BİMDEN NE ALINIR NE ALINMAZ ?
204 Cevap3580 Görüntüleme13 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
26 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:12:52 

quote:

Orijinalden alıntı: PatatesliDondurma



Yav hehe tam f/p ürünü hatta incelemesini bile yaptım

Patatesli dondurmayı da seviyorsan sorun yok


_____________________________



50 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:16:17 

mesela araba alınmaz çünkü satılmıyo


_____________________________



7808 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:25:09 

İyi ürünleri bana göre; (iyi derken fiyatı ucuz olduğu için fiyat/performans olarak)

Rus Salatası = 1.55TL olması lazım. Fiyatına göre iyi. Ancak Real'lerde 1.45TL olması lazım o daha iyi. Yinede klasik koyu kıvamlı orjinal rus salatasının yanına yaklaşamaz, lezzet pek yok, sadece acil hamburger sandviç yapmak istediğiniz zaman hayat kurtarır o kadar. Sonuç olarak iyi.

Yaprak Sarma = 2.35TL gibi bir fiyatı var emin değilim. Fiyatına göre iyi, elbette fabrikasyon, asitli fln bir ürün ama yemek yapmayı sevmeyen, canı çeken, parası az olanların yardımcısı bir ürün. Sonuç olarak iyi.

Salatalık Turşusu = 1.75TL, gerçek cam kavanoz da satılıyor ve fiyatına göre en iyi ürünlerden birisi bence. Tabi ki daha pahalıya daha iyi turşular var ama bu ürün fiyatına göre iyi.

Kırmızı közlenmiş biber = 2.95TL olması lazım, fiyatına göre çok iyi, 5-6TL'ye satılanlardan bir eksiğini göremedim desem bile olur.

Dondurulmuş patates = 2.5TL olması lazım 1 kg, bence diğer markalardan hiç bir eksiği yok 10 üzerinden 10

2.75TL'ye satılan piliç sosis = fiyatına göre iyi ürün ama içinde ki doğal veya yapay tuz/sodyum gibi maddeler çok normal sağlıklı insanın tansiyonunu yükseltiyor. Birde sarımsak çok. Fiyatına göre iyi ürün ama saydığım bu iki kötü özellik ürünü aşağıya çekiyor.

Yinede son zamanlarda fazla pahalılaşmaya başladı, o yüzden pek gitmemeye başladım. Tek avantajı ucuz olması çünkü. Fiyatlar rakiplerine yani meşhur markalara yaklaştıkça albenisi kalmıyor.


_____________________________

Copyright © 2010/2011/2012/2013/2014 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.


 
216 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:32:00 

Pizza a101 den alinir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3549 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:33:29 

Sütlü tatlılar ve waffle iyi gider



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


nothing is true everything is permitted


826 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:35:15 

supangle yiyelim dedik, ekşi bi tat geliyordu baktım internetten hava alınca öyle oluyormuş. yorum size ait.


_____________________________



251 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:36:18 

traş bıçağı kesinlikle alınmaz.


_____________________________



17444 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:36:27 

Soykan marketten döner ekmeği alınır, bimdende et döner alınıp tavada hafif ısıtılıp ekmek arası soğanla gömülür.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
->Aynı evrende yaşamamalı cellatlar ve çocuklar; Ya ölmeli cellatlar ya da hiç doğmamalı çocuklar.. CHE
->"her ne ki seni iyiye yakınlaştırır, bir söz, bir iş yahut bir kişi, işte o MELEKTİR ve her ne ki seni kötüye yakınlaştırır, bir söz, bir iş yahut bir kişi, işte o ŞEYTANDIR."


|| Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||


620 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:40:25 

Topitanem almayim karamelli tadi kotu kokusu kotu . Dh ye guvendim aldim zor yedim. Alpella sari gofretlerde kaliteli gibi duruyo ama degil.party guzel ama. Deli gibi yagli ama guzel ;)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

http://i.imgur.com/4NvDgFv.gif


77 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:41:28 

Jucy meyve suyu,buono cukulat ve first sakiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

4 Şubat 2014; 23:42:30 


quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

Soykan marketten döner ekmeği alınır, bimdende et döner alınıp tavada hafif ısıtılıp ekmek arası soğanla gömülür.

