AVEA (Heryöne 500DK, 5000 SMS, 2GB NET) 23 TL - WOOPS!
3818 Cevap165645 Görüntüleme102 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     13 [15] 17 18 19 20 21 22      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


19 Mesaj
29 Aralık 2013; 22:59:57 

23 tl konntor olunca mı msj göndere biliyoruz yoksa avea bayisine gitmek yeterlimi

Bu mesajda bahsedilenler: Basarir11


_____________________________



1403 Mesaj
30 Aralık 2013; 1:22:29 

Arkadaşlar birşey soracağım.

quote:

MÖ tarifesine geçtim.

Tarife Bilgisi
MobilÖğrenci'de tarife içindeki herkesle 1.000 dakika konuşmak bedava! Türkiye'deki diğer herkesle her yöne konuşmanın 10 dakikası ise 60 kuruş.

Peki bütün bu avantajlardan nasıl mı faydalanacaksın?

Mobil Öğrenciliysen, önce KAYIT yaz, 1111'e kısa mesaj gönder. Sonra tek seferde 20 TL ve üzeri yükle. Şimdi,
30 gün boyunca yurt içi her yöne 10 dakikası 60 kuruşa konuşabilirsin.

Her yöne en avantajlı fiyattan konuşurken, bir de Mobil Öğrenci Tarifesi'ndekilerle bedava konuşmak istersen hemen KAZAN yaz, 3030'a kısa mesaj gönder. Tek seferde 30 TL ve üzeri yükleme yaptığında, Mobil Öğrencililerle bir ay boyunca 1000 dakika konuşmak bedava!

Hadi gel sen de MobilÖğrencili ol. Unutma, MobilÖğrenci Tarifesi 7'den 70'e herkese açık!

MobilÖğrencililerle bedava konuşup, konuştukça kazanmak için, kimlerin Mobil Öğrenci'de olduğunu merak mı ediyorsun? Merak ettiğin numarayı başında sıfır olmadan yazıp 3031'e ücretsiz SMS gonder, MobilÖğrenci'li mi değil mi hemen öğren (Örnek: 5XXXXXXXXX).

1000 dakika hakkınla kaç dakika bedava konuştuğunu ücretsiz sorgulamak icin BILGI yazıp 3031'e ucretsiz mesaj göndermen yeterli!


diyor. Ben bu 30 tl olayına kaydolabilir miyim bahsedilen woops paketi almadan ? Olursam ne olur ?


_____________________________




686 Mesaj
30 Aralık 2013; 1:44:01 

vodafone da geçiş yapsam alabılırmıyım


_____________________________



65 Mesaj
30 Aralık 2013; 2:13:13 

Faturalıda hepsi var kampanyasına geçmiştim 12 ayda kalma sözü verdim bi ay bile olmadı daha bu tarifeden yararlanamıyorum ya delircem.
Benim durmumda olupda geçiş yapabilen varmı arkadaşlar ?


_____________________________



373 Mesaj
30 Aralık 2013; 2:59:55 

Arkadaşlar An İtibariyle MH ile görüşmemi sonlandırdım.Sağolsun gecenin köründe MH'den Nesrin Hanım'la Seç Full+Full Tarifesine geçerek Woops'la birlikte 23 TL düşürdüm faturayı..Bende Çoğu Arkadaş gibi Yeni Nesil 500 Tarifesindeydim...Bu Tarifeye üyeliğim biteli 6 ay falan oldu.MH'yi araya araya blöf yapa yapa her türlü şey yaptım fakat bir türlü faturayı indiremedim.6 aydır 40TL+ArayanBil+FaturaÖğrenme falan derken baya bir zarara uğradım.Neyseki Üniversiteden arkadaş kardeşini Voda'dan geçirmiş Avea'ya ondan öğrendim bende.Sağolsun..Neyse Arkadaşlar Anlatmış Ama bende anlatayım.Woops'a üye oldum.sonra MH'yi aradım.Seç FULL+FULL a üye olduk Nesrin hanımla.Biraz Sistem yavaşlığından uzun sürdü işlem.
Neyse görüşme bittikten sonra;
Yeni yil yazıp 4545'e yolladım...

