim. Nitekim, sırf otobüs yapmak amacıyla şu an makine mühendisiliği okuyorum. Ve biz otobüsçüler arasında da Retarder sesi tabiri caizse aşktır diyebilirim. Son olarak, şu 1.3.0 güncellemesiyle beraber gelen Retarder özelliğine en çok sevinenlerden bir benimdir muhakkak

Bunların ardından sizin videonuzla alakalı yorumlara geçeyim.

İlk olarak, araç çalıştığında kapanan laptop ekranı ve pencerenin açılması çok müthiş bi efekt olmuş.

Araçla harekete geçtiğiniz ilk zamanlardaki düşüncem ön kısımdaki güneşlik oldu. Görüş alanını çokça kısıtladığı düşüncesindeydim ki bence 07:00 ve 08:00 da atlatılan kazaların nedeni de bana göre o güneşlikti.

Geri döneyim, 01:00 da, yine çevikliğinizi kullanıp, aracın sağından sıyrılıvermişsiniz, tebrikler....

03:00 larda ise polis amcama selektörle selamı çakmışsınız....

Bunların dışında her zaman kullandığım kelimeler, istikrarlı ve kararında bir sürüş, park yine aynı. Ayrıyeten haritayı yapanlara da tebrik göndermek lazım. Zevkli bir harita çıkarmışlar bence.

Mesaj fazlasıyla uzadı sanırsam daha fazla uzatmayayım, kalın sağlıcakla...

Bu mesajda bahsedilenler: @fenah2007, @otomania


_____________________________



1336 Mesaj
17 Haziran 2013; 23:42:36 

@ 404 Not Found

Hocam videonuzu izledim, ancak sizin videonuzu izledim diye benimkini izlemek zorunda hissetmeyin içiniz rahat olsun

Öncelikle fizik modu varsa hocam çok sallandığını belirtmek isterim, acayip bir his veriyor

Depodan yükü aldıktan sonra yola çıkışta biraz içten aldınız sanırım yük kaldırıma çıktı biraz, araç bu arada oldukça güçlü olsa gerek otomobil kadar hızlı bir ivmesi var o kadar yüke rağmen

Otoban girişine geldiğinizde orada beklemenize gerek yok hocam sanırım oraya dönme ihtimali olan AI olmasa gerek Bu arada direksiyon kontrolünü mouse ile yapıyorsunuz sanırım, klavyeye göre daha rahat görünüyor çünkü

Bazı yerlerde ciddi anlamda iyi "basmışsınız" hocam, iyi cesaret etmişsiniz diyeyim 18.dakikaya birkaç saniye kala devriliyormuş araç biraz fazla hızlıymışsınız yine de kurtarmışsınız tebrik ederim

23.dakikada da durmak sorun olmuş biraz hocam Park da biraz sıkıntılı olmuş ama yine de devam edin hocam çalışmaya derim, bunu da parkımı beğendikleri için söyleme hakkı buluyorum yoksa böbürlenme anlamında değil hocam

Son olarak ben aheste sürüşü daha çok sevdiğim için videonuzu izlerken sıkılmak değil kesinlikle ama o tır sürme havasını alamadım hocam dürüst olayım size karşı bu anlamda, kalın sağlıcakla

Bu mesajda bahsedilenler: @404 Not Found Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

**İntel i5 2500K @4.5GHz 1.330V Günlük **Cooler Master Hyper 212 Plus **MSI P67A-GD65 B3 **Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 1600MHz **Zotac GTX760 **Seagate 1TB 64MB+Samsung250GB+WD 500GB External **Thermaltake Toughpower 750Watt **Cooler Master HAF-932 **HP 2310ei LED **Logitech G9x **Logitech K300 **Logitech Chillstream Controller
  • Steam: monsterfare, Origin: monsterfare, Battletag: Monsterfare#1838 PSN: Monsterfare92
  • PS3 Super Slim 160GB
  • Samsung Galaxy S3


  • 901 Mesaj
    18 Haziran 2013; 0:32:19 

    @otomania

    Öncelikle videoyu izlediğiniz için teşekkürler.Ortamda yeni olduğum için bugün ben izlerim yarın siz izlersiniz kaynaşıp güzel bir atmosfer sağlamak içindi bu arzum. Fizik modu var bundan dolayı biraz fazla sallanıyor sanırım.Direksiyonla oyunu oynuyorum.Fakat direksiyonumda bir problem var ondan dolayı dönüşlerde sıkıntı çıkartıyor.Zaten direksiyon hareketlerinden anlamışsınızdır.18 Dakikada virajı rahat alırım diye önce viraja girmeden frene bastım virajda ise tam gaz devam ederken toplayamadım.23. Dakikada yine fren ayarsızlığı yüzünden ufak bir dokundurma oldu. Normalde fazla hızı seven biri değilim fakat uzun bir yük almışım yükü aldıktan sonra farkettim insanları sıkmamak adına videonun kısa sürmesi için baya bir bastım.Park konusunda ilk başta beceremedim fakat sonrasında tam olarak oturtabildim yükü.Yorumunuz için teşekkürler önerilerinizi mutlaka dikkate alacağım.İyi geceler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 404 Not Found -- 18 Haziran 2013; 0:43:15 >

    Bu mesajda bahsedilenler: @otomania


    _____________________________

    Volkswagen Caddy 2007 120000 Km Off Road Grisi
    Kron xc 500 V-Fren
    Samsung Galaxy SII
    Nikon D3100 18-55mm VR kit



    1004 Mesaj
    18 Haziran 2013; 2:44:42 

    Yarım kalan oyunumuza devam edelim..
    Gişeleri geçtik, ücretimizi ödedik biraz mola vakti bişeyler yiyip azcık uyuduktan sonra yola devam.



    _____________________________



    175 Mesaj
    18 Haziran 2013; 9:55:55 

    Direksiyonu kurup oyunu oynamayalı uzun zaman oldu. Yeni bir güncelleme veya oyun içinde yenilikler var mı arkadaşlar ?


    _____________________________



    SAMSUNG GALAXY S III

    Super AMOLED 720p HD Gorilla Glass 2 Ekran | Exynos 4412 Quad Chipset | Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9 İşlemci | Mali-400MP GPU | 16/32/64 GB Depolama | 64 GB kadar MicroSD ile Arttırılabilir Hafıza | 1 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 pixels, Autofocus, LED Flash Kamera | 1080p HD Video Kayıt | TV - Out MHL | Android OS, v4.0.4 (Ice Cream Sandwich) İşletim Sistemi


    904 Mesaj
    18 Haziran 2013; 17:31:26 

    @alicemoguz

    Resimler güzel görünüyor hocam ama 2cisi hariç inş bidaha yaşanmaz Mersolarda çok yakışıklı durmuş hocam h.o çalışmasına sevindim. Renonunda yeni interioru bugun denicem inş sorunsuzdur.

    @MyOldFriend

    Rica ederim hocam. Bekliyoruz videolarını

    @Banzai!