ET DÖNERİ KAÇ PARA VE ET TADI VAR MI ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


228 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:43:08 

Bekar ve öğrenci arkadaşlar için barbunya plaki öneririm tadı güzel hatta tenekenin ağzını hafif açıp ocağın üstünde ısıtınca daha güzel oluyormuş fiyatıda 2.40 lı bişeydi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brak13 -- 4 Şubat 2014; 23:43:37 >


_____________________________



103 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:44:17 

Yeni sut misirli party gelmis. Yemin ederim ye ye bitmiyor :D 1.30 mu ne fiyatida. Tadida cok iyi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

4 Şubat 2014; 23:44:41 


quote:

Orijinalden alıntı: pamandar

traş bıçağı kesinlikle alınmaz.

KAÇ KESİMDE ÖMRÜ BİTTİ ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

4 Şubat 2014; 23:46:55 


quote:

Orijinalden alıntı: cboy60

Yeni sut misirli party gelmis. Yemin ederim ye ye bitmiyor :D 1.30 mu ne fiyatida. Tadida cok iyi.

BEN GÖREMEDİM PAKETİN RENGİ NE ACABA ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


18 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:50:06 

Teksüt lor peyniri çok güzel, herkese tavsiye ederim. Muratbey burgu peyniri de yumuşacık, çok leziz.

Buono ise zaten çok severek yediğim bir çikolatadır.

Ancak kesinlikle şekerli vanilin gibi pasta yapım malzemeleri almayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



182 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:50:18 

prezervatif almayinda ne alirsaniz alin basimi belaya sokacakti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Konu Dışı


164 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:52:27 

Sürekli alğım pasta çok lezzetli kendiniz yapmaktansa bunu 8 liraya almak daha hesaplı damak tadı var

Bu mesajda bahsedilenler: arcaacar


_____________________________



1229 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:53:09 

Bugün arkadaş SÜTLAÇ almış baya güzeldi Osman Bey mi ne markası bayağı güzel. Sütlacı yazın kenara.

Dost yoğurtta fena değil.

Bir de Dost Meyveli yoğurt var 2 buçuk lira sanırım yarım kilo. Çileklisi tavsiye.

Genelde meyveleri de güzel oluyor özellikle yazın Karpuzları çok iyi çıkmıştı ama o markete göre değişebilir belki.




_____________________________

355 KDY

EĞİTİM BİRLİĞİ: 3. P.EĞT. TUG. KH. VE KH. BL. MERKEZ/ANTALYA
ESAS BİRLİK: 3. P.EĞT. TUG. BİRİNCİ BASAMAK MUAYENE VE AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ MERKEZ/ANTALYA...
KISA DÖNEM ER/İSTIKHAM


"Yine dene. Yine başarısız ol... Daha iyi başarısız ol."

Samuel Beckett


 
343 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:53:12 

Beyler sarma guzel mi ona gore alcam bi tane. Bide sarmalar konserve mi yoksa dolapta mi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



103 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:55:24 


quote:

Orijinalden alıntı: turkeytv



BEN GÖREMEDİM PAKETİN RENGİ NE ACABA ?

Valla usta sarı siyahtı sanırım bi dene cok hafif ve cok iyi tadı ayrıca baya bol



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



112 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:57:15 

quote:

Orijinalden alıntı: Thrax

Hiç birşey alınmaz.

0


_____________________________



71 Mesaj
4 Şubat 2014; 23:59:27 

dolaptaki çiğ köfteden alma. çok kötü.
alınabilecek çoğu şeyleri arkadaşlar biliyor ama bi kaçınıda ben yazayım malum öğrenci evi ve f/p mükemmel ötesi gidiyor.
portakallı jöleli kurabiyeli bi turuncu pisküviler vardı ismini hatırlamıyorum onlar çok iyi,
aknaz krem peynir var 6 liraya yemeye kıyamassın,
gene 6-7 liraya 900grm tavuk salam var. tadı çok güzel dana etine çok takın. geçenlerde dana eti yediydim sevmedim hatta öyle alışmışım.
ekmeğin üzerine bu krem peynirle salamdan koyacan, yanınada sıcacık çay, dadından yinmez valla..


