- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
 
Avea Kamu Mega Tarifesi (Referans Sistemli)
1133 Cevap118652 Görüntüleme43 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Yazdır
Sayfa: <<     9 [11] 13 14 15 16 17 18      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


731 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:00:42 

quote:

Orijinalden alıntı: cloves


hem deneme amaçlı hemde yardımcı olacaksanız bana referans olabilirmisiniz.?

Deneme amaçlı kendime yaptım bana mesaj geldi , 1 ay beklemem gerekiyor diye


_____________________________



1409 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:05:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Karqasa


Deneme amaçlı kendime yaptım bana mesaj geldi , 1 ay beklemem gerekiyor diye

Ben de denek olabilirim.


_____________________________



699 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:27:31 

referans sistemi ile bu tarifeye geçen başkasına referans olamıyor

Online işlemlerde yazan herkese yazıyor

isterseniz deneyin

referans için mesajınız gidecek

onaylayın diye mesaj gelecek

Fakat onayladığınızda size gelen başvuruyu görmeyerek işlemi reddedecektir.

Bu mesajda bahsedilenler: Karqasa


_____________________________

Korkmayın. İlla Korkacaksanız Allah'tan (cc) korkun.


 
509 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:28:17 

referans arıyorum bende,yardımcı olacak arkadaş pm atarsa sevinirim.


_____________________________



80 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:31:21 

ilk faturaları cok merak ediyorum. daha önce avea faturalı hattan çok çektim. şimdi çekiniyorum. ilk faturalar ne zaman çıkar ?


322 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:33:45 

BEYLER ALLAH RIZASI İÇİN BİRİNİZ REFERANS OLSUN KURTARIN BENİ ŞU TURKCELL DEN.(PM-Ö.S)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gonzales20 -- 31 Temmuz 2013; 15:33:47 >


_____________________________



971 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:34:36 

Mega tarife için referans olacak varsa pm den görüşelim belli bir ücret odeyebilirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3DS Friend Code: 4012 4259 5909


295 Mesaj
31 Temmuz 2013; 15:54:13 

quote:

Orijinalden alıntı: mcsd


hocam hangi tarifeye geçirdin? ben seç 1000'e geçim dedim taahhutsuz 47tl diyor aylık. tam soygun!

1de sunu yapabilir miyiz acaba kısa yoldan?

esimin baska bir kamu tarifesinde olan hattını önce faturasız bir hatta geçirip 1 ay beklemeden direk bu mega tarifesine geçirebilir miyiz?

seç 500 e geçirdim, taahhütsüz 37 tl imiş. Avea bu ne yapacağı belli olmaz. şansınızı deneyin belki onay verir.


_____________________________



58 Mesaj
31 Temmuz 2013; 17:29:47 

hocam seç 500 e nasıl geçirdin?tarif et.bende geçeyim 1 aylığına
avea com da
500DK yaz 5555'e
ücretsiz SMS gönder
yazıyor ama emin olamadım.


_____________________________



295 Mesaj
31 Temmuz 2013; 19:19:02 

quote:

Orijinalden alıntı: forsa9

hocam seç 500 e nasıl geçirdin?tarif et.bende geçeyim 1 aylığına
avea com da
500DK yaz 5555'e
ücretsiz SMS gönder
yazıyor ama emin olamadım.

500DK yazıp gönderdim ama hata mesajı aldım. Müşşşteri hizmetleri aracılığıyla geçtim tarifeye.


_____________________________



539 Mesaj
31 Temmuz 2013; 19:59:28 

Avea musteri hizmetlerinin kafa güzel valla. Ben ve ablam bi referans bu tarifeyi yapalim dedik. Referans kamu 300de ben kamu megaya geçerken ablamin hattı kamu 300e geçti. Müşteri Hizmetleri hatalı işlem yapılmış olmaz diyor yapmıyor ablamin hattını Kamu megali. Ne yapmam lazim yardım ey DH halki .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İnşaat Mühendisi


Atatürkçü Düşünce Topluluğu


1409 Mesaj
31 Temmuz 2013; 20:04:21 

Referans aranıyor. PM bekliyorum.