    Rica ederim hocam. Man konusunda haklısın interior konusunda SCS çalışmalı biraz lakin bi denemelik kullandık ama bende pek man ci sayılmam gönlümdeki 3 lu bellidir. Scania- Renault Premium ve Mercedes.

    @404 Not Found

    Videomu izleyip yorumladığın için teşekkürler hocam.

    Müzikleri özellikle seçtim zaten hocam bir adet 56 yılı kalan 72 tanede 70-80 ve 90 ların hit parçaları bir araya getirdim her videomda 3-5 tane çalıyorum. Geri dönüşler çok güzel inş devamı gelicek. Bundan sonra türkçe 70-80-90 hitleri olucak inş.

    Zannetme doğruda hocam ben değil yapay zekasızı zannetim bi an çok hızlı gelir gibi geldi sinyali sağ dı ama sağa dönüş için fazla gelmiş gibi geldi bi an ki yapay zekasızların abzürt hareketlerine alışık oldugumdan bu sağ sinyal yakıp sola dönüverir diye bi yavasladım sağa dondugunu gorunce devam ettim.

    Saol hocam beğenmene sevindim. Devamı olucak inş.

    Orada hafifi yokuşu hesaba katmadım benim hatam vardı. Yokuş biraz hız kazandırınca araca bi an atıldı bende hızlıca direksiyonu çevirdim. Allahtan kurtardık.

    Senin videonu ise hocam gecikme sebebi liste. Öncelik Susuz Rakı sonra otomania hocamın videosuydu listede onları izledim, yorumladım. Sıra sen ve ofyariz93 hocamın videolarına geldi aslında dün izlicektim pc başında duramadım akşam sonrada erken yattım ondan bugune kaldı.

    Hocam eline sağlık video için güzeldi keyifliydi. Sürüş tarzını acele buldum lakin önceki cevabında uzunluk nedeniyle yaptığını belirtmişsin bi dahakine daha aheste bir sürüş videonun verdiği keyfe keyif katıcaktır hocam. Bide frenler biraz abartılı geldi hocam sanırım otomania üstadımında dediği gibi fizik modundan. Zınk diye duruyor araç. Lakin direksiyonda var demişsin seninde pedal sorunun olabilir benim mod olmadıgı halde pedal yuzunden yasıyorum fren problemi.

    16:10da ise otobüs ne etti öle yolmu verdi yolmu kesti belli değil orada durulurmu bea

    23:00 te arkadan dokundunuz hocam biraz

    Parka gelirsek eğer başta sıkıntılar olsada sonda güzelce oturdu.

    Bunlar dışında genel olarak sakindi. Bide müzikler hocam baya bi karıştı. En son inna yı duyunca şaşırmadım desem yalan olur.

    Eline sağlık devamını bekliyoruz.

    @ofyariz93

    İnş hocam bende memnun değilim emin video dışındada zararlarını gördüm özellikle maddi açıdan o tarz ani geri gitmeler yuzunden arkadaki araca dokundurup 400 € ceza yedirttiği oldu bana inş çözerim.

    Yollarım hocam istersen modu ne demek renk ve ışık olarak 2 tane mod var onun dışında 1 tane daha modifiye modum var. Hepsini otomania üstadım için upload etmiştim linkini sanada atarım.

    Gece oynayınca uyku etisinden midir nedir garip oluyor videolarımız hocam Tamam hocam ne zaman istersen. Yalnız son videomdaki kanalıma abone olmayı unutma eski kanalımı bıraktım bu kanal üzerinden devam edicem videolarımıda buraya aktarıyorum.

    İnterior ve V8 konusunda ise övgün için teşekkürler hocam. Kahraman felan şımartıyorsun beni

    Premium olayına gelirsek. otomania üstadımın bahsettiği konu son zamanlarda Premium hayranlığım var ama benim için ilk 3 lü Scania, Merso ve Pre o yüzden bir Iveco ile Preyi sollasan ceza yazardım ama şimdi sollanan Pre olsada sollayanda Scania olunca ikilemde kalıyorum üzüntü ve seviç bir arada desemde Scania 1 numaram o ayrı heybeti zaten diğer araçları korkutuyor onlar kendileri kaçıyor heytt

    Gelelim videona;

    Öncelikle hocam ayna konusuna değinicem. Gerçekten aynaları iyi kullanmışsın bide bu şekil daha renk katmış. Kızdığım nokta bu kadar iyi kullanabiliyorken önceden neden F2 kullandın.

    Baştaki otobüs durakları ilgimi çekti. Belediyeye DHL sponsor olmuş sanırsam yada koyu cimbomlu bir belediye başkanları var

    4:45 teki olay garip görünüyor gerçekten otomania hocamında bahsettiği gibi polis önünü keşmiş gibi. Yoksa bu uyuşturucumu kaçırıyordu.

    Köprüde gerçekten takdiri haketmişsiniz hocam. Ayna kontrolleride ayrıcana renk katmış.

    6:45 teki yol hocam polonya mapini deneme isteiği uyandırıyor insanda. Nefis olmuş orası böle yazlık evleri gibi 2 de araç park edilmiş çok güzel olmuş. Bi an hayal ettim öle bi evim olsa balkona çıkıp yoldan geçen tırları izlesem diye.

    7:45 teki yol durumu ilk videoda eleştiri oklarına hedef olmuştu. Bu videodada aynı şekil. Yapanın amacı neydi net olarak merak ediyorum. Yalnız o yoldayken hocam aklıma fena bi inlik geldi. O yoldan şirket aracı olan bir volvo ile geçmek. Kendi aracımla geçersem baya bi içime oturur

    8:42 de yolu çöp bidonu ile kapatmışlar ama. İveconun şöförü için pek sorun teşkil etmedi Seninkimi bu acaba ?

    Bide hemen ardından bi McDonalds daha polonya mapin ana sponsorumudur nedir

    9:00 da çok güzel sıyrılmışsınız o zor durumdan hocam tebrikler. Sollamada bazen böle aksaklıklar oluyor önemli olan kazasız atlatabilmek.

    10:45 teki yol 6:45 te bahsettiğim yolun v2 sürümü gibi olmuş. önceki hayalimi bu yola göre yeniden düzenledim gerçenten harika denemeyi düşünüyorum bu haritayı.

    13:00 da başlayan kamera açısı üstüne gülpembe hocam muhteşemdi o sahne. Öle bir hava katmışki birini gurbete uğurlamak arkasından bakmak gibi fondada atmosferi doruklayan bir muzik. Bi an arkandan su dökesim geldi

    14:00 te hafif bariyere bi dokunma var. Oda nazar boncugu

    16:00 daki kanal ayrıntısınıda görünce gerçekten bu mapi denemem gerektiğini anladım hocam. Yapan çok iyi akıl etmiş öncesindede küçük ama güzel ayrıntılar vardı.