_____________________________



164 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:02:01 

Beğenerek Devamlı Aldığım ürünler
Tüm meyva suları
TÜm süt ürünleri
Meyve Sebzeleri
1,60 tl olan tatlı çeşitleri
Dana döneri
Acılı ezmesi
Hazır pasta ve peynirli böreği
peçete türleri
çerez çeşitleri kaliteli antep badem falan karışık
yeni gelen cips çeşitleri baya kaliteli yöresel olanlar falan
toblerone var 0,85 kuruş dışarda 1,50 tl devamlı alırım ballı
Milka çikolatası devamlı ucuz
salep ve 3ü 1 aradası gayet güzel
ülker cin bimin kendi yaptırdığı var ismini unuttum o güzel
elektronik ürünleri eh işte fazla almadım 2 kere falan aldım açıkcası alınmaz
bimcell geçerli uygun hat
tavuk ürünleri lezzetli bütün tavuk alıyorum genelde
mısır var konserve devamlı alıyorum kaliteli
pudingleri fazla kalite değiş açıkcası
yoğurt ürünleri çok lezzetli devamlı tüketiyoruz
makarna ucuz ve lezzetli
bonibon var 3 tane 1 lira güzel
casey kekleri var idare eder
Aklıma gelenler bunlar bim şuan en ucuz satan yer piyasada sürekli ordan alışveriş ederim adamlar sürekli değişiyor ama hepsi nerdeyse beni tanıyor


_____________________________



696 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:06:05 

Arkadaslar gidin adam gibi markete yapın alısverisinizi fakirliğin lüzumu yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



63 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:07:17 

Kazandibi alınır.turşu alınır .ketcap alınır.peynirler guzel. Cerezleri ve cipsleri iyi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



251 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:08:15 

quote:

Orijinalden alıntı: turkeytv



KAÇ KESİMDE ÖMRÜ BİTTİ ?

4lü paket almıştım 4ü de yüzümü çizdi attım malesef (daha ilk kullanımda)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pamandar -- 5 Şubat 2014; 0:08:49 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Şubat 2014; 0:10:08 

Bimdeki ice tea bi harika dostum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 0:12:42 


quote:

Orijinalden alıntı: cboy60



Valla usta sarı siyahtı sanırım bi dene cok hafif ve cok iyi tadı ayrıca baya bol

DENEYECEM TEŞEKKÜR ETTİM



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 0:19:02 


quote:

Orijinalden alıntı: Berkayacar1933

Bimdeki ice tea bi harika dostum

LİPTON MU BİMDE Kİ Mİ ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Şubat 2014; 0:21:14 

Bimdeki ya 50kuruş olan tadı hiç fena degil ve ucuz. yazın hergün alırdım



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: turkeytv


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 0:22:03 


quote:

Orijinalden alıntı: muratoloji64

Beğenerek Devamlı Aldığım ürünler
Tüm meyva suları
TÜm süt ürünleri
Meyve Sebzeleri
1,60 tl olan tatlı çeşitleri
Dana döneri
Acılı ezmesi
Hazır pasta ve peynirli böreği
peçete türleri
çerez çeşitleri kaliteli antep badem falan karışık
yeni gelen cips çeşitleri baya kaliteli yöresel olanlar falan
toblerone var 0,85 kuruş dışarda 1,50 tl devamlı alırım ballı
Milka çikolatası devamlı ucuz
salep ve 3ü 1 aradası gayet güzel
ülker cin bimin kendi yaptırdığı var ismini unuttum o güzel
elektronik ürünleri eh işte fazla almadım 2 kere falan aldım açıkcası alınmaz
bimcell geçerli uygun hat
tavuk ürünleri lezzetli bütün tavuk alıyorum genelde
mısır var konserve devamlı alıyorum kaliteli
pudingleri fazla kalite değiş açıkcası
yoğurt ürünleri çok lezzetli devamlı tüketiyoruz
makarna ucuz ve lezzetli
bonibon var 3 tane 1 lira güzel
casey kekleri var idare eder
Aklıma gelenler bunlar bim şuan en ucuz satan yer piyasada sürekli ordan alışveriş ederim adamlar sürekli değişiyor ama hepsi nerdeyse beni tanıyor

