Windows 8 Temiz Kurulum (Format) + Yükseltme Teklifi + DVD Oluşturma - Resimli Anlat
1958 Cevap150462 Görüntüleme129 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     4 [6] 8 9 10 11 12 13      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
303 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:00:19 

promosyon kodunu veren safyadaki bilgisayarın aldığım yer ve tarih bilgisi ne kadar önemli ? bu 29 tl olayı geçtiğimiz hazirandan bu yana alınan win7 ler için deniyordu haberlerde falan. ben notebook u geçen sene almıştım. şimdi o tarih kısmına ne yazmalıyım bilgisayarı aldığım gerçek tarihi mi yazayım ( ki bu durumda haberlere bakarsak bana vermemleri gerekkiyor 29 tl ye ) yoksa sallama bir tarih mi yazayım ? mesela 21 eylük 2012 vs gibi ?


_____________________________

bana boş hayalleri olmayan birini göster sana mutlu birini göstereyim


1087 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:01:53 

quote:

Orijinalden alıntı: cennterr

promosyon kodunu veren safyadaki bilgisayarın aldığım yer ve tarih bilgisi ne kadar önemli ? bu 29 tl olayı geçtiğimiz hazirandan bu yana alınan win7 ler için deniyordu haberlerde falan. ben notebook u geçen sene almıştım. şimdi o tarih kısmına ne yazmalıyım bilgisayarı aldığım gerçek tarihi mi yazayım ( ki bu durumda haberlere bakarsak bana vermemleri gerekkiyor 29 tl ye ) yoksa sallama bir tarih mi yazayım ? mesela 21 eylük 2012 vs gibi ?

belirtilen tarihler arasında sallama yaz bende sallamıştım kod geldi


_____________________________

Lenovo IdeaPad Z580 Kullanıcı İncelemesi


302 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:02:59 

quote:

Orijinalden alıntı: QrY!


hocam sen kurdun mu acaba ben daha satın almadım win 7 ile ilgili sorun yaşamak istemiyorum

Hayır kurmadım benim ekran uyumlu değilmiş 1280*1024 monitör var. 1366*768 gibi bir çözünürlük istedi uyumluluk yöneticisi. Vaz caydım almaktan.

Zaten başlat tuşu falan da yok. 7 kullanmaya devam edeceğim. :D


_____________________________

Steam: Serkaneker


1087 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:03:51 

quote:

Orijinalden alıntı: DonJuan1907

bir kaç başlıkta, laptoplarda yükseltme işleminden sonra fn, recovery tuşlarının çalışmadığıyla ilgili şeyler okudum.

hocam güncel sürümde mi yoksa prewiev sürümde mi bu sorunu yaşamışlar
preview sürümde ise o zaman sistem üreticileri driver hazırlamamış olabilir veya sürüm sorunlu olabilir. orjinal win 8 pro da sorun yaşayan var mı ?


_____________________________

Lenovo IdeaPad Z580 Kullanıcı İncelemesi


348 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:06:44 

quote:

Orijinalden alıntı: QrY!


hocam güncel sürümde mi yoksa prewiev sürümde mi bu sorunu yaşamışlar
preview sürümde ise o zaman sistem üreticileri driver hazırlamamış olabilir veya sürüm sorunlu olabilir. orjinal win 8 pro da sorun yaşayan var mı ?

o kadar detaylı hatırlamıyorum gerçekten de bu 29 liralık yükseltme hadisesini deneyenlerden vardı bi kaç şikayet.
lenovo forumlarında okudum hatta.

aslında benim asıl düşüncem şu.
kısmetse gelecek hafta y580'i teslim alıcam.
29 liralık yükseltme paketi alıp ssd'ye kurabilir miyim diye düşüncem vardı.
yoksa bilgisayarın geldiği haliyle yükseltirsem daha mı iyi performans alırım bilemiyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonJuan1907 -- 30 Ekim 2012; 16:08:27 >


_____________________________



661 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:21:53 

Memnunmusunuz peki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Her gece yorulsam unutur muyum seni ?