Woops Yeni Yıl Kampanyasi kapsamında tarifendeki heryone 500 dk,5bin SMS 1GB' ek olarak tarifede kaldığın süre boyunca yurtici 1GB cepten internet ve 24TL tarife aylik ücret indirimin hattına tanımlanmıştır mesajı geldi

Sonra Soz Yazıp 5555 yollayın demişti MH..Yolladım Fakat geri gelen cevap ilginç

12 ay faturalıda kalma sözüna mevcut tarifenizden 12 ay 57TL yerine 47TL'ye yararlanmak için bu SMS'i ONAY yazip cevaplayınız.Taahhüde uyulmazsa yararlanilan indirim ile kalan ay ucretler toplamında lehinize olanı yansıtılır...Mesajını aldım..

Sizce Bu Doğru gelen mesaj mı yoksa MH aramam lazım mı?

Bu arada OİM'den Baktım Fatura Aşağıdaki gibi gözüküyor...500dk 5bin sms ve 2GB internet Hattıma Tanımlanmış...
Sizce Tekrar MH'yi Aramalımıyım???

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaiser_1453 -- 30 Aralık 2013; 3:00:52 >


_____________________________

Das Beste Oder Nichts


SAMSUNG GALAXY S III



373 Mesaj
30 Aralık 2013; 3:15:22 

içime kurt düştü...tekrar aradım.bu 5555 den gelen mesajı onaylamamız gerekiyormuş.MH Burhan Bey öyle dedi.Attım Onayladım..

Değerli Müşterimiz faturalıda kalma taahhudunuze karşılık mevcut tarifenize aylik ucret indirimi hattınıza tanımlanmıştır..Taahude uyulmazsa yararlanilan toplam indirim ile kalan ay ucretler toplamından lehinize olani yansıtılır;



mesajı geldi...İnşallah Hayırlı Olmuştur...

Geçecek Arkadaşlara Şimdiden Başarılar


_____________________________

Das Beste Oder Nichts


SAMSUNG GALAXY S III



11856 Mesaj
30 Aralık 2013; 3:18:03 

taahhüt yapmazsak 33 mu oluyor tarife.
57-24



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


914 Mesaj
30 Aralık 2013; 3:24:23 

Bende Hepsi Var kampanyası var şuan bu kampanyadan yararlanamıyor muyum o zaman



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 8:44:12 

evet aynen 33 olur.

Bu mesajda bahsedilenler: inexo


_____________________________



345 Mesaj
30 Aralık 2013; 8:48:44 

Arkadaşlar avea seç 500 tarifesindeyimve taahüdüm bitmiş bende geçebiliyormuyum bu tarifeye???



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksaray1 -- 30 Aralık 2013; 8:49:07 >


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 9:45:59 

quote:

Orijinalden alıntı: aksaray1

Arkadaşlar avea seç 500 tarifesindeyimve taahüdüm bitmiş bende geçebiliyormuyum bu tarifeye???

geçersiniz faturalımı bu faturasız mı?


_____________________________



2237 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:12:56 


quote:

Orijinalden alıntı: PES_21_Murat

vodafone da geçiş yapsam alabılırmıyım

tabi ki alırsın. dışardan hat taşıyanlara sınır yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



568 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:15:14 

ben de geçecem bu tarifeye 1 gb yetmiyor artık vodafone da 19 TL ama her ay 10 liraya 1 gb alıyoruz ekstradan. Bu daha avantajlı sanırım


_____________________________

Happiness Only Real When Shared


 
2743 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:15:37 


quote:

Orijinalden alıntı: mu5tafa



tabi ki alırsın. dışardan hat taşıyanlara sınır yok.