_____________________________



 
5 Mesaj
31 Temmuz 2013; 23:46:43 

Referans olacak PM.. çok kıymete geçer :)


_____________________________



 
65 Mesaj
31 Temmuz 2013; 23:49:24 

adamlar işi büyütmüş beylerrr 50 tl hava parası istiyor... pm gelir merak etmeyin ah be avea 1 ay sonra görüşürüz.


_____________________________

Citroen C4 1.6 hdi sx 2008


 
21 Mesaj
31 Temmuz 2013; 23:55:37 

arkadaşlar internet yavaş diyorlar doğrumudur.


_____________________________



675 Mesaj
1 Ağustos 2013; 1:14:56 

Referans alınır.


_____________________________




 
87 Mesaj
1 Ağustos 2013; 1:57:42 

Kamu tarifelerinden bu tarifeye geçiş olmuyormuş aveadestek öyle dedi geçebilen var mı?


_____________________________



 
88 Mesaj
1 Ağustos 2013; 2:07:31 

REFERANSOLACAK ARKADAŞ ARİYORUM ARKADAŞLAR


_____________________________

2007 honda city



140 Mesaj
1 Ağustos 2013; 3:07:43 

Ücretli Referans olacak arkadaşlar
birTL hem de peşin, anında EFT yaparım.
ilk pm atan kazanır.


_____________________________



282 Mesaj
1 Ağustos 2013; 9:09:16 

2 Kişi Referans olabilecek varsa sevinirim..


_____________________________



859 Mesaj
1 Ağustos 2013; 9:39:17 

Abiler banada referans olabilecek varsa çok sevinirim.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler.Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.

Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!



M.Kemal ATATÜRK


1409 Mesaj
1 Ağustos 2013; 10:50:08 

Referans aranıyor.uçuk kaçık olmayan tekliflere açığım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
35 Mesaj
1 Ağustos 2013; 11:52:01 

Yeni nesil 500 tarifesini kullanıyordum ve 12 ay taahhütlüydüm. Referans olucak kişinin telefon numarasını 6008 e gönderdim ve kamu mega tarifesine geçirildim.

Ayrıca sonrasında SOZ yazıp 5555 gönderdim ve gelen mesajada onay yazıp cevapladım 27tl den 12 taahhütlü oldum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CHeLeP -- 1 Ağustos 2013; 12:13:10 >


_____________________________



 
197 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:24:29 

Bu tarife olan bir kişi 7 kişiyemi referans verebiliyor.


_____________________________



126 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:28:45 

quote:

Orijinalden alıntı: gulhana

Bu tarife olan bir kişi 7 kişiyemi referans verebiliyor.

kamu aboneleri 3 kişiyi referans gösterebilirken, aynı zamanda kendi adlarına 5 hat alma hakları da devam edecektir.


_____________________________

ТħưŋďєгЄ


 
197 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:32:22 

quote:

Orijinalden alıntı: thundere


kamu aboneleri 3 kişiyi referans gösterebilirken, aynı zamanda kendi adlarına 5 hat alma hakları da devam edecektir.

3 kişiyse referans bulmak zor o zaman.


