1. Piyade Eğitim Tugayı / Manisa ( Ağustos 2013 )
511 Cevap22650 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4 5 6 7 8 9      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
12 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:17:29 

Herkese hayırlı olsun ama benim Gelibolu'daki birlik farklı galiba :) Yine de irtibatı koparmayalım.Merkez komutanlığıyla alakalı bir satır birşey bulamadım internette hayırlısı artık gidince görücez

Bu mesajda bahsedilenler: spartacus39 Bu mesaja 1 cevap geldi.
sehzade05 bu mesajı paylaştı


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


539 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:22:34 

ben uydudan yerine baktım tam adresi şöyle

1. Piyade Er Eğitim Tugay Komutanlığı
2. Anafartalar Mah., Anafartalar Cd, Çarşı/Manisa ‎
(0236) 231 4633 ‎

tam merkezde ve batı kışla diye geçiyo bizim kısa dönemlerin gideceği yer


_____________________________




248 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:25:17 

quote:

Orijinalden alıntı: brkdgl

Herkese hayırlı olsun ama benim Gelibolu'daki birlik farklı galiba :) Yine de irtibatı koparmayalım.Merkez komutanlığıyla alakalı bir satır birşey bulamadım internette hayırlısı artık gidince görücez

hocam koskoca tabur boluklerımız farklı olsa dahı orda bulusurz kantınde fln cok uzun var orda gıden cok az kısa dönem var ırtıbat sart


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ


18'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB.KH. VE KH.TK./ÇANAKKALE GELİBOLU


 
189 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:30:24 

Eğitim Birliği :1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği :1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Manisada kalıyorum. İyimi oldu kötümü oldu gidince görücez artık.


_____________________________



 
9 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:33:56 

Eğitim Birliği: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birlik: 55'İNCİ MKNZ.P.TUG. 5'İNCİ HD.TB. 3'ÜNCÜ HD.BL./KIRKLARELİ DEMİRKÖY

bakıyorum da manisa da kalabalık olacağız galiba:) ama kırklareli demirköy var mı?


_____________________________



 
12 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:34:53 

Haklısın acemilikte zaten tanışır sonrası için hazırlık yaparız :)


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


 
40 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:36:20 

quote:

Orijinalden alıntı: spartacus39

quote:

Orijinalden alıntı: Volcano1907

12 ile 15'i arası bir gün teslim olmak gerek. ben ilk ve son gün teslim olmak istemedim, ikinci gün iyidir diye düşünüyorum :)

hocam sulus alcaksın sulus dekı tarıhe gore gıtceksın erkenden alma sulusu bekle bnce yoksa bakaya kalırsın

Doğru diyorsun dostum, bunu hesaba katmamıştım. Peki, ilk gün 12'sinde gidilse ve sülüste 14 yazıyor olsa, iki gün erken geldin diye laf etmezler herhalde?


_____________________________



248 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:36:57 

quote:

Orijinalden alıntı: brkdgl

Haklısın acemilikte zaten tanışır sonrası için hazırlık yaparız :)

bncede cok kalabalık olucak cok acemı var olmadı gelıboluya gıdenler 8 kısıyız gelmek ısteyenler manısada da bulusuruz taburun onunde tanısırz sonrası ıcın rahat olur hersey usta bırlıgı ıcın


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ


18'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB.KH. VE KH.TK./ÇANAKKALE GELİBOLU


248 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:40:16 

quote:

Orijinalden alıntı: Volcano1907

quote:

Orijinalden alıntı: spartacus39

quote:

Orijinalden alıntı: Volcano1907

12 ile 15'i arası bir gün teslim olmak gerek. ben ilk ve son gün teslim olmak istemedim, ikinci gün iyidir diye düşünüyorum :)

hocam sulus alcaksın sulus dekı tarıhe gore gıtceksın erkenden alma sulusu bekle bnce yoksa bakaya kalırsın

Doğru diyorsun dostum, bunu hesaba katmamıştım. Peki, ilk gün 12'sinde gidilse ve sülüste 14 yazıyor olsa, iki gün erken geldin diye laf etmezler herhalde?

sulus nederse o hocam evraga gore hareket edıosun bısey derlerse evragı gosterceksın o zaman sıfır sıkıntı


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ


18'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB.KH. VE KH.TK./ÇANAKKALE GELİBOLU


 
12 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:48:19 

Ozaman bu başlıktan da kopmayalım kaybolmayalım aralarda :)
İnşallah hepimiz için güzel bir askerlik olur


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


 
9 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:51:30 

sülüs ü 12 ağustos ta alıp 13ünde çıksak olur mu acaba?