 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:35:44 

quote:

Orijinalden alıntı: DonJuan1907


o kadar detaylı hatırlamıyorum gerçekten de bu 29 liralık yükseltme hadisesini deneyenlerden vardı bi kaç şikayet.
lenovo forumlarında okudum hatta.

aslında benim asıl düşüncem şu.
kısmetse gelecek hafta y580'i teslim alıcam.
29 liralık yükseltme paketi alıp ssd'ye kurabilir miyim diye düşüncem vardı.
yoksa bilgisayarın geldiği haliyle yükseltirsem daha mı iyi performans alırım bilemiyorum.

ben ssd ile kullanıyorum mükemmel hızlandı üstelik temiz kurulum yapmamıştım
bence 29 tl yi hakkediyor sadece ne hikmetse gazetler spor haber kendi kafalarına göre hazır
kurgulayıp sunmuşlar keşke baştan ben seçseydim diye düşünüyorum.


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:38:32 

konuyla alakası yok ama 2 adet kutulu oem biri açılmış biri açılmamış win7 64 bit var elimde
isteyen olursa birini e8400 ile yada e7 serisi bir işlemciyle takas edebilirim bende 64 bit üzerine kurulum yaparak
win8 i kurdum.


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


302 Mesaj
30 Ekim 2012; 16:39:31 

quote:

Orijinalden alıntı: mbuyuk
ama tek eksiği 29 tl alanlarda media center yok haberiniz olsun

Media centeri şu an ücretsiz dağıtıyor mikrosoft.

Şurdan: http://windows.microsof...windows-8/feature-packs


_____________________________

Steam: Serkaneker


1963 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:07:16 

msjım bulunsun.


_____________________________



173 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:08:42 

quote:

Orijinalden alıntı: cenk78

Temiz kurulumda etkinleştirme yapamayanlar için bir çözüm var. Bende de sadece yükseltme içindir hatası vermişti. Basit bir kayıt anahtarı değeriyle çözebiliyoruz. İlk sayfaya ekleyebilirse konuyu açan arkadaş daha iyi olur.

Aldığınız ürün anahtarı temiz kurulumda hata verdiyse ve etkinleştirme yapamadıysa:

- Windows tuşu+R'ye basın. Çıkan Çalıştır kutucuğuna regedit yazın.

- Kayıt defterinde şu kaydı bulun: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Setup/OOBE/

- Oradaki MediaBootInstall değerini çift tıklayın. 1 olan değeri 0 olarak değiştirin ve pencereyi kapatın.

- Start ekranında "komut satırı" yazın. Çıkan komut istemine sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştırın. Yönetici olarak çalıştırın. Yönetici olarak çalıştırın.

- slmgr /rearm yazıp enter'a basın. "Başarılı olmuştur, bilgisayarınızı yeniden başlatın" gibi bir uyarı alacaksınız. Yeniden başlatın bilgisayarı.

- Bilgisayarınız yeniden başladığında etkinleştirilmiş olarak açılacak. Eğer öyle başlamazsa start ekranında "windows etkinleştirme" diye arama yapıp baştan etkinleştirme yapın. Başarılı olacaktır.

Konuyu açan arkadaşa teşekkürler bende aldım hemen .Ama bir iki sorum olacak.
1.Temiz kurulum yaparken 100mb lık kısmı silince sorun oluyor mu ? sorun olduğunda üstteki alıntıdaki yolu takip edince çözülüyor mu?
2.Ben bir iki haftaya ssd ye geçeceğim.şimdi win8 i kursam ssd gelince ona da kurmama izin verecek mi ?sonuçta aynı anakart sadece hard disk farklı.
3.Hadi bunların hiç biri olmadı bu 29 tl lik keyi iptal ettirip para iadesi alabilyor muyuz.