    16:30 da şehire girişte hoşuma giti baya git gide mapi daha çok sevmeye başlıyorum

    17:00 de ki ağacın anlamı bende ise bambaşka bir duygu oluşturdu. Nedeni ise ben İzmir Karşıyaka'da ikamet ediyorum. Evimin sokağı baya genişçe bir sokak caddeye bağlantısı var, özellikle yarıdan sonra kısa bir bölümü baya genişliyip sonra yine daralıyor işte o geniş bölümde aynı şekilde yolun ortasında güzel ulu bir ağaç var. Ağacın sayesinde o nokta yolu gidiş geliş hale getiriyor kısa sürelide olsa. Bu haritada ise 3 yol ağzına konulunca kavşak etkisi yapmış desek yanlış olmaz güzel düşünülmüş.

    Bisikletli bayan olsaydı fonda uyumlu olucaktı. Fonda kocaman öpüyorum Şanssızlık

    18:35 teki çiftlik mükemmel düşünülmüş.

    Özellikle sol tarafta üst üste kasabalar güzel düşünülmüş ayrıntılar. Şehir dışı yol temasını çok iyi işlemiş haritayı yapan anından öpmek lazım.

    21:35 te otomania hocamın dediği gibi ne olduğu konusunda fikir üretmeden geçmene sevindim 5 dakika dile kolay

    28:20 DHL aileden biri

    30:35 Yapay Zekasızlar 2 sinemalarda Üstüne güzel bir dönüş izledik te keyfimiz yerine geldi.

    Park olayı iseyine akıl doluydu çokta keyifliydi eline emeğine sağlık hocam.

    Son olarak müziklere değinicem müzikler özellikle Rahmetli Barış MANÇO harika seçimdi. Sonrasındada her ne kadar karışık felan desende güzel şarkılar vardı.

    Helede Candan ERÇETİN - Ben Kimim bilmemde şu 3 haftadır yaşananlara çok uyan bir şarkı değilmiydi ben mi öle düşünüyorum.

    Yoksa… Yoksa…
    Her ihanete akıl erdiren
    Her cehalete kılıf uyduran,
    Her esarete fiyat biçtiren
    Sen değil de ben miyim?

    Bence harika bir seçimdi. Ses konusunda ise kısıp açma konusunda çekingenlik yapma hocam. Bende yapıyorum bazı mp3 lerin sesi yetersiz kalıyor bazılarınki oldugundan fazla çıkıyor. Motor sesini bastırıyor yada motor sesinden kendi bastırılıyor. Bunu ayarlamak içinde müzik menusune girmek ne yazıkki şart oluyor. Keşke daha düzgün tuşlar ile ses azaltma açma durdurma sonraki şarkıya geçme gibi eklentiler olsaydı ama ahh SCS ah.

    Vdeon yine harikaydı hocam sürüşün çok güzel temkinli ahesteydi. Tam istenilen şekildeydi. Aynları çok iyi kullandın F2 tuşunu sök klavyeden Eline emeğine klavyene sağlık diyorum hocam. Devamını bekliyorum. Bİr nokta daha var videonun uzunluğundan şikayet etmişsin ama emin ol hiç sıkmadı. Hem düzgün sürüşün hemde gerçekten takdire şayan bir harita modu sayesinde romania mapin güzel yollarının yanında bu mapinde çok güzel temaları var açıkça 2 yapımcı birleşip tek bir harita modu çıkartırsa herhalde TSM artık tutmaz.


    Bu mesajda bahsedilenler: @ofyariz93, @Banzai!, @alicemoguz, @404 Not Found, MyOldFriend Bu mesaja 1 cevap geldi.


    _____________________________


    Uzaklaştırılmış
    7 gün cezanın,
    6 gün 3 sa. 17 dk. kadarı kaldı.
    18 Haziran 2013; 17:53:31 

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenah2007

    @Banzai!

    Rica ederim hocam. Man konusunda haklısın interior konusunda SCS çalışmalı biraz lakin bi denemelik kullandık ama bende pek man ci sayılmam gönlümdeki 3 lu bellidir. Scania- Renault Premium ve Mercedes.



    benim 3lüm le çok benzeşiyor

    SCANIA-Magnum-Actros


    1004 Mesaj
    18 Haziran 2013; 17:57:04 

    Scs Software Blogdan Haberler Var!


    WORLD of TRUCKS !!!



    Today we would like to present you with a microscopic glimpse into what we hinted earlier - our long standing devotion to Euro Truck Simulator 2 evolution.

    World of Trucks's ultimate goal is creating an environment where you - our community - can meet, interact and compete with each other in the expansive trucking world.

    Shortly after the next patch we intend to release yet another game update, which is currently in deep testing. This update will enable some new features in the game, slightly extending its functionality.

    This is only a very early stage of a whole new beginning. We'd go as far as calling it - an early alpha of WoTr. Please bear with us, keep your expectations modest, but positively stretched, for a very long journey into the World of Trucks.

    Stay tuned for more!


    _____________________________



    361 Mesaj
    18 Haziran 2013; 18:03:12 

    @fenah2007
    hocam 1.resimde önümde 3 mercedes yan yana duruyordu o yüzden onların fotosunu çektim.o kazayı hiç sorma nasıl yaptım hatırlamıyorum :P tırlarım içinde teşekkür ederim.eski olanı sende kullanmıştın.inş sorunsuz oynarsın yeni interior u.ben otobüs modu attım görevi aldım otobüsün yükü arka tarafında kaldı otobüs habire zıplayıp hasar oluşturuyordu bende bu ne saçma şey deyip sildim.yolda radyodan trt türkü dinliyorum.bende oyunun crack i var o yüzden 1.3.1 de radyolar çalışıyor.

    Bu mesajda bahsedilenler: @fenah2007


    3422 Mesaj
    18 Haziran 2013; 19:59:40 

    quote:

    Orijinalden alıntı: KacaK35

    Yarım kalan oyunumuza devam edelim..
    Gişeleri geçtik, ücretimizi ödedik biraz mola vakti bişeyler yiyip azcık uyuduktan sonra yola devam.



    hocam senin scania modlu galiba ?
    zahmet olmazsa modun linkini atarmısın?