_____________________________



248 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:54:23 

quote:

Orijinalden alıntı: brkdgl

Ozaman bu başlıktan da kopmayalım kaybolmayalım aralarda :)
İnşallah hepimiz için güzel bir askerlik olur

pmden ozelden msj atarsın bana


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ


18'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB.KH. VE KH.TK./ÇANAKKALE GELİBOLU


 
26 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:56:26 

Eğitim Birliği; 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Esas Birliği; 66'NCI MKNZ.P.TUG. (BARIŞ GÜCÜ) LOJ.DES.K.LIĞI BKM.BRL. GERİ
DES.BL./İSTANBUL ESENLER.

herkese hayırlı tezkereler arkadaşlar:)


_____________________________



248 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:56:48 

quote:

Orijinalden alıntı: geographer74

sülüs ü 12 ağustos ta alıp 13ünde çıksak olur mu acaba?

olmaz hocam onumuzdekı hafta sulusu gıt al belkı sulusda 12sınde teslım olcagın yazacak o zaman bakaya kalırsın komutandan ılk gun dunyanın lafını yersın sulus dakı tarıhı dıkkate alcaksınız


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ


18'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB.KH. VE KH.TK./ÇANAKKALE GELİBOLU


 
1 Mesaj
25 Temmuz 2013; 23:57:49 

Eğitim Birliği 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Esas Birliği 5'İNCİ KOR.İS.A. İS.SVŞ.TB. 3'ÜNCÜ İS.SVŞ.BL./KIRKLARELİ PINARHİSAR


_____________________________



 
9 Mesaj
26 Temmuz 2013; 0:08:45 

Eğitim Birliği : 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği : 55'İNCİ MKNZ.P.TUG. K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB. 2'NCİ MKNZ.P.BL. (ZMA)/KIRKLARELİ MERKEZ
Statü : KISA_DÖNEM ER
Sınıf : PIYADE


_____________________________



 
35 Mesaj
26 Temmuz 2013; 0:57:52 

son iki yazan 44 lü arkadaşlar memleket malatya galiba :)


_____________________________



 
9 Mesaj
26 Temmuz 2013; 1:21:11 

quote:

Orijinalden alıntı: ahmet__44

son iki yazan 44 lü arkadaşlar memleket malatya galiba :)

memleket malatya :)
ikamet istanbul


_____________________________



 
11 Mesaj
26 Temmuz 2013; 1:21:42 



2006 yılında ordaydım :) Batı-Doğu kışla fenadır :) Elinizden geliyorsa merkezde bulunan tugay karargahına geçmeye çalışın :) Eğer usta olarak gidecekseniz..
Bendende spil dağına selam iletin :)


_____________________________



 
9 Mesaj
26 Temmuz 2013; 2:56:46 

quote:

Orijinalden alıntı: kutlu26

sagol devrem düşünmen bile yeter gerçekten kırklareli lüleburgaz .babaeski keşan süper olurdu bana..))) çünkü edirnede yaşıyorum..

kardeşim edirne merkezden mi??


_____________________________



 
12 Mesaj
26 Temmuz 2013; 3:27:24 

Benim de memleket Malatya ikamet İstanbul



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @brnn_44


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


 
46 Mesaj
26 Temmuz 2013; 3:52:43 


herkese merhaba bende aranıza katıldım arkadaşlar
Eğitim Birliği ULŞ., PER.OKL. VE EĞT.MRK. EĞT.A. KH. VE KH.TK./MANİSA ALAŞEHİR
Esas Birliği 11'İNCİ MOT.P.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI SHR.HİZ.BL./DENİZLİ MERKEZ