_____________________________



 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:22:46 

quote:

Orijinalden alıntı: serkaneker


Media centeri şu an ücretsiz dağıtıyor mikrosoft.

Şurdan: http://windows.microsof...windows-8/feature-packs

valla hala key gelmedi email adresini yazdım ama gelen yok şuan için


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


209 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:24:45 

quote:

Orijinalden alıntı: falone


Konuyu açan arkadaşa teşekkürler bende aldım hemen .Ama bir iki sorum olacak.
1.Temiz kurulum yaparken 100mb lık kısmı silince sorun oluyor mu ? sorun olduğunda üstteki alıntıdaki yolu takip edince çözülüyor mu?
2.Ben bir iki haftaya ssd ye geçeceğim.şimdi win8 i kursam ssd gelince ona da kurmama izin verecek mi ?sonuçta aynı anakart sadece hard disk farklı.
3.Hadi bunların hiç biri olmadı bu 29 tl lik keyi iptal ettirip para iadesi alabilyor muyuz.

Ben Kurulumu 80 GBlık Diskime Yaptım, Yaparken Komple Bölümleri Sildim 100mb`lık Alanda Dahil, Sonra Yenı Bölüm Olustur Dedim, Bu Sefer 350 MB'lık Bir alan Olusturdu Otomatik. Geri Kalan Kısmada Kurulumu Yaptım Kurarken Key Soruyor Girdim, Masa Üstü Geldiginde Key Aktifleşmişti.


_____________________________

CPU: Intel Core i7 3770K @ 4500 MHZ/1.17V
Motherboard: ASUS Maximus IV Extreme-Z
Memory: 2x4 8GB Gskill RipjawsX 1866 @ 2200 9-10-9-28 1T
Drives: Corsair Force GS 128 GB & Seagate STD1000DM003 1TB
GPU: ASUS GTX 680 DirectCU II OC Edition
Cooler: Cooler Master Seidon 120M
Case: Corsair 500R
Power: ANTEC TruePower Quattro Series TPQ 1200 OC


 
824 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:36:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Mefisto-TR

Biz dün 2 tane key aldık kuzenle bana ve kuzenin pcye komple hdd'yi sildik ve temiz sıfırdan format attık ve win aktifleşti. Hatta bir sebebten hdd arızalı diye yeni SIFIR hdd taktık ve ona kurduk win8 yine aktifleşti... Yani 1 saat içinde aynı keyle 4-5 kere win kurup aktifleştirdik ve hepsi sıfırdan kurulumla yapıldı.

Bazı sorulara cevap vermiştim tekrar alıntıladım göremeyen arkadaşlar için. Bizde ilkten 100 mblık kısmı silmeden formatlamayı düşünmüştük ama komple sildik ve yükledik bir problem yok.


_____________________________

PSN: Mefisto-TR
AdBlock


 
171 Mesaj
30 Ekim 2012; 17:52:30 

quote:

Orijinalden alıntı: mbuyuk


hdd mi ssd mi ayrıca regedit ayarlarınla oynadınmı hiç

Normal sabit disk hdd yani regedit ayarlarıyla oynamış olabiliririm tam olarak hangi ayarları kast ediyorsunuz kayıt defteri içinden ?


_____________________________



 
303 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:07:32 

quote:

Orijinalden alıntı: QrY!


belirtilen tarihler arasında sallama yaz bende sallamıştım kod geldi

benim hala aklım almıyor microsoft neden 30 tl ye pro versiyonunu versin ki :S yani çok hemde çok mantık dışı ( konu microsoft olunca ) sonradan bu bir sorun çıkartmasın :S :S :S


_____________________________

bana boş hayalleri olmayan birini göster sana mutlu birini göstereyim


 
201 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:10:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Buğra26

Ben sürekli Windows 8 Yükseltme Yardımcısı ''İç Hata: Tarama raporu alınırken hata oluştu.'' hatası alıyorum. Çözümü bilen var mı?

