- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
 
PTT Cell / Hy 200 Dk - 250 SMS - 250 Mb +Sınırsız internet 14 Lira !
4433 Cevap224534 Görüntüleme106 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: <<     25 [27] 29 30 31 32 33 34      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


29 Mesaj
27 Ağustos 2013; 18:37:57 


quote:

Orijinalden alıntı: 9metal_99

Ilk fatura geldi.
Fatura avea online da odeniyormu,
Yada bankamatiklerde bilen varmi


Ne kadar geldi hocam bi ss alır mısın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Alışverişlerim Ancyraa , berence , TwiNChiL , gunesindostu,edsamu(her türlü referans),r.evil,@sL@N,shopar45
Daha niceleri ...


1781 Mesaj
27 Ağustos 2013; 18:55:37 

quote:

Orijinalden alıntı: tnt-2


128 adam gibi gelirse idare eder kardesim.

adam gibisi değil bana o hatta ilgili kullanım tecrübesi lazım yoksa elbette yeter...


_____________________________

Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.


 
228 Mesaj
27 Ağustos 2013; 19:19:30 

muhtarlıktan ikametgah aldım adıma ait bir fatura olmadığı için.
İkametgah numara taşımada yeterlimidir? Vodafon foturasızdan pttcell faturalıya geçiş için?


_____________________________



94 Mesaj
27 Ağustos 2013; 20:07:34 

sonunda bugun fırsat oldu ve bende AveA faturasızdan Pttcell 14luk tarifeye geçtim.Haydi hayırlısı.Kullandıkdan sonra yorumlarımı yaparım.


_____________________________



94 Mesaj
27 Ağustos 2013; 20:14:57 

son bir sorum olacak arkadaşlar bu pttcell'in bana verdiği sim kart 64 kb 128kb den dezavantajları nelerdir ?


_____________________________



 
272 Mesaj
27 Ağustos 2013; 22:07:05 

quote:

Orijinalden alıntı: ultimatetnctr

muhtarlıktan ikametgah aldım adıma ait bir fatura olmadığı için.
İkametgah numara taşımada yeterlimidir? Vodafon foturasızdan pttcell faturalıya geçiş için?

gerek yoktu zaten. işlemi yapacak müdür ya da yardımcısı belki isteyebilir. biz yaparken de sordu ama sonra vazgeçti.


_____________________________



650 Mesaj
27 Ağustos 2013; 23:13:41 

bugün gittim pttye, şubede 1 kişi bakıyordu pttcell işine sıra almanız lazım dedi, aldım başladım beklemeye sıra geldi, işleri yoğundu yanlışlık olmasın diye birşeyler söyledim işlemler ile ilgili, genç biriydi konuştuk orda o işlemleri yaparken, baktım duvarda kömür afişleri var sordum bende, o da kömür satmaya başladık, yakında su satacağız gişelerden dedi P(erakende)PTT


_____________________________



669 Mesaj
28 Ağustos 2013; 0:17:09 

quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

adam gibisi değil bana o hatta ilgili kullanım tecrübesi lazım yoksa elbette yeter...

verdiginiz cevabdan benim cevabını anlamadıgınız anlasılıyor.


_____________________________



 
136 Mesaj
28 Ağustos 2013; 1:20:31 

Taahüt var mı ? 14 tl ne kadar süre için sabit kalacak ?


_____________________________



216 Mesaj
28 Ağustos 2013; 1:43:05 

bu gün vodafondan geçiş başvurumu verdim sizce kaç günde açılır


_____________________________



3929 Mesaj
28 Ağustos 2013; 1:44:22 

3-4 gün



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @batucan05bb


_____________________________

Eski Kullanıcı Adı : optimus 1


3929 Mesaj
28 Ağustos 2013; 1:45:37 

taahhüt yok, ne kadar sabit kalır belli değil ama uzun bir süre değişmeyecek diye planlanmış, duyumlar bu şekil tabi ki ne olacağı belli olmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Zeir Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Eski Kullanıcı Adı : optimus 1


1781 Mesaj
28 Ağustos 2013; 8:13:19 

quote:

Orijinalden alıntı: tnt-2


verdiginiz cevabdan benim cevabını anlamadıgınız anlasılıyor.

basit cümle kurarsan sorun kalmaz..


_____________________________

Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.


314 Mesaj
28 Ağustos 2013; 8:46:34 

Arkadaş doğru cevap vermiş ben de tecrube cevap vereyim; vodafone 96 lık cepneti mumla arıyorum, çekmiyor bi türlü uygulamalardan düşüp duruyorum evde konuşamıyorum kimseyle. Ama belki senin 128 in adam gibi olan yerdedir o başka.