_____________________________



 
14 Mesaj
26 Temmuz 2013; 4:42:36 

brnn_44 aynen kardeşim edirne merkezden..usta ve acemi sanırım seninde manisa..acaba ustalıkta sıkıntı çekermiyiz..orda kaldık şansa bak


_____________________________



14817 Mesaj
26 Temmuz 2013; 7:28:00 

Herkese günaydın

Benim yerli şubem Fatih ancak ben Beylikdüzünde oturduğum için Büyükçekmece şubesine gitmeyi düşünüyorum. Sülüsle ilgili bırşeyler yazmışsınız da, ben bu sabah şubeye gidersem beni ilk günden askere mi alacaklar? Herkesin belli bir teslim tarihi yok mu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






48 Mesaj
26 Temmuz 2013; 7:28:23 

merhaba beyler beni de ekleyin listeye.

Acemilik: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Ustalık: 2'NCİ KOR. 102'NCİ TOP.A. KIŞLA HİZ.TK./EDİRNE UZUNKÖPRÜ


_____________________________



245 Mesaj
26 Temmuz 2013; 8:46:44 

quote:

Orijinalden alıntı: duyal

quote:

Orijinalden alıntı: askerozan

Benim acemilik:ULŞ., PER.OKL. VE EĞT.MRK. EĞT.A. KH. VE KH.TK./MANİSA ALAŞEHİR

Usta:
23'ÜNCÜ MOT.P.TÜM. KH.VE KH.BL./İSTANBUL EYÜP

Alaşehir çıkan var mı?? Bir de benim de Eyüp 23. Mot. Tüm ama 6. mot.P.A değil Hasdal değil yani biz neyiz acaba bu durumda?

Benimde manisa alaşehir kardes.

Eğitim Birliği ULŞ., PER.OKL. VE EĞT.MRK. EĞT.A. KH. VE KH.TK./MANİSA ALAŞEHİR
Celp Grubu 1
Esas Birliği 11'İNCİ MOT.P.TUG.K.YRD.LIĞI 2'NCİ MOT.P.TB. 3'ÜNCÜ MOT.P.BL./AYDIN SÖKE


_____________________________

HY


 
152 Mesaj
26 Temmuz 2013; 9:18:00 

quote:

Orijinalden alıntı: Coşkun

Adı COŞKUN
Sevk Bitiş 15/08/2013 KCelp Dönemi AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu1 Esas Birliği 4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI BORU TRAMPET TK./EDİRNE KEŞAN
KuvvetKARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
StatüKISA_DÖNEM ER Sınıf BANDO
Sevk Başlangıç 12/08/2013

Doğma büyüme istanbulluyum, kütük eminönü. Hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar.

Acemi birliğde usta birliğide aynı irtibatı koparmayalım.



Sevk Bitiş
15/08/2013
Soyadı
KARAMERMER
Celp Dönemi
AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği
1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu
1
Esas Birliği
4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN
Kuvvet
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Statü
KISA_DÖNEM ER
Sınıf
TOPÇU
Sevk Başlangıç
12/08/2013
Branşı


bu arada senin Sınıf BANDO yazıor :) tam tamcımı olacaksın


_____________________________



 
152 Mesaj
26 Temmuz 2013; 9:24:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Pentagramet

Eğitim Birliği: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği: 4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN

Seninle de acemi ve usta birliğimiz aynı


Sevk Bitiş
15/08/2013
Soyadı
KARAMERMER
Celp Dönemi
AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği
1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu
1
Esas Birliği
4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN
Kuvvet
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Statü
KISA_DÖNEM ER
Sınıf
TOPÇU
Sevk Başlangıç
12/08/2013
Branşı


_____________________________



14817 Mesaj
26 Temmuz 2013; 9:41:21 


quote:

Orijinalden alıntı: ashab

quote:

Orijinalden alıntı: Coşkun

Adı COŞKUN
Sevk Bitiş 15/08/2013 KCelp Dönemi AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu1 Esas Birliği 4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI BORU TRAMPET TK./EDİRNE KEŞAN
KuvvetKARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
StatüKISA_DÖNEM ER Sınıf BANDO
Sevk Başlangıç 12/08/2013

Doğma büyüme istanbulluyum, kütük eminönü. Hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşlar.

