Özdebir Türkiye Geneli YGS 1. Denemesi 29 Aralık 2013 [ANA KONU]
231 Cevap9069 Görüntüleme7 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 18 sa. 46 dk. kadarı kaldı.
29 Aralık 2013; 15:59:50 

yok mu ya cvp anahtarı olan


 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:03:22 

Fizik'te kaldırma kuvveti sorusu ilse optik sorusunu ne yaptınız ?

Cevap anhtarı yarın 17.00'de açıklanacak.

Hasta olmamdan dolayı öksürme , sıcak basma olayı oldu bundan dolayı pek yapamadım ama Türkçe , Mat zordu.


_____________________________




 
1 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:06:11 

matematikteki kar zarar probleminin cevabı neydi? bide 1 bölü 3ü 600 gram, 3 bölü 4ü 1200 gram dolu olanlı problemin? ne yaptınıız??


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 16:07:49 


quote:

Orijinalden alıntı: 35bna

Fizik'te kaldırma kuvveti sorusu ilse optik sorusunu ne yaptınız ?

Cevap anhtarı yarın 17.00'de açıklanacak.

Hasta olmamdan dolayı öksürme , sıcak basma olayı oldu bundan dolayı pek yapamadım ama Türkçe , Mat zordu.

Ben Kaldirma kuvvetinde hepsi esit yaptim.Optik sorusunu 1-2 yapmistim eve gelince tekrar baktim yalniz 2 buldum dikkatsizlikten gitti.


 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:08:16 

1600 buldum ben ama 1560 olacakmış.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozge.. Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________




 
1 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:09:21 

quote:

Orijinalden alıntı: 35bna

1600 buldum ben ama 1560 olacakmış.

pff bende 1600 yaptım


_____________________________



 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:10:58 

Optik 1-2 olacak emin gibiyim ondan ama kaldırma nasıl eşit oluyor onu anlamadım , vb.dsıvı.g formülünü kullanarak hacim oranlarından cevabı C buldum. :(

Bu mesajda bahsedilenler: @Hayatın Anlamı Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
5 gün 18 sa. 46 dk. kadarı kaldı.
29 Aralık 2013; 16:11:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Hayatın Anlamı



Ben Kaldirma kuvvetinde hepsi esit yaptim.Optik sorusunu 1-2 yapmistim eve gelince tekrar baktim yalniz 2 buldum dikkatsizlikten gitti.

optık 1 2 hocam ya emınım


0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:17:52 

d sıvılar eşit değil , bir de yüzen ve askıda kalan cisimlerde kaldırma kuvveti ağırlığa eşit. Aynı cisim olduğundan üçünde de Fk = G oluyordu.

Bu mesajda bahsedilenler: 35bna


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 16:20:59 


quote:

Orijinalden alıntı: moncall


optık 1 2 hocam ya emınım

O zaman dogru benimkide sevindim.Kaldirma kuvveti cismin agirligina esittir dedim tum sivilarda ayni cisim var diye esit yaptim ama emin degilim


 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:21:39 

B grubu olanlar Fizik'te ne yaptıklarını sırayla yazabilir mi ?

1-A 2-C gibi..

Not: Fiziğe taktığım için merak ediyorum sonucumu


_____________________________




0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:33:25 

1)E 2)B 3)A 4)C 5)B 6)E (Bu yanlış) 7)D 8)E 9)C (Bu da yanlış) 10)D 11)E 12)D 13)A 14)C

Yanlışlığından emin olduklarımı belirttim, dershanedeki karşılaştırmamıza göre böyle. Doğrularını tam bilmiyorum. Belki 1-2 tane daha yanlışım vardır benim.

Bu mesajda bahsedilenler: 35bna


_____________________________



10 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:34:50 

Ben giremedim malesef neyse marttakine girerim artık.


 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:37:33 

Hadi insallah :) 1 yanlı gçzüküyor oda kaldırma kuvveti.