_____________________________



 
154 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:32:46 

Allah aşkına ya yok mu referans olacak birisi bende giresunda memurum ama emniyet değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

8 Çekirdek İşlemci (1,6 GHz Dört Çekirdek + 1,2 GHz Dört Çekirdek) | 2 Gb Ram | Exynos 5 Octa 5410 | HSDPA 42.2 Mbps | Android 4.2.2 Jelly Bean | 2.600 Mah Li-Ion Battery | MicroSd 5 Inc Full HD Super Amoled Display | 1920 x 1080 Çözünürlük | 441 PPI Pixel Rate | 16 Million Colors | Corning Gorilla Glass 3 | 13 Mp Camera | Advanced Level Sensor's


207 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:34:11 


quote:

Orijinalden alıntı: anatolia28

Allah aşkına ya yok mu referans olacak birisi bende giresunda memurum ama emniyet değil

50 lira istiyor bAzi sahislar , burda onlara yaptiran kislerde hata ;) ben tanidik buldum ins dide bulursunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
23 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:43:20 

arkadaşlar seç tarifesindekiler taahüt iptal ederek mesaj yoluyla referans numarası gösterebiliyorsunuz ama önce taahütü iptal etmek gerekiyor müşteri hizmetleri kanalıyla seç 1000 tarifemi taahhut iptali yaparak kamu mega tarifesine mesaj yoluyla referans olunabilir şekle getirdim mesajla referansımı bulup tarifeye geçtim bu arada referansla tarifeye geçenler kesinlikle referans olamiyorlar


_____________________________



176 Mesaj
1 Ağustos 2013; 15:43:50 

o 50tl isteyenler. delikanlı gibi burdan yazın hatta adını soyadınızı da verin. deşifre olma korkunuz yoksa.

YAZIKLAR OLSUN SİZİN GİBİ POLİSLERE.


_____________________________



971 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:11:58 

Hocam pm attim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @KuzeyRüzğarı


_____________________________



3DS Friend Code: 4012 4259 5909


971 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:14:36 

Arkadaşlar bana referans isteminde şöyle bir uyarı geldi;

Referans sisteminden faydalanabilmek icin faturali bireysel tarife abonesi olmaniz gerekmektedir. Ilginiz icin tesekkur ederiz.


Akıllı kamudan çıkıp hemen Megaya geçebilir miyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3DS Friend Code: 4012 4259 5909


302 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:16:30 

vodafone faturalıdan avea fatutalıya gectım gecerken bırsey ıstemedıler ancak benım vodafone hesabımdan form ındırdıler (belge mahıyetlı) 3 gun bekledım aveya gectınız mesajı geldı actım aynı gun kamu megaya gecebıldım sanırım karısık olan aveada olanlar ıcın
bılgı ıcın cok tesekkurler tam aradıgım tarıfe ustelık cekıyor avea harıka



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doktorbursa -- 1 Ağustos 2013; 16:18:25 >


_____________________________

Primum non nocere


 
315 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:18:39 

Ordu-merkezden memur varmı? Varsa pm göndersin...yardımcı olayım..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1409 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:50:52 

Arkadaşlar forumdan bir arkadaşımız sağolsun ben de kampanyaya geçmiş bulunmaktayım. Önceden aveanın sınırsız internetini (akk1 gb) internetini kullanıyordum. Hızları karşılaştıracak olursak şu anki internet hızı şaka gibi. Yani eski tarifemde 1gb aşınca hızım düşüyordu.O düşmüş hız bile bundan iyiydi..Sizin internet hızınız nasıl?


_____________________________



 
5 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:55:42 

Arkadaşlar 2 adet referans arıyorum yardımcı olabilecek var mı ?


_____________________________



 
197 Mesaj
1 Ağustos 2013; 16:55:51 

Kurumsal tarifeden bireysele geçip bu tarifeye başlayan oldu mu hiç.
Birde müşteri hizmetleri diyor ki bu tarifeye geçmek için bir hafta beklemelisiniz hemen geçemezsiniz diyor,tarifeye geçen arkadaşlar bir hafta beklediniz mi?
Tarifeyi kullanan arkadaşlar rica etsem internet hızı hakkında bilgi verebilirler mi?