Acemi birliğde usta birliğide aynı irtibatı koparmayalım.



Sevk Bitiş
15/08/2013
Soyadı
KARAMERMER
Celp Dönemi
AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği
1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu
1
Esas Birliği
4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN
Kuvvet
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Statü
KISA_DÖNEM ER
Sınıf
TOPÇU
Sevk Başlangıç
12/08/2013
Branşı


bu arada senin Sınıf BANDO yazıor :) tam tamcımı olacaksın


Aynen hocam facebook kullaniyosan ekle joushkun@live.com

Onumuzdeki ramazan mahallemizin davulcusu benim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Renault almak isteyen benden fiyat alsın






105 Mesaj
26 Temmuz 2013; 10:06:34 

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Esas Birliği 5'İNCİ KOR. 105'İNCİ TOP.A. 1'İNCİ TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/TEKİRDAĞ ÇORLU



bencede toplanma fikri iyi arkadaslar çunku zor gececek


_____________________________

.antpli olmak başka,,antepli doymaz aşka ,,hele birde sevdiği varsa antepli ölmez asla.....


 
1 Mesaj
26 Temmuz 2013; 10:46:16 

merhaba arkadaşlar Eğitim birliği 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Esas birliği 18'İNCİ MKNZ.P.TUG.LOJ.DES.K.LIĞI BKM.BRL./ÇANAKKALE GELİBOLU

Bu mesajda bahsedilenler: ahmet__44


_____________________________



5065 Mesaj
26 Temmuz 2013; 11:11:27 

quote:

Orijinalden alıntı: soder

Eğitim Birliği1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği65'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB. 1'İNCİ MKNZ.P.BL./KIRKLARELİ LÜLEBURGAZ

beyler fikri olan varmı nasıl yerler?

Hocam arkadaşım Babaeski'de sivil memur askeriyede. Lüleburgaz sürgün yeri diyo. Adam olmayan askerleri oraya sürüyolarmış. Sanırım bizim askerlik biraz eğlenceli geçecek :)


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC | Vivitar 55mm F/2.8 1:1 Macro
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


 
5 Mesaj
26 Temmuz 2013; 11:37:07 

herkese hayırlı teskereler arkadaslar..
manisada kalıyorum



_____________________________



 
9 Mesaj
26 Temmuz 2013; 11:50:56 

quote:

Orijinalden alıntı: kutlu26

brnn_44 aynen kardeşim edirne merkezden..usta ve acemi sanırım seninde manisa..acaba ustalıkta sıkıntı çekermiyiz..orda kaldık şansa bak

benim ustalık kırklareli merkez,

benim de ikinci ikamet edirne. o nedenle trakya olmasına sevindim ilk başta ama okuduklarım pek iyi şeyler değildi.


_____________________________



 
40 Mesaj
26 Temmuz 2013; 12:13:54 

quote:

Orijinalden alıntı: onearslan

herkese hayırlı teskereler arkadaslar..
manisada kalıyorum



acemilik aynı, ustalık da nerdeyse aynıymış bizim :) 2.p.eğt.bl


_____________________________



 
2 Mesaj
26 Temmuz 2013; 12:16:22 

Eğitim Birliği1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu1
Esas Birliği23'ÜNCÜ MOT.P.TÜM.47'NCİ MOT.P.A.K.LIĞI KIŞLA HİZ.TK./İSTANBUL EYÜPKuvvetKARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Sınıf İSTIHKAM
arkadaşlar çalıştığım için taki etmem zor oluyor usta birliği aynı olan varsa mesaj atarsa sevinirim


_____________________________



 
5 Mesaj
26 Temmuz 2013; 12:24:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Volcano1907

quote:

Orijinalden alıntı: onearslan

herkese hayırlı teskereler arkadaslar..
manisada kalıyorum



acemilik aynı, ustalık da nerdeyse aynıymış bizim :) 2.p.eğt.bl

nerden gideceksin tertip ben istanbuldan gideceğim..dun bilet aldım yer bulamam diye ama siluste teslim tarihi yazıyomus..
bugunde kalabalıktır halıcıoğlu dıye gitmedim..oruclu oruclu bu sıcakta beklenmez orada