    _____________________________



    226 Mesaj
    18 Haziran 2013; 20:17:52 



    _____________________________

    Htc One X Plus / Sony Xperia L / Acer Aspire 5750G / HP 530 / LG 32LV3550


    1258 Mesaj
    18 Haziran 2013; 20:28:46 

    http://m.facebook.com/p...62480257181701&refid=13


    Şurdaki modu dört gözle bekliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


    _____________________________


    SAMSUNG GALAXY S III
    4.8" Super AMOLED 720p HD Gorilla Glass 2 Ekran | Exynos 4412 Quad Chipset | Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9 İşlemci | Mali-400MP GPU | 16/32/64 GB Depolama | 64 GB kadar MicroSD ile Arttırılabilir Hafıza | 1 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 pixels, Autofocus, LED Flash Kamera | 1080p HD Video Kayıt | TV - Out MHL | Android OS, v4.0.4 (Ice Cream Sandwich) İşletim Sistemi


     
    488 Mesaj
    18 Haziran 2013; 20:54:06 

    quote:

    Orijinalden alıntı: golf_R

    http://m.facebook.com/p...62480257181701&refid=13


    Şurdaki modu dört gözle bekliyorum.

    artık bende dört gözle bekliyorum
    bu arada word of turcksu translateden çevirdim ama pek bişey anlamadım birisi açıklama yaparsa yi olur


    _____________________________



    399 Mesaj
    18 Haziran 2013; 20:56:04 

    @fenah2007

    Hocam eğer upload ettiyseniz, linki ben de alayım. Yoksa hiç uğraşmayın... Gerek yok çünkü bana yine yol göründü

    Evet hocam, geceleri bi gariplik oluyo, ancak ben memnunum bu durumdan. Gariplikler videolara tat katıyo bence, yeni kanalınıza da abone oldum hocam, hayırlı olsun

    Hocam ben de farkettim son zamanlarda Premium'a olan hayranlığınızı ancak bilirim ki Scania sizin için her zaman 1 numaradır

    Ayna konusunda tamamen otomania hocam saolsun Valla neden ben bu kadar zaman F2 ile ayna kullanmışım

    Hocam artık bunu bilin DHL her yerde

    Hocam o asfaltı bozulmuş olan yolu asıl şuan yüklediğim videoda görün. Daha önce de bahsettim fıtık etti beni bu sefer
    Ama beni bilirsiniz ben arabaya acımam

    Hocam o IVECO bana inat hasarsızlık modu yaptırmıştır, çöp bidonlarından duvarlardan hatta ve hatta diğer tırların içinden filan geçiyodur bana kıllık olsun diye

    MC bana vız gelir tırs gider hocam

    Sollama tam olarak finallerin etkisiyle oluşan hırçınlığın oyuna aktarımı olarak düşünüyorum ama yine de güzel sıyrıldım oradan

    Bisikletliye korna çaldım ama bana pas vermedi, sonra aynadan bakınca erkek olduunu gördüm, iyiki pas vermemiş dedim

    Hocam haritayı yapan saolsun, tırlara bi gaz vermiş, önce de bahsettim 80 km/h ile gidiorum yetişmiyor yahu Arkadaş benim de kendime göre hız sınırlarım var, o sınırın sonuna dayanmışım ama yetişemiyorum

    Park ise dediğiniz gibi değişik oldu, videoya renk kattı

    Müzik sesi ise ilk kez böyle bi problem çıkardı, aylardır ses ayarıyla oynamadım ama o gün kısık geldi nedendir bilemedim

    Bahsettiğiniz diğer ayrıntılar ise videoya gerçekten tat katıyor. Bazen kendi köyüme gider gibi hissediyorum. Map'in bu yanı güzel ancak daha önce bahsettiğim aksaklıkları da var. Görünmez duvarlar, görünmez çukurlar (girdiğinizde aracınız düşmeye başlıyor sonsuza düşüyorsunuz sanki) son olarak sizin de şahit olduunuz şerit değiştiren araçlar. Bunların dışında map çok güzel.


    Gelelim sizin MAN ile çektiğiniz videoya d

    öncelikle araçtan başlayayım.
    Aracın DHL oluşu sizi bana beni de size kattı sanki hocam
    Ön kısmı gösteren aynası çok küçük geldi bana, bilmiyorum siz kullanıyo musunuz onu...
    Araç çalışırken ki çıkarttığı uyarı sesine benzer ses müthiş bi ayrıntı olmuş bence. Zamanın da 0 403 ile yaptıım yolculukları hatırlattı bana. O da aynı sesi hem çalıştıında hem de stop ettiğinde çıkarırdı
    Güneşlikteki büyük puntolu MAN yazısı asaletini göstermiş aracın
    Beyaz sileceği gördüümde "aha ulan araç hortladı, bu ne beyazlık abicim" deyi verdim. Hakikaten ilk kez beyaz silecek gördüm...

    Müzikler yine hareketli

    07:07 de kavşakta bekleyen kırmızı Transit beni düşündürdü. Hayır orda aracını neden bıraktın abicim? Hadi bozuldu da bıraktın diyelim, yahu iki kişi bulamadın mı aracı itsin de kenara çek diye

    07:50 de diğer yoldan gelen Scania'yı saygıdan bekledinizi sanırım, ama olmadı araç ters yöne girdi

    12:40 da aracı soldaki bariyerlere vurucak sandım ama çok güzel hesaplama vurmadınız

    13:00 da karşıdan gelen MAN'a selektör çaktınız sanırsam

    14:10 çalmaya başlayan müzik beni Vice City'e götürdü Hatta sesi duyan kardeşim içeriden " abiiiiii abiiiii GTA mı yükledin yoksa" diye koşa koşa yanıma geldi

    Garajın içerisinde yine turlamışsınız, ama altın nerede

    Park ise CUK oturmuş tebrikler

    Son olarak, yerlerin ıslaklığına iki videodur baktım da çok gerçekçi duruyor.... Ekran kartından mı, Map'den mi yoksa yağmur modundan mı merak ettim...

    Her zamanki gibi harika bi video olmuş hocam, ellerinize sağlık devamını bekliyoruz


    Edit: fenah2007 hocam, unuttum son videomu yüklemeyi, buyurum hemen altta videom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ofyariz93 -- 18 Haziran 2013; 21:06:24 >

    Bu mesajda bahsedilenler: @fenah2007


    _____________________________



    652 Mesaj
    18 Haziran 2013; 21:08:57 

    Acaba fizik modu 5 yüklüyken scania daki 14 vitesi nasıl 12 yapabilirim biliyormusunuz?


    _____________________________



    3422 Mesaj
    18 Haziran 2013; 22:42:18 

    teşekkürler...

    Bu mesajda bahsedilenler: tommyvercetti07


    _____________________________



    901 Mesaj
    18 Haziran 2013; 23:57:24 

    @fenah2007

    Videomu izlediğin için teşekkür ederim.Direksiyonda bir problem var fakat frenlerdede sıkıntı var sanırım.En kısa zamanda halledeceğim.

    16:10 Bende anlayamadım dönecek sandım durdum,baktım dönmüyor ne sellektör yapıyor ne bişey.Bende aldım geriye devam ettim.

    23:00 Herhalde frenler moddan dolayı ve konsoldan dolayı bir problem olmuş olabilir ufacık dokundurdum.

    Park konusunda ise ilk denememde olmadı ikincide ise şansa tam oturdu.

    Video biraz aceleye geldi ondan dolayı müzikler biraz karıştı kusura bakmayın.En kısa zamanda sakın modda bir video çekeceğim.