DANA DÖNERİ KAÇ TL VE GÜZEL Mİ YAPILIŞI NASIL SİZ NASIL YİYORSUNUZ ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


106 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:24:14 

buono antep fıstıklı tüm attığı için fıstıkları. ne yağı var içinde detay vermemiş. bitkisel yağ demiş geçmiş.Ne alırsanız alın artık Palm Yağ olanları tercih etmemeye çalışın.Ben glikoz şurubu içerenleri de almamaya çalışıyorum. Zor alışınca çoğuna. Milka çilekli de palm yağ var,Pringles da bimde ya da A101 de mi doğuş3lü patates cipsi onda da var. Ama Bim Party de yok. Glikoz şurubundan kaçış yok bebe bisküvilerine en son Eti de ekledi yine iyi dayandı. Tuzlu alırım onda yoktur diyecekseniz ne yazık ki onlarda da var Eti Balık kraker,Eti Susamlı çubuk ulan tuzlu işte ona bari koyma. rezil bir zamandayız her şeyin aslını bozdular daha çok kar ve rekabet için.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonelyhawk84 -- 5 Şubat 2014; 1:24:37 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1308 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:25:04 

diğerlerine ekleyeceğim
kavanoz köz patlıcan


_____________________________



164 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:27:22 

ben et ürünlerine çok önem veririm çok tüketirim
Bimin dana döneri güzel garanti veririm şahsen çok lezzetli pişmiş olarak satılıyor buzdolabı gibi yerde alıp teflon tavada ısıtıp yiyebiliyorsunuz yağ oranı gayet güzel patates kızartmasıyla iyi gidiyo öğle aralarında :)


_____________________________



 
2504 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:28:10 

Burda önerilenlerde göremediğim ama efsane olan bazı tatlar ise
-Franbuazlı dilim yaşpasta
-Kazandibi (sütlü tatlılar arasında kesinlikle en iyisi)

Et ve türevlerinden uzak durulmalı, bir keresinde sucuğundan zehirleniyodum az kalsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



222 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:29:26 

Nuts öneririm

0



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



164 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:30:17 

Dana Dönerin fiyatı 8,5 lira 300 gr

Bu mesajda bahsedilenler: turkeytv


_____________________________



2406 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:34:25 

quote:

Orijinalden alıntı: lala23

tavuk aldık mikro dalgada pişirdik yedik ertesi günü öğrendik çiğ tavukmuş aklında olsun

aynen yukarda arkadaşın dediği gibi micro dalgada yemek pişirilmez, yiyeceğin pişmiş yemeği hafif ısıtırsın yersin, forumda hep aynı muhabbet dönüyor yok microda şöyle yaptım olmadı bilmem ne en çokta bimdeki pizzayı microda yaptım bu pizza hiç güzel değil diyorlar arkadaş sen önce nasıl yapılacağını bilmiyorsun, yani bunun gibi şeyler dikkat etmek lazım birkere yaparsın olmaz tecrube olur öğrenirsin sürekli aynı hata yapılmaz.


_____________________________



813 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:36:00 

Osmanoğlu ekler müthiş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



56 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:36:05 

Her türlü abur cubur alınır. Özellikle de Patito ve Centro. Marka olan şeyler piyasayla aynı fiyat onları almayın Eğer Coca Cola vs hastasıysanız Le cola almayın. İşin sırrı: Başında Le olan hiçbirşeyi almayın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

What The Hell


71 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:37:21 

eskiden liptop ice tea satıyorlardı. bende limonlusunun müptelasıyım. 1.25 ti şimdi olsa 1.6 felan olurdu galiba. neyse abartmıyorum okuldan çıkar çantama doldururdum ağzına kadar elimlede bir koli ice tea alırdım. şimdi kaldırdılar gidip markete 2.25 felan bayılıyorum. üşenmezsem şoktan alıyorum 1.85 e. hey gibi..