_____________________________



333 Mesaj
26 Temmuz 2013; 13:30:47 

quote:

Orijinalden alıntı: ashab

quote:

Orijinalden alıntı: Pentagramet

Eğitim Birliği: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği: 4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN

Seninle de acemi ve usta birliğimiz aynı


Sevk Bitiş
15/08/2013
Soyadı
KARAMERMER
Celp Dönemi
AĞUSTOS 2013
Eğitim Birliği
1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Celp Grubu
1
Esas Birliği
4'ÜNCÜ MKNZ.P.TUG.TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE KEŞAN
Kuvvet
KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI
Statü
KISA_DÖNEM ER
Sınıf
TOPÇU
Sevk Başlangıç
12/08/2013
Branşı


aynen öyle ;) o değil de bu fırtına ne oluyo kıllandım ben ondan :D


_____________________________

Thor! Odin's son Protector of mankind Ride to meet your fate Your destiny awaits...


 
5 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:54:09 

aynı yerdeyiz
acemilik:1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
ustalık: 2'NCİ KOR. 102'NCİ TOP.A. 1'İNCİ TOP.TB. 2'NCİ 155/52 MM.LİK K/M.OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE UZUNKÖPRÜ

Bu mesajda bahsedilenler: sansursuzluk


_____________________________



 
12 Mesaj
26 Temmuz 2013; 14:56:20 

Arkadaşlar alışveriş yapan oldu mu ? Acemilik için ne götürmek gerek özellikle alınması gereken birşey var mıdır burası için bilgisi olan var mı?Liste yapalım isterseniz


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


 
35 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:07:36 

quote:

Orijinalden alıntı: brkdgl

Arkadaşlar alışveriş yapan oldu mu ? Acemilik için ne götürmek gerek özellikle alınması gereken birşey var mıdır burası için bilgisi olan var mı?Liste yapalım isterseniz

iyi fikir bence de bir liste oluşturalım ihtiyaçlarını bilerek ona göre alışverişini yapar herkes.


_____________________________



 
10 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:16:22 

quote:

Orijinalden alıntı: sansursuzluk

merhaba beyler beni de ekleyin listeye.

Acemilik: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Ustalık: 2'NCİ KOR. 102'NCİ TOP.A. KIŞLA HİZ.TK./EDİRNE UZUNKÖPRÜ

Acemilik: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Ustalık: 2'NCİ KOR. 102'NCİ TOP.A. 2'NCİ TOP.TB. 1'İNCİ 155/52 MM.LİK K/M OB.BT. (FIRTINA)/EDİRNE UZUNKÖPRÜ

işimiz zormuş sanırım ustalıkta @sansursuzluk @sehzade05



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musami01 -- 26 Temmuz 2013; 15:25:52 >


_____________________________



 
12 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:17:45 

İlk sayfalarda paylaşılan sitedeki arkadaşın yazdıkları bunlar:

-Ahizeli telefon kartı(3-4 tane)
-Kağıt mendil
-Vadka(8 tane)
-Pudra
-Çorap(Siyah)
-Saat
-Bozuk Para
-İğne iplik
-Büyük Kalem
-Bankamatik
-Fanila boxer(Açık renkler)
-Şampuan
-Diş fırçası macun
-Arko krem(Kokusuz)
-Çengelli iğne
-Kilit(bir kaç tane bot için)
-Cüzdan(Boyuna asmak için)
-Not defteri
-Traş bıçağı köpüğü
-Ağrı kesici
-Fener
-Tırnak çakısı
-Bot boyası

Eksik ya da fazla varsa düzenleyelim bunları


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ - GELİBOLU MRK.K.LIĞI/ÇANAKKALE GELİBOLU


 
40 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:53:42 

kardeş birebir aynı yerdeyiz eğitim de usta da

Bu mesajda bahsedilenler: sezginvural


_____________________________



 
143 Mesaj
26 Temmuz 2013; 15:55:54 

Kardeşimin de acemi birliği sizinle aynı ve usta birliği de Kırklareli 55. mekanize. Kaçıncı tabur falan bilmiyorum ama şimdi.