    Bu mesajda bahsedilenler: @fenah2007


    _____________________________

    Volkswagen Caddy 2007 120000 Km Off Road Grisi
    Kron xc 500 V-Fren
    Samsung Galaxy SII
    Nikon D3100 18-55mm VR kit



    399 Mesaj
    19 Haziran 2013; 8:43:50 

    Arkadaşlar Polonya haritası serisinin 4. ve sondan ikinci videosu
    İzlerken keyif almanız dileğiyle, iyi seyirler




    _____________________________



    3422 Mesaj
    19 Haziran 2013; 13:25:32 

    hocam link alabilir miyim ve mod 1.1.1 de calisiyor mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

    Bu mesajda bahsedilenler: @alicemoguz


    _____________________________



    226 Mesaj
    19 Haziran 2013; 18:00:13 

    Hocam Videonuzu İzledim Güzel Olmuş

    En başta dikkatimi çeken benim kullandığım elektronik ibre modunu kullanıyosunuz.
    Yükü aldıktan sonra şehirden çıkana kadar sinyal sönmedi
    14.11 Antalya'da da var tam böyle anayolun ortasında bi ağaç :D
    16.30 tersten dalsaydın hocam petrole ben öyle yapıyorum :D
    19.00 sen yolu geçene kadar çay demledim içtim iyi oldu:D
    20.40 bariyerde doğru duran nadir insanlrdansın, tebrik ederim :D
    24.50 deki bulunduğu yeri söyler misin hocam orda da ağaçları kesiyolar
    29.00 bozuk yol bi bitmediki basmaya devam edesin :D
    31.13 sonunda bitti bozuk yol

    DAha yol uzundu herhalde bitirdiniz videoyu


    _____________________________

    Htc One X Plus / Sony Xperia L / Acer Aspire 5750G / HP 530 / LG 32LV3550


    495 Mesaj
    19 Haziran 2013; 19:29:42 

    Beyler oyun bende açılıyordu bugün tekrar açayım dedim oyun açıldı görünüyor fakat sadece altta simge ve görev yöneticisinde işlemi var.Oyunu sildim tüm dosyalarını yeniden yükledim yine aynı hata sebebi nedir nasıl çözebilirim ?


    _____________________________

    #24 Kobe Bryant


    2520 Mesaj
    19 Haziran 2013; 20:44:54 

    birşey soracağım
    bu oyunu bende araldan almıştım
    g25 setimi sattığım için yaklaşık 6-7 aydır oynamıyorum,acaba elimdeki keyi satma imkanım varmı yani başkası keyi alıp kullanabilirmi,daha önce satan veya alan oldumu


    _____________________________




    399 Mesaj
    19 Haziran 2013; 21:03:15 

    quote:

    Orijinalden alıntı: tommyvercetti07

    Hocam Videonuzu İzledim Güzel Olmuş

    En başta dikkatimi çeken benim kullandığım elektronik ibre modunu kullanıyosunuz.
    Yükü aldıktan sonra şehirden çıkana kadar sinyal sönmedi
    14.11 Antalya'da da var tam böyle anayolun ortasında bi ağaç :D
    16.30 tersten dalsaydın hocam petrole ben öyle yapıyorum :D
    19.00 sen yolu geçene kadar çay demledim içtim iyi oldu:D
    20.40 bariyerde doğru duran nadir insanlrdansın, tebrik ederim :D
    24.50 deki bulunduğu yeri söyler misin hocam orda da ağaçları kesiyolar
    29.00 bozuk yol bi bitmediki basmaya devam edesin :D
    31.13 sonunda bitti bozuk yol

    DAha yol uzundu herhalde bitirdiniz videoyu

    İzlediğiniz için teşekkür ederim hocam, ayrıca yorumlarınız için elinize emeğinize sağlık

    Hocam elektronik ibre modu var ama benim gözüm daha çok analog olanda....
    Malum çokça dönüş yaptık, haliyle sinyal de eksik olmuyor
    Hocam haritada kavşak gördüüm zaman elim heme retarder'a gidiyor O yüzden bazı yerlerde yavaşlıyorum ...
    Tek gidiş-gelişli yollarda sollamaya çıkarken sinyal vermek pek de huyum değildi, neden ben de bilimiyorum
    Kurallara uymak gerekir hocam, petrole tersten girilmez işareti var
    Benzin istasyonundan çıkışta, hakikaten yanımda bi kahve vardı ve o sırada bitti
    Hocam o kesilenler tomruk, yani kesilmek için dikilen ağaçlardır. Memleket olarak artık gördüğümüz her ağacı irdeler hale geldik son 3 haftada


    Hocam bu polonnya map, ben profilimden bağımsız olarak çekicime bi dorse takıp, şehir şehir sizlerie polonya haritasını gezdirmek istedim. O yüzden haritada gösterilen yere gitmedik

    Zaman ayırdığınız için teşekkürler


    _____________________________


    Uzaklaştırılmış
    Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    20 Haziran 2013; 1:22:29 

    Ben de başladım bu oyunu oynamaya


     
    493 Mesaj
    20 Haziran 2013; 2:07:15 

    Buda benim şimdilik en sade Scania R560'ım
    http://k1306.hizliresim.com/1b/n/pcm43.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_e_h_a_406 -- 20 Haziran 2013; 2:08:56 >


    _____________________________


    Uzaklaştırılmış
    7 gün cezanın,
    6 gün 3 sa. 17 dk. kadarı kaldı.
    20 Haziran 2013; 2:45:13 

    quote:

    Orijinalden alıntı: d_e_h_a_406

    Buda benim şimdilik en sade Scania R560'ım
    http://k1306.hizliresim.com/1b/n/pcm43.png

    730 lu halinide görürüz artık

    bu arada tekerlerdeki aletler ne işe yarıyor bilgin var mı?


     
    493 Mesaj
    20 Haziran 2013; 2:52:01 

    quote:

    Orijinalden alıntı: Banzai!

    quote:

    Orijinalden alıntı: d_e_h_a_406

    Buda benim şimdilik en sade Scania R560'ım
    http://k1306.hizliresim.com/1b/n/pcm43.png

    730 lu halinide görürüz artık

    bu arada tekerlerdeki aletler ne işe yarıyor bilgin var mı?

    Mod ile birlikte geldi.Aks'ın oraya bağlanıyor.Araştırayım bir şey bulursam bilgi veririm...


    _____________________________



     
    493 Mesaj
    20 Haziran 2013; 3:06:06 

    Tsm 2.2 yi kaldırıp diğer haritaları yüklersem daha mı güzel acaba? tsm hep düz yol


    _____________________________



    556 Mesaj
    20 Haziran 2013; 3:07:53 

    Yetmez mi bu kadar bekleyis? De haydi update gelsin,degisiklik lazim oyunda. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


    _____________________________

    Hayatı Oyna!!

    DH PS Vita Kulübü


    556 Mesaj
    20 Haziran 2013; 3:13:32 


    quote:

    Orijinalden alıntı: alicemoguz

    goba truck map i kullanmaya başladım çok keyifli açılışta 2.000.000 € para veriyorlar 4.000 km lik görev verdi ilk olarak.denemeyen varsa denesinler bence.