Hocam dışarıdan hat tşıyanlar için 50bin sınırı yok diye tam olarak hangi linkte yazıyor ben aradım taradın bulanamadım bir turlü

Birdw ben bu gün başvuru yapacağım büyük ihtimlle yeni yılda geçiş gerçekleşecek telsiz kullanım ücreti öder miyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

psn==> ultrAslan-BH1



2237 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:22:23 


quote:

Orijinalden alıntı: ultrAslan-BH



Hocam dışarıdan hat tşıyanlar için 50bin sınırı yok diye tam olarak hangi linkte yazıyor ben aradım taradın bulanamadım bir turlü

Birdw ben bu gün başvuru yapacağım büyük ihtimlle yeni yılda geçiş gerçekleşecek telsiz kullanım ücreti öder miyim

linki bende bulamadım şimdi ama bir arkadaş mh nin böyle dediğini söylemişti. telsiz kullanım ile ilgili hiç bir fikrim yok hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



345 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:36:51 

quote:

Orijinalden alıntı: berkay956


geçersiniz faturalımı bu faturasız mı?

faturalı avea seç 500 benımkisi. onun için bende bır yerlere sms çekecem yoksa avea merkezlerinemi gitmem gerekıyor:-) ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksaray1 -- 30 Aralık 2013; 10:37:24 >


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:47:30 

quote:

Orijinalden alıntı: aksaray1


faturalı avea seç 500 benımkisi. onun için bende bır yerlere sms çekecem yoksa avea merkezlerinemi gitmem gerekıyor:-) ?

Faturalı:
Woops'a kayıt ol.
Faturalı S.E.Ç. Full Artı Full 500 tarifesine geç online işlemlerden. 12 ay boyunca Avea’nın faturalı tarifelerinde kalma sözü vermek için tarifeye kayıt tarihinden itibaren ilk 60 gün içerisinde SOZ yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndermen gerekli. Kampanyaya kayıt olmak için ise YENIYIL yazıp 4545’e ücretsiz SMS göndermen yeterli.


_____________________________



142 Mesaj
30 Aralık 2013; 10:48:25 


quote:

Orijinalden alıntı: Narkozy

arkadaşlar faturalılar için internet sınırsız woops sitesinden alıntı.

bir de bu web apn/internet apn olayı nedir neyi kastetmiş ben prof 600den geçiş yaptım
0


Mh ile gorustum. Sinirsiz 2gb gozukuyor tarifeniz dedi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



345 Mesaj
30 Aralık 2013; 11:06:12 

quote:

Orijinalden alıntı: berkay956


Faturalı:
Woops'a kayıt ol.
Faturalı S.E.Ç. Full Artı Full 500 tarifesine geç online işlemlerden. 12 ay boyunca Avea’nın faturalı tarifelerinde kalma sözü vermek için tarifeye kayıt tarihinden itibaren ilk 60 gün içerisinde SOZ yazıp 5555’e ücretsiz SMS göndermen gerekli. Kampanyaya kayıt olmak için ise YENIYIL yazıp 4545’e ücretsiz SMS göndermen yeterli.

çok teşekkür ederim kardeşim.Online işlemlerden şuan bulunduğum avea seç 500 tarifesini tarife değiştime kısmından "S.E.Ç. Full Artı Full 500" tarifesine geçip 12 ay kalma msjı çekicem ve YENIYIL ile 4545 sms atarak kampanyaya dahil olmuş olucam. doğru anlamışım dimi :-))

çooook sağol....


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 11:10:38 

quote:

Orijinalden alıntı: aksaray1


çok teşekkür ederim kardeşim.Online işlemlerden şuan bulunduğum avea seç 500 tarifesini tarife değiştime kısmından "S.E.Ç. Full Artı Full 500" tarifesine geçip 12 ay kalma msjı çekicem ve YENIYIL ile 4545 sms atarak kampanyaya dahil olmuş olucam. doğru anlamışım dimi :-))

çooook sağol....

evet 57 den 47 ye düşecek sonra 24 tl indirim olacak 23 e düşecek gelen mesajlardan takip edin. rica edeirm.


_____________________________



 
23 Mesaj
30 Aralık 2013; 11:20:25 

Paketten yararlanmaya başladık.

