HUAWEI MEDIAPAD 7 YOUTH / S7-701U [ ANA KONU ]
3933 Cevap154916 Görüntüleme77 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     1 [3] 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


769 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:20:46 


quote:

Orijinalden alıntı: fotomorfoz

ozellikle dördüncü uygulamalar widgetler olan resimdeki olay bende yok bulamadim giremedim ekranda sadece gecis pencereleri var

Aynen, tema olarak durum bende de böyle sadece ana sayfa ve yatay geçişlerin olduğu diğer pencereler var ama şimdilik başka türlüsüne ihtiyaç duymadım. Fakat ekranı yatay ya da dik kullanınca ikonlarda kaybolma olayı yok her şey yerli yerinde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

maksat paylaşım olsun...


769 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:26:55 

http://item.mobileweb.e...tem?itemId=281039133490

Arkadaşlar, bu işlerden anlayanlar bir el atsa da üç beş tane alıp aramızda paylaşsak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

maksat paylaşım olsun...


 
1275 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:32:34 

@pckopat_doktor , @fotomorfoz
Arkadaşlar, Nova Launcer adlı launcher uygulamasını kullanıyorum. Son derece sade, basit ve gerekli ayarlamalar yapıldıktan sonra hızlı bir arayüz kazandırıyor. Nova Launcher zaten en çok tavsiye edilen launcherler arasında ilk sıralarda. Benim gibi, gösterişe fazla dikkat etmeyenlere, sade, basit, hızlı ve kaliteli olmasına önem verenlere bu launcheri tavsiye ediyorum. Google Play'deki bilindik launcherlerin çoğunu, diğer cihazlarımda kurup denemişimdir. Smart Launcher, Apex Launcher, Next Launcher, ADW.Launcher, Go Launcher EX gibi gibi launcher uygulamaları da gayet popüler ve olumlu yorumlar almaktadırlar. Nova'yı beğenmeyenler, diğerlerine göz atabilirler.

Nova Launcer Android 4.x üstü cihazlara kurulabilmekte. Smart Tab10" tabletim Android 3.2 sürümünde kalmamış olsa idi, ona da Nova Launcheri kurup kullanırdım. Bu sebeple onda, yine çok memnun kaldığım Next Launcher adlı launcheri kullanmaktayım. Next Launcher 'i, diğerlerine göre çok daha özelleştirilebilir, göze hitap eden ve son derece kaliteli buluyorum.Yalnız hızdan biraz ödün verilmiş gibi. Bu yüzden onu da olabilecek en sade hali ile kullanmaktayım.

Tablete launcher kuracak arkadaşlara, mutlaka Home Manager adlı uygulamayı da kurmalarını öneriyorum. Home Manager'in görevi, tabletin kendi launcherini (bu durumda Huawei Launcher) görev dışı bırakıp, sadece sonradan kurmuş olduğunuz launcherin tek başına çalışmasını sağlamaktır. Genel olarak, her hangi bir android cihazında, her hangi bir harici launcheri kullanan herkesin Home Manager'i de kullanması tavsiye edilir.

Bu mesajda bahsedilenler: @pckopat_doktor, @fotomorfoz


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
1275 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:37:48 

Hat üzerinden 3G görüntülü çağrı alım-gönderimi denemedim, deneyen birini de görmedim. Ayarlarda böyle bir ibareye de rastlamadım. Emin olmamakla beraber, sanırım cihazda hat üzerinden 3g görüntülü konuşma gerçekleştirmek mümkün değil.

Bu mesajda bahsedilenler: @pckopat_doktor Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
1275 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:43:50 

quote:

Orijinalden alıntı: ONALTIKIRKALTI

http://item.mobileweb.e...tem?itemId=281039133490

Arkadaşlar, bu işlerden anlayanlar bir el atsa da üç beş tane alıp aramızda paylaşsak.