    Hocam size zahmet paslar misiniz bahsi gecen modu? 1.3.1 de calisiyorsa tabi. Saygilar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


    _____________________________

    Hayatı Oyna!!

    DH PS Vita Kulübü


    620 Mesaj
    20 Haziran 2013; 14:51:41 

    Selamlar olsun Uzun zamandır filoyu yenileyecem diyip duruyodum , filodaki araçlara benzetmeye çalıştım Mod gelirse yeni kasa olan araçları da yaparım (14BZ750 ve 14DL540 gibi )

    1-SÖZKESEN



    2-ÖZMEN



    3-14BZ520



    4-TETİK



    5-SÖZKESEN(Normal hali )



    6-CEYLAN(610'luktur kendileri )



    7-14EF760(Üstünde bikaç ekleme var )



    8-Bu da boşta duran yedek araç



    ______________________________________________

    Bonus olsun



    _____________________________


    Sözkesen.



    399 Mesaj
    20 Haziran 2013; 16:11:44 

    DAF'a bak seeeeeeeen, ne reklam filmleri yaparmış









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ofyariz93 -- 20 Haziran 2013; 17:24:15 >


    _____________________________



    7379 Mesaj
    20 Haziran 2013; 18:24:00 

    1, 1.5 aylık aradan sonra döndüm oyuna. Benim Volvo'yu modifiye ettim azıcık.

    Aşıksan vur saza, soförsen bas gaza.


    _____________________________

    GTA: Beta Rehberi* | GTA IV: Sırlar* | GTA V: Sırlar* | GTA: PC-Konsol Farkları | GTA V: PC Sürümü Hakkında | GTA IV: Sistem | GTA: Ödüller ve Puanlar | * = Kota uyarısı



    3422 Mesaj
    20 Haziran 2013; 19:46:49 

    arkadaşlar 167 k param var hangi tırı almamı önerirsiniz?
    ben scania düşünüyorum
    bir de 400k yada 500k kredi çekip şöför + araç alayım mı?


    _____________________________



    1336 Mesaj
    20 Haziran 2013; 19:52:22 

    Eski Renault Premium ile bir yolculuk; buyrun, umarım keyif alırsınız



    Bir de Scania 143M 420 ile ekleyeyim, videonun sonunda kesilmiş kayıt ama herşey tam olduğu için paylaşmak istedim









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomania -- 20 Haziran 2013; 20:16:07 >


    _____________________________

    **İntel i5 2500K @4.5GHz 1.330V Günlük **Cooler Master Hyper 212 Plus **MSI P67A-GD65 B3 **Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 1600MHz **Zotac GTX760 **Seagate 1TB 64MB+Samsung250GB+WD 500GB External **Thermaltake Toughpower 750Watt **Cooler Master HAF-932 **HP 2310ei LED **Logitech G9x **Logitech K300 **Logitech Chillstream Controller
  • Steam: monsterfare, Origin: monsterfare, Battletag: Monsterfare#1838 PSN: Monsterfare92
  • PS3 Super Slim 160GB
  • Samsung Galaxy S3


  •  
    493 Mesaj
    20 Haziran 2013; 20:00:44 

    Yeni aldığım Scania'dan bir kare.Para kazandıkça eklemeler yapacağım.
    http://n1306.hizliresim.com/1b/n/pdbzg.jpg


    _____________________________



    1590 Mesaj
    20 Haziran 2013; 23:17:24 

    Merhaba dostlar,
    Oyunu uzun süredir bırakmıştım, şimdi yeniden başlayayım diyorum ama bilgisayar çok zorlanmaya başladı oynarken. Zevki de pek çıkmıyor öyle kasıla kasıla. Eski MAN'imi garajdan çıkarayım diyorum da yine de üşeniyorum. Hadi grafikleri düşürür oynarım diyorum, oyuna saygısızlık ediyor gibime geliyor. Ne yapacağım ben yav

    MP olayına bakıyorum da nedense içimde çıkmayacağına yönelik dürtüler var, umarım doğru çıkmaz da oynarız konvoy konvoy. Skin yapmak ta içimden hiç gelmiyor, çok üşeniyorum.

    Siz ne yapıyorsunuz? Konuyu hareketlendirelim az.


    _____________________________

    Yvonne Jaqueline Strahovski
    iPhone 4S | General Mobile Discovery | iPad 2 | Nikon D80 | Samsung R540
    Intel Core 2 Duo E6750 @2.66 GHz | MSI G31TM-P21 | Corsair CM2X1024-5400C4 1x2GB DDR2 675MHz | Sapphire HD 7770 GHz Edition 1GB | Corsair TX650 v2 | Cooler Master Hyper TX3 Evo
    Logitech G105 | Logitech F710 | SteelSeries QcK Mini | Inca IWM-700GL


     
    528 Mesaj
    20 Haziran 2013; 23:38:15 

    quote:

    Orijinalden alıntı: ofyariz93




    Drift yaptıkları sahneye çok güldüm. Dersin Ferrari tanıtıyorlar (Hoş olmuş orası ayrı )


    _____________________________



    399 Mesaj
    21 Haziran 2013; 0:49:33 

    Evet arkadaşlar bana yol göründü Bugün Saat 15:00 da Elazığ'a doğru yola çıkıyorum. Sanırım 2-3 hafta arası orada kalıcam.
    Gitmeden önce polonya haritasının final videosunu da yükledim. Final videosunun sonunda bi sürprizim var. Ama onun öncesinde finalden bi önceki video olan 4. videoyu da yayınlamıştım ancak pek de izleyen olmadı. Bağlantısını da aşağıya veriyorum, izlemek isteyen olursa izler

    Polonya Haritası 4. Video

    Polonya Haritası Final Videosu




    _____________________________



    1336 Mesaj
    21 Haziran 2013; 0:57:36 

    @ ofyariz93

    Hocam öncelikle yolunuz açık olsun, güzel, verimli zaman geçirmeniz dileğiyle, yokluğunuzda videolarınızı ve sizi özleyeceğiz

    Videonuzu izliyordum ki ilgi olmadığından yakınmışsınız, neyse hocam dönünce haber iki videonun yorumlarını yazarım buraya

    Sağlıcakla kalın, kendinize iyi bakın @ofyariz93

    Bu mesajda bahsedilenler: @ofyariz93


    _____________________________

    **İntel i5 2500K @4.5GHz 1.330V Günlük **Cooler Master Hyper 212 Plus **MSI P67A-GD65 B3 **Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 1600MHz **Zotac GTX760 **Seagate 1TB 64MB+Samsung250GB+WD 500GB External **Thermaltake Toughpower 750Watt **Cooler Master HAF-932 **HP 2310ei LED **Logitech G9x **Logitech K300 **Logitech Chillstream Controller
  • Steam: monsterfare, Origin: monsterfare, Battletag: Monsterfare#1838 PSN: Monsterfare92
  • PS3 Super Slim 160GB
  • Samsung Galaxy S3


  • 904 Mesaj
    21 Haziran 2013; 1:00:38 

    Hocam bende 2 gündür bakamıyordum foruma yatmadan şöle bir bakayım dedim mesajını gorunce yarın goremezsin diye yazmak istedim istemedim.