_____________________________



1781 Mesaj
28 Ağustos 2013; 8:59:02 

avea vodafone trcell hızlar önemli değil adamlar vaavd ettikleri hızları kullandırmıyolar buyüzden kullan birinden görüş isitiyorum..


_____________________________

Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.


 
68 Mesaj
28 Ağustos 2013; 10:20:03 

Arkadaşlar 1 aylık tam faturası çıkan var mı? ne kadar geldi tam olarak?


_____________________________



441 Mesaj
28 Ağustos 2013; 10:35:23 

Gaziantep'te hiç bir ptt geçiş yapmıyor.Böyle sorumsuz bir şirket görmedim.Bazılarının haberi bile yok bazıları sözleşme yok diyor.Bir türlü geçemedik.


_____________________________


COMINGSOON


1781 Mesaj
28 Ağustos 2013; 11:34:27 

antepde 3 yer görünüyo sen merkeze sor istersen http://www.pttcell.com.tr/Bayiler/1275


_____________________________

Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.


 
23 Mesaj
28 Ağustos 2013; 11:37:47 

ben izmirdeyim çok memnunum


_____________________________



4126 Mesaj
28 Ağustos 2013; 11:40:57 

Ne tür bir cihaz kullanıyorsun arkadaşım? İnternetinden memnunmusun? 250 MB tan sonra hız düşmesini nasıl hissediyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Olcaytu E.


_____________________________

Sihirbazlık Malzemeleri / YENİ OYUN EKLENDİ

TSHH, Garanti, Servis, Paralel İthalat, Outlet, Yeni Pasaport Kaydı



 
56 Mesaj
28 Ağustos 2013; 12:15:50 

Bu gün itibarı ile geçisim tamamlandi nette ve baglantida sorun yok onceden cepnet kullaniyordum ona nazaran net yeterli hizda yer bursa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
23 Mesaj
28 Ağustos 2013; 12:27:13 

daha önce avea sınırsız internet kullanıyordum 1 gb sonra hız düşüyordu. ondan hiç bir farkı yok 250 mb den sonra forumlarda nette dolaşım gayet hızlı 3g ile.telefonum iphone 3s video izleme ideal



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olcaytu E. -- 28 Ağustos 2013; 12:27:18 >


_____________________________



4126 Mesaj
28 Ağustos 2013; 12:30:55 

Bana bariz çok yavaşmış gibi geldi, gerçi son bir haftadır TR genelinde bir sorun var galiba, işyerinden bile girerken geç açılıyor PC...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @Olcaytu E.


_____________________________

Sihirbazlık Malzemeleri / YENİ OYUN EKLENDİ

TSHH, Garanti, Servis, Paralel İthalat, Outlet, Yeni Pasaport Kaydı



441 Mesaj
28 Ağustos 2013; 13:00:10 

quote:

Orijinalden alıntı: kadircitak

antepde 3 yer görünüyo sen merkeze sor istersen http://www.pttcell.com.tr/Bayiler/1275

HacAm sorduk merkezdeki sözleşme yok salı günü gel diyor haftaya fevzi çakmak bu iş için arkadaş eğitime gitti haftaya gelir dediler.1 Tane bile yapan şube bulamadık çok sorumsuzlar.


_____________________________


COMINGSOON


 
294 Mesaj
28 Ağustos 2013; 13:34:00 

Bugün bursa beşevler şubesinde eşim için geçiş yaptık bakalım. Bakalım kaç günde geçiş olacak aveadan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



229 Mesaj
28 Ağustos 2013; 16:08:58 

Bugün başvuruyu yaptım geçiş için 48 saat içinde geçse bari



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

 Apple  iPhone 4S / 32GB (Beyaz) | Dark EvoPad R9722 (16GB)


229 Mesaj
28 Ağustos 2013; 16:17:14 


quote:

Orijinalden alıntı: divane2


HacAm sorduk merkezdeki sözleşme yok salı günü gel diyor haftaya fevzi çakmak bu iş için arkadaş eğitime gitti haftaya gelir dediler.1 Tane bile yapan şube bulamadık çok sorumsuzlar.

Maraş'tayken yaptırdığım iyi olmuş Gaziantep merkez bile yapmıyorsa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

 Apple  iPhone 4S / 32GB (Beyaz) | Dark EvoPad R9722 (16GB)


1080 Mesaj
28 Ağustos 2013; 16:31:46 

ben şuanda faturasız hat kullanıyorum (vodafone)
geçtikten sonra ek ücret ödüyomuyuz


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


165 Mesaj
28 Ağustos 2013; 17:59:28 

quote:

Orijinalden alıntı: AlphaScramble

ben şuanda faturasız hat kullanıyorum (vodafone)
geçtikten sonra ek ücret ödüyomuyuz


ödemiyorsun.