Bu hatayı hala alıyorum. Bir türlü kurulumu yapamadım. Yardımcı olacak var mı?

0


_____________________________



2315 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:11:06 

Bence Microsoft; Nasılsa 1 aya kalmadan kıracaklar ve korsan kullanım cok fazla olmaya baslayacak, bari boyle birsey yapalım hem korsana darbe vururuz hemde cebimize ekstradan para girer diye dusunuyor..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoltAction -- 30 Ekim 2012; 18:54:20 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Ekim 2012; 18:19:39 

Beyler dosyalar hazırlanıyor aşamasında sizdede %67'de uzun bir bekleme oluyor mu?

İki kez indirdim, ikisindede aynı.


3435 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:31:05 

0


arkadaşlar yalvarırım yardım edin.writerim yok.flaş la yukliycem ama boot sekmesinde bunlardan hangisini gostercem.defalarca usb hdd yi denedim ama gormuyor.usb 16 toshiba fat 32 ile calısıyor.bios dan usb yi acmam gereken bir yer varmi?win 8 i aldık 2 gundur kuramadık.bi yardım edin lutfen.


_____________________________



 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:34:33 

quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

0


arkadaşlar yalvarırım yardım edin.writerim yok.flaş la yukliycem ama boot sekmesinde bunlardan hangisini gostercem.defalarca usb hdd yi denedim ama gormuyor.usb 16 toshiba fat 32 ile calısıyor.bios dan usb yi acmam gereken bir yer varmi?win 8 i aldık 2 gundur kuramadık.bi yardım edin lutfen.

anakartın desteklemiyor sanırım

yerinde olsam dvdrw usb den çalışan yada harici hdd ile yüklemen olacak


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


3435 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:36:35 

quote:

Orijinalden alıntı: mbuyuk


anakartın desteklemiyor sanırım

yerinde olsam dvdrw usb den çalışan yada harici hdd ile yüklemen olacak

prki hocam normali usb -hdd mi?


_____________________________



 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:36:48 

quote:

Orijinalden alıntı: alper216

Beyler dosyalar hazırlanıyor aşamasında sizdede %67'de uzun bir bekleme oluyor mu?

İki kez indirdim, ikisindede aynı.

evet biraz uzun sürüyor yoğunluk olduğu için


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


172 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:37:54 

yeni işletim sistemimden forum ailk mesajımı atayım :) biraz önce kurulumu tamamladım driverları sorunsuz kurdum yalnız aygıt yöneticisinin diğer aygıtlar kısmında " bluetooth çevre aygıtı " çıkıyor bunu halledemedim bilen varsa ve yardımcı olabilirse sevinirim. Onun dışında bu yeni windowsu çok eğlenceli buldum ve hoşuma gitti. Ayrıca performans açısından da süper. Bence yakın zamanda windows 7 tarih olur.


_____________________________

Her Hakkı Saklıdır®™

|l|lllll|lll||ll||llll|
0 402 26 0 46


 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:38:29 

quote:

Orijinalden alıntı: Buğra26


Bu hatayı hala alıyorum. Bir türlü kurulumu yapamadım. Yardımcı olacak var mı?

0


tam emin değilim ama şu ayarlarını bi varsayılana ayarlasan yani bazen pc yi hızlandırmak için
bazı özellikleri devre dışı bıraktığımız gibi.


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Ekim 2012; 18:38:38 

İndirirken değil indirdikten sonra dosyalar hazırlanırken oluyo bende. Sizde de öyle mi?