_____________________________



1409 Mesaj
1 Ağustos 2013; 17:03:25 

quote:

Orijinalden alıntı: QRX

Arkadaşlar forumdan bir arkadaşımız sağolsun ben de kampanyaya geçmiş bulunmaktayım. Önceden aveanın sınırsız internetini (akk1 gb) internetini kullanıyordum. Hızları karşılaştıracak olursak şu anki internet hızı şaka gibi. Yani eski tarifemde 1gb aşınca hızım düşüyordu.O düşmüş hız bile bundan iyiydi..Sizin internet hızınız nasıl?

Az önce müşteri hizmetlerini aradım. hızım düzeldi. şu an indirme hızım 5,50 mbps.

@gulhana

Bu mesajda bahsedilenler: @gulhana


_____________________________



 
180 Mesaj
2 Ağustos 2013; 1:38:22 

quote:

Orijinalden alıntı: WEAS


yarın aynı yerden faturasız tarifede olan arkadaşı geçireceğiz. ayrıntılı sorarım

daha önce sorulduğu için tekrarlıyorum. faturasız aveadan geçiş kolaylıkla yapılıyor. bugün bir arkadaşımla beraber işlemleri yineledik. herhangi bir sorun yok. referans tarifesi olarak hat işlemlerini yapmanız lazım. gerisi referans olacak kişiyi bulmak


_____________________________



 
221 Mesaj
2 Ağustos 2013; 1:39:11 


quote:

Orijinalden alıntı: dr_zehir

arkadaşlar seç tarifesindekiler taahüt iptal ederek mesaj yoluyla referans numarası gösterebiliyorsunuz ama önce taahütü iptal etmek gerekiyor müşteri hizmetleri kanalıyla seç 1000 tarifemi taahhut iptali yaparak kamu mega tarifesine mesaj yoluyla referans olunabilir şekle getirdim mesajla referansımı bulup tarifeye geçtim bu arada referansla tarifeye geçenler kesinlikle referans olamiyorlar

hocam sec tarifemin sözleşmesi bitti. Mega icin suan ne yapmalıyım acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



465 Mesaj
2 Ağustos 2013; 7:09:34 

Yok mu refarans olacan bir Allahin sevgili kulu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Fenerbahçe S.K


 
1602 Mesaj
2 Ağustos 2013; 8:16:38 

28.80 TL geldi yarısı avantajlı kurum tarifesi yarısı mega kamu tarifesi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @tcreis


_____________________________



 
23 Mesaj
2 Ağustos 2013; 8:35:18 

bir tane referans bulup numarasını 10 haneli olacak şekilde 6008e gönder referansla tarifrye geçen birisi olmayacak direk egm kimliğiyle hat açılmış biri olacak karşı tarafa mesaj gidecek onaylarsa anında geçmiş oluyorsun sonrasında SOZ yaz 5555e gönder tarife ücretin 35 tlden 27 tlye düşsün 1 yıl taahhüt vermiş oluyorsun

Bu mesajda bahsedilenler: fenerliyizbizler


_____________________________



 
81 Mesaj
2 Ağustos 2013; 9:25:28 

bir ümit referans olabilecek varsa bi haber ederse çok memnun olurum.


_____________________________

Sabır Kurtuluşun Anahtarıdır.


302 Mesaj
2 Ağustos 2013; 9:33:24 

tarıfe ıcın netı bıraz yavas gıbı geldı hız testınde 1 mbps cıktı musterı hızmetlerını aradım 1- 8 arasında olması dogal dedı,kapadım tekrar olctum 4 e cıkmıs su an 4 altına dusmuyor tesadufmu oldu ayarmı cektıler bılemıyorum ama ne olduysa oldu ıyı oldu
not1:128kb baglantı cıldırtır :)
not2: ayarlar mobıl aglar sebeke seceneklerınden yalnızca WCDMA secersenız daha hızlı nete baglanıyor telefon gorusmelerınızde yalnızca GSM sıkkıyla daha net cekıyor