    Yolun açık olsun hocam kazasız belasız. Videolarınıda izler pm ile yorumlarım gelince okursun. Pm yide aradan çıkartırım bu arada ama videonu izlemem sebebim video ile ilgili değil pc ile 2 gundur fazla haşır neşir olmamamla ilgili.

    Kendine dikkat et Allaha Emanet ol

    Bu mesajda bahsedilenler: ofyariz93


    _____________________________



    11 Mesaj
    21 Haziran 2013; 15:21:06 

    Cümleten selam.

    Windows 7 kullanırken gayet düzgün bir şekilde oynuyordum oyunu. Windows 8'e geçtikten sonra oynayamıyorum. Oyunun tüm güncellemelerini denedim, tek tek her sürümde oynamayı denedim fakat simgeye tıkladıktan sonra oyunun logosu görev çubuğunda çıkıyor, görev yöneticisinde de uygulamanın çalıştığı gözüküyor lakin oyuna bir türlü girmiyor. Öylece masaüstünde kalıyor. Uyumluluk ile ilgili olabilir belki diye düşündüm, o da işe yaramadı. İlacının ne olduğunu hala bulamadım.

    Çözüm önerisi olan var mıdır?


    _____________________________

    İstanbul Üniversitesi - Halkla İlişkiler ve Tanıtım
    http://www.gooalissimo.com
    http://www.yarisaha.com


    Intel Core Ivy Bridge i5 3230M || Nvidia GeForce GTX660M 2GB GDDR5 || 8 GB 1600MHz || 750 GB 7200RPM ||THX TruStudio PRO || 15.6" Full HD Non-Glare Type
    Killer Gaming Networking || Steel Series Keyboard


    3212 Mesaj
    21 Haziran 2013; 16:05:21 

    Blog dan,

    A bit of Hungary

    Today we would like to bring you another peek from the upcoming DLC. This time it is several views from roads and highways in Hungary. There are visible cities in the background on some shots: Budapest and Debrecen. When it comes to size, those two new cities happen to be some of the largest in the growing ETS2 universe.










    _____________________________





    595 Mesaj
    21 Haziran 2013; 16:26:31 

    adam akıllı bir trafik modu yokmu birkaç tane indirdim ama hiç yeterli değil


    _____________________________



    904 Mesaj
    21 Haziran 2013; 16:47:34 

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElvanDalton

    Selamlar olsun Uzun zamandır filoyu yenileyecem diyip duruyodum , filodaki araçlara benzetmeye çalıştım Mod gelirse yeni kasa olan araçları da yaparım (14BZ750 ve 14DL540 gibi )


    Aleyküm Selam hocam. Nerlerdesin nabersin bizim iş ne oldu gerçi pek tutmadı ama bari ikimiz yapalım şu skype işini bea.

    Araçlar yakıyor yalnız. Hayranım senin şu volvo aşkına bi sevemedim SCS yüzünden yere sürtmeyen araç istiyoruz

    Bayada yakışıyor. Benim şu anka olayı bi oturmadı arkladaş yaptı anka logistic diye ama tam olmadı. Araç için oldu dorse oturmadı rayına. Bakalım artık bakıcaz bi yol çaresine


    @ofyariz93

    Evet haklısın hocam o konuda renk katıyor oyuna son videodam özelikle bunu kanıtlar nitelikte.

    Kesinlikle hocam, premium son zamanlarda sevme nedenim aslında harika interior ve motor sesi bulmamda etken üstüne dorse araç skin uyumuna çok yakışan bir araç. Mersonun 2 ci kabinde öle ama ne yazıkki mersoya güzel interior bulmak çok zor.

    O konuda videonu izleyen tüm hayranlarının kafana smileydeki gibi vurma hissiyatı mevcut emin olabilrisin

    Her yer DHL her yer Nakliye

    O haritayı oynamak için çok nedenim var ama oynamamak içinde bi okadar nedenim var

    Bilmezmiyim

    Beklenir ondan

    Heytt kim tutar seni

    Olabilirde olmayabilirde nedeni önemsiz bildiğim tek şey harbiden iyi sıyrıldın hocam

    Bide pas verse

    Benim romaniandada tam tersi bazı acil teslimatlarda basmam gerekiyor tır gelirse önüme bide sollama mumkun değilse yandım ki ne yandım.

    Aynen hocam.

    Valla hocam videolarımda görüyorsun benimde başıma geliyor mp3 çalıyorsan illaki oluyor hepsinin ses durumu aynı olmuyor ancak radyo açarsan mümkün.

    Yukarıdada dediğim gibi hocam iyi taraflarıda var ama hatalarıda var.

    Aynen hocam aileden olduk

    Arada kullanıyorum hocam çok değil ondan açıkçası çok dikkat etmedim.

    Aynen hocam ses iyi ama motor sesi çok az geliyor ya müzik felan çıksa aracın çalıştıgından bir habersin. Geçmişe götürmesi güzel olmuş

    O benimde dikkattimi çeken bir ayrıntı oldu hocam modifiye sırasında o yüzden ekledim Gadget Pack v4 un eseri iveco için olanıda vardı. Merso reno ve scania da yok bi daf ve volvo denemedim varmı bilmiyorum.

    Silecekler ilginç ama güzel olmuş interiorun etkisi sanırım.

    En son videomdaki müzikler kadar olamazlar tam bir coşku verme oldu

    Bende dedim abi dedim yardım edeyim istersen felan ama yok dedi arkadaşının tamirhanesi varmış birilerini yollamış beklicem diyor. Kendi bilir

    O olay çok göze takıldıda aslında değildi hocam yapay zekasız şaşırttı beni orada sağ sinyal verdi ama öle bi geldiki sola dönücek gibi garip bir manevra yaptı. Açıkçası ikilemde bıraktı beni güvenemiyorum ne yapıcakları belli olmuyor.

    Orada bende korktum açıkçası bi an yokuşu hesaba katmadım araç atılıverdi ama kurtardık şükür.

    Boş geçmek olmaz

    Herkesin bi anısı var o şarkıyla hocam yalnız son videomda çalan parçalarda baya bi eskiye götürcek hepinizi.

    Göstermiyorum kendime saklıcam.

    Saol hocam bende şaşırdım dogrusu

    Valla hocam o ıslaklık olayını kattıgını içeriğinde okumuştum yağmur modunun lakin bunun yanıdna ekran kartınında etkisi vardır illaki ayarlar full de ama senin de görüntü baya iyi hocam videolarından görünen haliyle sendede iyi sonuçlar çıkartır mod. En kısa zamanda yollarım pm ile.

    Saol hocam gelicek inş.

    Hocam çok ayıp nası şaka yapıyor haylaz benim aracın resmini çekmiş bide video diyor.


    @otomania

    Üstadım listeye aldım en kısa zamanda izleyip yorumlucam.