_____________________________

24 saatten birini Hakka vermeyene insan denilir mi?


166 Mesaj
28 Ağustos 2013; 18:09:51 

Arkadaşlar Kartallcell faturalı kullanıyorum, şuan faturasıza geçtim. Şimdi Pttcell 14'lük tarifeye geçmek istediğimde, hangi belgeleri istiyorlar ? Kendi adımıza, elektrik,su,telefon faturası vs birşey istiyorlarmı ? Yoksa kimlik götürsek yetermi sadece? Birde sadece internet sitesindeki satış noktalarımı geçiriyor, yoksa herhangi bir PTT şubesine gitsek geçiş yapabilirmiyim ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beşiktaş JK -- 28 Ağustos 2013; 18:11:04 >


_____________________________


Milliyetçilik, Bolivya dağlarında öldürülen Arjantinli maceracı serseri Guevara için zırlayıp da sıra Kazak kahramanı Osman Batur’a gelince susmak hiç değildir.

Hüseyin Nihal Atsız


229 Mesaj
28 Ağustos 2013; 18:21:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Beşiktaş JK

Arkadaşlar Kartallcell faturalı kullanıyorum, şuan faturasıza geçtim. Şimdi Pttcell 14'lük tarifeye geçmek istediğimde, hangi belgeleri istiyorlar ? Kendi adımıza, elektrik,su,telefon faturası vs birşey istiyorlarmı ? Yoksa kimlik götürsek yetermi sadece? Birde sadece internet sitesindeki satış noktalarımı geçiriyor, yoksa herhangi bir PTT şubesine gitsek geçiş yapabilirmiyim ?

Mh fatura veya ikametgah gerek dedi bana bende fatura götürdüm PTT deki adam gerek yok dedi internetten ikamet adresime baktı kendi senden sadece nüfüs cüzdanı fotokopisi ve aslını istiyor birde form dolduruyorsun o kadar
Sadece internette yazan merkez PTT lerde yaptırabiliyorsun orası kötü işte



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

 Apple  iPhone 4S / 32GB (Beyaz) | Dark EvoPad R9722 (16GB)


17 Mesaj
28 Ağustos 2013; 18:56:51 

Bugün bende vodafondan geçiş için başvurdum. Biri 24 biri 14 iki hattımıda geçiriyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



8 Mesaj
28 Ağustos 2013; 19:25:42 

faturayı avea bayilerinde ödeyebiliyormuyuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Size bir adım gelene siz yarım adım atın ki götü kalkmasın ;)


 
778 Mesaj
28 Ağustos 2013; 19:48:01 

Ödeyebilirsin.

Bu mesajda bahsedilenler: mahsumekinci


_____________________________



37 Mesaj
28 Ağustos 2013; 19:49:47 

mobilde 80 sayfa olmus okuyamadım hepsını bı sorum olucak

Avea faturasızdan gecınce ucret oduyormuyuz
Hat ablamın uzerıne ıdı onun nufus cuzdanı fotokopısını mı goturmelıyım

Bı de yenı hat cıkarsak ne kadar ucret alıyorlar??



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

dalgalar kumsallarda mutluluk masallarda :(


113 Mesaj
28 Ağustos 2013; 19:52:45 

Ben avea faturasizdan gectim ucret odemedim.
Hatti tasiyabilmen icin ablanin gitmesi gerekiyor.
Yeni hat fiyatini ben bilmiyorum ama onceki sayfalarda yaziyordu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



229 Mesaj
28 Ağustos 2013; 20:07:47 

Kaç saniye konuşunca 1 dk düşüyordu bunda ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

 Apple  iPhone 4S / 32GB (Beyaz) | Dark EvoPad R9722 (16GB)


 
248 Mesaj
28 Ağustos 2013; 20:18:46 


quote:

Orijinalden alıntı: ExterminaTR

Kaç saniye konuşunca 1 dk düşüyordu bunda ?

