Kullanıcı Adı Şifre
  • Yeni Üye Kaydı
  • Şifre Hatırlatma
  • Beni Hatırla Cevaplanan Mesajlarıma Git
  • Popüler Konular
 
352. DÖNEM (Ağustos 2013) Kısa Dönem Er ve Yedek Subay Aday Adayları
20700 Cevap1006087 Görüntüleme155 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     213 [215] 217 218 219 220 221 222      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:02:20 

02.58


_____________________________



 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:04:22 

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: dearsdears

03.00

bakalım beklediğimize değecekmi :)

İnşallah


_____________________________



 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:12:47 

02.48


_____________________________



 
90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:15:41 

arkadaş, bu saatte uyandım yahu.
daha 3 saat varmış.


_____________________________



 
56 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:18:52 

Eğer 10 da açıklamazlarsa olayyyy çıkar tertiplerrr



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
124 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:25:57 

arkadaşlar ben uzun dönemim ve dün açıklandı. sitede de gözüktü ama şuan sistemde yaşanan aksaklık filan diyor. e-devlete pek güvenmeyin. şubeler açıldığında arayın direk ordan öğrenin..


_____________________________

GÜNEY DENİZ SAHA KOMUTANLIĞI KARARGAH DESTEK KITALAR KOMUTANLIĞI İZMİR/YENİKALE


 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:28:30 

şimdi benim anlamadığım , şubeye kağıtmı gidiyor ? yoksa onlarda kendi sistemlerinden internetten mi bakıyor ? ordan çıktı alıyor vs , sülüs mü ne işte :) cahilliğime verin :)


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


1141 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:32:57 

beyler sizlere sorum var cevaplarsaniz sevinirim.

1 ay once mezun oldum diplomami yeni aldim askerligi tecil ettirecem.tecil islemlerini ne zamana kadar yapmam lazim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________






 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:34:02 

muhabbet edicek kimsedemi kalmadı arkadaş herkes uyudu vallahi sıkıldım :) bekle bekle nereye kadar


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:36:05 

quote:

Orijinalden alıntı: elmariacci

beyler sizlere sorum var cevaplarsaniz sevinirim.

1 ay once mezun oldum diplomami yeni aldim askerligi tecil ettirecem.tecil islemlerini ne zamana kadar yapmam lazim.

15 ağustos diye biliyorum ama tam eminde değilim.


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:36:12 

7:35 olmuş az kaldı azzzzz


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
64 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:38:20 

quote:

Orijinalden alıntı: elmariacci

beyler sizlere sorum var cevaplarsaniz sevinirim.

1 ay once mezun oldum diplomami yeni aldim askerligi tecil ettirecem.tecil islemlerini ne zamana kadar yapmam lazim.

mezun olduğunu 1 ay içinde askerlik şubesine bildirmek zorundasın.
Tam hatırlamıyorum ama 2 ayda olabilir.


_____________________________



 
64 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:40:22 

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: elmariacci

beyler sizlere sorum var cevaplarsaniz sevinirim.

1 ay once mezun oldum diplomami yeni aldim askerligi tecil ettirecem.tecil islemlerini ne zamana kadar yapmam lazim.

15 ağustos diye biliyorum ama tam eminde değilim.

15 ağustos kasımda askere gitmesi için


_____________________________



 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:40:28 

aa pardon ben yanlış anlamışım , tecili kaldırmak istiyosun anladım ben ,o sorunun cevabı net olarak belli değil sanırm..ben mezun olduktan 4-5 ay sonra tecil ettirmek için hiçbir sorun yoktu..hatta geçmi kaldım acaba çok geç kalmışmıyım korkusuyla gittim ama , mezun olduktan 5 ay sonra gittiğimde direk 2 yıl tecil ettirmiştim hiçbir sorun çıkmadan.tabi sen yinede işini sağlama al . boş vaktin olunca git hemen derim.


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:40:44 

02.20


_____________________________



 
90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:43:44 

2.17 :)


_____________________________



 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:45:00 

quote:

Orijinalden alıntı: wilstrom

2.17 :)

02.16:)


_____________________________



3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:45:03 


quote:

Orijinalden alıntı: dearsdears

02.20




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


 
21 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:46:11 

Günaydın beyler hepimiz için hayırlı bi gün olsun inşallah ..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:46:17 

kafayı yedik aga


_____________________________



3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:47:35 


quote:

Orijinalden alıntı: wilstrom

kafayı yedik aga

yeni Kalktim uçmuşsunuz valla.yatın uyuyun lan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:47:50 

yatakta dönmekten kafam döndü mk.