 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:39:51 

quote:

Orijinalden alıntı: hsnct

yeni işletim sistemimden forum ailk mesajımı atayım :) biraz önce kurulumu tamamladım driverları sorunsuz kurdum yalnız aygıt yöneticisinin diğer aygıtlar kısmında " bluetooth çevre aygıtı " çıkıyor bunu halledemedim bilen varsa ve yardımcı olabilirse sevinirim. Onun dışında bu yeni windowsu çok eğlenceli buldum ve hoşuma gitti. Ayrıca performans açısından da süper. Bence yakın zamanda windows 7 tarih olur.

bendede aynı hatayı verdi hatta security essentialsı ve bluetooth driverini da sildi kaldırınca yükledi


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 18:41:54 

quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer


prki hocam normali usb -hdd mi?

bu anakartla dışarıdan usb ile yükleme yada açılış yapamazsın iddia etmiyorum ama ben yapamamıştım
daha sonra çeviriciler ile yanı ata sata dönüştürücüler ile yapmıştım bi dene
normalde usb hdd yi seçmelisin


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft

Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
16 gün 7 sa. 15 dk. kadarı kaldı.
30 Ekim 2012; 18:46:10 

arkadaslar xbox oyunları için fw atılmış liteon yazıcı kullanıyorum. win 8 e gectikten sonra yine sorunsuz olarak kullanabilirmiyim ?


2315 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:03:54 

%40 ve iniyor...29 liraya orjinal windows, rüyamda görsem inanmazdım...


_____________________________



36 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:09:09 

0


Beyler burda kalıyor bir yardım edin


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Ekim 2012; 19:11:12 

Bir günlük bir uğraştan sonra sonunda yüklemeye başladım.


 
132 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:19:16 

quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

0


arkadaşlar yalvarırım yardım edin.writerim yok.flaş la yukliycem ama boot sekmesinde bunlardan hangisini gostercem.defalarca usb hdd yi denedim ama gormuyor.usb 16 toshiba fat 32 ile calısıyor.bios dan usb yi acmam gereken bir yer varmi?win 8 i aldık 2 gundur kuramadık.bi yardım edin lutfen.

Bios ayarlarına gir AHCI Mod devredeyse IDE mod olarak değiştir..AHCI etkin olduğu zaman Flash'tan önyükleme yapamazsın..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrah871 -- 30 Ekim 2012; 19:20:13 >


_____________________________



173 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:28:15 

yeni windowstan ilk mesajımı atıyorum.Kurdum hiç sorunsuz hard diski komple sildim system volume yazanı dahil ,kendisi oluşturdu yeni 320 mb lık hiç bir uyarı vermedi. Güncellemeleri de yapıyor sorunsuz


_____________________________



 
1226 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:43:18 

hala media center kodu gelmedi anlamadım


_____________________________

1972- Dacia sandero 1.4 half comfort
Laptopla takaslik ps3 iki joystick ve 5 oyun
İphone 4
ipad mini
Xetec DS-6202-IGO basarsoft


 
210 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:43:28 

quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

0


arkadaşlar yalvarırım yardım edin.writerim yok.flaş la yukliycem ama boot sekmesinde bunlardan hangisini gostercem.defalarca usb hdd yi denedim ama gormuyor.usb 16 toshiba fat 32 ile calısıyor.bios dan usb yi acmam gereken bir yer varmi?win 8 i aldık 2 gundur kuramadık.bi yardım edin lutfen.

hdd gel enter bas usb bellek adını göreceksin oradan devam et.


_____________________________



209 Mesaj
30 Ekim 2012; 19:57:25 

quote:

Orijinalden alıntı: mbuyuk

hala media center kodu gelmedi anlamadım

Bende Bekliyorum Hocam Dün Gece 4.5 Gibi Başvurdum Halen Gelmedi


_____________________________

CPU: Intel Core i7 3770K @ 4500 MHZ/1.17V
Motherboard: ASUS Maximus IV Extreme-Z
Memory: 2x4 8GB Gskill RipjawsX 1866 @ 2200 9-10-9-28 1T
Drives: Corsair Force GS 128 GB & Seagate STD1000DM003 1TB
GPU: ASUS GTX 680 DirectCU II OC Edition
Cooler: Cooler Master Seidon 120M
Case: Corsair 500R
Power: ANTEC TruePower Quattro Series TPQ 1200 OC