_____________________________



 
46 Mesaj
26 Temmuz 2013; 17:03:29 

Torunlar Batıkışla var mı :)) Sorusu olana yardımcı olabilirim acemiliği orda yaptım :)


_____________________________



 
40 Mesaj
26 Temmuz 2013; 17:20:27 

quote:

Orijinalden alıntı: onearslan

quote:

Orijinalden alıntı: Volcano1907

quote:

Orijinalden alıntı: onearslan

herkese hayırlı teskereler arkadaslar..
manisada kalıyorum



acemilik aynı, ustalık da nerdeyse aynıymış bizim :) 2.p.eğt.bl

nerden gideceksin tertip ben istanbuldan gideceğim..dun bilet aldım yer bulamam diye ama siluste teslim tarihi yazıyomus..
bugunde kalabalıktır halıcıoğlu dıye gitmedim..oruclu oruclu bu sıcakta beklenmez orada

dostum istanbul'dan izmir'e uçakla gidip oradan araçla merkeze geçeceğim. önümüzdeki haftaiçi sülüsü alacağım, oradaki tarihe göre uçak bileti alacağım, gündüz 2-3 gibi teslim olmayı planlıyorum.


_____________________________



 
152 Mesaj
26 Temmuz 2013; 18:09:25 

quote:

Orijinalden alıntı: brkdgl

İlk sayfalarda paylaşılan sitedeki arkadaşın yazdıkları bunlar:

-Ahizeli telefon kartı(3-4 tane)
-Kağıt mendil
-Vadka(8 tane)
-Pudra
-Çorap(Siyah)
-Saat
-Bozuk Para
-İğne iplik
-Büyük Kalem
-Bankamatik
-Fanila boxer(Açık renkler)
-Şampuan
-Diş fırçası macun
-Arko krem(Kokusuz)
-Çengelli iğne
-Kilit(bir kaç tane bot için)
-Cüzdan(Boyuna asmak için)
-Not defteri
-Traş bıçağı köpüğü
-Ağrı kesici
-Fener
-Tırnak çakısı
-Bot boyası

Eksik ya da fazla varsa düzenleyelim bunları

ben daha birşey almadım.

-elbise askısı
-elbise poşedi

bunlarda lazım olurmu ?


_____________________________



 
3 Mesaj
26 Temmuz 2013; 18:51:22 

merhaba beyler, ayni yerdeyiz sizinle @musami01 @sansursuzluk @sehzade05

Eğitim Birliği: 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

Esas Birliği: 2'NCİ KOR. 102'NCİ TOP.A. 1'İNCİ TOP.TB.KH. VE KH.HİZ.BL./EDİRNE UZUNKÖPRÜ

Bu mesajda bahsedilenler: @sansursuzluk, @sehzade05, musami01 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
46 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:00:52 

Beyler güzel yere düştünüz içiniz rahat olsun. Batıkışla birliği tam merkezde gibi birşey. Otogara yakın yanında hemen bir hastahane ve karşısında Magnesia alışveriş merkezi var. Komutanlar gerçekten çok iyiler ben orada 21 gün kaldım ne bir kötü söz duydum ne de işittim. Saygı gösterirseniz onlar da saygı gösteriyorlar. Kantinlerde ve tuvaletlerde su sıkıntısı olabiliyor. Bu yüzden geceden traş olanlar vardı. Ancak biz erken kalkıp sular gitmeden traş oluyorduk. Yemekler 10 numara içiniz rahat olsun. Kışlanın içinde Garanti Atmsi var. Ziraat Bankasından geçici kart veriyorlar teslim olduğunuzda Ziraat Bankası kartınız yoksa çünkü kantınlerde para geçmiyor ve bu kartlarla alısverıs yapıyorsunuz. Biz 351'ler ilk akşam 2 saat kart sırası beklemiştik.