Arkadaşım, linkteki kılıf bizim tabletin modeline göre üretilmemiş. Yani bizim cihaza uyum sağlamayacaktır. Dikkatli incelerseniz, bu kılıfı bizim tablete giydirir isek, ön kamera, arka kamera ve hoparlörün ile alttaki mikrofon, kulaklık girişi ve usb/güç girişinin kısmen veya tamamen üstleri kapatılacaktır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaskoo_87 -- 5 Ağustos 2013; 1:45:59 >


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


114 Mesaj
5 Ağustos 2013; 1:55:44 

hocam tesekkurler novayi indirdim sadece diger android lerde boyle bi programa ihtiyac duymamistim sanirim rami de fazla kullanmiyor bu program.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



769 Mesaj
5 Ağustos 2013; 8:47:03 

quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87


Arkadaşım, linkteki kılıf bizim tabletin modeline göre üretilmemiş. Yani bizim cihaza uyum sağlamayacaktır. Dikkatli incelerseniz, bu kılıfı bizim tablete giydirir isek, ön kamera, arka kamera ve hoparlörün ile alttaki mikrofon, kulaklık girişi ve usb/güç girişinin kısmen veya tamamen üstleri kapatılacaktır.

e doğru valla, ben mediapad 7 inch lafını görünce atladım hemen :) fakat fiyat olarak çok cazipmiş, dün mediamarktta baktım 35'in 50'nin altına pek bir şey yok. Böyle bir şey bulsaydım kamerasına falan bakmaz alırdım, zaten tabletle fotoğraf çekmeye gerek olsa da kırk yılda bir olur o yüzden şöyle bir şey arıyorum
http://www.ebay.com/itm...%26sd%3D281039133490%26 burada ucuz yollu böyle bir şey olsa hemen alırdım...


_____________________________

maksat paylaşım olsun...


532 Mesaj
5 Ağustos 2013; 13:38:28 

Arkadaşlar, tablette 3G görüntülü görüşme yapabileceğimiz bir program var mı? Hanngout, Tango vb hariç...


_____________________________

Bf3:yaydin Bfbc2:yusufaydin Mohw:araydin Steam Id:yusufaydin BF4:araydin



 
1275 Mesaj
5 Ağustos 2013; 13:47:54 

quote:

Orijinalden alıntı: _yusufaydin_

Arkadaşlar, tablette 3G görüntülü görüşme yapabileceğimiz bir program var mı? Hanngout, Tango vb hariç...

http://www.androidfancl...lling-apps-android.html

http://au.ibtimes.com/a...videos.htm#.Uf-CaOW2Eak

İncelemeni tavsiye ederim.



_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


114 Mesaj
5 Ağustos 2013; 23:29:53 

hocam bişey sormak istiyorum home manegeri yüklediğimiz de huawei nin launcherini kaldırmanın bi zararı varmı dır kill yada uninstall yazıyor komple kaldırımı ilerde nova launcherden sıkılırsak geriye dönüşüm olabiliyor mu ?


_____________________________



 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 12:04:19 

quote:

Orijinalden alıntı: fotomorfoz

hocam bişey sormak istiyorum home manegeri yüklediğimiz de huawei nin launcherini kaldırmanın bi zararı varmı dır kill yada uninstall yazıyor komple kaldırımı ilerde nova launcherden sıkılırsak geriye dönüşüm olabiliyor mu ?

Ben kaldır (uninstall) demedim hiç, kaldırılırsa ne olacağını bilmiyorum. Muhtemelen cihazı sıfırlamak zorunda kalacağız. Home managerde, cihazın kendi launcherine kill deyip, sonradan yüklediğim launcheri de set to default olarak ayarlayıp kullanıyorum.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


2054 Mesaj
6 Ağustos 2013; 14:34:32 

Huawei İdeos X5'ten geçmeye değer mi?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThbrK -- 6 Ağustos 2013; 14:41:41 >


_____________________________



2054 Mesaj
6 Ağustos 2013; 14:41:36 

Alanlar ne kadara aldı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



114 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:36:46 

quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87


Ben kaldır (uninstall) demedim hiç, kaldırılırsa ne olacağını bilmiyorum. Muhtemelen cihazı sıfırlamak zorunda kalacağız. Home managerde, cihazın kendi launcherine kill deyip, sonradan yüklediğim launcheri de set to default olarak ayarlayıp kullanıyorum.

teşekürler arkadaşım.


_____________________________



 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 15:53:36 

@fotomorfoz
Rica ederim. Nova launcher ve gerekli ayarlamalardan (görsellik minimum - hız maksimum) sonra cihaz uçacak gibi geliyor bana. Özellikle ana ekrandaki ve uygulamalar ekranındaki sayfa geçişleri muazzam. Sizde nasıl.