    @404 Not Found

    Keyifle izledim keyifle yorumladım hocam rica ederim. Bende yaşıyorum umarım 2mizde hallederiz.

    En iyisini yaptın klasik yapay zekasızlar

    Olur o kadar nazar boncugu hem ondekinin sucu kırmızı ışıkta durmasın oda

    Aynen bide hocam aynalar ve kafa çıkarma ilede yaptıgınızda parkı tam olucak

    Tamam hocam bekliyorum eni videoalarını.


    @Banzai!

    Sonuçta reno olarak bakarsak 3 lumuz birebir aynı

    @alicemoguz

    İyi yapmışsın hocam güzel bir kare olmuş. Öle bir kaza unutulurmu hocam tır butun heybetiyle uzanmış acı çekiyordu

    Aynen kullanmışlığım var her ne kadar güzel olsada bende mod dolu olunca bi yerde fire veriyor surekli.

    Reno interioru sorunlu çıktı hocam yeni profilde modsuz bile denedim abuks abuk cıkıyor nedense ustunde ugrasılması lazım.

    Otobüs modlarına bulaşma hocam yaramazlar sonuçta oyunun yapısına ters.

    Ben powerturk bide fenomen dinliyorum


    @metal_my666

    Eline sağlık üstadım. Resimler güzel görünüyor otomania üstadımda çeviriye el atarsa şahane olucak

    @ErdenayGuler

    Aleyküm Selam;

    Hocam windows 8 ile denemedim ama bu bu sayfa dahil son 2-3 sayfayı baştan oku bi birinin windows 8de sorunsuz oynadıgından bahsettiğini hatırlıyorum pm ile ulaş sana yardımcı olur.


    Son olarak gelelim benim son videoma. Dün gece 2-3 gundur bakamıyordum oyuna fırsat bulunca hasret gidereyim hemde son videomun üzerinden baya gecti yenisini hazırlama düşüncesiyle ile birazda uykulu gözlerle geçtik direksiyon başına.

    İlk 2 denemem uykunun etkisiyle biraz hüsran oldu Daha sonra müzik listesinde biraz oynama yaptım. Geçen videomdan sonra gelen 2 parça klasikti ellemedim ama sonraki parçalar hep uykuya yangın muamelesi yaptıgı gibi elinde körük ile ateşe destek olma eyleminde bulununca listede biraz değişiklik yapıp daha sonraki videoalra denk gelen hareketin tavan yaptıgı klasikleri öne aldım. Özellikle bitanesi varki resmen bende pc başında oyandım. İzlerken farkediceksiniz coşkum oyunada yansıdı.




    Umarım beğenir, keyifle izlersiniz. İyi Seyirler ...

    Bu mesajda bahsedilenler: @otomania, @ofyariz93, @Banzai!, @alicemoguz, @404 Not Found Bu mesaja 2 cevap geldi.


    _____________________________



    361 Mesaj
    21 Haziran 2013; 17:18:07 

    @fenah2007 hocam senin verdiğin map de bana karşı çıktı.ilk görevi yaptım ikincisine tam başladım ikidebir steam hatası verip attı modları çıkarttım yine attı çakışan mod yok bende ona göre.olsaydı çünkü tunus map i de atardı.anlamadım bu haritalar bende neden hata verdiriyor.şuan olan modları kullanıyorum.böyle devam edicem bir süre

    Bu mesajda bahsedilenler: @fenah2007 Bu mesaja 1 cevap geldi.


    904 Mesaj
    21 Haziran 2013; 17:36:14 

    Hocam steam hatası vermesi kürek yüzündendir büyük ihtimal.

    Bu mesajda bahsedilenler: alicemoguz


    _____________________________



     
    1157 Mesaj
    21 Haziran 2013; 17:52:40 

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErdenayGuler

    Cümleten selam.

    Windows 7 kullanırken gayet düzgün bir şekilde oynuyordum oyunu. Windows 8'e geçtikten sonra oynayamıyorum. Oyunun tüm güncellemelerini denedim, tek tek her sürümde oynamayı denedim fakat simgeye tıkladıktan sonra oyunun logosu görev çubuğunda çıkıyor, görev yöneticisinde de uygulamanın çalıştığı gözüküyor lakin oyuna bir türlü girmiyor. Öylece masaüstünde kalıyor. Uyumluluk ile ilgili olabilir belki diye düşündüm, o da işe yaramadı. İlacının ne olduğunu hala bulamadım.

    Çözüm önerisi olan var mıdır?

    yönetici olarak çalıştırmayı denediniz mi? ben eski sürümlerinden birini uyumluluğa dokunmadan yönetici olarak çalıştırınca açıymıştı. sonra benim pc oyunu kaldırmadığı için zevk alamadım sildim.


    _____________________________



    620 Mesaj
    21 Haziran 2013; 18:00:11 

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenah2007

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElvanDalton

    Selamlar olsun Uzun zamandır filoyu yenileyecem diyip duruyodum , filodaki araçlara benzetmeye çalıştım Mod gelirse yeni kasa olan araçları da yaparım (14BZ750 ve 14DL540 gibi )


    Aleyküm Selam hocam. Nerlerdesin nabersin bizim iş ne oldu gerçi pek tutmadı ama bari ikimiz yapalım şu skype işini bea.

    Araçlar yakıyor yalnız. Hayranım senin şu volvo aşkına bi sevemedim SCS yüzünden yere sürtmeyen araç istiyoruz

    Bayada yakışıyor. Benim şu anka olayı bi oturmadı arkladaş yaptı anka logistic diye ama tam olmadı. Araç için oldu dorse oturmadı rayına. Bakalım artık bakıcaz bi yol çaresine



    Okul falan tatile girdi artık daha çok takılırım buralarda Skype işi tutmadı multi gelince yaparız artık

    Volvoya gelirsek bende yere yakın araçlara karşı bi hastalık var daha güzel duruyor, hor kullanmıyorum zaten aracı o yüzden fazla sıkıntı yok

    Anka olayını da bi ara yaparız hocam istersen dorse modunu vereyim kolay skin yapılabilen bi mod var elimde.


    _____________________________


    Sözkesen.



    361 Mesaj
    21 Haziran 2013; 18:25:51 

    belki bir ihtimal ondan olmuştur.olmadı oyunu yeniden kurarım crack yapmadan denerim.bu seferde olursa artık bilmiyorum.


    1004 Mesaj
    21 Haziran 2013; 19:36:00 

    Merhaba arkadaşlar. Scania R1000 ile Çok uzun bir yük nakliyatı yaptım. Gerçekten çok zor oldu. Hele şehir içindeki tek yön yollarda dönüşler gerçekten çok zor. Trafikteki araçlardan yol isteye isteye zar zor döndüm. Videoyu izleyince sizde görüceksiniz ne kadar zorlandığımı. Neyseki kazasız belasız yükümüzü teslim edip paramızı aldık. İyi seyirler diliyorum



    _____________________________



    361 Mesaj