Senin yanlış dediğinide ben D yaptım 6.soru inş doğrudur. ( bu soruda ilkten bende E yaptım , sorunun anlatımında sıkıntı vardı yanlış anlamışsın sen . )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35bna -- 29 Aralık 2013; 16:37:51 >

Bu mesajda bahsedilenler: @disaridakibiri Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 16:39:48 


quote:

Orijinalden alıntı: disaridakibiri

1)E 2)B 3)A 4)C 5)B 6)E (Bu yanlış) 7)D 8)E 9)C (Bu da yanlış) 10)D 11)E 12)D 13)A 14)C

Yanlışlığından emin olduklarımı belirttim, dershanedeki karşılaştırmamıza göre böyle. Doğrularını tam bilmiyorum. Belki 1-2 tane daha yanlışım vardır benim.

Ben 6 yi B yaptim.14u soruyu iyi okumadigimdan gitti.8dede oranlamda hata yapmisim ne olacak bu dikktsizlik bilmiyorum


0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:41:27 

Dershane geneli B yapmış bizde. Bi kaç tane farklı şık da var tam emin olmadığım için doğrusu budur diyemiyorum. Sınav genel olarak kötüydü zaten pek bi şey bekleyemiyorum şu an ben

Bu mesajda bahsedilenler: 35bna


_____________________________



 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:42:28 

Türkçe nasıldı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35bna -- 29 Aralık 2013; 16:43:05 >

Bu mesajda bahsedilenler: @disaridakibiri Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________




0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:48:40 

Berbat. İğrenç. Korkunç. Türkçeyi anlatcak kelime bulamıyorum şu an. O paragraflar neydi öyle..
Mat-Türkçe beraber kasmışlar, bu ikisi birden kasıntı olunca boşlara da dönemedim. Sosyalin yarısı yetişmedi zaten.
Senin ?
-Normalde 120 netin altına düşmeyen ben bu sınavda 120yi göremem.-

Bu mesajda bahsedilenler: 35bna


_____________________________



 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:50:28 

Ben hastaydım , zaten Türkçem'de razelet 15 tane işaretledim. Türkçeyi'yi nasıl halledeceğim bilmiyorum. :( dikkatım çok çabuk dağılıyor ,konsantre olamıyorum. +25 net yapmam lazım ama zor gözüküyor bir sınav bir sınavı tutmuyor. Önerin var mı ?

Bu mesajda bahsedilenler: @disaridakibiri Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________




 
481 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:51:38 

şimdi çıktım zordu. dilbilgim 0 mış onu öğrendim :D


_____________________________



 
400 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:54:11 

Derin bir huzun kapladi beni



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1/2mv2 -- 29 Aralık 2013; 16:54:50 >


_____________________________



0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:56:25 

Ben de Türkçeden sıkıntılıydım uzun zamandır. Forumdan birisi Sıradışı Analiz Dil Bilgisi + Paragraf önermişti.
Tabi duyar duymaz aldım ikisini de.
Bunları önerebilirim, şimdilik iyi gidiyor yeni başladım sayılır. 1 Hafta oldu.
Paragraf süreklilik meselesi, yani kısa bi süre çalıştım oldu diyemiyorum. Her gün 1 test şeklinde gidiyorum.

Bu mesajda bahsedilenler: 35bna


_____________________________



 
0 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:59:07 

Turkce bence ortanin biraz ustu gibiydi zaman denemesi zorluguna esit sayilir

Sosyal yetismedi ama din kolaydi sadece uzundu tr sorusu gibi. Tarih normaldi

Matematik cok kasıntı geldi bana asiri zor degil ama zordu ve cok vakit harciyodu

Fen icin de fizik kolay kimya ortanin biraz ustu ve bio ortaydi.


Kisaca mat hatic ortalama bi sinavdi bence



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .1327. -- 29 Aralık 2013; 17:02:57 >


_____________________________



 
4 Mesaj
29 Aralık 2013; 16:59:34 

Özellikle analitikte bir soru vardı ki hayatımda bu kadar gereksiz bir soru görmedim. BC vektörünü bul OB vektörünün iki ile bölümünden kalan ile topla vs vs tamamen işlem kalabalığıydı.