@ThbrK
Ideos X5 ile Mediapad 7 Youth farklı kulvarların cihazları. Birisi akıllı telefon, diğeri tablet diye üretilmiş. Donanımsal farkları hesaba katmıyorum bile. Eski donanımlı bir arabadan, yeni donanımlı bir minibüse geçmeye değer mi gibi bir soru olmuş sizinki İhtiyaçlarınızı belirleyip, buna göre en doğru cihazı seçmenizi öneririm. Sırf fiyatı uygun diye kullanmayacağınız, nadiren kullanacağınız ya da hiç işinize yaramayacak bir cihaz için para vermenizi tavsiye etmiyorum.

Alanların çoğu turkcell e-mağazadan 329 liraya ya da turkcell bayilerden 329/330/340 gibi fiyatlardan satın aldılar. Ben gibi bir kaç kişi de, e-mağaza üzerinden 50 liralık indirim çeki ile 279 liraya satın almış olduk.

Bu mesajda bahsedilenler: @fotomorfoz, @ThbrK


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:25:26 

Arkadaşlar,

Çoğu android cihazında mevcut olan, ses kısma (-) düğmesi ile güç düğmesine birlikte basılarak yapılan ekran görüntüsü alma işlemi (screenshot), bizim tablette mümkün değil. Bu yöntemle ss alınamıyor.

Fakat, telefonumda da kullandığım bir uygulama var ki, root izni gerektirmeden, bu eksikliği gideriyor ve tabletimizde ekran görüntüsünün alınmasına olanak sağlıyor. Örnek SS:

0



Uygulamanın adı Screenshot Ultimate. İndirmek için LİNK.

Uygulamayı kurduktan sonra;
- Settings 'e girip,
- Screenshot Adjustments 'in altındaki Settings 'e tıklayıp,
- Açılan sayfanın en üstündeki Switch Colors ayarından, Switch blue and red 'i seçmenizi öneririm;

yoksa alınan SS'lerdeki renkler karşıt gibi çıkıyor. Telefonumda da aynı uygulamayı kullanmama rağmen, telefonumda bu ayarı yapmadan düzgün SS'ler çekiliyor. Tablette ise bu ayarı yapmak şart. Bu bilgiyi ilk sayfaya da ekleyeceğim.


EDİT: ARKADAŞLAR, TABLETİMİZDE SES KISMA TUŞU + GÜÇ DÜĞMESİNE BASILARAK EKRAN GÖRÜNTÜSÜ ALMAK MÜMKÜN. YÜKLEDİĞİM NOVA LAUNCHER UYGULAMASINDAKİ BİR AYAR YÜZÜNDEN, EKRAN GÖRÜNTÜSÜ ALAMIYORMUŞUM. HER NEYSE, ÜSTTEKİ MESAJIMI LÜTFEN DİKKATE ALMAYINIZ .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaskoo_87 -- 6 Ağustos 2013; 17:58:53 >


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


119 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:33:33 

quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87

Arkadaşlar,

Çoğu android cihazında mevcut olan, ses kısma (-) düğmesi ile güç düğmesine birlikte basılarak yapılan ekran görüntüsü alma işlemi (screenshot), bizim tablette mümkün değil. Bu yöntemle ss alınamıyor.

Fakat, telefonumda da kullandığım bir uygulama var ki, root izni gerektirmeden, bu eksikliği gideriyor ve tabletimizde ekran görüntüsünün alınmasına olanak sağlıyor. Örnek SS:

0



Uygulamanın adı Screenshot Ultimate. İndirmek için LİNK.

Uygulamayı kurduktan sonra;
- Settings 'e girip,
- Screenshot Adjustments 'in altındaki Settings 'e tıklayıp,
- Açılan sayfanın en üstündeki Switch Colors ayarından, Switch blue and red 'i seçmenizi öneririm;

yoksa alınan SS'lerdeki renkler karşıt gibi çıkıyor. Telefonumda da aynı uygulamayı kullanmama rağmen, telefonumda bu ayarı yapmadan düzgün SS'ler çekiliyor. Tablette ise bu ayarı yapmak şart. Bu bilgiyi ilk sayfaya da ekleyeceğim.

Ses kısma tuşu + kapama tuşuyla ekran goruntusunu alabiliyorum tabi dik pozisyonda. Yatay kullananlar ses açma + kapama tuşuyla alabilir.
Anlattığın yöntem için sağol bilmediğim birşey öğrendim .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetufo -- 6 Ağustos 2013; 17:37:11 >


_____________________________

Hayatta ne olursan ol! Bir gün herkes solucan yemi olacak!