Sorum şöyle bir sonraki paket yenileme dönemimde 1 ay yurt dışında olacağım, yenileme için para yatırmazsam , gelince , yani 1 ay sonra para yatırırsam hakkım halen saklı kalır mı ?



_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 11:42:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Bolkepçe

Paketten yararlanmaya başladık.

Sorum şöyle bir sonraki paket yenileme dönemimde 1 ay yurt dışında olacağım, yenileme için para yatırmazsam , gelince , yani 1 ay sonra para yatırırsam hakkım halen saklı kalır mı ?



benimde merak ettiğim birşey bu ama tahminimce belirli bir süresi vardır örneğin 15 gün gibi... en doğru bilgiyi mh verir.


_____________________________



914 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:06:37 


quote:

Orijinalden alıntı: DaLGacI

Bende Hepsi Var kampanyası var şuan bu kampanyadan yararlanamıyor muyum o zaman

???



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



49 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:08:22 

avea hat kaç para acaba yada bu paketi alınca para veriyor muyuz :D


_____________________________

yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner.


 
2743 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:10:21 

Hattı mı gs mobile taşıyorum sanırım bir sıkıntı olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

psn==> ultrAslan-BH1



6234 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:13:22 

Faturalı hattan bu tarifeye geçeceğim ama 30 bin kişi sınırı doldu mu acaba? En son ne zaman geçiş yapan var aramızda?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
4 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:23:39 


quote:

Orijinalden alıntı: pesaction

Faturalıda hepsi var kampanyasına geçmiştim 12 ayda kalma sözü verdim bi ay bile olmadı daha bu tarifeden yararlanamıyorum ya delircem.
Benim durmumda olupda geçiş yapabilen varmı arkadaşlar ?

Hocam gidip tahhahudu kaldirip tahahutsuze gecebilirsiniz. Benim bu konuda bilgim su:

Daha 1 aydir kullandiginiza gore tahahudu kaldirip tahahutsuze gecerseniz sadece 1 aylik farki( tahahutsuz- tahahudlufiyat) oderseniz. Ama 11 ay kullanmis olsaydiniz 11*fark oderdiniz diye biliyorum. Cok kaybiniz olmaz yani. Sonra da bu tarifeye gecebilirsiniz bence ama yine de bir musteri hizmetlerini arayip konusun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



373 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:26:16 

Geçen Arkadaşlar İçin Söylüyorum(Bana Öyle Oldu) İlk Başta Güncel Fatura 47.8TL çıktı..Sonra 18.5TL'ye düştü.Şuan 8.15TL Oldu..YılBaşı Belki Geri Verirler Para


_____________________________

Das Beste Oder Nichts


SAMSUNG GALAXY S III



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:31:08 

yararlanırsın.


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 13:33:58 

yeni hat 35 tl diye biliyorum.

Bu mesajda bahsedilenler: lord3


_____________________________



914 Mesaj
30 Aralık 2013; 14:01:50 


quote:

Orijinalden alıntı: berkay956

yararlanırsın.

Hocam sordum olmuyor dediler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
155 Mesaj
30 Aralık 2013; 14:03:15 

faturalı değilmisiniz?

Bu mesajda bahsedilenler: DaLGacI


_____________________________



370 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:04:16 

arkada?lar ?imdi bayiye gidiyorum vodafone hattymy ta?ycam.ilk sayfadaki detay linke tyklayynca forum anasayfasy çykyyor tüm konuyu okuyacak vaktim de kalmady.?imdi gidip bir avea bayisine önce aveaya geçiyoruz.artyk kaç günde geçeriz bilmiyorum.sonra 25 ya? alty birinin tc sini woopsa kaydettircez de.faturasyz için dü?ünüyorum SUPER FIRSAT yaz 4545'e gönder diyor onu hat aveaya geçtikten sonra my yapcaz?kampanya 31 inde bitiyo ta?yma i?lemi yeti?mez anlamadym orasyny.bir konu daha var ta?ymak istedi?im hatty klonlu telefonumda kullanyyorum.telefon o numaraya tahsis edilmi? sim kart ve operatör de?i?ince telefonu kullanmaya devam edebilir miyim?