_____________________________



 
481 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:00:50 


quote:

Orijinalden alıntı: sezer yükselen

Geometri çok mu zordu bana mı öyle geldi?

geo zordu, zorlugun üstünü tek bi dik üçgen olan soru gibi kek sorularla örtmek istemişler ama olmamış :D


_____________________________



0 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:04:28 

O soruda farklı bi şey aradım ya ben.
Bunu sormuş olamazlar diyip soruyu okuyup durdum sürekli. Kesin bi şey kaçırmışımdır diye.

Bu mesajda bahsedilenler: AdamBaliKokusu


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 17:08:49 

Dilbilgim harikaydı calismanin emegini aldim


1453 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:10:45 


quote:

Orijinalden alıntı: disaridakibiri

1)E 2)B 3)A 4)C 5)B 6)E (Bu yanlış) 7)D 8)E 9)C (Bu da yanlış) 10)D 11)E 12)D 13)A 14)C

Yanlışlığından emin olduklarımı belirttim, dershanedeki karşılaştırmamıza göre böyle. Doğrularını tam bilmiyorum. Belki 1-2 tane daha yanlışım vardır benim.

4A açıklamayayı okumadın mı


_____________________________




 
4 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:12:15 

30 dk once ciktim sinavdan. mat fazla zor degil gibi geldi bana. biyo ve kimya kasti biraz. fizik kolaydi. turkce cok sıktı. ritalin alip girmeme ragmen. belki ygs ayarindan bir tik ust bir sinav olabilir.

not: saglik meslek lisesiyim dersaneye gitmiyorum evde hazirlaniyorum. buralarin sinirina gore asagidayim biraz.

bakalim 10 gun sonra gorecegiz. ortalama kaç bin kisi giriyor bu sinava ?


_____________________________



 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:14:21 

Net aralığın nasıl dostum , genelde kaç yapıyorsun ?

Bu mesajda bahsedilenler: @Hildr Valkyrie


_____________________________




 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:16:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Septams



4A açıklamayayı okumadın mı

Suya göre hızı denildiği için akıntıyı hesaba katıyoruz , yanılıyor muyum ?

Birde bu matematikte a.b 16 tane pozitif tam sayı böleni olanlı soruyu kaç buldunuz ? ( -6 mı )


_____________________________




1453 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:17:48 


quote:

Orijinalden alıntı: 35bna


Suya göre hızı denildiği için akıntıyı hesaba katıyoruz , yanılıyor muyum ?

Birde bu matematikte a.b 16 tane pozitif tam sayı böleni olanlı soruyu kaç buldunuz ? ( -6 mı )

Yere göre hızı demek akıntı katılmadan olan hız,

O soru 18-12den 6 olmalı


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 17:23:30 

Fizik B de 6 E 11D degilmi?!


 
4 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:28:27 

hocam benim isler biraz karisik. hemsirelik ogrencisiyim ben. daha ygs konularim bitmedi. mart basinda bitirebilirim. bu yil calismaya 0'dan basladim. hic bir temelim yoktu. vakit bulamiyorum fazla calismaya islerimden dolayi. bi konu anlatimli turkce kitabi, internetten merakta arastirdigim tarih ve cografya bilgilerimle turkce + sosyal 25'erden 50 net ordan geliyor. fen ve mat/geodan da 20ye yeni yeni geliyorum. ortalama 70+ net civari. isin asli denemeye de fazla giremiyorum. kazanan arkadaslarimin zamaninda aldigi kitaplari, denemeleri su anda calisan arkadaslarimin deneme kitapciklarini cozuyorum. oyle ahim sahim deneme cozmemisimdir su ana kadar. max 9 tane falandir. haftada yada 2 haftada bir cozerim denemeyi. onun harici hep konu anlatimi izlerim, okurum vakit buldukca. 70 + son cozdugum 2 deneme o civardaydi. ortalama 40+ net ile baslamistim en basinda.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hildr Valkyrie -- 29 Aralık 2013; 17:34:09 >

Bu mesajda bahsedilenler: @35bna


_____________________________



7 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:32:44 

Koy g..... rahvan gitsin


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
2 gün 2 sa. 38 dk. kadarı kaldı.
29 Aralık 2013; 17:34:37 

beyler bu sınavı pdf olarak bulabilirmiyim nette ?