_____________________________

Primum non nocere


539 Mesaj
2 Ağustos 2013; 11:00:54 

Beyler bana bi yardım edin. Referans ile ayni tarifedeyim değişmiyor dedi musteri hızmetleri referans da kamu 300 sadece konuşma paketinde. Diğer hattı yaptık bu hatta olmaz diyorlar. Napabiliriz. .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İnşaat Mühendisi


Atatürkçü Düşünce Topluluğu


 
518 Mesaj
2 Ağustos 2013; 14:43:28 

Arkadaşlar uzun zamandır tarifeye seç 500den geçiş yapamıyordum ve sonunda müşteri hizmetleri aracılığı ile geçiş yaptım. Bize de nasip olmuş oldu 27 tl ye.

İnternet yavaş denmiş bende telefondan bir hız tesiti yaptım. İnternet çok çok hızlı arkadaşlar.Buyrun resim.

0


_____________________________



 
5 Mesaj
2 Ağustos 2013; 16:58:34 

Arkadaşlar referens olabilecek arkadaş var mı ?


_____________________________



 
2087 Mesaj
2 Ağustos 2013; 17:02:56 

referans olacak bir arkadaş aranıyor.


_____________________________



298 Mesaj
2 Ağustos 2013; 18:50:27 

quote:

Orijinalden alıntı: eagle_beagle

Avea musteri hizmetlerinin kafa güzel valla. Ben ve ablam bi referans bu tarifeyi yapalim dedik. Referans kamu 300de ben kamu megaya geçerken ablamin hattı kamu 300e geçti. Müşteri Hizmetleri hatalı işlem yapılmış olmaz diyor yapmıyor ablamin hattını Kamu megali. Ne yapmam lazim yardım ey DH halki .

işin çok kolay hocam online işlemlerden aradıgın tarih ve saate bak.ses kayıtlarının incelenmesini iste.olay once avea online işlmelerden müşteri hizmetleirne yaz yapmazlarsa şikayetvar.coma yaz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @1453 -- 2 Ağustos 2013; 18:50:49 >


_____________________________



298 Mesaj
2 Ağustos 2013; 18:53:11 

mantıklı referans teklifleri pm atsın.


_____________________________



3456 Mesaj
2 Ağustos 2013; 19:29:31 

Referans konusunda yardımcı olabilecek birileri varsa PM ile ulaşırsa sevinirim.


_____________________________

Ucuz & Garantili Orjinal Oyun CD-KEY, XBOX Live Gold & Points ve Playstation Network Kart Satışı
..::Türkiye Orjinal XBOX Kullanıcıları Kulübü::.. - XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS4]: nucLearTR
Renault Captur 1.2 EDC TCe iCon | Hyundai i30 1.6 CRDi Elite


12 Mesaj
2 Ağustos 2013; 19:33:53 

Arkadaşlar size bir şey den bahsedeceğim ama bir çok soruyla karşılaşabilirim ben olabildiğince yanıtlayayım. Bugün bir avea bayisine giderek kamu mega tarifesi varmış bizde kamu çalışanıyız ama egm tanıdığımız felan yok dedik. Hattımızı sordu avea faturasız tarifede olduğumuzu söyledik. Eğer faturasız sanız biz buradan her şeyi hallederiz dedi ve bilgilerimizi aldı.

2 saat geçmeden az önce mesaj geldi kamu mega ya geçiş işleminiz tamamlanmıştır diye.

İkimizin hattı da faturasız avea hattıydı. Bunun harici herhangi bir belge vermedik. Çalışan eleman kamu kimlik fotokopisi ve nüfus cüzdan fotokopilerini de aldı ayrıca.


Bu site sayesinde bir çok fırsattan yararlandım umarım bir çok kişi yararlanır da az da olsa katkım olur.


_____________________________



662 Mesaj
2 Ağustos 2013; 19:41:08 

Referans olabilecek bir kişi mevcutmudur ?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

UYGUN FIYATA HDD !!!


317 Mesaj
2 Ağustos 2013; 20:43:50