 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:36:31 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmetufo



Ses kısma tuşu + kapama tuşuyla ekran goruntusunu alabiliyorum ben.
Anlattığın yöntem için sağol bilmediğim birşey öğrendim .

Allah allah, ben neden alamadım yahu.

Zaten ss alamadığım için alternatif yöntemler arayışına girmiştim. Şimdi tekrar deneyeceğim.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


119 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:38:19 


quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87


Allah allah, ben neden alamadım yahu.

Zaten ss alamadığım için alternatif yöntemler arayışına girmiştim. Şimdi tekrar deneyeceğim.

Hocam ses açma tuşuyla dene yatay kullaniyorsun heralde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta ne olursan ol! Bir gün herkes solucan yemi olacak!


 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 17:55:42 

quote:

Orijinalden alıntı: mehmetufo



Hocam ses açma tuşuyla dene yatay kullaniyorsun heralde.

Heh tamam şimdi yaptım, yüklediğim nova launcher'deki bir ayar yüzünden daha önce alınamıyormuş

Haber verdiğin için sağ ol. Üstteki mesajıma da gerek kalmadı editliyeyim :)


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


165 Mesaj
6 Ağustos 2013; 18:23:13 

Ebay deki vogue beyaz kilifi hosuma gitti ama gelmesi epey suruyor heralde.Tableti aldigimdan bu yana pek test etme firsatim olmadi.Soyle bir sorun farkettim
Evimdeki kablosuz modeme sadece bu tablet bagli oldugunda internete sorunsuz giriyorum,tablet ve notebook bagli oldugunda tabletten internete giremiyorum bazende sadece mobil sitelere girebiliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




119 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:02:30 

Tableti telefon olarak kullanan arkadaşlara profil proğramı buldum. Huawei in orjinal proğramı.

https://docs.google.com...U1plZDU3TWd5a2c/preview

0



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta ne olursan ol! Bir gün herkes solucan yemi olacak!


1417 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:02:46 

real racing yükledikten sonra cihazda konusmalarda ses kesilmeleri oldu sizdede bu oldumu. Gerçi tableti sattım yenisini sipariş ettim


_____________________________



 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:15:54 

@Nelo Angelo
Tabletten ziyade, kablosuz ağınızda bir sorun ya da yapılandırılması gereken bir ayar var gibi görünüyor.


@mehmetufo
Teşekkür ederim, hemen deniyorum bende.


@rbcntechnic
Bende olmadı. Olmuş olması da ilginç açıkçası. Bu arada, neden sattınız neden tekrar aldınız, merak ettim .

Bu mesajda bahsedilenler: @mehmetufo, @Nelo Angelo, @rbcntechnic Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
15 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:38:15 


quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87

Arkadaşlar,

Çoğu android cihazında mevcut olan, ses kısma (-) düğmesi ile güç düğmesine birlikte basılarak yapılan ekran görüntüsü alma işlemi (screenshot), bizim tablette mümkün değil. Bu yöntemle ss alınamıyor.

Fakat, telefonumda da kullandığım bir uygulama var ki, root izni gerektirmeden, bu eksikliği gideriyor ve tabletimizde ekran görüntüsünün alınmasına olanak sağlıyor. Örnek SS:

0



Uygulamanın adı Screenshot Ultimate. İndirmek için LİNK.

Uygulamayı kurduktan sonra;
- Settings 'e girip,
- Screenshot Adjustments 'in altındaki Settings 'e tıklayıp,
- Açılan sayfanın en üstündeki Switch Colors ayarından, Switch blue and red 'i seçmenizi öneririm;

yoksa alınan SS'lerdeki renkler karşıt gibi çıkıyor. Telefonumda da aynı uygulamayı kullanmama rağmen, telefonumda bu ayarı yapmadan düzgün SS'ler çekiliyor. Tablette ise bu ayarı yapmak şart. Bu bilgiyi ilk sayfaya da ekleyeceğim.