36 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:04:22 

quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06

Teşekkürler çok faydalı konu olmuş. Aynı işlemleri uygulayarak ben de promosyon kodunu aldım. Ama ufak bir sorunum var. Windows 8 yükseltme yardımcısını açtım, anlatıldığı gibi adımları takip ettim. Resim-9'daki ekranda 'Alışverişi Bitir' dedikten sonra 'Birkaç Şey Hazırlanıyor' diyor. O ekranda kaldı yükleme. 45 dk.dır o ekranı bekliyorum. Normal mi bu kadar uzun sürmesi yoksa kapatıp işlemi baştan mı alayım?

Hocam benimde orda kalıyor nasıl çözülecek?


_____________________________



4175 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:07:28 

29 tlye w8 i aldim iso olarak indirip dvd yazdim, kurulum %14 e geldigin ilerlemiyor bi sure sonrada hata veriyor. iso 2,65gb di sanirim boyutu sizde de ayni mi? Farkliysa eksik inmistir yoksa dvd de problem var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



209 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:13:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Augias

29 tlye w8 i aldim iso olarak indirip dvd yazdim, kurulum %14 e geldigin ilerlemiyor bi sure sonrada hata veriyor. iso 2,65gb di sanirim boyutu sizde de ayni mi? Farkliysa eksik inmistir yoksa dvd de problem var.

Doğru Hocam Eksik Birşey Yok


Windows 8 Pro 32 Bit ( 2.0 GB )

Windows 8 Pro 64 Bit ( 2.6 GB )




_____________________________

CPU: Intel Core i7 3770K @ 4500 MHZ/1.17V
Motherboard: ASUS Maximus IV Extreme-Z
Memory: 2x4 8GB Gskill RipjawsX 1866 @ 2200 9-10-9-28 1T
Drives: Corsair Force GS 128 GB & Seagate STD1000DM003 1TB
GPU: ASUS GTX 680 DirectCU II OC Edition
Cooler: Cooler Master Seidon 120M
Case: Corsair 500R
Power: ANTEC TruePower Quattro Series TPQ 1200 OC


 
1100 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:21:43 

Orjinal Windows 7 64 notebook' dan indirip korsan Windows 7 32 bit üzerine sıfır kurulum yaptım. Bahsi geçen 100mb lık alan da yoktu bilgisayarda göremedim ben. Şu an windows etkinleştirildi diyor bakalım update yapıyorum şu an.


_____________________________


PSN: erdemar


4175 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:22:41 


quote:

Orijinalden alıntı: JwinR


Doğru Hocam Eksik Birşey Yok


Windows 8 Pro 32 Bit ( 2.0 GB )

Windows 8 Pro 64 Bit ( 2.6 GB )




Yuzde 14 de basklarinda takilma olmuyorsa sorun dvdde demekki. yenisi cekeyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



102 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:26:50 

Media Center kodu geldi gelmesine de nedendir bilinmez ibranice geldi.

SS: http://prntscr.com/ik5in (geniş boşluk olan kısımda kod vardı.)


_____________________________



 
480 Mesaj
30 Ekim 2012; 20:30:23 

quote:

Orijinalden alıntı: JwinR

ende Bekliyorum Hocam Dün Gece 4.5 Gibi Başvurdum Halen Gelmedi

Kodun gelmesi 24 saati buluyor


_____________________________

ANAKART: ASUSCrosshair V Formula Z
CPU: AMD FX8350 4 Ghz
EKRAN KARTI: SapphireHD7970+RAM: G-Skill 16 Gb 1600 Mhz DDR 3 Ram
KASA+SOĞUTMA: Corsair H100i Sıvı Soğutma+Corsair Graphite 600T Beyaz



102 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:05:16 

Ya arkadaşlar ben şuan bunu indiriyorum ama bu sistem dursun, diskin bir bölümünü ayırıp ona kurmak istiyorum 8'i. Direk kurmuyor değil mi? Biz kendimiz istediğimiz yere kuruyoruz?