 
481 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:36:08 


quote:

Orijinalden alıntı: disaridakibiri

O soruda farklı bi şey aradım ya ben.
Bunu sormuş olamazlar diyip soruyu okuyup durdum sürekli. Kesin bi şey kaçırmışımdır diye.


Bende düşündüm onu ama zaten 10 dk geç kalmıştım vaktim yoktu işaretleyip geçtim :D:D. Onun altında paralelkenara benzeyen ama paralelkenar olmayan bi şekil vardı onu 80 mi yaptınız, hiçbişey anlamadan düzmantıkla salladım


_____________________________



3 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:41:02 

Geometri ilk 5 sorusu gerçekten kolaydı. Arka sayfadakıler zordu bayagı. Matematikten 3-4 soru dışında çok zorlayacak soru yoktu bence. Turkce kolaydı aslında 30 dan sonraki paragraf soruları biraz kafa karıştırıcıydı ancak diger soruları basitti. Fizigi bayagı kolay geldi ancak kimya ve biyoloji zordu bence özellıkle kimya.

Bizde kitapçıkları da topladılar sizde de toplandı mı ?


_____________________________



6 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:42:16 

fizik b kitapçığı (cevaplarım genelde 1 2 yanlışım olur)
1-E
2-B
3-A
4-A
5-B
6-B
7-D
8-E
9-D
10-D
11-E
12-D
13-A
14-C



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninness -- 29 Aralık 2013; 17:54:15 >


_____________________________

[image]http://i.imgur.com/IpcoZKH.png/[image]

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 17:48:31 


quote:

Orijinalden alıntı: Macht

Geometri ilk 5 sorusu gerçekten kolaydı. Arka sayfadakıler zordu bayagı. Matematikten 3-4 soru dışında çok zorlayacak soru yoktu bence. Turkce kolaydı aslında 30 dan sonraki paragraf soruları biraz kafa karıştırıcıydı ancak diger soruları basitti. Fizigi bayagı kolay geldi ancak kimya ve biyoloji zordu bence özellıkle kimya.

Bizde kitapçıkları da topladılar sizde de toplandı mı ?

Toplanmadi

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2013; 17:50:37 


quote:

Orijinalden alıntı: ninness

fizik b kitapçığı (cevaplarım genelde 1 2 yanlışım olur)
1-E
2-B
3-A
4-A
5-D
6-B
7-D
8-E
9-D
10-D
11-E
12-D
13-A
14-C


5.sorun yanlis 160/4=40 olacak.


33 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:53:00 

Turkce ile mat kasintiydi fende genel olarak ortaydi


_____________________________



6 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:53:59 

quote:

Orijinalden alıntı: sabancıbilgisayar



5.sorun yanlis 160/4=40 olacak.

yanlış geçirmişim buraya :D
45x3+25x1 160 / 4 = 40 kolay soru zaten :D


_____________________________

[image]http://i.imgur.com/IpcoZKH.png/[image]


1 Mesaj
29 Aralık 2013; 17:55:06 

kitapçığı topladılar ama fizik 14 sorudanda emin gibiyim sadece elektrik emin değilim e şıkkı yaptım 5/4 tü yanılmıyosam


_____________________________

Tıp Fakültesi-Diş Hekimliği Adayı


 
2 Mesaj
29 Aralık 2013; 18:03:19 

http://www.haslamine.co...m-sandalye-JSX1Y8SG.jpg


arkadaşlar sınava böyle bir sandalyade girdim acaba gerçek sınavda da denk gelir mi biz şikayetimizi bildirdikçe hoca gerçek sınavda da denk gelebilir dedi. Çok rahatsız oldum belim,boynum ağrıdı rastgele yaptım soruları :(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakikat66 -- 29 Aralık 2013; 18:03:51 >


_____________________________



 
26 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
cs_hack05
29 Aralık 2013; 18:17:36 

PDF DÜŞER Mİ NETE ?