EDİT: ARKADAŞLAR, TABLETİMİZDE SES KISMA TUŞU + GÜÇ DÜĞMESİNE BASILARAK EKRAN GÖRÜNTÜSÜ ALMAK MÜMKÜN. YÜKLEDİĞİM NOVA LAUNCHER UYGULAMASINDAKİ BİR AYAR YÜZÜNDEN, EKRAN GÖRÜNTÜSÜ ALAMIYORMUŞUM. HER NEYSE, ÜSTTEKİ MESAJIMI LÜTFEN DİKKATE ALMAYINIZ .

resimdeki saat 16:58 vs gösteren widget i nasıl yaptınız. Ben bulamadım. Sizden yardım isteyecektim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


119 Mesaj
6 Ağustos 2013; 19:44:28 

Tabletimiz için güvenlik görevlisi.

https://docs.google.com...YWdVeU5rVWNqams/preview

0
0



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta ne olursan ol! Bir gün herkes solucan yemi olacak!


 
25 Mesaj
6 Ağustos 2013; 20:26:59 

quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87

Heh tamam şimdi yaptım, yüklediğim nova launcher'deki bir ayar yüzünden daha önce alınamıyormuş

Haber verdiğin için sağ ol. Üstteki mesajıma da gerek kalmadı editliyeyim :)

Ben de nova kullanırken ekran görüntüsü alamıyorum, hangi ayar bu acaba?


_____________________________



448 Mesaj
6 Ağustos 2013; 20:44:02 

Arkadaslar bu cihaza simkart takip internete baglananlar oyun oynanmazsa ortalama kac saat batarya calisiyor? Mobil internet sadece!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Neyi Secersen Sec, Aklin Hep Secemediginde Kalir.
Apple iPad Mini (Siyah) + JB


1417 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:47:55 

quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87

@Nelo Angelo
Tabletten ziyade, kablosuz ağınızda bir sorun ya da yapılandırılması gereken bir ayar var gibi görünüyor.


@mehmetufo
Teşekkür ederim, hemen deniyorum bende.


@rbcntechnic
Bende olmadı. Olmuş olması da ilginç açıkçası. Bu arada, neden sattınız neden tekrar aldınız, merak ettim .

390 dan sattım 2 tane daha sipariş verdim 420 den alacaklar var zaten kvk da ürün bitmiş alan aldı alamayan yaya kaldı


_____________________________



 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 21:57:02 

@enginozen
Sense Analog Clock Widget isimli uygulamayı kullanıyorum. İndirmek için LİNK.


@mehmetufo
Tekrar teşekkürler arkadaşım. Güzel paylaşımlar. Ben de Huawei tabletimize uyumlu şu uygulamaları buldum:

- Huawei Lock Screen (ekranı kapatmak için güç düğmesine basmak yerine, ekrandaki bu uygulamaya dokunarak ekranı kapatabiliyorsunuz). İndirmek için LİNK.

- Huawei Cloud+ (bulut depolama uygulaması, ücretsiz 16GB kapasite verdiği iddia ediliyor, denemedim). İndirmek için LİNK.

0



@kef
İlk başta masaüstünü kilitle ayarı yüzünden olduğunu düşünmüştüm, ancak ondan değilmiş. Ben de anlamadım nasıl oldu. Şu anda nova launcherdeki hiç bir ayardan etkilenmeksizin ses kısma tuşu ve güç düğmesine birlikte basarak ekran görüntüsü alabiliyorum.


@ibo4fun
Hiç denemedim. Ne söylesem yalan olur.

Bu mesajda bahsedilenler: @kef, @mehmetufo, @ibo4fun, @enginozen


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
1275 Mesaj
6 Ağustos 2013; 23:53:20 

Taktik iyimiş. Hayırlı satışlar.

Bu mesajda bahsedilenler: @rbcntechnic


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


477 Mesaj
7 Ağustos 2013; 0:22:59 

çok yararlı bir konu olmuş elinize sağlık. Huwai marka tabletlerden mediapad 10 fhd favorimdir.


_____________________________

Love Comes Again..


 
118 Mesaj
7 Ağustos 2013; 1:38:29 

Arkadaşlar turkselden 24 ay * 18 TL 250 MB paketli alinir mi ne dersiniz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1275 Mesaj
7 Ağustos 2013; 1:47:55 

@CooLStyLe
Sağ olun. Yakında MediaPad 10 Link de satışa sunulacaktır. FHD'nin halefi. Sabırsızlıkla bekliyoruz.


@fagu38
Çoğumuz 329 liraya satın aldı tableti.