_____________________________



547 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:16:25 

Ben yıkılan paketteyim ilk önce woops a kayıt oldum daha sonra super fırsat yazıp yolladım ama 23 tl olmadığı için olmadı şuan tl yükledim tekrar atsam kabul olucak ama yıkılan paketinde daha 1 haftası var. int bitirip msj ı atmayı düşünüyorum


_____________________________

Turkcell Superonline.


1416 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:26:56 

Arkadaşlar Bimcelliyim hattımı taşıyana kadar 50000 bin kişi dolar mı sizce??


_____________________________



8153 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:30:31 


quote:

Orijinalden alıntı: Victoяiatus

Arkadaşlar Bimcelliyim hattımı taşıyana kadar 50000 bin kişi dolar mı sizce??

bimcell den aveaya gecis yarim saat bile surmuyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310



601 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:32:37 

Takip



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1416 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:37:08 

quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss



bimcell den aveaya gecis yarim saat bile surmuyor.

Peki hocam Avea Bayisine kimlik ile gitmem yeterli mi?


_____________________________



8153 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:38:23 

quote:

Orijinalden alıntı: Victoяiatus


Peki hocam Avea Bayisine kimlik ile gitmem yeterli mi?

evet. yalniz 10 lira ucreti var



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 30 Aralık 2013; 15:38:51 >


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310



1416 Mesaj
30 Aralık 2013; 15:53:47 

quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss


evet. yalniz 10 lira ucreti var

Anladım, sanırım bu ücreti Avea altyapısı olduğu için alıyorlar.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum.


_____________________________



112 Mesaj
30 Aralık 2013; 16:01:25 

bimcellden aveaya gecince yedek sim ücreti alınıyor. 8+kdv ama müsteri hizmetleri 8tlye alabilirsiniz dedi...

bugün itibariyle faturasız süper fırsatı 23 tlye alan oldu mu arkadaslar?


_____________________________



604 Mesaj
30 Aralık 2013; 16:17:23 

Arkadaşlar biraz önce avea bayine gittim bu 23 lük tarifeyi yaptırmak için neyse ordaki adamla birlikte Önce woopsa üyelik mesajı gönderdim sonra woopstan onay geldi. Daha sonra 30 lira yükledim hattıma neyse sonra süper üçlüye mesaj attım sonra 28 tl kesti benden acaba biryerlerde yanlışlıkmı yaptım niye benden 28 lira kesti bileniniz varmı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
2743 Mesaj
30 Aralık 2013; 16:22:14 


quote:

Orijinalden alıntı: TinyAngel

Arkadaşlar biraz önce avea bayine gittim bu 23 lük tarifeyi yaptırmak için neyse ordaki adamla birlikte Önce woopsa üyelik mesajı gönderdim sonra woopstan onay geldi. Daha sonra 30 lira yükledim hattıma neyse sonra süper üçlüye mesaj attım sonra 28 tl kesti benden acaba biryerlerde yanlışlıkmı yaptım niye benden 28 lira kesti bileniniz varmı?

50 bin kişi sınırı mı doldu acaba
Bir kişi daha denesin anlaşılır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

psn==> ultrAslan-BH1



 
268 Mesaj
30 Aralık 2013; 16:26:11 

Arkadaşım buna kayıt oldu. Diğer tarifesini iptal ettirmiş. 25 tl yukleyin vs. msj gelmiş. Bugun 30 lira yuklemiş. Vergiyi almış ama 23 almamış. Uzerine heryone 120dk ve 1gb internet gelmiş. Ne iş? Bilen var mı?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1403 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:09:16 

Geçiş tamamlandı. Sonuç : Balıkesir Bahçelievler Mah. 3G kapsama alanı dışındayım.

Turkcell ya da Vodafone 90 güne iyi bir kampanya yapar umarım.