_____________________________


DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K./İSKENDERUN
İSKENDERUN


 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:48:32 

yok arkadaş ne uyuması :D gece 3 ten beri napıcağımı şaşırdım :D


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:49:42 


quote:

Orijinalden alıntı: Pike Fighter

yatakta dönmekten kafam döndü mk.

o degilde saat 10 da açıklanmazsa asıl sıkıntı orda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:49:53 

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
35 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:51:05 

Günaydın arkadaşlar bende merakla bekliyorum açıklanmasını inşaAllah hepiniz için hayırlısı olur.Rabbim hepinize şimdiden kolaylık ve güç versinnn bizlerede sabırr


_____________________________



 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:52:12 

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:53:24 


quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

ulan benide strese soktunuz he..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:53:41 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: wilstrom

kafayı yedik aga

yeni Kalktim uçmuşsunuz valla.yatın uyuyun lan

Bu saatten zor uyumak zor:))


_____________________________



99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:54:01 

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
46 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:54:15 

Hayırlı sabahlar millet varmı yusuf yusuf


_____________________________



 
18 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:56:22 

hadi Burdur


_____________________________



70 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:56:35 

Butun gece kura ruyasi gordum ya:(

Sonuc olarak kocaeli lapseki cikti nasil olduysa :) hadi bakalim insallah tutar biri



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
35 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:56:42 

Tam 2



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:56:43 

öyle bir şey olursa
1.si bahtımızı skelim.
2.si genel kurmay ayıp eder, gözümüzden düşer.
3.sü aklına getirme böyle kötü şeyler


_____________________________


DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K./İSKENDERUN
İSKENDERUN


3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:57:11 


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

açıklaninca yerlerimizi imzalara Yaziyoruz beyler unutmayin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:57:35 

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

vallahi sen böyle dedin ciddi ciddi yakıyorum şimdi :D eğer kötü bi yer olursa zaten atacam kendimi sokaklara :D alırım nasıl olsa :) inşallah hepimizin gönlüne göre olur..zaten ben e- devlete bakmıyorum , buraya bakıyorum , burdan birisi yazarsa açıklandı diye o zaman bakıcam :D yavaş yavaş açmak istiyorum sayfayı :D


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:58:50 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

açıklaninca yerlerimizi imzalara Yaziyoruz beyler unutmayin

bırak imzayı ben istersen yeni topic açarım :D

değişiklik: Artık cümleleri bile düzgün kurgulayamıyorum hadi hayırlısı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berq87 -- 25 Temmuz 2013; 7:59:40 >


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 7:59:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Pike Fighter

öyle bir şey olursa
1.si bahtımızı skelim.
2.si genel kurmay ayıp eder, gözümüzden düşer.
3.sü aklına getirme böyle kötü şeyler

g.kurmay ayıp eder gözümüzden düşer


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:01:32 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

quote:

Orijinalden alıntı: berq87

ben bütün gazeteleri hatim indirdim :D hatta 3. turları atıorum

son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

açıklaninca yerlerimizi imzalara Yaziyoruz beyler unutmayin

Bu arada mide ne alemde?


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
64 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:01:36 

aha az önce asker saatim casio f91w dit dit diye öttü :D 2kere daha öttümü bu iş tamamdır


_____________________________



 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:02:21 

bence saat 09.30 civarları açıklanıcak..


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


 
24 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:02:37 

Beyler şimdi denizli askerlik şubesini aradım Üniversitesi mezunlarının seckleri belli oldu ama mesai 8.30da başlıyor o zaman ara öğrenirsin dedi 8.30dan sonra şubeleri aramakta fayda var


_____________________________

ACEMİ: 3'ÜNCÜ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./ANTALYA MERKEZ

USTA: 3'ÜNCÜ P.EĞT.TUG. 4'ÜNCÜ P.EĞT.TB. 1'İNCİ P.EĞT.BL./ANTALYA MERKEZ


3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:03:43 


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc


son 1 dal sigaram kaldı , onu saat 10a saklıyorum :D istemediğim bi yer falan olur can simidi bulunsun :D

öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

açıklaninca yerlerimizi imzalara Yaziyoruz beyler unutmayin

Bu arada mide ne alemde?

aynı bitik bu gidişte wc de ogrencem sonucu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:03:48 

quote:

Orijinalden alıntı: kısaveözGÜN

Beyler şimdi denizli askerlik şubesini aradım Üniversitesi mezunlarının seckleri belli oldu ama mesai 8.30da başlıyor o zaman ara öğrenirsin dedi 8.30dan sonra şubeleri aramakta fayda var

abowwwww :D aramayı bırakıp atlayıp gitsemmi acep şubeye dicemde çok tehlikeli uykusuz uykusuz olmaz


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
46 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:04:00 

Hala teknik aksaklık yazıyor valla


_____________________________



 
132 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:04:47 

quote:

Orijinalden alıntı: kısaveözGÜN

Beyler şimdi denizli askerlik şubesini aradım Üniversitesi mezunlarının seckleri belli oldu ama mesai 8.30da başlıyor o zaman ara öğrenirsin dedi 8.30dan sonra şubeleri aramakta fayda var

ona kalp dayanmaz devre :) şimdi kötü bi yer söylerse acaba yanlış bakmış olabilirmi şüphesi oluşur insanda , bi umut belki yanlış bakmıştır hevesiyle bi 2 saat daha geçiremem ben


_____________________________

-------------------------------------------Acemi : İS.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH./İZMİR NARLIDERE---------------------------------------------------------------------------------------Usta : 28'İNCİ MKNZ.P.TÜM. 61'İNCİ P.A. KH. VE KH.HİZ.BL./MAGOSA-----------------------------------------------


 
41 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:04:57 


quote:

Orijinalden alıntı: emretntnc

bence saat 09.30 civarları açıklanıcak..

İmkansız msb bu. Rüyamda ksd ankara bozcaada cıktı hadi hayırlısı.
Bu 3. Kura'm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:05:53 

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

quote:

Orijinalden alıntı: 352.Dönem


quote:

Orijinalden alıntı: berq87


öyle bir durum olursa 1 dal ı içme sen git direk bi nargile söyle ancak paklar üstad :D

açıklaninca yerlerimizi imzalara Yaziyoruz beyler unutmayin

Bu arada mide ne alemde?

aynı bitik bu gidişte wc de ogrencem sonucu

bisi mi dokundu acep aslında strestende olabılır, nese canım askerde olcagına sımdı olsun 2 güne bişeyin kalmaz ins.


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


 
48 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:07:40 

01.53


_____________________________



99 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:07:57 

hıhhhh uyandınız sistem yawasladı yuklenmeyin leynnn :D


_____________________________


Eğitim ve Esas Birlik
121. Jandarma Eğitim Alay Komutanlığı/Hatay/Serinyol
Kısa Dönem


838 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:08:55 

günaydın beyler heyecan dorukta,bildiğin kalp ağrısı ile uyandım


_____________________________



90 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:10:28 

fak şit


_____________________________


DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K./İSKENDERUN
İSKENDERUN


 
42 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:11:19 

arkadaşalar herkese günaydın.öncelikle şunu söyleyeyim yer ve zaman önemli değil bir noktada .herekese hayırlı yerler hayırlı insanlarla tanışmalar olur.hakkınzda hep hayırlısını isteyin.herkese bu yeni dönem şimdiden jayırlı uğurlu olsun.ALLAH hepimizin yardımcısı olsun....


_____________________________



 
4 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:11:48 

Benide ekleyin geç oldu ama;

okul: Yıldız Teknik
bölüm:Kimya Mühendisliği
yaş:26
kütük: Istanbul
ikamet:IStanbul


_____________________________



11043 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:13:37 

Yav arkadaşlar şubeyi aradım şimdi,memur öğrenmem için şubeye gitmem gerektiğini söyledi.
Silüsü ne zaman alayım diye sorduğumda valla üzerine 12 günlük bir tarih atacaz derken sustu valla ben de bilmiyorum sistem daha yeni buraya gel diyor.


_____________________________


Xperia™ Z Black
SSS - Teknik Rehber


3695 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:14:46 


quote:

Orijinalden alıntı: berq87

hıhhhh uyandınız sistem yawasladı yuklenmeyin leynnn :D




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

5.Jandarma Eğt. Alay K.Lığı/KASTAMONU - İlçe Jandarma Komutanlığı/BİTLİS-Tatvan


 
516 Mesaj
25 Temmuz 2013; 8:15:55 

her f5 ayrı bir heyecan ayrı bir duygu yoğunluğu.

Hadi artık diyoruz :)


_____________________________



99 Mesaj