_____________________________



71 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:43:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Fantasticoo

Osmanoğlu ekler müthiş

katılıyorum


_____________________________



 
34 Mesaj
5 Şubat 2014; 0:48:28 

sakin let's almayin :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 0:52:51 

BİMCELL VAR :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


420 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Commander_1905
5 Şubat 2014; 0:53:24 

bu cuma 8gb sandisk sd kart 10tl ye alinir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 0:55:28 


quote:

Orijinalden alıntı: Fantasticoo

Osmanoğlu ekler müthiş

????



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 1:02:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Commander_1905

bu cuma 8gb sandisk sd kart 10tl ye alinir.

CLASS4 OLMA İHTİMALİ YÜKSEK !



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


 
34 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:02:36 

Ben hem a-101den hem bimden alışveriş yapan birisi olarak a-101 ürünleri daha kaliteli olduğu kanısına vardıım sizde a-101i deneyin


_____________________________



2228 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:03:49 

quote:

Orijinalden alıntı: burakhan29


yani her şey alınır

mantıklı


_____________________________

Vectra A 2.0i 20NE, Vectra B 2.0 16V CDX X20XEV Wir leben autos
AMD FX-X8 8320 3.5GHz @4.3GHz-@1.368v~1.380v~1.392v||ASUS M5A97 R2.0||ASUS HD7870 DirectCU II||CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz DDR3||COOLER MASTER RC-431||SAMSUNG SyncMaster 932NWEplus
Mesajlarıma lütfen alıntı yaparak cevap veriniz ya da konudan haberdar et özelliğini kullanınız.
C20LET und GM2900


17444 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:06:31 

8,50 TL 300 GR, ÇOĞU DÖNERCİDEN ALACAĞIN ET DÖNERDEN DAHA LEZZETLİ.


_____________________________

->Köleler efendilerinden nefret etmektense, özgür ruhlu kölelerden nefret etmeyi tercih ederler. Böylesi daha güvenli ve kolaydır. Kişilik sahibi olmak gibi bir külfete katlanmayı gerektirmediği gibi, efendilerinin gözüne girme fırsatıdır aynı zamanda. Konu bu olduğunda, öyle çabuk birleşirler ki, şaşarsın.
->Ve döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Nazım Hikmet RAN
->Aynı evrende yaşamamalı cellatlar ve çocuklar; Ya ölmeli cellatlar ya da hiç doğmamalı çocuklar.. CHE
->"her ne ki seni iyiye yakınlaştırır, bir söz, bir iş yahut bir kişi, işte o MELEKTİR ve her ne ki seni kötüye yakınlaştırır, bir söz, bir iş yahut bir kişi, işte o ŞEYTANDIR."


|| Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||


371 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:13:08 

Haydarili cipsi var bulabilirsen al, 3-4 kez aldım yediğim en güzel cipslerden biri fakat artık bulamıyorum.


_____________________________



2100 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:13:27 

Number 1:Ketçaplı Patito'dur.


_____________________________





2315 Mesaj

[27 Temmuz 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

5 Şubat 2014; 1:16:54 


quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

8,50 TL 300 GR, ÇOĞU DÖNERCİDEN ALACAĞIN ET DÖNERDEN DAHA LEZZETLİ.

KAÇ DK PİŞİRİLECEK YAĞDA MI YOKSA YAĞSIZ MI PİŞİRİLECEK TEŞEKKÜRLER :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Koyunun postu yüzerken,insanın dostu düşerken belli olur.


124 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:18:07 

Soslu fıstık
Topi tanem
Buono sütlü-fıstıklı
Milka milkins
Ayran yoğurt meyveli yoğurt
aşağı yukarı bütün cipsleri(bir cips hayvan gibi baharatlı aman öldürsünüz filan dikkat)
casey kek(kakao)
Jelibon
turşu
Teatone
Traş bıçağı(kullanıyorum ben çok hesaplı bilmiyorum bazı arkadaşlar tavsiye etmemişler ama)

Almayın dediğimde
Çiğköfte
Abi çok rezil ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

http://gunesbizim.blogspot.com.tr


4519 Mesaj
5 Şubat 2014; 1:22:47 

et döner alınır