_____________________________



 
1120 Mesaj
29 Aralık 2013; 18:25:03 

Fizik cevaplarım:

1-)E
2-)B
3-)A
4-)A
5-)B
6-)B
7-)C
8-)E
9-)D
10-)D
11-)E
12-)D
13-)A
14-)C

cevaplarım bu şekilde b kitapçığı için


 
0 Mesaj
29 Aralık 2013; 18:30:22 

arkadaşlar herkes B kitapçığını paylaşıyor A kitapçığı olan yok muydu ?
Biraz da biyoloji konuşsak,benim biyolojim iyi değildi de :(


_____________________________



 
52 Mesaj
29 Aralık 2013; 18:43:56 

Evet a fizik cevaplarinida soyleyin karsilastiralim su nehirli soru a olucak dimi c de akinti almicaktik


_____________________________



 
4 Mesaj
29 Aralık 2013; 18:46:26 

Siz kitapçıklarınızı geri aldınız mı?


_____________________________



 
79 Mesaj
29 Aralık 2013; 19:12:15 

quote:

Orijinalden alıntı: ninness

fizik b kitapçığı (cevaplarım genelde 1 2 yanlışım olur)
1-E
2-B
3-A
4-A
5-B
6-B
7-D
8-E
9-D
10-D
11-E
12-D
13-A
14-C


Kimyan iyiyse ondada yaptıklarını paylaşır mısın ?


_____________________________




 
4 Mesaj
29 Aralık 2013; 19:37:00 

Nehir sorusunun cevabını A B gibi değil de noktalarını (X'den çıkar Y'dan çıkar) söyleyebilir misiniz?


_____________________________



 
0 Mesaj
29 Aralık 2013; 19:46:10 

tarih coğrafya nasıldı ? onları ne yaptınız ?


_____________________________



1039 Mesaj
29 Aralık 2013; 19:53:55 

Mat cokmu zordu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


PSN:BelieveMe0


803 Mesaj
29 Aralık 2013; 19:59:32 

Türkçesi Zaman denemesi ayarındaydı sanki. Tam hatırlamıyorum aslında sınavı. Kitapçığı da aldılar bizden. Aklımda kaldığı kadarıyla biraz uzuncaydı Türkçe soruları.

Sosyalde tarihte çok zorlandım ben. Coğrafyada hep uzun sorular vardı ama kolay geldi bana coğrafya. Felsefede bilgi soruları vardı. 2 soruda takıldım felsefede. Dinde herhangi bir soruda takılmadım ama belli olmaz.

Matematikte İşlemler çok kısa değildi genelde. Geometri sona kaldığı için tam emin değilim zorluğundan ama zor gibi geldi bana. 7-4'lü dik üçgen sorusu iyiydi ama.[:)

Hasta olduğum için tam konsantre olamadım sınavda. İyi ki girmişim ama sınava. Genel olarak beğendim sınavı. Soru tipleri de farklıydı Zaman'a göre.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sendromkaan -- 29 Aralık 2013; 20:02:42 >


_____________________________



445 Mesaj
29 Aralık 2013; 20:09:04 

Biz sinava yarin giricez burada resmen cevaplar ucusmus



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


68 Mesaj
29 Aralık 2013; 20:23:15 

Madem sınava yarın gircen ne işin var bu başlıkta?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
0 Mesaj
29 Aralık 2013; 20:23:16 

geometride yaptıklarını hatırlayanlar ve emin olanlar var mı b kitapçığında karşılaştırabilir miyiz?


_____________________________