_____________________________




963 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:21:01 

quote:

Orijinalden alıntı: oacar84

Arkadaşım buna kayıt oldu. Diğer tarifesini iptal ettirmiş. 25 tl yukleyin vs. msj gelmiş. Bugun 30 lira yuklemiş. Vergiyi almış ama 23 almamış. Uzerine heryone 120dk ve 1gb internet gelmiş. Ne iş? Bilen var mı?

Mesaj attıktan sonra para yüklemişsse bakiye yetersizliğinden dolayı alamamış bir daha msj atması gerekiyor tarife için.


_____________________________



112 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:26:10 

quote:

Orijinalden alıntı: gollum2

bimcellden aveaya gecince yedek sim ücreti alınıyor. 8+kdv ama müsteri hizmetleri 8tlye alabilirsiniz dedi...

bugün itibariyle faturasız süper fırsatı 23 tlye alan oldu mu arkadaslar?

17:00 itibariyle 50 bin kişi dolmamıs 23tlden kardesimin hattını gecirdim...


_____________________________



373 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:42:37 

@Basarir11 Arkadaşımıza Bu Başlığı Açtığı İçin Teşekkürlerimi Sunuyorum..Vallahi 6-7 aydır 40 TL ödemekten bıkmıştım.Sağolsun büyük yükten kurtardı

Bu mesajda bahsedilenler: @Basarir11


_____________________________

Das Beste Oder Nichts


SAMSUNG GALAXY S III



41 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:55:50 

2 GB bitince ne oluyor ? sınırsızamı geçiyor yoksa 100kb ı 50 kuruştan geçirmeyemi başlıyor.


_____________________________

Gıda Ambarı


92 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:56:21 

Benim bulunduğum bölgede 7/24 download açık biraksam 1 ayda 2 gb download yapamaz avea. Adam akilli ne tel. Cekiyo ne de internet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Bilgisayar Mühendisliği


4523 Mesaj
30 Aralık 2013; 17:56:49 


quote:

Orijinalden alıntı: gollum2


17:00 itibariyle 50 bin kişi dolmamıs 23tlden kardesimin hattını gecirdim...

BimCell'den mi geçiş yaptınız?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil" Yunus Emre

Cengiz Topel Kimdir


112 Mesaj
30 Aralık 2013; 18:10:36 

evet hocam, bimmcell den 8tl sim ücreti verip aveaya gectim, 50bin kişi dolmussa 28tl cekilmesin diye 25 tl yükledim, 23 tlye tanımlandı, bimcell 3lü paketteki dk sms ve mb lar silinmedi.


_____________________________



 
342 Mesaj
30 Aralık 2013; 18:37:50 

Hocam super firsat yazip gondericektiniz yanlis olmus.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: TinyAngel


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4523 Mesaj
30 Aralık 2013; 19:00:54 


quote:

Orijinalden alıntı: gollum2

evet hocam, bimmcell den 8tl sim ücreti verip aveaya gectim, 50bin kişi dolmussa 28tl cekilmesin diye 25 tl yükledim, 23 tlye tanımlandı, bimcell 3lü paketteki dk sms ve mb lar silinmedi.

Bimcell'li ne kadar kullandınız. Ben bayiye sordum. Geçiş yapamazsınız diyo. Öteki operatöre gidip tekrar gelin diyorlar, bi şey bilmiyorlar, yanlış yönlendirme yapıyorlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil" Yunus Emre

Cengiz Topel Kimdir


 
652 Mesaj
30 Aralık 2013; 19:42:43 

quote:

Orijinalden alıntı: Kef14



Bimcell'li ne kadar kullandınız. Ben bayiye sordum. Geçiş yapamazsınız diyo. Öteki operatöre gidip tekrar gelin diyorlar, bi şey bilmiyorlar, yanlış yönlendirme yapıyorlar.

hocam bende yatım geçiş bimcellden.Bimcelli 2 ay mı ne kullandım geçiş olur.Başka bayiye gidin


_____________________________



8153 Mesaj
30 Aralık 2013; 19:44:33