60 saniye. Ücretlendirme saniye bazlı. Kaç saniye konuşursan o kadar düşüyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


709 Mesaj
28 Ağustos 2013; 20:41:39 

ilk 2,5tllik faturadan sonra ilk tam 1aylik faturamda msj olarak gelde.14,18tl imis.canini yediimin pttceli cok isimi gordu bu paraya.saolsunlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ɠƱʋȜɲ


12174 Mesaj
28 Ağustos 2013; 20:52:20 

ağustosta avea faturalıdan geçtim fatura hala gelmedi. sms ile fatura tutarı ücretsiz mi geliyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @dj.trust.06 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
68 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:02:02 

quote:

Orijinalden alıntı: dj.trust.06

ilk 2,5tllik faturadan sonra ilk tam 1aylik faturamda msj olarak gelde.14,18tl imis.canini yediimin pttceli cok isimi gordu bu paraya.saolsunlar.

Tam bir aylık mı hocam, bende vergi falan 16-17 yi geçmezse bende kayıt olacaktım...


_____________________________



37 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:09:15 

anladım hocam teşekkur ettım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @kartal_.1987


_____________________________

dalgalar kumsallarda mutluluk masallarda :(


113 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:15:58 


quote:

Orijinalden alıntı: inexo

ağustosta avea faturalıdan geçtim fatura hala gelmedi. sms ile fatura tutarı ücretsiz mi geliyor

Fatura tutari ucretsiz geliyor ve avea mobil uygulamasini kullanabilirsiniz butun bilgileri gorebilirsiniz uygulamada.
Bana bugun gelen mesajda 15 tl den az oldugu icin tutar bir sonraki aya devretmis.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



113 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:17:16 


quote:

Orijinalden alıntı: akeles198657


Tam bir aylık mı hocam, bende vergi falan 16-17 yi geçmezse bende kayıt olacaktım...

Bana tam 1 aylik olarak 14.06 tl kesmisler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



669 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:26:58 

quote:

Orijinalden alıntı: kartal_.1987
Bana bugun gelen mesajda 15 tl den az oldugu icin tutar bir sonraki aya devretmis.

benımde 14 kusur lıralık faturam 15 tl den az oldugu ıcın bır sonrakı aya devır etmıs.


_____________________________



12174 Mesaj
28 Ağustos 2013; 23:41:40 

avea faturalı dan geçenlere çift fatura mı kesildi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


709 Mesaj
29 Ağustos 2013; 0:19:51 

devretme hikayesi geyikten ibaret ark.lar ole bisey yok.gecen ayda gelen 2.5tllik fatura guya ertelenmisti ama adamlar adresime faturayi gondetmisler,son odeme tarihinide yazmislardi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ɠƱʋȜɲ


12174 Mesaj
29 Ağustos 2013; 0:37:34 


quote:

Orijinalden alıntı: kartal_.1987



Fatura tutari ucretsiz geliyor ve avea mobil uygulamasini kullanabilirsiniz butun bilgileri gorebilirsiniz uygulamada.
Bana bugun gelen mesajda 15 tl den az oldugu icin tutar bir sonraki aya devretmis.

avea oim mobilde ve webde takip ediyorum ama fatura bir türlü çıkmadı bu sefer



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1082 Mesaj
29 Ağustos 2013; 1:04:33 

quote:

Orijinalden alıntı: akeles198657


Tam bir aylık mı hocam, bende vergi falan 16-17 yi geçmezse bende kayıt olacaktım...
arkadaş tam 1 aylik faturam demiş.. seni inandırmak için daha ne desin?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 29 Ağustos 2013; 1:05:21 >


_____________________________



 
182 Mesaj
29 Ağustos 2013; 1:16:07 

8 tl. sim kart ücreti ödeyen var mı?. ptt den yeni simkartı alırken?


_____________________________

beni cekemeyen,anten taksın


1082 Mesaj
29 Ağustos 2013; 1:16:48 

quote:

Orijinalden alıntı: inexo

avea faturalı dan geçenlere çift fatura mı kesildi

evet ben geçen ay geçtim. ilk baştan 2 fatura görünmüştü... benim içerde alacağım vardı, sonra teke düştü fatura.. sizde e 2 fatura gözükmesi lazım


_____________________________



1082 Mesaj
29 Ağustos 2013; 1:19:49 

quote:

Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

8 tl. sim kart ücreti ödeyen var mı?. ptt den yeni simkartı alırken?

hocam ilk ödeyen sen oldun sanırım. avea'dan mı geçiş yaptınız? acaba bundan sonra kart alanlardan ücret mi alacaklar?


_____________________________



1102 Mesaj
29 Ağustos 2013; 1:20:47 


quote:

Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

8 tl. sim kart ücreti ödeyen var mı?. ptt den yeni simkartı alırken?

Numara taşırken mi para istediler?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


"357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
_
İL J.K.LIĞI/YALOVA / YALOVA / YALOVA


1102 Mesaj