_____________________________



 
152 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:11:12 

quote:

Orijinalden alıntı: thsnn

Beyler güzel yere düştünüz içiniz rahat olsun. Batıkışla birliği tam merkezde gibi birşey. Otogara yakın yanında hemen bir hastahane ve karşısında Magnesia alışveriş merkezi var. Komutanlar gerçekten çok iyiler ben orada 21 gün kaldım ne bir kötü söz duydum ne de işittim. Saygı gösterirseniz onlar da saygı gösteriyorlar. Kantinlerde ve tuvaletlerde su sıkıntısı olabiliyor. Bu yüzden geceden traş olanlar vardı. Ancak biz erken kalkıp sular gitmeden traş oluyorduk. Yemekler 10 numara içiniz rahat olsun. Kışlanın içinde Garanti Atmsi var. Ziraat Bankasından geçici kart veriyorlar teslim olduğunuzda Ziraat Bankası kartınız yoksa çünkü kantınlerde para geçmiyor ve bu kartlarla alısverıs yapıyorsunuz. Biz 351'ler ilk akşam 2 saat kart sırası beklemiştik.

Hay allah razı olsun bilgiler için. biraz tereddütler vardı giderdin sağol

Bende ziraat bankasının bankametik kartı var. kredi kartı değil tabi. normal para yatırma para çekmek için. Kantinde kullanabilirmiyim bu kartı ?

Yanımızda neler götürdün sen usta ? Götrürdüklerinden neler fazlalık tı ? Ne verdiler sana orada acemilik eğitiminde ?


_____________________________



 
40 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:13:35 

Garanti icerde varmi sanki bide akbank duymustum kesin bilgi lazim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @thsnn Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
46 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:15:41 

Ne demek kardesım bız de sızın gıbıydık :)

Valla bıze kırmızı kart verdıler. Ziraat Bankasının. Seninki de geçerlidir diye düşünüyorum sen her ihtimale karşı yanına al. Kullanamasan bıle orda kullanman gerekenı temın edersın..

valla herkesın genel goturdugunu goturduk bizde. Biz mesela 2. tabur 1. bölüktük. Çok rahattık. Koğuşlarımız 16 kişilikti zemin kat denk geldi. Bol bol bozuk para götür. Kola ve kahve cay otomatları için. Elbise askısı alın. Kilit alın. Usta birliğinde kilit yasaktı ama biz kilitlemiştik. Ona rağmen patlatmıslardı sonra nobete baslamıstık. Valla acemılıkte bıze ogretılenler yuru kos surun saga don sola don tekmıl verme falan. Selamlama turlerı. Atış yaptık 3 tane 25 metreden. Tüfekli tüfeksiz hareketler bunları öğrettiler.. muhtemelen eğitim çavuşlarınız bizim tertipler olacaklar yanı sızın gıbı kısa donem o yuzden cok sıkıntı cıkartmazlar . @ashab

Bu mesajda bahsedilenler: ashab


_____________________________



 
46 Mesaj
26 Temmuz 2013; 19:18:17 

Biz akbankı görmedik kardeş. Ama batıkışlada nizamiye girişinde hemen solda garanti bankası atmsi var. çok fazla telefon klubesı var bu arada telefon sıkıntınız olmaz. Bizde tel sokanlar olmustu yogunluktan dolayı arama yapamamıslardı ama bence rıske gırmeyın.

Bu mesajda bahsedilenler: scorpion1806


_____________________________



 
40 Mesaj
26 Temmuz 2013; 20:04:30 

Eyvallah kardes yardım icin Allah razı olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @thsnn Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
90 Mesaj
26 Temmuz 2013; 21:24:54 

arkadaşlar bugün sülüs işlemlerini hallettim.teslim tarihim 14 ağustos.73 tl yol parası aldım.manisada görüşmek üzere..


_____________________________

Eğitim Birliği : 1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ
Esas Birliği : 65'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB. 1'İNCİ MKNZ.P.BL./KIRKLARELİ LÜLEBURGAZ


 
10 Mesaj
26 Temmuz 2013; 21:31:21 

devrelerim bende aldım bugun sülüsü teslim tarihi 14 ağustos 62 lira 25 kuruş da bana verdiler yol parası :)


_____________________________

1'İNCİ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL./MANİSA MERKEZ

8'İNCİ MKNZ.P.TUG.K.YRD.LIĞI 2'NCİ MKNZ.P.TB. 2'NCİ MKNZ.P.BL./TEKİRDAĞ MERKEZ