250MB internet paketli ve 24 ay taahhütlü teklifin toplam fiyatı 456 lira. 456 - 329 = 127 lira fark bulunuyor. 127/24ay = 5,29 lira. Yani, taahhütlü satın aldığınız takdirde 250MB 'ın aylık ücreti 5,29 lira olarak hesaplanacak. Bence bu şekilde almak da mantıklı, çünkü 250MB 'lık internet paketlerinin fiyatları en kötü 10-12 liradan başlıyor. Tabi, internet paketine ihtiyaç duymayanlar/kullanmayacaklar için bu seçenek uygun olmayacaktır.

Bu mesajda bahsedilenler: @fagu38, @CooLStyLe Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
118 Mesaj
7 Ağustos 2013; 2:12:24 

Ben de o hesabi yaptim asagi yukari..
Kredi karti ile 24 ay * 18 TL..
Vergi kismini da ben eklemiş olayim, yaklasik 60 TLlik hat tesis vergisini ilk 12 aylik faturaya ekliyorlar.
250 MB; ilk yil 10, ikinci yil 5 TL yuvarlak hesap..
Artilari; 24 ayda ödemek ve aylik 250 MB.. Bi de Vergisi ödenmiş hat kalacak elimizde belki ise yarar :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: @yaskoo_87


_____________________________



 
1275 Mesaj
7 Ağustos 2013; 2:36:43 

Benzer bir cihaza ihtiyacınız var ise, kaçırmamanızı tavsiye ederim. 24 ay kontratlı fiyatı da hesapladığınız gibi gayet mantıklı geliyor insana.

Bu mesajda bahsedilenler: @fagu38


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


2054 Mesaj
7 Ağustos 2013; 5:25:16 

Screen shot İdeos X5'te root istiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
118 Mesaj
7 Ağustos 2013; 9:19:34 

teşekkürler kardeşim bilgi ve paylaşım için, alırsam çalarım kapınızı :)
hayırlı bayramlar herkese

Bu mesajda bahsedilenler: @yaskoo_87


_____________________________



 
1275 Mesaj
7 Ağustos 2013; 11:18:38 

@ThbrK
Screenshot Ultimate uygulamasını denediniz mi.


@fagu38
Sağ olun. Herkese iyi bayramlar.

Bu mesajda bahsedilenler: @fagu38, @ThbrK Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


2054 Mesaj
7 Ağustos 2013; 11:38:31 


quote:

Orijinalden alıntı: yaskoo_87

@ThbrK
Screenshot Ultimate uygulamasını denediniz mi.


@fagu38
Sağ olun. Herkese iyi bayramlar.

Evet o programı denedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1275 Mesaj
7 Ağustos 2013; 15:15:22 

@ThbrK
Maalesef rootlamadan olmayacaktır.

Bu mesajda bahsedilenler: @ThbrK


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
9 Mesaj
8 Ağustos 2013; 12:35:10 

merhaba
timlerden sordum. MEDİAPAD 10 için bana 650 l fiyat söyledi. yout için ise 329 tl denildi. sanırım fiyatlar makul. benim öğrenmek istediğim mediapad link içinde telefon özelliği kazandıran bu apk geçerli olacak mı? yoksa ayrı bir apk mevcut mu. bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim..
HERKESE İYİ BAYRAMLAR.


_____________________________



37 Mesaj
8 Ağustos 2013; 14:40:34 

-Telefon görüşmesi yaparken ekran kapandığı anda telefon sesi gidiyor.
Çözüm olarak ekran kapanma ayarlarını kapattım ama o zamanda görüşme bitene kadar çantaya koyma ihtimali kalmıyor.

Bu mesajda bahsedilenler: yaskoo_87


_____________________________



 
1275 Mesaj
8 Ağustos 2013; 15:52:19 

@trades
Denemedim, denendiğini de duymadım, ancak aynı .apk kurulabilir diye düşünüyorum. Yeter ki, mediapad link 'te gerekli donanıma yer verilmiş olsun.


@nedim1
Bende böyle bir sıkıntı mevut değil. Sizin mesajınız üzerine tekrar deneme yaptım. Ekran karardıktan sonra da iki yönlü ses alış verişine devam ediliyor ve hiç bir şekilde iletişim problemi ortaya çıkmıyor.

Bu mesajda bahsedilenler: @nedim1, @trades Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


2015 Mesaj
8 Ağustos 2013; 16:11:47 

Ben ve diğer bir arkadaşta daha var sesin kesilmesi mevzusu. Farklı yerlerden aldık cihazları.