_____________________________



36 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:08:52 

Beyler yardım


_____________________________



648 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:13:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Crackli_Kraker


Hocam benimde orda kalıyor nasıl çözülecek?

Microsoft TR'nin destek ekibine sordum olayı. Yeni bir windows kullanıcı hesabı açmanız lazım yönetici yetkisi vererek. Başka hesapla deneyince bendeki sorun çözüldü


_____________________________

.


36 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:40:10 

quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06


Microsoft TR'nin destek ekibine sordum olayı. Yeni bir windows kullanıcı hesabı açmanız lazım yönetici yetkisi vererek. Başka hesapla deneyince bendeki sorun çözüldü

Nasıl yaparım anlatırsan sevinirim hocam


_____________________________



 
104 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:52:19 

Arkadaş ben kodu almaya kalktım benden Windows 7 serialimi istiyor neden herkeste oluyor da benden bunu istedi çözemedim?Bikaç kişi daha vardı bu sorunla karşılaşan adam mı seçiyor anlamadım bu Microsoft.


_____________________________



1075 Mesaj
30 Ekim 2012; 21:55:21 

Şu an satın almış bulunmaktayım, %57 inmiş durumda, 30 dk. sonra DVDye çekeceğim. Gece yarısı da kurulumu yapacağım.
İnşallah sorunsuz bir şekilde kodu girip Win 8 e geçmiş olurum.

Eğer ki Windows bir hata yapıpta yanlışlıkla 29 Liradan sattılarsa beni bağlamaz artık. ben 29 TLye aldım kör mü gözün hata yapmasaydın Microsoft


_____________________________

Eğitim Birliği - KASTAMONU 5.J.EĞT.A.K.LIĞI/KASTAMONU
Esas Birliği - İL J.K.LIĞI/DENİZLİ
CS:GO Haritalarım
████████ŞAMPİYON████████ SARI KIRMIZI ████████CİM BOM████████


91 Mesaj
30 Ekim 2012; 22:07:00 

Peki ben bu cd ve KEY ile başka pc ye kurulum yapabilirmiyim olduki pc yi yeniledim ??



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


See you in another life brother!


71 Mesaj
30 Ekim 2012; 22:07:33 

quote:

Orijinalden alıntı: DonJuan1907

bir kaç başlıkta, laptoplarda yükseltme işleminden sonra fn, recovery tuşlarının çalışmadığıyla ilgili şeyler okudum.

evet bendede irkaç tanesi çalışmıyor


_____________________________



 
40 Mesaj
30 Ekim 2012; 22:18:18 

windows 7 home premium orjinal lisanslı kullanıyorum 29 lira için en son satın alma sayfasında indirim kutucuğu çıktı oraya promosyon kodunu girince indirim yaptı iso olarak kayıt yaptım dvd ye yazdırdıktan sonra temiz bir kurulum yaptım update ile güncelledim bir sorun çıkmadı torrentten inenler ilk başta key istemiyor fakat bu indirme aracı ile indirip kurduğum win 8 dvd kurulumun ta başında key istiyor


 
40 Mesaj
30 Ekim 2012; 22:19:30 

quote:

Orijinalden alıntı: şahinbey1


evet bendede irkaç tanesi çalışmıyor

driver tam destek yok bazı sürücülerde zamanla gelir

Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
16 gün 7 sa. 15 dk. kadarı kaldı.
30 Ekim 2012; 22:20:53 

bende bu akşam aldım ve şimdi indiriyorum gece yarısına dogru yazıp kurulum yapıcam sonuçları yine bu sayfadan paylaşıcam


541 Mesaj
30 Ekim 2012; 22:25:17 

Windows 8 seçtiğiniz ülke için indirme yapılamıyor diyor.


0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelihG -- 30 Ekim 2012; 22:32:35 >