_____________________________

Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur
Ne Mutlu Türküm Diyene.
Mustafa Kemal`in Bursa Nutku
Ordusunu sevmeyen millet başka ülkelerin ordusunu sevmek zorunda kalır.


 
1275 Mesaj
8 Ağustos 2013; 17:27:16 

İlginç, sıkıntı ya cihazın kendisinde ya da yüklediğiniz bir uygulama/girdiğiniz bir ayar yüzünden de olabilir diye düşünüyorum. Diğer sesli iletişim sağlayan uygulamalarda (örneğin Viber) bahsettiğiniz problem görülüyor mu. Hiç olmadı, tableti sıfırlayıp, ses kesilmesi ile ilgili tekrar deneme yaptınız mı.

Bu mesajda bahsedilenler: @ValarMorghulis


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
1275 Mesaj
8 Ağustos 2013; 17:28:22 

Bu arada,

Herkese iyi bayramlar dilerim.


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


2015 Mesaj
8 Ağustos 2013; 17:53:41 

Yaptık hocam sıfırlamayı. Sadece telefon özelliğini kullanırken oluyor. Diğer programları kullanırken ne 3g ne de wi-fi de kesinti olmuyor. İlk aklıma gelen genel olarak androidde arkaplana atılan (Güç tuşuna basılarak) bazı uygulamaların otomatik stand-by moduna geçmesi geliyor. Vakitsizlikten çok detaylı inceleyemedim gerçi. XDA da bahsetmişlerdi ama kaybettim linki.

Bu mesajda bahsedilenler: @yaskoo_87 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

Biz doğrudan doğruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanağı Türk topluluğudur
Ne Mutlu Türküm Diyene.
Mustafa Kemal`in Bursa Nutku
Ordusunu sevmeyen millet başka ülkelerin ordusunu sevmek zorunda kalır.


 
9 Mesaj
8 Ağustos 2013; 22:14:53 

@yaskoo_87
merhaba
ilginiz için teşekkürler. internette araştırırken bu sitede http://www.gsmarena.com...0_link-reviews-5507.php ( umarım link vermek sıkıntı olmuyordur) yorumlarda telefon özelliği ile ilgili yorumlar yapılmış. sizin için sıkıntı olmazsa bakabilirmisiniz. çeviri yaparak baktım. ama kafamda daha netleşmedi.
teşekkürler...

Bu mesajda bahsedilenler: yaskoo_87


_____________________________



 
1275 Mesaj
9 Ağustos 2013; 17:21:01 

Çin sitelerinde Huawei Mediapad 7 Youth tabletimize uygun kılıfa ilk defa rastladım. En az 100 adet satın almak şartı ile, tanesi 5-5.7 dolar arasında satılmakta diye anladım.

http://www.alibaba.com/...er_case_for_Huawei.html

0


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


114 Mesaj
9 Ağustos 2013; 18:40:04 

güzel kılıf mış nezaman gelir acaba yada gelir mi ?yarın izmir çankaya da kılıf bakacağım düzgün bişey bulursam alırım burda paylaşrıım fotoları.


_____________________________



 
1275 Mesaj
9 Ağustos 2013; 23:05:47 

Gelip gelmeyeceği girişimcilere bağlı

Bu arada turkcell'in hala tabletimiz için aksesuar desteğini sağlamamış olmasına şaşırıyorum. Satın aldığım gün dahi "kılıfınız var mı" diye sorsam bana sunabilecekleri seçenekleri olması lazımdı, tableti piyasaya sunmadan bunun hazırlığını bitirmesi gerekirdi. E turkcell de öyle amatör bir firma değil, 100lerce farklı cihaz sattı. Bu işlerin nasıl yürütüldüğünü en iyi bilenlerden.
Er ya da geç bu konuda gereğini yerine getireceklerdir diye düşünüyorum, o da fahiş fiyattan olmaz umarım. Bizi çin çan çundan ürün getirtmek zorunda bırakmazlar inşallah.

Ben şimdilik evdeki diğer 7" tabletin kılıfını kullanmaktayım: LİNK

Ancak ekran boyutu dışında hiç bir tarafı tabletimizle uyumlu olmadığını da belirtmem gerekir.

Bu mesajda bahsedilenler: @fotomorfoz


_____________________________

Her şeyin, bir şeyi var.


 
272 Mesaj
10 Ağustos 2013; 0:15:13 

ne kadar nerden bulabilirim


_____________________________



37 Mesaj